Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Jeigu keleivių vežimu užsiimtų privati bendrovė, tas ir būtų daroma. Bet kadangi daro valstybinė, tai atitinkamai ir paslauga tampa politizuota.
    Tiesa. Ir tai reiktų keisti. Ne privatizuoti, žinoma, o tieisog įvaldyti geresnius veiklos metodus. Yra iš ko mokytis Europoje, kad ir tas pats ÖBB.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Viskas, ką jie turėtų daryti, tai stengtis patenkinti paklausą ir potencialą ir gerinti efektyvesnių ir tvarinių transporto rūšių modal share, o ne užsiimti nacionalizmu transporte.
    Jeigu keleivių vežimu užsiimtų privati bendrovė, tas ir būtų daroma. Bet kadangi daro valstybinė, tai atitinkamai ir paslauga tampa politizuota.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Man keistas šitas noras kažkodėl "vietinį" susisiekimą laikyti prioritetu virš "tarptautinio" - realistiškai, potencialas ir reikalingumas tarp Vilniaus ir Rygos yra daug, daug, daug didesnis nei tarp Vilniaus ir Klaipėdos - apimamas daug didesnis gyventojų skaičius, daug daugiau verslo keleivių potencialo, gerokai mažesnis atstumas ir pan. Jei nebūtų durno knisinėjimosi dėl "kas kiek subsidijuoja", čia senų seniausiai galėjo būtį 6k/dieną reisas, stipriai lenkiantis Vilnius-Klaipėda apimtis, visame kelyje važiuojantis bent 120km/h ir pan.

    Bet yra siena, prasideda visokie nacionalizmai ir niekas neįvyksta. Panašiai kaip dabar tarp savivaldybių nesugeba suorganizuoti autobusų maršrutų.
    Labai sutinku. Paguoda (bet tik paguoda, ne pasiteisinimas) nebent ta, kad panašūs dalykai vyksta praktiškai visoje Europoje. Kai buki nacionaliniai principai, tarnaujantys tik patiems principams, dedami prieš keleivių interesus. Nu niekaip manęs neįtikins niekas, kad man svarbiau traukiniu važiuoti į Klaipėdą, nei į Rygą. Tai apskritai nėra kažkas, ką geležinkelių bendrovė, ar net nacionalinė valdžia, gali kaip nors sužinoti, nes mano kelionės svarba priklauso nuo mano asmeninių faktorių, o ne nuo to, ar mano keluonės tikslas yra Lietuvoje ar Latvijoje. Viskas, ką jie turėtų daryti, tai stengtis patenkinti paklausą ir potencialą ir gerinti efektyvesnių ir tvarinių transporto rūšių modal share, o ne užsiimti nacionalizmu transporte.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Man keistas šitas noras kažkodėl "vietinį" susisiekimą laikyti prioritetu virš "tarptautinio" - realistiškai, potencialas ir reikalingumas tarp Vilniaus ir Rygos yra daug, daug, daug didesnis nei tarp Vilniaus ir Klaipėdos - apimamas daug didesnis gyventojų skaičius, daug daugiau verslo keleivių potencialo, gerokai mažesnis atstumas ir pan. Jei nebūtų durno knisinėjimosi dėl "kas kiek subsidijuoja", čia senų seniausiai galėjo būtį 6k/dieną reisas, stipriai lenkiantis Vilnius-Klaipėda apimtis, visame kelyje važiuojantis bent 120km/h ir pan.

    Bet yra siena, prasideda visokie nacionalizmai ir niekas neįvyksta. Panašiai kaip dabar tarp savivaldybių nesugeba suorganizuoti autobusų maršrutų.
    Nieko keisto. Valstybinės institucijos kurių tikslas yra didinti gerovę valstybėje turėtu teikti pirmenybę gerovės valstybėje didinimui, o ne užsienyje.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Man keistas šitas noras kažkodėl "vietinį" susisiekimą laikyti prioritetu virš "tarptautinio" - realistiškai, potencialas ir reikalingumas tarp Vilniaus ir Rygos yra daug, daug, daug didesnis nei tarp Vilniaus ir Klaipėdos - apimamas daug didesnis gyventojų skaičius, daug daugiau verslo keleivių potencialo, gerokai mažesnis atstumas ir pan. Jei nebūtų durno knisinėjimosi dėl "kas kiek subsidijuoja", čia senų seniausiai galėjo būtį 6k/dieną reisas, stipriai lenkiantis Vilnius-Klaipėda apimtis, visame kelyje važiuojantis bent 120km/h ir pan.

    Bet yra siena, prasideda visokie nacionalizmai ir niekas neįvyksta. Panašiai kaip dabar tarp savivaldybių nesugeba suorganizuoti autobusų maršrutų.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nu ir koks gi tas skirtumas? Tik tuo, "ką žmonės galvoja"? Kuo skiriasi kelionė, kai važiuoju į Klaipėdą ir kai važiuoju į Rygą?
    Jo mintis, kad jei abiem trūksta vietų, bet gali pataisyti tik vieną, tai prioritetas turi būti vietiniam susisiekimui.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Nu ir koks gi tas skirtumas? Tik tuo, "ką žmonės galvoja"? Kuo skiriasi kelionė, kai važiuoju į Klaipėdą ir kai važiuoju į Rygą?
    Bilietas į Rygą kainuoja trečdaliu pigiau nei bilietas į Klaipėdą.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Čia ir kyla klausimas ar prailginus sąstatą tas ėjimas į minusą nevirstų ėjimu į pliusą?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Dar ir koks skirtumas, kai į minusą einantis keleivių vežimas yra užsienio rinkos aptarnavimui. BT su Gausu geras pavyzdys ką žmonės galvoja, kai užsienio rinkos patapo svarbiau už vietinę.
    Nu ir koks gi tas skirtumas? Tik tuo, "ką žmonės galvoja"? Kuo skiriasi kelionė, kai važiuoju į Klaipėdą ir kai važiuoju į Rygą?

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Jokio skirtumo, užsienio ar neužsienio. Tiesiog žmonės važiuoja ten, kur važiuoja, ir ne LTG spręsti, kur žmonėms labiau reikia - į Rygą ar į Klaipėdą. Žmonės patys nuspręs. Anyway, suprantama, trūksta riedmenų visiems maršrutams. Visgi riedmenys turėtų pradėti atsilaisvinti kitais metais.
    Dar ir koks skirtumas, kai į minusą einantis keleivių vežimas yra užsienio rinkos aptarnavimui. BT su Gausu geras pavyzdys ką žmonės galvoja, kai užsienio rinkos patapo svarbiau už vietinę.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Vilnius-Klaipėda savaitgaliais neužtenka bilietų, valstybiniam vežėjui prioritizuot užsienio maršrutą būtų visiškas absurdas.
    Jokio skirtumo, užsienio ar neužsienio. Tiesiog žmonės važiuoja ten, kur važiuoja, ir ne LTG spręsti, kur žmonėms labiau reikia - į Rygą ar į Klaipėdą. Žmonės patys nuspręs. Anyway, suprantama, trūksta riedmenų visiems maršrutams. Visgi riedmenys turėtų pradėti atsilaisvinti kitais metais.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Įdomu, ar negalvojama Rygos traukinį savaitgaliais,pavyzdžiui, dvigubinti? Dažną savaitgalį gauti bilietą yra sudėtinga. Čia net nekalbant apie poreikį turėti bent dvi poras traukinių per dieną.
    Vilnius-Klaipėda savaitgaliais neužtenka bilietų, valstybiniam vežėjui prioritizuot užsienio maršrutą būtų visiškas absurdas.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Žiū, mūsų numylėtas IC144 Hancia iš Krokuvos išvyksta 03:56, Varšuva tarp 07:30 ir 08:05. Į lėktuvus irgi ne visi skundžiasi, kad tenka anksti keltis. Manyčiau atvykti į Klaipėdą 07:30 - 08:00 darbo dienai būtų optimalu. Važiuojant automobiliu vistiek išvažiuoti tektų ~ 04:00 - pats bjauriausias laikas šviežiam vairavimui, bent jau man.

    Kai važinėdavau naktiniu Klaipėdos traukiniu, visada būdavo gan daug keleivių. Ir jie nelipdavo Kaune, bet labiau taikydavos į Žemaitėją. Išskyrus tuos, kurie išlipdavo Pravieniškėse, bet ten kita istorija.
    4 val. išvykimas jau nebe naktinis traukinys, o tiesiog ankstyvas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Įdomu, ar negalvojama Rygos traukinį savaitgaliais,pavyzdžiui, dvigubinti? Dažną savaitgalį gauti bilietą yra sudėtinga. Čia net nekalbant apie poreikį turėti bent dvi poras traukinių per dieną.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Išėjo LTG metinės ataskaitos, LTG Link: https://doc.ltg.lt/lt/apie_mus/veikl...ta_LT_2024.pdf

    Iš įdomesnės informacijos - keleivių pasiskirstymas vietiniuose maršrutuose ir keleivių skaičius tarptautiniuose maršrutuose

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250506_082805.png
Views:	697
Size:	44,3 kB
ID:	2199184

    Nuo 2022 m. gruodžio 11 d. kasdien pradėjo kursuoti Lenkijos vežėjo „PKP INTERCITY“ traukinys maršrute Krokuva–Mockava–Krokuva, prie šio traukinio yra priderintas „LTG Link“ traukinys maršrute Vilnius–Mockava–Vilnius. Per 2024 m. šiuo maršrutu važiavo 113 tūkst. keleivių, iš jų tarptautiniame susisiekime – 41 tūkst. Vidutinis traukinio užimtumas siekė 56 proc.

    Nuo 2023 m. gruodžio 27 d. pradėjo kursuoti traukinys į Rygą. Traukiniai kasdien pradėjo kursuoti tiesioginiu maršrutu Vilnius–Joniškis–Ryga. Per 2024 m. šiuo maršrutu važiavo 94 tūkst. keleivių, iš jų tarptautiniame susisiekime – 64 tūkst. Vidutinis traukinio užimtumas siekė 65 proc.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Tai jei jau naktinį tai gal tada Kaunas-Vilnius-Daugpilis-Ryga-Tartu-Talinas
    Ir akurat iš dalies kartojamas Minkas - Talinas "Чайка", net ir pagal laiką.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Man apskritai atrodo, kad viena Lietuva per maža naktiniams maršrutams. Kad būtų bent kažkiek logiškas, Vilnius-Klaipėda turėtų išvykti iki vidurnakčio ir atvykti bent jau 6 val. ryto, taigi, kelionė turėtų trukti mažiausiai 6 val., kai dabar kelionė trunka plius minus 4. Kur ištraukti kelias papildomas valandas? Dirbtinai lėtinti važiavimą? Tuščiai stoti kiekviename kaime? Ilgai stovėti Šiauliuose ar kitur? Jeigu taikyti į 8-9 ryto, traukinys apskritai turėtų išvykti kokią 2-3 val. ryto - kas norės pusę nakties nemiegoti ir atvykti į Klaipėdą/Vilnių pavargęs ir nesiprausęs? Kas išvis yra tie mistiniai verslininkai, kuriems žūtbūt reikia būti Klaipėdoje/Vilniuje ryte, o ne susiskambinti per Zoom, ir dėl kokių priežasčių jie rinksis naktinę kelionę traukiniu, o ne iš vakaro arba anksti ryte per 3 val. nuvažiuoti automobiliu?
    Žiū, mūsų numylėtas IC144 Hancia iš Krokuvos išvyksta 03:56, Varšuva tarp 07:30 ir 08:05. Į lėktuvus irgi ne visi skundžiasi, kad tenka anksti keltis. Manyčiau atvykti į Klaipėdą 07:30 - 08:00 darbo dienai būtų optimalu. Važiuojant automobiliu vistiek išvažiuoti tektų ~ 04:00 - pats bjauriausias laikas šviežiam vairavimui, bent jau man.

    Kai važinėdavau naktiniu Klaipėdos traukiniu, visada būdavo gan daug keleivių. Ir jie nelipdavo Kaune, bet labiau taikydavos į Žemaitėją. Išskyrus tuos, kurie išlipdavo Pravieniškėse, bet ten kita istorija.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Ir ką veikti atvažiavus Rygoje tarp 3 val. ir 4 val. nakties?
    Eiti miegoti likusiai nakčiai. Jei traukinys iš Vilniaus išvyktų apie 19.30, galėtų laisvai atvykti į Rygą vidurnaktį.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Ir ką veikti atvažiavus Rygoje tarp 3 val. ir 4 val. nakties?
    AŠ! AŠ!

    Ekskursija po Senamiestį.
    Taip, buvau pakeliui įTalllinnnąąąą.

    Ten kažkaip ankstokai ryte turėjom atvyki į Helsinkio keltą, tai didelio pasirinkimo nebuvo ką veikti. Jūroje naktį maudytis pavojinga, ypač kaip pusė autobuso laipsniuose.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Tai jei jau naktinį tai gal tada Kaunas-Vilnius-Daugpilis-Ryga-Tartu-Talinas

    Komentuoti:

Working...
X