Truputi sumalė čia žodžius, turi omeny kad kas dabar važiuoja Vilnius-Klaipėda važinės Vilnius-Turmantas.
Bet irgi, skustis kad į Turmantą nevažinėja tokie pat traukiniai kaip į Kauną ir Trakus tai nesąmonė, elektriniai traukiniai neelektrifikuotu ruožu žinoma kad važiuoti negali. Jo, DR'kės prastos ir jomis nemalonu važiuoti, bet skųstis regionų diskriminacija dėl to kad elektrifikuotu ruožu važinėja anksčiau pirkti elektriniai traukiniai tai cirkas kažkoks.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Užpirkti BEMU max 70 km. atstumui be elektrifikacijos. Į Turmantą važiuoti jie tikrai negalės. Buvo jau kituose LTG pranešimuose minėta, kad numatomos BEMU kryptys: Vilnius-Varėna(ten bus pakrovimo infrastruktūra)-Marcinkonys ir Kaunas-Šiauliai. Turint omenyje, kad pakolkas perkama tik 6 vnt. jokiose kitose kryptyse jų ir nebus.
Komentuoti:
-
Aš išskaitau, kad dabartiniai Kauno kryptimi važiuojantys bus naudojami Turmanto krypčiai. Ne?
Komentuoti:
-
Viktorija mėto akmenis į LTG Link daržą. LRT Girdi
Iš to aiškėja, kur bus naudojami nauji traukiniai.
Geležinkelių atstovas sako, kad LTG LINK jau pasirašė sutartį su šveicarų gamintoju „Stadler“. Į Lietuvą atvyks 15 naujų traukinių, o kitais metais jau prasidės jų testavimas.
„Būtent Turmanto kryptimi važiuos nauji traukiniai, ir ten tokių praktiškai nebeišvysime. Ir jeigu, tarkim, važiuoja Vilnius–Klaipėda maršrutais naujesniais traukiniais, tokiais dyzeliniais, būtent tokius traukinius ir matys Turmanto krypties klientai“, – sako „Lietuvos geležinkelių“ atstovas.
Komentuoti:
-
Man tik įdomu, ar važiuodamas su dviračiu aš turiu kažkokiu mistiniu būdų sužinoti kiek keleivių irgi važiuos su dviračiais ir tai bus masinis važiavimas?
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąPalydovė barė, kad jei planuojam masinį važiavimą, reikia prieš kelias dienas parašyti administracijai, kad atsiųstų sąstatą, kuriam yra vagonas vien dviračiams, 40 vietų.
Komentuoti:
-
Che, 3:16 užfiksuotas LTG automobilis, kuriuo privežinėja vandenį ir maistą pardavimams. Esu ne kartą matęs, net ir ne primame kelyje, kai per peroną važiuoja automobiliu ir paskui iškrauna kokias dvi dėžutes. Dėžių gamenimo vežimėliai LTG vis dar neatrasti.
Komentuoti:
-
-
Dar vienas savaitgalinis pasivažinėjimas Marcinkonių DR1AM. Šį kartą tik iš dviejų vagonų. Užtat viduj buvo sėdynės kaip Pesa 630 interjere, su senovišku LG logotipu, ir dešimt, DEŠIMT, dviračių. Yra septynios kabyklos ir pritrūko. Mes trys su plentiniais į Varėną, vienas vyriškis išlipo su savo hibridu Rūdiškėse, ir dar 6 jauni vyrai su graveliais planuojantys minti į Vilnių miškais iš Zervynų. Palydovė barė, kad jei planuojam masinį važiavimą, reikia prieš kelias dienas parašyti administracijai, kad atsiųstų sąstatą, kuriam yra vagonas vien dviračiams, 40 vietų.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Jo, bet šiuo atveju automobilis daugumai yra daug geriau nei traukinys (veža nuo durų iki durų ir bet kurią minutę kada tik nori).
Tai brangiai mokėt už traukini beveik niekam nesinori.
Ps: prinečiau kiek išleidziu auto remontui, tai tikrai kelis kartus mažiau nei kuri kaina. Taip, kad amortizacija ne 2-3 kartus kuri kainos, o dalelė kuro kainos.
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Europos vidurkis apie 32km per dieną. 240000 km per 14 metų yra apie 46km per dieną, gerokai aukščiau vidurkio.
Vidutinis žmogus niekur nevažinėja. Jei komerciniais tikslais drožiate savo automobilį po 100km per dieną, tai suprantama jog supratimas kiek dauguma žmonių važinėja išsikreipia.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ps: prinečiau kiek išleidziu auto remontui, tai tikrai kelis kartus mažiau nei kuri kaina. Taip, kad amortizacija ne 2-3 kartus kuri kainos, o dalelė kuro kainos.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąVažiuodamas traukiniu perki paslaugą. Čia kaip aiškinti, kad samdyti meistrą buto remontui per brangu, nes pats padarysi pigiau.
Tai brangiai mokėt už traukini beveik niekam nesinori.
Ps: prinečiau kiek išleidziu auto remontui, tai tikrai kelis kartus mažiau nei kuri kaina. Taip, kad amortizacija ne 2-3 kartus kuri kainos, o dalelė kuro kainos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą240000 km 14 metų tai skaityk niekur nevažinėjo, tik mieste ar į miestą ne daugiau 30 km per dieną. Na ir 1-2 kartus per mėnesį kur toliau (ne daugiau 300 km pirmyn atgal)... Vidutiniškai.
Vidutinis žmogus niekur nevažinėja. Jei komerciniais tikslais drožiate savo automobilį po 100km per dieną, tai suprantama jog supratimas kiek dauguma žmonių važinėja išsikreipia.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
240000 km 14 metų tai skaityk niekur nevažinėjo, tik mieste ar į miestą ne daugiau 30 km per dieną. Na ir 1-2 kartus per mėnesį kur toliau (ne daugiau 300 km pirmyn atgal)... Vidutiniškai.
Komentuoti:
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Važiuojant dviese Vilnius-Klaipėda antra klase pirmyn atgal gaunasi 96.72€. Su taupesniu automobiliu pirmyn atgal gali pravažiuoti už 50 eur kurui + automobilio eksplotacijos išlaidos. Tačiau automobilio eksplotacijos išlaidos tikrai nesieks 50 eur tokiai kelionei. Be to automobilio vertė krenta net jei juo ir nevažiuojama.
Toyota Corolla Verso 2.2 D4D nuo salono iki atsisveikinimo po beveik 14 metų ir 240 tūkst. km: kartą keistas prarūdijęs degalų bakas, 600 €, kartą keistas kondiškės kompresorius ir plauta sistema (po KASKO remonto, matyt, prinešė į sistemą purvų), 1000€, kartą žiemą sunkiai vedėsi, keista oro srauto matuoklė, kaitinimo žvakės, nors problema buvo kiauram plastmasiuke prie slėgio daviklio. Be to, tepalai, padangos, stabdžiai ir vienas akumuliatorius. Nuvertėjo nuo 18000 € (akcijinė kaina) iki 4000 €. 22 vnt padangų. Sąnaudos kokie 6 l/100 km mieste, 5 užmiesty. Primetus kokius 400 € per metus aptarnavimui ir einamosioms sąnaudoms, 1.2€ per litrą dyzelio, kokius 60 € per metus už civilinį draudimą ir 300 € už KASKO, išeina 17 ct per km arba 2900 € per metus.
Žodžiu, iš 17 ct per km tik kokie 7 yra degalai. Čia gan optimistinis įvertis, na, ir kainos dabar pakilo tiek degalų, tiek automobilių, tiek aptarnavimo darbų.Paskutinis taisė alga; 2024.10.12, 00:16.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Aš primečiau pagal savo pavyzdį taip - vien ant remonto metams man išeina apie 4 ct/km eksploatacinių išlaidų. Ir kuo daugiau važiuosiu, tuo ta suma augs. Toliau - alyva, diržai, padangos. Dar apie 2 ct/km. Galiausiai išeina taip, jei imčiau Vilnius - Klaipėda kelionę pirmyn ir atgal. Kuras 6,5 l/100 lm. Taigi, kuro išeina 39 litrai. Jei dar įskaičius kelis litrus važiavimui pačioje Klaipėdoje, kelionei reikia apie 43 litrų kuro. Benzinas kainuoja, imame vidutiniškai 1,4 Eur/l. Kelionė kainuoja 60 Eur. Dabar primetu kitas išlaidas - 36 Eurai. Kelionės kaina 96 Eurai.
Užuot taikius debilišką kainodarą perkant iš anksto pigiau, reikėtų taikyti dideles lengvatas šeimos kelionėms. Iš esmės vaikai (iki 18 metų) turėtų važiuoti už dyką, jei važiuoja du suaugę. Ir tai turėtų būti ne geležinkelių iniciatyva, o valstybine politika.Paskutinis taisė Al1; 2024.10.11, 20:52.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Važiuodamas traukiniu perki paslaugą. Čia kaip aiškinti, kad samdyti meistrą buto remontui per brangu, nes pats padarysi pigiau.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
Taip selektyviaai skaičiuojant visada bus pigiau auto.
https://www.ultimatespecs.com/car-sp...0-TDI-140.html
Komentuoti:
Komentuoti: