Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fulgur
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Ką?
    Riedmenų JAU yra per mažai, perkama per mažai ir BUS per mažai.

    Pabandykite gaut bilietų į Klaipėdos traukinį rytojui.

    Traukinys per vietas, kur net nėra 5G ryšio, nes nėra gyventojų važiuos baterinis. Labai tvaru.
    Bet važiuos retai, todėl visi po 1-2 važiuos dyzeliukais.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Vilties keliauti dažniau neBĖra Nes... perdaug klientų
    Ką?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Vilties keliauti dažniau neBĖra Nes... perdaug klientų

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Gal žinote kokie?
    Viena 280-1, kitos dar nemačiau.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Du DR1A šiemet praėjo kapitalinius remontus ir liks po Stadlerių atvykimo. Kažkuriame interviu (jei tiksliai pamenu VŽ) Meidė sakė, kad paliks kelis senus traukinius, tačiau sudarys galimybes jais keliauti pigiau.
    Gal žinote kokie?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šitą info teko girdėti. Bet tik 28 stotelių? Kiek jų šiandien yra iš viso, kur stoja traukiniai?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Visos esamos DR1A su MTU, bet panašu, kad pasiliko geriausios būklės riedmenis ir jiems atliko KR, tuo pačiu sudedant USB krovimo lizdus.

    Planų peronų problemai irgi yra.
    Parašė LTG Infra
    Taip pat šiuo metu esame suplanavę panaudoti ES fondų finansavimą Peronų atnaujinimo programai, pagal kurią iki 2029 m. planuojama rekonstruoti peronus 29-iose stotyse maršrutuose Vilnius - Kaunas, Vilnius - Klaipėda ir Vilnius - Turmantas, padidinant jų aukštį nuo 200 mm iki 550 mm. Tuo pačiu AB „LTG Infra“ rengia Stočių ir stotelių Strategiją 2040, kuri apims ženklinimo, paviljonų paslaugų įrenginių įrengimo darbus geležinkelio stotyse ir stotelėse. Šiuo metu vykdome viešųjų pirkimų procedūras projektuotojui parinkti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Jei tie DR1 su MTU varikliais geri ir gali tarnauti, tai juos reiktų palikti. Tik yra kita problema: dėl LTG apsileidimo, iki šiol nesutvarkyti peronų aukščiai, dėl ko reikia laipioti į tokius traukinius kaip alpinistams. Visiškas peilis accesibility, ir ypač dviračio vežimuisi.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    ...ypač turint omeny, kad tikriausiai bus nurašomi/parduodami senstantys ir nelabai komfortiški DR1.
    Du DR1A šiemet praėjo kapitalinius remontus ir liks po Stadlerių atvykimo. Kažkuriame interviu (jei tiksliai pamenu VŽ) Meidė sakė, kad paliks kelis senus traukinius, tačiau sudarys galimybes jais keliauti pigiau.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Gal yra kokių žinių apie LTG ir Stadler kontrakto opciją pirkti papildomų traukinių be dabar perkamų 15 Stadlerių? Visiškai akivaizdu, kad toks skaičius yra nepakankamas norint išvengti "trūksta riedmenų" problemos per artimiausius kelis metus, ypač turint omeny, kad tikriausiai bus nurašomi/parduodami senstantys ir nelabai komfortiški DR1. Nauji Stadleriai irgi turbūt turės būti tvarkomi ir prižiūrimi, kas reiškia, kad turbūt niekada visi 15 neišvažiuos į reisus tuo pačiu metu. Pagal bendrą riedmenų skaičių LTG bus vėl ten pat, kur yra dabar, o su tokiu paklausos augimu, koks buvo per paskutinius kelis metus, visiškai aišku, kad šitų 15 traukinių tiesiog neužteks.
    Opcija daugiau nusipirkti yra - man nėra aišku ar skaičiai bendrai ar priedo, bet rašyta kad 13 tarpmiestinių ir 26 regioniniai. Ar pirks mano nuomone priklausys nuo to ar Susisiekimo ministerija duos subsidiją dažnesniems maršrutams ar ne.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Iš kitos temos

    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Daug skirtumo tikrai nėra kainos. Paimkim kad ir dabar perkamus traukinius - perkami 9 5 vagonų taprmiestiniai elektriniai traukiniai, ir 6 regioniniai 3 vagonų bateriniai traukiniai už 200mln eur. Palyginimui iš tos pačios įmonės Austrai perka 16 baterinių 3 vagonų tokio pat tipo traukinių už 194mln eur https://www.railvolution.net/news/ob...rt-akku-trains - man neatrodo kad čia realiai kažkoks didelis kainos skirtumas - per vagoną net ir pigiau gaunasi. Sakyčiau brangiausia dalis yra tame kad sunku daryti didesnius kontraktus dėl ko vienkartinės kainos aukštesnės (nes pas mus 40 traukinių vien LT vienu kartu nepirks, o su LV/EE bendradarbiauti bendram pirkimui sunkiau). Bet nėra kad vienareikšmiškai brangiau būtų.

    Net ir senų vagonų nėra problemų iš vakarų įsigyti - pilna senų RIC tipo vagonų su keičiamais vėžimėliais - užtektų 1520 vežimėlių ir turime galybę esamų vagonų kūriuos būtų galima pirkti ir naudoti.
    Gal yra kokių žinių apie LTG ir Stadler kontrakto opciją pirkti papildomų traukinių be dabar perkamų 15 Stadlerių? Visiškai akivaizdu, kad toks skaičius yra nepakankamas norint išvengti "trūksta riedmenų" problemos per artimiausius kelis metus, ypač turint omeny, kad tikriausiai bus nurašomi/parduodami senstantys ir nelabai komfortiški DR1. Nauji Stadleriai irgi turbūt turės būti tvarkomi ir prižiūrimi, kas reiškia, kad turbūt niekada visi 15 neišvažiuos į reisus tuo pačiu metu. Pagal bendrą riedmenų skaičių LTG bus vėl ten pat, kur yra dabar, o su tokiu paklausos augimu, koks buvo per paskutinius kelis metus, visiškai aišku, kad šitų 15 traukinių tiesiog neužteks.

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Po ilgesnio laiko teko važiuoti Vilnius - Turmantas traukiniu. Nustebino dviračių laikiklių kiekis ir įvairovė. Dalis pakabinamų laikiklių skirti ir dviračiams plačiomis padangomis. Praėjime papildomai įrengti lietuviški "Parkis" stovai.

    Click image for larger version  Name:	turm1.jpg Views:	44 Size:	123,2 kB ID:	2218162

    Parkis:

    Click image for larger version  Name:	turm2.jpg Views:	41 Size:	154,0 kB ID:	2218163
    Paskutinis taisė Julius.ste; 2025.09.02, 11:42.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Trakuose keleivinis eismas atidarytas 1957 m. gegužę.
    https://lt.m.wikipedia.org/wiki/Trak...inkelio_stotis
    4 nuoroda tame pačiame Wiki straipsnyje.

    O visas straipsnis parašytas remiantis vieninteliu prarūgusiu šaltiniu.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Pasižiūrėjau grafikus - 1940 10 06 grafike nurodoma , kad yra traukinys Vilnius - Trakai Miestas (dabartinė Trakų stotelė). Beje, grafike nurodoma, kad važinėja matrisė. Taip kad WIKI yra klaida.
    Paskutinis taisė udrius; 2025.07.19, 19:15.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Stoties architektūra sako, kad ji statyta Anoje Lietuvoje. Jei kelią atidarė 1940, ūsuotasis irgi negalėjo prie to prisidėti.
    Trakuose keleivinis eismas atidarytas 1957 m. gegužę.
    https://lt.m.wikipedia.org/wiki/Trak...inkelio_stotis
    Paskutinis taisė Romas; 2025.07.19, 15:01. Priežastis: Nuoroda

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Miško traukinys, jau antrą kart keliauju ir stiklas vis dar nepakeistas

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Na, Trakų kelią pastatė ūsuotas svolačius, reiškias.
    Irgi ne
    Stoties architektūra sako, kad ji statyta Anoje Lietuvoje. Jei kelią atidarė 1940, ūsuotasis irgi negalėjo prie to prisidėti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Priemiestinis maršrutas galėtų būti nebent tada, jei stotis būtų miesto centre, o ne pakrašytyje prie ežero, iki kur šiaip faina pasivaikščioti, bet kasdieniam susisiekimui nelabai padeda, ir nevažinėti ratais kvadratais, nes dabar važiuoja iki Vilniaus panašiai laiko, kaip su automobiliu iki Kauno. Taip, kad ir toliau liks tik pramoginiu maršrutu, panašiai kaip ir visi kiti maršrutai iš Vilniaus (išskyrus aišku Kauno ir Klaipėdos kryptis).
    Maršruto ilgis ir laikas yra visai normalūs, o stoties buvimas ne centre išsprendžiamas elementariai leidžiant vietinį VT, priderintą prie traukinio. Tai nėra raketų mokslas.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Priemiestinis maršrutas galėtų būti nebent tada, jei stotis būtų miesto centre, o ne pakrašytyje prie ežero, iki kur šiaip faina pasivaikščioti, bet kasdieniam susisiekimui nelabai padeda, ir nevažinėti ratais kvadratais, nes dabar važiuoja iki Vilniaus panašiai laiko, kaip su automobiliu iki Kauno. Taip, kad ir toliau liks tik pramoginiu maršrutu, panašiai kaip ir visi kiti maršrutai iš Vilniaus (išskyrus aišku Kauno ir Klaipėdos kryptis).
    Didžiausia problema, kad Trakų miesto autobusas beveik pusę savo reisų nepriderintas prie traukinio. O jeigu reisai būtų pastovus su tam tikru taktu ir priderinti prie traukinio - tada tokia problema kaip nutolusi stotis neegzistuotų.
    Geras pavyzdys. Šeštadienį traukinys Vilnius Trakai atvyksta 10:32 min, spėkite kada atvažiuos autobusas? Ogi 11:40.
    Galimas variantas, kad Trakų paslaugos tiesiog bando nesąžiningai konkuruoti (t.y specialiai nederina savo maršruto kursavimą prie traukinio, nes TP turi maršrutą Trakai - Vilnius.

    Komentuoti:


  • frefromwig
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Priemiestinis maršrutas galėtų būti nebent tada, jei stotis būtų miesto centre, o ne pakrašytyje prie ežero, iki kur šiaip faina pasivaikščioti, bet kasdieniam susisiekimui nelabai padeda, ir nevažinėti ratais kvadratais, nes dabar važiuoja iki Vilniaus panašiai laiko, kaip su automobiliu iki Kauno. Taip, kad ir toliau liks tik pramoginiu maršrutu, panašiai kaip ir visi kiti maršrutai iš Vilniaus (išskyrus aišku Kauno ir Klaipėdos kryptis).
    ????
    Nežinau, kur matot ratus kvadratus, bet Vilnius - Trakai trunka 32-34 min traukiniu, panašiai kaip automobiliu. Ir maršrutas naudojamas tikrai ne tik pramogai.

    Komentuoti:

Working...
X