Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • SaulisS
    replied
    Parašė DKL Rodyti pranešimą

    Paskaičiuokite kiek užtruktų toks maršrutas, tada atsiverskite autobusai.lt ir pažiūrėkite per kiek laiko autobusas iš Kauno nuvažiuoja į Klaipėda
    Greičiausias autobuso maršrutas kokį randu 2val 30min, dauguma 2val 45min ir ilgiau. Greičiausias traukinys Vilnius-Klaipėda 4val. 7min. Iš Kauno trumpesnis atstumas, tai sakykim 3val. 30min- tikrai logiška alternatyva autobusui.
    Paskutinis taisė SaulisS; 2025.05.02, 10:32.

    Komentuoti:


  • DSaulius
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Galima padaryt naktinį Vilnius-Kaunas-Šiauliai-Klaipėda. Matyt dar yra užsilikusių miegamų vagonų, greičio didelio nereik. Kursuot galėtų penktadieniais-sekmadieniais bent jau.
    Kad ir kaip myliu keliones traukiniais, bet deja laikas vis dažniau tampa pinigais, geriau išvažiuosiu tą pačią dieną ryte, nei prarasiu dar ir vakarą

    Komentuoti:


  • DodoGTA
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Matyt dar yra užsilikusių miegamų vagonų
    Jie dabar naudojami dalyje keleivinių vagonų reisų trečiai klasei, bet tik dienos metu (tai greičiausiai būtų galima juos panaudoti)

    Yra tik problema kaip parūpinti juos naktiniam režimui (nes tada reikia paklodžių, pagalvių ir antklodžių)

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Galima padaryt naktinį Vilnius-Kaunas-Šiauliai-Klaipėda. Matyt dar yra užsilikusių miegamų vagonų, greičio didelio nereik. Kursuot galėtų penktadieniais-sekmadieniais bent jau.
    Koks tikslas kankintis visą naktį traukinyje, kai gali per kelias val. ryte nuvažiuoti iki pajūrio iš to pačio Kauno?

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Galima padaryt naktinį Vilnius-Kaunas-Šiauliai-Klaipėda. Matyt dar yra užsilikusių miegamų vagonų, greičio didelio nereik. Kursuot galėtų penktadieniais-sekmadieniais bent jau.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Paaiškinkite man, kodėl Kaunas - Šiauliai linija nėra pratęsiama iki Klaipėdos? Techninių kliūčių tam nėra?
    Paskaičiuokite kiek užtruktų toks maršrutas, tada atsiverskite autobusai.lt ir pažiūrėkite per kiek laiko autobusas iš Kauno nuvažiuoja į Klaipėda

    Komentuoti:


  • sv-x-as
    replied
    Paaiškinkite man, kodėl Kaunas - Šiauliai linija nėra pratęsiama iki Klaipėdos? Techninių kliūčių tam nėra?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Kiek bais daug žmonių gyvena (pagal stotelių skaičių) atkarpoje tarp Radviliškio ir Šiaulių ...

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Klaipeda, Siauliai, Kaunas Marijampole? - ko truksta? nes dabar tik du traukiniai is kauno i klaipeda?
    Klaipeda, Siauliai, Panevezys, Rokiskis, Daugpilis?

    zinoma galima nieko nedaryt nei daryt...
    Sąstatų trūksta tai pirmas dalykas. Antras dalykas tai elektrifikacija, kuri vyksta. Ji neleidžia dabar paleisti traukinių iki Klaipėdos, nes trikdomas montavimo procesas. Ateis 2026 tada laukit kažko. Panevėžiui jau pažadėjo iki Klaipėdos traukinį. Na o dabar laukiam tik į Daugpilį iš Vilniaus šiais metais.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    parodyti tik esami marsrutai.. begiu yra daugiau.
    Paskutinis taisė DeSadas; 2025.04.30, 00:04.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Klaipeda, Siauliai, Kaunas Marijampole? - ko truksta? nes dabar tik du traukiniai is kauno i klaipeda?
    Klaipeda, Siauliai, Panevezys, Rokiskis, Daugpilis?

    zinoma galima nieko nedaryt nei daryt...

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Paleisti commuter rail į Jonavą/Kėdainius ir normalų servisą į Šiaulius, Marijampolę, spėju, irgi yra kokios bent jau 20 labai racionalių "priežasčių"
    Klaipeda, Siauliai, Kaunas Marijampole? - ko truksta? nes dabar tik du traukiniai is kauno i klaipeda?
    Klaipeda, Siauliai, Panevezys, Rokiskis, Daugpilis?

    zinoma galima nieko nedaryt nei daryt...

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Paleisti commuter rail į Jonavą/Kėdainius ir normalų servisą į Šiaulius, Marijampolę, spėju, irgi yra kokios bent jau 20 labai racionalių "priežasčių"
    Nėra riedmenų, per mažas tankumas, blogas reljefas ir klimatas, keleivių vežimas nuostolingas - priežastys tos pačios kaip ir miestuose.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Gaunasi beveik 200km atstumas, vos ne divgubai daugiau nei autobuso.
    Paleisti commuter rail į Jonavą/Kėdainius ir normalų servisą į Šiaulius, Marijampolę, spėju, irgi yra kokios bent jau 20 labai racionalių "priežasčių"

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Per Radviliškį yra.
    Gaunasi beveik 200km atstumas, vos ne divgubai daugiau nei autobuso.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kad nėra bėgių tarp Kauno ir Panevėžio.
    Per Radviliškį yra.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    ideja , kazin LG skaito?
    Kad nėra bėgių tarp Kauno ir Panevėžio.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O tai kas trukdo tokį paleisti kad ir šiandien?
    ideja , kazin LG skaito?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    o tai iki palemono jau nera davesta begiu? turejau omeny bus begiai, tik itariu koki dyzelinuka paleisim Mariampole - Kaunas - Panevezys visai realus variantas, du kart per diena
    O tai kas trukdo tokį paleisti kad ir šiandien?

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Dar penkiuose traukinių maršrutuose keleiviai galės įsigyti pigesnius bilietus
    Šiandien LTG grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ pradeda elektroninę prekybą bilietais kelionėms, vyksiančioms nuo gegužės 14 d., su naujai taikoma dinamine kainodara dar 4 maršrutuose. Tai reiškia, kad nuo gegužės 14 d. keliaujantys maršrutais Kaunas–Šiauliai–Kaunas, Kaunas–Marijampolė–Kaunas, Vilnius–Trakai–Vilnius, Vilnius–Varėna–Marcinkonys–Varėna–Vilnius ir bilietus nusipirkę anksčiau, už juos mokės iki 40 proc. mažiau, nei reguliari kaina. O bilietų su dinamine kainodara prekyba keliaujantiems tarptautiniu maršrutu Vilnius–Ryga–Vilnius startuoja rytoj – balandžio 15 d., rašoma bendrovės pranešime.<...>

    Komentuoti:

Working...
X