Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • DeSadas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Man rodos, perdedat mero asmeninių nuomonių svarbą. Yra gi žmonės kaip tas vyr inžinierius, vyr architektas, savivaldybės viešojo transporto skyrius. Kokias idėjas ir sprendimus šitie žmonės merui ir tarybai siūlys, tokie sprendimai ir bus priimami. Meras neprivalo būti viešojo transporto specialstu, jis turi turėti tų specialistų komandoje.
    realiai pagal nauja reglamenta meras igyja DAUG teisiu.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Man rodos, perdedat mero asmeninių nuomonių svarbą. Yra gi žmonės kaip tas vyr inžinierius, vyr architektas, savivaldybės viešojo transporto skyrius. Kokias idėjas ir sprendimus šitie žmonės merui ir tarybai siūlys, tokie sprendimai ir bus priimami. Meras neprivalo būti viešojo transporto specialstu, jis turi turėti tų specialistų komandoje.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė Košutas Rodyti pranešimą

    Geriausia, kas dabar galėtų nutikti - Zuoką nutrenkia žaibas (nebent p. Artūras prižada niekada daugiau neminėti tramvajaus, tada gali likti gyvas) ir Benkunskas prabūna NPC savo kadenciją. Jei Benkunskas kažką darys - labai gerai, žmonėms nepatinka kai kažką daro, išrinks kitą. Jei Benkunskas nieko nedarys - labai gerai, žmonėms atsibos stagnacija, ateis išganytojas [įtartinas vatinis veikėjas] kaip ir į Kauną ir Klaipėdą.


    EDIT: Nuorodos į gerb. dangoraižistą yra aliuziją į tai, kad žmonių vertinimo plintusas yra ant tiek žemas, jog Vilnių iškelia į topines vietas Europoje.
    Dar galima paimt viena forumieti, kuris geriausiai moka komunikuot su zmonem ir turi daugiausiai lyderystes. 4 metus ji ruost ir ruost dirva jam rinkimuos (komunikacijos kampanija, soc. tyrimai, visuomenes nuomones formavimas, gal ir partijos suradimas). Ir bac, po 4 metu rinkimuose turim zmogu, kuris gaudosi miesto reikaluose, turi vizija ir galimybe laimet rinkimus. Ir as cia rimtai, nes greiciau sio forumo kandidatas laimes rinkimus, negu is visisko nulio Benkunskas taps normaliu meru kadanors.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Košutas Rodyti pranešimą

    Geriausia, kas dabar galėtų nutikti - Zuoką nutrenkia žaibas (nebent p. Artūras prižada niekada daugiau neminėti tramvajaus, tada gali likti gyvas) ir Benkunskas prabūna NPC savo kadenciją. Jei Benkunskas kažką darys - labai gerai, žmonėms nepatinka kai kažką daro, išrinks kitą. Jei Benkunskas nieko nedarys - labai gerai, žmonėms atsibos stagnacija, ateis išganytojas [įtartinas vatinis veikėjas] kaip ir į Kauną ir Klaipėdą.

    Iš tikro deja, bet tenka daugmaž sutikti su postu. Jei anksčiau buvo 'atmazkė', kad čia sovietinė karta, tai dabartiniai užkalniukai vargu ar kuo geresni. Matę jie to pasaulio, važiavo taksu iš eirporto į kokį turistinį skverą, džiaugėsi, kaip ten viskas gražu, ir grįžę namo visomis išgalėmis stengiasi, kad nieko panašaus Lietuvoje nebūtų ir visi gyventų kaip Sopranuose. Vien gerb. vad. 'skaiskreiperisto' Baltijos sostinių temoje pasidalintas grafikas, apie tai, kad Vilniuje gyvena top 6 laimingiausi žmonės Europoje rodo arba kokią galvos traumą paveldėjome iš sovietmečio, arba kokios negyvenamos šiknaskylės yra kiti Lietuvos miestai/miesteliai/kaimai.

    Bet, Ei! Vilniuje daugėja Bolt automašinų, nes... ne visos automašinos yra lygios, ir čia yra geros automašinos! Mobilumas.
    Skaiskreiperistas yra vienas aršiausių tramvajaus rėmėjų. Čia tik šiaip FYI.

    Komentuoti:


  • Košutas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Pozityvaus kažką šitoje situacijoje rasti yra labai sunku
    Geriausia, kas dabar galėtų nutikti - Zuoką nutrenkia žaibas (nebent p. Artūras prižada niekada daugiau neminėti tramvajaus, tada gali likti gyvas) ir Benkunskas prabūna NPC savo kadenciją. Jei Benkunskas kažką darys - labai gerai, žmonėms nepatinka kai kažką daro, išrinks kitą. Jei Benkunskas nieko nedarys - labai gerai, žmonėms atsibos stagnacija, ateis išganytojas [įtartinas vatinis veikėjas] kaip ir į Kauną ir Klaipėdą.

    Iš tikro deja, bet tenka daugmaž sutikti su postu. Jei anksčiau buvo 'atmazkė', kad čia sovietinė karta, tai dabartiniai užkalniukai vargu ar kuo geresni. Matę jie to pasaulio, važiavo taksu iš eirporto į kokį turistinį skverą, džiaugėsi, kaip ten viskas gražu, ir grįžę namo visomis išgalėmis stengiasi, kad nieko panašaus Lietuvoje nebūtų ir visi gyventų kaip Sopranuose. Vien gerb. vad. 'skaiskreiperisto' Baltijos sostinių temoje pasidalintas grafikas, apie tai, kad Vilniuje gyvena top 6 laimingiausi žmonės Europoje rodo arba kokią galvos traumą paveldėjome iš sovietmečio, arba kokios negyvenamos šiknaskylės yra kiti Lietuvos miestai/miesteliai/kaimai.

    Bet, Ei! Vilniuje daugėja Bolt automašinų, nes... ne visos automašinos yra lygios, ir čia yra geros automašinos! Mobilumas.

    EDIT: Nuorodos į gerb. dangoraižistą yra aliuziją į tai, kad žmonių vertinimo plintusas yra ant tiek žemas, jog Vilnių iškelia į topines vietas Europoje.
    Paskutinis taisė Košutas; 2023.04.05, 22:07.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Prieš rinkimus mero pozicijoje turėjome visiškai transporto sistemose ir miesto planavime nesigaudantį asilą, tokį mero pozicijoje turime ir po rinkimų. Naujasis tik, panašu, yra agresyvesnis automobilistas, tad gal per savo kadenciją išspaus vienu ar dviem automobilistiniais projektais daugiau nei per savąją išspaudė buvusysis. Na, ir, aišku, naujasis nesiaurins gatvių, kas irgi yra blogai, bet esminio skirtumo tarp jų neturėtų neturėtų būti: plūgų kaime vėl turime plūgą merą. To buvo galima ir tikėtis - gavome tai, ko nusipelnėme.

    Pozityvaus kažką šitoje situacijoje rasti yra labai sunku - savo turtingiausiu istorijoje laikotarpiu, miestas yra pasmerktas toliau likti nepatogiu, toliau nesugebėti efektyviai integruoti net savo priemiesčių (nekalbant apie visos šalies) gyventojų į savo darbo rinką, toliau neturėti vieno iš pagrindinių irankių socialinei atskirčiai mažinti. Toliau pagal sugebėjimą atlikti pačią svarbiausia miesto funkciją atsilikinėsime ne tik nuo ES miestų, bet ir nuo gerokai neturtingesnių valstybių kaip Baltarusija ar Ukraina. Mažesnį BVP vienam žmogui turinčios šalys kaip Lenkija jau dabar yra kitas pasaulis - nekalbant apie tai, kuo jos bus po dešimties ar dvidešimties metų kai įgyvendins savo vis ambicingesnius infrastruktūros projektus.

    Žmonės kalba apie kažkokias iniciatyvas - man, asmeniškai, rankos yra nusvirusios. Paorganizuokime ką nors ir vietoje 15 mūsų bus 43. Keliasdešimčia daugiau taikinių VMS automarozų ir šimtų tūkstančių mikrorajoninių automobilizuotų zombių replikomis apie naujuosius vasiukus. Sėkmės tiems, kas turit laiko ir noro.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Pradžiai galima ir pre-metro statyti, kad vėliau linijas konvertuoti į metro.

    Komentuoti:


  • Košutas
    replied
    Parašė neoplan Rodyti pranešimą
    Šiaip būtų labai įdomu pamatyti, kaip miestas atrodytų pasiekus pono Benkunsko paminėtą milijono (ar daugiau) gyventojų ribą neturint normalaus viešojo transporto. Ir kokie lauks kamščiai milijoninio dydžio mieste, kai bus pradėtos bėginio VT statybos) Tiesiog pavydėtinas darbų planavimas betkuriai Europos sostinei.
    • Miestas pernelyg kompaktiškas, kad reikėtų VT
    • Mieste puikiai galima susisiekti autobusais
    • Troleibusų tinklas būtų per brangus, reikia tobulinti susisiekimą autobusais.
    • Bėginis transportas - atgyvena, VT srautai yra per maži. Reikia tobulinti susisiekimą autobusais.
    • Reikia 1 mil. gyventojų bėginiui transportui. Kol kas galima tobulinti susisiekimą autobusais. <- JŪS ESATE ČIA
    • VVT aptarnauja tik 4 autobusų ir 1 'heritage' troleibusų maršrutą. Reikia skelbti projektą su privačiomis transporto kompanijomis.
    • Gyventojų yra per daug apsiriboti tramvajumi, reikia vertinti metro galimybes. Taip pat tobulinti susisiekimą autobusais.
    • Vienareikšmiškai, mieste verta statyti tik metro. Kol bus sukauptos lėšos, reikia gerinti susisiekimą autobusais.
    • Miestas traukiasi, gyventojai kraustosi į priemiesčius. Reikia vertinti metro galimybes.
    • Reikia 1 mil gyventojų bėginiui transportui. Galima efektyvinti susisiekimą autobusais.
    • Miestas pernelyg išsiplėtęs, kad VT atsipirktų.

    Komentuoti:


  • neoplan
    replied
    Šiaip būtų labai įdomu pamatyti, kaip miestas atrodytų pasiekus pono Benkunsko paminėtą milijono (ar daugiau) gyventojų ribą neturint normalaus viešojo transporto. Ir kokie lauks kamščiai milijoninio dydžio mieste, kai bus pradėtos bėginio VT statybos) Tiesiog pavydėtinas darbų planavimas betkuriai Europos sostinei.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Turbo autizmas kazkoks. Realiai toks barsukas jis yra, kad net nera zodziu apart keismazodziu ji apibudint. Manau tikrai reik imtis iniciatyvos formuieciams ir bandyt visa reikala keist, nes kitaip tai cia sakes bus su tokiu meru, kuriam p*xui ant visko.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    tai kam jus ji rinkot?
    Kad udrius turėtų ką rašyti Vilniaus temose.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
    Reikia susitaikyti su tuo kad didzioji dalis zmoniu gyvenantys Vilniuje ar bet kur Lietuvoje, jiem tiesiog nerupi tokie ilgalaikiai projektai kurie gerina susisiekima su kitokia transporto priemone apart automobiliu. Visi zmones kurie nors siek tiek ismano ar domisi infrastruktura ar kokybiska miesto pletra - ir tai turbut visus tokius galima ant vienos rankos suskaiciuoti - tiesiog daug itakos neturi. Benkunkskas pasake kad va bus pora viaduku ir tuneliu automobilistam ir viskas. Daugiau niekas nieko nemato apart to kad bus patogiau su gelda nuvaziuoti.

    Galvojat kad didzioji dalis Vilnieciu palygins Europos miestus kurie turi kokybiskai isvystyta VT sistema su Vilniumi? 99% tiesiog pasiklausys "bybiagalvis VGTU ekspertas sako neapsimoka, reliefas ne toks, neatininkantis gyventoju kiekis" ar dar koks bullshit ir viskas, jiem uztenka. Svarbu gatves nesiaures, bus viadukas vienas kitas ir okay.
    kaip bebūtų gaila, bet realybė tokia ir yra...

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Reikia susitaikyti su tuo kad didzioji dalis zmoniu gyvenantys Vilniuje ar bet kur Lietuvoje, jiem tiesiog nerupi tokie ilgalaikiai projektai kurie gerina susisiekima su kitokia transporto priemone apart automobiliu. Visi zmones kurie nors siek tiek ismano ar domisi infrastruktura ar kokybiska miesto pletra - ir tai turbut visus tokius galima ant vienos rankos suskaiciuoti - tiesiog daug itakos neturi. Benkunkskas pasake kad va bus pora viaduku ir tuneliu automobilistam ir viskas. Daugiau niekas nieko nemato apart to kad bus patogiau su gelda nuvaziuoti.

    Galvojat kad didzioji dalis Vilnieciu palygins Europos miestus kurie turi kokybiskai isvystyta VT sistema su Vilniumi? 99% tiesiog pasiklausys "bybiagalvis VGTU ekspertas sako neapsimoka, reliefas ne toks, neatininkantis gyventoju kiekis" ar dar koks bullshit ir viskas, jiem uztenka. Svarbu gatves nesiaures, bus viadukas vienas kitas ir okay.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Kopenhaga jau diega lengvojo geležinkelio sistemą sostinės regione. Ši nauja transporto priemonė papildys metro.

    Panašu, kad tramvajai greičiau bus Islandijos sostinėje Reikjavike negu Vilniuje.
    Paskutinis taisė Silber418; 2023.04.05, 15:41.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kas žiauriausia, kad jis net nežino VMS statistikos, kuri sako, kad Vilniuje 630K gyventojų, o ne "nepilni 600". Visiškas kaušas ir bukagalvis.
    Galima kažkiek spekuliuoti, kažkiek ne, bet:

    Roterdamas - 664 - metro+tram
    Helsinkis - 665 - metro+tram
    Kopenhaga - 644 - metro
    Palermas - 630 - tram
    Atėnai - 633 - metro+tram
    Štutgartas - 626 - light rail
    Ryga - 611 - tram
    Leipcigas - 601 - tram
    Dublinas - 588 - light rail + metro (project)
    Malaga - 577 - metro
    Esenas - 579 - light rail + tram
    Bremenas - 563 - light rail
    Genuja - 560 - metro
    Haga - 562 - tram
    Lisabona - 545 - metro+tram
    ...

    Reikia pažymėti, kad daugelis Europos miestų turi dar ir gerai išvystytą keleivinių geležinkelių tinklą miestų ar priemiesčio ribose. Ko (beveik) neturi Vilnius.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    tai kam jus ji rinkot?
    Manau zmones tiesiog balsavo pries zuokyla ir tiek. Kaip turi suda vienoje rankoje, ir suda kitoje, telieka rinktis kuris maziau smirda.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Ar šis žmogus bent kažkiek gaudosi urbanistikoje ir faktologijoje? Ir strateginiame planavime - pridėsiu.
    Kas žiauriausia, kad jis net nežino VMS statistikos, kuri sako, kad Vilniuje 630K gyventojų, o ne "nepilni 600". Visiškas kaušas ir bukagalvis.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
    ...Ir taip viesai meluoti apie koks turi buti miestas ir jo dydis kad tramvajus atsipirktu gaila matyti. Nori bandyti kazkaip atsakomybe atsikratyti kad "cia atseit ne mano kalte kad tramvajus nera tinkamas sprendimas".
    Tai labai gerai apibūdina ką jie maždaug galvoja apie populiacijos durnumą/protingumą tuo klausimu. O galvoja kad nesunkiai gali p*sti mums protą. Nu bet , kai jau po rinkimų, tai jau ir galiu pasakyt kad deja vistik jie taip gali.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    tai kam jus ji rinkot?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Visų pirma dėl to, kad gyvename tikrai nedideliame 400 kvadratinių kilometrų ploto mieste ir turime nepilnus 600 tūkst. gyventojų. Tai čia yra aritmetiniai dalykai, kurie neleidžia šiandien mums turėti nei tramvajaus

    Ar šis žmogus bent kažkiek gaudosi urbanistikoje ir faktologijoje? Ir strateginiame planavime - pridėsiu.
    Paskutinis taisė Sula; 2023.04.05, 11:41.

    Komentuoti:

Working...
X