Parašė Nikas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Max greitis ruože 120 km/h ir juo dažnu reisu yra realiai važiuojama. Stovinėjimas prie kiekvieno stulpo vs tik miestuose važiuojant iki Turmanto prideda arba nuima nuo kelionės trukmės 30 minučių. Gan daug, ypač žinant, kad daugumoje atvejų tose mažose stotelėse absoliučiai nieks nelipa.
- 3 patinka
-
Tai jei patikrina QR - bilietas padaromas negaliojančiu ir tiek.
Pakalbėkim apie Turmanto kryptį: traukiniai ir platformos, aišku, apgailėtinos būklės. Bet man dar įdomu, kodėl ten tokie keisti tvarkarasčiai mažose stotelėse? Kai stoja tik kažkelintas traukinys skirtingomis kryptimis.
Manau, kad vasarą tikrai daugiau žmonių pasirinktų išvyką į gamtą traukiniu, o ne automobiliu, jeigu žinotų, kad tarkime Pažeimenėj bus galima "pagauti" traukinį atgal. Juolab, jie velkasi 50-70 km/h, čia ne TGV, kad be reikalo nestabdyti. Aišku, galima pasimokyti iš Europos šalių, ir padaryti mygtuką pagal pareikalavimą (nepalaikau to, nes vistiek ramiau, kai yra tvarkaraštis ir tiek), ir būtų galima nestoti prie kiekvieno stulpo miške.
PS. LTG galėtų sužiūrėti tvarkaraščių puslapio formatavimą ir rašybą
Dvi vietovės su klaidomis pavadinime, daugoka.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Galima apriboti galiojimo laiką, pvz. 4 valandomis, kaip berods yra Italijoje. Bet tuomet reikia komposterių.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Seniau buvo galima, bet pakeitė todėl, kad bilietas būtų vienkartinis, o ne dienos. Nes atsirado tokių kurie su vienu bilietu važiuodavo kelis kartus arba dar dažniau tiesiog perduodavo kitam.
Komentuoti:
-
Seniau buvo galima, bet pakeitė todėl, kad bilietas būtų vienkartinis, o ne dienos. Nes atsirado tokių kurie su vienu bilietu važiuodavo kelis kartus arba dar dažniau tiesiog perduodavo kitam.Parašė John Rodyti pranešimą
Čia viena erzinanti LTG problema - galimybės važiuoti kitu reisu, nei parašyta ant bilieto, nebuvimas. Kaip tik pats Šeštadienį buvau tokioje situacijoje, kai iš Lentvario turėjau išvažiuoti 11 minučių vėlesniu traukiniu, bet prie perono jau laukė ankstesnis traukinys. Techniškai nebuvo jokios galimybės važiuoti tuo traukiniu su vėlesnio traukinio bilietu, bet konduktorius pademonstravo puikius taktinio customer service skillsus ir leido važiuoti. Šiaip, visiškas absurdas, kad tokiais visiškai vietiniais "commuter" maršrutais bilietus reikia pirkti į konkretų reisą, o ne tiesiog maršrutą. Ypač traukiniuose, kurie 2-oje klasėje net neturi rezervuojamų vietų. Tai yra tiesiog nesąmonė, kuri visiškai nemeikina senso. LTG padarė ne vieną labai teigiamą žingsnį savo tiketingo sistemoje ir klientų aptarnavime, bet šitas dalykas yra vienas didelis šaukšto deguto, kuris viską gadina.
Komentuoti:
-
Čia viena erzinanti LTG problema - galimybės važiuoti kitu reisu, nei parašyta ant bilieto, nebuvimas. Kaip tik pats Šeštadienį buvau tokioje situacijoje, kai iš Lentvario turėjau išvažiuoti 11 minučių vėlesniu traukiniu, bet prie perono jau laukė ankstesnis traukinys. Techniškai nebuvo jokios galimybės važiuoti tuo traukiniu su vėlesnio traukinio bilietu, bet konduktorius pademonstravo puikius taktinio customer service skillsus ir leido važiuoti. Šiaip, visiškas absurdas, kad tokiais visiškai vietiniais "commuter" maršrutais bilietus reikia pirkti į konkretų reisą, o ne tiesiog maršrutą. Ypač traukiniuose, kurie 2-oje klasėje net neturi rezervuojamų vietų. Tai yra tiesiog nesąmonė, kuri visiškai nemeikina senso. LTG padarė ne vieną labai teigiamą žingsnį savo tiketingo sistemoje ir klientų aptarnavime, bet šitas dalykas yra vienas didelis šaukšto deguto, kuris viską gadina.Parašė Konstantin Rodyti pranešimąKai šeštadienį esant geram orui sugalvoji nuvažiuot į Trakus ir nori nusipirkt bilietus iš anksto, bet gauni dvivagonį EJ'ų (008) ir turi tokia situaciją...
Kiek LTG iš viso pirko/turi dvivagonių? Tik vieną ar daugiau?
- 6 patinka
Komentuoti:
-
-
Gamykliškai trys yra dvivagoniai: 006, 008 ir 009. Bet paskutiniais metais su vagonais visiška mišrainė, dažnai į sąstatą jungiami skirtingą numeraciją turintys vagonai, bet to, ne retas atvejis, kai trivagonis būna sutrumpintas iki dvivagonio.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Autobusų ir traukinių suderinamumas yra sena bėda, kurią mėginta pradėti spręsti dar paskutiniame praeito amžiaus dešimtmetyje. Tik visas sprendimas apsiribojo ir baigėsi tuo, kad geležinkelio stotyse (bent jau rajono centrų) buvo iškabinti autobusų tvarkaraščiai iš o miesto autobusų stoties. Ir lygtais autobusų stotyse geležinkelio tvarkaraščiai. Prasitęsė tas iki pirmojo tvarkaraščių pakeitimo ir daugiau net tų tvarkaraščių nieks nekabino.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Padėliojau galimybes Nemenčinę pasiekti traukiniu (bent jau iš dalies). Yra labai patogių persėdimų, bet, deja, absoliuti dauguma tvarkaraščių visiškai tokiai kelionei nepritaikyti. Bezdonyse geležinkelio stotis ir autobusų stotelė yra vienas šalia kito, tačiau dažnu atveju autobusai atvyksta kelios minutės po traukinio išvykimo, išvyksta kelios minutės prieš traukiniui atvykstant ir t.t. Manau, kad pasiderinus šiuos transportus ir, idealiu atveju, įvedus bendrą (terminuotą) bilietą, tokia kelione susigundytų ne vienas, ypač, kai net ir šiuo metu kelionė iš Nemenčinės iki Vilniaus centro persėdant Bezdonyse trunka 47 minutes - 11 minučių greičiau nei važiuojant vien autobusais. Toks transporto priderinimas leistų iš Nemenčinės taip pat patogiai (ir greičiau nei vien autobusais) nukeliauti į Naująją Vilnią. Prisegu ŠIUO METU galimus susijungimus, padarius geresnę situaciją galima būtų sukurti puikią galimybę keliauti tarp Vilniaus centro ar Naujosios Vilnios ir Nemenčinės ir patogiau, ir greičiau nei autobusais.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Man tai "labai patinka" Druskininkų kryptis: traukinys iš Vilniaus Į Marcinkonis atvyksta 12:26, o autas į Druskininkus būna išvykęs 11:48Parašė xvoss Rodyti pranešimą
Pats esu buvęs Trakietis (emigravęs, bet kartais grįžtu) ir galiu pasakyt, kad nors traukinių pakanka, bet vietos valdža visiškai tuo nesinaudoja.. pvz. yra autobuso maršrutas Geležinkelio stotis - Centras-Pilis-Tiškevičiaus rūmai (ir atgal) bet jis ant tiek nesuderintas su traukinių maršrutais, kad man atrodo tvarkaraštį kūrė visiški debilai, pvz. traukinys atvažiuoja 10.00, o "jungiantis" autobusas jau prieš 5 min išvažiavęs.. arba atveža iki traukinio, kurio reikia 30 min laukt.. ir visiškai nesujungti labiausiai apgyvendinti miesteliai/kaimai su traukinių stotim. Iš viso Trakų rajone yra 8 traukinių stotys, kurios visiškai logiškai neišnaudojamos, manau, kad jeigu kažkas pasėdėtų vieną dieną, pagalvotų ir priderintų vietnius autobusus (kurie aišku yra nuostolingi) prie traukinių, manau būtų visiem naudinga.
Esu rašęs vietinei valdžiai (merui, seimo nariams iš trakų), vietinei žiniasklaidai prieš kelis metus, kad atkreipti dėmesį, bet visiškai nulis reakcijos..
. Ir metai iš metų nieko nesikeičia
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Sveikintina pilietinė iniciatyva! Siūlyčiau parašyti LTG Link. Jie turėtų būti suinteresuoti, kad autobusų ir traukinių tvarkaraštis būtų suderintas. Patys yra minėję, kad autobusus jie mato kaip svarbius privežant keleivį iki galutinio taško.Parašė xvoss Rodyti pranešimą
Pats esu buvęs Trakietis (emigravęs, bet kartais grįžtu) ir galiu pasakyt, kad nors traukinių pakanka, bet vietos valdža visiškai tuo nesinaudoja.. pvz. yra autobuso maršrutas Geležinkelio stotis - Centras-Pilis-Tiškevičiaus rūmai (ir atgal) bet jis ant tiek nesuderintas su traukinių maršrutais, kad man atrodo tvarkaraštį kūrė visiški debilai, pvz. traukinys atvažiuoja 10.00, o "jungiantis" autobusas jau prieš 5 min išvažiavęs.. arba atveža iki traukinio, kurio reikia 30 min laukt.. ir visiškai nesujungti labiausiai apgyvendinti miesteliai/kaimai su traukinių stotim. Iš viso Trakų rajone yra 8 traukinių stotys, kurios visiškai logiškai neišnaudojamos, manau, kad jeigu kažkas pasėdėtų vieną dieną, pagalvotų ir priderintų vietnius autobusus (kurie aišku yra nuostolingi) prie traukinių, manau būtų visiem naudinga.
Esu rašęs vietinei valdžiai (merui, seimo nariams iš trakų), vietinei žiniasklaidai prieš kelis metus, kad atkreipti dėmesį, bet visiškai nulis reakcijos..
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Pats esu buvęs Trakietis (emigravęs, bet kartais grįžtu) ir galiu pasakyt, kad nors traukinių pakanka, bet vietos valdža visiškai tuo nesinaudoja.. pvz. yra autobuso maršrutas Geležinkelio stotis - Centras-Pilis-Tiškevičiaus rūmai (ir atgal) bet jis ant tiek nesuderintas su traukinių maršrutais, kad man atrodo tvarkaraštį kūrė visiški debilai, pvz. traukinys atvažiuoja 10.00, o "jungiantis" autobusas jau prieš 5 min išvažiavęs.. arba atveža iki traukinio, kurio reikia 30 min laukt.. ir visiškai nesujungti labiausiai apgyvendinti miesteliai/kaimai su traukinių stotim. Iš viso Trakų rajone yra 8 traukinių stotys, kurios visiškai logiškai neišnaudojamos, manau, kad jeigu kažkas pasėdėtų vieną dieną, pagalvotų ir priderintų vietnius autobusus (kurie aišku yra nuostolingi) prie traukinių, manau būtų visiem naudinga.Parašė Paulina Rodyti pranešimąSveiki, rašau universitete darbą apie tvarią plėtrą. analizuoju LTG link. Gal kas galesit man siek tiek padeti? Domiuosi kuruose miesteliuose kurių gelezinkelio stotys yra nutolę nuo centro daugiau nei 2,5 km galetu but aktualu tureti dviraciu ar paspirtuku nuomos punktus sujungtus su miestelio centru kad buti galima pasiekti gyvenviete ir taip daugiau zmones vazinetu traukiniais. Pvz Viekšniai (nors nedideli, bet kiek zinau ten zmones naudojasi, bet nepatogu nes sustojimas uz 3 km. Jei butu galima pasiekti lengviau gal daugiau naudotusi.
Gal kas turit info kur traukiniais naudojasi nelabai daug zmoniu nes nepatogu pasiekti stotele?
arba
Gal kas turit info kiek keleiviu naudojasi traukiniais is siu miesteliu? Jonava, Kėdainiai, Pabradė, Trakai, Vilkaviskis, Visaginas, Žasliai, Baisiogala, Dotnuva, Kuršėnai, Viekšniai, Garliava, Radviliskis
kas jusu nuomone pasiteisintu? Dviraciu/paspirtuku nuomos punktai kai gali pvz rezervuot kartu perkant bilieta ar tiesiog dviraciu saugyklos kad savo dvirati butu galima saugiai palikti? ar nei vienas variantas?
buciau labai dekinga uz pagalba
Esu rašęs vietinei valdžiai (merui, seimo nariams iš trakų), vietinei žiniasklaidai prieš kelis metus, kad atkreipti dėmesį, bet visiškai nulis reakcijos..
- 17 patinka
Komentuoti:
-
Pakomentavau neatsidaręs paskutinio puslapio. My badParašė alga Rodyti pranešimą
Taigi paaiškino interesantė, kad rašomas ne šiaip akademinis darbas, o kursinis mažiausiom įmanomom pastangom.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kaip tam senam geram anekdote: nesvarbu kokia darbo tema, svarbu kas vadovas.Parašė alga Rodyti pranešimąTaigi paaiškino interesantė, kad rašomas ne šiaip akademinis darbas, o kursinis mažiausiom įmanomom pastangom.
Pasirinktas "paskutinės mylios" būdas veikia Vokietijoje, bet dviračiai ten nuosavi. Apie 2004 metus DB buvo pradėjęs nuomoti elektrinius dviračius, bet nepamenu kad būtų plačiau paplitę.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Taigi paaiškino interesantė, kad rašomas ne šiaip akademinis darbas, o kursinis mažiausiom įmanomom pastangom.Parašė sleader Rodyti pranešimąKadangi rašomas akademinis darbas,
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Dviračiu pasiekti stotį gerai, bet yra labai daug niuansų. Visų pirmą sezoniškumas, nors dabar žiemos ir beveik sausos. Antras dalykas kiek dviračių reikia, kad atsipirktų aptarnavimas. Antra kas tuos dviračius prižiūrės ir prieš kiekvieną traukinį grąžins į stotį?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
nu ar butina kabinetis prie zodziu? kam jūs iškart užsipuolat mane dėl detalių kurios čia nėra esminės? esme net ne zmoniu kiekyje mano klausimo, o poreikyje tureti galimybe pasiekti traukinių stotį dviračiu. Tiesiog klausiu jūsų nuomonės. Ieškau informacijos ir kitus, ne tik čia. O jeigu nuspęsiu, kad visgi įdomu būtų aprašyti tokio projekto studiją tai pasidarysiu konkrečias apklausas ir visą kitą ko reikės mano darbui.Parašė sleader Rodyti pranešimąKaip galima žinoti kiek keleivių naudojasi traukiniais iš "miestelio" Jonava?
Kadangi rašomas akademinis darbas, tai reikėtų remtis kažkokiais objektyviais duomenimis. Jeigu nėra oficialios statistikos (bent jau LTG Link berods neskelbė kiek iš kokios stoties yra keleivių), tai lieka nebent daryti apklausas bandant pasiekti kuo daugiau respondentų iš nagrinėjamų miestų.
Galbūt pabandyčiau pasikreipti į LTG Link ir jeigu turi bent kažkokią statistiką, paprašyti pasidalinti.
Tiktai būčiau dėkinga už nuomonę apie dviračių poreikį kaip rašiau anksčiau. Jeigu nuomonės neturite, na nieko tokio.
Komentuoti:
-
Kokybiniam tyrimui imtis turi būti tikslinė, o metodas - giluminiai interviu. O apklausos metodas labiau tinkamas kiekybiniam tyrimui.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Sveiki, kokie jūsų metodai? Jei kokybiniai (interviu), turėtumėte nuvykti į minėtas stotis ir klausinėti keleivių vietoje / daryti apklausą- galbūt susidarys šiokia tokia imtis.
Komentuoti:
Komentuoti: