Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Man irgi labai įdomu kiek keleivių važiuoja tokiu maršrutu ir dar viduryje dienos. Turbūt rankos pirštų užtektų suskaičiuoti.
Vietoje tuščių traukinių varinėjimo kažkur į periferiją, kur nėra keleivių, galėtų aplink Vilnių padaryti daugiau stočių/stotelių ir paleisti kokius ale "miesto geležinkelio" maršrutus. Atkarpoje tarp Lentvario ir N.Vilnios galima būtų tikrai racionalų maršrutą suformuoti, pastačius dar kokių 10 stotelių.
Tuo tarpu oro vežiojimas į oro uostą tęsiasi. Ir dar RA2 negailą (ta prasme, kad RA2 gali būti panaudotas racionaliau) šitam sugadinto oro maršrutui...
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Ir kur jūs tas 10 stotelių matote? Tarp Vilniaus ir Panerių niekur nėra patrauklios vietos stotelėms. Vokės stotelė irgi ne kažikokius srautus generuoja. Gal net autobusas nuo Vokės stotelės į Graičiūno gatvės įmones būtų neprošal, bet tada reikia integruotų bilietų.
Raudonai - naujos.
Mėlynai - esamos.
Nu pažiūrėkim į žemėlapį kur yra ta Vokės stotis ir turbūt nesunku suprasti kodėl ji ne kažką generuoja. Kai nuo didžiosios gyventojų koncentracijos Trakų vokėje ji nutolusi kažkur apie 2 km. O jeigu žiūrėti į pramonės objektus aplink, tai nėra iš kur tiems keleiviams į tuos objektus važiuoti. Tokią Vokės stotį reikia naikinti ir vietoje jos įrengti dvi naujas kitur. Reikia daug daugiau stočių mieste.
Pvz. Nuo Ž. Panerių daugiabučių iki geležinkelio ten nėra nė 500 metrų, bet nėra jokios stoties. Nors jiems būtų labai patogu net iki Vilniaus stoties nuvažiuoti geležinkeliu. Taip pat ši stotis į perspektyvą galėtų sėkmingai aptarnauti gyventojus iš Užusienio plėtros, jei ten paleidus privežamąjį maršrutą ir nutiesus gatvę iki tokios stoties.
Nuo naujų Markučių daugiabučių iki geležinkelio apie 1 km. Jeigu būtų susisiekimas, tai iš ten greitai geležinkeliu būtų galima pasiekti ir tą pačia Vilniaus stotį, kur galima būtų greitai ir efektyviai nuvažiuoti pvz. iki oro uosto. Arba kokį naujamiestį pasiekti, jei būtų tokia stotis/stotelė kaip pažymėjau Vilkpėdė.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Man irgi labai įdomu kiek keleivių važiuoja tokiu maršrutu ir dar viduryje dienos. Turbūt rankos pirštų užtektų suskaičiuoti.
Vietoje tuščių traukinių varinėjimo kažkur į periferiją, kur nėra keleivių, galėtų aplink Vilnių padaryti daugiau stočių/stotelių ir paleisti kokius ale "miesto geležinkelio" maršrutus. Atkarpoje tarp Lentvario ir N.Vilnios galima būtų tikrai racionalų maršrutą suformuoti, pastačius dar kokių 10 stotelių.
Komentuoti:
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimąką ten bandyt jei jau ten važinėjo? ar DRA telpa dar stotyje?
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Panašu, kad pavėlinus Vilniaus-Rygos traukinį nuplaukia trumpas persėdimas Rygoje į Valgos traukinį.
Komentuoti:
-
ką ten bandyt jei jau ten važinėjo? ar DRA telpa dar stotyje?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Įvyko LTG Link bandomasis važiavimas iki Daugpilio, jo meras sako, kad traukiniai reguliariai pradės važinėti pavasarį.
https://www.facebook.com/share/p/15dAh8RGVh/
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tik reikia smulkmenos - papildomų kelių poros šiose stotelėse.
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąVietoje tuščių traukinių varinėjimo kažkur į periferiją, kur nėra keleivių, galėtų aplink Vilnių padaryti daugiau stočių/stotelių ir paleisti kokius ale "miesto geležinkelio" maršrutus. Atkarpoje tarp Lentvario ir N.Vilnios galima būtų tikrai racionalų maršrutą suformuoti, pastačius dar kokių 10 stotelių.
Komentuoti:
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąIšvis ta Kena yra oro vežiojimo maršrutas.
Vietoje tuščių traukinių varinėjimo kažkur į periferiją, kur nėra keleivių, galėtų aplink Vilnių padaryti daugiau stočių/stotelių ir paleisti kokius ale "miesto geležinkelio" maršrutus. Atkarpoje tarp Lentvario ir N.Vilnios galima būtų tikrai racionalų maršrutą suformuoti, pastačius dar kokių 10 stotelių.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Tai visgi Vilnius - Kena nelieka dieninio traukinio poros su išvykimu apie 13 val. Dabar pirmasis traukinys grįžti į Keną tik 15 val. Ar visgi tai dar klaida ir bus ta pora traukinių... Priešingu atveju žmonės persės į autobusus, nes laukti iki 15 val. atlikus reikalus Vilniuje nėra prasmės. Geležinkeliuose vis tiek sėdi tie, kurie nesupranta, kad traukinys turi važiuoti tada, kada reikia žmonėms, o ne kada nori jį leisti geležinkeliai...Paskutinis taisė Al1; 2024.11.20, 07:59.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Pataisyti trūkstami tvarkaraščiai. Naujas maršrutas į Valčiūnus tai tiesiog patęstas oro uosto traukinys. "Naujas" maršrutas Šiauliai - Klaipėda yra tiesiog vienas sutrumpintas Radviliškis - Klaipėda reisas
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Bet kuris petras garaže praplėstų vagoną be problemų.
Tokio perdarymo problemos yra labiau juridinės nei techninės.
Komentuoti:
-
Mašina ne traukinys. Ten internete nesąmonės parašytos. Ukrainos EJ675 buvo atliktas einamasis remontas.
Komentuoti:
Komentuoti: