Parašė DKL
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
-
Ar su elektrifikacijos pabaiga pakils greitis maršrute Vilnius - Klaipėda? Nes lyg kažkur girdėjau, kad 160km/h galės važiuoti.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąĮmanoma, kažkur buvau skaitęs, kad Stadleriai bus jungiami populiaresniems reisams.
Apsisukti galinėje stotyje labai neskubant realu per 20 min.
Man kyla kitas klausimas. Ar su elektrifikacijos pabaiga pakils greitis maršrute Vilnius - Klaipėda? Nes lyg kažkur girdėjau, kad 160km/h galės važiuoti.
Komentuoti:
-
Įmanoma, kažkur buvau skaitęs, kad Stadleriai bus jungiami populiaresniems reisams.
Apsisukti galinėje stotyje labai neskubant realu per 20 min.
Komentuoti:
-
Įdomu, per kiek laiko LTG sugeba galutinėje stotyje apsukti traukinius? Nes jeigu žiūrėti pagal maksimalų efektyvumą, tai pagal dabartinį tvarkaraštį Vilnius-Klaipėda maršrute užtenka keturių traukinių vienetų. Tarkime, elektrifikavus ruožą, bus pridėti keli papildomi traukiniai, dar vienas remonte/rezerve - keli nauji elektriniai išties lieka, tad gal kažkurie Vilnius-Kaunas reisai išties gaus Stadlerį?
Nors šiaip LTG mini tik Vilnius-Klaipėda maršrutą - negi pridės tiek reisų, kad išnaudos visus devynis? O gal populiariausiais reisais į sąstatą sukabins du Stadlerius (ar įmanoma?)
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Jeigu leisti į Šiaulius Škoda EJ575, tai nuo kur juos tada nuimti? Vilnius - Kaunas ar Vilnius - Trakai, o gal Vilnius - Kena? Variantas gal būtų leisti į Keną Pesa 620M, vietoj Škoda EJ575. Bet nemanau, kad to vieno traukinio užtektų.Paskutinis taisė TomasK; 2025.05.10, 12:22.
Komentuoti:
-
Parašė TomasK Rodyti pranešimąLabiausiai tikėtina, manau, kad aptarnauti maršrutą Panevėžys–Klaipėda bus paskirti Pesa 630MiL traukiniai, kurie atsilaisvins nuo maršrutų: Kaunas–Šiauliai (atkeliavus bateriniams Štadleriams) bei Vilnius–Šiauliai (kai bus užbaigta ruožo elektrifikacija, tikėtina, aptarnaus Škoda EJ575). Anksčiau LTG Link viešintuose planuose įrengti baterinių traukinių įkrovimo stotelę buvo numatyta ir Panevėžyje, tačiau, remiantis 2024 m. rudenį spaudoje publikuota informacija, įkrovimo stotelę artimiausiu metu numatoma įrengti tik Varėnoje (plačiau – https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...altijos-salyse), tad baterinio Štadlerio paskyrimas maršrutui Panevėžys–Klaipėda bent jau pirminiame baterinių traukinių eksploatacijos etape atkrenta.
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąKlausimai gal ir retoriniai, bet įdomu. Kada pradės statyti įkrovimo vietas bateriniams traukiniams?
Beje į oro uostą elektriniai traukiniai važiuos ar dyzeliniai? Nes į Jašiūnus (Stasylas) tai dyzeliniai turėtų, nors ten tiktų ir su baterijomis.Jei leisti iki Jašiūnų tai reikėtų įkrovimo vietos, nes atstumas truputi per ilgas pirmyn-atgal su vienu įkrovimu paleisti.Nemoku skaičiuot, iki Jašiūnų nereiktų įkrovimo stotelės.Paskutinis taisė ignaloidas; 2025.05.10, 11:22.
Komentuoti:
-
Labiausiai tikėtina, manau, kad aptarnauti maršrutą Panevėžys–Klaipėda bus paskirti Pesa 630MiL traukiniai, kurie atsilaisvins nuo maršrutų: Kaunas–Šiauliai (atkeliavus bateriniams Štadleriams) bei Vilnius–Šiauliai (kai bus užbaigta ruožo elektrifikacija, tikėtina, aptarnaus Škoda EJ575). Anksčiau LTG Link viešintuose planuose įrengti baterinių traukinių įkrovimo stotelę buvo numatyta ir Panevėžyje, tačiau, remiantis 2024 m. rudenį spaudoje publikuota informacija, įkrovimo stotelę artimiausiu metu numatoma įrengti tik Varėnoje (plačiau – https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...altijos-salyse), tad baterinio Štadlerio paskyrimas maršrutui Panevėžys–Klaipėda bent jau pirminiame baterinių traukinių eksploatacijos etape atkrenta.Paskutinis taisė TomasK; 2025.05.10, 11:17.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKada tie bateriai pradės kursuoti?
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąPerkama 15 traukinių. Visi drakonai link Marcinkonio atkrenta nes keičiami bateriniais.
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąAr teko pasižiūrėti kiek pinigų nueina į geležinkelius subsidijomis? Nes nueina, ir gerokai daugiau nei ateina dividendais. Iš 2024 metų veiklos rezultatų:
Komentuoti:
-
Klausimai gal ir retoriniai, bet įdomu. Kada pradės statyti įkrovimo vietas bateriniams traukiniams?
Beje į oro uostą elektriniai traukiniai važiuos ar dyzeliniai? Nes į Jašiūnus (Stasylas) tai dyzeliniai turėtų, nors ten tiktų ir su baterijomis.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąPerkama 15 traukinių. Visi drakonai link Marcinkonio atkrenta nes keičiami bateriniais.
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Taip. Tai kaip ir rašiau viršuje, nenusimato nei tiesioginio Vilnius - Marijampolė, nei Kaunas - Klaipėda (kažin ar reikia, bet gal ir galima), nei, kaip diskutavome neseniai šioje temoje, kas kelias valandas kursuojančio Kaunas - Šiauliai.
Man tai didelis klausimas, ar tikrai LTG turi prabangą nurašyti tuos DR1. Suprantu, kad tai seni traukiniai, kurie nepatogūs vyresnems ir žmonėms su negalia, bet ką daryti, jeigu riedmenų taip trūksta? Dabar pusė baterinių bus tiesiog aukojami Marcinkonims aptarnauti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąAr teko pasižiūrėti kiek pinigų nueina į geležinkelius subsidijomis? Nes nueina, ir gerokai daugiau nei ateina dividendais. Iš 2024 metų veiklos rezultatų:Paskutinis taisė Aleksio; 2025.05.09, 18:14.
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Taip. Tai kaip ir rašiau viršuje, nenusimato nei tiesioginio Vilnius - Marijampolė, nei Kaunas - Klaipėda (kažin ar reikia, bet gal ir galima), nei, kaip diskutavome neseniai šioje temoje, kas kelias valandas kursuojančio Kaunas - Šiauliai.
Man tai didelis klausimas, ar tikrai LTG turi prabangą nurašyti tuos DR1. Suprantu, kad tai seni traukiniai, kurie nepatogūs vyresnems ir žmonėms su negalia, bet ką daryti, jeigu riedmenų taip trūksta? Dabar pusė baterinių bus tiesiog aukojami Marcinkonims aptarnauti.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Į Ryga yra. Kadangi žmogus rašė dėl "abiejų maršrutų", tai nors teoriškai į Klaipėda irgi galima per Kaišiadoris, bet tikslingiau būtų daugiau jungimo Kaunas - Jonava / Šiauliai ar net Kaunas - Klaipėda..
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Perkami 15 naujų traukinių, 9 tai 5 vagonų sąstatai (skirti Vilnius - Klaipėda turbūt, bet 9 traukiniai tik Vilnius - Klaipėda skamba per gerai, kad būtų tiesa. Dar 6 tai bateriniai traukiniai iš trijų vagonų (skirti Kaunas - Šiauliai ir Vilnius - Marcinkonys, gal dar Panevėžys - Klaipėda jeigu bus tai vienas ten nueis.
Dyzeliniai neperkami, o bus perskirstyti tokiems maršrutams kaip: Vilnius - Turmantas (Daugpilis), Vilnius - Ryga ir Vilnius - Krakow (jeigu didinama talpa)
Man tai didelis klausimas, ar tikrai LTG turi prabangą nurašyti tuos DR1. Suprantu, kad tai seni traukiniai, kurie nepatogūs vyresnems ir žmonėms su negalia, bet ką daryti, jeigu riedmenų taip trūksta? Dabar pusė baterinių bus tiesiog aukojami Marcinkonims aptarnauti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąO ar yra skaičiavimų, kiek traukinių atsilaisvins artimiausiais metais? Kaip suprantu, perka tiek naujus dyzelius, tiek baterinius, tiek elektrinius elektrifikuotam Vilnius - Klaipėda maršrutui? Nurašius dabar į Turmantą ir Marcinkonis keliaujančius DR1, turbūt ne tiek jau ir daug?
Beje, kalbant apie Marijampolės kryptį, traukinys Vilnius-Šeštokai dar visai neseniai buvo ir įdomu, kodėl buvo panaikintas. Juk jis stiprina ir populiariausią Lietuvos maršrutą Vilnius-Kaunas, ir gali aptarnauti Kaunas-Marijampolė, ir tiesiogiai sujungti Vilnių su Marijampole.
Dyzeliniai neperkami, o bus perskirstyti tokiems maršrutams kaip: Vilnius - Turmantas (Daugpilis), Vilnius - Ryga ir Vilnius - Krakow (jeigu didinama talpa)Paskutinis taisė Vinecko; 2025.05.09, 16:10.
Komentuoti:
Komentuoti: