Parašė Vinecko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Jeigu tai traukinio ar dviejų klausimas, galbūt galima būtų optimizuoti riedmenų paskirstymą, o ateityje įsigyti tinkamus traukinius pastoviam regioniniam / priemiesčių traukinių kursavimui taktiniu tvarkaraščiu.
- 1 patinka
-
Tikriausias variantas, kad traukiniai tiesiog dienos metu sukiojasi po maršrutus. Pvz: Vilnius-Trakai -> Vilnius-Kena arba Vilnius-Kaunas -> Vilnius-TrakaiParašė Silber418 Rodyti pranešimą
Ačiū už patikslinimą. Tikrai įdomu, kad laikai nėra paskirstyti vienodais intervalais ir reisų skaičius nėra didesnis. Pritariu Jono idėjai, kad galėtų būtų taktinis tvarkaraštis bent tam tikromis valandomis (traukiniai išvyktų 40 minučių intervalais ar pan.). Puiki ir neišnaudota galimybė Vilniaus priemiesčio linijai! Pradėti galima būtų nuo šio maršruto.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Sutinku. Darbo dienomis paskutinis reisas 21 valandą būtų ok, o savaitgaliais galėtų kursuoti traukiniai bent iki 23 val. Maršruto idėja Trakai - Naujoji Vilnia skamba puikiai. Bent vienas priemiesčio maršrutas jau yra, tik reikia suderinti grafiką (bent pradžiai).Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Galėtų būti taip, kad važiuoja su visais sustojimais kas 45 min (reikalingi 2 traukiniai). Arba galima pratęsti idėją ir gauti maršrutą Trakai - Naujoji Vilnia. Į vieną pusę kelionės trūktų apie 52 min (35 min Trakai - Vilnius su visais sustojimais ir 17 min su sustojimais iki N. Vilnios (galima pridėti kažkur sustojimą, kad gauti daugiau keleivių). Per 8 min traukinio mašinistas turi pakeisti kabiną ir važiuoti į kitą pusę. Pradžioje galima būtų naudoti 2 traukinius ir turėti taktą kas valandą. Aišku traukiniai turėtų dirbti nuo pat ryto iki vakaro. Savaitgaliais galima vėlinti darbo laiką, kad būtų galima ilgiau kažkur užsibūti, nes 9(?) vakaro tai juokas priemiestiniam traukiniui.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Galėtų būti taip, kad važiuoja su visais sustojimais kas 45 min (reikalingi 2 traukiniai). Arba galima pratęsti idėją ir gauti maršrutą Trakai - Naujoji Vilnia. Į vieną pusę kelionės trūktų apie 52 min (35 min Trakai - Vilnius su visais sustojimais ir 17 min su sustojimais iki N. Vilnios (galima pridėti kažkur sustojimą, kad gauti daugiau keleivių). Per 8 min traukinio mašinistas turi pakeisti kabiną ir važiuoti į kitą pusę. Pradžioje galima būtų naudoti 2 traukinius ir turėti taktą kas valandą. Aišku traukiniai turėtų dirbti nuo pat ryto iki vakaro. Savaitgaliais galima vėlinti darbo laiką, kad būtų galima ilgiau kažkur užsibūti, nes 9(?) vakaro tai juokas priemiestiniam traukiniui.Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Ačiū už patikslinimą. Tikrai įdomu, kad laikai nėra paskirstyti vienodais intervalais ir reisų skaičius nėra didesnis. Pritariu Jono idėjai, kad galėtų būtų taktinis tvarkaraštis bent tam tikromis valandomis (traukiniai išvyktų 40 minučių intervalais ar pan.). Puiki ir neišnaudota galimybė Vilniaus priemiesčio linijai! Pradėti galima būtų nuo šio maršruto.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąAčiū už patikslinimą. Tikrai įdomu, kad laikai nėra paskirstyti vienodais intervalais ir reisų skaičius nėra didesnis. Pritariu Jono idėjai, kad galėtų būtų taktinis tvarkaraštis bent tam tikromis valandomis (traukiniai išvyktų 40 minučių intervalais ar pan.). Puiki ir neišnaudota galimybė Vilniaus priemiesčio linijai! Pradėti galima būtų nuo šio maršruto.Parašė John Rodyti pranešimą
Kažkokiais random laikais. Nerizikuočiau tiesiog eiti į stotį ir bandyti pagauti traukinį.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
O kokiu dažniu vyksta reisai į Trakus šiomis dienomis?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kažkokiais random laikais. Nerizikuočiau tiesiog eiti į stotį ir bandyti pagauti traukinį.Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
O kokiu dažniu vyksta reisai į Trakus šiomis dienomis?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O kokiu dažniu vyksta reisai į Trakus šiomis dienomis?Parašė John Rodyti pranešimąVilnius-Trakai turėtų būti elementarus priemiestinis maršrutas, kur traukiniai vaikščiotų bent kartą per valandą. Dabartinę situacija net sunku pradėti kaip nors apibūdinti. Praktiškai viskas daroma blogai, ką tik galima daryti, pradedant tvarkaraščiu, baigiant traukinių technine būkle.
Komentuoti:
-
Vilnius-Trakai turėtų būti elementarus priemiestinis maršrutas, kur traukiniai vaikščiotų bent kartą per valandą. Dabartinę situacija net sunku pradėti kaip nors apibūdinti. Praktiškai viskas daroma blogai, ką tik galima daryti, pradedant tvarkaraščiu, baigiant traukinių technine būkle.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
LTG LINK super žmonės. Į Trakus atsiuntė 2 vagonų Škoda. Žmonėms tenka stovėti prie durų, kur tik yra vietos. Ačiū už tai, kad traukinys bent atvažiavo. Trakų miesto maršrutas šiandien man į akis iš vis nepasirodė, nors laukiau jo stotyje bei keliose stotelėse pagal tvarkaraštį +15-20min
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Jau daug kartų apie tai buvo kalbėta. Kena/N. Vilnia - Trakai/Vievis galėtų būti pagrindinis priemiestinis susisiekimo tinklas. Klaipėda - Kretinga/Palanga taipogi turėtų būti, bent jau vasaros sezonu būti vietinių traukinių.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Kokiuose elektrifikuotuose ruožuose įsivaizduojate priemiesčio/miesto susisiekimą?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
VMS su LTG gi pradėjo bendradarbiavimą. Manau bus koks Grigiškės/Lentvaris (priklauso nuo finansavimo) - Vilnius - Naujoji Vilnia ir Vilnius - Oro Uostas - Valčiūnai maršrutai. Ruožas iki Valčiūnų elektrifikuojamas todėl galimi variantai.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Radviliškis - Šiauliai laisvai būtų galima, Klaipėdos apylinkėse gal kažkiek (realiai reikėtų iki Šilutės elektrifikacijos kad būtų efektyvu, bet Kretinga - Rimkai su kokia papildoma stotele tarp Klaipėdos ir Rimkų galėtų veikti) ir galima šalia Vilniaus ratus sukioti. Bet visais atvejais reiktų kooperacijos iš miestų/savivaldybių pusės kad įrengti papildomų stotelių ir pan. Realiai nematau kaip puikių šansų.
Komentuoti:
-
Sukūriau žemėlapiuką kaip galėtų suburbijos traukiniai atrodyti Lietuvoje su stotelėmis perspektyviose statybai vietose : https://metrodreamin.com/edit/QVJUYn...hwbGlnQjU0Mnw3
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Radviliškis - Šiauliai laisvai būtų galima, Klaipėdos apylinkėse gal kažkiek (realiai reikėtų iki Šilutės elektrifikacijos kad būtų efektyvu, bet Kretinga - Rimkai su kokia papildoma stotele tarp Klaipėdos ir Rimkų galėtų veikti) ir galima šalia Vilniaus ratus sukioti. Bet visais atvejais reiktų kooperacijos iš miestų/savivaldybių pusės kad įrengti papildomų stotelių ir pan. Realiai nematau kaip puikių šansų.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Kokiuose elektrifikuotuose ruožuose įsivaizduojate priemiesčio/miesto susisiekimą?
Komentuoti:
-
Vilniuje nuo Lentvario ir Juodšilių. Jau kitoje temoje aptarti galimi maršrutai ir reikalingos stotelės.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Kokiuose elektrifikuotuose ruožuose įsivaizduojate priemiesčio/miesto susisiekimą?
Šiauliai - Radviliškis ir pan.
Jeigu kažkur neelektrifikuota, tai galima ir elektrifikuoti, nes artimiausiais metais ir tos Škodos be papildomo įdirbio neatsilaisvintų.
Komentuoti:
-
Kokiuose elektrifikuotuose ruožuose įsivaizduojate priemiesčio/miesto susisiekimą?Parašė sleader Rodyti pranešimąesamas Škodas paleisti priemiesčio/miesto susisiekimui prie didžiųjų miestų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Na apie VVT taip nesakyčiau. Pagal pažįstamo vairuotojo pasakojimą vadovas važinėja jūsų vadinamais “bomžvežiais”. Tas pats ir su Benkunsku, bent kartą per savaitę važinėja VT. Pačiam net teko pamatyti jį 119 autobuse.Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Tai labai daug paaiškina apie mūsų ministrus bendrai. Tas pats su įmonių vadovais, LTG vadovas tais traukiniais nevažinėja, o koks VVT bosas be prezentacijų, nėra lipęs į tuos bomžvežius.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai labai daug paaiškina apie mūsų ministrus bendrai. Tas pats su įmonių vadovais, LTG vadovas tais traukiniais nevažinėja, o koks VVT bosas be prezentacijų, nėra lipęs į tuos bomžvežius.Tiesa, pats E. Sabutis pripažino, kad traukiniais keliauja itin retai. „Galiu meluoti, bet nemeluosiu. Tikrai retai važinėju traukiniais. Paskutinį kartą kaip keleivis važiavau 2020 metais“, – atskleidė jis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vasara tikrai bus bent 2 sujungiami bent kai kuriais reisais. Mokslo metu galbūt piko valandomis bus 2 į vieną jungiami.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Traukiniai užsakyti su galimybe sujungti 3 į vieną sąstatą esant poreikiui. Nemanau kad labai dažnai tiek sujunginės, bet vasarą savaitgaliais į Klaipėdą tikriausiai bus.
Komentuoti:
-
Traukiniai užsakyti su galimybe sujungti 3 į vieną sąstatą esant poreikiui. Nemanau kad labai dažnai tiek sujunginės, bet vasarą savaitgaliais į Klaipėdą tikriausiai bus.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
LTG Infra skaidrėse apie elektrifikavimą buvo minima, kad Vilnius - Klaipėda “Traukinių skaičius per parą:
32 poros prekinių traukinių ir 10 porų keleivinių traukinių”
Kažkur dar girdėjau apie tai, kad piko metu nori jungti 2 traukinius į vieną (5+5 vagonai)
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: