Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kitas Džiugas
    replied
    Bent jau pagal naują grafiką iki 1-2 k./h padažninamas maršrutas į VNO.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Man irgi labai įdomu kiek keleivių važiuoja tokiu maršrutu ir dar viduryje dienos. Turbūt rankos pirštų užtektų suskaičiuoti.

    Vietoje tuščių traukinių varinėjimo kažkur į periferiją, kur nėra keleivių, galėtų aplink Vilnių padaryti daugiau stočių/stotelių ir paleisti kokius ale "miesto geležinkelio" maršrutus. Atkarpoje tarp Lentvario ir N.Vilnios galima būtų tikrai racionalų maršrutą suformuoti, pastačius dar kokių 10 stotelių.
    Važiuoja. 12-13 val. yra normalus laikas grįžti iš miesto, atlikus reikalus mieste ryte. 15 valanda jau per vėlai jiems, per daug ilgai laukti reikia. 15 val. yra kitam keleivių srautui. Taip, 15 val. srautas didesnis, bet 12-13 irgi reikalingas. Ir jis reikalingas ne tik Kenai, nors jai labiausiai, bet ir Kyviškėms.

    Tuo tarpu oro vežiojimas į oro uostą tęsiasi. Ir dar RA2 negailą (ta prasme, kad RA2 gali būti panaudotas racionaliau) šitam sugadinto oro maršrutui...

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Ir kur jūs tas 10 stotelių matote? Tarp Vilniaus ir Panerių niekur nėra patrauklios vietos stotelėms. Vokės stotelė irgi ne kažikokius srautus generuoja. Gal net autobusas nuo Vokės stotelės į Graičiūno gatvės įmones būtų neprošal, bet tada reikia integruotų bilietų.
    Septynias pažymėjau. Gal dar kažkur toliau būtų galima sugalvoti.
    Raudonai - naujos.
    Mėlynai - esamos.

    Click image for larger version

Name:	SCS26.png
Views:	625
Size:	432,1 kB
ID:	2166502

    Nu pažiūrėkim į žemėlapį kur yra ta Vokės stotis ir turbūt nesunku suprasti kodėl ji ne kažką generuoja. Kai nuo didžiosios gyventojų koncentracijos Trakų vokėje ji nutolusi kažkur apie 2 km. O jeigu žiūrėti į pramonės objektus aplink, tai nėra iš kur tiems keleiviams į tuos objektus važiuoti. Tokią Vokės stotį reikia naikinti ir vietoje jos įrengti dvi naujas kitur. Reikia daug daugiau stočių mieste.
    Pvz. Nuo Ž. Panerių daugiabučių iki geležinkelio ten nėra nė 500 metrų, bet nėra jokios stoties. Nors jiems būtų labai patogu net iki Vilniaus stoties nuvažiuoti geležinkeliu. Taip pat ši stotis į perspektyvą galėtų sėkmingai aptarnauti gyventojus iš Užusienio plėtros, jei ten paleidus privežamąjį maršrutą ir nutiesus gatvę iki tokios stoties.
    Nuo naujų Markučių daugiabučių iki geležinkelio apie 1 km. Jeigu būtų susisiekimas, tai iš ten greitai geležinkeliu būtų galima pasiekti ir tą pačia Vilniaus stotį, kur galima būtų greitai ir efektyviai nuvažiuoti pvz. iki oro uosto. Arba kokį naujamiestį pasiekti, jei būtų tokia stotis/stotelė kaip pažymėjau Vilkpėdė.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Man irgi labai įdomu kiek keleivių važiuoja tokiu maršrutu ir dar viduryje dienos. Turbūt rankos pirštų užtektų suskaičiuoti.

    Vietoje tuščių traukinių varinėjimo kažkur į periferiją, kur nėra keleivių, galėtų aplink Vilnių padaryti daugiau stočių/stotelių ir paleisti kokius ale "miesto geležinkelio" maršrutus. Atkarpoje tarp Lentvario ir N.Vilnios galima būtų tikrai racionalų maršrutą suformuoti, pastačius dar kokių 10 stotelių.
    Ir kur jūs tas 10 stotelių matote? Tarp Vilniaus ir Panerių niekur nėra patrauklios vietos stotelėms. Vokės stotelė irgi ne kažikokius srautus generuoja. Gal net autobusas nuo Vokės stotelės į Graičiūno gatvės įmones būtų neprošal, bet tada reikia integruotų bilietų.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    ką ten bandyt jei jau ten važinėjo? ar DRA telpa dar stotyje?
    Susidarė skirtumų tarp Lietuviškų ir Latviškų DR1A per metus, pvz. Lietuvoje su eismo kontrole kalbėti naudojama GSM-R technologija, kai Latvijoje nuo kitų metų bus naudojama DMR technologija.

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

    Panašu, kad pavėlinus Vilniaus-Rygos traukinį nuplaukia trumpas persėdimas Rygoje į Valgos traukinį.
    Klausimas ar čia tikrai buvo vienašališkas pakeitimas iš LTG ar visgi buvo suderinta su LV ir jie pavėlins traukinį. Kolkas per bilietų pardavimo puslapį patikrint laiko nepavyksta... Bet Estai nuo pavasario (jei susitars su LV) nori leist Ryga-Tartu traukinį, klausimas kaip su jo grafiku, ar bus priderintas su LTG ar ne...

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    ką ten bandyt jei jau ten važinėjo? ar DRA telpa dar stotyje?

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Įvyko LTG Link bandomasis važiavimas iki Daugpilio, jo meras sako, kad traukiniai reguliariai pradės važinėti pavasarį.

    https://www.facebook.com/share/p/15dAh8RGVh/

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Tik reikia smulkmenos - papildomų kelių poros šiose stotelėse.
    Visas paminėtas ruožas yra dvikelis ir tikrai galima ten sutalpinti daugiau važiuojančių traukinių. Juo labiau žiūrint į perspektyvą, kad Vilnius - Kaunas bus europinė vėžė, tai dabartinė vėžė gali likti tokiems miesto, priemiesčio ir regioniniams maršrutams.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Panašu, kad pavėlinus Vilniaus-Rygos traukinį nuplaukia trumpas persėdimas Rygoje į Valgos traukinį.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Vietoje tuščių traukinių varinėjimo kažkur į periferiją, kur nėra keleivių, galėtų aplink Vilnių padaryti daugiau stočių/stotelių ir paleisti kokius ale "miesto geležinkelio" maršrutus. Atkarpoje tarp Lentvario ir N.Vilnios galima būtų tikrai racionalų maršrutą suformuoti, pastačius dar kokių 10 stotelių.
    Tik reikia smulkmenos - papildomų kelių poros šiose stotelėse.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Išvis ta Kena yra oro vežiojimo maršrutas.
    Man irgi labai įdomu kiek keleivių važiuoja tokiu maršrutu ir dar viduryje dienos. Turbūt rankos pirštų užtektų suskaičiuoti.

    Vietoje tuščių traukinių varinėjimo kažkur į periferiją, kur nėra keleivių, galėtų aplink Vilnių padaryti daugiau stočių/stotelių ir paleisti kokius ale "miesto geležinkelio" maršrutus. Atkarpoje tarp Lentvario ir N.Vilnios galima būtų tikrai racionalų maršrutą suformuoti, pastačius dar kokių 10 stotelių.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aha, Jašiūnai - ne? Oro uostas su tiek reisų - ne?

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Išvis ta Kena yra oro vežiojimo maršrutas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai visgi Vilnius - Kena nelieka dieninio traukinio poros su išvykimu apie 13 val. Dabar pirmasis traukinys grįžti į Keną tik 15 val. Ar visgi tai dar klaida ir bus ta pora traukinių... Priešingu atveju žmonės persės į autobusus, nes laukti iki 15 val. atlikus reikalus Vilniuje nėra prasmės. Geležinkeliuose vis tiek sėdi tie, kurie nesupranta, kad traukinys turi važiuoti tada, kada reikia žmonėms, o ne kada nori jį leisti geležinkeliai...
    Paskutinis taisė Al1; 2024.11.20, 07:59.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Seni: https://ltglink.lt/metiniai-tvarkarasciai

    Nauji: https://ltglink.lt/nauji-tvarkarasciai

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    o kur gauti tuos pdf tvarkaraščius?

    Komentuoti:


  • Lunar
    replied
    Pataisyti trūkstami tvarkaraščiai. Naujas maršrutas į Valčiūnus tai tiesiog patęstas oro uosto traukinys. "Naujas" maršrutas Šiauliai - Klaipėda yra tiesiog vienas sutrumpintas Radviliškis - Klaipėda reisas

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Bet kuris petras garaže praplėstų vagoną be problemų.
    Ne bet kuris petras turi reikiamo dydžio garažą.
    Tokio perdarymo problemos yra labiau juridinės nei techninės.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Mašina ne traukinys. Ten internete nesąmonės parašytos. Ukrainos EJ675 buvo atliktas einamasis remontas.

    Komentuoti:

Working...
X