Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
-
Parašė John Rodyti pranešimąViskas, ką jie turėtų daryti, tai stengtis patenkinti paklausą ir potencialą ir gerinti efektyvesnių ir tvarinių transporto rūšių modal share, o ne užsiimti nacionalizmu transporte.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąMan keistas šitas noras kažkodėl "vietinį" susisiekimą laikyti prioritetu virš "tarptautinio" - realistiškai, potencialas ir reikalingumas tarp Vilniaus ir Rygos yra daug, daug, daug didesnis nei tarp Vilniaus ir Klaipėdos - apimamas daug didesnis gyventojų skaičius, daug daugiau verslo keleivių potencialo, gerokai mažesnis atstumas ir pan. Jei nebūtų durno knisinėjimosi dėl "kas kiek subsidijuoja", čia senų seniausiai galėjo būtį 6k/dieną reisas, stipriai lenkiantis Vilnius-Klaipėda apimtis, visame kelyje važiuojantis bent 120km/h ir pan.
Bet yra siena, prasideda visokie nacionalizmai ir niekas neįvyksta. Panašiai kaip dabar tarp savivaldybių nesugeba suorganizuoti autobusų maršrutų.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąMan keistas šitas noras kažkodėl "vietinį" susisiekimą laikyti prioritetu virš "tarptautinio" - realistiškai, potencialas ir reikalingumas tarp Vilniaus ir Rygos yra daug, daug, daug didesnis nei tarp Vilniaus ir Klaipėdos - apimamas daug didesnis gyventojų skaičius, daug daugiau verslo keleivių potencialo, gerokai mažesnis atstumas ir pan. Jei nebūtų durno knisinėjimosi dėl "kas kiek subsidijuoja", čia senų seniausiai galėjo būtį 6k/dieną reisas, stipriai lenkiantis Vilnius-Klaipėda apimtis, visame kelyje važiuojantis bent 120km/h ir pan.
Bet yra siena, prasideda visokie nacionalizmai ir niekas neįvyksta. Panašiai kaip dabar tarp savivaldybių nesugeba suorganizuoti autobusų maršrutų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Man keistas šitas noras kažkodėl "vietinį" susisiekimą laikyti prioritetu virš "tarptautinio" - realistiškai, potencialas ir reikalingumas tarp Vilniaus ir Rygos yra daug, daug, daug didesnis nei tarp Vilniaus ir Klaipėdos - apimamas daug didesnis gyventojų skaičius, daug daugiau verslo keleivių potencialo, gerokai mažesnis atstumas ir pan. Jei nebūtų durno knisinėjimosi dėl "kas kiek subsidijuoja", čia senų seniausiai galėjo būtį 6k/dieną reisas, stipriai lenkiantis Vilnius-Klaipėda apimtis, visame kelyje važiuojantis bent 120km/h ir pan.
Bet yra siena, prasideda visokie nacionalizmai ir niekas neįvyksta. Panašiai kaip dabar tarp savivaldybių nesugeba suorganizuoti autobusų maršrutų.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nu ir koks gi tas skirtumas? Tik tuo, "ką žmonės galvoja"? Kuo skiriasi kelionė, kai važiuoju į Klaipėdą ir kai važiuoju į Rygą?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąNu ir koks gi tas skirtumas? Tik tuo, "ką žmonės galvoja"? Kuo skiriasi kelionė, kai važiuoju į Klaipėdą ir kai važiuoju į Rygą?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Čia ir kyla klausimas ar prailginus sąstatą tas ėjimas į minusą nevirstų ėjimu į pliusą?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Dar ir koks skirtumas, kai į minusą einantis keleivių vežimas yra užsienio rinkos aptarnavimui. BT su Gausu geras pavyzdys ką žmonės galvoja, kai užsienio rinkos patapo svarbiau už vietinę.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Jokio skirtumo, užsienio ar neužsienio. Tiesiog žmonės važiuoja ten, kur važiuoja, ir ne LTG spręsti, kur žmonėms labiau reikia - į Rygą ar į Klaipėdą. Žmonės patys nuspręs. Anyway, suprantama, trūksta riedmenų visiems maršrutams. Visgi riedmenys turėtų pradėti atsilaisvinti kitais metais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Vilnius-Klaipėda savaitgaliais neužtenka bilietų, valstybiniam vežėjui prioritizuot užsienio maršrutą būtų visiškas absurdas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąĮdomu, ar negalvojama Rygos traukinį savaitgaliais,pavyzdžiui, dvigubinti? Dažną savaitgalį gauti bilietą yra sudėtinga. Čia net nekalbant apie poreikį turėti bent dvi poras traukinių per dieną.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Žiū, mūsų numylėtas IC144 Hancia iš Krokuvos išvyksta 03:56, Varšuva tarp 07:30 ir 08:05. Į lėktuvus irgi ne visi skundžiasi, kad tenka anksti keltis. Manyčiau atvykti į Klaipėdą 07:30 - 08:00 darbo dienai būtų optimalu. Važiuojant automobiliu vistiek išvažiuoti tektų ~ 04:00 - pats bjauriausias laikas šviežiam vairavimui, bent jau man.
Kai važinėdavau naktiniu Klaipėdos traukiniu, visada būdavo gan daug keleivių. Ir jie nelipdavo Kaune, bet labiau taikydavos į Žemaitėją. Išskyrus tuos, kurie išlipdavo Pravieniškėse, bet ten kita istorija.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu, ar negalvojama Rygos traukinį savaitgaliais,pavyzdžiui, dvigubinti? Dažną savaitgalį gauti bilietą yra sudėtinga. Čia net nekalbant apie poreikį turėti bent dvi poras traukinių per dieną.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Išėjo LTG metinės ataskaitos, LTG Link: https://doc.ltg.lt/lt/apie_mus/veikl...ta_LT_2024.pdf
Iš įdomesnės informacijos - keleivių pasiskirstymas vietiniuose maršrutuose ir keleivių skaičius tarptautiniuose maršrutuose
Nuo 2022 m. gruodžio 11 d. kasdien pradėjo kursuoti Lenkijos vežėjo „PKP INTERCITY“ traukinys maršrute Krokuva–Mockava–Krokuva, prie šio traukinio yra priderintas „LTG Link“ traukinys maršrute Vilnius–Mockava–Vilnius. Per 2024 m. šiuo maršrutu važiavo 113 tūkst. keleivių, iš jų tarptautiniame susisiekime – 41 tūkst. Vidutinis traukinio užimtumas siekė 56 proc.
Nuo 2023 m. gruodžio 27 d. pradėjo kursuoti traukinys į Rygą. Traukiniai kasdien pradėjo kursuoti tiesioginiu maršrutu Vilnius–Joniškis–Ryga. Per 2024 m. šiuo maršrutu važiavo 94 tūkst. keleivių, iš jų tarptautiniame susisiekime – 64 tūkst. Vidutinis traukinio užimtumas siekė 65 proc.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąTai jei jau naktinį tai gal tada Kaunas-Vilnius-Daugpilis-Ryga-Tartu-Talinas
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąMan apskritai atrodo, kad viena Lietuva per maža naktiniams maršrutams. Kad būtų bent kažkiek logiškas, Vilnius-Klaipėda turėtų išvykti iki vidurnakčio ir atvykti bent jau 6 val. ryto, taigi, kelionė turėtų trukti mažiausiai 6 val., kai dabar kelionė trunka plius minus 4. Kur ištraukti kelias papildomas valandas? Dirbtinai lėtinti važiavimą? Tuščiai stoti kiekviename kaime? Ilgai stovėti Šiauliuose ar kitur? Jeigu taikyti į 8-9 ryto, traukinys apskritai turėtų išvykti kokią 2-3 val. ryto - kas norės pusę nakties nemiegoti ir atvykti į Klaipėdą/Vilnių pavargęs ir nesiprausęs? Kas išvis yra tie mistiniai verslininkai, kuriems žūtbūt reikia būti Klaipėdoje/Vilniuje ryte, o ne susiskambinti per Zoom, ir dėl kokių priežasčių jie rinksis naktinę kelionę traukiniu, o ne iš vakaro arba anksti ryte per 3 val. nuvažiuoti automobiliu?
Kai važinėdavau naktiniu Klaipėdos traukiniu, visada būdavo gan daug keleivių. Ir jie nelipdavo Kaune, bet labiau taikydavos į Žemaitėją. Išskyrus tuos, kurie išlipdavo Pravieniškėse, bet ten kita istorija.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Ir ką veikti atvažiavus Rygoje tarp 3 val. ir 4 val. nakties?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Ir ką veikti atvažiavus Rygoje tarp 3 val. ir 4 val. nakties?
Ekskursija po Senamiestį.
Taip, buvau pakeliui įTalllinnnąąąą.
Ten kažkaip ankstokai ryte turėjom atvyki į Helsinkio keltą, tai didelio pasirinkimo nebuvo ką veikti. Jūroje naktį maudytis pavojinga, ypač kaip pusė autobuso laipsniuose.
Komentuoti:
-
Tai jei jau naktinį tai gal tada Kaunas-Vilnius-Daugpilis-Ryga-Tartu-Talinas
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: