Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Tai visgi Vilnius - Kena nelieka dieninio traukinio poros su išvykimu apie 13 val. Dabar pirmasis traukinys grįžti į Keną tik 15 val. Ar visgi tai dar klaida ir bus ta pora traukinių... Priešingu atveju žmonės persės į autobusus, nes laukti iki 15 val. atlikus reikalus Vilniuje nėra prasmės. Geležinkeliuose vis tiek sėdi tie, kurie nesupranta, kad traukinys turi važiuoti tada, kada reikia žmonėms, o ne kada nori jį leisti geležinkeliai...Paskutinis taisė Al1; 2024.11.20, 07:59.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Pataisyti trūkstami tvarkaraščiai. Naujas maršrutas į Valčiūnus tai tiesiog patęstas oro uosto traukinys. "Naujas" maršrutas Šiauliai - Klaipėda yra tiesiog vienas sutrumpintas Radviliškis - Klaipėda reisas
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Bet kuris petras garaže praplėstų vagoną be problemų.
Tokio perdarymo problemos yra labiau juridinės nei techninės.
Komentuoti:
-
Mašina ne traukinys. Ten internete nesąmonės parašytos. Ukrainos EJ675 buvo atliktas einamasis remontas.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTen nesąmonė parašyta. Kaip galima praplėsti traukinį? Visą vagono kėbulą naują pagaminti...
Komentuoti:
-
Tarnybinis buvo sudaromas Exceliu ar netgi Wordu. Tai buvo 90-ųjų antroje pusėje ir jau XXI a. pradžioje. Tuomet viskas buvo ant popieriaus, kompu tik surinkimas teksto buvo atliekamas. Kaip yra dabar, neaišku. Paskutiniais viešai prieinami iki įslaptinimo "siūlai" buvo sudaryti kompiuteriu. Bent jau pdf'ai buvo vektoriniai, o ne rastriniai.Paskutinis taisė Al1; 2024.11.17, 22:31.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTvarkaraščių nėra tiek daug, kad nebūtų galima sudaryti ranka. Netgi tikriausiai naudoja Excel šabloną. Prieš gerą penkmetį buvau atsiuntęs lenkų tvarkaraščio kelis failus būtent Excel formate, ir jie ten atrodo taip pat, kaip ir skelbiami pdf variantu.
Pati lentelės idėja nėra blogai. man pačiam tenka atiduoti 3000 - 12000 eilučių ataskaitas ir lentelės forma kol kas yra patogiausia ir universaliausia.
Blogai kai XLSX tampa vieninteliu savrbių ar susijusių duomenų saugojimo, o ne atvaizdavimo formatu. Hipotetinė situacija: dėl kažkokių priežasčįų keičiasi tarnybinis tvarkaraštis. Normali IS po šio pakeitimo pergeneruoja visus tvarkaraščius kad įr į XLSX formatą ir sudeda juose datos bei laiko žymas. Nenormalioje sistemoje ofiso darbininkas akimis lygina tarnybinį tvarkaraštį ir bando surasti abu skirtumus. Normalioje sistemoje tvarkaraščio pakeitimas nusiunčiamas į visus traukos riedmenų kompiuterius ir lokomotyvo inžinierių planšetes, o nenormalioje mašinistos padėjėjas gauna tvarkaraščio pakeitimą po privalomos sveikatos patikros.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.11.18, 08:43.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Antri keliai dar prieš elektrifikaciją jau kelis metus buvo (išskyrus Linkaičių - Gaižiūnų ruožą). Bet kažkodėl tada greičio nedidino.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDabartinis laiko trumpinimas nėra iš piršto laužtas. Pagaliau dalyje ruožu beveik baigti elektrifikacijos darbai ir galima vėl neriboti greičio.
Šiaip paskelbtuose tvarkaraščiuose dar yra klaidų ir neaiškumų. Čia dar ne galutinė versija. Nors skelbia apie naują reisą iki Valčiūnų, bet Jašiūnų krypties pdf'o iš viso nėra.
Komentuoti:
-
Tvarkaraščių nėra tiek daug, kad nebūtų galima sudaryti ranka. Netgi tikriausiai naudoja Excel šabloną. Prieš gerą penkmetį buvau atsiuntęs lenkų tvarkaraščio kelis failus būtent Excel formate, ir jie ten atrodo taip pat, kaip ir skelbiami pdf variantu.
Komentuoti:
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Ten buvo absurdiškų laikų sudėliota tam tikruose reisuose. Dažnas atvejis kai važiuojant iš Klaipėdos, Plungėje stovėdavo 5-15 min, nes anksčiau nei pagal tvarkaraštį atvykdavo.
Beje, panašu, kad kažkokia teleportacija vyks Plungė-Klaipėda atkarpoje)
O jei rimtai - akivaizdu, jog LTG publikuojami tvarkaraščiai sudaromi ranka.
Komentuoti:
-
Vilnius - Kaunas irgi trumpėja laikas visų traukinių po 2-5 min (spėju gal dings važiavimas ~60km/h 5 minutes apie Vievį), 1 traukinys 9 minutėm. Greičiausias dabar bus 1:08. Vilnius - Kaunas su Mockavos traukiniu trumpėja iki 1:04. Iki 59 minučių trūksta darPaskutinis taisė Lunar; 2024.11.17, 14:54.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Dabartinis laiko trumpinimas nėra iš piršto laužtas. Pagaliau dalyje ruožu beveik baigti elektrifikacijos darbai ir galima vėl neriboti greičio.
Šiaip paskelbtuose tvarkaraščiuose dar yra klaidų ir neaiškumų. Čia dar ne galutinė versija. Nors skelbia apie naują reisą iki Valčiūnų, bet Jašiūnų krypties pdf'o iš viso nėra.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąSu nauju Gruodžio tvarkaraščiu trumpėja kelionės laikai Vilnius-Ryga ir Vilnius-Klaipėda. Pastarasis vėl bus mažiau 4 valandų kai kuriuose reisuose. Pamenu, prieš kokius 10 metų lyg ir buvo padarę panašiai trumpą kelionės laiką, bet realybėje beveik niekada nepavykdavo laiku atvažiuoti. Gal šį kartą viskas bus kitaip. Na bent jau šioks toks pozityvas šitoje LTG ašarų pakalnėje.
Beje, panašu, kad kažkokia teleportacija vyks Plungė-Klaipėda atkarpoje)
Paskutinis taisė rmss; 2024.11.16, 23:07.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Su nauju Gruodžio tvarkaraščiu trumpėja kelionės laikai Vilnius-Ryga ir Vilnius-Klaipėda. Pastarasis vėl bus mažiau 4 valandų kai kuriuose reisuose. Pamenu, prieš kokius 10 metų lyg ir buvo padarę panašiai trumpą kelionės laiką, bet realybėje beveik niekada nepavykdavo laiku atvažiuoti. Gal šį kartą viskas bus kitaip. Na bent jau šioks toks pozityvas šitoje LTG ašarų pakalnėje.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKodėl tik N. Vilnia? Paneriai - daugiausiai keleivių generuojanti stotis Vilniaus ribose. Ne N. Vilnia. Lentvaris - Trakų raj.
Komentuoti:
Komentuoti: