Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Trakuose keleivinis eismas atidarytas 1957 m. gegužę.
    https://lt.m.wikipedia.org/wiki/Trak...inkelio_stotis
    4 nuoroda tame pačiame Wiki straipsnyje.

    O visas straipsnis parašytas remiantis vieninteliu prarūgusiu šaltiniu.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Pasižiūrėjau grafikus - 1940 10 06 grafike nurodoma , kad yra traukinys Vilnius - Trakai Miestas (dabartinė Trakų stotelė). Beje, grafike nurodoma, kad važinėja matrisė. Taip kad WIKI yra klaida.
    Paskutinis taisė udrius; 2025.07.19, 19:15.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Stoties architektūra sako, kad ji statyta Anoje Lietuvoje. Jei kelią atidarė 1940, ūsuotasis irgi negalėjo prie to prisidėti.
    Trakuose keleivinis eismas atidarytas 1957 m. gegužę.
    https://lt.m.wikipedia.org/wiki/Trak...inkelio_stotis
    Paskutinis taisė Romas; 2025.07.19, 15:01. Priežastis: Nuoroda

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Miško traukinys, jau antrą kart keliauju ir stiklas vis dar nepakeistas

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Na, Trakų kelią pastatė ūsuotas svolačius, reiškias.
    Irgi ne
    Stoties architektūra sako, kad ji statyta Anoje Lietuvoje. Jei kelią atidarė 1940, ūsuotasis irgi negalėjo prie to prisidėti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Priemiestinis maršrutas galėtų būti nebent tada, jei stotis būtų miesto centre, o ne pakrašytyje prie ežero, iki kur šiaip faina pasivaikščioti, bet kasdieniam susisiekimui nelabai padeda, ir nevažinėti ratais kvadratais, nes dabar važiuoja iki Vilniaus panašiai laiko, kaip su automobiliu iki Kauno. Taip, kad ir toliau liks tik pramoginiu maršrutu, panašiai kaip ir visi kiti maršrutai iš Vilniaus (išskyrus aišku Kauno ir Klaipėdos kryptis).
    Maršruto ilgis ir laikas yra visai normalūs, o stoties buvimas ne centre išsprendžiamas elementariai leidžiant vietinį VT, priderintą prie traukinio. Tai nėra raketų mokslas.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Priemiestinis maršrutas galėtų būti nebent tada, jei stotis būtų miesto centre, o ne pakrašytyje prie ežero, iki kur šiaip faina pasivaikščioti, bet kasdieniam susisiekimui nelabai padeda, ir nevažinėti ratais kvadratais, nes dabar važiuoja iki Vilniaus panašiai laiko, kaip su automobiliu iki Kauno. Taip, kad ir toliau liks tik pramoginiu maršrutu, panašiai kaip ir visi kiti maršrutai iš Vilniaus (išskyrus aišku Kauno ir Klaipėdos kryptis).
    Didžiausia problema, kad Trakų miesto autobusas beveik pusę savo reisų nepriderintas prie traukinio. O jeigu reisai būtų pastovus su tam tikru taktu ir priderinti prie traukinio - tada tokia problema kaip nutolusi stotis neegzistuotų.
    Geras pavyzdys. Šeštadienį traukinys Vilnius Trakai atvyksta 10:32 min, spėkite kada atvažiuos autobusas? Ogi 11:40.
    Galimas variantas, kad Trakų paslaugos tiesiog bando nesąžiningai konkuruoti (t.y specialiai nederina savo maršruto kursavimą prie traukinio, nes TP turi maršrutą Trakai - Vilnius.

    Komentuoti:


  • frefromwig
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Priemiestinis maršrutas galėtų būti nebent tada, jei stotis būtų miesto centre, o ne pakrašytyje prie ežero, iki kur šiaip faina pasivaikščioti, bet kasdieniam susisiekimui nelabai padeda, ir nevažinėti ratais kvadratais, nes dabar važiuoja iki Vilniaus panašiai laiko, kaip su automobiliu iki Kauno. Taip, kad ir toliau liks tik pramoginiu maršrutu, panašiai kaip ir visi kiti maršrutai iš Vilniaus (išskyrus aišku Kauno ir Klaipėdos kryptis).
    ????
    Nežinau, kur matot ratus kvadratus, bet Vilnius - Trakai trunka 32-34 min traukiniu, panašiai kaip automobiliu. Ir maršrutas naudojamas tikrai ne tik pramogai.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    "Caras pastatė" gal kiek perdėta. Linija pastatyta 1940 metais.

    Tuo pačiu radau straipsnį apie liniją Kazlų Rūda - Šeštokai. Kuris dar kartą patvirtina posakį, kad "Niekada nėra laiko padaryti gerai, bet visuomet yra laiko perdaryti":
    Turėjau omenyje Vilniaus stoties kelyną ir greičius jame. Na, Trakų kelią pastatė ūsuotas svolačius, reiškias.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Dėkui už info. Tai jo, skaityk kaip caras pastatė, taip ir naudoja iki šiandien. Su 40km/h vien taktinis tvarkaraštis nepadės
    "Caras pastatė" gal kiek perdėta. Linija pastatyta 1940 metais.

    Tuo pačiu radau straipsnį apie liniją Kazlų Rūda - Šeštokai. Kuris dar kartą patvirtina posakį, kad "Niekada nėra laiko padaryti gerai, bet visuomet yra laiko perdaryti":

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Vilnius-Trakai turėtų būti elementarus priemiestinis maršrutas, kur traukiniai vaikščiotų bent kartą per valandą. Dabartinę situacija net sunku pradėti kaip nors apibūdinti. Praktiškai viskas daroma blogai, ką tik galima daryti, pradedant tvarkaraščiu, baigiant traukinių technine būkle.
    Priemiestinis maršrutas galėtų būti nebent tada, jei stotis būtų miesto centre, o ne pakrašytyje prie ežero, iki kur šiaip faina pasivaikščioti, bet kasdieniam susisiekimui nelabai padeda, ir nevažinėti ratais kvadratais, nes dabar važiuoja iki Vilniaus panašiai laiko, kaip su automobiliu iki Kauno. Taip, kad ir toliau liks tik pramoginiu maršrutu, panašiai kaip ir visi kiti maršrutai iš Vilniaus (išskyrus aišku Kauno ir Klaipėdos kryptis).

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Dėkui už info. Tai jo, skaityk kaip caras pastatė, taip ir naudoja iki šiandien. Su 40km/h vien taktinis tvarkaraštis nepadės
    Išvis susidaro įspūdis, kad su bėgiais situacija primena tą, kuri per paskutinius ~20 metų nutiko su automobilių keliais t.y. lėta, bet nuosekli, degradacija ir būklės blogėjimas dėl priežiūros trūkumo. Krūva vietų, kur bėgių būklė apgailėtina ir jie dėl nesuvokiamų priežasčių nėra tvarkomi. Net pagrindiniuose ruožuose (Vilnius-Kaunas, Kaišiadorys-Klaipėda) yra ne vienas ruožas, kur pastebimai jaučiasi, kad traukinys linguoja ir mėtosi į šonus net nepasiekęs ten leistino greičio, kas reiškia, kad tik laiko klausimas, kol greitis ten turės būti sumažintas, jei nebus imamasi remonto. Įdomu, kame problema? Kai estai didžiojoje dalyje savo geležinkelių už ES pinigus darosi 160km/h, LTG šneka aptakiomis frazėmis ir vengia bet kokių kalbų apie traukinių greičius ir infrastruktūros būklę. O tipiškas atsakymas, kad "viską išspręs" Rail Baltica, kur greitis neva bus didesnis. Labai niūri situacija, kai geležinkelių būklei blogėjant, panašu, net neturima planų ją kaip nors gerinti. Kaip Caras pastatė, taip ir naudojam. Kai visiškai sugrius, nu tada nebenaudosim, ir gal paleisim autobusus or smth. Kažkoks toks vibe nuo LTG paskutiniu metu

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    LTG LINK super žmonės. Į Trakus atsiuntė 2 vagonų Škoda. Žmonėms tenka stovėti prie durų, kur tik yra vietos. Ačiū už tai, kad traukinys bent atvažiavo. Trakų miesto maršrutas šiandien man į akis iš vis nepasirodė, nors laukiau jo stotyje bei keliose stotelėse pagal tvarkaraštį +15-20min
    Užtat į Keną sekmadieni važiavo trivagonė

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Dėkui už info. Tai jo, skaityk kaip caras pastatė, taip ir naudoja iki šiandien. Su 40km/h vien taktinis tvarkaraštis nepadės

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Trakai - Senieji Trakai yra kiek žinau kelios problemos. Kelio būklė gan apverktina (bet dar normos ribose), kreivės, pervaža dviejų kreivių galuose. Taip pat Trakai yra aklikelis su mažu rezerviniu atstumu ir pagal atstumą ten turėtų tilpti tik vienas blokruožas.
    Ko gero nesu matęs, kad traukinys ten įvažiuotų žaliu aspektu.

    Ar LTGI ar TSA gali nustatyti asimetrinį greičio apribojimą vienkeliui - klausimas.
    Teoriškai problemų turėti skirtingus greičio apribojimus skirtingoms kryptims nėra, klausimas kiek iš to išloši, nes vis tiek traukinys nespės normaliai įsibėgėt iki Senųjų Trakų. Dabartiniai limitai tokie:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250714_025646.png
Views:	556
Size:	43,5 kB
ID:	2209906

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Visų pirma Trakai - Senieji Trakai ruožo max greitis labai mažas (iki 40km/h berods), poto dar Vilniaus GS kelynas irgi turi max 40km/h.
    Trakai - Senieji Trakai yra kiek žinau kelios problemos. Kelio būklė gan apverktina (bet dar normos ribose), kreivės, pervaža dviejų kreivių galuose. Taip pat Trakai yra aklikelis su mažu rezerviniu atstumu ir pagal atstumą ten turėtų tilpti tik vienas blokruožas.
    Ko gero nesu matęs, kad traukinys ten įvažiuotų žaliu aspektu.

    Ar LTGI ar TSA gali nustatyti asimetrinį greičio apribojimą vienkeliui - klausimas.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

    Rodos ne garvežius LTG naudoja. Kodėl tiek ilgai? Tokį maršrutą turėtų įveikti grečiau nei automobiliu.30-40 minučių max.
    Visų pirma Trakai - Senieji Trakai ruožo max greitis labai mažas (iki 40km/h berods), poto dar Vilniaus GS kelynas irgi turi max 40km/h. Kitas reikalas, kad pridėti visi įmanomi sustojimai.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Galėtų būti taip, kad važiuoja su visais sustojimais kas 45 min (reikalingi 2 traukiniai). Arba galima pratęsti idėją ir gauti maršrutą Trakai - Naujoji Vilnia. Į vieną pusę kelionės trūktų apie 52 min (35 min Trakai - Vilnius su visais sustojimais ir 17 min su sustojimais iki N. Vilnios (galima pridėti kažkur sustojimą, kad gauti daugiau keleivių). Per 8 min traukinio mašinistas turi pakeisti kabiną ir važiuoti į kitą pusę. Pradžioje galima būtų naudoti 2 traukinius ir turėti taktą kas valandą. Aišku traukiniai turėtų dirbti nuo pat ryto iki vakaro. Savaitgaliais galima vėlinti darbo laiką, kad būtų galima ilgiau kažkur užsibūti, nes 9(?) vakaro tai juokas priemiestiniam traukiniui.
    Rodos ne garvežius LTG naudoja. Kodėl tiek ilgai? Tokį maršrutą turėtų įveikti grečiau nei automobiliu.30-40 minučių max.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Tikriausias variantas, kad traukiniai tiesiog dienos metu sukiojasi po maršrutus. Pvz: Vilnius-Trakai -> Vilnius-Kena arba Vilnius-Kaunas -> Vilnius-Trakai
    Jeigu tai traukinio ar dviejų klausimas, galbūt galima būtų optimizuoti riedmenų paskirstymą, o ateityje įsigyti tinkamus traukinius pastoviam regioniniam / priemiesčių traukinių kursavimui taktiniu tvarkaraščiu.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą



    Ačiū už patikslinimą. Tikrai įdomu, kad laikai nėra paskirstyti vienodais intervalais ir reisų skaičius nėra didesnis. Pritariu Jono idėjai, kad galėtų būtų taktinis tvarkaraštis bent tam tikromis valandomis (traukiniai išvyktų 40 minučių intervalais ar pan.). Puiki ir neišnaudota galimybė Vilniaus priemiesčio linijai! Pradėti galima būtų nuo šio maršruto.
    Tikriausias variantas, kad traukiniai tiesiog dienos metu sukiojasi po maršrutus. Pvz: Vilnius-Trakai -> Vilnius-Kena arba Vilnius-Kaunas -> Vilnius-Trakai

    Komentuoti:

Working...
X