Na va, kažkas bandė įrodyti, kad su viena PESA 730 drąsiai mes čia 3x per dieną sulakstysim VIlnius - Mockava - Vilnius. Ir ką? Kažkodėl 630 važinėja... Trūksta riedmenų, oi trūksta...
Sulakstysim. Didžiajam ekspertui siūlyčiau nedaryti išvadų iš vienos dienos kelionių.
Na va, kažkas bandė įrodyti, kad su viena PESA 730 drąsiai mes čia 3x per dieną sulakstysim VIlnius - Mockava - Vilnius. Ir ką? Kažkodėl 630 važinėja... Trūksta riedmenų, oi trūksta...
Prisimenant lenkų istoriją, ne viskas taip paprasta kaip galėtų būti. Niekas netrukdo gamintojui pareikšti, kad jie tokios sistemos nebeprižiūri ir jei nori kad veiktų - dėk naują.
Nežinau kaip gelezinkelyje, bet pvz JAV aviacijoje suremontuotą detalę ar prietaisą turi patikrinti sertifikuotas aviacijos inžinierius; tik po to ji gali būti naudojama komercinėje veikloje.
Būtų labai keista, jei Pesa nepasiūlytų jokios kitos sistemos, kurią būtų galima sumontuoti 730ML. Nu nes, kaip bebūtų, jie gamina traukinius ir diegia juose keleivių informacines sistemas. Just saying.
Vis dėl to, net jeigu taip jau yra, tai akivaizdžiai neapima keleivių informacinių sistemų, nes net kapitaliai suremontuota 001 Pesa važinėja su neveikiančiomis švieslentėmis.
Prisimenant lenkų istoriją, ne viskas taip paprasta kaip galėtų būti. Niekas netrukdo gamintojui pareikšti, kad jie tokios sistemos nebeprižiūri ir jei nori kad veiktų - dėk naują.
Nežinau kaip gelezinkelyje, bet pvz JAV aviacijoje suremontuotą detalę ar prietaisą turi patikrinti sertifikuotas aviacijos inžinierius; tik po to ji gali būti naudojama komercinėje veikloje.
Kitas dalykas, kad nepaisant "optimizacijos", dėl kurios, pasak Ignaloido, neišgalima sutvarkyti informavimo sistemų (svarbi bet kokio traukinio dalis, šiaip) kasmet randama pinigų puošti ir po kelių savaičių nupuošti Kalėdinius traukinius
Nesuprantu kaip nesuprantate paprasto fakto, kad priežiūra ir marketingas turi atskirus biudžetus.
Kaip suprantu, kalbate apie detalių / remonto paslaugų pirkimą įvykus gedimo faktui, bet ar tikrai nėra galimybės sudaryti detalių tiekimo / remonto sutarties, kurioje būtų iš anksto aprašytas galimas detalių / remonto paslaugų poreikis (manau, kad per eksploatacijos laikotarpį jau turėjo būti išryškėjusios silpnosios vieno ar kito riedmens vietos), ir įvykus gedimo faktui būtų paprastuoju būdu užsakoma iš tiekėjo? Kiek teko susidurti su viešaisiais pirkimais, toks prekių /paslaugų įsigijimo modelis egzistuoja.
Tiesą sakant, LTG kažką panašaus rašė savo atsakymuose į paklausimus, kodėl kelis metus patvoryje buvo pūdoma Pesa 730ML. Taip ir aiškino, kad bus "nauja strategija" (ar kažkaip panašiai) pirkti detales iš gamintojo. Suprask, iki tol tai nebuvo daroma ir pagal nutylėjimą turbūt reiktų suprasti, kad vietoj to buvo užsiimama kanibalizacija. Tai gaaaal šita pamoka jau išmokta ir detalės visgi bus/yra perkamos iš gamintojų. Vis dėl to, net jeigu taip jau yra, tai akivaizdžiai neapima keleivių informacinių sistemų, nes net kapitaliai suremontuota 001 Pesa važinėja su neveikiančiomis švieslentėmis.
Kitas dalykas, kad nepaisant "optimizacijos", dėl kurios, pasak Ignaloido, neišgalima sutvarkyti informavimo sistemų (svarbi bet kokio traukinio dalis, šiaip) kasmet randama pinigų puošti ir po kelių savaičių nupuošti Kalėdinius traukinius
Kanibalizavimo priežastys slypi įstatymuose. Bet kokiai detalei, mechanizmui, įrengimui nupirkti reikalingas viešasis pirkimas. Procedūrų trukmė gali trukti 2,3 mėn, po to dar pristatymas ir tik tada remontas. Iš anksto kažką pirkti negali, nes nežinai ar reiks. Jei laikotarpis garantinis turbūt viskas paprasčiau, o jam pasibaigus prasideda reikalai. Dėl to turbūt greičiau paaukoto vieną egz. detalėms, o po to viską kas išimta nupirkti ir sudėti atgal. Čia mano nuomonė
Kaip suprantu, kalbate apie detalių / remonto paslaugų pirkimą įvykus gedimo faktui, bet ar tikrai nėra galimybės sudaryti detalių tiekimo / remonto sutarties, kurioje būtų iš anksto aprašytas preliminarus detalių / remonto paslaugų poreikis (manau, kad per eksploatacijos laikotarpį jau turėjo būti išryškėjusios silpnosios vieno ar kito riedmens vietos), ir įvykus gedimo faktui būtų paprastuoju būdu užsakoma iš tiekėjo? Kiek teko susidurti su viešaisiais pirkimais, toks prekių /paslaugų įsigijimo modelis egzistuoja.
Na dariau prielaidas, tai jeigu manai, kad jos neteisingos, nebūtina taip skausmingai ir asmeniškai į tai reaguoti.
O kokios, tavo manymu, yra einamosios priežiūros problemų ir riedmenų kanibalizavimo priežastys?
Kanibalizavimo priežastys slypi įstatymuose. Bet kokiai detalei, mechanizmui, įrengimui nupirkti reikalingas viešasis pirkimas. Procedūrų trukmė gali trukti 2,3 mėn, po to dar pristatymas ir tik tada remontas. Iš anksto kažką pirkti negali, nes nežinai ar reiks. Jei laikotarpis garantinis turbūt viskas paprasčiau, o jam pasibaigus prasideda reikalai. Dėl to turbūt greičiau paaukoto vieną egz. detalėms, o po to viską kas išimta nupirkti ir sudėti atgal. Čia mano nuomonė
Jau ne kartą rašiau. Aplaidumas, nekompetencija ir atsainus požiūris į riedmenų priežiūrą.
Čia ne prielaidos - čia jūsų manymų esančios priežastys kodėl riedmenų priežiūros būsena yra prasta. Kokios prielaidos lemia jus manyti jog šios priežastys neleistų renovuoti traukinių - juo labiau kad vargu ar pati LTG tą renovaciją darytų net jei ir tokia apsimokėtų.
Gal galėtumei tada parašyti, kokias konkrečiai prielaidas? Nes aš į jas atsakyti ir tvarkingai diskutuoti negaliu jei jos nėra išsakomos. Reakcija stipri nes netoleruoju laiko švaistymo ir temos kreipimo diskutuojant.
O priežastys manau paprastos - nėra pinigų, dėl ko viskas "optimizuojama" iki kol standartai pradeda kristi.
Jau ne kartą rašiau. Aplaidumas, nekompetencija ir atsainus požiūris į riedmenų priežiūrą.
Na dariau prielaidas, tai jeigu manai, kad jos neteisingos, nebūtina taip skausmingai ir asmeniškai į tai reaguoti.
O kokios, tavo manymu, yra einamosios priežiūros problemų ir riedmenų kanibalizavimo priežastys?
Gal galėtumei tada parašyti, kokias konkrečiai prielaidas? Nes aš į jas atsakyti ir tvarkingai diskutuoti negaliu jei jos nėra išsakomos. Reakcija stipri nes netoleruoju laiko švaistymo ir temos kreipimo diskutuojant.
O priežastys manau paprastos - nėra pinigų, dėl ko viskas "optimizuojama" iki kol standartai pradeda kristi.
Gal pateiksi tas priežastis tada? Nes nemačiau jų ankstesniame pranešime, lygiai taip pat kaip ir nematau šiame.
Aš galiu lygiai taip pat pasiūlyti kad priežastys kodėl LTG perka naujus traukinius, tikėtina, yra labai panašios, su priežastimis kodėl Nvidia kainos kyla.
Na dariau prielaidas, tai jeigu manai, kad jos neteisingos, nebūtina taip skausmingai ir asmeniškai į tai reaguoti.
O kokios, tavo manymu, yra einamosios priežiūros problemų ir riedmenų kanibalizavimo priežastys?
Priežastys, tikėtina, yra labai panašios, nes betvarkė ir ten ir ten. Nebent betvarkės priežastys abiem atvejais skirtingos?
Gal pateiksi tas priežastis tada? Nes nemačiau jų ankstesniame pranešime, lygiai taip pat kaip ir nematau šiame.
Aš galiu lygiai taip pat pasiūlyti kad priežastys kodėl LTG perka naujus traukinius, tikėtina, yra labai panašios, su priežastimis kodėl Nvidia kainos kyla.
Priežiūra ir remontas yra visiškai skirtingas reikalas nuo renovacijų. Sakyti "o kodėl nerenovuoja" ir gavus atsakymą į klausimą prikišinėti "o tai kodėl neprižiūri" yra durna taktika kad atrodyti teisingam.
Taip, su priežiūra nėra puiku. Ne, tai visiškai nesusiję su faktu kad renovuoti egzistuojančius nėra logiška.
Priežastys, tikėtina, yra labai panašios, nes betvarkė ir ten ir ten. Nebent betvarkės priežastys abiem atvejais skirtingos?
Na kad LTG ir gerokai naujesnių traukinių nelabai nori ne tik renovuoti, bet ir atlikti elementaraus maintenance ir kapitalinių remontų.
Priežiūra ir remontas yra visiškai skirtingas reikalas nuo renovacijų. Sakyti "o kodėl nerenovuoja" ir gavus atsakymą į klausimą prikišinėti "o tai kodėl neprižiūri" yra durna taktika kad atrodyti teisingam.
Taip, su priežiūra nėra puiku. Ne, tai visiškai nesusiję su faktu kad renovuoti egzistuojančius nėra logiška.
Komentuoti: