Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Netrukdykite analizuoti analizių rezultatų.
    Čia gal ne duokite analizuoti atsakymus, o būtent duokite paaiškinti Benkunskui ką tai reiškia, nes jis būna, kad nesuvokia nieko apie eismo srautus ir sako, kad mano svajonė - metro Vilniuje.
    Dar ir kažkaip svaigsta apie netinkamą miesto plotą, tankį ir tt. Šiam tai atsakymą turiu - keičiame administracines Vilniaus ribas. Liks miestas tik ten, kur gyventojų kiekis didelis arba yra netoli centro. Liks Vilniuje kažkur 500 tūkst. gyventojų, tačiau ir tankis bus geras, ir miesto dydis nebus kosminis, o svarbiausia, kad infrastruktūros išlaikymo kaštai kris trečdaliu.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Vėl analizė? Gal kasmet ją darom, tada pažiūrim, kad suanalizavom visas lėšas ir bėgiams nebeliko?
    Netrukdykite analizuoti analizių rezultatų.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Vėl analizė? Gal kasmet ją darom, tada pažiūrim, kad suanalizavom visas lėšas ir bėgiams nebeliko?
    Ne vėl, o dar besitęsianti. Ši tema buvo atrakinta dėl jos prasidėjimo, ir jau kokius tris kartus bergždžiai bandžiau aiškintis iki kada jie čia su tuo darbuosis? Vis darosi panašiau į iki priešrinkiminį dalyką...

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Vėl analizė? Gal kasmet ją darom, tada pažiūrim, kad suanalizavom visas lėšas ir bėgiams nebeliko?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Bmweda
    https://www.facebook.com/share/1LQ23SWrYm/

    Paskaitykit idiotų komentarus: taigi susiaurino gatves, kur gi tramvajus tilps; pastačius tramvajų sumažins autobusų ir vėl visi netilps; paduokit daugiau autobusų, kam tas tramvajus.
    Susiaurino D(?) kategorijos gatves ir tai ne visas, o tik 6 berods. Tramvajus ten jokių būdu būti negali.

    Tramvajus eit turi A (jeigu kur pasitaiko), B, na ir C kategorijos gatvėse. Gatvių pločio užteks pilnai. Pvz 4G nuo Pilaitės iki Žvėryno iš viso nereikės siaurinti gatvės. Vėliau reikės kažką galvoti, bet atėjus tramvajui pralaidumas išaugs.
    Labai jau man patinka sofos ekspertai.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Norisi pasakyti VMS ir JUDU. Nėra ką ten vertinti, pažiūrėkite į 2G, 3G, 4G piko metu. Važiuoja visi kaip silkės skardinėje. Ir tai intervalai 5-7 minutės.
    Vietoj žaidimų su metrobusais reikia statyti tramvajų ir iš karto atidaryti sistemą su bent keliais maršrutais, remiantis į kelionių skaičių. Tiesiog priminsiu, kad 4 iš 6 G maršrutų Vilniuje veža daugiau žmonių negu pats populiariausias tramvajus Taline.
    Vilniuje visa VT sistema dirba ant paskutinio resurso. Ateis laikas, kai net kas 3-4 minutės negelbės. O žiūrint į Vilniaus gyventojų augimo tempus, galima sakyti, kad darbus pradėti reikėjo jau vakar.
    VT dažninimas yra gerai, tačiau iki begalybės dažninti neišeis.

    Surašysiu trumpai apie G maršrutus:
    1G - puikus stuburinis maršrutas, kuris gerai tinka tramvajui ir atitinka jo srautus.
    2G - geras stuburinis maršrutas, apimantis miegamuosius rajonus, beje pagal praeitų metų duomenis yra pats populiariausias. Jo konversija į tramvajų taip pat reikalinga, dabar autobusai čia atrodo kaip silkių skardinės. Pilni beveik visada piko metu. Keleivių skaičius kiekviename autobuse piko metu laisvai gali perkopti 110 žmonių per TP.
    3G - trasa gera, prioritetas minimalus, bet keleivių srautas varžysis su 2G šiais metais. Tramvajus tikrai reikalingas su prioritetu.
    4G - apima jungtį Vakarai - Rytai. Veža daug keleivių, stuburas visai Pilaitei, kuris stringa kamščiuose. Be tramvajaus niekaip.
    5G - ne pats populiariausias, bet darant prielaidą, kad bus stadionas, tikrai reikalingas geram VT renginių metu. Todėl vienareikšmiškai - tramvajus reikalingas.
    6G - irgi ne pats populiariausias. Tramvajus nereikalingas, bet čia reikalingas miesto geležinkelis (išnaudojame bėgių potencialą)
    7G (būsimas) - Sūkurius papildoma infrastruktūra gali tarnauti miesto geležinkeliui.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Vilniečiai netelpa į autobusus: „10 metų važinėjo patogiai, o dabar – pėstute“

