Parašė alga
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Man rodos, perdedat mero asmeninių nuomonių svarbą. Yra gi žmonės kaip tas vyr inžinierius, vyr architektas, savivaldybės viešojo transporto skyrius. Kokias idėjas ir sprendimus šitie žmonės merui ir tarybai siūlys, tokie sprendimai ir bus priimami. Meras neprivalo būti viešojo transporto specialstu, jis turi turėti tų specialistų komandoje.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Košutas Rodyti pranešimą
Geriausia, kas dabar galėtų nutikti - Zuoką nutrenkia žaibas (nebent p. Artūras prižada niekada daugiau neminėti tramvajaus, tada gali likti gyvas) ir Benkunskas prabūna NPC savo kadenciją. Jei Benkunskas kažką darys - labai gerai, žmonėms nepatinka kai kažką daro, išrinks kitą. Jei Benkunskas nieko nedarys - labai gerai, žmonėms atsibos stagnacija, ateis išganytojas [įtartinas vatinis veikėjas] kaip ir į Kauną ir Klaipėdą.
EDIT: Nuorodos į gerb. dangoraižistą yra aliuziją į tai, kad žmonių vertinimo plintusas yra ant tiek žemas, jog Vilnių iškelia į topines vietas Europoje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Košutas Rodyti pranešimą
Geriausia, kas dabar galėtų nutikti - Zuoką nutrenkia žaibas (nebent p. Artūras prižada niekada daugiau neminėti tramvajaus, tada gali likti gyvas) ir Benkunskas prabūna NPC savo kadenciją. Jei Benkunskas kažką darys - labai gerai, žmonėms nepatinka kai kažką daro, išrinks kitą. Jei Benkunskas nieko nedarys - labai gerai, žmonėms atsibos stagnacija, ateis išganytojas [įtartinas vatinis veikėjas] kaip ir į Kauną ir Klaipėdą.
Iš tikro deja, bet tenka daugmaž sutikti su postu. Jei anksčiau buvo 'atmazkė', kad čia sovietinė karta, tai dabartiniai užkalniukai vargu ar kuo geresni. Matę jie to pasaulio, važiavo taksu iš eirporto į kokį turistinį skverą, džiaugėsi, kaip ten viskas gražu, ir grįžę namo visomis išgalėmis stengiasi, kad nieko panašaus Lietuvoje nebūtų ir visi gyventų kaip Sopranuose. Vien gerb. vad. 'skaiskreiperisto' Baltijos sostinių temoje pasidalintas grafikas, apie tai, kad Vilniuje gyvena top 6 laimingiausi žmonės Europoje rodo arba kokią galvos traumą paveldėjome iš sovietmečio, arba kokios negyvenamos šiknaskylės yra kiti Lietuvos miestai/miesteliai/kaimai.
Bet, Ei! Vilniuje daugėja Bolt automašinų, nes... ne visos automašinos yra lygios, ir čia yra geros automašinos! Mobilumas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąPozityvaus kažką šitoje situacijoje rasti yra labai sunku
Iš tikro deja, bet tenka daugmaž sutikti su postu. Jei anksčiau buvo 'atmazkė', kad čia sovietinė karta, tai dabartiniai užkalniukai vargu ar kuo geresni. Matę jie to pasaulio, važiavo taksu iš eirporto į kokį turistinį skverą, džiaugėsi, kaip ten viskas gražu, ir grįžę namo visomis išgalėmis stengiasi, kad nieko panašaus Lietuvoje nebūtų ir visi gyventų kaip Sopranuose. Vien gerb. vad. 'skaiskreiperisto' Baltijos sostinių temoje pasidalintas grafikas, apie tai, kad Vilniuje gyvena top 6 laimingiausi žmonės Europoje rodo arba kokią galvos traumą paveldėjome iš sovietmečio, arba kokios negyvenamos šiknaskylės yra kiti Lietuvos miestai/miesteliai/kaimai.
Bet, Ei! Vilniuje daugėja Bolt automašinų, nes... ne visos automašinos yra lygios, ir čia yra geros automašinos! Mobilumas.
EDIT: Nuorodos į gerb. dangoraižistą yra aliuziją į tai, kad žmonių vertinimo plintusas yra ant tiek žemas, jog Vilnių iškelia į topines vietas Europoje.Paskutinis taisė Košutas; 2023.04.05, 22:07.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Prieš rinkimus mero pozicijoje turėjome visiškai transporto sistemose ir miesto planavime nesigaudantį asilą, tokį mero pozicijoje turime ir po rinkimų. Naujasis tik, panašu, yra agresyvesnis automobilistas, tad gal per savo kadenciją išspaus vienu ar dviem automobilistiniais projektais daugiau nei per savąją išspaudė buvusysis. Na, ir, aišku, naujasis nesiaurins gatvių, kas irgi yra blogai, bet esminio skirtumo tarp jų neturėtų neturėtų būti: plūgų kaime vėl turime plūgą merą. To buvo galima ir tikėtis - gavome tai, ko nusipelnėme.
Pozityvaus kažką šitoje situacijoje rasti yra labai sunku - savo turtingiausiu istorijoje laikotarpiu, miestas yra pasmerktas toliau likti nepatogiu, toliau nesugebėti efektyviai integruoti net savo priemiesčių (nekalbant apie visos šalies) gyventojų į savo darbo rinką, toliau neturėti vieno iš pagrindinių irankių socialinei atskirčiai mažinti. Toliau pagal sugebėjimą atlikti pačią svarbiausia miesto funkciją atsilikinėsime ne tik nuo ES miestų, bet ir nuo gerokai neturtingesnių valstybių kaip Baltarusija ar Ukraina. Mažesnį BVP vienam žmogui turinčios šalys kaip Lenkija jau dabar yra kitas pasaulis - nekalbant apie tai, kuo jos bus po dešimties ar dvidešimties metų kai įgyvendins savo vis ambicingesnius infrastruktūros projektus.
Žmonės kalba apie kažkokias iniciatyvas - man, asmeniškai, rankos yra nusvirusios. Paorganizuokime ką nors ir vietoje 15 mūsų bus 43. Keliasdešimčia daugiau taikinių VMS automarozų ir šimtų tūkstančių mikrorajoninių automobilizuotų zombių replikomis apie naujuosius vasiukus. Sėkmės tiems, kas turit laiko ir noro.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Pradžiai galima ir pre-metro statyti, kad vėliau linijas konvertuoti į metro.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė neoplan Rodyti pranešimąŠiaip būtų labai įdomu pamatyti, kaip miestas atrodytų pasiekus pono Benkunsko paminėtą milijono (ar daugiau) gyventojų ribą neturint normalaus viešojo transporto. Ir kokie lauks kamščiai milijoninio dydžio mieste, kai bus pradėtos bėginio VT statybos) Tiesiog pavydėtinas darbų planavimas betkuriai Europos sostinei.- Miestas pernelyg kompaktiškas, kad reikėtų VT
- Mieste puikiai galima susisiekti autobusais
- Troleibusų tinklas būtų per brangus, reikia tobulinti susisiekimą autobusais.
- Bėginis transportas - atgyvena, VT srautai yra per maži. Reikia tobulinti susisiekimą autobusais.
- Reikia 1 mil. gyventojų bėginiui transportui. Kol kas galima tobulinti susisiekimą autobusais. <- JŪS ESATE ČIA
- VVT aptarnauja tik 4 autobusų ir 1 'heritage' troleibusų maršrutą. Reikia skelbti projektą su privačiomis transporto kompanijomis.
- Gyventojų yra per daug apsiriboti tramvajumi, reikia vertinti metro galimybes. Taip pat tobulinti susisiekimą autobusais.
- Vienareikšmiškai, mieste verta statyti tik metro. Kol bus sukauptos lėšos, reikia gerinti susisiekimą autobusais.
- Miestas traukiasi, gyventojai kraustosi į priemiesčius. Reikia vertinti metro galimybes.
- Reikia 1 mil gyventojų bėginiui transportui. Galima efektyvinti susisiekimą autobusais.
- Miestas pernelyg išsiplėtęs, kad VT atsipirktų.
- 19 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip būtų labai įdomu pamatyti, kaip miestas atrodytų pasiekus pono Benkunsko paminėtą milijono (ar daugiau) gyventojų ribą neturint normalaus viešojo transporto. Ir kokie lauks kamščiai milijoninio dydžio mieste, kai bus pradėtos bėginio VT statybos) Tiesiog pavydėtinas darbų planavimas betkuriai Europos sostinei.
- 18 patinka
Komentuoti:
-
Turbo autizmas kazkoks. Realiai toks barsukas jis yra, kad net nera zodziu apart keismazodziu ji apibudint. Manau tikrai reik imtis iniciatyvos formuieciams ir bandyt visa reikala keist, nes kitaip tai cia sakes bus su tokiu meru, kuriam p*xui ant visko.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liutass Rodyti pranešimątai kam jus ji rinkot?
Komentuoti:
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąReikia susitaikyti su tuo kad didzioji dalis zmoniu gyvenantys Vilniuje ar bet kur Lietuvoje, jiem tiesiog nerupi tokie ilgalaikiai projektai kurie gerina susisiekima su kitokia transporto priemone apart automobiliu. Visi zmones kurie nors siek tiek ismano ar domisi infrastruktura ar kokybiska miesto pletra - ir tai turbut visus tokius galima ant vienos rankos suskaiciuoti - tiesiog daug itakos neturi. Benkunkskas pasake kad va bus pora viaduku ir tuneliu automobilistam ir viskas. Daugiau niekas nieko nemato apart to kad bus patogiau su gelda nuvaziuoti.
Galvojat kad didzioji dalis Vilnieciu palygins Europos miestus kurie turi kokybiskai isvystyta VT sistema su Vilniumi? 99% tiesiog pasiklausys "bybiagalvis VGTU ekspertas sako neapsimoka, reliefas ne toks, neatininkantis gyventoju kiekis" ar dar koks bullshit ir viskas, jiem uztenka. Svarbu gatves nesiaures, bus viadukas vienas kitas ir okay.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Reikia susitaikyti su tuo kad didzioji dalis zmoniu gyvenantys Vilniuje ar bet kur Lietuvoje, jiem tiesiog nerupi tokie ilgalaikiai projektai kurie gerina susisiekima su kitokia transporto priemone apart automobiliu. Visi zmones kurie nors siek tiek ismano ar domisi infrastruktura ar kokybiska miesto pletra - ir tai turbut visus tokius galima ant vienos rankos suskaiciuoti - tiesiog daug itakos neturi. Benkunkskas pasake kad va bus pora viaduku ir tuneliu automobilistam ir viskas. Daugiau niekas nieko nemato apart to kad bus patogiau su gelda nuvaziuoti.
Galvojat kad didzioji dalis Vilnieciu palygins Europos miestus kurie turi kokybiskai isvystyta VT sistema su Vilniumi? 99% tiesiog pasiklausys "bybiagalvis VGTU ekspertas sako neapsimoka, reliefas ne toks, neatininkantis gyventoju kiekis" ar dar koks bullshit ir viskas, jiem uztenka. Svarbu gatves nesiaures, bus viadukas vienas kitas ir okay.
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kas žiauriausia, kad jis net nežino VMS statistikos, kuri sako, kad Vilniuje 630K gyventojų, o ne "nepilni 600". Visiškas kaušas ir bukagalvis.
Roterdamas - 664 - metro+tram
Helsinkis - 665 - metro+tram
Kopenhaga - 644 - metro
Palermas - 630 - tram
Atėnai - 633 - metro+tram
Štutgartas - 626 - light rail
Ryga - 611 - tram
Leipcigas - 601 - tram
Dublinas - 588 - light rail + metro (project)
Malaga - 577 - metro
Esenas - 579 - light rail + tram
Bremenas - 563 - light rail
Genuja - 560 - metro
Haga - 562 - tram
Lisabona - 545 - metro+tram
...
Reikia pažymėti, kad daugelis Europos miestų turi dar ir gerai išvystytą keleivinių geležinkelių tinklą miestų ar priemiesčio ribose. Ko (beveik) neturi Vilnius.
- 19 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liutass Rodyti pranešimątai kam jus ji rinkot?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ar šis žmogus bent kažkiek gaudosi urbanistikoje ir faktologijoje? Ir strateginiame planavime - pridėsiu.
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą...Ir taip viesai meluoti apie koks turi buti miestas ir jo dydis kad tramvajus atsipirktu gaila matyti. Nori bandyti kazkaip atsakomybe atsikratyti kad "cia atseit ne mano kalte kad tramvajus nera tinkamas sprendimas".
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Visų pirma dėl to, kad gyvename tikrai nedideliame 400 kvadratinių kilometrų ploto mieste ir turime nepilnus 600 tūkst. gyventojų. Tai čia yra aritmetiniai dalykai, kurie neleidžia šiandien mums turėti nei tramvajaus
Ar šis žmogus bent kažkiek gaudosi urbanistikoje ir faktologijoje? Ir strateginiame planavime - pridėsiu.Paskutinis taisė Sula; 2023.04.05, 11:41.
- 9 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: