Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Neleidžia balsuoti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
gyvename tikrai nedideliame 400 kvadratinių kilometrų ploto mieste
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąIr reljefas dar labai blogas.
Geras video. Įdomu, kad Krokuvos variantas šiame video yra rodomas kaip pavyzdys, kaip galima padaryti neblogai ir pigiai tiesiog nuolatos darant mažus pagerinimus. Iš tiesų toks variantas, kur krapštomasi su tramvajais po truputį jiems skiriant vis daugiau prioriteto ir juos pakeliant vis arčiau Light Rail (Krokuvoje - 'Fast Tram') standarto yra programa minimum tokio dydžio miestui. Vis tik reiktų ir paminėti, kad dabar, kai Lenkija tapo turtingesnė ir nebegyvena komunistų priespaudoje, Krokuva planuoja ir rimtą 'premetro' liniją, t.y. pilnai atskirtą Light Rail liniją su daug tunelių. Projektas yra patvirtintas - šiuo metu vyksta poveikio aplinkai tyrimai.
Vilnius šalia Krokuvos atrodo visiškai apgailėtinai. Nesugebėta net autobusų linijų centre (kur daugiausia autobusų) subraižyti, nėra jokio centrinio mazgo su persėdimais, 'centrinės' stotys yra kažkur pietuose. Svarbiausia - nėra nieko rimto daroma tam pakeisti, nėra jokių rimtesnių planų, tik visiškas automarozinis realybės ignoravimas. Tai yra tikra katastrofa miesto konkurencingumui. Ir koks pasiteisinimas bus naudojamas šį kartą? Nepriklausomybės pradžioje visai 'prilipdavo' tos istorijos apie prarastą devynioliktą amžių ar sovietmečio vargus. Tačiau ką Vilnius veikė paskutinius dvidešimt metų būdamas ES ir NATO miestas, kai BVP ne taip jau smarkiai skyrėsi nuo pietų Europos, kur transporto sistemos yra tikrai geros?
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Ir reljefas dar labai blogas.
Parašė John Rodyti pranešimąNeblogas video apie tramvajų sistemą Krokuvoje, daugiau mažiau Vilniaus dydžio mieste. Kaip liūdna darosi matant VT situaciją Vilniuje
Vilnius šalia Krokuvos atrodo visiškai apgailėtinai. Nesugebėta net autobusų linijų centre (kur daugiausia autobusų) subraižyti, nėra jokio centrinio mazgo su persėdimais, 'centrinės' stotys yra kažkur pietuose. Svarbiausia - nėra nieko rimto daroma tam pakeisti, nėra jokių rimtesnių planų, tik visiškas automarozinis realybės ignoravimas. Tai yra tikra katastrofa miesto konkurencingumui. Ir koks pasiteisinimas bus naudojamas šį kartą? Nepriklausomybės pradžioje visai 'prilipdavo' tos istorijos apie prarastą devynioliktą amžių ar sovietmečio vargus. Tačiau ką Vilnius veikė paskutinius dvidešimt metų būdamas ES ir NATO miestas, kai BVP ne taip jau smarkiai skyrėsi nuo pietų Europos, kur transporto sistemos yra tikrai geros?
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Ukrainoje vyksta karas, ir Vilniuje per maži keleivių srautai.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Tai tranzitinį furų eismą nukrovė, bet kartu ir paskatino daugiau žmonių keltis į naująsias pilaites, zujūnus ir t.t. Nesakau, kad poveikis vien neigiamas, bet savivaldybė tuo metu aiškiai parodė, kad prioritetą teikia automobilių eismui, o ne viešajam transportui. Gyvename su pasekmėmis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ta suburbanizacija vienu ar kitu atveju vyko ar būtų vykusi, kaip kad vyksta Avižienių, Riešės kryptimis, gal tik aplinkkelio atidarymas sutapo su momentu kai atsigavo NT rinka, bet buvo bent jau šansas rezervuoti koridorių lengvojo geležinkelio linijai, kuri nukrautų dalį automobilių eismo, arba siekti išvystyti alternatyvų geležinkelio koridorių į Kauną pro Pilaitę su stotimi ties aplinkkelio/Pilaitės pr. sankryža (vis dar buvo generuojama idėja apie automagistralę, sujungiančią Pilaitę su A1 ties Rykantais.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Nereikia nesamoniu sneket be pagrindo. Be aplinkelio miestui is viso butu ragas, nes Laisves pr. uzsikimstu tranzitiniu srautu ir joks VT cia jau nepadetu. Vilniuj kaip tik truksta normalaus aplinkeliu tinklo uzbaigimo, kad ivairios furus ir kitas trnazitinis eismas nebelystu i miesta arba tam nepritaikytus kelius. Nukrovus trnazitini eisma, kaip tai atsitiko Laisves pr. atsiranda galimybe vystyt begini VT, nes gali perdarinet gatve pagal pesciuju, o ne automobiliu poreikius, nes trnazitinis eismas yra iskeliamas toliau.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
1908 Lenkijos nebuvo, o Pilsudskis tada dar kaip ir lietuviu matyt buvo.
Paskutinis taisė Perfect; 2024.02.22, 10:38.
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąVMS, kaip suprantu, rado iš kur paimti pinigų tramvajui - https://madeinvilnius.lt/vilniaus-is...aus-tramvajui/
Tereikia tik paprašyti Lenkijos grąžinti, tai ką iš Vilniaus jie pavogė. Indeksuojant infliacijos ir negautų pajamų koeficientais.
Komentuoti:
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Fundamentalus pokytis, man atrodo, buvo Vakarinio aplinkkelio atidarymas 2016 m. gale. Joks kitas infrastruktūros projektas neturėjo tokio didelio poveikio suburbanizacijai ir automobilizacijai. Iki 2016 m. dar gal nebuvo per vėlu imtis radikalios viešojo transporto pertvarkos. Dabar, matydamas esamas tendencijas, vis labiau abejoju. Nebent viskas taip beviltiškai užsikiš, kad kažkam ateis į galvą ieškoti realių sprendimų. Arba toliau eisim amerikietišku „dar viena eismo juosta viską išspręs“ keliu, kas būtų katastrofiška.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąO ar kas pasikeitė per dešimtmetį? Tik žmonių padaugėjo.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
VMS, kaip suprantu, rado iš kur paimti pinigų tramvajui - https://madeinvilnius.lt/vilniaus-is...aus-tramvajui/
Tereikia tik paprašyti Lenkijos grąžinti, tai ką iš Vilniaus jie pavogė. Indeksuojant infliacijos ir negautų pajamų koeficientais.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąO ar kas pasikeitė per dešimtmetį? Tik žmonių padaugėjo.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė xvoss Rodyti pranešimą
850k litų: https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...ijonai-n495805
Vien studija ar reikia Gugenheimo muziejaus kainavo 600k litų.. už 20k net papkės projektui ant desktopo nesukurtų.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: