Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Tarnybinis buvo sudaromas Exceliu ar netgi Wordu. Tai buvo 90-ųjų antroje pusėje ir jau XXI a. pradžioje. Tuomet viskas buvo ant popieriaus, kompu tik surinkimas teksto buvo atliekamas. Kaip yra dabar, neaišku. Paskutiniais viešai prieinami iki įslaptinimo "siūlai" buvo sudaryti kompiuteriu. Bent jau pdf'ai buvo vektoriniai, o ne rastriniai.Paskutinis taisė Al1; 2024.11.17, 22:31.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTvarkaraščių nėra tiek daug, kad nebūtų galima sudaryti ranka. Netgi tikriausiai naudoja Excel šabloną. Prieš gerą penkmetį buvau atsiuntęs lenkų tvarkaraščio kelis failus būtent Excel formate, ir jie ten atrodo taip pat, kaip ir skelbiami pdf variantu.
Pati lentelės idėja nėra blogai. man pačiam tenka atiduoti 3000 - 12000 eilučių ataskaitas ir lentelės forma kol kas yra patogiausia ir universaliausia.
Blogai kai XLSX tampa vieninteliu savrbių ar susijusių duomenų saugojimo, o ne atvaizdavimo formatu. Hipotetinė situacija: dėl kažkokių priežasčįų keičiasi tarnybinis tvarkaraštis. Normali IS po šio pakeitimo pergeneruoja visus tvarkaraščius kad įr į XLSX formatą ir sudeda juose datos bei laiko žymas. Nenormalioje sistemoje ofiso darbininkas akimis lygina tarnybinį tvarkaraštį ir bando surasti abu skirtumus. Normalioje sistemoje tvarkaraščio pakeitimas nusiunčiamas į visus traukos riedmenų kompiuterius ir lokomotyvo inžinierių planšetes, o nenormalioje mašinistos padėjėjas gauna tvarkaraščio pakeitimą po privalomos sveikatos patikros.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.11.18, 08:43.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Antri keliai dar prieš elektrifikaciją jau kelis metus buvo (išskyrus Linkaičių - Gaižiūnų ruožą). Bet kažkodėl tada greičio nedidino.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDabartinis laiko trumpinimas nėra iš piršto laužtas. Pagaliau dalyje ruožu beveik baigti elektrifikacijos darbai ir galima vėl neriboti greičio.
Šiaip paskelbtuose tvarkaraščiuose dar yra klaidų ir neaiškumų. Čia dar ne galutinė versija. Nors skelbia apie naują reisą iki Valčiūnų, bet Jašiūnų krypties pdf'o iš viso nėra.
Komentuoti:
-
Tvarkaraščių nėra tiek daug, kad nebūtų galima sudaryti ranka. Netgi tikriausiai naudoja Excel šabloną. Prieš gerą penkmetį buvau atsiuntęs lenkų tvarkaraščio kelis failus būtent Excel formate, ir jie ten atrodo taip pat, kaip ir skelbiami pdf variantu.
Komentuoti:
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Ten buvo absurdiškų laikų sudėliota tam tikruose reisuose. Dažnas atvejis kai važiuojant iš Klaipėdos, Plungėje stovėdavo 5-15 min, nes anksčiau nei pagal tvarkaraštį atvykdavo.
Beje, panašu, kad kažkokia teleportacija vyks Plungė-Klaipėda atkarpoje)
O jei rimtai - akivaizdu, jog LTG publikuojami tvarkaraščiai sudaromi ranka.
Komentuoti:
-
Vilnius - Kaunas irgi trumpėja laikas visų traukinių po 2-5 min (spėju gal dings važiavimas ~60km/h 5 minutes apie Vievį), 1 traukinys 9 minutėm. Greičiausias dabar bus 1:08. Vilnius - Kaunas su Mockavos traukiniu trumpėja iki 1:04. Iki 59 minučių trūksta darPaskutinis taisė Lunar; 2024.11.17, 14:54.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Dabartinis laiko trumpinimas nėra iš piršto laužtas. Pagaliau dalyje ruožu beveik baigti elektrifikacijos darbai ir galima vėl neriboti greičio.
Šiaip paskelbtuose tvarkaraščiuose dar yra klaidų ir neaiškumų. Čia dar ne galutinė versija. Nors skelbia apie naują reisą iki Valčiūnų, bet Jašiūnų krypties pdf'o iš viso nėra.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąSu nauju Gruodžio tvarkaraščiu trumpėja kelionės laikai Vilnius-Ryga ir Vilnius-Klaipėda. Pastarasis vėl bus mažiau 4 valandų kai kuriuose reisuose. Pamenu, prieš kokius 10 metų lyg ir buvo padarę panašiai trumpą kelionės laiką, bet realybėje beveik niekada nepavykdavo laiku atvažiuoti. Gal šį kartą viskas bus kitaip. Na bent jau šioks toks pozityvas šitoje LTG ašarų pakalnėje.
Beje, panašu, kad kažkokia teleportacija vyks Plungė-Klaipėda atkarpoje)
Paskutinis taisė rmss; 2024.11.16, 23:07.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Su nauju Gruodžio tvarkaraščiu trumpėja kelionės laikai Vilnius-Ryga ir Vilnius-Klaipėda. Pastarasis vėl bus mažiau 4 valandų kai kuriuose reisuose. Pamenu, prieš kokius 10 metų lyg ir buvo padarę panašiai trumpą kelionės laiką, bet realybėje beveik niekada nepavykdavo laiku atvažiuoti. Gal šį kartą viskas bus kitaip. Na bent jau šioks toks pozityvas šitoje LTG ašarų pakalnėje.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKodėl tik N. Vilnia? Paneriai - daugiausiai keleivių generuojanti stotis Vilniaus ribose. Ne N. Vilnia. Lentvaris - Trakų raj.
Komentuoti:
-
Kodėl tik N. Vilnia? Paneriai - daugiausiai keleivių generuojanti stotis Vilniaus ribose. Ne N. Vilnia. Lentvaris - Trakų raj.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Planai atnaujinti Naujosios Vilnios stoti ir su traukiniais keliauti Vilniaus VT bilietais
https://www.facebook.com/share/p/1B4jEw3Quj/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Iš esmės tai yra naujo traukinio sukūrimas. Ką tai duotų perdarant naują traukinį? Absoliučiai nieko, nes iš esmės reikėtų išdirbti viską nuo nulio. Niekas iš to, kas yra, netiktų. Vežimėliai irgi netiktų, elektros įranga, baigiant vidaus apdaila, taip pat. Nes viskas išdirbta esamam pločiui. Dar vienas momentas - autorinės teisės ir t.t. Škoda tikrai neperduotų techninės dokumentacijos, atsisakytų tiekti mazgus turimiems traukiniams, jei pati nedalyvautų perdaryme. Ukraina neturi lėšų. Kam perdarinėti esamą traukinį, kai tas perdarymas tolygus naujo pagaminimui? Juk tuo metu, kai buvo atliekamas kapitalinis, jau buvo pagaminti keli EKr1 traukiniai, kurie yra platūs.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNaujas kėbulas - naujas traukinys, nes vidaus įranga, įskaitant apdailą, netinka. Elektros įranga, galios įranga ir t.t. Vežimėliai taip pat ir .t.t. Jau nekalbant apie bandymus ir sertifikavimą. Paprasčiau yra pagaminti visiškai naują traukinį. Ten tiesiog nesąmonė parašyta (ar tik ne Vikipedijoje). Pagaliau yra nuotraukos po kapitalinio remonto - ir ten traukinys niekuo nesiskiria nuo to, koks jis buvo iki remonto.
Ir ne, vežimėliai nesikeičia. Stabdžius gal ir reikia perskaičiuoti, bet tam ir yra inžinierių komanda. Galios įranga labiau priklauso ne nuo vagono pločio, bet nuo jo komforto lygio ir žmonių skaičiaus vagone. Bandymai ir sertifikavimai - mizeris, jei tik yra ekonominė nauda.
O žinant koks laužas važinėjo Ukrzeleznica keliais, platesnis ir gražįai nudažytas vagonas ten tikrai niekam nekliūtų
PS: grįžtant prie grammar nazi, įprastas vagonas ypač retai tampa traukiniu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Naujas kėbulas - naujas traukinys, nes vidaus įranga, įskaitant apdailą, netinka. Elektros įranga, galios įranga ir t.t. Vežimėliai taip pat ir .t.t. Jau nekalbant apie bandymus ir sertifikavimą. Paprasčiau yra pagaminti visiškai naują traukinį. Ten tiesiog nesąmonė parašyta (ar tik ne Vikipedijoje). Pagaliau yra nuotraukos po kapitalinio remonto - ir ten traukinys niekuo nesiskiria nuo to, koks jis buvo iki remonto.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTen nesąmonė parašyta. Kaip galima praplėsti traukinį? Visą vagono kėbulą naują pagaminti...
Turint konstruktorius, naujas kėbulas yra joukum darbs.
Komentuoti:
-
Ten nesąmonė parašyta. Kaip galima praplėsti traukinį? Visą vagono kėbulą naują pagaminti...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Nelabai tikiu kad EJ 575 yra tik 2820mm pločio. Žemi peronai įrengiami 1745 mm atstumu nuo kelio ašies, gautusi kad dabar tarpas turėtų būti apie 30 cm, ko tikrai nėra, galima laisvai tai matyti. Kažkur bus bloga informacija apie EJ 575 atsiradusi.
Komentuoti:
Komentuoti: