Parašė rmss
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Jokio skirtumo, užsienio ar neužsienio. Tiesiog žmonės važiuoja ten, kur važiuoja, ir ne LTG spręsti, kur žmonėms labiau reikia - į Rygą ar į Klaipėdą. Žmonės patys nuspręs. Anyway, suprantama, trūksta riedmenų visiems maršrutams. Visgi riedmenys turėtų pradėti atsilaisvinti kitais metais.
- 4 patinka
-
Vilnius-Klaipėda savaitgaliais neužtenka bilietų, valstybiniam vežėjui prioritizuot užsienio maršrutą būtų visiškas absurdas.Parašė John Rodyti pranešimąĮdomu, ar negalvojama Rygos traukinį savaitgaliais,pavyzdžiui, dvigubinti? Dažną savaitgalį gauti bilietą yra sudėtinga. Čia net nekalbant apie poreikį turėti bent dvi poras traukinių per dieną.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
4 val. išvykimas jau nebe naktinis traukinys, o tiesiog ankstyvas.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Žiū, mūsų numylėtas IC144 Hancia iš Krokuvos išvyksta 03:56, Varšuva tarp 07:30 ir 08:05. Į lėktuvus irgi ne visi skundžiasi, kad tenka anksti keltis. Manyčiau atvykti į Klaipėdą 07:30 - 08:00 darbo dienai būtų optimalu. Važiuojant automobiliu vistiek išvažiuoti tektų ~ 04:00 - pats bjauriausias laikas šviežiam vairavimui, bent jau man.
Kai važinėdavau naktiniu Klaipėdos traukiniu, visada būdavo gan daug keleivių. Ir jie nelipdavo Kaune, bet labiau taikydavos į Žemaitėją. Išskyrus tuos, kurie išlipdavo Pravieniškėse, bet ten kita istorija.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu, ar negalvojama Rygos traukinį savaitgaliais,pavyzdžiui, dvigubinti? Dažną savaitgalį gauti bilietą yra sudėtinga. Čia net nekalbant apie poreikį turėti bent dvi poras traukinių per dieną.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Išėjo LTG metinės ataskaitos, LTG Link: https://doc.ltg.lt/lt/apie_mus/veikl...ta_LT_2024.pdf
Iš įdomesnės informacijos - keleivių pasiskirstymas vietiniuose maršrutuose ir keleivių skaičius tarptautiniuose maršrutuose
Nuo 2022 m. gruodžio 11 d. kasdien pradėjo kursuoti Lenkijos vežėjo „PKP INTERCITY“ traukinys maršrute Krokuva–Mockava–Krokuva, prie šio traukinio yra priderintas „LTG Link“ traukinys maršrute Vilnius–Mockava–Vilnius. Per 2024 m. šiuo maršrutu važiavo 113 tūkst. keleivių, iš jų tarptautiniame susisiekime – 41 tūkst. Vidutinis traukinio užimtumas siekė 56 proc.
Nuo 2023 m. gruodžio 27 d. pradėjo kursuoti traukinys į Rygą. Traukiniai kasdien pradėjo kursuoti tiesioginiu maršrutu Vilnius–Joniškis–Ryga. Per 2024 m. šiuo maršrutu važiavo 94 tūkst. keleivių, iš jų tarptautiniame susisiekime – 64 tūkst. Vidutinis traukinio užimtumas siekė 65 proc.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Ir akurat iš dalies kartojamas Minkas - Talinas "Чайка", net ir pagal laiką.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąTai jei jau naktinį tai gal tada Kaunas-Vilnius-Daugpilis-Ryga-Tartu-Talinas
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Žiū, mūsų numylėtas IC144 Hancia iš Krokuvos išvyksta 03:56, Varšuva tarp 07:30 ir 08:05. Į lėktuvus irgi ne visi skundžiasi, kad tenka anksti keltis. Manyčiau atvykti į Klaipėdą 07:30 - 08:00 darbo dienai būtų optimalu. Važiuojant automobiliu vistiek išvažiuoti tektų ~ 04:00 - pats bjauriausias laikas šviežiam vairavimui, bent jau man.Parašė eigh Rodyti pranešimąMan apskritai atrodo, kad viena Lietuva per maža naktiniams maršrutams. Kad būtų bent kažkiek logiškas, Vilnius-Klaipėda turėtų išvykti iki vidurnakčio ir atvykti bent jau 6 val. ryto, taigi, kelionė turėtų trukti mažiausiai 6 val., kai dabar kelionė trunka plius minus 4. Kur ištraukti kelias papildomas valandas? Dirbtinai lėtinti važiavimą? Tuščiai stoti kiekviename kaime? Ilgai stovėti Šiauliuose ar kitur? Jeigu taikyti į 8-9 ryto, traukinys apskritai turėtų išvykti kokią 2-3 val. ryto - kas norės pusę nakties nemiegoti ir atvykti į Klaipėdą/Vilnių pavargęs ir nesiprausęs? Kas išvis yra tie mistiniai verslininkai, kuriems žūtbūt reikia būti Klaipėdoje/Vilniuje ryte, o ne susiskambinti per Zoom, ir dėl kokių priežasčių jie rinksis naktinę kelionę traukiniu, o ne iš vakaro arba anksti ryte per 3 val. nuvažiuoti automobiliu?
Kai važinėdavau naktiniu Klaipėdos traukiniu, visada būdavo gan daug keleivių. Ir jie nelipdavo Kaune, bet labiau taikydavos į Žemaitėją. Išskyrus tuos, kurie išlipdavo Pravieniškėse, bet ten kita istorija.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Eiti miegoti likusiai nakčiai. Jei traukinys iš Vilniaus išvyktų apie 19.30, galėtų laisvai atvykti į Rygą vidurnaktį.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Ir ką veikti atvažiavus Rygoje tarp 3 val. ir 4 val. nakties?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
AŠ! AŠ!Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Ir ką veikti atvažiavus Rygoje tarp 3 val. ir 4 val. nakties?
Ekskursija po Senamiestį.
Taip, buvau pakeliui įTalllinnnąąąą.
Ten kažkaip ankstokai ryte turėjom atvyki į Helsinkio keltą, tai didelio pasirinkimo nebuvo ką veikti. Jūroje naktį maudytis pavojinga, ypač kaip pusė autobuso laipsniuose.
Komentuoti:
-
Tai jei jau naktinį tai gal tada Kaunas-Vilnius-Daugpilis-Ryga-Tartu-Talinas
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kažkada skaičiavom šitoj ar kitoj temoj, kad kelionėms iš/į Rygos maršrutas Vilnius-Kaunas-Ryga-Talinas nebūtų naudingas, bet principe galėtų sukurti naudingų jungčių.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Ir ką veikti atvažiavus Rygoje tarp 3 val. ir 4 val. nakties?
Komentuoti:
-
Ir ką veikti atvažiavus Rygoje tarp 3 val. ir 4 val. nakties?Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąKaunas-Varšuva ir Vilnius-Kaunas-Ryga-Talinas būtų tinkami naktiniams maršrutams.
Komentuoti:
-
Kaunas-Varšuva ir Vilnius-Kaunas-Ryga-Talinas būtų tinkami naktiniams maršrutams.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Man apskritai atrodo, kad viena Lietuva per maža naktiniams maršrutams. Kad būtų bent kažkiek logiškas, Vilnius-Klaipėda turėtų išvykti iki vidurnakčio ir atvykti bent jau 6 val. ryto, taigi, kelionė turėtų trukti mažiausiai 6 val., kai dabar kelionė trunka plius minus 4. Kur ištraukti kelias papildomas valandas? Dirbtinai lėtinti važiavimą? Tuščiai stoti kiekviename kaime? Ilgai stovėti Šiauliuose ar kitur? Jeigu taikyti į 8-9 ryto, traukinys apskritai turėtų išvykti kokią 2-3 val. ryto - kas norės pusę nakties nemiegoti ir atvykti į Klaipėdą/Vilnių pavargęs ir nesiprausęs? Kas išvis yra tie mistiniai verslininkai, kuriems žūtbūt reikia būti Klaipėdoje/Vilniuje ryte, o ne susiskambinti per Zoom, ir dėl kokių priežasčių jie rinksis naktinę kelionę traukiniu, o ne iš vakaro arba anksti ryte per 3 val. nuvažiuoti automobiliu?
