Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Parašė Košutas Rodyti pranešimą
    dėl to paties Turmanto - kas nutiko su planuojamu pratęsimu į Daugpilį? lyg žadėjo paleisti ant pavasario, bet kažkaip neteko nieko daugiau girdėti apie tai
    Kaip parašyta Gorod.lv (Daugpilio žinios) portale dabar vyksta ekonominė analizė.
    Kaip Daugpilis, taip ir Visaginas labai laukia to traukinio. Daugpilio meras tikisi traukinį sulaukti iki miesto gimtadienio.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Gavus vyks testavimai.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    O kaip čia taip LTG gaus 2026 vidury, o ne 2025 gale?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Aha, tik kažkodėl šiandien net greičiausias traukinys 147km įveikia per 2 valandas. T.y. vidutinis greitis 74 km/h. Gal reikia dinamiškesnių traukinių?
    Ruožą aptarnauja dyzeliniai traukiniai kurie bėgėjasi lėčiau nei elektriniai. Stojant tik miestuose susidaro 8 sustojimai, o prie kiekvieno stulpo - 18.
    D915 prieš kelis metus iš Ignalinos į Vilnių nuveždavo per 1:13h. Reisai, stojantys visur, nuveža per ~1:45. Pusės valandos skirtumas tokioje kelionėje yra tikrai daug, ir gali būti esminis skirtumas, persėdant iš automobilio į traukinį. Kas geriau - kartą į mėnesį važiuojantis žygeivis ar penkias dienas per savaitę Vilniuje dirbantis keleivis?

    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Vasarą tikrai yra ten lipančių ir būtų daugiau, jei tvarkaraštis būtų aiškesnis. Plius daug kur Lietuvoje tikrai galima naudoti mygtukus stotelėse, jei yra norinčių lipti. Paleidus naujus žemagrindžius, pamatysit, vasarą bus pilni traukiniai žygeivių ir dviratininkų.
    Jie ir dabar pilni. Tik tiek, kad pilni šeštadieniais į vieną pusę ir sekmadieniais atgal į Vilnių. Likusias šešias dienas tie patys traukiniai stoja visiškai be reikalo, prailgindami kelionės trukmę keliaujantiems tarp miestų.

    Faktas, kad savaitgaliams galima (ir reikia) paleisti papildomus reisus. Bet lygiai taip pat būtina mažinti sustojimų kiekį kasdieniniuose reisuose.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Max greitis ruože 120 km/h ir juo dažnu reisu yra realiai važiuojama. Stovinėjimas prie kiekvieno stulpo vs tik miestuose važiuojant iki Turmanto prideda arba nuima nuo kelionės trukmės 30 minučių. Gan daug, ypač žinant, kad daugumoje atvejų tose mažose stotelėse absoliučiai nieks nelipa.
    Aha, tik kažkodėl šiandien net greičiausias traukinys 147km įveikia per 2 valandas. T.y. vidutinis greitis 74 km/h. Gal reikia dinamiškesnių traukinių?
    Vasarą tikrai yra ten lipančių ir būtų daugiau, jei tvarkaraštis būtų aiškesnis. Plius daug kur Lietuvoje tikrai galima naudoti mygtukus stotelėse, jei yra norinčių lipti. Paleidus naujus žemagrindžius, pamatysit, vasarą bus pilni traukiniai žygeivių ir dviratininkų.

    Komentuoti:


  • TomasK
    replied

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied
    Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
    Kai šeštadienį esant geram orui sugalvoji nuvažiuot į Trakus ir nori nusipirkt bilietus iš anksto, bet gauni dvivagonį EJ'ų (008) ir turi tokia situaciją...

    Click image for larger version

Name:	20250329.jpg
Views:	1083
Size:	42,2 kB
ID:	2191085


    Kiek LTG iš viso pirko/turi dvivagonių? Tik vieną ar daugiau?
    o stovėt negalima tame traukinyje? jeigu pirkt bilietą pačiam traukiny..

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Košutas Rodyti pranešimą
    dėl to paties Turmanto - kas nutiko su planuojamu pratęsimu į Daugpilį? lyg žadėjo paleisti ant pavasario, bet kažkaip neteko nieko daugiau girdėti apie tai
    Iki gegužės pabaigos laiko dar yra.

    Komentuoti:


  • Košutas
    replied
    dėl to paties Turmanto - kas nutiko su planuojamu pratęsimu į Daugpilį? lyg žadėjo paleisti ant pavasario, bet kažkaip neteko nieko daugiau girdėti apie tai

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Seniau buvo galima, bet pakeitė todėl, kad bilietas būtų vienkartinis, o ne dienos. Nes atsirado tokių kurie su vienu bilietu važiuodavo kelis kartus arba dar dažniau tiesiog perduodavo kitam.
    Problemą visiškai išsprendžia bilieto nuskanavimas aka šiuolaikinės bilietų ir IT technologijos.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Pakalbėkim apie Turmanto kryptį: traukiniai ir platformos, aišku, apgailėtinos būklės. Bet man dar įdomu, kodėl ten tokie keisti tvarkarasčiai mažose stotelėse? Kai stoja tik kažkelintas traukinys skirtingomis kryptimis.
    Manau, kad vasarą tikrai daugiau žmonių pasirinktų išvyką į gamtą traukiniu, o ne automobiliu, jeigu žinotų, kad tarkime Pažeimenėj bus galima "pagauti" traukinį atgal. Juolab, jie velkasi 50-70 km/h, čia ne TGV, kad be reikalo nestabdyti. Aišku, galima pasimokyti iš Europos šalių, ir padaryti mygtuką pagal pareikalavimą (nepalaikau to, nes vistiek ramiau, kai yra tvarkaraštis ir tiek), ir būtų galima nestoti prie kiekvieno stulpo miške.
    Max greitis ruože 120 km/h ir juo dažnu reisu yra realiai važiuojama. Stovinėjimas prie kiekvieno stulpo vs tik miestuose važiuojant iki Turmanto prideda arba nuima nuo kelionės trukmės 30 minučių. Gan daug, ypač žinant, kad daugumoje atvejų tose mažose stotelėse absoliučiai nieks nelipa.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Tai jei patikrina QR - bilietas padaromas negaliojančiu ir tiek.

    Pakalbėkim apie Turmanto kryptį: traukiniai ir platformos, aišku, apgailėtinos būklės. Bet man dar įdomu, kodėl ten tokie keisti tvarkarasčiai mažose stotelėse? Kai stoja tik kažkelintas traukinys skirtingomis kryptimis.
    Manau, kad vasarą tikrai daugiau žmonių pasirinktų išvyką į gamtą traukiniu, o ne automobiliu, jeigu žinotų, kad tarkime Pažeimenėj bus galima "pagauti" traukinį atgal. Juolab, jie velkasi 50-70 km/h, čia ne TGV, kad be reikalo nestabdyti. Aišku, galima pasimokyti iš Europos šalių, ir padaryti mygtuką pagal pareikalavimą (nepalaikau to, nes vistiek ramiau, kai yra tvarkaraštis ir tiek), ir būtų galima nestoti prie kiekvieno stulpo miške.

    PS. LTG galėtų sužiūrėti tvarkaraščių puslapio formatavimą ir rašybą Dvi vietovės su klaidomis pavadinime, daugoka.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2025-03-31 at 08.24.07.png Views:	0 Size:	165,3 kB ID:	2191300

    Komentuoti:


  • 1G2G
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Seniau buvo galima, bet pakeitė todėl, kad bilietas būtų vienkartinis, o ne dienos. Nes atsirado tokių kurie su vienu bilietu važiuodavo kelis kartus arba dar dažniau tiesiog perduodavo kitam.
    Galima apriboti galiojimo laiką, pvz. 4 valandomis, kaip berods yra Italijoje. Bet tuomet reikia komposterių.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Čia viena erzinanti LTG problema - galimybės važiuoti kitu reisu, nei parašyta ant bilieto, nebuvimas. Kaip tik pats Šeštadienį buvau tokioje situacijoje, kai iš Lentvario turėjau išvažiuoti 11 minučių vėlesniu traukiniu, bet prie perono jau laukė ankstesnis traukinys. Techniškai nebuvo jokios galimybės važiuoti tuo traukiniu su vėlesnio traukinio bilietu, bet konduktorius pademonstravo puikius taktinio customer service skillsus ir leido važiuoti. Šiaip, visiškas absurdas, kad tokiais visiškai vietiniais "commuter" maršrutais bilietus reikia pirkti į konkretų reisą, o ne tiesiog maršrutą. Ypač traukiniuose, kurie 2-oje klasėje net neturi rezervuojamų vietų. Tai yra tiesiog nesąmonė, kuri visiškai nemeikina senso. LTG padarė ne vieną labai teigiamą žingsnį savo tiketingo sistemoje ir klientų aptarnavime, bet šitas dalykas yra vienas didelis šaukšto deguto, kuris viską gadina.
    Seniau buvo galima, bet pakeitė todėl, kad bilietas būtų vienkartinis, o ne dienos. Nes atsirado tokių kurie su vienu bilietu važiuodavo kelis kartus arba dar dažniau tiesiog perduodavo kitam.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
    Kai šeštadienį esant geram orui sugalvoji nuvažiuot į Trakus ir nori nusipirkt bilietus iš anksto, bet gauni dvivagonį EJ'ų (008) ir turi tokia situaciją...




    Kiek LTG iš viso pirko/turi dvivagonių? Tik vieną ar daugiau?
    Čia viena erzinanti LTG problema - galimybės važiuoti kitu reisu, nei parašyta ant bilieto, nebuvimas. Kaip tik pats Šeštadienį buvau tokioje situacijoje, kai iš Lentvario turėjau išvažiuoti 11 minučių vėlesniu traukiniu, bet prie perono jau laukė ankstesnis traukinys. Techniškai nebuvo jokios galimybės važiuoti tuo traukiniu su vėlesnio traukinio bilietu, bet konduktorius pademonstravo puikius taktinio customer service skillsus ir leido važiuoti. Šiaip, visiškas absurdas, kad tokiais visiškai vietiniais "commuter" maršrutais bilietus reikia pirkti į konkretų reisą, o ne tiesiog maršrutą. Ypač traukiniuose, kurie 2-oje klasėje net neturi rezervuojamų vietų. Tai yra tiesiog nesąmonė, kuri visiškai nemeikina senso. LTG padarė ne vieną labai teigiamą žingsnį savo tiketingo sistemoje ir klientų aptarnavime, bet šitas dalykas yra vienas didelis šaukšto deguto, kuris viską gadina.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Lunar Rodyti pranešimą
    Lyg nepaminėta, bet patvorinė Pesa prikelta.
    Ačiū John, rašiusiam skundus dėl to.

    Komentuoti:


  • Lunar
    replied
    Lyg nepaminėta, bet patvorinė Pesa prikelta.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Gamykliškai trys yra dvivagoniai: 006, 008 ir 009. Bet paskutiniais metais su vagonais visiška mišrainė, dažnai į sąstatą jungiami skirtingą numeraciją turintys vagonai, bet to, ne retas atvejis, kai trivagonis būna sutrumpintas iki dvivagonio.

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    Kai šeštadienį esant geram orui sugalvoji nuvažiuot į Trakus ir nori nusipirkt bilietus iš anksto, bet gauni dvivagonį EJ'ų (008) ir turi tokia situaciją...

    Click image for larger version

Name:	20250329.jpg
Views:	1083
Size:	42,2 kB
ID:	2191085


    Kiek LTG iš viso pirko/turi dvivagonių? Tik vieną ar daugiau?

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Autobusų ir traukinių suderinamumas yra sena bėda, kurią mėginta pradėti spręsti dar paskutiniame praeito amžiaus dešimtmetyje. Tik visas sprendimas apsiribojo ir baigėsi tuo, kad geležinkelio stotyse (bent jau rajono centrų) buvo iškabinti autobusų tvarkaraščiai iš o miesto autobusų stoties. Ir lygtais autobusų stotyse geležinkelio tvarkaraščiai. Prasitęsė tas iki pirmojo tvarkaraščių pakeitimo ir daugiau net tų tvarkaraščių nieks nekabino.

    Komentuoti:

Working...
X