Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ignaloidas
    replied
    Parašė 1G2G Rodyti pranešimą

    Nesu gerai susipažinęs su Šalčininkais - bet kodėl neįmanoma įrengti stoties Šalčininkuose ties Tartoku?

    Bėgiai ten, tikiuosi, nenuardyti?
    Nes geležinkelis nuo sienos iki Stasylų stoties aptvertas nes būtent Stasylų stotyje yra vykdomos visos muitinės procedūros. Pastumti stotį kad būtų tiesioje atkarpoje iki Tartokų būtų įmanoma, bet gana daug vargo su mažai naudos - sakyčiau didesni šansai padaryt kelių kilometrų atšaką kad padaryti mažą galinę stotį panašiai kaip yra Trakuose jau labiau pačiame miestelyje, pvz. ties Pramonės ir Mickevičiaus gatvių sankryža, yra pakankamai vietos ir stočiai ir vėžei iki Stasylų stoties kad nuo jos nusukimą daryti.

    Spėčiau kad abu variantai daugmaž panašiai kainuotų, o nauja stotis Šalčininkuose būtų gerokai geresnis sprendimas. Bet tam reikia pinigų, ir klausimas iš kur juos gauti. Savivaldybė vargu ar norės/galės didžiąją dalį kainos prisiimti, LTG dabar investicijų fokusas visai į kitą pusę (RB ir pan). Bent jau iš LTG kalbėjimai buvo kad iš EU fondų plačiajai vėžei dabar jau nebelabai gausi pinigų - bet gal jie turėjo omeny tik didesnius projektus?

    Komentuoti:


  • 1G2G
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Nuo Stasylų stoties iki Šalčininkų centro yra vietos nenugriaunant nei vieno namo pastatyti 2,5 km geležinkelio atšakėlę.
    Nesu gerai susipažinęs su Šalčininkais - bet kodėl neįmanoma įrengti stoties Šalčininkuose ties Tartoku?

    Bėgiai ten, tikiuosi, nenuardyti?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tuose pačiuose jau ne kartą minėtuose Salininkuose. Vilniaus rajone Kenos maršrute reikėtų stotelės ties Viktariškėmis.

    Komentuoti:


  • 1G2G
    replied
    Neveronyse prie Kauno taip pat reikėtų stotelės

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šalčininkuose vairuotojų problema mažiau aktuali. Vienintelis pelningas maršrutas. Kas liks parkui? Tik nuostolingi reisai į kaimus? Nebent patys LTG suorganizuos savo sąskaita maršrutą neatsiklausdami Šalčininkų savivaldybės noro. Nes įstatymas dėl keleivių vežimo kombinuotu būdu geležinkeliais jau senokai priimtas. Kitas dalykas, kiek ten jame teisių ir pareigų turi savivaldybės.

    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Nuo Stasylų stoties iki Šalčininkų centro yra vietos nenugriaunant nei vieno namo pastatyti 2,5 km geležinkelio atšakėlę.
    Jei 1919-1940 m. Lietuvoje buvo nutiesti keli šimtai km geležinkelių, tai 1991-2024 m. tik išardyti, uždaryti keli šimtai kilometrų. Rekonstrukcija likusių linijų ne prie ko. RB irgi. Kelių stotelių įrengti nesugebama esamuose maršrutuose prie traukos taškų, kurie padidintų keleivių skaičių...
    Paskutinis taisė Al1; 2024.12.14, 17:14.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Jau prieš porą metų berods buvo planai Salininkų stotelę įrengti. Taip pat Priekulėje stotelė mieste padaryti, nes stotis, kurioje dabar stojama, yra miesto pakraštyje... Dar berods kažkokią stotelę įrengti. Kol kas nieko nepadaryta...
    Rašyti rašo, norėti gal ir nori, bet labai abejoju, ar Šalčininkų rajono valdžia sutiks leisti autobusu į Stasylas, nes tai atimtų keleivius iš autobusų maršrutų. Nebent traukiniai ten važiuotų tik porą kartų per dieną ir blogu laiku...
    Paleis autobusus vietoje Vilniaus į Stasylas, sutaupys darbo laiko ir nieko nepraras. Ar manot, kad tik Vilniuje vairuotojų trūkumas?

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Nuo Stasylų stoties iki Šalčininkų centro yra vietos nenugriaunant nei vieno namo pastatyti 2,5 km geležinkelio atšakėlę.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jau prieš porą metų berods buvo planai Salininkų stotelę įrengti. Taip pat Priekulėje stotelė mieste padaryti, nes stotis, kurioje dabar stojama, yra miesto pakraštyje... Dar berods kažkokią stotelę įrengti. Kol kas nieko nepadaryta...
    Rašyti rašo, norėti gal ir nori, bet labai abejoju, ar Šalčininkų rajono valdžia sutiks leisti autobusu į Stasylas, nes tai atimtų keleivius iš autobusų maršrutų. Nebent traukiniai ten važiuotų tik porą kartų per dieną ir blogu laiku...

    Komentuoti:


  • TomasK
    replied
    LTG Link svarsto nuo 2025 m. trečio ketvirčio maršrutą Vilnius–Jašiūnai pratęsti iki Stasylų geležinkelio stoties, nuo kurios iki Šalčininkų kursuotų priderintas autobusas. Taip pat, panašu, planuojama įrengti ir papildomas 2 stoteles: ties IKEA ir ties Salininkais (žr. straipsnio paskutinę nuotrauką). Skamba neblogai. Nenustebčiau, jei ir baterinį Štadlerį ateity paleistų.

    https://www.salcininkai.lt/naujienos...tstovais:16788
    Paskutinis taisė TomasK; 2024.12.14, 05:54.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Buvo nutrauktas kontaktinis tinklas, kaip suprantu.
    Kiek nugirdau iš konduktorių, Vilnius - Paneriai tarpstotyje pantografas pakibo ant kontaktinio laido.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Buvo nutrauktas kontaktinis tinklas, kaip suprantu.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Kas ten šįvakar Vilnius - Lentvaris atkarpoje vyksta? Dalis reisų žada vėluoti.
    Keičiami bėgiai viename iš kelių, tai praktiškai atkarpa tampa vienkeliu. Visas eismo pertraukas galima žiūrėti https://ltginfra.lt/infrastruktura/m...ros-pajegumai/

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Kas ten šįvakar Vilnius - Lentvaris atkarpoje vyksta? Dalis reisų žada vėluoti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O tuo tarpu į Keną pietinio reiso nebus...

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...euru-per-metus

    Suprantu garsiai skambančius maršrutus į Rygą, Taliną, dar kažkur, bet manau būtų verta dar pagalvoti apie priemiestinius maršrutus, ypatingai didžiuosiuose miestuose, Vilniuje. Tikrai žinau, kai tenka ryte ir vakare važiuoti, labai akivaizdžiai matosi transporto srautai, ryte užsikemša viena gatvės pusė, vakare – kita. Tai jeigu pavyktų žmones įtikinti, kad labiau jiems apsimoka važiuoti priemiestiniu traukiniu ir pritaikius sujungimą su viešuoju transportu didžiuose miestuose nuimti srautus, tai turėtume ir žaliojo kurso neblogą pajudėjimą, atgaivintume nemažai keleivių, kurie keliautų traukiniais. „Lietuvos geležinkelių“ bendrovei tai būtų neblogas postūmis.

    Taip, ji turi nemažų ir ambicingų planų, bet kol nepradėsime galvoti ne apie tolimuosius, didžiuosius ir garsiai skambančius reisus, bet apie tokius, kurie spręstų šiandien esančius klausimus... Gal maršrutai nebus tolimi, kaip pvz. Lentvaris-Vilnius, bet visi kas ryte ar vakare važiuoja iš Vilniaus į Lentvarį ir po to į Trakus, jie žino, kad stovi kamščiuose. Traukinys 3-4 kartus sumažintų laiką keliavimui.

    Bet tada įsijungtų kiti aspektai, kaip reikia pritaikyti savivaldybės viešąjį transportą, kur žmogui automobilį palikti, galbūt žmogus iš Vilniaus keliaują į darbą priemiestyje, tai ar prie stoties galima pastatyti daugiaaukštį parkingą, kiek tai kainuotų ir t. t., bet prie to reikia judėti ir geležinkelių bendrovei, ir pačiai valstybei.
    Regis naujas ministras kažkiek ir geležinkeliais domisi vis dėl to, gal kažkas pajudės priemiestinių traukinių tema.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kas dėl N. Vilnios - Vilniaus ruožo, tai reikia grąžinti elektrinius traukinius. Dabar gi jie į depą ir iš jo važiuodami keleivių neveža. Čia apie Kauno ir Trakų maršrutus, kurie sutrumpinti iki Vilniaus. O geležinkelių planuose iš viso iškelti depą į N. Vilnią. Tai yra visiškas debilizmas. Tuomet ir dyzeliniai bus gainiojami tušti iš N. Vilnios į Vilnių. Traukinių remontas gali būti N. Vilnioje, bet ekipiravimas ir naktinė atstova turi būti Vilniuje.
    zeme per brangi, kaip ir visame pasaulyje bus ofisai itysniku(kalbos yra kad ir valstybiniu istaigu), ir ju privezimas is suburbijos traukiniais. Nieko cia Lietuvelej protingesnio nesugalvos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kas dėl N. Vilnios - Vilniaus ruožo, tai reikia grąžinti elektrinius traukinius. Dabar gi jie į depą ir iš jo važiuodami keleivių neveža. Čia apie Kauno ir Trakų maršrutus, kurie sutrumpinti iki Vilniaus. O geležinkelių planuose iš viso iškelti depą į N. Vilnią. Tai yra visiškas debilizmas. Tuomet ir dyzeliniai bus gainiojami tušti iš N. Vilnios į Vilnių. Traukinių remontas gali būti N. Vilnioje, bet ekipiravimas ir naktinė atstova turi būti Vilniuje.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Pirma reikia integruotų bilietų, kad miesto ribose su tuo pačiu laikiniu bilietu galėtum važiuoti nesvarbu kuo misto, priemuestiniu ar geležinkelio transportu. Iš N.Vilnios iki Vilniaus stoties traukiniu daug greičiau nei autobusu. Bet traukiniai važinėjo beveik tušti kai tuo tarpu 31 autobusas būdavo perpildytas. Tiesiog nusipirkę mėnesinį bilietą niekas dar papildomai pirkti bilietą traukiniu nesiruošė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Niekas čia nieko nestatys. Geriau sukišti pinigus į nereikalingą RB, nei sutvarkyti susisiekimą esamu geležinkeliu. Geriau orą vežioti į oro uostą, nei į Keną paleisti pietinę traukinių porą...

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Tai būtent tą miesto/priemiesčio geležinkelį ir reikia daryti. Gal tai pagelbėtų ir tai pačiai Kenai, jei sugeneruotų didesnius srautus visomis kryptimis.
    Dėl atskirų linijų toje dalyje ties Vilkpėde ar Naujininkais turbūt problemų nėra, nes vietos ten apsčiai. Kaip ir minėjau, jeigu jau statome RB link Kauno, tai pagrindinis tarpmiestinis susisiekimas iš Vilniaus vakarų kryptimi keliasi į RB. Tuomet esamą 1520 mm vėžė atkarpose link Lentvario ir į kitą pusę link N.Vilnios pilnai galima naudoti miesto ir regioniniam geležinkeliui. Nebus tokio eismo intensyvumo čia, kad visi negebėtų sutilpti.
    Dabartinė situacija kai turime eilę kelių ir pvz. turėsime du kelius 1520 + du kelius 1435, kuriais ten važiuos traukiniai kas pusvalandį ar valandą, tai yra/bus visiškai infrastruktūros neišnaudojimas.

    Komentuoti:

Working...
X