Parašė eigh
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
- 14 patinka
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
O tai ką jis darė 10 metų vicemero kėdėje. Ar ne jo kuruojama sritis buvo?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Jeigu neįžeidinėjant, naujasis Vilniaus meras, greičiausiai, nesidomi viešojo transporto srities aktualijomis ir situaciją vertina automobilio vairuotojo perspektyva.
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimątiesiog pagooglino apie tramvajus ir iš pirmų rezultatų surašė powerpointo prezentaciją
https://en.wikipedia.org/wiki/Medium...ty_rail_system
Čia kaip paimti egzistuojančių greitkelių Azijos miestuose statistiką ir sakyti, kad tiek automobilių turi pravažiuoti Šiaurinės gatvės trasoje esančiais laukais norint ją ten tiesti. Dabar jie su ciniškomis šypsenėlėmis mojuoja ta 'studija' ir sako 'o ką tu mums' ir 'Naujieji vasiukai'. Tokio lygio ciniško mėšlo nesu skaitęs niekur, VMS yra boratynų boratynas. Šimašius, Pakalnis, Benkunskas ir kiti, kurie nepaflaggino šitos studijos kaip mėšlo man yra politiniame šiukšlyne ir aš niekada rimtu veidu negalėsiu jų vadinti niekuo kitu kaip nekompetetingais debilais, padariusiais milžinišką žalą šitam miesui ir jo plėtrai.
- 22 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Kalėdų eglutės už 200k gal ir įdomu, bet tos lėšos gali būti kaupiamos rimtesniems projektams, kurie atsilieptų miesto gyventojų gerovei. O miesto gyventojų gerovė nėra tik didėjantys atlyginimai ir parduotuvių skaičius. Trumparegiškumas infrastruktūros srities atžvilgiu stebina.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Bet jis rimtai naturalus dalba##bas...
Na tai šitas klounas tiesiog šaudo skačius iš ChatGPT, jau gi buvo prigautas tramvajų temoje, kai aiškino, kad viena tramvajų linija kainuotų virš milijardo
Dabar geras metas pradėti keisti situaciją. Kai/jeigu miesto gyventojų skaičius dar labiau padidės, bus vis sudėtingiau planuoti rimtus projektus. Kalėdų eglutės už 200k gal ir įdomu, bet tos lėšos gali būti kaupiamos rimtesniems projektams, kurie atsilieptų miesto gyventojų gerovei. O miesto gyventojų gerovė nėra tik didėjantys atlyginimai ir parduotuvių skaičius. Trumparegiškumas infrastruktūros srities atžvilgiu stebina.Paskutinis taisė Silber418; 2023.11.04, 17:35.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimą- Tilto g. labai prastos būklės "vienos juostos, tai susiaurėja, tai vėl išplatėja", planuoja parengti projektą, kad būtų taip pat įrengtas platus pėsčiųjų takas, dviračių takas, parkavimo vietos, abiejose kelio pusėse.
- Atsakydamas į klausimą, kodėl nereikia panaikinti troleibusų (dėl laidų vizualinės taršos): "Jei neliks troleibuso laidų, tada atsiras laidai, bėgiai tramvajui, kas man visai yra neestetiška ir negražu." Pylimo, Kalvarijų g. norima panaikinti laidus.
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąViena metro linija Vilniuje kainuotų 5 milijardus eurų?
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Kaip gi be buvusio Murzininko ir kyšininko bei kompulsyvaus melagio Kasčiūno.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kaip gi be to teiginio, kad tavo siūlomi sprendimai egzistuoja ‘daugybėje šalių. Būtų įdomu pamatyti sąrašą šalių, kuriose metro sistemos buvo statomos su pagrindiniu tikslu būti civilinės saugos objektais.
Kita vertus, metro gali būti laikomas ir Light Rail - gal ir būtų įmanoma pasijungti šituos žmones prie tikslo, pvz žadant, kad linijos karts nuo karti sulįstų į tunelius prie sankryžų ir pan vietose, kur žmonių tankis didžiausias (ko vis tiek LRT sistemai reikėtų). Tad tuos tunelius būtų galima užrašyti ir civilinei saugai.Paskutinis taisė VLR; 2023.10.19, 07:55.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Reikia pradėti daryti juodąjį sąrašą žmonių, kurie stumia metro.
„Aš priklausiau metro sąjūdžiui, kuris veikė praėjusios kadencijos Seime. Tiesą sakant, visiškai sutinku – kai kuriose šalyse metro yra pirmiausia civilinės saugos objektas, o tada jau susisiekimui skirtas infrastruktūros dalykas. Tikrai sveikinčiau, jei pradėtume rimtas, paskaičiuotas diskusijas apie metro projektą Vilniuje. Tikrai, visiškai kitaip žiūriu, nei žiūrėjau prieš 3-4 metus“, – teigė jis. Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąEsu visiškai tikras kad Vilniuje tramvajus neturi jokių šansų, nes yra "per brangus" ir greičiau bus metro uz 100x tramvajaus kainą.
Štai dar vienas eilinis straipsnis :
Vietoj priedangų ir slėptuvių Vilniuje siūlo statyti metro: pasakė, kada jis galėtų atsirasti
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/m/id/verslas/fi...ro-662-2130232
Komentuoti:
-
I wish. Realiai kuo ilgiau delsiama, tuo brangiau viskas gausis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Esu visiškai tikras kad Vilniuje tramvajus neturi jokių šansų, nes yra "per brangus" ir greičiau bus metro uz 100x tramvajaus kainą.
Štai dar vienas eilinis straipsnis :
Vietoj priedangų ir slėptuvių Vilniuje siūlo statyti metro: pasakė, kada jis galėtų atsirasti
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/m/id/verslas/fi...ro-662-2130232
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Motorinis Vilniaus tramvajus
https://www.facebook.com/groups/viln...0455343561934/
https://www.limis.lt/valuables/e/805...MtQeQ_dTBPcQh0
Dalinuosi nuotrauką iš komentarų
Motorinis tramvajus "piegutek". Inžinierius Ludwik Piegutkowski, Jis senuose arklinio tramvajaus vagonuose įrengė senus vidaus degimo variklius. Tramvajus taip pat buvo vadinamas "citrina", nes jis buvo nudažytas ryškiai geltona spalva.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimąPritaikius tas pačias kainas per km (€210M) – Vilniaus mastu reikėtų 6 - 8,5 milijardų (30-40 km).
Kainuotų kaip 100x “k18b Artery”.
Jau daug kartų minėtas labai affordable visiškai naujos tramų sistemos įrengimas Olsztyn'e. Bet dar norėčiau paminėti Varšuvos vieną įdomesnį atvejį kur berods 2013 už allegedly 6.5mln PLN buvo įrengta priemiestinio traukinio stotelė privačia iniciatyva naujame gyvenamajame rajone kur anksčiau buvo tik sodai. Dabar šitie žmonės gyvenantys miesto pakraštyje turi greitą susisiekimą su rytiniu Varšuvos centru kas 10-15min kursuojančiu traukiniu. Stotelė buvo vienas iš to rajono selling pointų. Kaip bebūtų ironiška tas rajonas vadinasi Wilno. YouTube reportažas apie tai - https://www.youtube.com/watch?v=b-cDWQfRvYE (yra subtitrų auto-translate'as). Neatmesčiau būtent tokio varianto Lietuvoje, kad ne savivaldybė, o kažkoks privatus vystytojas eventually duos pirmą postūmį VT srityje.
- 15 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąVel absurdo tema kazkas atgaivinoPaskutinis taisė Silber418; 2023.09.11, 19:09.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Čia transporto inžinerijoje tokius bakalaurinius darėt?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Net studentai bakalauro darbuose eilę metų paišė tas trasas visaip. Ir aš tame tarpe. Tai nėra čia prasmės vėl jas aptarinėt. Blogiausia tai, kad vt nustekentas iki tokio lygio, jog realūs jo naudotojai beliko tos socialinės grupės, kurių nuomonė nelabai kam ir svarbi
O šiaip manau, kad suvokimas dėl VT baisios padėties pamažu gali ateiti bent jau didmiesčių jaunajai kartai, potencialas didelis. Ypač populiarėjant tvarumo idėjoms. Kažkada pažiūrinėjau lietuviškus puslapius apie tvarumą, tai kol kas labiau kalbama apie popierinius šiaudelius ar elektromobilius, bet ne apie VT ar traukinius.
Turbūt turi ateiti momentas, kai tvarumo idėjos iki žmonių ateis anksčiau, negu jie sės ant automobilio adatos. T. y. iki 18-20 metų, dar mokyklos suole. Švedijoje „prieš klimato kaitą“ protestavo mokiniai mokyklose, o ne pensininkų draugijos.
Pensininkai mokytojai (kurių dauguma) tikrai mokiniams neperteiks tvarumo idėjų ir nesužavės. Automarozų kultūroje užaugę žmonės (kieno BMW garsiau burzgia, tas kietesnis) irgi nenorės geresnio viešojo transporto.
O tie, kas (ankstyvoje) vaikystėje pasivažinėjo traukiniais, dviračiais, tramvajais, jeigu ir vairuos automobilius, tai bent negalvos, kad VT tik lochams.
- 12 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: