Parašė ignaloidas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
O jums visiems atrodo OK kad abu marsrutai pravaziuoja salia Kauno ir i ji net neuzsuka, paliekant visus antro didziausio Lietuvos miesto keleivius ant ledo? Viskas kas jum rupi tai pasirinkti kas brangiems vilnieciams svarbiau ir kut turi buti daugiau traukinuku?
Visgi yra dalykų, kurie atrodo labai keistai, ir apie juos ne kartą esu rašęs
1. Nėra traukinio Kaunas-Ryga
2. Kaunas-Šiauliai turėtų vaikščioti bent kas porą valandų. Dabar yra DU traukiniai PER DIENĄ
3. Marijampolė-Kaunas-Jonava-Kėdainiai apskritai turėtų būti regioninis/S-Bahn servisas su krūva papildomų stotelių
4. Kaunas-Klaipėda serviso nebuvimas
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIr pradėti reikia nuo to, kad valstybė turi remti gelžinkelius (bent jau mokėti buvusiems geležinkeliečiams 100% atlyginimo išdirbus geležinkelyje 25 metus, o už kiekvienus metus išdirbus geležinkeliuose virš šito cenzo - didinti išmoką 10% kasmet), o ne reikalauti didvidentus (2024 - 33 mln.€).
Subsidijų pajamos ataskaitiniu laikotarpiu siekė 100,3 mln. Eur (2023 m. – 94,6 mln. Eur). Valstybės biudžeto lėšos yra skiriamos LTG grupės įmonėms, vykdančioms valstybės pavestus specialiuosius įpareigojimus. Keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ 2024 m. subsidijų pajamos nuostoliams, patirtiems teikiant viešąsias keleivių vežimo geležinkelių transportu paslaugas, kompensuoti siekė 34,7 mln. Eur (2023 m. – 34,0 mln. Eur). Taip pat, reikšmingai sumažėjus krovinių vežimo apimtims, valstybės lėšos nuo 2022 m. skiriamos ir viešosios geležinkelių infrastruktūros valdytojo „LTG Infra“ pajamoms ir sąnaudoms subalansuoti – 2024 m. subsidijų pajamos siekė 65,6 mln. Eur (2023 m. – 60,6 mln. Eur). Specialiųjų įpareigojimų pajamos analizuojamu laikotarpiu augo, tačiau dėl didesnio juos vykdančių Grupės įmonių sąnaudų augimo (pagrinde darbo apmokėjimui, remonto programoms vykdyti ir veikloje naudojamoms medžiagoms įsigyti) bendras subsidijų poreikis padidėjo 5,7 mln. Eur.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąTiesa. Ir tai reiktų keisti. Ne privatizuoti, žinoma, o tieisog įvaldyti geresnius veiklos metodus.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Neatrodo OK, bet nėra bėgių per Kauną ta kryptimi. Kaip jie turėtų važiuoti pro Kauną?
Ar čia įsivaizduojama, kad +1 val kelionės įvažiuojant į Kauną kaip akligatvį ir važiuojant atgal, kažkam pridės naudos? Iš Kauno tiesiog reikia patogių jungčių su galimybe persėsti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
O jums visiems atrodo OK kad abu marsrutai pravaziuoja salia Kauno ir i ji net neuzsuka, paliekant visus antro didziausio Lietuvos miesto keleivius ant ledo? Viskas kas jum rupi tai pasirinkti kas brangiems vilnieciams svarbiau ir kut turi buti daugiau traukinuku?
Ar čia įsivaizduojama, kad +1 val kelionės įvažiuojant į Kauną kaip akligatvį ir važiuojant atgal, kažkam pridės naudos? Iš Kauno tiesiog reikia patogių jungčių su galimybe persėsti.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąMan keistas šitas noras kažkodėl "vietinį" susisiekimą laikyti prioritetu virš "tarptautinio" - realistiškai, potencialas ir reikalingumas tarp Vilniaus ir Rygos yra daug, daug, daug didesnis nei tarp Vilniaus ir Klaipėdos - apimamas daug didesnis gyventojų skaičius, daug daugiau verslo keleivių potencialo, gerokai mažesnis atstumas ir pan. Jei nebūtų durno knisinėjimosi dėl "kas kiek subsidijuoja", čia senų seniausiai galėjo būtį 6k/dieną reisas, stipriai lenkiantis Vilnius-Klaipėda apimtis, visame kelyje važiuojantis bent 120km/h ir pan.
Bet yra siena, prasideda visokie nacionalizmai ir niekas neįvyksta. Panašiai kaip dabar tarp savivaldybių nesugeba suorganizuoti autobusų maršrutų.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nieko keisto. Valstybinės institucijos kurių tikslas yra didinti gerovę valstybėje turėtu teikti pirmenybę gerovės valstybėje didinimui, o ne užsienyje.
Moki pinigus, ir du miestai savoje valstybėje gerėja 10%
Moki tuos pačius pinigus, ir vienas miestas savoje valstybėje ir vienas miestas kitoje valstybėje gerėja 15%
Faktas kad bendrai antras variantas yra geresnis žmonėms. Jei valstybės dar susimestų, gautų kiekviena daugiau naudos per pinigą palyginus su pirma opcija. Bet kadangi "kokio velnio mano pinigai turi padėti kažkam kitam", šaunam sau į koją ir nevystom varianto kuris yra žymiai geresnis? Vis dėl to artimos šalys, abi EU yra, ir dėl tokio paprasto reikalo nesugebama bendradarbiauti? Idiotizmas.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jeigu keleivių vežimu užsiimtų privati bendrovė, tas ir būtų daroma. Bet kadangi daro valstybinė, tai atitinkamai ir paslauga tampa politizuota.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąViskas, ką jie turėtų daryti, tai stengtis patenkinti paklausą ir potencialą ir gerinti efektyvesnių ir tvarinių transporto rūšių modal share, o ne užsiimti nacionalizmu transporte.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąMan keistas šitas noras kažkodėl "vietinį" susisiekimą laikyti prioritetu virš "tarptautinio" - realistiškai, potencialas ir reikalingumas tarp Vilniaus ir Rygos yra daug, daug, daug didesnis nei tarp Vilniaus ir Klaipėdos - apimamas daug didesnis gyventojų skaičius, daug daugiau verslo keleivių potencialo, gerokai mažesnis atstumas ir pan. Jei nebūtų durno knisinėjimosi dėl "kas kiek subsidijuoja", čia senų seniausiai galėjo būtį 6k/dieną reisas, stipriai lenkiantis Vilnius-Klaipėda apimtis, visame kelyje važiuojantis bent 120km/h ir pan.
Bet yra siena, prasideda visokie nacionalizmai ir niekas neįvyksta. Panašiai kaip dabar tarp savivaldybių nesugeba suorganizuoti autobusų maršrutų.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąMan keistas šitas noras kažkodėl "vietinį" susisiekimą laikyti prioritetu virš "tarptautinio" - realistiškai, potencialas ir reikalingumas tarp Vilniaus ir Rygos yra daug, daug, daug didesnis nei tarp Vilniaus ir Klaipėdos - apimamas daug didesnis gyventojų skaičius, daug daugiau verslo keleivių potencialo, gerokai mažesnis atstumas ir pan. Jei nebūtų durno knisinėjimosi dėl "kas kiek subsidijuoja", čia senų seniausiai galėjo būtį 6k/dieną reisas, stipriai lenkiantis Vilnius-Klaipėda apimtis, visame kelyje važiuojantis bent 120km/h ir pan.
Bet yra siena, prasideda visokie nacionalizmai ir niekas neįvyksta. Panašiai kaip dabar tarp savivaldybių nesugeba suorganizuoti autobusų maršrutų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Man keistas šitas noras kažkodėl "vietinį" susisiekimą laikyti prioritetu virš "tarptautinio" - realistiškai, potencialas ir reikalingumas tarp Vilniaus ir Rygos yra daug, daug, daug didesnis nei tarp Vilniaus ir Klaipėdos - apimamas daug didesnis gyventojų skaičius, daug daugiau verslo keleivių potencialo, gerokai mažesnis atstumas ir pan. Jei nebūtų durno knisinėjimosi dėl "kas kiek subsidijuoja", čia senų seniausiai galėjo būtį 6k/dieną reisas, stipriai lenkiantis Vilnius-Klaipėda apimtis, visame kelyje važiuojantis bent 120km/h ir pan.
Bet yra siena, prasideda visokie nacionalizmai ir niekas neįvyksta. Panašiai kaip dabar tarp savivaldybių nesugeba suorganizuoti autobusų maršrutų.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nu ir koks gi tas skirtumas? Tik tuo, "ką žmonės galvoja"? Kuo skiriasi kelionė, kai važiuoju į Klaipėdą ir kai važiuoju į Rygą?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąNu ir koks gi tas skirtumas? Tik tuo, "ką žmonės galvoja"? Kuo skiriasi kelionė, kai važiuoju į Klaipėdą ir kai važiuoju į Rygą?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Čia ir kyla klausimas ar prailginus sąstatą tas ėjimas į minusą nevirstų ėjimu į pliusą?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Dar ir koks skirtumas, kai į minusą einantis keleivių vežimas yra užsienio rinkos aptarnavimui. BT su Gausu geras pavyzdys ką žmonės galvoja, kai užsienio rinkos patapo svarbiau už vietinę.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Jokio skirtumo, užsienio ar neužsienio. Tiesiog žmonės važiuoja ten, kur važiuoja, ir ne LTG spręsti, kur žmonėms labiau reikia - į Rygą ar į Klaipėdą. Žmonės patys nuspręs. Anyway, suprantama, trūksta riedmenų visiems maršrutams. Visgi riedmenys turėtų pradėti atsilaisvinti kitais metais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Vilnius-Klaipėda savaitgaliais neužtenka bilietų, valstybiniam vežėjui prioritizuot užsienio maršrutą būtų visiškas absurdas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąĮdomu, ar negalvojama Rygos traukinį savaitgaliais,pavyzdžiui, dvigubinti? Dažną savaitgalį gauti bilietą yra sudėtinga. Čia net nekalbant apie poreikį turėti bent dvi poras traukinių per dieną.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: