Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • 1G2G
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Seniau buvo galima, bet pakeitė todėl, kad bilietas būtų vienkartinis, o ne dienos. Nes atsirado tokių kurie su vienu bilietu važiuodavo kelis kartus arba dar dažniau tiesiog perduodavo kitam.
    Galima apriboti galiojimo laiką, pvz. 4 valandomis, kaip berods yra Italijoje. Bet tuomet reikia komposterių.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Čia viena erzinanti LTG problema - galimybės važiuoti kitu reisu, nei parašyta ant bilieto, nebuvimas. Kaip tik pats Šeštadienį buvau tokioje situacijoje, kai iš Lentvario turėjau išvažiuoti 11 minučių vėlesniu traukiniu, bet prie perono jau laukė ankstesnis traukinys. Techniškai nebuvo jokios galimybės važiuoti tuo traukiniu su vėlesnio traukinio bilietu, bet konduktorius pademonstravo puikius taktinio customer service skillsus ir leido važiuoti. Šiaip, visiškas absurdas, kad tokiais visiškai vietiniais "commuter" maršrutais bilietus reikia pirkti į konkretų reisą, o ne tiesiog maršrutą. Ypač traukiniuose, kurie 2-oje klasėje net neturi rezervuojamų vietų. Tai yra tiesiog nesąmonė, kuri visiškai nemeikina senso. LTG padarė ne vieną labai teigiamą žingsnį savo tiketingo sistemoje ir klientų aptarnavime, bet šitas dalykas yra vienas didelis šaukšto deguto, kuris viską gadina.
    Seniau buvo galima, bet pakeitė todėl, kad bilietas būtų vienkartinis, o ne dienos. Nes atsirado tokių kurie su vienu bilietu važiuodavo kelis kartus arba dar dažniau tiesiog perduodavo kitam.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
    Kai šeštadienį esant geram orui sugalvoji nuvažiuot į Trakus ir nori nusipirkt bilietus iš anksto, bet gauni dvivagonį EJ'ų (008) ir turi tokia situaciją...




    Kiek LTG iš viso pirko/turi dvivagonių? Tik vieną ar daugiau?
    Čia viena erzinanti LTG problema - galimybės važiuoti kitu reisu, nei parašyta ant bilieto, nebuvimas. Kaip tik pats Šeštadienį buvau tokioje situacijoje, kai iš Lentvario turėjau išvažiuoti 11 minučių vėlesniu traukiniu, bet prie perono jau laukė ankstesnis traukinys. Techniškai nebuvo jokios galimybės važiuoti tuo traukiniu su vėlesnio traukinio bilietu, bet konduktorius pademonstravo puikius taktinio customer service skillsus ir leido važiuoti. Šiaip, visiškas absurdas, kad tokiais visiškai vietiniais "commuter" maršrutais bilietus reikia pirkti į konkretų reisą, o ne tiesiog maršrutą. Ypač traukiniuose, kurie 2-oje klasėje net neturi rezervuojamų vietų. Tai yra tiesiog nesąmonė, kuri visiškai nemeikina senso. LTG padarė ne vieną labai teigiamą žingsnį savo tiketingo sistemoje ir klientų aptarnavime, bet šitas dalykas yra vienas didelis šaukšto deguto, kuris viską gadina.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Lunar Rodyti pranešimą
    Lyg nepaminėta, bet patvorinė Pesa prikelta.
    Ačiū John, rašiusiam skundus dėl to.

    Komentuoti:


  • Lunar
    replied
    Lyg nepaminėta, bet patvorinė Pesa prikelta.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Gamykliškai trys yra dvivagoniai: 006, 008 ir 009. Bet paskutiniais metais su vagonais visiška mišrainė, dažnai į sąstatą jungiami skirtingą numeraciją turintys vagonai, bet to, ne retas atvejis, kai trivagonis būna sutrumpintas iki dvivagonio.

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    Kai šeštadienį esant geram orui sugalvoji nuvažiuot į Trakus ir nori nusipirkt bilietus iš anksto, bet gauni dvivagonį EJ'ų (008) ir turi tokia situaciją...

    Click image for larger version

Name:	20250329.jpg
Views:	1065
Size:	42,2 kB
ID:	2191085


    Kiek LTG iš viso pirko/turi dvivagonių? Tik vieną ar daugiau?

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Autobusų ir traukinių suderinamumas yra sena bėda, kurią mėginta pradėti spręsti dar paskutiniame praeito amžiaus dešimtmetyje. Tik visas sprendimas apsiribojo ir baigėsi tuo, kad geležinkelio stotyse (bent jau rajono centrų) buvo iškabinti autobusų tvarkaraščiai iš o miesto autobusų stoties. Ir lygtais autobusų stotyse geležinkelio tvarkaraščiai. Prasitęsė tas iki pirmojo tvarkaraščių pakeitimo ir daugiau net tų tvarkaraščių nieks nekabino.

    Komentuoti:


  • Valdemar
    replied
    Padėliojau galimybes Nemenčinę pasiekti traukiniu (bent jau iš dalies). Yra labai patogių persėdimų, bet, deja, absoliuti dauguma tvarkaraščių visiškai tokiai kelionei nepritaikyti. Bezdonyse geležinkelio stotis ir autobusų stotelė yra vienas šalia kito, tačiau dažnu atveju autobusai atvyksta kelios minutės po traukinio išvykimo, išvyksta kelios minutės prieš traukiniui atvykstant ir t.t. Manau, kad pasiderinus šiuos transportus ir, idealiu atveju, įvedus bendrą (terminuotą) bilietą, tokia kelione susigundytų ne vienas, ypač, kai net ir šiuo metu kelionė iš Nemenčinės iki Vilniaus centro persėdant Bezdonyse trunka 47 minutes - 11 minučių greičiau nei važiuojant vien autobusais. Toks transporto priderinimas leistų iš Nemenčinės taip pat patogiai (ir greičiau nei vien autobusais) nukeliauti į Naująją Vilnią. Prisegu ŠIUO METU galimus susijungimus, padarius geresnę situaciją galima būtų sukurti puikią galimybę keliauti tarp Vilniaus centro ar Naujosios Vilnios ir Nemenčinės ir patogiau, ir greičiau nei autobusais.

    Click image for larger version  Name:	Ekrano kopija 2025-03-20 233659.png Views:	0 Size:	21,4 kB ID:	2189820

    Komentuoti:


  • _marius_
    replied
    Parašė xvoss Rodyti pranešimą

    Pats esu buvęs Trakietis (emigravęs, bet kartais grįžtu) ir galiu pasakyt, kad nors traukinių pakanka, bet vietos valdža visiškai tuo nesinaudoja.. pvz. yra autobuso maršrutas Geležinkelio stotis - Centras-Pilis-Tiškevičiaus rūmai (ir atgal) bet jis ant tiek nesuderintas su traukinių maršrutais, kad man atrodo tvarkaraštį kūrė visiški debilai, pvz. traukinys atvažiuoja 10.00, o "jungiantis" autobusas jau prieš 5 min išvažiavęs.. arba atveža iki traukinio, kurio reikia 30 min laukt.. ir visiškai nesujungti labiausiai apgyvendinti miesteliai/kaimai su traukinių stotim. Iš viso Trakų rajone yra 8 traukinių stotys, kurios visiškai logiškai neišnaudojamos, manau, kad jeigu kažkas pasėdėtų vieną dieną, pagalvotų ir priderintų vietnius autobusus (kurie aišku yra nuostolingi) prie traukinių, manau būtų visiem naudinga.

    Esu rašęs vietinei valdžiai (merui, seimo nariams iš trakų), vietinei žiniasklaidai prieš kelis metus, kad atkreipti dėmesį, bet visiškai nulis reakcijos..
    Man tai "labai patinka" Druskininkų kryptis: traukinys iš Vilniaus Į Marcinkonis atvyksta 12:26, o autas į Druskininkus būna išvykęs 11:48 . Ir metai iš metų nieko nesikeičia

    Komentuoti:


  • TomasK
    replied
    Parašė xvoss Rodyti pranešimą

    Pats esu buvęs Trakietis (emigravęs, bet kartais grįžtu) ir galiu pasakyt, kad nors traukinių pakanka, bet vietos valdža visiškai tuo nesinaudoja.. pvz. yra autobuso maršrutas Geležinkelio stotis - Centras-Pilis-Tiškevičiaus rūmai (ir atgal) bet jis ant tiek nesuderintas su traukinių maršrutais, kad man atrodo tvarkaraštį kūrė visiški debilai, pvz. traukinys atvažiuoja 10.00, o "jungiantis" autobusas jau prieš 5 min išvažiavęs.. arba atveža iki traukinio, kurio reikia 30 min laukt.. ir visiškai nesujungti labiausiai apgyvendinti miesteliai/kaimai su traukinių stotim. Iš viso Trakų rajone yra 8 traukinių stotys, kurios visiškai logiškai neišnaudojamos, manau, kad jeigu kažkas pasėdėtų vieną dieną, pagalvotų ir priderintų vietnius autobusus (kurie aišku yra nuostolingi) prie traukinių, manau būtų visiem naudinga.

