Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Parašė DKL Rodyti pranešimą

    Po elektrifikacijos 160 km/h greičiui bus pritaikytas kontaktinis tinklas. Viršutinė kelio konstrukcija yra pritaikyta tokiam greičiui berods tik ruože Kaišiadorys-Gaižiūnai.
    Tai kaip suprantu max ką tikėtis tai reikės važiuoti keliom minutėm mažiau arba atsiras koks dar vienas sustojimas su nepakitusiu laiku?

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Ar su elektrifikacijos pabaiga pakils greitis maršrute Vilnius - Klaipėda? Nes lyg kažkur girdėjau, kad 160km/h galės važiuoti.
    Po elektrifikacijos 160 km/h greičiui bus pritaikytas kontaktinis tinklas. Viršutinė kelio konstrukcija yra pritaikyta tokiam greičiui berods tik ruože Kaišiadorys-Gaižiūnai.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Įmanoma, kažkur buvau skaitęs, kad Stadleriai bus jungiami populiaresniems reisams.
    Apsisukti galinėje stotyje labai neskubant realu per 20 min.
    10 vagonų į Klaipėdą būtų labai stipru.
    Man kyla kitas klausimas. Ar su elektrifikacijos pabaiga pakils greitis maršrute Vilnius - Klaipėda? Nes lyg kažkur girdėjau, kad 160km/h galės važiuoti.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Įmanoma, kažkur buvau skaitęs, kad Stadleriai bus jungiami populiaresniems reisams.
    Apsisukti galinėje stotyje labai neskubant realu per 20 min.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Įdomu, per kiek laiko LTG sugeba galutinėje stotyje apsukti traukinius? Nes jeigu žiūrėti pagal maksimalų efektyvumą, tai pagal dabartinį tvarkaraštį Vilnius-Klaipėda maršrute užtenka keturių traukinių vienetų. Tarkime, elektrifikavus ruožą, bus pridėti keli papildomi traukiniai, dar vienas remonte/rezerve - keli nauji elektriniai išties lieka, tad gal kažkurie Vilnius-Kaunas reisai išties gaus Stadlerį?

    Nors šiaip LTG mini tik Vilnius-Klaipėda maršrutą - negi pridės tiek reisų, kad išnaudos visus devynis? O gal populiariausiais reisais į sąstatą sukabins du Stadlerius (ar įmanoma?)

    Komentuoti:


  • TomasK
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Jeigu leisti į Šiaulius Škoda EJ575, tai nuo kur juos tada nuimti? Vilnius - Kaunas ar Vilnius - Trakai, o gal Vilnius - Kena? Variantas gal būtų leisti į Keną Pesa 620M, vietoj Škoda EJ575. Bet nemanau, kad to vieno traukinio užtektų.
    Pratęsdamas savo spekuliacijas manau, kad kažkokia dalis Škodų EJ575, aptarnaujančių Vilnius–Kaunas, galėtų būti pakeista į elektrinius Štadlerius. Galbūt EJ575 nuims ir nuo Vilnius–Kena, kadangi tai yra priemiestinio tipo maršrutas, kurį galėtų aptarnauti Pesos 620M. Manau, kad EJ575 maršrute Vilnius–Kena atrodo šiek tiek per prabangiai, ypač kai nepopuliariais laikais yra vežiojamas oras.
    Paskutinis taisė TomasK; 2025.05.10, 12:22.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė TomasK Rodyti pranešimą
    Labiausiai tikėtina, manau, kad aptarnauti maršrutą Panevėžys–Klaipėda bus paskirti Pesa 630MiL traukiniai, kurie atsilaisvins nuo maršrutų: Kaunas–Šiauliai (atkeliavus bateriniams Štadleriams) bei Vilnius–Šiauliai (kai bus užbaigta ruožo elektrifikacija, tikėtina, aptarnaus Škoda EJ575). Anksčiau LTG Link viešintuose planuose įrengti baterinių traukinių įkrovimo stotelę buvo numatyta ir Panevėžyje, tačiau, remiantis 2024 m. rudenį spaudoje publikuota informacija, įkrovimo stotelę artimiausiu metu numatoma įrengti tik Varėnoje (plačiau – https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...altijos-salyse), tad baterinio Štadlerio paskyrimas maršrutui Panevėžys–Klaipėda bent jau pirminiame baterinių traukinių eksploatacijos etape atkrenta.
    Jeigu leisti į Šiaulius Škoda EJ575, tai nuo kur juos tada nuimti? Vilnius - Kaunas ar Vilnius - Trakai, o gal Vilnius - Kena? Variantas gal būtų leisti į Keną Pesa 620M, vietoj Škoda EJ575. Bet nemanau, kad to vieno traukinio užtektų.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Klausimai gal ir retoriniai, bet įdomu. Kada pradės statyti įkrovimo vietas bateriniams traukiniams?
    Beje į oro uostą elektriniai traukiniai važiuos ar dyzeliniai? Nes į Jašiūnus (Stasylas) tai dyzeliniai turėtų, nors ten tiktų ir su baterijomis.
    Sutartį dėl įkrovimo vietos Varėnoje pasirašė kovo gale, ten daug statybos nėra (~15m "kontaktinė sija" ant poros stulpų ir konteineris elektronikai), tai spėčiau gana greitai turėtų pastatyti. Dėl kitų įkrovimo vietų tai jos tik "numatytos", tai tikriausiai greitu metu nebus. Jei leisti iki Jašiūnų tai reikėtų įkrovimo vietos, nes atstumas truputi per ilgas pirmyn-atgal su vienu įkrovimu paleisti. Nemoku skaičiuot, iki Jašiūnų nereiktų įkrovimo stotelės.
    Paskutinis taisė ignaloidas; 2025.05.10, 11:22.

    Komentuoti:


  • TomasK
    replied
    Labiausiai tikėtina, manau, kad aptarnauti maršrutą Panevėžys–Klaipėda bus paskirti Pesa 630MiL traukiniai, kurie atsilaisvins nuo maršrutų: Kaunas–Šiauliai (atkeliavus bateriniams Štadleriams) bei Vilnius–Šiauliai (kai bus užbaigta ruožo elektrifikacija, tikėtina, aptarnaus Škoda EJ575). Anksčiau LTG Link viešintuose planuose įrengti baterinių traukinių įkrovimo stotelę buvo numatyta ir Panevėžyje, tačiau, remiantis 2024 m. rudenį spaudoje publikuota informacija, įkrovimo stotelę artimiausiu metu numatoma įrengti tik Varėnoje (plačiau – https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...altijos-salyse), tad baterinio Štadlerio paskyrimas maršrutui Panevėžys–Klaipėda bent jau pirminiame baterinių traukinių eksploatacijos etape atkrenta.
    Paskutinis taisė TomasK; 2025.05.10, 11:17.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Kada tie bateriai pradės kursuoti?
    Pirkimas bendras 9 paprasti elektriniai ir 6 bateriniai. Atvažiuos turbūt dar šiais metais, o važiuoti pradės kitais. Jeigu gerai supratau LTG atstovą tai antras 2026 ketvirtis. (Remiuosi į maršrutą Panevėžys - Klaipėda, kur buvo minėtas šitas dalykas)

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Perkama 15 traukinių. Visi drakonai link Marcinkonio atkrenta nes keičiami bateriniais.
    Kada tie bateriai pradės kursuoti?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Ar teko pasižiūrėti kiek pinigų nueina į geležinkelius subsidijomis? Nes nueina, ir gerokai daugiau nei ateina dividendais. Iš 2024 metų veiklos rezultatų:
    Tai yra ne subsidijos, o nulis.Dirbantis geležinkleliuiose turi uždirbti "į rankas" min 1000€.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Klausimai gal ir retoriniai, bet įdomu. Kada pradės statyti įkrovimo vietas bateriniams traukiniams?
    Beje į oro uostą elektriniai traukiniai važiuos ar dyzeliniai? Nes į Jašiūnus (Stasylas) tai dyzeliniai turėtų, nors ten tiktų ir su baterijomis.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Perkama 15 traukinių. Visi drakonai link Marcinkonio atkrenta nes keičiami bateriniais.
    Net vokiški automobiliai yra metalo laužas.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Taip. Tai kaip ir rašiau viršuje, nenusimato nei tiesioginio Vilnius - Marijampolė, nei Kaunas - Klaipėda (kažin ar reikia, bet gal ir galima), nei, kaip diskutavome neseniai šioje temoje, kas kelias valandas kursuojančio Kaunas - Šiauliai.

    Man tai didelis klausimas, ar tikrai LTG turi prabangą nurašyti tuos DR1. Suprantu, kad tai seni traukiniai, kurie nepatogūs vyresnems ir žmonėms su negalia, bet ką daryti, jeigu riedmenų taip trūksta? Dabar pusė baterinių bus tiesiog aukojami Marcinkonims aptarnauti.
    Perkama 15 traukinių. Visi drakonai link Marcinkonio atkrenta nes keičiami bateriniais. Visi Turmanto link drakonai atkrenta dėl “naujų” Pesa 730ML. Daugiau drakonų nelieka

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Ar teko pasižiūrėti kiek pinigų nueina į geležinkelius subsidijomis? Nes nueina, ir gerokai daugiau nei ateina dividendais. Iš 2024 metų veiklos rezultatų:
    Tos "subsidijos" yra pinigai į niekūr. Kur nauji traukiniai? Kur atlyginimų didinimas? Moterų įdarbinimas geležinkeliuose kenčią geležinkeliams.
    Paskutinis taisė Aleksio; 2025.05.09, 18:14.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Taip. Tai kaip ir rašiau viršuje, nenusimato nei tiesioginio Vilnius - Marijampolė, nei Kaunas - Klaipėda (kažin ar reikia, bet gal ir galima), nei, kaip diskutavome neseniai šioje temoje, kas kelias valandas kursuojančio Kaunas - Šiauliai.

    Man tai didelis klausimas, ar tikrai LTG turi prabangą nurašyti tuos DR1. Suprantu, kad tai seni traukiniai, kurie nepatogūs vyresnems ir žmonėms su negalia, bet ką daryti, jeigu riedmenų taip trūksta? Dabar pusė baterinių bus tiesiog aukojami Marcinkonims aptarnauti.
    Turmanto kryptis gaus “naujus” dyzelius (Pesa 730ML), Vilnius - Mariampolė nelabai ir apsimoka, užtektų realiai tiesiog suderinti Vilnius - Kaunas ir Kaunas - Mariampolė. Bet yra vienas bet. Kaunas - Mariampolė maršrutui naudojami traukiniai yra tokie patys nepatogūs kaip ir Drakonai, į traukinį lyg į kalną kopt reikia. Tada gauname, kad realiai dauguma Pesų 730ML nueis Turmanto link, o kelios liks dirbti Vilnius - Ryga - Talinas/Vilnius - Varšuva - Krokuva/Žielona Gora arba Ščecinas.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Į Ryga yra. Kadangi žmogus rašė dėl "abiejų maršrutų", tai nors teoriškai į Klaipėda irgi galima per Kaišiadoris, bet tikslingiau būtų daugiau jungimo Kaunas - Jonava / Šiauliai ar net Kaunas - Klaipėda..
    Deja, taip. Geografiškai Kaišiadorys yra puiki jungiamoji stotis, bet dėl nepaaiškinamų priežasčių Klaipėdos ekspresai joje nestoja. Na, šiaip jungtis ne ideali, nes reikia iš vienos platformos į kitą kelis šimtus metrų paėjėti, dar is su laiptais aukštyn ir žemyn. Jei yra bent kiek vėlavimo, tai kelia stresą.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Perkami 15 naujų traukinių, 9 tai 5 vagonų sąstatai (skirti Vilnius - Klaipėda turbūt, bet 9 traukiniai tik Vilnius - Klaipėda skamba per gerai, kad būtų tiesa. Dar 6 tai bateriniai traukiniai iš trijų vagonų (skirti Kaunas - Šiauliai ir Vilnius - Marcinkonys, gal dar Panevėžys - Klaipėda jeigu bus tai vienas ten nueis.
    Dyzeliniai neperkami, o bus perskirstyti tokiems maršrutams kaip: Vilnius - Turmantas (Daugpilis), Vilnius - Ryga ir Vilnius - Krakow (jeigu didinama talpa)
    Taip. Tai kaip ir rašiau viršuje, nenusimato nei tiesioginio Vilnius - Marijampolė, nei Kaunas - Klaipėda (kažin ar reikia, bet gal ir galima), nei, kaip diskutavome neseniai šioje temoje, kas kelias valandas kursuojančio Kaunas - Šiauliai.

    Man tai didelis klausimas, ar tikrai LTG turi prabangą nurašyti tuos DR1. Suprantu, kad tai seni traukiniai, kurie nepatogūs vyresnems ir žmonėms su negalia, bet ką daryti, jeigu riedmenų taip trūksta? Dabar pusė baterinių bus tiesiog aukojami Marcinkonims aptarnauti.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    O ar yra skaičiavimų, kiek traukinių atsilaisvins artimiausiais metais? Kaip suprantu, perka tiek naujus dyzelius, tiek baterinius, tiek elektrinius elektrifikuotam Vilnius - Klaipėda maršrutui? Nurašius dabar į Turmantą ir Marcinkonis keliaujančius DR1, turbūt ne tiek jau ir daug?

    Beje, kalbant apie Marijampolės kryptį, traukinys Vilnius-Šeštokai dar visai neseniai buvo ir įdomu, kodėl buvo panaikintas. Juk jis stiprina ir populiariausią Lietuvos maršrutą Vilnius-Kaunas, ir gali aptarnauti Kaunas-Marijampolė, ir tiesiogiai sujungti Vilnių su Marijampole.
    Perkami 15 naujų traukinių, 9 tai 5 vagonų sąstatai (skirti Vilnius - Klaipėda turbūt, bet 9 traukiniai tik Vilnius - Klaipėda skamba per gerai, kad būtų tiesa. Dar 6 tai bateriniai traukiniai iš trijų vagonų (skirti Kaunas - Šiauliai ir Vilnius - Marcinkonys, gal dar Panevėžys - Klaipėda jeigu bus tai vienas ten nueis.
    Dyzeliniai neperkami, o bus perskirstyti tokiems maršrutams kaip: Vilnius - Turmantas (Daugpilis), Vilnius - Ryga ir Vilnius - Krakow (jeigu didinama talpa)
    Paskutinis taisė Vinecko; 2025.05.09, 16:10.

    Komentuoti:

Working...
X