Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Gaunasi beveik 200km atstumas, vos ne divgubai daugiau nei autobuso.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Per Radviliškį yra.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kad nėra bėgių tarp Kauno ir Panevėžio.
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
ideja, kazin LG skaito?
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O tai kas trukdo tokį paleisti kad ir šiandien?, kazin LG skaito?
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
o tai iki palemono jau nera davesta begiu? turejau omeny bus begiai, tik itariu koki dyzelinuka paleisim Mariampole - Kaunas - Panevezysvisai realus variantas, du kart per diena
Komentuoti:
-
Dar penkiuose traukinių maršrutuose keleiviai galės įsigyti pigesnius bilietus
Šiandien LTG grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ pradeda elektroninę prekybą bilietais kelionėms, vyksiančioms nuo gegužės 14 d., su naujai taikoma dinamine kainodara dar 4 maršrutuose. Tai reiškia, kad nuo gegužės 14 d. keliaujantys maršrutais Kaunas–Šiauliai–Kaunas, Kaunas–Marijampolė–Kaunas, Vilnius–Trakai–Vilnius, Vilnius–Varėna–Marcinkonys–Varėna–Vilnius ir bilietus nusipirkę anksčiau, už juos mokės iki 40 proc. mažiau, nei reguliari kaina. O bilietų su dinamine kainodara prekyba keliaujantiems tarptautiniu maršrutu Vilnius–Ryga–Vilnius startuoja rytoj – balandžio 15 d., rašoma bendrovės pranešime.<...>
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Košutas Rodyti pranešimądėl to paties Turmanto - kas nutiko su planuojamu pratęsimu į Daugpilį? lyg žadėjo paleisti ant pavasario, bet kažkaip neteko nieko daugiau girdėti apie tai
Kaip Daugpilis, taip ir Visaginas labai laukia to traukinio. Daugpilio meras tikisi traukinį sulaukti iki miesto gimtadienio.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąAha, tik kažkodėl šiandien net greičiausias traukinys 147km įveikia per 2 valandas. T.y. vidutinis greitis 74 km/h. Gal reikia dinamiškesnių traukinių?
D915 prieš kelis metus iš Ignalinos į Vilnių nuveždavo per 1:13h. Reisai, stojantys visur, nuveža per ~1:45. Pusės valandos skirtumas tokioje kelionėje yra tikrai daug, ir gali būti esminis skirtumas, persėdant iš automobilio į traukinį. Kas geriau - kartą į mėnesį važiuojantis žygeivis ar penkias dienas per savaitę Vilniuje dirbantis keleivis?
Parašė Nikas Rodyti pranešimąVasarą tikrai yra ten lipančių ir būtų daugiau, jei tvarkaraštis būtų aiškesnis. Plius daug kur Lietuvoje tikrai galima naudoti mygtukus stotelėse, jei yra norinčių lipti. Paleidus naujus žemagrindžius, pamatysit, vasarą bus pilni traukiniai žygeivių ir dviratininkų.
Faktas, kad savaitgaliams galima (ir reikia) paleisti papildomus reisus. Bet lygiai taip pat būtina mažinti sustojimų kiekį kasdieniniuose reisuose.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Max greitis ruože 120 km/h ir juo dažnu reisu yra realiai važiuojama. Stovinėjimas prie kiekvieno stulpo vs tik miestuose važiuojant iki Turmanto prideda arba nuima nuo kelionės trukmės 30 minučių. Gan daug, ypač žinant, kad daugumoje atvejų tose mažose stotelėse absoliučiai nieks nelipa.
Vasarą tikrai yra ten lipančių ir būtų daugiau, jei tvarkaraštis būtų aiškesnis. Plius daug kur Lietuvoje tikrai galima naudoti mygtukus stotelėse, jei yra norinčių lipti. Paleidus naujus žemagrindžius, pamatysit, vasarą bus pilni traukiniai žygeivių ir dviratininkų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė Košutas Rodyti pranešimądėl to paties Turmanto - kas nutiko su planuojamu pratęsimu į Daugpilį? lyg žadėjo paleisti ant pavasario, bet kažkaip neteko nieko daugiau girdėti apie tai
Komentuoti:
-
dėl to paties Turmanto - kas nutiko su planuojamu pratęsimu į Daugpilį? lyg žadėjo paleisti ant pavasario, bet kažkaip neteko nieko daugiau girdėti apie tai
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Seniau buvo galima, bet pakeitė todėl, kad bilietas būtų vienkartinis, o ne dienos. Nes atsirado tokių kurie su vienu bilietu važiuodavo kelis kartus arba dar dažniau tiesiog perduodavo kitam.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąPakalbėkim apie Turmanto kryptį: traukiniai ir platformos, aišku, apgailėtinos būklės. Bet man dar įdomu, kodėl ten tokie keisti tvarkarasčiai mažose stotelėse? Kai stoja tik kažkelintas traukinys skirtingomis kryptimis.
Manau, kad vasarą tikrai daugiau žmonių pasirinktų išvyką į gamtą traukiniu, o ne automobiliu, jeigu žinotų, kad tarkime Pažeimenėj bus galima "pagauti" traukinį atgal. Juolab, jie velkasi 50-70 km/h, čia ne TGV, kad be reikalo nestabdyti. Aišku, galima pasimokyti iš Europos šalių, ir padaryti mygtuką pagal pareikalavimą (nepalaikau to, nes vistiek ramiau, kai yra tvarkaraštis ir tiek), ir būtų galima nestoti prie kiekvieno stulpo miške.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tai jei patikrina QR - bilietas padaromas negaliojančiu ir tiek.
Pakalbėkim apie Turmanto kryptį: traukiniai ir platformos, aišku, apgailėtinos būklės. Bet man dar įdomu, kodėl ten tokie keisti tvarkarasčiai mažose stotelėse? Kai stoja tik kažkelintas traukinys skirtingomis kryptimis.
Manau, kad vasarą tikrai daugiau žmonių pasirinktų išvyką į gamtą traukiniu, o ne automobiliu, jeigu žinotų, kad tarkime Pažeimenėj bus galima "pagauti" traukinį atgal. Juolab, jie velkasi 50-70 km/h, čia ne TGV, kad be reikalo nestabdyti. Aišku, galima pasimokyti iš Europos šalių, ir padaryti mygtuką pagal pareikalavimą (nepalaikau to, nes vistiek ramiau, kai yra tvarkaraštis ir tiek), ir būtų galima nestoti prie kiekvieno stulpo miške.
PS. LTG galėtų sužiūrėti tvarkaraščių puslapio formatavimą ir rašybąDvi vietovės su klaidomis pavadinime, daugoka.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: