Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Komunistas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Jeigu apsiimtų rašyt konkretus vienas ar keli žmonės, tai jie ir pakomentuot galėtų tą, ką parašė.

    Dar aišku galima burtis į asociaciją "Už tramvajų Vilniuje" kaip "Lietuvos pėsčiųjų asociacija". Bet tai bet kokiu atveju reikės iniciatyvių žmonių.
    Jei kas apsiimtų, paremčiau finansiškai už darbo laiką ir nervus, kiek dabar išgaliu iš savo menkų pajamų.

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Visvaldui iš Kauno gal pradžiai tą viską reiktų aprodyti. Atsiras Kaune, tuomet gal ir Vilnius sujudėtų.
    Per aplink kaip sakant.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Tik ir su straipsnių serija reiktų dirbti kryptingai. Ne paleist savieigai ir tiek. Bet už to turėtų būti organizacija ar žmonės, kuriuos galėtų pakalbinti žurnalistai atsiradus progai.
    Jeigu apsiimtų rašyt konkretus vienas ar keli žmonės, tai jie ir pakomentuot galėtų tą, ką parašė.

    Dar aišku galima burtis į asociaciją "Už tramvajų Vilniuje" kaip "Lietuvos pėsčiųjų asociacija". Bet tai bet kokiu atveju reikės iniciatyvių žmonių.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Tik ir su straipsnių serija reiktų dirbti kryptingai. Ne paleist savieigai ir tiek. Bet už to turėtų būti organizacija ar žmonės, kuriuos galėtų pakalbinti žurnalistai atsiradus progai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Kaip dviratininkų bendruomenės pastovus darbas ir stumimas dėl dviračių infros, taip galima ir su tramvajumi padaryt. Aišku, apimtys kitos ir bus gerokai sudėtingiau.

    Šiaip manau visai padėtų straipsnių serija, kurią gal pavyktų įkišti žiniasklaidai. Parašyt patiems, nagrinėjant kaip tramvajus Vilniuje veiktų, kiek galėtų kainuot, ką pakeistų ir pan. Tik tam be abejo reikia laiko investicijų. Padėtų visuomenės švietime ir pačios idėjos paplitime. Dabar tramvajaus idėja yra kaip tabu, reikėtų pirma tą pakeisti.
    Idėja šiaip gera. Tik reikia, kas netingėtų parašyti. Resursų irgi yra labai gerų, vien pagal RMTransit Youtube video būtų galima knygą parašyti.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Kaip dviratininkų bendruomenės pastovus darbas ir stumimas dėl dviračių infros, taip galima ir su tramvajumi padaryt. Aišku, apimtys kitos ir bus gerokai sudėtingiau.

    Šiaip manau visai padėtų straipsnių serija, kurią gal pavyktų įkišti žiniasklaidai. Parašyt patiems, nagrinėjant kaip tramvajus Vilniuje veiktų, kiek galėtų kainuot, ką pakeistų ir pan. Tik tam be abejo reikia laiko investicijų. Padėtų visuomenės švietime ir pačios idėjos paplitime. Dabar tramvajaus idėja yra kaip tabu, reikėtų pirma tą pakeisti.
    Paskutinis taisė Creatium; 2023.01.05, 12:53.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Man įdomu, ar paeitų Vilniuje koks nors bendruomenės judėjimas už bėginį transportą Vilniuje. Na maždaug kaip Vakarų Europoje dviratininkų asociacijos smarkiai dirba su sav. tarybų nariais, transporto kompanijomis, renka peticijas. Aišku, Metro sąjūdžio bebrai gerokai pagadino skonį tokių judėjimų. Arba bent LRT žurnalistą, vesiantį debatų laidas, pasikviest pokalbio prie alaus ar pagrobt vakarui ir indoktrinuoti atitinkamai
    Paeitų. Kaip ir gyventojų rajono bendruomenės paeina. Aišku rezultatas negarantuotas, bet noro kalbėtis atsiranda daug daugiau kai ateina ne pavieniai žmonės, o bendruomenė su didesniu ar mažesniu svoriu. Tik reikia motyvuotų ir turinčių laiko žmonių kuriems neatšals noras po kelis kartus prieš nosį užtrenktų durų. Ir nusiteikt darbui ne tik prie klaviatūros.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai savaime suprantama, kad kalba neina vien apie tramvajų, o apie bėginį transportą apskritai. Tiesiog akivaizdu, kad Vilniuje niekas nesiūlo ir nesiūlys nei commuter geležinkelių sistemos (5+ mlrd. Eur), nei sunkiojo metro. Tai lieka tik tramvajus/light rail. Na bet jei neaišku, tai patikslinu, kad kalba eina apie miestus su bėginėmis transporto sistemomis t.y. tramvajais/light rail, commuter geležinkeliais ir metro.
    Man įdomu, ar paeitų Vilniuje koks nors bendruomenės judėjimas už bėginį transportą Vilniuje. Na maždaug kaip Vakarų Europoje dviratininkų asociacijos smarkiai dirba su sav. tarybų nariais, transporto kompanijomis, renka peticijas. Aišku, Metro sąjūdžio bebrai gerokai pagadino skonį tokių judėjimų. Arba bent LRT žurnalistą, vesiantį debatų laidas, pasikviest pokalbio prie alaus ar pagrobt vakarui ir indoktrinuoti atitinkamai

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    Buvo akcentuojami tramvajai, todėl tinka. Tramvajų dar nėra Lydse. Jeigu vertinsime bendrą visumą ir bėginio transporto ingralumą miestų VT sistemose, tai panašaus dydžio į Vilnių miestų be tokio transporto rūšių prieigos tikrai mažai (jeigu apskritai yra).
    Tai savaime suprantama, kad kalba neina vien apie tramvajų, o apie bėginį transportą apskritai. Tiesiog akivaizdu, kad Vilniuje niekas nesiūlo ir nesiūlys nei commuter geležinkelių sistemos (5+ mlrd. Eur), nei sunkiojo metro. Tai lieka tik tramvajus/light rail. Na bet jei neaišku, tai patikslinu, kad kalba eina apie miestus su bėginėmis transporto sistemomis t.y. tramvajais/light rail, commuter geležinkeliais ir metro.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Ten tramvajus veikia nuo 1897 metų

    Šiaip jau yra urban legend, kad Vilniuje tramvajus XX a. pr. nepastatytas būtent dėl to, kad VMS analogas išvogė lėšas.
    Bezdonių apiplėšimas1908 m. rugsėjo 26 d. Lenkijos socialistų partijos kovinės grupuotės, vadovaujamos Juzefo Pilsudskio, įvykdytas traukinio apiplėšimas Bezdonių geležinkelio stotyje. Apiplėšimo metu pavogta 200000 rublių, vežtų į valstybės iždą iš Varšuvos į Sankt Peterburgą. Pinigai turėjo būti skirti tramvajaus linijai Vilniuje tiesti, bet atiteko lenkų pogrindžiui.[1]


    https://lt.wikipedia.org/wiki/Bezdoni%C5%B3_apipl%C4%97%C5%A1imas

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    700 metų ir vis dar jaunas, tramvajaus bėgiai kaip raukšlės atrodytų...

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Vilnius ir be tramvajaus yra kietas miestas

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Leedsas turi gana ekstensyvią miesto commuter geležinkelių sistemą. Netinka.
    Buvo akcentuojami tramvajai, todėl tinka. Tramvajų dar nėra Lydse. Jeigu vertinsime bendrą visumą ir bėginio transporto ingralumą miestų VT sistemose, tai panašaus dydžio į Vilnių miestų be tokio transporto rūšių prieigos tikrai mažai (jeigu apskritai yra).

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Labai smagu būtų matyti tramvajų Vilniuje, bet čia pateikiami pavyzdžiai tokie juokingi.

    Na ir kas, kad kažkoks bažnytkaimis pasistatė magaprojektą - tramvajų? Tai mums dabar visokie Grudiadz - autoritetingi miestai? Jų politikai - neklystantys, nekorumpuoti ir skaistūs?
    Čia mes "stumiame" ant VMS atliktos tramvajaus studijos (pagrįstai ar nepagrįstai) - o tie šūdkaimiai kažkokį vertinimą ar atliko? Čia komentuojantys į jų situaciją ar pasigilino? O gal užtenka tik pateikt kažkokius kaimus kaip pavyzdį, bet klausimas, ar toks susisiekimo metodas jiems racionalus - nesvarbu?
    Ten tramvajus veikia nuo 1897 metų

    Šiaip jau yra urban legend, kad Vilniuje tramvajus XX a. pr. nepastatytas būtent dėl to, kad VMS analogas išvogė lėšas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    Kelios sekundės gūglinimo. Lydsas, JK. Panašus gyventojų skaičius į Vilnių. Planuojama lengvojo geležinkelio sistema.
    Leedsas turi gana ekstensyvią miesto commuter geležinkelių sistemą. Netinka.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    O kodėl būtent Europoje? Ekvadoras irgi - Europoje?
    Jeigu iš viso mano komentaro užsikabinai tik ties šia dalim, tai visiškai nesupratai, ką sakiau.
    Nu nes mes esame Europoje, gal dėl to
    Ką tu pasakei savo komentaru, supratau. Pasakei nesąmonę. Tai dabar nusprendžiau tau biškiuką užminti uodegą ir pažiūrėti, kaip vartysies. Kaip supratau, neri į krūmus ir jokių keliasdešimt miestų iš Europos nepateiksi.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nu nu, pateiktum tu keliasdešimt miestų Europoje su ~500K+ gyventojų be tramvajaus? Nu davai, pateik nors penkis
    O kodėl būtent Europoje? Ekvadoras irgi - Europoje?
    Jeigu iš viso mano komentaro užsikabinai tik ties šia dalim, tai visiškai nesupratai, ką sakiau.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nu nu, pateiktum tu keliasdešimt miestų Europoje su ~500K+ gyventojų be tramvajaus? Nu davai, pateik nors penkis
    Kelios sekundės gūglinimo. Lydsas, JK. Panašus gyventojų skaičius į Vilnių. Planuojama lengvojo geležinkelio sistema.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nu nu, pateiktum tu keliasdešimt miestų Europoje su ~500K+ gyventojų be tramvajaus? Nu davai, pateik nors penkis
    Ai baikit čia su savo hiperbolizacijom. Puikiai žinai, kad žmogus apie Grudziądz dydžio miestus kalba

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Labai smagu būtų matyti tramvajų Vilniuje, bet čia pateikiami pavyzdžiai tokie juokingi.

    Na ir kas, kad kažkoks bažnytkaimis pasistatė magaprojektą - tramvajų? Tai mums dabar visokie Grudiadz - autoritetingi miestai? Jų politikai - neklystantys, nekorumpuoti ir skaistūs?
    Čia mes "stumiame" ant VMS atliktos tramvajaus studijos (pagrįstai ar nepagrįstai) - o tie šūdkaimiai kažkokį vertinimą ar atliko? Čia komentuojantys į jų situaciją ar pasigilino? O gal užtenka tik pateikt kažkokius kaimus kaip pavyzdį, bet klausimas, ar toks susisiekimo metodas jiems racionalus - nesvarbu?

    Pagal tą pačią "logiką" (pateikti keli kaimai su tramvajais), aš galėčiau pateikti keliasdešimt miestų, kuriuose nėra tramvajaus. Ir ką? Ar tai būtų argumentas PRIEŠ tramvajų? Turbūt ne. Būtų smagu, jei kalba eitų apie tai, kodėl konkrečiai (analitiškai) Vilniui jo reikia, o ne "vat čia Kalabybiškėnų kaimas Mauritanijoje tai turi tramvajų, o Vilnius ne, be be be".
    Nu nu, pateiktum tu keliasdešimt miestų Europoje su ~500K+ gyventojų be tramvajaus? Nu davai, pateik nors penkis

    Komentuoti:

Working...
X