Vienintelis teorinis panašus maršrutas galėjo būti Minskas (arba tolesni Baltarusijos miestai)-Klaipėda. Tuomet atstumas ir alternatyvų nebuvimas gal ir pateisintų turistinį naktinį traukinį vasarą. Bet dėl visiems suprantamų priežasčių tai neįmanoma ir kažin ar artimiausioje ateityje bus - ir labai gerai.Paskutinis taisė eigh; 2025.05.05, 14:32.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Naktinis Klaipėda-Vilnius gal ir būtų patogus vykstantiems į komandiruotę Vilniuje, kuriems reikia būti 8-9 val. ryto. Klausimas kiek tokių yra. Ar yra poreikis iš Vilniaus į Klaipėdą tokiu laiku. O daryti turistams didelį naktinį traukinį-restoraną "saulėlydis-saulėtekis" poreikis turbūt nedidelis.
Komentuoti:
-
Dabar yra geras pavyzdys, kiek trunka kelionė tarp Kauno ir Klaipėdos:
17.00 Kaunas - 19.04 Šiauliai
19.12 Šiauliai - 21.04 Klaipėda (Vilnius-Klaipėda traukinys)
Taigi, keturios valandos. Galbūt būtų galima kelioms minutėms sutrumpinti sustojimą Šiauliuose, panaikinti Kaunas-Šiauliai atkarpoje tris mažareikšmes stoteles, bet esmė išlieka ta pati - 3.50 val. ar panašiai, lyginant su 2.30 val. autobusu.
Manau, kad geriau būtų dažninti susisiekimą Kaunas-Šiauliai ir suderinti su Klaipėdos link vykstančiais traukiniais, kad norintieji į Klaipėdą, Kretingą, Plungę ar Telšius galėtų patogiai persėsti. Juolab, kad tiesioginis traukinys Kaunas-Klaipėda atkarpoje Jonava-Klaipėda sukurtų neproporcingai didelį dažnumą.
O paversti 2 val. kelionę automobiliu arba 2.30 val. kelionę autobusu naktiniu traukiniu būtų stipru ir - neabejotinai - nekonkurencinga.
Vat kodėl amžinai pilnas Vilnius-Klaipėda važiuoja kas tris valandas arba kodėl konkurencingas maršrutas Kaunas-Šiauliai iki šiol važiuoja kartą ar du per dieną - išlieka klausimas. Tarp tokių miestų kaip Kaunas ir Šiauliai traukiniai apskritai turėtų važiuoti taktiniu tvarkaraščiu kas dvi valandas, kartą ar du per dieną pridedant papildomus lėtuosius regioninius traukinius stojančius kiekviename kaime. Populiariuoju Vilnius-Klaipėda taip pat.Paskutinis taisė eigh; 2025.05.05, 13:47.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Tai maršrute ne viena Klaipėda yra. Yra ir Telšiai ir Plungė, į kuriuos kelionė autobusu iš Kauno trunka beveik 4 val. Ne 3 miestų valstybė tesam. Bėgiai yra traukinių ne.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kiekvienas komentaras didina lankomumą. Kuo didesnis forumo lankomumas - tuo daugiau forumas gauna pinigų už reklamą.Parašė digital Rodyti pranešimąTai kam komentuoji?
Komentuoti:
-
O juk galima ant sėdmaišio prie tilto į jūrą, įmerkus kojas į.. smėlį.Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
Kur ryte dirbsi? Ant suoliuko basankėj išsitraukęs makbuką?
Komentuoti:
Komentuoti: