Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    LRT.lt 2025.02.10
    Kelionė traukiniu iš Vilniaus į Varėną – per 3,5 valandos
    Viskas tai laikina. Kaip suprantu kitų metų tvarkaraštis bus sudarytas jau remiantis naujais traukiniais.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LRT.lt 2025.02.10
    Kelionė traukiniu iš Vilniaus į Varėną – per 3,5 valandos
    Violetą nuvylė kelionė traukiniu iš sostinės į Varėną – vietoje 1,5 valandos teko važiuoti dvigubai ilgiau. (...)
    Penktadienį 16.34 val. teko važiuoti traukiniu į Varėną. (...) Praėjus valandai kelionės laiko, sustojome Klepočiuose. Mašinistas neįprastai pralėkė stotelę ir pavažiavo šiek tiek atgal. Tai pasirodė neįprasta, kilo įtarimas, jog kažkas negerai“, – rašė moteris.
    Anot jos, traukinys taip ir nesugebėjo pajudėti iš vietos.

    „Lauke buvo šalta, ryšio šioje zonoje nebuvo. Kaip pranešti artimiesiems, kurie laukia galutinėje stotelėje, jog laiku negrįšime? (...)
    Keleivė nurodė, kad tuomet pradėta eiti į lauką, gaudyti bent kokį ryšio signalą telefone, kad būtų galima pranešti artimiesiems, kas atsitiko.

    Iš vagonų šiluma pradėjo eiti į lauką, viduje darėsi vėsu. Mašinisto žadėtos 20 minučių iki pagalbos atvykimo virto 2 valandomis. Atvykęs traukinys mus prisikabino ir tempė iki Valkininkų. Tačiau tai užtruko tikrai per ilgai, sprendimus reiktų vykdyti žymiai greičiau. Kitame traukinyje, kuris atvyko mūsų gelbėti, taip pat buvo žmonių, kurie vyko į Vilnių galbūt turėdami svarbių reikalų, kurie taip lengvai subyrėjo“, – teigė Violeta.(...)

    Ji dalijosi, kad anksčiau su tuo pačiu traukiniu nepavyko net išvykti iš Varėnos, nes jis tiesiog neužsivedė.
    „Gaila, kad teko pakliūti vėl vykti tuo pačiu traukiniu ir dar taip sutapo, kad taip pat žiemą, kuomet oras lauke nedžiugina. Be to, pirmąjį kartą su juo neišvažiavau prieš kokius 2–3 metus, tai tik galite įsivaizduoti, kiek dar kartų jis buvo sugedęs. (...) “, – rašė keleivė.(...).

    LTG Link“ komunikacijos partnerė Olga Malaškevičienė LRT.lt teigė apgailestaujanti dėl nepatogumų, kurių teko patirti keleiviams. (...)
    Anot O. Malaškevičienės, kelionė maršrutu Vilnius–Varėna paprastai trunka 1 val. 23 min., bet dėl nesklandumo šįkart vyko 3 val. 25 min (...)

    Nurodyta, kad 25 proc. sumokėtos bilieto kainos kompensacija už vėlavimą galioja tuo atveju, kai į atvykimo stotį arba stotelę vėluojama nuo 60 iki 119 minučių.
    Kai vėluojama atvykti į atvykimo stotį arba stotelę 120 ar daugiau minučių, grąžinama 50 proc. keleivio sumokėtos bilieto kainos.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...r-3-5-valandos

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    14:24 Vilnius-Kaunas šiandien važiavo pora sukabintų Škoda dviaukščių. Kas nors žino, ar tai laikinas pakeitimas ar ilgiau tai bus, nes tokį pirmą kartą matau.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Jei ir atkelts tą patvorinę Pesą, tai rezervas, remontai ir t.t. Kuo senyn tuo labiau. Bet 2026 jau ne už kalnų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Ar kartais ne iki 2024 metų pabaigos buvo planuota prikelti patvorinę Pesą? Gal buvo kokių naujienų?
    Buvo taip, iš emailo, kurį man atsiuntė atsakydami į užklausą:
    2024 m. yra numatytas kapitalinis remontas po kurio turi būti atnaujinta riedmens eksploatacija.
    Tai kaip ir nėra specifiškai paminėta, kad iki 2024 galo, bet, tikėkimės, kažkada greit bus.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Ar kartais ne iki 2024 metų pabaigos buvo planuota prikelti patvorinę Pesą? Gal buvo kokių naujienų?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ir įtariu, tik 2026 m., nes neturi lyšnos Pesos? Kažkaip suskaičiavus visus turimus riedmenis ir kiek jų važiuoja, LTG neturi jokio riedmenų trūkumo šiuo metu. Kiek įtemptesnė sitaucija tik su Klaipėdos maršrutu. Bet ir tai didžiausių apkrovų dienomis ir kai nėra atšauktų ar sutrumpintų traukinių reisų dėl elektrifikacijos, tai trūkumo nėra.

    Komentuoti:


  • TomasK
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Viena yra esamų išlaikymas ir visai kas kita naujų maršrutų atidarymas į niekur. Dar kartą kartoju, potencialą turi Rokiškis. Traukinio nėra. Autobusų irgi, galima sakyti, su Panevėžiu susisiekti nėra. Šalčininkai - traukinys niekada ten nebuvo susisiekimo priemone su Vilniumi, išskyrus lenklaikį ir pokarį. Atsiradus autobusams, traukinio sustojimas Šalčininkuose tapo reikalingas tik nedideliai daliai keleivių, pagrinde į Baltarusiją važiuojančių ar į tuos kaimus, kurie prie geležinkelio stotelių.
    Maršruto atnaujinimą į Rokiškį LTG Link žada svarstyti ne anksčiau nei 2026 m. Šio maršruto atnaujinimas taip pat būtų svarbus ir Kupiškiui.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Viena yra esamų išlaikymas ir visai kas kita naujų maršrutų atidarymas į niekur. Dar kartą kartoju, potencialą turi Rokiškis. Traukinio nėra. Autobusų irgi, galima sakyti, su Panevėžiu susisiekti nėra. Šalčininkai - traukinys niekada ten nebuvo susisiekimo priemone su Vilniumi, išskyrus lenklaikį ir pokarį. Atsiradus autobusams, traukinio sustojimas Šalčininkuose tapo reikalingas tik nedideliai daliai keleivių, pagrinde į Baltarusiją važiuojančių ar į tuos kaimus, kurie prie geležinkelio stotelių.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Tai į Trakus irgi traukinį reiktų panaikinti? Nes ta pati situacija.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nes važiuoja per daug didesnius kitus miestelius ir kaimus, kaip Šalčininkėliai, Jašiūnai ir kt., nei kad traukinys. Dar Liepkalnyje įlipa ir išlipa nemažai keleivių. Traukiniui tik Valčiūnai didesnė stotis. Jašiūnų stotis yra už 3 km nuo Jašiūnų ir ten keleiviai tik aplinkinio kaimo gyventojai... Traukinį reikėtų pratęsti ne iki Stasylų, bet iki Senųjų Stasylų. Ten didelis kaimas ir kai traukinys važiavo, keleivių būdavo. Dabar jau visi automobilizavosi. Bet S.Stasylos potencialiai daugiau keleivių galėtų duoti, nei Jašiūnų stotis.

    Tartokas irgi yra už miesto, todėl niekas ten iš Šalčininkų nevažinės. Autobuso vis tiek reikėtų. O žmonės nenori persėdinėti. Be to autobusas į Vilnių atveža ne lėčiau nei traukinys. O su pavežimu iki stoties gausis dar ir kokiomis 15 min. ilgiau.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Šalčininkuose vairuotojų problema mažiau aktuali. Vienintelis pelningas maršrutas. Kas liks parkui? Tik nuostolingi reisai į kaimus? Nebent patys LTG suorganizuos savo sąskaita maršrutą neatsiklausdami Šalčininkų savivaldybės noro. Nes įstatymas dėl keleivių vežimo kombinuotu būdu geležinkeliais jau senokai priimtas. Kitas dalykas, kiek ten jame teisių ir pareigų.
    Jeigu pelningas į Vilnių, tai kodėl turėtų būti nuostolingas į Stasylas?

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė 1G2G Rodyti pranešimą

    Nesu gerai susipažinęs su Šalčininkais - bet kodėl neįmanoma įrengti stoties Šalčininkuose ties Tartoku?

    Bėgiai ten, tikiuosi, nenuardyti?
    Nes geležinkelis nuo sienos iki Stasylų stoties aptvertas nes būtent Stasylų stotyje yra vykdomos visos muitinės procedūros. Pastumti stotį kad būtų tiesioje atkarpoje iki Tartokų būtų įmanoma, bet gana daug vargo su mažai naudos - sakyčiau didesni šansai padaryt kelių kilometrų atšaką kad padaryti mažą galinę stotį panašiai kaip yra Trakuose jau labiau pačiame miestelyje, pvz. ties Pramonės ir Mickevičiaus gatvių sankryža, yra pakankamai vietos ir stočiai ir vėžei iki Stasylų stoties kad nuo jos nusukimą daryti.

    Spėčiau kad abu variantai daugmaž panašiai kainuotų, o nauja stotis Šalčininkuose būtų gerokai geresnis sprendimas. Bet tam reikia pinigų, ir klausimas iš kur juos gauti. Savivaldybė vargu ar norės/galės didžiąją dalį kainos prisiimti, LTG dabar investicijų fokusas visai į kitą pusę (RB ir pan). Bent jau iš LTG kalbėjimai buvo kad iš EU fondų plačiajai vėžei dabar jau nebelabai gausi pinigų - bet gal jie turėjo omeny tik didesnius projektus?

    Komentuoti:


  • 1G2G
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Nuo Stasylų stoties iki Šalčininkų centro yra vietos nenugriaunant nei vieno namo pastatyti 2,5 km geležinkelio atšakėlę.
    Nesu gerai susipažinęs su Šalčininkais - bet kodėl neįmanoma įrengti stoties Šalčininkuose ties Tartoku?

    Bėgiai ten, tikiuosi, nenuardyti?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tuose pačiuose jau ne kartą minėtuose Salininkuose. Vilniaus rajone Kenos maršrute reikėtų stotelės ties Viktariškėmis.

    Komentuoti:


  • 1G2G
    replied
    Neveronyse prie Kauno taip pat reikėtų stotelės

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šalčininkuose vairuotojų problema mažiau aktuali. Vienintelis pelningas maršrutas. Kas liks parkui? Tik nuostolingi reisai į kaimus? Nebent patys LTG suorganizuos savo sąskaita maršrutą neatsiklausdami Šalčininkų savivaldybės noro. Nes įstatymas dėl keleivių vežimo kombinuotu būdu geležinkeliais jau senokai priimtas. Kitas dalykas, kiek ten jame teisių ir pareigų turi savivaldybės.

    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Nuo Stasylų stoties iki Šalčininkų centro yra vietos nenugriaunant nei vieno namo pastatyti 2,5 km geležinkelio atšakėlę.
    Jei 1919-1940 m. Lietuvoje buvo nutiesti keli šimtai km geležinkelių, tai 1991-2024 m. tik išardyti, uždaryti keli šimtai kilometrų. Rekonstrukcija likusių linijų ne prie ko. RB irgi. Kelių stotelių įrengti nesugebama esamuose maršrutuose prie traukos taškų, kurie padidintų keleivių skaičių...
    Paskutinis taisė Al1; 2024.12.14, 17:14.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Jau prieš porą metų berods buvo planai Salininkų stotelę įrengti. Taip pat Priekulėje stotelė mieste padaryti, nes stotis, kurioje dabar stojama, yra miesto pakraštyje... Dar berods kažkokią stotelę įrengti. Kol kas nieko nepadaryta...
    Rašyti rašo, norėti gal ir nori, bet labai abejoju, ar Šalčininkų rajono valdžia sutiks leisti autobusu į Stasylas, nes tai atimtų keleivius iš autobusų maršrutų. Nebent traukiniai ten važiuotų tik porą kartų per dieną ir blogu laiku...
    Paleis autobusus vietoje Vilniaus į Stasylas, sutaupys darbo laiko ir nieko nepraras. Ar manot, kad tik Vilniuje vairuotojų trūkumas?

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Nuo Stasylų stoties iki Šalčininkų centro yra vietos nenugriaunant nei vieno namo pastatyti 2,5 km geležinkelio atšakėlę.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jau prieš porą metų berods buvo planai Salininkų stotelę įrengti. Taip pat Priekulėje stotelė mieste padaryti, nes stotis, kurioje dabar stojama, yra miesto pakraštyje... Dar berods kažkokią stotelę įrengti. Kol kas nieko nepadaryta...
    Rašyti rašo, norėti gal ir nori, bet labai abejoju, ar Šalčininkų rajono valdžia sutiks leisti autobusu į Stasylas, nes tai atimtų keleivius iš autobusų maršrutų. Nebent traukiniai ten važiuotų tik porą kartų per dieną ir blogu laiku...

    Komentuoti:

Working...
X