    2025-10-04 17:00 / šaltinis: tv3.lt / aut. Deimantė Buslevičiūtė https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...stute-n1457473

    (...)​​​

    Vilniečiai dalijasi, kaip netelpa į autobusus

    Socialiniuose tinkluose vilniečiai gausiai išsakė savo nuogąstavimus ir pasiūlymus dėl viešojo transporto.

    Žmonės svarstė, kodėl didėjant gyventojų skaičiui sostinėje nėra smarkiai dažninami autobusų, ypač pagrindinių, maršrutai, jei jie nuolat būna perpildyti ir žmonės į juos netelpa.

    Pvz., Justinas pasidalijo, kad pačioje piko pradžioje – 16 val. – Žaliojo tilto stotelėje žmonės netelpa į autobusus, tad tenka laukti kitų, kurie dėl kamščių kursuoja ne kas 5, o kas 15 min.

    „Greitieji autobusai, kurie stovi kamščiuose“, – ironizavo vilnietis.

    Gyventojai nurodė, kad leisti VT kursuoti dažniau – ne išeitis, kadangi vėliau trys tie patys autobusai stovi kamštyje visą kelionę ir dar labiau užkemša gatves.

    Anot Kristupo, kamščiai tokiose vietose, kaip Žaliasis tiltas ar Geležinio Vilko g., niekada nesibaigs:

    „Todėl ši transporto rūšis niekada nebuvo ir niekada nebus patikima.“

    Justinas pabrėžė, kad Vilniuje yra apie 607 tūkst. gyventojų. Skelbiamės ir didžiuojamės, kad Ryga buvo nurungta ir dabar esame didžiausia Baltijos šalių sostine. Tačiau esame vienintelis Europos miestas, kur VT infrastruktūra – nevystoma.

    Vietoje to turime „laivelius“, kurie visiškai nesprendžia problemos, ir branginamus VT bilietus, kai už senuosius pigesnius, nuo spalio 1 d. nebegaliojančius bilietus gyventojai pinigų gali ir neatgauti.

    „Net Lenkijos miestai, turėdami 300 tūkst. gyventojų, sugeba tokį vystyti, mes – ne. Tačiau turime naujus autobusus ir autonominius troleibusus, kurie ne tik nepaveža krūvio, bet kartu su lengvosiomis mašinomis stovi kamščiuose.

    Ir jokios A juostos čia nepadės, jeigu viešasis prie sankryžų ir kitose vietose vis tiek įsijungia į bendrą srautą. Miesto prioritetas yra asfaltas ir automobiliai. Ir tikrai ne VT“, – rašė vilnietis.

    Vienintelė išeitis vilniečiams – tramvajus

    Internautai baiminosi, kas bus po 10 metų, kai gyventojų skaičius sostinėje padidės dar 30 ar 50 tūkst.

    Dėl to gyventojai įnirtingai siūlo pradėti svarstyti apie tramvajų, kuris talpina žymiai daugiau žmonių, yra greitesnis, nestovi kamščiuose ir per laiką miestui labai atsipirktų:

    „Gal galime iškart vystyti tinklą su perspektyva į ateitį? Jei (tramvajų – aut. past.) būtų pradėta planuoti 2016 m., tai 2026 m. jau turėtume bent vieną liniją. O dabar net nežiūrima į ateitį.“

    Vilniaus miesto savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ (save tapatinančios su prekės ženklu „Judu“) viešojo transporto organizavimo vadovas Arnas Misiūnas naujienų portalui tv3.lt atskleidė, kad šiuo metu kaip tik yra atliekama išsami analizė, siekiant įvertinti naujos viešojo transporto rūšies diegimo galimybes:

    „Vertinami eismo srautai, spūstys, susisiekimo ryšiai, atliekamos galimybių studijos ir tyrimai tam, kad priėmus sprendimą dėl naujos transporto rūšies Vilniuje būtų užtikrintas jos efektyvumas ir integracija į bendrą miesto transporto sistemą.“

    Jis atskleidė, kad 1 km antžeminės tramvajaus linijos įrengimas gali kainuoti nuo 15 iki 25 mln. eurų, priklausomai nuo trasos sudėtingumo. Tačiau tikslesnė kaina paaiškės tik po išsamios galimybių studijos.

    Paklaustas, ar tai reiškia, kad vilniečiai visgi gali sulaukti tramvajaus, A. Misiūnas nurodė, kad išsamiau atsakyti galės tik gavęs studijos rezultatus.

    Jis nenurodė, kiek laiko truks ir kiek pinigų atsieis analizė dėl tramvajaus galimybių Vilniuje. Tačiau analogiška galimybių studija Kaunui pernai atsiėjo 200 tūkst. eurų ir truko apie metus.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Priminkit, kiek protestų buvo organizuojama dėl keliamų bilietų kainų? Kaip greitai Benkunskas sugrąžino 30 minučių bilietą?

    Dabar priminkit, kiek buvo protestų dėl perpildyto VT, suretintų grafikų ar tramvajaus nebuvimo.

    Jei kažkas tokį organizuosit - parašykit prašau AŽ, I am in, ačiū


    Politikai tėra visuomenės atspindys. Ir aš kalbu ne tik apie paprastą pilkąją masę, bet ir įvairiausius ''nuomonių formuotojus'', mauricus ir taip toliau.

    Komentuoti:


  • Red Neck
    replied
    O kam Benkunskui tas tramvajus? Per kadenciją nenutiesi ir sau nuopelnų neįsirašysi už tai. Populiaresniu dėl to taip pat netapsi, pinigai baisūs, visiems aišku, kad neapsimoka, nereikia, per brangu ir t.t. Geriau jau kokį laivelį paleist, milijonas ar du prasmuks be skandalų, plaukioja šauniai, gražiai atrodo Instagrame fotkes. PR'as garantuotas. Kokie dar motyvai, rimta korupcija su sklypais ir užsakymų "atkatais"? Galėtų būti motyvas, bet kiaušai per minkšti tam. Čia rieikia seno mento "zakalkės", kaip Kaune. Apie motyvaciją dirbti ir kurti ateities kartoms, netgi jeigu rizikuoji savo populiarumu aš patylėsiu. Nėra jos pas mūsų politikus. Tiesiog nėra.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Taip, tokie projektai (i) niekada neturi visuomenės plataus palaikymo (ypač pradžioje) ir (ii) niekada tiesiogiai neatsiperka. VMS, panašu, nori ir (i) ir (ii) tad projektas, realiai, negali būti pradedamas kol ten nepasikeis žmonės (ko greitu metu nebus).

    Komentuoti:


  • Skeptikas
    replied
    Kažkoks kolchozas. Rimtu snukiu sako, kad dėl miesto ir transporto plėtros, sudėtingų ir ne visada populiarių sprendimų reikalaujančių aukštos kvalifikacijos ir patirties reikia klausti melžėjų ir traktoristų nuomonės. Jau iš rytų Betkunskas jau ne tik propogandinius filmukus nusikopijavo, bet dar ir tarybas renka.
    Paskutinis taisė Skeptikas; 2025.09.09, 16:36.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
    Nenoriu ginti Benkunsko, pats nesu jo gerbėjas, bet ar nėra taip, kad ten kur jis ketina organizuoti susirinkimą diskusijai dėl tramvajaus, ateiti gali kas nori? Kad tai nebus kažkokia uždara diskusija? Jei tai atvira, tai nueikit ir jūs, forumo nariai, ir užduokit toną.
    Deja, tie išrinktieji turėjo gauti į pašto dėžutę kvietimą į piliečių asamblėją ir tada atskirai užsiregistruoti į diskusiją

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Uždara - tik tiems, ką kvietė.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    O kur ir kokia čia diskusija bus?

    Komentuoti:


  • sindiktas
    replied
    Nenoriu ginti Benkunsko, pats nesu jo gerbėjas, bet ar nėra taip, kad ten kur jis ketina organizuoti susirinkimą diskusijai dėl tramvajaus, ateiti gali kas nori? Kad tai nebus kažkokia uždara diskusija? Jei tai atvira, tai nueikit ir jūs, forumo nariai, ir užduokit toną.

