Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Bmweda
    replied
    Seniai paneigtos nesąmonės toliau kartojamos:

    „Mes turime ir mažesnių Europos miestų, kur turi metropoliteno sistemas, ir gyventojų, ir ploto prasme. Bet Vilniaus unikalumas yra tas, kad mes gyvenam 400 kvadratinių kilometrų mieste su 600 tūkst. gyventojų. Tai mūsų išsimėtymas, gyventojų tankis yra labai skirtingas ir teritorijomis labai nedidelis. Tam, kad metropoliteno sistema veiktų, išsilaikytų save, kai kuriais atvejais gyventojų tankio trūksta kartais iki dešimties kartų, nes kitaip bilietėlis gali kainuoti keliasdešimt eurų.“

    Bet yra ir kitų argumentų:
    "V. Benkunskas tikina, kad šalyse, kuriose įgyvendinti infrastruktūros sistemos keitimai, tai buvo daroma valstybės sprendimu. Esą dėl to, kad tai yra milžiniškos investicijos, pinigai turėtų būti skiriami iš valstybės biudžeto. „Joks miestas, jokia savivalda to pati negali padaryt“, – įsitikinęs meras. Jis teigia, kad buvo vykdomi pokalbiai su Vyriausybe šia tema, tačiau šiuo metu valstybės biudžete prioritetas yra gynybai. Vis dėlto jis sutinka, kad miesto infrastruktūra iš dalies irgi yra gynybinis klausimas."

    https://www.delfi.lt/news/daily/poli...ikti-120073654

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Pasisakysiu kaip žmogus nebejaunas, kad geras VT apskritai padidins žmonių mobilumą mieste. Pagyvins visuomeninį aktyvumą.
    Dabar kartais net galvoji, ar verta eiti į teatrą ar koncertą, kai prasideda veiksmas 18:00, ir laiku nusigauti nepavėlavus yra gana rizikinga. Ypač dar dirbančiam iki 17:00 žmogui. Taip pat gal norėtųsi pasėdėti su žmona prie vyno taurės kokioje kavinėje ar restorane. Betgi po 22:00 VT galimybės labai praretėja, o taksi nesinorėtų leisti pinigų.
    Ir daug panašių situacijų, kai žmonės ne tūnos namuose, o turės daugiau galimybių patogiai judėti mieste.
    Be jokios abejonės.

    Dar pavyzdys iš mano asmeninės patirties - dirbu jau ne pirmame 'stiklainyje' ir visuose situacija yra ta pati: žmonės masiškai dirba iš namų, didesnę dalį laiko tie pastatai stovi labai ištuštėję, vyksta pastovios kovos dėl nėjimo į ofisą. Jei motininė kompanija yra užsienyje, vietinės (duktrerinės) kompanijos vadovybė tiesiog ignoruoja vadovybės užsienyje prašymus eiti x dienų į ofisą, nes pati vietinė vadovybė į ofisą paprasčiausiai neina. Ne dėl to, kad nenori, o dėl to, kad atvažiuoti paprasčiausiai yra per sunku. Dažniausiai į darbą einama vos dvi dienas iš penkių, kai duodami pietūs, ir tai per vargus ir negalias, pradedant vėliau ir/arba baigiant anksčiau. Absoliuti dauguma ofisinio planktono mano aplinkoje gyvena ne centre ir labai mažai jų mėgstą tą faktą, kad reikia, praktiškai, visą laiką dirbti iš namų. Tačiau kamščiai yra per dideli, o VT sistema - nenaudotina, todėl (savaime aišku) pasirenkama pasilikti namie.

    Didelė dalis žmonių taip pat po darbo nenori eiti į centrą, nes grįžti namo yra tiesiog per sunku - į Pilaitę piko metu (po vidurnakčio) Bolt gali kainuoti ir 15-20 eurų. Viena kolegė eidavo iš centro į Pilaitę pėsčia.

    Su tokia transporto sistema, žmonės tiesiog negali būti ten, kur jie nori būti ir tai objektyviai yra labai blogai.

    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Ką? Čia kaip Vokietij turim Cologne'ą, Rusijoj Moscową, o Lenkijoj Warsawą? Švediškai Göteborg, lietuviškai Geteborgas.
    Kai kurių lietuvių kalbininkų žodžių aš nepripažįstu ir rašau 'neteisingai' specialiai. Apie tai jau rašiau čia:
    https://www.miestai.net/forumas/foru...28#post1948928
    Paskutinis taisė VLR; 2024.09.26, 17:52.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ten parkovkių nėra, visi statys tačkes gatvėse. O magistralines gatves siaurina. Kad ir Savanorių pr. 3 etapas.
    Paskutinis taisė Al1; 2024.09.26, 16:01.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Taigi gatvės jau siaurinamos. Šimašoidai siaurino. Atėjo konservatoriai ir vėl tas pats. Kažkiek buvo tik pristabdę...
    Tai kad kaip tik asfaltuoja autostradas miegamuosiuose rajonuose, kur jų visai nereikia, visas forumas mirga nuotraukomis.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi gatvės jau siaurinamos. Šimašoidai siaurino. Atėjo konservatoriai ir vėl tas pats. Kažkiek buvo tik pristabdę...

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Ką? Čia kaip Vokietij turim Cologne'ą, Rusijoj Moscową, o Lenkijoj Warsawą? Švediškai Göteborg, lietuviškai Geteborgas.
    Šiaip jau tikrai galėtų būti ne Kelnas, o Kiolnas. Kaip ir ne Geteburgas, o Gioteburgas - gerokai arčiau originalo.

    O šiaip tai jau anksčiau esu rašęs, kad pagrindinė problema, kodėl Vilnius artimiausioje ateityje neturės nieko daugiau nei autobusai, yra tai, kad mūsų plūgiški merai nemato nieko daugiau, kaip tik darbą ant perrinkimo nuo pirmos kadencijos dienos. O išbrangęs ir vėluojantis tramvajaus projektas ir neišvengiamas gatvių seurinimas!!1! jį vykdant nepridės balsų.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Tai turim Gothenburgą
    Ką? Čia kaip Vokietij turim Cologne'ą, Rusijoj Moscową, o Lenkijoj Warsawą? Švediškai Göteborg, lietuviškai Geteborgas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Nutiesus metro ar tramvajų papildomi srautai atsiras dėl greičio ir komforto pagerėjimo ir didesnės talpos. Tada bus galima pradėti privestinai į VT persodinti ir žmones, kuriems to nepakako, ir ta užduotis bus gerokai lengvesnė, nes persodinti į talpią, patikimą ir greitą VT priemonę yra gerokai lengviau nei persodinti į jau perpildytus autobusus, važiuojančius be A juostų net centre.
    Tau valdžia sako, kad nėra srautų ir jų nebus. Ir tramvajaus neties, ir gerokai daugiau troleibusų ar autobusų į gatves neišleis. Tik šiek tiek daugiau, kai kur skyles užkamšys. Specelystai iš Judu ir savivaldybės geriau žyno nei tu. Jei ką, naują studiją užsakys, kuri įrodys, kad pakankamų srautų nėra.

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Aš tik priminsiu, kad tu prieš kelis metus išsijuosęs aiškinai, kaip lietuviai niekada niekada gyvenime nė už ką nepirks traukinyje ar lėktuve užkandžių ar kitų dalykų. Pasižiūrėk, kokia situacija toje srityje dabar
    Dabar labai panašiai kalbi dėl srautų. Tai drįsčiau truputį pačelendžinti tokią tavo poziciją. Srautai bus jau vien dėl to, kad atsiras alternatyva, kurios dabar tiesiog nėra. Nulis, nada. Žinoma, kad dalis žmonių, dėl įvairių priežasčių, rinksis toliau smaukytis automobiliuose, bet dalis rinksis to nedaryti ir keliauti civilizuotu Europietišku VT jau vien dėl to, kad bus tokia galimybė. lygiai taip pat, kaip daro tai kitose Europos šalyse, kur nebūtinai yra priverstinis persodinimas į VT. Kokia Vokietyja yra automobilistų rojus, kur automobilizacija yra through the roof ir petrolheadai gyvena vos ne kaip rojuje (ypač turtingesnėse Pietiunėse žemėse), ir vis dėl to, yra puikus VT, kurį renkasi ženkli gyventojų dalis. Visi patenkinti.
    Aš nepamenu, kad būčiau įrodinėjęs, jog lėktuvuose nereikia maitinimo, taip pat traukiniuose. Vilnius - Kaunas ar koks Vilnius - Turmantas maršrute maitinimo nereikia. Maksimaliai kas galėtų būti, tai tik kažkoks automatas su sausainiais, šokoladu ar riešutais ir gėrimais. Vilnius - Klaipėda restoranas irgi nereikalingas. Baro ar bistro pakaktų.
    Vokietijoje VT buvo gerai išvystytas ir jie jo nesunaikino kaip pas mus. Nors irgi buvo nuosmūkis 60-90-00, bet ne toks, koks pas mus, kai VT praktiškai neliko daug kur.
    Paskutinis taisė Al1; 2024.09.25, 19:15.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Gaila man taip galvoti bet as manau kad nesvarbu ka isrinks meru, visi bus kenkejai kurie tiesiog savanaudiskai darys ka tik gali kad tik apgauti, meluoti ir sabotazuoti viska kas susija su nauja VT rusymi. Niekam nera idomu uzsiimti ilgalaikiais projektais nes tai sudetinga, daug laiko uztrunka, nenori samdyti kompetetingus zmones kurie reikalautu padoriu algu ir tuo labiau kad tokie projektai uztrunka pora kadenciju. Visi nori rezultatu kurie yra greiti ir lengva igyvendinti (aisku pagal dabartines tendencijas nors ir nekokybiskai) kurie pakels populiaruma ir tiek. Visi tie 'srautai' 'klimatas' 'reljefas' ir visokios debiliskos VGTU galimybiu studijos kurios nieko nereiskia yra tiesiog atmazai ir kazkoks banymas irdodyti kad visi variantai yra netinkami. Jeigu nors ir srautai ar miesto tankumas yra tinkamas, bus 'goal post' pajudinimas ir nauju problemu is oro istrauks. Ir dabar akivaizdu daug kas yra daroma kad tiesiog VT srautai mazetu ir daugiau zmoniu butu linke naudoti savo nuosavus automobilius - ir aisku su tokia debiliska VT philosofija, jie veliau sakys 'ziurek niekas nesinaudoja VT, tai prie ko cia tramvajus'

    Yra toks posakis ''The one who plants trees, knowing that he will never sit in their shade, has at least started to understand the meaning of life.” - Rabindranath Tagore
    Paskutinis taisė MindesAcc; 2024.09.25, 17:35.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Šiandieniniai Vilniaus stovėjimo mastai kiekvienoje JUDU kameroje tikrai puikiai parodo, kad srautų tramvajui tiesiog nėra.
    Tuoj nebeliks nieko užkemšamo.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Tai turim Gothenburgą, kur yra 190 km. tramvajaus linijų, ir dar yra planuojama naujų, taip pat yra statoma nauja stotis ir tiesiami traukinio tuneliai po žeme. Ko jau ko, bet pasiteisinimų VMS kaušai suras vis tiek, ten jie nieko daugiau neveikia. Suburbinukų valdoma VMS dirba suburbinukams, jiems miesto aktualijos nėra įdomios. Platinimai kelių Benkunsko kazino draugeliams link Kalnėnų, Nemenčinės ir pan. vietų yra hot topic ten, daugiau niekas neįdomu.
    Pagal gyventojų skaičių pačiame mieste taip pat panašus miestas į Vilnių kaip ir kalvotumu. Tik tramvajų sistema pradėta diegti ne vakar.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

    Skirtinagi nei krokuva ar Liepoja, Vilnius neturi reikiamų keleivių srautų dabartiniuose "tuščiuose" autobusuose
    Jūs tam savo poste esate labai nekorektiškas kai lyginate Vilnių su tokiais megapoliais kaip ypač Liepoja. Aišku kad ten srautai milžiniški ir mūsū Vylniuj dar labai toli iki to ar net gal išvis nepasiekiama artimiausioje (ir tolimiausioje žinoma) perspektyvoje. Todel neprioritetas tai, kol prioritetas yra asfaltas šiai dėnai . O kai baigsim esfaltuot tuos ruožus bus jau išbyrėję tie nuo kurių pradėjom. Taip kad ponas esate labai ir labai neteisus

    Komentuoti:


  • camel
    replied
    Reik keist naratyvą. Valdžia specialiai kelia automobilistų genocidą, nes visiškai nevysto VT, kuris padėtų spręsti kamščių problemas!

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Pasisakysiu kaip žmogus nebejaunas, kad geras VT apskritai padidins žmonių mobilumą mieste. Pagyvins visuomeninį aktyvumą.
    Dabar kartais net galvoji, ar verta eiti į teatrą ar koncertą, kai prasideda veiksmas 18:00, ir laiku nusigauti nepavėlavus yra gana rizikinga. Ypač dar dirbančiam iki 17:00 žmogui. Taip pat gal norėtųsi pasėdėti su žmona prie vyno taurės kokioje kavinėje ar restorane. Betgi po 22:00 VT galimybės labai praretėja, o taksi nesinorėtų leisti pinigų.
    Ir daug panašių situacijų, kai žmonės ne tūnos namuose, o turės daugiau galimybių patogiai judėti mieste.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vat jūs tyčiojatės iš to, kad kai kas sako, kad nėra srautų. O jų iš tikrųjų NĖRA, nes dauguma smaukosi automobiliais. Ir nebus tų srautų nutiesus nei tramvajų, nei metro, jei nebus prievartinio persodinimo į VT.
    Tyčiojamės, nes tai yra visiška nesąmonė.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vat jūs tyčiojatės iš to, kad kai kas sako, kad nėra srautų. O jų iš tikrųjų NĖRA, nes dauguma smaukosi automobiliais. Ir nebus tų srautų nutiesus nei tramvajų, nei metro, jei nebus prievartinio persodinimo į VT.
    Aš tik priminsiu, kad tu prieš kelis metus išsijuosęs aiškinai, kaip lietuviai niekada niekada gyvenime nė už ką nepirks traukinyje ar lėktuve užkandžių ar kitų dalykų. Pasižiūrėk, kokia situacija toje srityje dabar
    Dabar labai panašiai kalbi dėl srautų. Tai drįsčiau truputį pačelendžinti tokią tavo poziciją. Srautai bus jau vien dėl to, kad atsiras alternatyva, kurios dabar tiesiog nėra. Nulis, nada. Žinoma, kad dalis žmonių, dėl įvairių priežasčių, rinksis toliau smaukytis automobiliuose, bet dalis rinksis to nedaryti ir keliauti civilizuotu Europietišku VT jau vien dėl to, kad bus tokia galimybė. lygiai taip pat, kaip daro tai kitose Europos šalyse, kur nebūtinai yra priverstinis persodinimas į VT. Kokia Vokietyja yra automobilistų rojus, kur automobilizacija yra through the roof ir petrolheadai gyvena vos ne kaip rojuje (ypač turtingesnėse Pietiunėse žemėse), ir vis dėl to, yra puikus VT, kurį renkasi ženkli gyventojų dalis. Visi patenkinti.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vat jūs tyčiojatės iš to, kad kai kas sako, kad nėra srautų. O jų iš tikrųjų NĖRA, nes dauguma smaukosi automobiliais. Ir nebus tų srautų nutiesus nei tramvajų, nei metro, jei nebus prievartinio persodinimo į VT.
    Nutiesus metro ar tramvajų papildomi srautai atsiras dėl greičio ir komforto pagerėjimo ir didesnės talpos. Tada bus galima pradėti privestinai į VT persodinti ir žmones, kuriems to nepakako, ir ta užduotis bus gerokai lengvesnė, nes persodinti į talpią, patikimą ir greitą VT priemonę yra gerokai lengviau nei persodinti į jau perpildytus autobusus, važiuojančius be A juostų net centre.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vat jūs tyčiojatės iš to, kad kai kas sako, kad nėra srautų. O jų iš tikrųjų NĖRA, nes dauguma smaukosi automobiliais. Ir nebus tų srautų nutiesus nei tramvajų, nei metro, jei nebus prievartinio persodinimo į VT.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Vilniaus miesto valdžia dabar jau nebeturės argumentų, kad bent kelioms tramvajaus linijoms "nėra srautų", kai vos didesnė už Vilnių Krokuva, jau dabar turinti 90 km ilgio tramvajaus tinklą (iš kurių keli km po žeme) (net nekalbant apie priemiestinius traukinius), planoja ne vieną metro liniją.
    Skirtinagi nei krokuva ar Liepoja, Vilnius neturi reikiamų keleivių srautų dabartiniuose "tuščiuose" autobusuose

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Tai turim Gothenburgą, kur yra 190 km. tramvajaus linijų, ir dar yra planuojama naujų, taip pat yra statoma nauja stotis ir tiesiami traukinio tuneliai po žeme. Ko jau ko, bet pasiteisinimų VMS kaušai suras vis tiek, ten jie nieko daugiau neveikia. Suburbinukų valdoma VMS dirba suburbinukams, jiems miesto aktualijos nėra įdomios. Platinimai kelių Benkunsko kazino draugeliams link Kalnėnų, Nemenčinės ir pan. vietų yra hot topic ten, daugiau niekas neįdomu.

    Komentuoti:

Working...
X