Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    O kaip jums atrodo Vilniaus VT progresas nurodytu laikotarpiu?
    Labiausiai įspudį paliko 5 kartus atšauktas trolebusų pirkimo konkursas, nes daiguau tai nelabaii ką ir darė, tik mažina maršrutus kasmet. Aj dar geras atvejis buvo kai Narbuto gatvėje įrengė A juosta tik toje dalyje kur troleibusas ir taip pravažiuodavo, o ten kur reikėjo laukti nerengė.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    O tai ką jis darė 10 metų vicemero kėdėje. Ar ne jo kuruojama sritis buvo?
    O kaip jums atrodo Vilniaus VT progresas nurodytu laikotarpiu?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    Jeigu neįžeidinėjant, naujasis Vilniaus meras, greičiausiai, nesidomi viešojo transporto srities aktualijomis ir situaciją vertina automobilio vairuotojo perspektyva.
    O tai ką jis darė 10 metų vicemero kėdėje. Ar ne jo kuruojama sritis buvo?

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    tiesiog pagooglino apie tramvajus ir iš pirmų rezultatų surašė powerpointo prezentaciją
    Buvo dar blogiau - jie pagooglino ne apie tramvajus, o apie Medium Capacity Rail Systems, kas realiai yra light metro. Tada paėmė pirmą pastraipą, kurioje surašyti egzistuojančių ir ilgai veikiančių light metro linijų skaičiai Taivane ir parašė, kad tokius reikia surinkti autobusais prieš statant Light Rail, ir, kad tai yra 'įprasta praktika':

    https://en.wikipedia.org/wiki/Medium...ty_rail_system

    Čia kaip paimti egzistuojančių greitkelių Azijos miestuose statistiką ir sakyti, kad tiek automobilių turi pravažiuoti Šiaurinės gatvės trasoje esančiais laukais norint ją ten tiesti. Dabar jie su ciniškomis šypsenėlėmis mojuoja ta 'studija' ir sako 'o ką tu mums' ir 'Naujieji vasiukai'. Tokio lygio ciniško mėšlo nesu skaitęs niekur, VMS yra boratynų boratynas. Šimašius, Pakalnis, Benkunskas ir kiti, kurie nepaflaggino šitos studijos kaip mėšlo man yra politiniame šiukšlyne ir aš niekada rimtu veidu negalėsiu jų vadinti niekuo kitu kaip nekompetetingais debilais, padariusiais milžinišką žalą šitam miesui ir jo plėtrai.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    Kalėdų eglutės už 200k gal ir įdomu, bet tos lėšos gali būti kaupiamos rimtesniems projektams, kurie atsilieptų miesto gyventojų gerovei. O miesto gyventojų gerovė nėra tik didėjantys atlyginimai ir parduotuvių skaičius. Trumparegiškumas infrastruktūros srities atžvilgiu stebina.
    Kalėdų eglutės bent pritraukia turistų ir atneša miestui pinigų, o vat pvz 40 ar net daugiau suprojektuotų Šimašiaus skverų, kurie dabar jau yra pamiršti, yra tikrų tikriausias lėšų švaistymas... Už šiuos pinigus galima buvo ne tik atlikti kelias skirtingas VT vystymo studijas iš nepriklausomų užsienio specialistų (būtent specialistų, kurie jau įgyvendino ne vieną projektą, o ne VMS činūšų suburtos grupelės, kurį, kaip berods VLR įrodė, tiesiog pagooglino apie tramvajus ir iš pirmų rezultatų surašė powerpointo prezentaciją...) ir paruošti projektą/viziją ateičiai, gal net keliais etapais, jeigu iškart negalime tokiam svarbiam dalykui rasti kelių šimtų milijonų.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Bet jis rimtai naturalus dalba##bas...



    Na tai šitas klounas tiesiog šaudo skačius iš ChatGPT, jau gi buvo prigautas tramvajų temoje, kai aiškino, kad viena tramvajų linija kainuotų virš milijardo
    Jeigu neįžeidinėjant, naujasis Vilniaus meras, greičiausiai, nesidomi viešojo transporto srities aktualijomis ir situaciją vertina automobilio vairuotojo perspektyva.

    Dabar geras metas pradėti keisti situaciją. Kai/jeigu miesto gyventojų skaičius dar labiau padidės, bus vis sudėtingiau planuoti rimtus projektus. Kalėdų eglutės už 200k gal ir įdomu, bet tos lėšos gali būti kaupiamos rimtesniems projektams, kurie atsilieptų miesto gyventojų gerovei. O miesto gyventojų gerovė nėra tik didėjantys atlyginimai ir parduotuvių skaičius. Trumparegiškumas infrastruktūros srities atžvilgiu stebina.
    Paskutinis taisė Silber418; 2023.11.04, 17:35.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    • Tilto g. labai prastos būklės "vienos juostos, tai susiaurėja, tai vėl išplatėja", planuoja parengti projektą, kad būtų taip pat įrengtas platus pėsčiųjų takas, dviračių takas, parkavimo vietos, abiejose kelio pusėse.
    • Atsakydamas į klausimą, kodėl nereikia panaikinti troleibusų (dėl laidų vizualinės taršos): "Jei neliks troleibuso laidų, tada atsiras laidai, bėgiai tramvajui, kas man visai yra neestetiška ir negražu." Pylimo, Kalvarijų g. norima panaikinti laidus.
    Bet jis rimtai naturalus dalba##bas...

    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Viena metro linija Vilniuje kainuotų 5 milijardus eurų?
    Na tai šitas klounas tiesiog šaudo skačius iš ChatGPT, jau gi buvo prigautas tramvajų temoje, kai aiškino, kad viena tramvajų linija kainuotų virš milijardo

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kaip gi be buvusio Murzininko ir kyšininko bei kompulsyvaus melagio Kasčiūno.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Kaip gi be to teiginio, kad tavo siūlomi sprendimai egzistuoja ‘daugybėje šalių. Būtų įdomu pamatyti sąrašą šalių, kuriose metro sistemos buvo statomos su pagrindiniu tikslu būti civilinės saugos objektais.

    Kita vertus, metro gali būti laikomas ir Light Rail - gal ir būtų įmanoma pasijungti šituos žmones prie tikslo, pvz žadant, kad linijos karts nuo karti sulįstų į tunelius prie sankryžų ir pan vietose, kur žmonių tankis didžiausias (ko vis tiek LRT sistemai reikėtų). Tad tuos tunelius būtų galima užrašyti ir civilinei saugai.
    Paskutinis taisė VLR; 2023.10.19, 07:55.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Reikia pradėti daryti juodąjį sąrašą žmonių, kurie stumia metro.
    Senoji bebrų pelkė plius visokie kaščiūnai, kuriems:
    „Aš priklausiau metro sąjūdžiui, kuris veikė praėjusios kadencijos Seime. Tiesą sakant, visiškai sutinku – kai kuriose šalyse metro yra pirmiausia civilinės saugos objektas, o tada jau susisiekimui skirtas infrastruktūros dalykas. Tikrai sveikinčiau, jei pradėtume rimtas, paskaičiuotas diskusijas apie metro projektą Vilniuje. Tikrai, visiškai kitaip žiūriu, nei žiūrėjau prieš 3-4 metus“, – teigė jis. Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied
    Čia kaip yra arklio pasagos teorija, kai radikalai randa bendrą kalbą, tai tuoj "tramvajus-per-brangus" personažai persimainys į "be-metro-nenurimsim" tunnelheadus.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Esu visiškai tikras kad Vilniuje tramvajus neturi jokių šansų, nes yra "per brangus" ir greičiau bus metro uz 100x tramvajaus kainą.

    Štai dar vienas eilinis straipsnis :

    Vietoj priedangų ir slėptuvių Vilniuje siūlo statyti metro: pasakė, kada jis galėtų atsirasti

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/m/id/verslas/fi...ro-662-2130232
    Reikia pradėti daryti juodąjį sąrašą žmonių, kurie stumia metro.

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    I wish. Realiai kuo ilgiau delsiama, tuo brangiau viskas gausis.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Esu visiškai tikras kad Vilniuje tramvajus neturi jokių šansų, nes yra "per brangus" ir greičiau bus metro uz 100x tramvajaus kainą.

    Štai dar vienas eilinis straipsnis :

    Vietoj priedangų ir slėptuvių Vilniuje siūlo statyti metro: pasakė, kada jis galėtų atsirasti

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/m/id/verslas/fi...ro-662-2130232

    Komentuoti:


  • sauletasmiestas
    replied
    Motorinis Vilniaus tramvajus

    https://www.facebook.com/groups/viln...0455343561934/

    https://www.limis.lt/valuables/e/805...MtQeQ_dTBPcQh0

    Dalinuosi nuotrauką iš komentarų

    Motorinis tramvajus "piegutek". Inžinierius Ludwik Piegutkowski, Jis senuose arklinio tramvajaus vagonuose įrengė senus vidaus degimo variklius. Tramvajus taip pat buvo vadinamas "citrina", nes jis buvo nudažytas ryškiai geltona spalva.

    Komentuoti:


  • Saliamonas
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Vel absurdo tema kazkas atgaivino
    Kodėl absurdo?

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
    Pritaikius tas pačias kainas per km (€210M) – Vilniaus mastu reikėtų 6 - 8,5 milijardų (30-40 km).
    Kainuotų kaip 100x “k18b Artery”.
    Čia gan ekstermalus pavyzdys. Vilniuj užtektų ir lightrail kol kas su esama heavy-rail integracija į VT sistemą. Pavyzdžių ieškoti taip toli nereikia, užtenka į Lenkiją pažiūrėt.

    Jau daug kartų minėtas labai affordable visiškai naujos tramų sistemos įrengimas Olsztyn'e. Bet dar norėčiau paminėti Varšuvos vieną įdomesnį atvejį kur berods 2013 už allegedly 6.5mln PLN buvo įrengta priemiestinio traukinio stotelė privačia iniciatyva naujame gyvenamajame rajone kur anksčiau buvo tik sodai. Dabar šitie žmonės gyvenantys miesto pakraštyje turi greitą susisiekimą su rytiniu Varšuvos centru kas 10-15min kursuojančiu traukiniu. Stotelė buvo vienas iš to rajono selling pointų. Kaip bebūtų ironiška tas rajonas vadinasi Wilno. YouTube reportažas apie tai - https://www.youtube.com/watch?v=b-cDWQfRvYE (yra subtitrų auto-translate'as). Neatmesčiau būtent tokio varianto Lietuvoje, kad ne savivaldybė, o kažkoks privatus vystytojas eventually duos pirmą postūmį VT srityje.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Vel absurdo tema kazkas atgaivino
    Choo choo! Kyta stacialia Svajoune alieja. Jūs aptarnaują UAB Fantėzijų Traukianys.
    Paskutinis taisė Silber418; 2023.09.11, 19:09.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Čia transporto inžinerijoje tokius bakalaurinius darėt?
    Tada dar egzistavo Miestų planavimo specialybė

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Vel absurdo tema kazkas atgaivino

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Net studentai bakalauro darbuose eilę metų paišė tas trasas visaip. Ir aš tame tarpe. Tai nėra čia prasmės vėl jas aptarinėt. Blogiausia tai, kad vt nustekentas iki tokio lygio, jog realūs jo naudotojai beliko tos socialinės grupės, kurių nuomonė nelabai kam ir svarbi
    Čia transporto inžinerijoje tokius bakalaurinius darėt?

    O šiaip manau, kad suvokimas dėl VT baisios padėties pamažu gali ateiti bent jau didmiesčių jaunajai kartai, potencialas didelis. Ypač populiarėjant tvarumo idėjoms. Kažkada pažiūrinėjau lietuviškus puslapius apie tvarumą, tai kol kas labiau kalbama apie popierinius šiaudelius ar elektromobilius, bet ne apie VT ar traukinius.

    Turbūt turi ateiti momentas, kai tvarumo idėjos iki žmonių ateis anksčiau, negu jie sės ant automobilio adatos. T. y. iki 18-20 metų, dar mokyklos suole. Švedijoje „prieš klimato kaitą“ protestavo mokiniai mokyklose, o ne pensininkų draugijos.

    Pensininkai mokytojai (kurių dauguma) tikrai mokiniams neperteiks tvarumo idėjų ir nesužavės. Automarozų kultūroje užaugę žmonės (kieno BMW garsiau burzgia, tas kietesnis) irgi nenorės geresnio viešojo transporto.

    O tie, kas (ankstyvoje) vaikystėje pasivažinėjo traukiniais, dviračiais, tramvajais, jeigu ir vairuos automobilius, tai bent negalvos, kad VT tik lochams.

    Komentuoti:

Working...
X