Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • gerietis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ten nesąmonė parašyta. Kaip galima praplėsti traukinį? Visą vagono kėbulą naują pagaminti...
    Bet kuris petras garaže praplėstų vagoną be problemų.


    Click image for larger version

Name:	lada-strech-limousine-in-havana-cuba-J0YY1R.jpg
Views:	769
Size:	234,8 kB
ID:	2165968

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tarnybinis buvo sudaromas Exceliu ar netgi Wordu. Tai buvo 90-ųjų antroje pusėje ir jau XXI a. pradžioje. Tuomet viskas buvo ant popieriaus, kompu tik surinkimas teksto buvo atliekamas. Kaip yra dabar, neaišku. Paskutiniais viešai prieinami iki įslaptinimo "siūlai" buvo sudaryti kompiuteriu. Bent jau pdf'ai buvo vektoriniai, o ne rastriniai.
    Paskutinis taisė Al1; 2024.11.17, 22:31.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tvarkaraščių nėra tiek daug, kad nebūtų galima sudaryti ranka. Netgi tikriausiai naudoja Excel šabloną. Prieš gerą penkmetį buvau atsiuntęs lenkų tvarkaraščio kelis failus būtent Excel formate, ir jie ten atrodo taip pat, kaip ir skelbiami pdf variantu.
    Dar yra tarnybinis tvarkaraštis.Būtų gerai, kad jis nebūtų sudaromas ekseliu.

    Pati lentelės idėja nėra blogai. man pačiam tenka atiduoti 3000 - 12000 eilučių ataskaitas ir lentelės forma kol kas yra patogiausia ir universaliausia.
    Blogai kai XLSX tampa vieninteliu savrbių ar susijusių duomenų saugojimo, o ne atvaizdavimo formatu. Hipotetinė situacija: dėl kažkokių priežasčįų keičiasi tarnybinis tvarkaraštis. Normali IS po šio pakeitimo pergeneruoja visus tvarkaraščius kad įr į XLSX formatą ir sudeda juose datos bei laiko žymas. Nenormalioje sistemoje ofiso darbininkas akimis lygina tarnybinį tvarkaraštį ir bando surasti abu skirtumus. Normalioje sistemoje tvarkaraščio pakeitimas nusiunčiamas į visus traukos riedmenų kompiuterius ir lokomotyvo inžinierių planšetes, o nenormalioje mašinistos padėjėjas gauna tvarkaraščio pakeitimą po privalomos sveikatos patikros.
    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.11.18, 08:43.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Antri keliai dar prieš elektrifikaciją jau kelis metus buvo (išskyrus Linkaičių - Gaižiūnų ruožą). Bet kažkodėl tada greičio nedidino.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Dabartinis laiko trumpinimas nėra iš piršto laužtas. Pagaliau dalyje ruožu beveik baigti elektrifikacijos darbai ir galima vėl neriboti greičio.

    Šiaip paskelbtuose tvarkaraščiuose dar yra klaidų ir neaiškumų. Čia dar ne galutinė versija. Nors skelbia apie naują reisą iki Valčiūnų, bet Jašiūnų krypties pdf'o iš viso nėra.
    taip elektrifikacija kai kuriuose ruozuose baigiama plius antri begiai pastatyti daug kur, kurioj vietoj dar liks tik vienbegis?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tvarkaraščių nėra tiek daug, kad nebūtų galima sudaryti ranka. Netgi tikriausiai naudoja Excel šabloną. Prieš gerą penkmetį buvau atsiuntęs lenkų tvarkaraščio kelis failus būtent Excel formate, ir jie ten atrodo taip pat, kaip ir skelbiami pdf variantu.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Ten buvo absurdiškų laikų sudėliota tam tikruose reisuose. Dažnas atvejis kai važiuojant iš Klaipėdos, Plungėje stovėdavo 5-15 min, nes anksčiau nei pagal tvarkaraštį atvykdavo.

    Beje, panašu, kad kažkokia teleportacija vyks Plungė-Klaipėda atkarpoje )
    Click image for larger version

Name:	Capture.PNG
Views:	997
Size:	154,2 kB
ID:	2165758
    Traukiniai šiais laikais greiti. Pirma iš Telšių visus nuveš į Kretingą, paskui grįš paimti iš Plungės. Nes taip geriau išnaudojamas ruožo vidutinis greitis ir pralaidumas.

    O jei rimtai - akivaizdu, jog LTG publikuojami tvarkaraščiai sudaromi ranka.

    Komentuoti:


  • Lunar
    replied
    Vilnius - Kaunas irgi trumpėja laikas visų traukinių po 2-5 min (spėju gal dings važiavimas ~60km/h 5 minutes apie Vievį), 1 traukinys 9 minutėm. Greičiausias dabar bus 1:08. Vilnius - Kaunas su Mockavos traukiniu trumpėja iki 1:04. Iki 59 minučių trūksta dar
    Paskutinis taisė Lunar; 2024.11.17, 14:54.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dabartinis laiko trumpinimas nėra iš piršto laužtas. Pagaliau dalyje ruožu beveik baigti elektrifikacijos darbai ir galima vėl neriboti greičio.

    Šiaip paskelbtuose tvarkaraščiuose dar yra klaidų ir neaiškumų. Čia dar ne galutinė versija. Nors skelbia apie naują reisą iki Valčiūnų, bet Jašiūnų krypties pdf'o iš viso nėra.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Su nauju Gruodžio tvarkaraščiu trumpėja kelionės laikai Vilnius-Ryga ir Vilnius-Klaipėda. Pastarasis vėl bus mažiau 4 valandų kai kuriuose reisuose. Pamenu, prieš kokius 10 metų lyg ir buvo padarę panašiai trumpą kelionės laiką, bet realybėje beveik niekada nepavykdavo laiku atvažiuoti. Gal šį kartą viskas bus kitaip. Na bent jau šioks toks pozityvas šitoje LTG ašarų pakalnėje.
    Ten buvo absurdiškų laikų sudėliota tam tikruose reisuose. Dažnas atvejis kai važiuojant iš Klaipėdos, Plungėje stovėdavo 5-15 min, nes anksčiau nei pagal tvarkaraštį atvykdavo.

    Beje, panašu, kad kažkokia teleportacija vyks Plungė-Klaipėda atkarpoje )
    Click image for larger version

Name:	Capture.PNG
Views:	997
Size:	154,2 kB
ID:	2165758
    Paskutinis taisė rmss; 2024.11.16, 23:07.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Su nauju Gruodžio tvarkaraščiu trumpėja kelionės laikai Vilnius-Ryga ir Vilnius-Klaipėda. Pastarasis vėl bus mažiau 4 valandų kai kuriuose reisuose. Pamenu, prieš kokius 10 metų lyg ir buvo padarę panašiai trumpą kelionės laiką, bet realybėje beveik niekada nepavykdavo laiku atvažiuoti. Gal šį kartą viskas bus kitaip. Na bent jau šioks toks pozityvas šitoje LTG ašarų pakalnėje.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kodėl tik N. Vilnia? Paneriai - daugiausiai keleivių generuojanti stotis Vilniaus ribose. Ne N. Vilnia. Lentvaris - Trakų raj.
    Studentiškas projektas, kaip tas Panevežio RB stoties, kur vaidenosi čia prieš metus ar porą. Ką nori, tą ir pasirenka.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kodėl tik N. Vilnia? Paneriai - daugiausiai keleivių generuojanti stotis Vilniaus ribose. Ne N. Vilnia. Lentvaris - Trakų raj.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Planai atnaujinti Naujosios Vilnios stoti ir su traukiniais keliauti Vilniaus VT bilietais

    https://www.facebook.com/share/p/1B4jEw3Quj/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iš esmės tai yra naujo traukinio sukūrimas. Ką tai duotų perdarant naują traukinį? Absoliučiai nieko, nes iš esmės reikėtų išdirbti viską nuo nulio. Niekas iš to, kas yra, netiktų. Vežimėliai irgi netiktų, elektros įranga, baigiant vidaus apdaila, taip pat. Nes viskas išdirbta esamam pločiui. Dar vienas momentas - autorinės teisės ir t.t. Škoda tikrai neperduotų techninės dokumentacijos, atsisakytų tiekti mazgus turimiems traukiniams, jei pati nedalyvautų perdaryme. Ukraina neturi lėšų. Kam perdarinėti esamą traukinį, kai tas perdarymas tolygus naujo pagaminimui? Juk tuo metu, kai buvo atliekamas kapitalinis, jau buvo pagaminti keli EKr1 traukiniai, kurie yra platūs.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Naujas kėbulas - naujas traukinys, nes vidaus įranga, įskaitant apdailą, netinka. Elektros įranga, galios įranga ir t.t. Vežimėliai taip pat ir .t.t. Jau nekalbant apie bandymus ir sertifikavimą. Paprasčiau yra pagaminti visiškai naują traukinį. Ten tiesiog nesąmonė parašyta (ar tik ne Vikipedijoje). Pagaliau yra nuotraukos po kapitalinio remonto - ir ten traukinys niekuo nesiskiria nuo to, koks jis buvo iki remonto.
    Techniškai, nematau problemų platinant kėbulą, jei yra tinkama inžinierių komanda.
    Ir ne, vežimėliai nesikeičia. Stabdžius gal ir reikia perskaičiuoti, bet tam ir yra inžinierių komanda. Galios įranga labiau priklauso ne nuo vagono pločio, bet nuo jo komforto lygio ir žmonių skaičiaus vagone. Bandymai ir sertifikavimai - mizeris, jei tik yra ekonominė nauda.
    O žinant koks laužas važinėjo Ukrzeleznica keliais, platesnis ir gražįai nudažytas vagonas ten tikrai niekam nekliūtų

    PS: grįžtant prie grammar nazi, įprastas vagonas ypač retai tampa traukiniu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Naujas kėbulas - naujas traukinys, nes vidaus įranga, įskaitant apdailą, netinka. Elektros įranga, galios įranga ir t.t. Vežimėliai taip pat ir .t.t. Jau nekalbant apie bandymus ir sertifikavimą. Paprasčiau yra pagaminti visiškai naują traukinį. Ten tiesiog nesąmonė parašyta (ar tik ne Vikipedijoje). Pagaliau yra nuotraukos po kapitalinio remonto - ir ten traukinys niekuo nesiskiria nuo to, koks jis buvo iki remonto.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ten nesąmonė parašyta. Kaip galima praplėsti traukinį? Visą vagono kėbulą naują pagaminti...
    Manai kad ukrainiečiai nesugebėjo suženyti bulgarės su kempu?
    Turint konstruktorius, naujas kėbulas yra joukum darbs.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ten nesąmonė parašyta. Kaip galima praplėsti traukinį? Visą vagono kėbulą naują pagaminti...

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Nelabai tikiu kad EJ 575 yra tik 2820mm pločio. Žemi peronai įrengiami 1745 mm atstumu nuo kelio ašies, gautusi kad dabar tarpas turėtų būti apie 30 cm, ko tikrai nėra, galima laisvai tai matyti. Kažkur bus bloga informacija apie EJ 575 atsiradusi.
    Ukrainiečiai tai, skaičiau, savo CityElefantus kapitaliai remontuodami praplėtė 60 cm.

    Komentuoti:

Working...
X