Klausimai gal ir retoriniai, bet įdomu. Kada pradės statyti įkrovimo vietas bateriniams traukiniams?
Beje į oro uostą elektriniai traukiniai važiuos ar dyzeliniai? Nes į Jašiūnus (Stasylas) tai dyzeliniai turėtų, nors ten tiktų ir su baterijomis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąPerkama 15 traukinių. Visi drakonai link Marcinkonio atkrenta nes keičiami bateriniais.
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Taip. Tai kaip ir rašiau viršuje, nenusimato nei tiesioginio Vilnius - Marijampolė, nei Kaunas - Klaipėda (kažin ar reikia, bet gal ir galima), nei, kaip diskutavome neseniai šioje temoje, kas kelias valandas kursuojančio Kaunas - Šiauliai.
Man tai didelis klausimas, ar tikrai LTG turi prabangą nurašyti tuos DR1. Suprantu, kad tai seni traukiniai, kurie nepatogūs vyresnems ir žmonėms su negalia, bet ką daryti, jeigu riedmenų taip trūksta? Dabar pusė baterinių bus tiesiog aukojami Marcinkonims aptarnauti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąAr teko pasižiūrėti kiek pinigų nueina į geležinkelius subsidijomis? Nes nueina, ir gerokai daugiau nei ateina dividendais. Iš 2024 metų veiklos rezultatų:Paskutinis taisė Aleksio; 2025.05.09, 18:14.
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Taip. Tai kaip ir rašiau viršuje, nenusimato nei tiesioginio Vilnius - Marijampolė, nei Kaunas - Klaipėda (kažin ar reikia, bet gal ir galima), nei, kaip diskutavome neseniai šioje temoje, kas kelias valandas kursuojančio Kaunas - Šiauliai.
Man tai didelis klausimas, ar tikrai LTG turi prabangą nurašyti tuos DR1. Suprantu, kad tai seni traukiniai, kurie nepatogūs vyresnems ir žmonėms su negalia, bet ką daryti, jeigu riedmenų taip trūksta? Dabar pusė baterinių bus tiesiog aukojami Marcinkonims aptarnauti.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Į Ryga yra. Kadangi žmogus rašė dėl "abiejų maršrutų", tai nors teoriškai į Klaipėda irgi galima per Kaišiadoris, bet tikslingiau būtų daugiau jungimo Kaunas - Jonava / Šiauliai ar net Kaunas - Klaipėda..
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Perkami 15 naujų traukinių, 9 tai 5 vagonų sąstatai (skirti Vilnius - Klaipėda turbūt, bet 9 traukiniai tik Vilnius - Klaipėda skamba per gerai, kad būtų tiesa. Dar 6 tai bateriniai traukiniai iš trijų vagonų (skirti Kaunas - Šiauliai ir Vilnius - Marcinkonys, gal dar Panevėžys - Klaipėda jeigu bus tai vienas ten nueis.
Dyzeliniai neperkami, o bus perskirstyti tokiems maršrutams kaip: Vilnius - Turmantas (Daugpilis), Vilnius - Ryga ir Vilnius - Krakow (jeigu didinama talpa)
Man tai didelis klausimas, ar tikrai LTG turi prabangą nurašyti tuos DR1. Suprantu, kad tai seni traukiniai, kurie nepatogūs vyresnems ir žmonėms su negalia, bet ką daryti, jeigu riedmenų taip trūksta? Dabar pusė baterinių bus tiesiog aukojami Marcinkonims aptarnauti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąO ar yra skaičiavimų, kiek traukinių atsilaisvins artimiausiais metais? Kaip suprantu, perka tiek naujus dyzelius, tiek baterinius, tiek elektrinius elektrifikuotam Vilnius - Klaipėda maršrutui? Nurašius dabar į Turmantą ir Marcinkonis keliaujančius DR1, turbūt ne tiek jau ir daug?
Beje, kalbant apie Marijampolės kryptį, traukinys Vilnius-Šeštokai dar visai neseniai buvo ir įdomu, kodėl buvo panaikintas. Juk jis stiprina ir populiariausią Lietuvos maršrutą Vilnius-Kaunas, ir gali aptarnauti Kaunas-Marijampolė, ir tiesiogiai sujungti Vilnių su Marijampole.
Dyzeliniai neperkami, o bus perskirstyti tokiems maršrutams kaip: Vilnius - Turmantas (Daugpilis), Vilnius - Ryga ir Vilnius - Krakow (jeigu didinama talpa)Paskutinis taisė Vinecko; 2025.05.09, 16:10.
Komentuoti:
-
O ar yra skaičiavimų, kiek traukinių atsilaisvins artimiausiais metais? Kaip suprantu, perka tiek naujus dyzelius, tiek baterinius, tiek elektrinius elektrifikuotam Vilnius - Klaipėda maršrutui? Nurašius dabar į Turmantą ir Marcinkonis keliaujančius DR1, turbūt ne tiek jau ir daug?
Beje, kalbant apie Marijampolės kryptį, traukinys Vilnius-Šeštokai dar visai neseniai buvo ir įdomu, kodėl buvo panaikintas. Juk jis stiprina ir populiariausią Lietuvos maršrutą Vilnius-Kaunas, ir gali aptarnauti Kaunas-Marijampolė, ir tiesiogiai sujungti Vilnių su Marijampole.
EDIT: Atsinaujinau žinias - 9 elektriniai ir 6 bateriniai. Tai teoriškai, Marcinkonių krypčiai bus kokie 3 bateriniai traukiniai, dar keli Kaunas-Šiauliai ir galbūt vienas, kaip kažkas ir rašė, kokiam nors Panevėžys-Klaipėda. Kadangi keli Vilnius-Klaipėda maršrute atsilaisvinę dyzeliukai jau pažadėti Turmantui, veikiausiai liks tik vienas kitas laisvas traukinys. Žodžiu, suprantu, kad didesnio proveržio, apart Vilnius-Klaipėda ir Kaunas-Šiauliai, tikėtis neverta. O ir Kaunas-Šiauliai su keliais riedmenimis veikiausiai kursuotų tik kokius triskart per dieną.Paskutinis taisė eigh; 2025.05.09, 16:21.
Komentuoti:
-
Parašė Mantini Rodyti pranešimą
Gal atvykus bateriniams traukiniams atsirastų toks maršrutas, nes iš esmės tuo pačiu traukiniu galės ajungti du maršrutus Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Marijampolė.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Turbūt todėl, kad sekantys:
1) Preliminariais vertinimais nebūtų pakankamai keleivių;
2) Riedmenų trūkumas;
3) Vilnius - Kaunas ruožas elektrifikuotas, Kaunas - Marijampolė neelektrifikuotas. Tai vadinasi tokiu maršrutu turėtų važiuoti dyzelis, kuris didžiają kelio dalį važiuotų elektrifikuotu geležinkeliu. Taigi - nelogiška.
Šiaip yra galimybė važiuoti traukiniu su persėdimu Kaune, kas gaunasi jog yra greičiau už nemažą dalį autobusų į Marijampolę, kure važiuoja 2:45 ir ilgiau. Tik tiesioginiai Marijampolės AP autobusai nuveža greičiau, kurių nėra tiek ir daug per dieną.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Wintautas Rodyti pranešimąDvylika per dieną.
https://www.omio.com/app/search-fron.../bus?locale=en
Bet dėl Kaunas-Klaipėda irgi nesutikčiau su John. Tiesiog nekonkurencinga. Nebent vasarą galima paeksperimentuoti savaitgaliais.
Labai nedaug kad rinktųsi traukinį, kuomet autobusas 1.5h greičiau nuveža.
Aš į Kauno aptarnavimą geležinkelių transportu žiūrėčiau biškį plačiau. Kaunes nėra tik stotelė tarp Vilniaus ir Klaipėdos (ar Varšuvos, Rygos), bet traukos centras savaime. Dėl to tikslas turėtų būti ne bloginti esamusVilniaus maršrutus (kurie šiai dienai ir taip nėra labai geri), o siekti normalių maršrutų pačiam Kaunui, taip maksimizuojant patogumą visiems, o ne žaidžiant penkiamečių vaikų lygio žaidimus ir tampant antklodę tai šen tai ten.Paskutinis taisė John; 2025.05.09, 12:02.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
1. Ar yra poreikis? Autobusas tik vienas važiuoja, kai pvz. Vilnius - Ryga net 6 autobusai ir 4 skrydžiai.
2. Tikrai keista, ypač įvertinus, kad autobusų važiuoja bent keliolika kasdien.
3. Patraukliu S-Bahn servisu niekada nebus, nes tų miestelių stotys yra užkištos kažkur miesto galuose (neaišku kodėl).
4. Nekonkurencingas maršrutas būtų laiko prasme, panašiai kaip Vilnius - Ryga/Klaipėda užsukant į Kauną.
2. Exactly, nes autobusai važiuoja, ir tai rodo, kad poreikis yra. Tiesiog autobusas yra šūdiniausias įmanomas būdas keliauti tiek tarpmiestiniame, tiek regioniniame susisiekime. Autobusai tokiam susisiekimui kaip pagrindinė transporto rūšis yra naudojama tokiose šalyse kaip Čadas, Centrinė Afrikos Respublika ir Papua Naujoji Gvinėja.
3. Išsprendžiama sutvarkant miestelių infrastruktūrą ir vietinį VT. Nors net ir be to poreikis patogiai ir patikimai nukeliauti būtų.
4. Dar ir kaip konkurencingas. Papasakok kam nors apie kelionės laiką tarp Kauno ir Palangos eilinį Vasaros savaitgalį ar šiaip nutikus kasdieninei random avarijai ant A1.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Mantini Rodyti pranešimąMan keista kaip nėra Maršruto Vilnius-Marijampolė kuris laiko prasme būtų konkurencingas su autobusais. Galima važiuoti iki Marijampolės Varšuvos traukinio, bet tai neužtikrina normalaus susikiemimo
1) Preliminariais vertinimais nebūtų pakankamai keleivių;
2) Riedmenų trūkumas;
3) Vilnius - Kaunas ruožas elektrifikuotas, Kaunas - Marijampolė neelektrifikuotas. Tai vadinasi tokiu maršrutu turėtų važiuoti dyzelis, kuris didžiają kelio dalį važiuotų elektrifikuotu geležinkeliu. Taigi - nelogiška.
Šiaip yra galimybė važiuoti traukiniu su persėdimu Kaune, kas gaunasi jog yra greičiau už nemažą dalį autobusų į Marijampolę, kure važiuoja 2:45 ir ilgiau. Tik tiesioginiai Marijampolės AP autobusai nuveža greičiau, kurių nėra tiek ir daug per dieną.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
1. Ar yra poreikis? Autobusas tik vienas važiuoja, kai pvz. Vilnius - Ryga net 6 autobusai ir 4 skrydžiai.
Kauną.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
1. Ar yra poreikis? Autobusas tik vienas važiuoja, kai pvz. Vilnius - Ryga net 6 autobusai ir 4 skrydžiai.
https://www.omio.com/app/search-fron.../bus?locale=en
Bet dėl Kaunas-Klaipėda irgi nesutikčiau su John. Tiesiog nekonkurencinga. Nebent vasarą galima paeksperimentuoti savaitgaliais.
Labai nedaug kad rinktųsi traukinį, kuomet autobusas 1.5h greičiau nuveža.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Man keista kaip nėra Maršruto Vilnius-Marijampolė kuris laiko prasme būtų konkurencingas su autobusais. Galima važiuoti iki Marijampolės Varšuvos traukinio, bet tai neužtikrina normalaus susikiemimo
- 2 patinka
Komentuoti:
-
1-am poreikis atsiras kai bus reikalas feed'inti standard gauge traukinį iš Kauno. Nemanau, kad tas įvyks anksčiau 2028-ųjų.
O kaip bus operuojamas Kaunas - Šiauliai po 2026? Ant batarkės tarp Kauno ir Jonavos? Ta atkarpa dar liks neelektrifikuota.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kad traukiniai iš Vilniaus į Rygą nestoja Kaune, tai neatrodo keistai, nes nėra patogaus užvažiavimo. Būtų pernelyg dideli laiko praradimai.
Visgi yra dalykų, kurie atrodo labai keistai, ir apie juos ne kartą esu rašęs
1. Nėra traukinio Kaunas-Ryga
2. Kaunas-Šiauliai turėtų vaikščioti bent kas porą valandų. Dabar yra DU traukiniai PER DIENĄ
3. Marijampolė-Kaunas-Jonava-Kėdainiai apskritai turėtų būti regioninis/S-Bahn servisas su krūva papildomų stotelių
4. Kaunas-Klaipėda serviso nebuvimas
2. Tikrai keista, ypač įvertinus, kad autobusų važiuoja bent keliolika kasdien.
3. Patraukliu S-Bahn servisu niekada nebus, nes tų miestelių stotys yra užkištos kažkur miesto galuose (neaišku kodėl).
4. Nekonkurencingas maršrutas būtų laiko prasme, panašiai kaip Vilnius - Ryga/Klaipėda užsukant į Kauną.Paskutinis taisė Lettered; 2025.05.09, 08:55.
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Tai kad yra ta galimybė ir dabar, 7:00-7:29 Kaunas–Kaišiadorys, 7:41–11:04 Kaišiadorys–Ryga. 4:04 kelionės trukmė. Lygiai kaip iš Vilniaus.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: