Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
O gal turi kompleksą ir bijo, kad bus kaip su stadionu? Ir jeigu stadiono statybvietė iš esmė gyvenimo kokybei įtakos nelabai turi, tai uždarytos centrinės gatvės su tramvajaus struktūros griaučiais baimina.
-
Yra ir prie chuščiovkių, aišku ne tiek, kiek Bendorėliuose. Šveicarijoje ir Norvegijoje pagal gyventojų pajamas toks autoparkas visiškai nestebina. Ir tai tik dar kartą įrodo, kad jei visuomenė išaugo iš "man gyvenimas pavyko, ką jūs lochai?" mentaliteto, tai ir turint gerą auto, naudojasi VT. Aišku, jei VT yra Vakarų Europos lygio.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pasikeitus jau situacija, prie chruščiovkių naujesnių/brangesnių auto nėra tiek daug, jų koncentracija priemiesčiuose ir centre, o chruščiovkių gyventojai neabejoju, kad mielai važinėtų tramvajumi, perpildyti ir vienas paskui kitą važinėjantys rytais autobusai irgi daug ką rodo, bet meras to nemato. Beje, Ciuriche ar Osle būnant irgi vizualiai matosi, kad auto parkas naujas/brangus, bet žmonės važinėja ir VT.
Komentuoti:
-
Matę, pustuščius tramvajus ir pilnas gatves automobilių. Daugumai reikia nuvažiuoti nuo taško A iki B, o ne tarp tramvajaus stotelių.Parašė tajus2 Rodyti pranešimąAr tie žmonės nėra keliavę po Europą ir nematę tramvajų?
Komentuoti:
-
Negalima nesutikti, vienas kandidatas į merus aiškiai buvo už tramvajų, o kitas labai aiškiai prieš bet kokį naują VT ir netgi pagrindinė rinkiminės kampanijos žinutė buvo, kiek km gatvių perasfaltuos ir žmonės pastarajį išrinko. Tai nelabai suprantu dabar tos nuostabos ir pasipiktinimo.Parašė Tomas Rodyti pranešimąPrimenu, kad Kaunas lengviau atsikvėpė tik tada, kai savivaldos lygmenyje išsivadavo iš konservatorių partijos valdžios.
Bet žinant, kad didelė dalis aktyvių konservatorių partijos rinkėjų į Vilnių atsikraustė būtent iš Kauno - sostinės dar laukia nemažai ilgų ir sunkių metų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pasikeitus jau situacija, prie chruščiovkių naujesnių/brangesnių auto nėra tiek daug, jų koncentracija priemiesčiuose ir centre, o chruščiovkių gyventojai neabejoju, kad mielai važinėtų tramvajumi, perpildyti ir vienas paskui kitą važinėjantys rytais autobusai irgi daug ką rodo, bet meras to nemato. Beje, Ciuriche ar Osle būnant irgi vizualiai matosi, kad auto parkas naujas/brangus, bet žmonės važinėja ir VT.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąNeseniai skaičiau postą, kur kalbėjo vieno autosalono pardavimų vadovas. Taigi, jis sakė, kad lietuviams automobilis vis dar yra pagrindinis statuso ženklas. Neretai chruščiovkėj gyvenantis asmuo kieme parkuoja auto, kurio kaina prilygsta, o dažnai ir viršyja jo buto kainą. Na, kur toks važiuos su tramvajumi. Nesvarbu kamščiai, svarbu įvaizdis.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Primenu, kad Kaunas lengviau atsikvėpė tik tada, kai savivaldos lygmenyje išsivadavo iš konservatorių partijos valdžios.
Bet žinant, kad didelė dalis aktyvių konservatorių partijos rinkėjų į Vilnių atsikraustė būtent iš Kauno - sostinės dar laukia nemažai ilgų ir sunkių metų.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Neseniai skaičiau postą, kur kalbėjo vieno autosalono pardavimų vadovas. Taigi, jis sakė, kad lietuviams automobilis vis dar yra pagrindinis statuso ženklas. Neretai chruščiovkėj gyvenantis asmuo kieme parkuoja auto, kurio kaina prilygsta, o dažnai ir viršyja jo buto kainą. Na, kur toks važiuos su tramvajumi. Nesvarbu kamščiai, svarbu įvaizdis.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Meras skaičiuoja formalų miesto tankį (Vilniaus jis yra 1500 žm/km2, kai Paryžiuje 20000), o ne realų, kuriuo eiti metro/tramvajaus linija. Teisininkai retai būna geri politikai.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Pvz.: Vingio parke, kiek žinau, žmonės negyvena. Vadinasi, tankis mažesnis nei Antarktidoje.Paskutinis taisė Lettered; 2024.12.23, 09:30.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Turbūt kamščiai dar yra per maži, kad nėra daromas spaudimas politikams kažką daryti, beto pažįstų tikrai ne vieną ir du, kurie keliauja važinėja metro, bet sako, kad nepatinka sėdėti po žeme ir dar susigrūdus, geriau ramiai kamščiuose pastovėti.Parašė tajus2 Rodyti pranešimąIr visgi, kad ir kaip gaila būtų glušius meras atstovauja glušą daugumą Vilniuje.
Kas nors man gali paaiškinti kodėl dauguma Vilniaus gyventojų nemato prasmės ir patogumo nuvažiuoti tramvajumi be kamščių iš taško A į tašką B? Gi kasdien ryte ir vakare tie kamščiai ir juose gi žmonės leidžia laiką. Kodėl ten besėdint tuose kamščiuose neateina į galvą mintis, kad su tramvajumi nestovinčiu kamščiuose būtų greičiau ir patogiau? Ar tie žmonės nėra keliavę po Europą ir nematę tramvajų?Paskutinis taisė Lettered; 2024.12.23, 09:28.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ir visgi, kad ir kaip gaila būtų glušius meras atstovauja glušą daugumą Vilniuje.
Kas nors man gali paaiškinti kodėl dauguma Vilniaus gyventojų nemato prasmės ir patogumo nuvažiuoti tramvajumi be kamščių iš taško A į tašką B? Gi kasdien ryte ir vakare tie kamščiai ir juose gi žmonės leidžia laiką. Kodėl ten besėdint tuose kamščiuose neateina į galvą mintis, kad su tramvajumi nestovinčiu kamščiuose būtų greičiau ir patogiau? Ar tie žmonės nėra keliavę po Europą ir nematę tramvajų?
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Kažkada VMS kyšiai buvo pavadinti abonentiniu mokesčiu, dabar panašu, kad žodis "atkatas" keičiamas žodžiu gyventojas. išvertus turbūt būtų: kadangi biudžeto lėšos išsibarsčiusios, tai Vilniuje atkato tankis per mažas tokioms sistemoms statyti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
"Smegenų daug, o va tankis mažas". Metų frazės nominacija
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Tiem kas tas nesamones toliau kartoja kad miesto tankis per mažas, nedelsiant reiktų kitu tankiu susirūpint . Galva didelė ir smegenų daug, tik va tankis kaip putplasčio ar dar mažesnis. Gal netankiam Vingio parko grynam ore dažniau ir ilgiau pabūt . Kad sveikata pagerėtų ir vingių padaugėtų.
Ps. iki gyvo kaulo jau apie tuos tankius, vimdo
- 15 patinka
Komentuoti:
-
Pvz.: Vingio parke, kiek žinau, žmonės negyvena. Vadinasi, tankis mažesnis nei Antarktidoje.Parašė John Rodyti pranešimą"kai kuriais atvejais gyventojų tankio trūksta kartais iki dešimties kartų"
Aš tai sakyčiau, kad gyventojų tankio kartais trūksta iki milijono kartų, o kai kuriais atvejais tai ir iki begalybės kartų (tuose sklypuose, kur niekas negyvena). Bet tai džyzus kraist, koks beviltiškas glušius yra Vilniaus meras
- 18 patinka
Komentuoti:
-
"kai kuriais atvejais gyventojų tankio trūksta kartais iki dešimties kartų"
Aš tai sakyčiau, kad gyventojų tankio kartais trūksta iki milijono kartų, o kai kuriais atvejais tai ir iki begalybės kartų (tuose sklypuose, kur niekas negyvena). Bet tai džyzus kraist, koks beviltiškas glušius yra Vilniaus meras
- 22 patinka
Komentuoti:
-
Seniai paneigtos nesąmonės toliau kartojamos:
„Mes turime ir mažesnių Europos miestų, kur turi metropoliteno sistemas, ir gyventojų, ir ploto prasme. Bet Vilniaus unikalumas yra tas, kad mes gyvenam 400 kvadratinių kilometrų mieste su 600 tūkst. gyventojų. Tai mūsų išsimėtymas, gyventojų tankis yra labai skirtingas ir teritorijomis labai nedidelis. Tam, kad metropoliteno sistema veiktų, išsilaikytų save, kai kuriais atvejais gyventojų tankio trūksta kartais iki dešimties kartų, nes kitaip bilietėlis gali kainuoti keliasdešimt eurų.“
Bet yra ir kitų argumentų:
"V. Benkunskas tikina, kad šalyse, kuriose įgyvendinti infrastruktūros sistemos keitimai, tai buvo daroma valstybės sprendimu. Esą dėl to, kad tai yra milžiniškos investicijos, pinigai turėtų būti skiriami iš valstybės biudžeto. „Joks miestas, jokia savivalda to pati negali padaryt“, – įsitikinęs meras. Jis teigia, kad buvo vykdomi pokalbiai su Vyriausybe šia tema, tačiau šiuo metu valstybės biudžete prioritetas yra gynybai. Vis dėlto jis sutinka, kad miesto infrastruktūra iš dalies irgi yra gynybinis klausimas."
https://www.delfi.lt/news/daily/poli...ikti-120073654
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Be jokios abejonės.Parašė Sula Rodyti pranešimąPasisakysiu kaip žmogus nebejaunas, kad geras VT apskritai padidins žmonių mobilumą mieste. Pagyvins visuomeninį aktyvumą.
Dabar kartais net galvoji, ar verta eiti į teatrą ar koncertą, kai prasideda veiksmas 18:00, ir laiku nusigauti nepavėlavus yra gana rizikinga. Ypač dar dirbančiam iki 17:00 žmogui. Taip pat gal norėtųsi pasėdėti su žmona prie vyno taurės kokioje kavinėje ar restorane. Betgi po 22:00 VT galimybės labai praretėja, o taksi nesinorėtų leisti pinigų.
Ir daug panašių situacijų, kai žmonės ne tūnos namuose, o turės daugiau galimybių patogiai judėti mieste.
Dar pavyzdys iš mano asmeninės patirties - dirbu jau ne pirmame 'stiklainyje' ir visuose situacija yra ta pati: žmonės masiškai dirba iš namų, didesnę dalį laiko tie pastatai stovi labai ištuštėję, vyksta pastovios kovos dėl nėjimo į ofisą. Jei motininė kompanija yra užsienyje, vietinės (duktrerinės) kompanijos vadovybė tiesiog ignoruoja vadovybės užsienyje prašymus eiti x dienų į ofisą, nes pati vietinė vadovybė į ofisą paprasčiausiai neina. Ne dėl to, kad nenori, o dėl to, kad atvažiuoti paprasčiausiai yra per sunku. Dažniausiai į darbą einama vos dvi dienas iš penkių, kai duodami pietūs, ir tai per vargus ir negalias, pradedant vėliau ir/arba baigiant anksčiau. Absoliuti dauguma ofisinio planktono mano aplinkoje gyvena ne centre ir labai mažai jų mėgstą tą faktą, kad reikia, praktiškai, visą laiką dirbti iš namų. Tačiau kamščiai yra per dideli, o VT sistema - nenaudotina, todėl (savaime aišku) pasirenkama pasilikti namie.
Didelė dalis žmonių taip pat po darbo nenori eiti į centrą, nes grįžti namo yra tiesiog per sunku - į Pilaitę piko metu (po vidurnakčio) Bolt gali kainuoti ir 15-20 eurų. Viena kolegė eidavo iš centro į Pilaitę pėsčia.
Su tokia transporto sistema, žmonės tiesiog negali būti ten, kur jie nori būti ir tai objektyviai yra labai blogai.
Kai kurių lietuvių kalbininkų žodžių aš nepripažįstu ir rašau 'neteisingai' specialiai. Apie tai jau rašiau čia:Parašė alga Rodyti pranešimą
Ką? Čia kaip Vokietij turim Cologne'ą, Rusijoj Moscową, o Lenkijoj Warsawą? Švediškai Göteborg, lietuviškai Geteborgas.
https://www.miestai.net/forumas/foru...28#post1948928Paskutinis taisė VLR; 2024.09.26, 18:52.
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Tai kad kaip tik asfaltuoja autostradas miegamuosiuose rajonuose, kur jų visai nereikia, visas forumas mirga nuotraukomis.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi gatvės jau siaurinamos. Šimašoidai siaurino. Atėjo konservatoriai ir vėl tas pats. Kažkiek buvo tik pristabdę...
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Taigi gatvės jau siaurinamos. Šimašoidai siaurino. Atėjo konservatoriai ir vėl tas pats. Kažkiek buvo tik pristabdę...
Komentuoti:
Komentuoti: