Parašė Zefyras
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Kokybiniam tyrimui imtis turi būti tikslinė, o metodas - giluminiai interviu. O apklausos metodas labiau tinkamas kiekybiniam tyrimui.
-
Kaip galima žinoti kiek keleivių naudojasi traukiniais iš "miestelio" Jonava?
Kadangi rašomas akademinis darbas, tai reikėtų remtis kažkokiais objektyviais duomenimis. Jeigu nėra oficialios statistikos (bent jau LTG Link berods neskelbė kiek iš kokios stoties yra keleivių), tai lieka nebent daryti apklausas bandant pasiekti kuo daugiau respondentų iš nagrinėjamų miestų.
Galbūt pabandyčiau pasikreipti į LTG Link ir jeigu turi bent kažkokią statistiką, paprašyti pasidalinti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Prašom, tikrinkitės, kurie yra miestai: https://lt.m.wikipedia.org/wiki/S%C4...etuvos_miestaiParašė Paulina Rodyti pranešimą
Darbas labiau teorinis, cia kursinis tai labai stipriai greiciausiai nebus kada gilintis. Bet kadangi kazkur cia buvau uzmaciusi zmogu kuris zymejo kiek zmoniu kuriam sustojime įlipa į traukinį važiuojantį į Jašiūnus, pagalvojau kad gal yra entuziastų kurie tokią info renka. Jei turėčiau galimybę ir užtektinai laiko vykdyti gilų tyrimą mielai padaryčiau apklausas. O kadangi paskaičius čia forumą matau daug geležinkelių klausimais apsiskaičiusių žmonių tiesiog bandau paklausti jūsų nuomonės apie tokios paslaugos reikalingumą.
Dėl to kad miestai, o ne miesteliai - tai sutinku, gali būti, reikės pasitikrinti kiekvieno iš jų statusą. Tiesiog pagal gyventojų skaičių jie gana nedideli todėl ir pavadinau miesteliais. dėkoju už pastabą, bet tai visiskai nesusije su mano klausimo turiniu.
O dėl klausimo turinio, tai kuo mažesnis miestas, tai tuo mažiau turėtų ir potencialių klientų būti, ar ne taip? Aišku sezoniškumas, ar lankytinų objektų kiekis, tai taip pat lemia žmonių srautus.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Darbas labiau teorinis, cia kursinis tai labai stipriai greiciausiai nebus kada gilintis. Bet kadangi kazkur cia buvau uzmaciusi zmogu kuris zymejo kiek zmoniu kuriam sustojime įlipa į traukinį važiuojantį į Jašiūnus, pagalvojau kad gal yra entuziastų kurie tokią info renka. Jei turėčiau galimybę ir užtektinai laiko vykdyti gilų tyrimą mielai padaryčiau apklausas. O kadangi paskaičius čia forumą matau daug geležinkelių klausimais apsiskaičiusių žmonių tiesiog bandau paklausti jūsų nuomonės apie tokios paslaugos reikalingumą.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Sveiki, kokie jūsų metodai? Jei kokybiniai (interviu), turėtumėte nuvykti į minėtas stotis ir klausinėti keleivių vietoje / daryti apklausą- galbūt susidarys šiokia tokia imtis.
Dėl to kad miestai, o ne miesteliai - tai sutinku, gali būti, reikės pasitikrinti kiekvieno iš jų statusą. Tiesiog pagal gyventojų skaičių jie gana nedideli todėl ir pavadinau miesteliais. dėkoju už pastabą, bet tai visiskai nesusije su mano klausimo turiniu.
Komentuoti:
-
Sveiki, kokie jūsų metodai? Jei kokybiniai (interviu), turėtumėte nuvykti į minėtas stotis ir klausinėti keleivių vietoje / daryti apklausą- galbūt susidarys šiokia tokia imtis.Parašė Paulina Rodyti pranešimąSveiki, rašau universitete darbą apie tvarią plėtrą. analizuoju LTG link. Gal kas galesit man siek tiek padeti? Domiuosi kuruose miesteliuose kurių gelezinkelio stotys yra nutolę nuo centro daugiau nei 2,5 km galetu but aktualu tureti dviraciu ar paspirtuku nuomos punktus sujungtus su miestelio centru kad buti galima pasiekti gyvenviete ir taip daugiau zmones vazinetu traukiniais. Pvz Viekšniai (nors nedideli, bet kiek zinau ten zmones naudojasi, bet nepatogu nes sustojimas uz 3 km. Jei butu galima pasiekti lengviau gal daugiau naudotusi.
Gal kas turit info kur traukiniais naudojasi nelabai daug zmoniu nes nepatogu pasiekti stotele?
arba
Gal kas turit info kiek keleiviu naudojasi traukiniais is siu miesteliu? Jonava, Kėdainiai, Pabradė, Trakai, Vilkaviskis, Visaginas, Žasliai, Baisiogala, Dotnuva, Kuršėnai, Viekšniai, Garliava, Radviliskis
kas jusu nuomone pasiteisintu? Dviraciu/paspirtuku nuomos punktai kai gali pvz rezervuot kartu perkant bilieta ar tiesiog dviraciu saugyklos kad savo dvirati butu galima saugiai palikti? ar nei vienas variantas?
buciau labai dekinga uz pagalba
Komentuoti:
-
Visi arba praktiškai visi išvardinti yra miestai, ne miesteliai. Šiaip info, nes bent moksliniam darbe reiktų tikslumo.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Sveiki, rašau universitete darbą apie tvarią plėtrą. analizuoju LTG link. Gal kas galesit man siek tiek padeti? Domiuosi kuruose miesteliuose kurių gelezinkelio stotys yra nutolę nuo centro daugiau nei 2,5 km galetu but aktualu tureti dviraciu ar paspirtuku nuomos punktus sujungtus su miestelio centru kad buti galima pasiekti gyvenviete ir taip daugiau zmones vazinetu traukiniais. Pvz Viekšniai (nors nedideli, bet kiek zinau ten zmones naudojasi, bet nepatogu nes sustojimas uz 3 km. Jei butu galima pasiekti lengviau gal daugiau naudotusi.
Gal kas turit info kur traukiniais naudojasi nelabai daug zmoniu nes nepatogu pasiekti stotele?
arba
Gal kas turit info kiek keleiviu naudojasi traukiniais is siu miesteliu? Jonava, Kėdainiai, Pabradė, Trakai, Vilkaviskis, Visaginas, Žasliai, Baisiogala, Dotnuva, Kuršėnai, Viekšniai, Garliava, Radviliskis
kas jusu nuomone pasiteisintu? Dviraciu/paspirtuku nuomos punktai kai gali pvz rezervuot kartu perkant bilieta ar tiesiog dviraciu saugyklos kad savo dvirati butu galima saugiai palikti? ar nei vienas variantas?
buciau labai dekinga uz pagalba
Komentuoti:
-
Be abejo, kad 10 km atkarpa iš esmės nieko nekeičia. Visgi varnelė būtų uždėta. Pliusgal būtų bent jau nustatytas tam tikras benchmark, kurio reiktų siekti ir kitur. Esamų geležinkelių kreivės, šiaip jau, labai daug kur leidžia 160 km/h. Dar reiktų pamatuoti radiusus iš žemėlapio, bet gali būti, kad 160 km/h galėtų būti praktiškai visur išskyrus vieną kitą stotį ar sankirtą.Parašė TomasK Rodyti pranešimą
Greičio padidinimas iki 160 km/h 11-12 km atkarpoje labiau turi psichologinį efektą nei praktinį, bet gal tai taps savotišku postūmiu didinti tokių atkarpų skaičių...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Greičio padidinimas iki 160 km/h 11-12 km atkarpoje labiau turi psichologinį efektą nei praktinį, bet gal tai taps savotišku postūmiu didinti tokių atkarpų skaičių...Parašė John Rodyti pranešimąIš LTG Link atėjo kaip ir šioks toks patvirtinimas, kad Livintai-Gaižiūnai atkarpos greitis turėtų būti 160 km/h, nors specifiškai ir nepatvirtino, kad nauji Stadleriai (ar dviaukštės Škodos) ten tikrai važiuos 160 km/h, nors klausiau būtent to.
Iš LTG emailo:

Komentuoti:
-
Iš LTG Link atėjo kaip ir šioks toks patvirtinimas, kad Livintai-Gaižiūnai atkarpos greitis turėtų būti 160 km/h, nors specifiškai ir nepatvirtino, kad nauji Stadleriai (ar dviaukštės Škodos) ten tikrai važiuos 160 km/h, nors klausiau būtent to.
Iš LTG emailo:
Komentuoti:
-
Labai jau nerealistiška ta sąlyga. Yra toks geras angliškas posakis You can't have your cake and eat it. Manau savaime suprantama, kad jei kalba eina apie dinaminę kainodarą, tai maksimali kaina būtų pritaikyta prie paklausos, o ne prie tokios, kokios tu ar aš norėtumeParašė Gator Rodyti pranešimą
Su sąlyga, kad maksimali kaina būtų dabartinė kaina, o ne kaip Vokietijoje kur perkant tą pačią dieną kainos yra astronominės, kaip pvz Frankfurtas Kelnas kaina 100 EUR
Orientacijai - atstumas keliais 192km, flixbus iki 20 eur(ne visai iki Kelno, nes stoja tik Kelno oro uoste, bet mintis apie traukinių kainų neadekvatumą aiški).
Aišku, tokii sistemai veikti efektyviai ir sėkmingai reiktų gerokai dažnesnių reisų, nei yra dabar, kad būtų galima realiai rinktis nesukeliant ypač didelių nepatogumų kelionės laiko požiūriu. Su dviem Kaunas-Šiauliai traukiniais per dieną, tai neveiks.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Bet vistiek tie sovietiniai vagonai nenormaliai aukšti, o mūsų platformos žemos. Lipti nesąmonė, tiek su bagažu, tiek su dviračiu ir neduok die su judėjimo negalia ar sunkiau judantiems. Be to, jie visai geri siūbuoja. Taižo į šonus, kad net vandens buteliukas krenta nuo staliuko.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Su sąlyga, kad maksimali kaina būtų dabartinė kaina, o ne kaip Vokietijoje kur perkant tą pačią dieną kainos yra astronominės, kaip pvz Frankfurtas Kelnas kaina 100 EURParašė John Rodyti pranešimą
Vilnius-Klaipėda 3 klasė yra tik tame viename traukinyje per dieną. Tame pačiame yra ir ta superinė 1 klasė renovuotame vagone. Gali būti, kad LTG daro kažkokį koncepto testavimą, pagal kurį darys kažokias išvadas dėl panašių produktų kituose tarpmiestiniuose traukiniuose. Kitaip sunku paaiškinti, kodėl užsiimama tokiais mažos skalės ir tikriausiai trumpalaikiais projektais ir tik viename traukinyje. Dar su dinamine kainodara kažką testuoja Vilnius-Kaunas maršrute. Sunku pasakyti, kas iš to išeis, bet kažkokias išvadas turbūt padarys ir kažkokie pokyčiai bilietų kainodaroje bus. Aš asmeniškai labiau linkstu į dinaminę kainodarą, kai pirkdamas truputį anksčiau ir truputį mažiau patogų laiką gali gauti superinę kainą net pirmoje klasėje (Vokietija, Ispanija, Italija ir t.t.).
Orientacijai - atstumas keliais 192km, flixbus iki 20 eur(ne visai iki Kelno, nes stoja tik Kelno oro uoste, bet mintis apie traukinių kainų neadekvatumą aiški).Paskutinis taisė Gator; 2025.02.24, 01:41.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Vilnius-Klaipėda 3 klasė yra tik tame viename traukinyje per dieną. Tame pačiame yra ir ta superinė 1 klasė renovuotame vagone. Gali būti, kad LTG daro kažkokį koncepto testavimą, pagal kurį darys kažokias išvadas dėl panašių produktų kituose tarpmiestiniuose traukiniuose. Kitaip sunku paaiškinti, kodėl užsiimama tokiais mažos skalės ir tikriausiai trumpalaikiais projektais ir tik viename traukinyje. Dar su dinamine kainodara kažką testuoja Vilnius-Kaunas maršrute. Sunku pasakyti, kas iš to išeis, bet kažkokias išvadas turbūt padarys ir kažkokie pokyčiai bilietų kainodaroje bus. Aš asmeniškai labiau linkstu į dinaminę kainodarą, kai pirkdamas truputį anksčiau ir truputį mažiau patogų laiką gali gauti superinę kainą net pirmoje klasėje (Vokietija, Ispanija, Italija ir t.t.).Parašė Gator Rodyti pranešimą
Todėl, kad mažiau patogu važiuoti ir niekas tos klasės nepirktų (nebent 2 klasė jau išpirkta) jei kainuotų vienodai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Dabartiniai kupe niekaip netempia iki 2 klasės. O perdarinėt vagonus dėl likusių metų-dviejų nėra prasmės.Parašė ne robotas Rodyti pranešimąNeapsimokėtu kupė vagona padaryti į paprastus 2 klasės, arba padaryti miegamaisiais vagonais, galbūt Vilnius-Talinas maršrute?
Komentuoti:
-
Neapsimokėtu kupė vagona padaryti į paprastus 2 klasės, arba padaryti miegamaisiais vagonais, galbūt Vilnius-Talinas maršrute?Paskutinis taisė ne robotas; 2025.02.23, 22:33.
Komentuoti:
-
Todėl, kad mažiau patogu važiuoti ir niekas tos klasės nepirktų (nebent 2 klasė jau išpirkta) jei kainuotų vienodai.Parašė ne robotas Rodyti pranešimąO kodėl 3 klasė turėtų būti pigesnė už 2? Komforto mažiau, bet tai pat mažesnė talpa vienam vagonui, bei papildomos sienos kurioms reikia papildomos apžiūros, tad gaunasi kupė vagoną brangiau išlaikyti netu paprastą 2 klasės.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O kodėl 3 klasė turėtų būti pigesnė už 2? Komforto mažiau, bet tai pat mažesnė talpa vienam vagonui, bei papildomos sienos kurioms reikia papildomos apžiūros, tad gaunasi kupė vagoną brangiau išlaikyti negu paprastą 2 klasės.Paskutinis taisė ne robotas; 2025.02.23, 22:32.
Komentuoti:
-
Nieko blogo, kad yra toks biudžetinis variantas. Juk ir Vokietijoje yra Flixtrain su senais vagonais, ispanų ir prancūzų valstybinės kompanijos taip pat sukūrė atskirą produktą. Kuo platesnis paslaugų spektras, tuo daugiau pasirinkimų keleiviams ir tuo daugiau pajamų geležinkeliams.Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Na, klausimas kodėl tai yra III klasės vagonai kyla tik nevažiavusiems jais šešiese tame kupė. Keturiese ir tai reiktų spyriotis, lipti per kojas, o šiešiese tai sakyčiau ypač liūdnas reikalas, o jei dar važiuojant keturias su puse valandas. Lyginant, tai II klasė (ne prie staliuko) - žemė ir dangus. Tad, laukiam kada šios ir kitos keturlaiptės sienienos keliaus į sąvartyną ir Vilnius - Klaipėda važiuos tik šiuolaikiški, žemagrindžiai DMU ar EMU.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Bet ir kaina 3 klasė labai patraukli. Dauguma ją perkančių juk savo noru nusprendžia, kad ji jiems geriau apsimoka nei 2 klasė. Tad kam skubėti savo asmeninį potyrį primesti kitiems ir atimti iš jų tą klasę?Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Na, klausimas kodėl tai yra III klasės vagonai kyla tik nevažiavusiems jais šešiese tame kupė. Keturiese ir tai reiktų spyriotis, lipti per kojas, o šiešiese tai sakyčiau ypač liūdnas reikalas, o jei dar važiuojant keturias su puse valandas. Lyginant, tai II klasė (ne prie staliuko) - žemė ir dangus. Tad, laukiam kada šios ir kitos keturlaiptės sienienos keliaus į sąvartyną ir Vilnius - Klaipėda važiuos tik šiuolaikiški, žemagrindžiai DMU ar EMU.
- 5 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: