Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Paulina
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Sveiki, kokie jūsų metodai? Jei kokybiniai (interviu), turėtumėte nuvykti į minėtas stotis ir klausinėti keleivių vietoje / daryti apklausą- galbūt susidarys šiokia tokia imtis.
    Darbas labiau teorinis, cia kursinis tai labai stipriai greiciausiai nebus kada gilintis. Bet kadangi kazkur cia buvau uzmaciusi zmogu kuris zymejo kiek zmoniu kuriam sustojime įlipa į traukinį važiuojantį į Jašiūnus, pagalvojau kad gal yra entuziastų kurie tokią info renka. Jei turėčiau galimybę ir užtektinai laiko vykdyti gilų tyrimą mielai padaryčiau apklausas. O kadangi paskaičius čia forumą matau daug geležinkelių klausimais apsiskaičiusių žmonių tiesiog bandau paklausti jūsų nuomonės apie tokios paslaugos reikalingumą.

    Dėl to kad miestai, o ne miesteliai - tai sutinku, gali būti, reikės pasitikrinti kiekvieno iš jų statusą. Tiesiog pagal gyventojų skaičių jie gana nedideli todėl ir pavadinau miesteliais. dėkoju už pastabą, bet tai visiskai nesusije su mano klausimo turiniu.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Paulina Rodyti pranešimą
    Sveiki, rašau universitete darbą apie tvarią plėtrą. analizuoju LTG link. Gal kas galesit man siek tiek padeti? Domiuosi kuruose miesteliuose kurių gelezinkelio stotys yra nutolę nuo centro daugiau nei 2,5 km galetu but aktualu tureti dviraciu ar paspirtuku nuomos punktus sujungtus su miestelio centru kad buti galima pasiekti gyvenviete ir taip daugiau zmones vazinetu traukiniais. Pvz Viekšniai (nors nedideli, bet kiek zinau ten zmones naudojasi, bet nepatogu nes sustojimas uz 3 km. Jei butu galima pasiekti lengviau gal daugiau naudotusi.

    Gal kas turit info kur traukiniais naudojasi nelabai daug zmoniu nes nepatogu pasiekti stotele?
    arba
    Gal kas turit info kiek keleiviu naudojasi traukiniais is siu miesteliu? Jonava, Kėdainiai, Pabradė, Trakai, Vilkaviskis, Visaginas, Žasliai, Baisiogala, Dotnuva, Kuršėnai, Viekšniai, Garliava, Radviliskis

    kas jusu nuomone pasiteisintu? Dviraciu/paspirtuku nuomos punktai kai gali pvz rezervuot kartu perkant bilieta ar tiesiog dviraciu saugyklos kad savo dvirati butu galima saugiai palikti? ar nei vienas variantas?

    buciau labai dekinga uz pagalba
    Sveiki, kokie jūsų metodai? Jei kokybiniai (interviu), turėtumėte nuvykti į minėtas stotis ir klausinėti keleivių vietoje / daryti apklausą- galbūt susidarys šiokia tokia imtis.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Visi arba praktiškai visi išvardinti yra miestai, ne miesteliai. Šiaip info, nes bent moksliniam darbe reiktų tikslumo.

    Komentuoti:


  • Paulina
    replied
    Sveiki, rašau universitete darbą apie tvarią plėtrą. analizuoju LTG link. Gal kas galesit man siek tiek padeti? Domiuosi kuruose miesteliuose kurių gelezinkelio stotys yra nutolę nuo centro daugiau nei 2,5 km galetu but aktualu tureti dviraciu ar paspirtuku nuomos punktus sujungtus su miestelio centru kad buti galima pasiekti gyvenviete ir taip daugiau zmones vazinetu traukiniais. Pvz Viekšniai (nors nedideli, bet kiek zinau ten zmones naudojasi, bet nepatogu nes sustojimas uz 3 km. Jei butu galima pasiekti lengviau gal daugiau naudotusi.

    Gal kas turit info kur traukiniais naudojasi nelabai daug zmoniu nes nepatogu pasiekti stotele?
    arba
    Gal kas turit info kiek keleiviu naudojasi traukiniais is siu miesteliu? Jonava, Kėdainiai, Pabradė, Trakai, Vilkaviskis, Visaginas, Žasliai, Baisiogala, Dotnuva, Kuršėnai, Viekšniai, Garliava, Radviliskis

    kas jusu nuomone pasiteisintu? Dviraciu/paspirtuku nuomos punktai kai gali pvz rezervuot kartu perkant bilieta ar tiesiog dviraciu saugyklos kad savo dvirati butu galima saugiai palikti? ar nei vienas variantas?

    buciau labai dekinga uz pagalba

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė TomasK Rodyti pranešimą

    Greičio padidinimas iki 160 km/h 11-12 km atkarpoje labiau turi psichologinį efektą nei praktinį, bet gal tai taps savotišku postūmiu didinti tokių atkarpų skaičių...
    Be abejo, kad 10 km atkarpa iš esmės nieko nekeičia. Visgi varnelė būtų uždėta. Pliusgal būtų bent jau nustatytas tam tikras benchmark, kurio reiktų siekti ir kitur. Esamų geležinkelių kreivės, šiaip jau, labai daug kur leidžia 160 km/h. Dar reiktų pamatuoti radiusus iš žemėlapio, bet gali būti, kad 160 km/h galėtų būti praktiškai visur išskyrus vieną kitą stotį ar sankirtą.

    Komentuoti:


  • TomasK
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Iš LTG Link atėjo kaip ir šioks toks patvirtinimas, kad Livintai-Gaižiūnai atkarpos greitis turėtų būti 160 km/h, nors specifiškai ir nepatvirtino, kad nauji Stadleriai (ar dviaukštės Škodos) ten tikrai važiuos 160 km/h, nors klausiau būtent to.

    Iš LTG emailo:
    Greičio padidinimas iki 160 km/h 11-12 km atkarpoje labiau turi psichologinį efektą nei praktinį, bet gal tai taps savotišku postūmiu didinti tokių atkarpų skaičių...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Iš LTG Link atėjo kaip ir šioks toks patvirtinimas, kad Livintai-Gaižiūnai atkarpos greitis turėtų būti 160 km/h, nors specifiškai ir nepatvirtino, kad nauji Stadleriai (ar dviaukštės Škodos) ten tikrai važiuos 160 km/h, nors klausiau būtent to.

    Iš LTG emailo:

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Su sąlyga, kad maksimali kaina būtų dabartinė kaina, o ne kaip Vokietijoje kur perkant tą pačią dieną kainos yra astronominės, kaip pvz Frankfurtas Kelnas kaina 100 EUR
    Orientacijai - atstumas keliais 192km, flixbus iki 20 eur(ne visai iki Kelno, nes stoja tik Kelno oro uoste, bet mintis apie traukinių kainų neadekvatumą aiški).
    Labai jau nerealistiška ta sąlyga. Yra toks geras angliškas posakis You can't have your cake and eat it. Manau savaime suprantama, kad jei kalba eina apie dinaminę kainodarą, tai maksimali kaina būtų pritaikyta prie paklausos, o ne prie tokios, kokios tu ar aš norėtume

    Aišku, tokii sistemai veikti efektyviai ir sėkmingai reiktų gerokai dažnesnių reisų, nei yra dabar, kad būtų galima realiai rinktis nesukeliant ypač didelių nepatogumų kelionės laiko požiūriu. Su dviem Kaunas-Šiauliai traukiniais per dieną, tai neveiks.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Bet vistiek tie sovietiniai vagonai nenormaliai aukšti, o mūsų platformos žemos. Lipti nesąmonė, tiek su bagažu, tiek su dviračiu ir neduok die su judėjimo negalia ar sunkiau judantiems. Be to, jie visai geri siūbuoja. Taižo į šonus, kad net vandens buteliukas krenta nuo staliuko.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Vilnius-Klaipėda 3 klasė yra tik tame viename traukinyje per dieną. Tame pačiame yra ir ta superinė 1 klasė renovuotame vagone. Gali būti, kad LTG daro kažkokį koncepto testavimą, pagal kurį darys kažokias išvadas dėl panašių produktų kituose tarpmiestiniuose traukiniuose. Kitaip sunku paaiškinti, kodėl užsiimama tokiais mažos skalės ir tikriausiai trumpalaikiais projektais ir tik viename traukinyje. Dar su dinamine kainodara kažką testuoja Vilnius-Kaunas maršrute. Sunku pasakyti, kas iš to išeis, bet kažkokias išvadas turbūt padarys ir kažkokie pokyčiai bilietų kainodaroje bus. Aš asmeniškai labiau linkstu į dinaminę kainodarą, kai pirkdamas truputį anksčiau ir truputį mažiau patogų laiką gali gauti superinę kainą net pirmoje klasėje (Vokietija, Ispanija, Italija ir t.t.).
    Su sąlyga, kad maksimali kaina būtų dabartinė kaina, o ne kaip Vokietijoje kur perkant tą pačią dieną kainos yra astronominės, kaip pvz Frankfurtas Kelnas kaina 100 EUR
    Orientacijai - atstumas keliais 192km, flixbus iki 20 eur(ne visai iki Kelno, nes stoja tik Kelno oro uoste, bet mintis apie traukinių kainų neadekvatumą aiški).
    Paskutinis taisė Gator; 2025.02.24, 00:41.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Todėl, kad mažiau patogu važiuoti ir niekas tos klasės nepirktų (nebent 2 klasė jau išpirkta) jei kainuotų vienodai.
    Vilnius-Klaipėda 3 klasė yra tik tame viename traukinyje per dieną. Tame pačiame yra ir ta superinė 1 klasė renovuotame vagone. Gali būti, kad LTG daro kažkokį koncepto testavimą, pagal kurį darys kažokias išvadas dėl panašių produktų kituose tarpmiestiniuose traukiniuose. Kitaip sunku paaiškinti, kodėl užsiimama tokiais mažos skalės ir tikriausiai trumpalaikiais projektais ir tik viename traukinyje. Dar su dinamine kainodara kažką testuoja Vilnius-Kaunas maršrute. Sunku pasakyti, kas iš to išeis, bet kažkokias išvadas turbūt padarys ir kažkokie pokyčiai bilietų kainodaroje bus. Aš asmeniškai labiau linkstu į dinaminę kainodarą, kai pirkdamas truputį anksčiau ir truputį mažiau patogų laiką gali gauti superinę kainą net pirmoje klasėje (Vokietija, Ispanija, Italija ir t.t.).

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
    Neapsimokėtu kupė vagona padaryti į paprastus 2 klasės, arba padaryti miegamaisiais vagonais, galbūt Vilnius-Talinas maršrute?
    Dabartiniai kupe niekaip netempia iki 2 klasės. O perdarinėt vagonus dėl likusių metų-dviejų nėra prasmės.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Neapsimokėtu kupė vagona padaryti į paprastus 2 klasės, arba padaryti miegamaisiais vagonais, galbūt Vilnius-Talinas maršrute?
    Paskutinis taisė ne robotas; 2025.02.23, 21:33.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
    O kodėl 3 klasė turėtų būti pigesnė už 2? Komforto mažiau, bet tai pat mažesnė talpa vienam vagonui, bei papildomos sienos kurioms reikia papildomos apžiūros, tad gaunasi kupė vagoną brangiau išlaikyti netu paprastą 2 klasės.
    Todėl, kad mažiau patogu važiuoti ir niekas tos klasės nepirktų (nebent 2 klasė jau išpirkta) jei kainuotų vienodai.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    O kodėl 3 klasė turėtų būti pigesnė už 2? Komforto mažiau, bet tai pat mažesnė talpa vienam vagonui, bei papildomos sienos kurioms reikia papildomos apžiūros, tad gaunasi kupė vagoną brangiau išlaikyti negu paprastą 2 klasės.
    Paskutinis taisė ne robotas; 2025.02.23, 21:32.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

    Na, klausimas kodėl tai yra III klasės vagonai kyla tik nevažiavusiems jais šešiese tame kupė. Keturiese ir tai reiktų spyriotis, lipti per kojas, o šiešiese tai sakyčiau ypač liūdnas reikalas, o jei dar važiuojant keturias su puse valandas. Lyginant, tai II klasė (ne prie staliuko) - žemė ir dangus. Tad, laukiam kada šios ir kitos keturlaiptės sienienos keliaus į sąvartyną ir Vilnius - Klaipėda važiuos tik šiuolaikiški, žemagrindžiai DMU ar EMU.
    Nieko blogo, kad yra toks biudžetinis variantas. Juk ir Vokietijoje yra Flixtrain su senais vagonais, ispanų ir prancūzų valstybinės kompanijos taip pat sukūrė atskirą produktą. Kuo platesnis paslaugų spektras, tuo daugiau pasirinkimų keleiviams ir tuo daugiau pajamų geležinkeliams.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

    Na, klausimas kodėl tai yra III klasės vagonai kyla tik nevažiavusiems jais šešiese tame kupė. Keturiese ir tai reiktų spyriotis, lipti per kojas, o šiešiese tai sakyčiau ypač liūdnas reikalas, o jei dar važiuojant keturias su puse valandas. Lyginant, tai II klasė (ne prie staliuko) - žemė ir dangus. Tad, laukiam kada šios ir kitos keturlaiptės sienienos keliaus į sąvartyną ir Vilnius - Klaipėda važiuos tik šiuolaikiški, žemagrindžiai DMU ar EMU.
    Bet ir kaina 3 klasė labai patraukli. Dauguma ją perkančių juk savo noru nusprendžia, kad ji jiems geriau apsimoka nei 2 klasė. Tad kam skubėti savo asmeninį potyrį primesti kitiems ir atimti iš jų tą klasę?

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
    Užsieniečio apžvalga.

    Na, klausimas kodėl tai yra III klasės vagonai kyla tik nevažiavusiems jais šešiese tame kupė. Keturiese ir tai reiktų spyriotis, lipti per kojas, o šiešiese tai sakyčiau ypač liūdnas reikalas, o jei dar važiuojant keturias su puse valandas. Lyginant, tai II klasė (ne prie staliuko) - žemė ir dangus. Tad, laukiam kada šios ir kitos keturlaiptės sienienos keliaus į sąvartyną ir Vilnius - Klaipėda važiuos tik šiuolaikiški, žemagrindžiai DMU ar EMU.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė DodoGTA Rodyti pranešimą
    Nes greičiausiai būtų įdomu entuziastams pamatyti keleivinį traukinį Tauragėje ir Lyduvėnų tilte (ir neregioninį traukinį Šilutėje) o dar Šilutė laikinai gautų tiesioginį traukinį į Vilnių
    Už jūsų pinigus patenkinsime bet kokį jūsų kaprizą.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Ar entuziastų yra po 200 per dieną? Stipriai abejočiau

    Komentuoti:

Working...
X