Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Iš kur pinigai?
    Iš ten pat, iš kur ir pas latvius - ES latviams finansuoja 85% šio projekto kainos.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Peronų taip paprastai atnaujinti negalima, nes naudojami skirtingų gabaritų traukiniai. Latvijoje nauji elektriniai traukiniai, o siaube, tarybinio gabarito. O pas mus dviaukščiai - europinio. Kiti - tarybinio. Pesos irgi europinio, bet su atkišamais laiptais.
    Niekas netrukdo peronus įrengti platesnio gabarito traukiniams. Visi mūsų žemagrindžiai turi išvažiuojantį laiptelį, kuris uždengtų tarpą iki perono.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Lenkijoje, kur kaip ir vienodas gabaritas, vis tiek peronai skirtingi ir jei tinka naujiems traukiniams, tai netinka seniems. Tiksliau traukiniai pravažiuoti gali, bet įlipti reikia arba nuo perono žemyn į vagoną, arba aukštyn...
    Neskaitant Pesų 620m, visų likusių riedmenų aukštis, gavus Stadlerius, bus vienodas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iš kur pinigai? Dabar pagrindinės investicijos eina į elektrifikaciją. Peronų taip paprastai atnaujinti negalima, nes naudojami skirtingų gabaritų traukiniai. Latvijoje nauji elektriniai traukiniai, o siaube, tarybinio gabarito. O pas mus dviaukščiai - europinio. Kiti - tarybinio. Pesos irgi europinio, bet su atkišamais laiptais. Lenkijoje, kur kaip ir vienodas gabaritas, vis tiek peronai skirtingi ir jei tinka naujiems traukiniams, tai netinka seniems. Tiksliau traukiniai pravažiuoti gali, bet įlipti reikia arba nuo perono žemyn į vagoną, arba aukštyn...

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Tuo tarpu Latvijoje peronai rekonstruojami visose pagrindinėse linijose. Ir po rekonstrukcijos perono aukštis sutampa su žemagrindžio traukinio aukščiu - nebereikia jokių keltuvų. Ar LTG kažkada susiprotės atlikti kažką panašaus?

    Click image for larger version

Name:	LDz-pasazieru-platforma-vizualizacija-2022-malu.jpg
Views:	442
Size:	606,9 kB
ID:	2163012

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Šiaip palydovai žino šitą, ir stengiasi į pirmus vagonus nukreipti neįgaliuosius nes priekyje peronas platesnis. Bet reikia kad peronų infrastruktūra būtų atnaujinama, dabar tik palaiko kas esama, jokio tobulinimo nevyksta.
    Kaip tik ir kėlėm iš pirmo vagono, nes platforma ...
    Peronai lyg ir nesenai rekonstruoti.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Dar netikėtas pastebėjimas: EJ serijos traukiniai negali saugiai įmontuotu keltuvų išleisti neįgalių keleivių vežimėliuose Kauno stoties aklikeliuose, nes neužtenka perono pločio. Kaip supratau, tą patį problema yra ir su sąstate esančia rampa.
    Šiaip palydovai žino šitą, ir stengiasi į pirmus vagonus nukreipti neįgaliuosius nes priekyje peronas platesnis. Bet reikia kad peronų infrastruktūra būtų atnaujinama, dabar tik palaiko kas esama, jokio tobulinimo nevyksta.

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    Paklausus, ar numatomi planai keisti maršrutų dažnumą, tvarkaraščius, ji neslėpė, kad pokyčių bus.

    „Lapkričio viduryje pristatysime naują metinį traukinių tvarkaraštį ir jame bus numatyti pokyčiai, kurie, tikimės, pritrauks dar daugiau keleivių tiek į tarptautinius maršrutus, tiek keliauti traukiniais Lietuvoje“


    https://www.alfa.lt/aktualijos/lietu...leiviu/341703/

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Dar netikėtas pastebėjimas: EJ serijos traukiniai negali saugiai įmontuotu keltuvų išleisti neįgalių keleivių vežimėliuose Kauno stoties aklikeliuose, nes neužtenka perono pločio. Kaip supratau, tą patį problema yra ir su sąstate esančia rampa.

    Houston?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Elis Rodyti pranešimą

    Šiaip 10-15 metų senumo traukiniai dar nesiskaito kaip seni, traukinių specifika kiek kitokia negu kelių transporto. Net ir su DRakonais LTG šiaip turi vieną naujausių rolling stock'ų Europoje (turbūt tik Estijos traukinių amžiaus vidurkis mažesnis), nors aišku, su tokiu praretintu tinklu nesunku tai pasiekti.
    Niekas ir nesako, kad jie seni. Tiesiog jie nėra nauji.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tiesiog dabar kai sakoma "nauji traukiniai", galima pagalvoti, kad kalbama apie Stadlerius, kurie šiuo metu gaminami. O ir šiaip 11 metų ar senesni traukiniai nebelabai nauji.
    Šiaip 10-15 metų senumo traukiniai dar nesiskaito kaip seni, traukinių specifika kiek kitokia negu kelių transporto. Net ir su DRakonais LTG šiaip turi vieną naujausių rolling stock'ų Europoje (turbūt tik Estijos traukinių amžiaus vidurkis mažesnis), nors aišku, su tokiu praretintu tinklu nesunku tai pasiekti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    VT niekur nėra pelningas. Nebent tik kai kurie autobusų pervežimai. Bet tik dėl to, kad autotransportas neapmoka realių kelių infrastruktūros naudojimo kaštų.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Keleiviai džiaugiasi traukiniais į Latviją ir Lenkiją, tačiau maršrutai liko nuostolingi
    Traukinių maršrutas į Lenkiją atidarytas beveik prieš dvejus metus, maršrutas į Latviją – beveik prieš metus. Bet ir vienas, ir kitas tebėra nepelningi. „Lietuvos geležinkeliai“ sako darantys viską, kad maršrutai atsipirktų. Iki šiol traukiniais į Latviją ir Lenkiją jau pervežta apie 81 tūkst. keleivių.

    ...

    Įmonė teigia, kad vietiniai ir tarptautiniai maršrutai nėra pelningi, todėl juos remia valstybė. Per pusantrų metų vien tik vietiniams maršrutams iš biudžeto skirta beveik 53 mln. eurų subsidijų.
    Kažkoks keistas straipsnis, kalbinta atsitiktinė ukrainietė, tada profesorius kažką apie tiltus ir tunelius

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Bombardier ar Alstom tai superpatikimi? Tiesiog mes nežinome visų tų smulkmenų iš užsienio šalių ir todėl atrodo, kad ten labai kokybiška technika. Kitas dalykas yra tai, kokį garantinio ir pogarantinio aptarnavimo planą pasirenka pirkėjas. Jei svarbu nupirkti kuo pigiau ir tik garantija kuo pigesnė, tai gaunasi kaip gaunasi...
    Patikimumas/nepatikimumas labiau priklauso nuo konkretaus modelio, o ne nuo gamintojo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O kokios problemos? Taip. Tai yra nauji ir labai nepatikimi traukiniai, nes jie yra pagaminti Lenkijoje, o ne Prancūzijoje.
    Bombardier ar Alstom tai superpatikimi? Tiesiog mes nežinome visų tų smulkmenų iš užsienio šalių ir todėl atrodo, kad ten labai kokybiška technika. Kitas dalykas yra tai, kokį garantinio ir pogarantinio aptarnavimo planą pasirenka pirkėjas. Jei svarbu nupirkti kuo pigiau ir tik garantija kuo pigesnė, tai gaunasi kaip gaunasi...

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O kokios problemos? Taip. Tai yra nauji ir labai nepatikimi traukiniai, nes jie yra pagaminti Lenkijoje, o ne Prancūzijoje.
    Tai kad kai atvažiuos nauji elektriniai, vieninteliai keleiviniai pagaminti ne Lenkijoje bus Škodos, nes vis dėl to Staddler Polska gamina
    Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.10.22, 21:45.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O kokios problemos? Taip. Tai yra nauji ir labai nepatikimi traukiniai, nes jie yra pagaminti Lenkijoje, o ne Prancūzijoje.
    Tiesiog dabar kai sakoma "nauji traukiniai", galima pagalvoti, kad kalbama apie Stadlerius, kurie šiuo metu gaminami. O ir šiaip 11 metų ar senesni traukiniai nebelabai nauji.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Gera komunikacija iš LTG. Jie "naujais traukiniais" vadina, kaip suprantu, 2014 metais pirktas Pesas
    O kokios problemos? Taip. Tai yra nauji ir labai nepatikimi traukiniai, nes jie yra pagaminti Lenkijoje, o ne Prancūzijoje.
    Paskutinis taisė Aleksio; 2024.10.22, 20:39.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė artexs Rodyti pranešimą
    Esmė, kad paprastam žmogui visiškai neįdomu kokia energijos rūšimi varomi traukiniai - ar elektriniai ar dyzeliniai ar gariniai. Svarbu patogiai ir greitai nuvažiuoti.
    Esmė tame, kad LTG atstovai neturėtų pezėti fantazijų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Aš išskaitau, kad dabartiniai Kauno kryptimi važiuojantys bus naudojami Turmanto krypčiai. Ne?
    Nelabai taip galėtų būti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
    Viktorija mėto akmenis į LTG Link daržą. LRT Girdi

    Iš to aiškėja, kur bus naudojami nauji traukiniai.
    Gera komunikacija iš LTG. Jie "naujais traukiniais" vadina, kaip suprantu, 2014 metais pirktas Pesas

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Esmė, kad paprastam žmogui visiškai neįdomu kokia energijos rūšimi varomi traukiniai - ar elektriniai ar dyzeliniai ar gariniai. Svarbu patogiai ir greitai nuvažiuoti.

    Komentuoti:

Working...
X