Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ignaloidas
    replied
    Truputi sumalė čia žodžius, turi omeny kad kas dabar važiuoja Vilnius-Klaipėda važinės Vilnius-Turmantas.

    Bet irgi, skustis kad į Turmantą nevažinėja tokie pat traukiniai kaip į Kauną ir Trakus tai nesąmonė, elektriniai traukiniai neelektrifikuotu ruožu žinoma kad važiuoti negali. Jo, DR'kės prastos ir jomis nemalonu važiuoti, bet skųstis regionų diskriminacija dėl to kad elektrifikuotu ruožu važinėja anksčiau pirkti elektriniai traukiniai tai cirkas kažkoks.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Užpirkti BEMU max 70 km. atstumui be elektrifikacijos. Į Turmantą važiuoti jie tikrai negalės. Buvo jau kituose LTG pranešimuose minėta, kad numatomos BEMU kryptys: Vilnius-Varėna(ten bus pakrovimo infrastruktūra)-Marcinkonys ir Kaunas-Šiauliai. Turint omenyje, kad pakolkas perkama tik 6 vnt. jokiose kitose kryptyse jų ir nebus.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Aš išskaitau, kad dabartiniai Kauno kryptimi važiuojantys bus naudojami Turmanto krypčiai. Ne?

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Viktorija mėto akmenis į LTG Link daržą. LRT Girdi

    Iš to aiškėja, kur bus naudojami nauji traukiniai.

    Geležinkelių atstovas sako, kad LTG LINK jau pasirašė sutartį su šveicarų gamintoju „Stadler“. Į Lietuvą atvyks 15 naujų traukinių, o kitais metais jau prasidės jų testavimas.
    Būtent Turmanto kryptimi važiuos nauji traukiniai, ir ten tokių praktiškai nebeišvysime. Ir jeigu, tarkim, važiuoja Vilnius–Klaipėda maršrutais naujesniais traukiniais, tokiais dyzeliniais, būtent tokius traukinius ir matys Turmanto krypties klientai“, – sako „Lietuvos geležinkelių“ atstovas.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Man tik įdomu, ar važiuodamas su dviračiu aš turiu kažkokiu mistiniu būdų sužinoti kiek keleivių irgi važiuos su dviračiais ir tai bus masinis važiavimas?

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    DR1A-300, kuri su atskira patalpa dviračiams, talpina 25 berods

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Palydovė barė, kad jei planuojam masinį važiavimą, reikia prieš kelias dienas parašyti administracijai, kad atsiųstų sąstatą, kuriam yra vagonas vien dviračiams, 40 vietų.
    Nėra tokio sąstato. Daugiausiai DR1A turi 10 vietų dviračiams.

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Che, 3:16 užfiksuotas LTG automobilis, kuriuo privežinėja vandenį ir maistą pardavimams. Esu ne kartą matęs, net ir ne primame kelyje, kai per peroną važiuoja automobiliu ir paskui iškrauna kokias dvi dėžutes. Dėžių gamenimo vežimėliai LTG vis dar neatrasti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Danų traukinių vloggeris Simon Andersen išbandė renovuotą LTG vagoną. Kas įdomu, ir ko nežinojau, kad Švedijos prieš kelis metus renovuoti X2000 naudoja iš esmės identiškas kėdes ir spalvų gamą. Nusižiūrėjo iš teisingų šaltinių, kaip reikia daryti

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Dar vienas savaitgalinis pasivažinėjimas Marcinkonių DR1AM. Šį kartą tik iš dviejų vagonų. Užtat viduj buvo sėdynės kaip Pesa 630 interjere, su senovišku LG logotipu, ir dešimt, DEŠIMT, dviračių. Yra septynios kabyklos ir pritrūko. Mes trys su plentiniais į Varėną, vienas vyriškis išlipo su savo hibridu Rūdiškėse, ir dar 6 jauni vyrai su graveliais planuojantys minti į Vilnių miškais iš Zervynų. Palydovė barė, kad jei planuojam masinį važiavimą, reikia prieš kelias dienas parašyti administracijai, kad atsiųstų sąstatą, kuriam yra vagonas vien dviračiams, 40 vietų.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Jo, bet šiuo atveju automobilis daugumai yra daug geriau nei traukinys (veža nuo durų iki durų ir bet kurią minutę kada tik nori).
    Tai brangiai mokėt už traukini beveik niekam nesinori.

    Ps: prinečiau kiek išleidziu auto remontui, tai tikrai kelis kartus mažiau nei kuri kaina. Taip, kad amortizacija ne 2-3 kartus kuri kainos, o dalelė kuro kainos.
    Tai automobilis visada bus geriau, o automobilis su asmeniniu vairuotoju dar geriau. Elementarus dalykas reikia nuvykti nuo taško A iki taško B, nesvarbu kur ir kokiu atstumu. Pastatyk automobilį arba pasiūlyk VT, 98% pasirinks automobilį. Važiuodamas traukiniu gauni kai kurių galimų rūpesčių atsikratymą, tokių kaip tau nesvarbu KET, nereiks rūpintis jeigu kas nutiks transporto priemonei ir pan. Aišku tai nedažni nutikimai, bet ir šio rūpesčio nebuvimą sunku įvertinti finansiškai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Europos vidurkis apie 32km per dieną. 240000 km per 14 metų yra apie 46km per dieną, gerokai aukščiau vidurkio.

    Vidutinis žmogus niekur nevažinėja. Jei komerciniais tikslais drožiate savo automobilį po 100km per dieną, tai suprantama jog supratimas kiek dauguma žmonių važinėja išsikreipia.
    Europos vidurkis mažesnis, nes yra geras VT. Ar čia tik grynai kelionė automobiliu? Nes daugelyje didmiesčių žmonės negali ten, kur nori atvažiuoti automobiliu ir yra priversti naudotis VT, palikdami automobilius kažkur P+R parkinguose. Beje, Lenkijoje tai veikia. O Lietuvoje irgi tenka matyti prie kai kurių sankryžų ar kaimų stotelių paliktus automobilius. Juos palieka tie, ką veža į darbą autobusais stambios įmonės.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Ps: prinečiau kiek išleidziu auto remontui, tai tikrai kelis kartus mažiau nei kuri kaina. Taip, kad amortizacija ne 2-3 kartus kuri kainos, o dalelė kuro kainos.
    į amortizaciją reikėtų įtraukti ne tik remontą, bet ir pačio automobilio kainą/nuvertėjimą.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Važiuodamas traukiniu perki paslaugą. Čia kaip aiškinti, kad samdyti meistrą buto remontui per brangu, nes pats padarysi pigiau.
    Jo, bet šiuo atveju automobilis daugumai yra daug geriau nei traukinys (veža nuo durų iki durų ir bet kurią minutę kada tik nori).
    Tai brangiai mokėt už traukini beveik niekam nesinori.

    Ps: prinečiau kiek išleidziu auto remontui, tai tikrai kelis kartus mažiau nei kuri kaina. Taip, kad amortizacija ne 2-3 kartus kuri kainos, o dalelė kuro kainos.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    240000 km 14 metų tai skaityk niekur nevažinėjo, tik mieste ar į miestą ne daugiau 30 km per dieną. Na ir 1-2 kartus per mėnesį kur toliau (ne daugiau 300 km pirmyn atgal)... Vidutiniškai.
    Europos vidurkis apie 32km per dieną. 240000 km per 14 metų yra apie 46km per dieną, gerokai aukščiau vidurkio.

    Vidutinis žmogus niekur nevažinėja. Jei komerciniais tikslais drožiate savo automobilį po 100km per dieną, tai suprantama jog supratimas kiek dauguma žmonių važinėja išsikreipia.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    240000 km 14 metų tai skaityk niekur nevažinėjo, tik mieste ar į miestą ne daugiau 30 km per dieną. Na ir 1-2 kartus per mėnesį kur toliau (ne daugiau 300 km pirmyn atgal)... Vidutiniškai.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Važiuojant dviese Vilnius-Klaipėda antra klase pirmyn atgal gaunasi 96.72€. Su taupesniu automobiliu pirmyn atgal gali pravažiuoti už 50 eur kurui + automobilio eksplotacijos išlaidos. Tačiau automobilio eksplotacijos išlaidos tikrai nesieks 50 eur tokiai kelionei. Be to automobilio vertė krenta net jei juo ir nevažiuojama.
    Vienam youtube video bičas skaičiavo seno Volvo kledaro ekspluatacijos sąnaudas, o aš buvau nesenai pardavęs šeimyninę mašiną, galėjau primesti pilną kainą. Komentare parašiau, kopijuoju:

    Toyota Corolla Verso 2.2 D4D nuo salono iki atsisveikinimo po beveik 14 metų ir 240 tūkst. km: kartą keistas prarūdijęs degalų bakas, 600 €, kartą keistas kondiškės kompresorius ir plauta sistema (po KASKO remonto, matyt, prinešė į sistemą purvų), 1000€, kartą žiemą sunkiai vedėsi, keista oro srauto matuoklė, kaitinimo žvakės, nors problema buvo kiauram plastmasiuke prie slėgio daviklio. Be to, tepalai, padangos, stabdžiai ir vienas akumuliatorius. Nuvertėjo nuo 18000 € (akcijinė kaina) iki 4000 €. 22 vnt padangų. Sąnaudos kokie 6 l/100 km mieste, 5 užmiesty. Primetus kokius 400 € per metus aptarnavimui ir einamosioms sąnaudoms, 1.2€ per litrą dyzelio, kokius 60 € per metus už civilinį draudimą ir 300 € už KASKO, išeina 17 ct per km arba 2900 € per metus.

    Žodžiu, iš 17 ct per km tik kokie 7 yra degalai. Čia gan optimistinis įvertis, na, ir kainos dabar pakilo tiek degalų, tiek automobilių, tiek aptarnavimo darbų.
    Paskutinis taisė alga; 2024.10.12, 00:16.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aš primečiau pagal savo pavyzdį taip - vien ant remonto metams man išeina apie 4 ct/km eksploatacinių išlaidų. Ir kuo daugiau važiuosiu, tuo ta suma augs. Toliau - alyva, diržai, padangos. Dar apie 2 ct/km. Galiausiai išeina taip, jei imčiau Vilnius - Klaipėda kelionę pirmyn ir atgal. Kuras 6,5 l/100 lm. Taigi, kuro išeina 39 litrai. Jei dar įskaičius kelis litrus važiavimui pačioje Klaipėdoje, kelionei reikia apie 43 litrų kuro. Benzinas kainuoja, imame vidutiniškai 1,4 Eur/l. Kelionė kainuoja 60 Eur. Dabar primetu kitas išlaidas - 36 Eurai. Kelionės kaina 96 Eurai.
    Užuot taikius debilišką kainodarą perkant iš anksto pigiau, reikėtų taikyti dideles lengvatas šeimos kelionėms. Iš esmės vaikai (iki 18 metų) turėtų važiuoti už dyką, jei važiuoja du suaugę. Ir tai turėtų būti ne geležinkelių iniciatyva, o valstybine politika.
    Paskutinis taisė Al1; 2024.10.11, 20:52.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Važiuodamas traukiniu perki paslaugą. Čia kaip aiškinti, kad samdyti meistrą buto remontui per brangu, nes pats padarysi pigiau.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

    Taip selektyviaai skaičiuojant visada bus pigiau auto.
    Kad nesidraskant su senu pasatu, kuras pirmyn atgal kainuos apie 50€.

    https://www.ultimatespecs.com/car-sp...0-TDI-140.html

    Komentuoti:

Working...
X