Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
-
Visvaldui iš Kauno gal pradžiai tą viską reiktų aprodyti. Atsiras Kaune, tuomet gal ir Vilnius sujudėtų.
Per aplink kaip sakant.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąTik ir su straipsnių serija reiktų dirbti kryptingai. Ne paleist savieigai ir tiek. Bet už to turėtų būti organizacija ar žmonės, kuriuos galėtų pakalbinti žurnalistai atsiradus progai.
Dar aišku galima burtis į asociaciją "Už tramvajų Vilniuje" kaip "Lietuvos pėsčiųjų asociacija". Bet tai bet kokiu atveju reikės iniciatyvių žmonių.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tik ir su straipsnių serija reiktų dirbti kryptingai. Ne paleist savieigai ir tiek. Bet už to turėtų būti organizacija ar žmonės, kuriuos galėtų pakalbinti žurnalistai atsiradus progai.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKaip dviratininkų bendruomenės pastovus darbas ir stumimas dėl dviračių infros, taip galima ir su tramvajumi padaryt. Aišku, apimtys kitos ir bus gerokai sudėtingiau.
Šiaip manau visai padėtų straipsnių serija, kurią gal pavyktų įkišti žiniasklaidai. Parašyt patiems, nagrinėjant kaip tramvajus Vilniuje veiktų, kiek galėtų kainuot, ką pakeistų ir pan. Tik tam be abejo reikia laiko investicijų. Padėtų visuomenės švietime ir pačios idėjos paplitime. Dabar tramvajaus idėja yra kaip tabu, reikėtų pirma tą pakeisti.
Komentuoti:
-
Kaip dviratininkų bendruomenės pastovus darbas ir stumimas dėl dviračių infros, taip galima ir su tramvajumi padaryt. Aišku, apimtys kitos ir bus gerokai sudėtingiau.
Šiaip manau visai padėtų straipsnių serija, kurią gal pavyktų įkišti žiniasklaidai. Parašyt patiems, nagrinėjant kaip tramvajus Vilniuje veiktų, kiek galėtų kainuot, ką pakeistų ir pan. Tik tam be abejo reikia laiko investicijų. Padėtų visuomenės švietime ir pačios idėjos paplitime. Dabar tramvajaus idėja yra kaip tabu, reikėtų pirma tą pakeisti.Paskutinis taisė Creatium; 2023.01.05, 12:53.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Man įdomu, ar paeitų Vilniuje koks nors bendruomenės judėjimas už bėginį transportą Vilniuje. Na maždaug kaip Vakarų Europoje dviratininkų asociacijos smarkiai dirba su sav. tarybų nariais, transporto kompanijomis, renka peticijas. Aišku, Metro sąjūdžio bebrai gerokai pagadino skonį tokių judėjimų. Arba bent LRT žurnalistą, vesiantį debatų laidas, pasikviest pokalbio prie alaus ar pagrobt vakarui ir indoktrinuoti atitinkamai
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai savaime suprantama, kad kalba neina vien apie tramvajų, o apie bėginį transportą apskritai. Tiesiog akivaizdu, kad Vilniuje niekas nesiūlo ir nesiūlys nei commuter geležinkelių sistemos (5+ mlrd. Eur), nei sunkiojo metro. Tai lieka tik tramvajus/light rail. Na bet jei neaišku, tai patikslinu, kad kalba eina apie miestus su bėginėmis transporto sistemomis t.y. tramvajais/light rail, commuter geležinkeliais ir metro.
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Buvo akcentuojami tramvajai, todėl tinka. Tramvajų dar nėra Lydse. Jeigu vertinsime bendrą visumą ir bėginio transporto ingralumą miestų VT sistemose, tai panašaus dydžio į Vilnių miestų be tokio transporto rūšių prieigos tikrai mažai (jeigu apskritai yra).
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ten tramvajus veikia nuo 1897 metų
Šiaip jau yra urban legend, kad Vilniuje tramvajus XX a. pr. nepastatytas būtent dėl to, kad VMS analogas išvogė lėšas.
https://lt.wikipedia.org/wiki/Bezdoni%C5%B3_apipl%C4%97%C5%A1imas
- 10 patinka
Komentuoti:
-
700 metų ir vis dar jaunas, tramvajaus bėgiai kaip raukšlės atrodytų...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Leedsas turi gana ekstensyvią miesto commuter geležinkelių sistemą. Netinka.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąLabai smagu būtų matyti tramvajų Vilniuje, bet čia pateikiami pavyzdžiai tokie juokingi.
Na ir kas, kad kažkoks bažnytkaimis pasistatė magaprojektą - tramvajų? Tai mums dabar visokie Grudiadz - autoritetingi miestai? Jų politikai - neklystantys, nekorumpuoti ir skaistūs?
Čia mes "stumiame" ant VMS atliktos tramvajaus studijos (pagrįstai ar nepagrįstai) - o tie šūdkaimiai kažkokį vertinimą ar atliko? Čia komentuojantys į jų situaciją ar pasigilino? O gal užtenka tik pateikt kažkokius kaimus kaip pavyzdį, bet klausimas, ar toks susisiekimo metodas jiems racionalus - nesvarbu?
Šiaip jau yra urban legend, kad Vilniuje tramvajus XX a. pr. nepastatytas būtent dėl to, kad VMS analogas išvogė lėšas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Kelios sekundės gūglinimo. Lydsas, JK. Panašus gyventojų skaičius į Vilnių. Planuojama lengvojo geležinkelio sistema.
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
O kodėl būtent Europoje? Ekvadoras irgi - Europoje?
Jeigu iš viso mano komentaro užsikabinai tik ties šia dalim, tai visiškai nesupratai, ką sakiau.
Ką tu pasakei savo komentaru, supratau. Pasakei nesąmonę. Tai dabar nusprendžiau tau biškiuką užminti uodegą ir pažiūrėti, kaip vartysies. Kaip supratau, neri į krūmus ir jokių keliasdešimt miestų iš Europos nepateiksi.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nu nu, pateiktum tu keliasdešimt miestų Europoje su ~500K+ gyventojų be tramvajaus? Nu davai, pateik nors penkis
Jeigu iš viso mano komentaro užsikabinai tik ties šia dalim, tai visiškai nesupratai, ką sakiau.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nu nu, pateiktum tu keliasdešimt miestų Europoje su ~500K+ gyventojų be tramvajaus? Nu davai, pateik nors penkis
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nu nu, pateiktum tu keliasdešimt miestų Europoje su ~500K+ gyventojų be tramvajaus? Nu davai, pateik nors penkis
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąLabai smagu būtų matyti tramvajų Vilniuje, bet čia pateikiami pavyzdžiai tokie juokingi.
Na ir kas, kad kažkoks bažnytkaimis pasistatė magaprojektą - tramvajų? Tai mums dabar visokie Grudiadz - autoritetingi miestai? Jų politikai - neklystantys, nekorumpuoti ir skaistūs?
Čia mes "stumiame" ant VMS atliktos tramvajaus studijos (pagrįstai ar nepagrįstai) - o tie šūdkaimiai kažkokį vertinimą ar atliko? Čia komentuojantys į jų situaciją ar pasigilino? O gal užtenka tik pateikt kažkokius kaimus kaip pavyzdį, bet klausimas, ar toks susisiekimo metodas jiems racionalus - nesvarbu?
Pagal tą pačią "logiką" (pateikti keli kaimai su tramvajais), aš galėčiau pateikti keliasdešimt miestų, kuriuose nėra tramvajaus. Ir ką? Ar tai būtų argumentas PRIEŠ tramvajų? Turbūt ne. Būtų smagu, jei kalba eitų apie tai, kodėl konkrečiai (analitiškai) Vilniui jo reikia, o ne "vat čia Kalabybiškėnų kaimas Mauritanijoje tai turi tramvajų, o Vilnius ne, be be be".
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: