Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • eigh
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Paleisti commuter rail į Jonavą/Kėdainius ir normalų servisą į Šiaulius, Marijampolę, spėju, irgi yra kokios bent jau 20 labai racionalių "priežasčių"
    Nėra riedmenų, per mažas tankumas, blogas reljefas ir klimatas, keleivių vežimas nuostolingas - priežastys tos pačios kaip ir miestuose.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Gaunasi beveik 200km atstumas, vos ne divgubai daugiau nei autobuso.
    Paleisti commuter rail į Jonavą/Kėdainius ir normalų servisą į Šiaulius, Marijampolę, spėju, irgi yra kokios bent jau 20 labai racionalių "priežasčių"

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Per Radviliškį yra.
    Gaunasi beveik 200km atstumas, vos ne divgubai daugiau nei autobuso.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kad nėra bėgių tarp Kauno ir Panevėžio.
    Per Radviliškį yra.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    ideja , kazin LG skaito?
    Kad nėra bėgių tarp Kauno ir Panevėžio.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O tai kas trukdo tokį paleisti kad ir šiandien?
    ideja , kazin LG skaito?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    o tai iki palemono jau nera davesta begiu? turejau omeny bus begiai, tik itariu koki dyzelinuka paleisim Mariampole - Kaunas - Panevezys visai realus variantas, du kart per diena
    O tai kas trukdo tokį paleisti kad ir šiandien?

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Dar penkiuose traukinių maršrutuose keleiviai galės įsigyti pigesnius bilietus
    Šiandien LTG grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ pradeda elektroninę prekybą bilietais kelionėms, vyksiančioms nuo gegužės 14 d., su naujai taikoma dinamine kainodara dar 4 maršrutuose. Tai reiškia, kad nuo gegužės 14 d. keliaujantys maršrutais Kaunas–Šiauliai–Kaunas, Kaunas–Marijampolė–Kaunas, Vilnius–Trakai–Vilnius, Vilnius–Varėna–Marcinkonys–Varėna–Vilnius ir bilietus nusipirkę anksčiau, už juos mokės iki 40 proc. mažiau, nei reguliari kaina. O bilietų su dinamine kainodara prekyba keliaujantiems tarptautiniu maršrutu Vilnius–Ryga–Vilnius startuoja rytoj – balandžio 15 d., rašoma bendrovės pranešime.<...>

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Košutas Rodyti pranešimą
    dėl to paties Turmanto - kas nutiko su planuojamu pratęsimu į Daugpilį? lyg žadėjo paleisti ant pavasario, bet kažkaip neteko nieko daugiau girdėti apie tai
    Kaip parašyta Gorod.lv (Daugpilio žinios) portale dabar vyksta ekonominė analizė.
    Kaip Daugpilis, taip ir Visaginas labai laukia to traukinio. Daugpilio meras tikisi traukinį sulaukti iki miesto gimtadienio.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Gavus vyks testavimai.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    O kaip čia taip LTG gaus 2026 vidury, o ne 2025 gale?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Aha, tik kažkodėl šiandien net greičiausias traukinys 147km įveikia per 2 valandas. T.y. vidutinis greitis 74 km/h. Gal reikia dinamiškesnių traukinių?
    Ruožą aptarnauja dyzeliniai traukiniai kurie bėgėjasi lėčiau nei elektriniai. Stojant tik miestuose susidaro 8 sustojimai, o prie kiekvieno stulpo - 18.
    D915 prieš kelis metus iš Ignalinos į Vilnių nuveždavo per 1:13h. Reisai, stojantys visur, nuveža per ~1:45. Pusės valandos skirtumas tokioje kelionėje yra tikrai daug, ir gali būti esminis skirtumas, persėdant iš automobilio į traukinį. Kas geriau - kartą į mėnesį važiuojantis žygeivis ar penkias dienas per savaitę Vilniuje dirbantis keleivis?

    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Vasarą tikrai yra ten lipančių ir būtų daugiau, jei tvarkaraštis būtų aiškesnis. Plius daug kur Lietuvoje tikrai galima naudoti mygtukus stotelėse, jei yra norinčių lipti. Paleidus naujus žemagrindžius, pamatysit, vasarą bus pilni traukiniai žygeivių ir dviratininkų.
    Jie ir dabar pilni. Tik tiek, kad pilni šeštadieniais į vieną pusę ir sekmadieniais atgal į Vilnių. Likusias šešias dienas tie patys traukiniai stoja visiškai be reikalo, prailgindami kelionės trukmę keliaujantiems tarp miestų.

    Faktas, kad savaitgaliams galima (ir reikia) paleisti papildomus reisus. Bet lygiai taip pat būtina mažinti sustojimų kiekį kasdieniniuose reisuose.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Max greitis ruože 120 km/h ir juo dažnu reisu yra realiai važiuojama. Stovinėjimas prie kiekvieno stulpo vs tik miestuose važiuojant iki Turmanto prideda arba nuima nuo kelionės trukmės 30 minučių. Gan daug, ypač žinant, kad daugumoje atvejų tose mažose stotelėse absoliučiai nieks nelipa.
    Aha, tik kažkodėl šiandien net greičiausias traukinys 147km įveikia per 2 valandas. T.y. vidutinis greitis 74 km/h. Gal reikia dinamiškesnių traukinių?
    Vasarą tikrai yra ten lipančių ir būtų daugiau, jei tvarkaraštis būtų aiškesnis. Plius daug kur Lietuvoje tikrai galima naudoti mygtukus stotelėse, jei yra norinčių lipti. Paleidus naujus žemagrindžius, pamatysit, vasarą bus pilni traukiniai žygeivių ir dviratininkų.

    Komentuoti:


  • TomasK
    replied

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied
    Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
    Kai šeštadienį esant geram orui sugalvoji nuvažiuot į Trakus ir nori nusipirkt bilietus iš anksto, bet gauni dvivagonį EJ'ų (008) ir turi tokia situaciją...

    Click image for larger version

Name:	20250329.jpg
Views:	1065
Size:	42,2 kB
ID:	2191085


    Kiek LTG iš viso pirko/turi dvivagonių? Tik vieną ar daugiau?
    o stovėt negalima tame traukinyje? jeigu pirkt bilietą pačiam traukiny..

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Košutas Rodyti pranešimą
    dėl to paties Turmanto - kas nutiko su planuojamu pratęsimu į Daugpilį? lyg žadėjo paleisti ant pavasario, bet kažkaip neteko nieko daugiau girdėti apie tai
    Iki gegužės pabaigos laiko dar yra.

    Komentuoti:


  • Košutas
    replied
    dėl to paties Turmanto - kas nutiko su planuojamu pratęsimu į Daugpilį? lyg žadėjo paleisti ant pavasario, bet kažkaip neteko nieko daugiau girdėti apie tai

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Seniau buvo galima, bet pakeitė todėl, kad bilietas būtų vienkartinis, o ne dienos. Nes atsirado tokių kurie su vienu bilietu važiuodavo kelis kartus arba dar dažniau tiesiog perduodavo kitam.
    Problemą visiškai išsprendžia bilieto nuskanavimas aka šiuolaikinės bilietų ir IT technologijos.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Pakalbėkim apie Turmanto kryptį: traukiniai ir platformos, aišku, apgailėtinos būklės. Bet man dar įdomu, kodėl ten tokie keisti tvarkarasčiai mažose stotelėse? Kai stoja tik kažkelintas traukinys skirtingomis kryptimis.
    Manau, kad vasarą tikrai daugiau žmonių pasirinktų išvyką į gamtą traukiniu, o ne automobiliu, jeigu žinotų, kad tarkime Pažeimenėj bus galima "pagauti" traukinį atgal. Juolab, jie velkasi 50-70 km/h, čia ne TGV, kad be reikalo nestabdyti. Aišku, galima pasimokyti iš Europos šalių, ir padaryti mygtuką pagal pareikalavimą (nepalaikau to, nes vistiek ramiau, kai yra tvarkaraštis ir tiek), ir būtų galima nestoti prie kiekvieno stulpo miške.
    Max greitis ruože 120 km/h ir juo dažnu reisu yra realiai važiuojama. Stovinėjimas prie kiekvieno stulpo vs tik miestuose važiuojant iki Turmanto prideda arba nuima nuo kelionės trukmės 30 minučių. Gan daug, ypač žinant, kad daugumoje atvejų tose mažose stotelėse absoliučiai nieks nelipa.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Tai jei patikrina QR - bilietas padaromas negaliojančiu ir tiek.

    Pakalbėkim apie Turmanto kryptį: traukiniai ir platformos, aišku, apgailėtinos būklės. Bet man dar įdomu, kodėl ten tokie keisti tvarkarasčiai mažose stotelėse? Kai stoja tik kažkelintas traukinys skirtingomis kryptimis.
    Manau, kad vasarą tikrai daugiau žmonių pasirinktų išvyką į gamtą traukiniu, o ne automobiliu, jeigu žinotų, kad tarkime Pažeimenėj bus galima "pagauti" traukinį atgal. Juolab, jie velkasi 50-70 km/h, čia ne TGV, kad be reikalo nestabdyti. Aišku, galima pasimokyti iš Europos šalių, ir padaryti mygtuką pagal pareikalavimą (nepalaikau to, nes vistiek ramiau, kai yra tvarkaraštis ir tiek), ir būtų galima nestoti prie kiekvieno stulpo miške.

    PS. LTG galėtų sužiūrėti tvarkaraščių puslapio formatavimą ir rašybą Dvi vietovės su klaidomis pavadinime, daugoka.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2025-03-31 at 08.24.07.png Views:	0 Size:	165,3 kB ID:	2191300

    Komentuoti:

Working...
X