Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • evvt
    replied
    Jau veikia

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Neleidžia balsuoti.

    Nuėjus paskaityti komentarus šone atsirado veikianti apklausa ir balsuoti leido. Neaišku tik ar užskaitė balsą.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Neleidžia balsuoti.

    gyvename tikrai nedideliame 400 kvadratinių kilometrų ploto mieste

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Nu taigi, užeinu ten pirma kart ir man “Jūs negalit balsuot dar kart” wtf?

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Prabalsuojam

    https://madeinvilnius.lt/savaites-kl...ia-tramvajaus/

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Ir reljefas dar labai blogas.



    Geras video. Įdomu, kad Krokuvos variantas šiame video yra rodomas kaip pavyzdys, kaip galima padaryti neblogai ir pigiai tiesiog nuolatos darant mažus pagerinimus. Iš tiesų toks variantas, kur krapštomasi su tramvajais po truputį jiems skiriant vis daugiau prioriteto ir juos pakeliant vis arčiau Light Rail (Krokuvoje - 'Fast Tram') standarto yra programa minimum tokio dydžio miestui. Vis tik reiktų ir paminėti, kad dabar, kai Lenkija tapo turtingesnė ir nebegyvena komunistų priespaudoje, Krokuva planuoja ir rimtą 'premetro' liniją, t.y. pilnai atskirtą Light Rail liniją su daug tunelių. Projektas yra patvirtintas - šiuo metu vyksta poveikio aplinkai tyrimai.

    Vilnius šalia Krokuvos atrodo visiškai apgailėtinai. Nesugebėta net autobusų linijų centre (kur daugiausia autobusų) subraižyti, nėra jokio centrinio mazgo su persėdimais, 'centrinės' stotys yra kažkur pietuose. Svarbiausia - nėra nieko rimto daroma tam pakeisti, nėra jokių rimtesnių planų, tik visiškas automarozinis realybės ignoravimas. Tai yra tikra katastrofa miesto konkurencingumui. Ir koks pasiteisinimas bus naudojamas šį kartą? Nepriklausomybės pradžioje visai 'prilipdavo' tos istorijos apie prarastą devynioliktą amžių ar sovietmečio vargus. Tačiau ką Vilnius veikė paskutinius dvidešimt metų būdamas ES ir NATO miestas, kai BVP ne taip jau smarkiai skyrėsi nuo pietų Europos, kur transporto sistemos yra tikrai geros?
    Sakyčiau, blogiau- net nebandoma mastyt ką nors daryt, o tai yra toli netgi nuo "nieko nedaroma"

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Ir reljefas dar labai blogas.

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Neblogas video apie tramvajų sistemą Krokuvoje, daugiau mažiau Vilniaus dydžio mieste. Kaip liūdna darosi matant VT situaciją Vilniuje
    Geras video. Įdomu, kad Krokuvos variantas šiame video yra rodomas kaip pavyzdys, kaip galima padaryti neblogai ir pigiai tiesiog nuolatos darant mažus pagerinimus. Iš tiesų toks variantas, kur krapštomasi su tramvajais po truputį jiems skiriant vis daugiau prioriteto ir juos pakeliant vis arčiau Light Rail (Krokuvoje - 'Fast Tram') standarto yra programa minimum tokio dydžio miestui. Vis tik reiktų ir paminėti, kad dabar, kai Lenkija tapo turtingesnė ir nebegyvena komunistų priespaudoje, Krokuva planuoja ir rimtą 'premetro' liniją, t.y. pilnai atskirtą Light Rail liniją su daug tunelių. Projektas yra patvirtintas - šiuo metu vyksta poveikio aplinkai tyrimai.

    Vilnius šalia Krokuvos atrodo visiškai apgailėtinai. Nesugebėta net autobusų linijų centre (kur daugiausia autobusų) subraižyti, nėra jokio centrinio mazgo su persėdimais, 'centrinės' stotys yra kažkur pietuose. Svarbiausia - nėra nieko rimto daroma tam pakeisti, nėra jokių rimtesnių planų, tik visiškas automarozinis realybės ignoravimas. Tai yra tikra katastrofa miesto konkurencingumui. Ir koks pasiteisinimas bus naudojamas šį kartą? Nepriklausomybės pradžioje visai 'prilipdavo' tos istorijos apie prarastą devynioliktą amžių ar sovietmečio vargus. Tačiau ką Vilnius veikė paskutinius dvidešimt metų būdamas ES ir NATO miestas, kai BVP ne taip jau smarkiai skyrėsi nuo pietų Europos, kur transporto sistemos yra tikrai geros?

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

    Ukrainoje vyksta karas, ir Vilniuje per maži keleivių srautai.
    Ir klimatas kitoks. Dar ir dirvozemis skirias.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Neblogas video apie tramvajų sistemą Krokuvoje, daugiau mažiau Vilniaus dydžio mieste. Kaip liūdna darosi matant VT situaciją Vilniuje

    Ukrainoje vyksta karas, ir Vilniuje per maži keleivių srautai.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Tai tranzitinį furų eismą nukrovė, bet kartu ir paskatino daugiau žmonių keltis į naująsias pilaites, zujūnus ir t.t. Nesakau, kad poveikis vien neigiamas, bet savivaldybė tuo metu aiškiai parodė, kad prioritetą teikia automobilių eismui, o ne viešajam transportui. Gyvename su pasekmėmis.
    Ne tiek Zujūnus, kiek priartino Bajorus, Bukiškes ir Bendorius prie oro uosto ir Panerių. Visgi, tranzitinis eismas po Seimo rūmais buvo nenormalu.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Ta suburbanizacija vienu ar kitu atveju vyko ar būtų vykusi, kaip kad vyksta Avižienių, Riešės kryptimis, gal tik aplinkkelio atidarymas sutapo su momentu kai atsigavo NT rinka, bet buvo bent jau šansas rezervuoti koridorių lengvojo geležinkelio linijai, kuri nukrautų dalį automobilių eismo, arba siekti išvystyti alternatyvų geležinkelio koridorių į Kauną pro Pilaitę su stotimi ties aplinkkelio/Pilaitės pr. sankryža (vis dar buvo generuojama idėja apie automagistralę, sujungiančią Pilaitę su A1 ties Rykantais.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

    Nereikia nesamoniu sneket be pagrindo. Be aplinkelio miestui is viso butu ragas, nes Laisves pr. uzsikimstu tranzitiniu srautu ir joks VT cia jau nepadetu. Vilniuj kaip tik truksta normalaus aplinkeliu tinklo uzbaigimo, kad ivairios furus ir kitas trnazitinis eismas nebelystu i miesta arba tam nepritaikytus kelius. Nukrovus trnazitini eisma, kaip tai atsitiko Laisves pr. atsiranda galimybe vystyt begini VT, nes gali perdarinet gatve pagal pesciuju, o ne automobiliu poreikius, nes trnazitinis eismas yra iskeliamas toliau.
    Tai tranzitinį furų eismą nukrovė, bet kartu ir paskatino daugiau žmonių keltis į naująsias pilaites, zujūnus ir t.t. Nesakau, kad poveikis vien neigiamas, bet savivaldybė tuo metu aiškiai parodė, kad prioritetą teikia automobilių eismui, o ne viešajam transportui. Gyvename su pasekmėmis.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    1908 Lenkijos nebuvo, o Pilsudskis tada dar kaip ir lietuviu matyt buvo.
    Pinigus pavogė Lenkijos socialistų partijos nariai, ne Lietuvos, o ir pinigai atiteko Lenkijos pogrindžiui, ne Lietuvos.
    Paskutinis taisė Perfect; 2024.02.22, 10:38.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    VMS, kaip suprantu, rado iš kur paimti pinigų tramvajui - https://madeinvilnius.lt/vilniaus-is...aus-tramvajui/
    Tereikia tik paprašyti Lenkijos grąžinti, tai ką iš Vilniaus jie pavogė. Indeksuojant infliacijos ir negautų pajamų koeficientais.
    1908 Lenkijos nebuvo, o Pilsudskis tada dar kaip ir lietuviu matyt buvo.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Fundamentalus pokytis, man atrodo, buvo Vakarinio aplinkkelio atidarymas 2016 m. gale. Joks kitas infrastruktūros projektas neturėjo tokio didelio poveikio suburbanizacijai ir automobilizacijai. Iki 2016 m. dar gal nebuvo per vėlu imtis radikalios viešojo transporto pertvarkos. Dabar, matydamas esamas tendencijas, vis labiau abejoju. Nebent viskas taip beviltiškai užsikiš, kad kažkam ateis į galvą ieškoti realių sprendimų. Arba toliau eisim amerikietišku „dar viena eismo juosta viską išspręs“ keliu, kas būtų katastrofiška.
    Nereikia nesamoniu sneket be pagrindo. Be aplinkelio miestui is viso butu ragas, nes Laisves pr. uzsikimstu tranzitiniu srautu ir joks VT cia jau nepadetu. Vilniuj kaip tik truksta normalaus aplinkeliu tinklo uzbaigimo, kad ivairios furus ir kitas trnazitinis eismas nebelystu i miesta arba tam nepritaikytus kelius. Nukrovus trnazitini eisma, kaip tai atsitiko Laisves pr. atsiranda galimybe vystyt begini VT, nes gali perdarinet gatve pagal pesciuju, o ne automobiliu poreikius, nes trnazitinis eismas yra iskeliamas toliau.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    O ar kas pasikeitė per dešimtmetį? Tik žmonių padaugėjo.
    Fundamentalus pokytis, man atrodo, buvo Vakarinio aplinkkelio atidarymas 2016 m. gale. Joks kitas infrastruktūros projektas neturėjo tokio didelio poveikio suburbanizacijai ir automobilizacijai. Iki 2016 m. dar gal nebuvo per vėlu imtis radikalios viešojo transporto pertvarkos. Dabar, matydamas esamas tendencijas, vis labiau abejoju. Nebent viskas taip beviltiškai užsikiš, kad kažkam ateis į galvą ieškoti realių sprendimų. Arba toliau eisim amerikietišku „dar viena eismo juosta viską išspręs“ keliu, kas būtų katastrofiška.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    VMS, kaip suprantu, rado iš kur paimti pinigų tramvajui - https://madeinvilnius.lt/vilniaus-is...aus-tramvajui/
    Tereikia tik paprašyti Lenkijos grąžinti, tai ką iš Vilniaus jie pavogė. Indeksuojant infliacijos ir negautų pajamų koeficientais.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    O ar kas pasikeitė per dešimtmetį? Tik žmonių padaugėjo.
    Miestas dar labiau "išskydo" į pakraščius, atsirado gyvenamasis rajonas Šnipiškėse.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    O ar kas pasikeitė per dešimtmetį? Tik žmonių padaugėjo.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė xvoss Rodyti pranešimą

    850k litų: https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...ijonai-n495805

    Vien studija ar reikia Gugenheimo muziejaus kainavo 600k litų.. už 20k net papkės projektui ant desktopo nesukurtų.
    Apsispręskit apie kurias studijas kalbam. už 850k kad reikia tramvajaus ar už 40k kad nieko nereikia? Jas skiria daugiau nei dešimtmetis

    Komentuoti:

Working...
X