    Va:

    https://vilnius.lt/naujienos/rugpjut...eciu-asambleja
    Paskutinis taisė sindiktas; 2025.09.09, 14:38.

    Komentuoti:


  • Red Neck
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Nu gerai varo didysis Vilniaus populistas, kad kuo mažiau kritikos būtų.

    Sukvies 50 žmonių ir paklaus ar reikia tramvajaus
    nu tokio efektyvaus darbo dar reik paieškoti, taip sunku suprasti statistikas, esamą VT būklę ir kokybę, kad wow... raketų mokslas.

    Dar patiko naujos kliūtys tramvajui - sklypai ir požeminės komunikacijos, reljefas ir klimatas nebetrukdo matyt
    Jeigu turėtų daugiau proto kaip korupcines varkes daryt, prisipirktų sklypų, po to parduotų 7 kart brangiau, kad ten tramvajaus linijas galėtų tiesti. Mokyk ir mokyk tuos jaunuolius. Tegu su Kaunu pasikonsultuoja kaip teik daryt.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Nu gerai varo didysis Vilniaus populistas, kad kuo mažiau kritikos būtų.

    Sukvies 50 žmonių ir paklaus ar reikia tramvajaus
    nu tokio efektyvaus darbo dar reik paieškoti, taip sunku suprasti statistikas, esamą VT būklę ir kokybę, kad wow... raketų mokslas.

    Dar patiko naujos kliūtys tramvajui - sklypai ir požeminės komunikacijos, reljefas ir klimatas nebetrukdo matyt
    Šiaip, Šimašius ne ką blogiau varė. Vieną geresnį, kurį girdėjau, tai, kad "gatvės Vilniuje per siauros" ir dėl to tramvajus... netilptų

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Man tas pastovus "mes pakviesim auditorija zmoniu ir paklausim ko zmones nori" yra tokia sudo kruva kas liecia kompleksiskus ilgalaikius sprendimus kurie turi pakeisti visa keliavimo kultura. Pakviesi cia tiek snukiu kurie sakys kad nori 10 juostu gatviu, nemokamo parkingo ir tiek ir iseis visi laimingi.

    Kas liecia viesojo transporto pletra, neturi zmoniu klausti ko jie nori, o turi buti normalus ekspertai kurie tokius projektus atlike jau n kartu kurie normaliai ir efektyviai pateikia ilgalaikia nauda elementariam automarozui kuris tik sugeba apie kamscius ir parkinga dejuoti.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Benkunskas pas Ramanauską laidoje pasakoja apie tramvajų, pasirodo kažkokie minimalūs darbai šiuo klausimu yra daromi, nuo 39:50:
    Nu gerai varo didysis Vilniaus populistas, kad kuo mažiau kritikos būtų.

    Sukvies 50 žmonių ir paklaus ar reikia tramvajaus
    nu tokio efektyvaus darbo dar reik paieškoti, taip sunku suprasti statistikas, esamą VT būklę ir kokybę, kad wow... raketų mokslas.

    Dar patiko naujos kliūtys tramvajui - sklypai ir požeminės komunikacijos, reljefas ir klimatas nebetrukdo matyt

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Šitas regionas yra juoda bėginio VT skylė. Yra net šeši 300k+ miestai, kuriuose nėra nei tramų nei metro - Vilnius, Kaunas, Gardinas, Balstogė, Brestas, Liublinas.

    Click image for larger version  Name:	europe2.png Views:	259 Size:	86,6 kB ID:	2216695
    Spėju caro laikais rusai nepasitikėjo šiais kraštais dėl vietinio nacionalizmo, gal prioritetizavo kraštų rusifikavimą, kad jau paskui juos vystyti, o pramonė rimčiau vystyta arba giliai Lenkijoje arba baltvokietiškose Baltijos šalyse, taip pat giliau Rytuose. Tokiu būdu mažiau buvo plėtotas geležinkelis, nebuvo įrengtos tramvajaus sistemos. Paskui po 1945 m. keliai buvo prioritetizuojami prieš geležinkelius, nors pramonė ir buvo vystoma. Liubline, Kaune, Vilniuje kursuoja troleibusai kaip šleivas pakaitalas tramvajui. Balstogėje liūdniausia padėtis dėl VT rūšių, 300k mieste tik autobusai, kažkiek gal A juostos ten gelbėja.

    Komentuoti:

Working...
X