    Esu rašęs vietinei valdžiai (merui, seimo nariams iš trakų), vietinei žiniasklaidai prieš kelis metus, kad atkreipti dėmesį, bet visiškai nulis reakcijos..
    Sveikintina pilietinė iniciatyva! Siūlyčiau parašyti LTG Link. Jie turėtų būti suinteresuoti, kad autobusų ir traukinių tvarkaraštis būtų suderintas. Patys yra minėję, kad autobusus jie mato kaip svarbius privežant keleivį iki galutinio taško.

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied
    Parašė Paulina Rodyti pranešimą
    Sveiki, rašau universitete darbą apie tvarią plėtrą. analizuoju LTG link. Gal kas galesit man siek tiek padeti? Domiuosi kuruose miesteliuose kurių gelezinkelio stotys yra nutolę nuo centro daugiau nei 2,5 km galetu but aktualu tureti dviraciu ar paspirtuku nuomos punktus sujungtus su miestelio centru kad buti galima pasiekti gyvenviete ir taip daugiau zmones vazinetu traukiniais. Pvz Viekšniai (nors nedideli, bet kiek zinau ten zmones naudojasi, bet nepatogu nes sustojimas uz 3 km. Jei butu galima pasiekti lengviau gal daugiau naudotusi.

    Gal kas turit info kur traukiniais naudojasi nelabai daug zmoniu nes nepatogu pasiekti stotele?
    arba
    Gal kas turit info kiek keleiviu naudojasi traukiniais is siu miesteliu? Jonava, Kėdainiai, Pabradė, Trakai, Vilkaviskis, Visaginas, Žasliai, Baisiogala, Dotnuva, Kuršėnai, Viekšniai, Garliava, Radviliskis

    kas jusu nuomone pasiteisintu? Dviraciu/paspirtuku nuomos punktai kai gali pvz rezervuot kartu perkant bilieta ar tiesiog dviraciu saugyklos kad savo dvirati butu galima saugiai palikti? ar nei vienas variantas?

    buciau labai dekinga uz pagalba
    Pats esu buvęs Trakietis (emigravęs, bet kartais grįžtu) ir galiu pasakyt, kad nors traukinių pakanka, bet vietos valdža visiškai tuo nesinaudoja.. pvz. yra autobuso maršrutas Geležinkelio stotis - Centras-Pilis-Tiškevičiaus rūmai (ir atgal) bet jis ant tiek nesuderintas su traukinių maršrutais, kad man atrodo tvarkaraštį kūrė visiški debilai, pvz. traukinys atvažiuoja 10.00, o "jungiantis" autobusas jau prieš 5 min išvažiavęs.. arba atveža iki traukinio, kurio reikia 30 min laukt.. ir visiškai nesujungti labiausiai apgyvendinti miesteliai/kaimai su traukinių stotim. Iš viso Trakų rajone yra 8 traukinių stotys, kurios visiškai logiškai neišnaudojamos, manau, kad jeigu kažkas pasėdėtų vieną dieną, pagalvotų ir priderintų vietnius autobusus (kurie aišku yra nuostolingi) prie traukinių, manau būtų visiem naudinga.

    Esu rašęs vietinei valdžiai (merui, seimo nariams iš trakų), vietinei žiniasklaidai prieš kelis metus, kad atkreipti dėmesį, bet visiškai nulis reakcijos..

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Taigi paaiškino interesantė, kad rašomas ne šiaip akademinis darbas, o kursinis mažiausiom įmanomom pastangom.
    Pakomentavau neatsidaręs paskutinio puslapio. My bad

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Taigi paaiškino interesantė, kad rašomas ne šiaip akademinis darbas, o kursinis mažiausiom įmanomom pastangom.
    Kaip tam senam geram anekdote: nesvarbu kokia darbo tema, svarbu kas vadovas.

    Pasirinktas "paskutinės mylios" būdas veikia Vokietijoje, bet dviračiai ten nuosavi. Apie 2004 metus DB buvo pradėjęs nuomoti elektrinius dviračius, bet nepamenu kad būtų plačiau paplitę.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kadangi rašomas akademinis darbas,
    Taigi paaiškino interesantė, kad rašomas ne šiaip akademinis darbas, o kursinis mažiausiom įmanomom pastangom.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Dviračiu pasiekti stotį gerai, bet yra labai daug niuansų. Visų pirmą sezoniškumas, nors dabar žiemos ir beveik sausos. Antras dalykas kiek dviračių reikia, kad atsipirktų aptarnavimas. Antra kas tuos dviračius prižiūrės ir prieš kiekvieną traukinį grąžins į stotį?

    Komentuoti:


  • Paulina
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kaip galima žinoti kiek keleivių naudojasi traukiniais iš "miestelio" Jonava? Kadangi rašomas akademinis darbas, tai reikėtų remtis kažkokiais objektyviais duomenimis. Jeigu nėra oficialios statistikos (bent jau LTG Link berods neskelbė kiek iš kokios stoties yra keleivių), tai lieka nebent daryti apklausas bandant pasiekti kuo daugiau respondentų iš nagrinėjamų miestų.
    Galbūt pabandyčiau pasikreipti į LTG Link ir jeigu turi bent kažkokią statistiką, paprašyti pasidalinti.
    nu ar butina kabinetis prie zodziu? kam jūs iškart užsipuolat mane dėl detalių kurios čia nėra esminės? esme net ne zmoniu kiekyje mano klausimo, o poreikyje tureti galimybe pasiekti traukinių stotį dviračiu. Tiesiog klausiu jūsų nuomonės. Ieškau informacijos ir kitus, ne tik čia. O jeigu nuspęsiu, kad visgi įdomu būtų aprašyti tokio projekto studiją tai pasidarysiu konkrečias apklausas ir visą kitą ko reikės mano darbui.

    Tiktai būčiau dėkinga už nuomonę apie dviračių poreikį kaip rašiau anksčiau. Jeigu nuomonės neturite, na nieko tokio.

    Komentuoti:


  • 1G2G
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Sveiki, kokie jūsų metodai? Jei kokybiniai (interviu), turėtumėte nuvykti į minėtas stotis ir klausinėti keleivių vietoje / daryti apklausą- galbūt susidarys šiokia tokia imtis.
    Kokybiniam tyrimui imtis turi būti tikslinė, o metodas - giluminiai interviu. O apklausos metodas labiau tinkamas kiekybiniam tyrimui.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Kaip galima žinoti kiek keleivių naudojasi traukiniais iš "miestelio" Jonava? Kadangi rašomas akademinis darbas, tai reikėtų remtis kažkokiais objektyviais duomenimis. Jeigu nėra oficialios statistikos (bent jau LTG Link berods neskelbė kiek iš kokios stoties yra keleivių), tai lieka nebent daryti apklausas bandant pasiekti kuo daugiau respondentų iš nagrinėjamų miestų.
    Galbūt pabandyčiau pasikreipti į LTG Link ir jeigu turi bent kažkokią statistiką, paprašyti pasidalinti.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė Paulina Rodyti pranešimą

    Darbas labiau teorinis, cia kursinis tai labai stipriai greiciausiai nebus kada gilintis. Bet kadangi kazkur cia buvau uzmaciusi zmogu kuris zymejo kiek zmoniu kuriam sustojime įlipa į traukinį važiuojantį į Jašiūnus, pagalvojau kad gal yra entuziastų kurie tokią info renka. Jei turėčiau galimybę ir užtektinai laiko vykdyti gilų tyrimą mielai padaryčiau apklausas. O kadangi paskaičius čia forumą matau daug geležinkelių klausimais apsiskaičiusių žmonių tiesiog bandau paklausti jūsų nuomonės apie tokios paslaugos reikalingumą.

    Dėl to kad miestai, o ne miesteliai - tai sutinku, gali būti, reikės pasitikrinti kiekvieno iš jų statusą. Tiesiog pagal gyventojų skaičių jie gana nedideli todėl ir pavadinau miesteliais. dėkoju už pastabą, bet tai visiskai nesusije su mano klausimo turiniu.
    Prašom, tikrinkitės, kurie yra miestai: https://lt.m.wikipedia.org/wiki/S%C4...etuvos_miestai
    O dėl klausimo turinio, tai kuo mažesnis miestas, tai tuo mažiau turėtų ir potencialių klientų būti, ar ne taip? Aišku sezoniškumas, ar lankytinų objektų kiekis, tai taip pat lemia žmonių srautus.

    Komentuoti:

Working...
X