Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Pagal info internete perkami traukiniai turi 0,9-1,2m/s įsibėgėjimo greitį. Kas yra 2 kartus daugiau negu dyzelis. Kaip bus realiai nežinome, nes kaip Vilniaus, taip ir Klaipėdos stočių prieigos turi neadekvačiai žemus greičio limitus. Galbūt tai liečia apskritai visas didesnes stotis Lietuvoje. Bet idealioje situacijoje ilgiausias važiavimo laikas be naujų stotelių pridėjimo užtruks maždaug 20 minučių mažiau. Dalis to laiko atitektų ruožui su limitu 160km/h, o kita dalis greitesnis įsibėgėjimas ir stabdymas.
    O kokie tie limitai, ir ar jie atitinka tai, kas nurodyta Openrailwaymap? Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos stočių prieeigose ten nurodomi 40 km/h, kas atrodo daugiau mažiau panašu į tai, kas yra praktiškai visose Europos miestų stotyse ir jų prieeigose.
    Man daugiau klausimų kyla ne dėl stočių, o dėl įvairių ruožų, kur traukiniai velkasi 80-100 km/h, nors ten kaip ir turėtų būti 120 km/h t.y. tarpstočiuose. Ar ten kelių būklė tokia prasta? Ar jie bus tvarkomi ir realiai bus daugumoje ruožų 120 km/h? Ar bus kur nors be Gaižiūnų-Livintų didinamas greitis virš 120 km/h?

    Visgi, net ir prie dabartinių sąlygų, kai traukinių greitis tarpstočiuose dėl neaiškių priežasčių nuolat varijuoja tarp 80-100-120 km/h, elektriniai traukiniai turėtų neblogai pagerinti kelionės trukmę, nes dyzeliukai (galioja ir 730ML Pesoms) laaaaabai jau sunkiai bėgėjasi, pavyzdžiui, nuo 100 km/h iki 120 km/h ar nuo 120 km/h iki 140 km/h. Elektriniai Stadleriai su šitą užduotimi susitvarkys belenkaip geriau, kas turėtų išlošti laiko. Žinoma, jei tik mašinistai nebijos paduoti truputį gazo.
    Paskutinis taisė John; 2025.05.11, 00:01.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą

    Na, kad ir kaip bebūtų, EJ575 iš Kauno Vilniaus stoty tai slenka, nors gal paskui įsibėgėjimas ir greitesnis nei dyzelinių. Tai visgi nemažai priklausys ir nuo LTG ar leis traukiniams daugiau gazo duoti iš stočių (ar stabdyti trumpesnį kelią bet stipriau) Klaipėdos maršrute.
    Pagal info internete perkami traukiniai turi 0,9-1,2m/s įsibėgėjimo greitį. Kas yra 2 kartus daugiau negu dyzelis. Kaip bus realiai nežinome, nes kaip Vilniaus, taip ir Klaipėdos stočių prieigos turi neadekvačiai žemus greičio limitus. Galbūt tai liečia apskritai visas didesnes stotis Lietuvoje. Bet idealioje situacijoje ilgiausias važiavimo laikas be naujų stotelių pridėjimo užtruks maždaug 20 minučių mažiau. Dalis to laiko atitektų ruožui su limitu 160km/h, o kita dalis greitesnis įsibėgėjimas ir stabdymas.

    Komentuoti:


  • Vilniaus gyventojas
    replied
    Parašė DKL Rodyti pranešimą

    Na, elektriniai traukiniai gali pasigirti iš principo kita dinamika. Tai sakyti, kad įtaka bus tik kelios minutės, nesiryžčiau.
    Na, kad ir kaip bebūtų, EJ575 iš Kauno Vilniaus stoty tai slenka, nors gal paskui įsibėgėjimas ir greitesnis nei dyzelinių. Tai visgi nemažai priklausys ir nuo LTG ar leis traukiniams daugiau gazo duoti iš stočių (ar stabdyti trumpesnį kelią bet stipriau) Klaipėdos maršrute.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Tai kaip suprantu max ką tikėtis tai reikės važiuoti keliom minutėm mažiau arba atsiras koks dar vienas sustojimas su nepakitusiu laiku?
    Na, elektriniai traukiniai gali pasigirti iš principo kita dinamika. Tai sakyti, kad įtaka bus tik kelios minutės, nesiryžčiau.

    Komentuoti:


  • Lunar
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    10 vagonų į Klaipėdą būtų labai stipru.
    Nieko ypatingo. Jau dabar kai 6 vagonai su lokomotyvu suskaičiuoju ~350vietų. Stadler vagonai mažesni matyt, tai bus 400, vos ~15% daugiau

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    NIEKADA neklausyk, ką sako LTG oficialūs asmenys.
    Na mes visi suprantame, kad tai yra preliminarios datos tai pirma. O dėl maršruto tai buvo pasakyta, kad jeigu bus priimtas sprendimas daryti, tai įvyks po to, kai gaus jau traukinius.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Įmanoma, kažkur buvau skaitęs, kad Stadleriai bus jungiami populiaresniems reisams.
    Apsisukti galinėje stotyje labai neskubant realu per 20 min.
    Man atrodo geležinkeliuose apsisukimo laikas yra reglamentuotas kažkokiose jų vidinėse taisyklėse.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Pirkimas bendras 9 paprasti elektriniai ir 6 bateriniai. Atvažiuos turbūt dar šiais metais, o važiuoti pradės kitais. Jeigu gerai supratau LTG atstovą tai antras 2026 ketvirtis. (Remiuosi į maršrutą Panevėžys - Klaipėda, kur buvo minėtas šitas dalykas)
    NIEKADA neklausyk, ką sako LTG oficialūs asmenys.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė DKL Rodyti pranešimą

    Po elektrifikacijos 160 km/h greičiui bus pritaikytas kontaktinis tinklas. Viršutinė kelio konstrukcija yra pritaikyta tokiam greičiui berods tik ruože Kaišiadorys-Gaižiūnai.
    Tai kaip suprantu max ką tikėtis tai reikės važiuoti keliom minutėm mažiau arba atsiras koks dar vienas sustojimas su nepakitusiu laiku?

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Ar su elektrifikacijos pabaiga pakils greitis maršrute Vilnius - Klaipėda? Nes lyg kažkur girdėjau, kad 160km/h galės važiuoti.
    Po elektrifikacijos 160 km/h greičiui bus pritaikytas kontaktinis tinklas. Viršutinė kelio konstrukcija yra pritaikyta tokiam greičiui berods tik ruože Kaišiadorys-Gaižiūnai.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Įmanoma, kažkur buvau skaitęs, kad Stadleriai bus jungiami populiaresniems reisams.
    Apsisukti galinėje stotyje labai neskubant realu per 20 min.
    10 vagonų į Klaipėdą būtų labai stipru.
    Man kyla kitas klausimas. Ar su elektrifikacijos pabaiga pakils greitis maršrute Vilnius - Klaipėda? Nes lyg kažkur girdėjau, kad 160km/h galės važiuoti.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Įmanoma, kažkur buvau skaitęs, kad Stadleriai bus jungiami populiaresniems reisams.
    Apsisukti galinėje stotyje labai neskubant realu per 20 min.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Įdomu, per kiek laiko LTG sugeba galutinėje stotyje apsukti traukinius? Nes jeigu žiūrėti pagal maksimalų efektyvumą, tai pagal dabartinį tvarkaraštį Vilnius-Klaipėda maršrute užtenka keturių traukinių vienetų. Tarkime, elektrifikavus ruožą, bus pridėti keli papildomi traukiniai, dar vienas remonte/rezerve - keli nauji elektriniai išties lieka, tad gal kažkurie Vilnius-Kaunas reisai išties gaus Stadlerį?

    Nors šiaip LTG mini tik Vilnius-Klaipėda maršrutą - negi pridės tiek reisų, kad išnaudos visus devynis? O gal populiariausiais reisais į sąstatą sukabins du Stadlerius (ar įmanoma?)

    Komentuoti:


  • TomasK
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Jeigu leisti į Šiaulius Škoda EJ575, tai nuo kur juos tada nuimti? Vilnius - Kaunas ar Vilnius - Trakai, o gal Vilnius - Kena? Variantas gal būtų leisti į Keną Pesa 620M, vietoj Škoda EJ575. Bet nemanau, kad to vieno traukinio užtektų.
    Pratęsdamas savo spekuliacijas manau, kad kažkokia dalis Škodų EJ575, aptarnaujančių Vilnius–Kaunas, galėtų būti pakeista į elektrinius Štadlerius. Galbūt EJ575 nuims ir nuo Vilnius–Kena, kadangi tai yra priemiestinio tipo maršrutas, kurį galėtų aptarnauti Pesos 620M. Manau, kad EJ575 maršrute Vilnius–Kena atrodo šiek tiek per prabangiai, ypač kai nepopuliariais laikais yra vežiojamas oras.
    Paskutinis taisė TomasK; 2025.05.10, 12:22.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė TomasK Rodyti pranešimą
    Labiausiai tikėtina, manau, kad aptarnauti maršrutą Panevėžys–Klaipėda bus paskirti Pesa 630MiL traukiniai, kurie atsilaisvins nuo maršrutų: Kaunas–Šiauliai (atkeliavus bateriniams Štadleriams) bei Vilnius–Šiauliai (kai bus užbaigta ruožo elektrifikacija, tikėtina, aptarnaus Škoda EJ575). Anksčiau LTG Link viešintuose planuose įrengti baterinių traukinių įkrovimo stotelę buvo numatyta ir Panevėžyje, tačiau, remiantis 2024 m. rudenį spaudoje publikuota informacija, įkrovimo stotelę artimiausiu metu numatoma įrengti tik Varėnoje (plačiau – https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...altijos-salyse), tad baterinio Štadlerio paskyrimas maršrutui Panevėžys–Klaipėda bent jau pirminiame baterinių traukinių eksploatacijos etape atkrenta.
    Jeigu leisti į Šiaulius Škoda EJ575, tai nuo kur juos tada nuimti? Vilnius - Kaunas ar Vilnius - Trakai, o gal Vilnius - Kena? Variantas gal būtų leisti į Keną Pesa 620M, vietoj Škoda EJ575. Bet nemanau, kad to vieno traukinio užtektų.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Klausimai gal ir retoriniai, bet įdomu. Kada pradės statyti įkrovimo vietas bateriniams traukiniams?
    Beje į oro uostą elektriniai traukiniai važiuos ar dyzeliniai? Nes į Jašiūnus (Stasylas) tai dyzeliniai turėtų, nors ten tiktų ir su baterijomis.
    Sutartį dėl įkrovimo vietos Varėnoje pasirašė kovo gale, ten daug statybos nėra (~15m "kontaktinė sija" ant poros stulpų ir konteineris elektronikai), tai spėčiau gana greitai turėtų pastatyti. Dėl kitų įkrovimo vietų tai jos tik "numatytos", tai tikriausiai greitu metu nebus. Jei leisti iki Jašiūnų tai reikėtų įkrovimo vietos, nes atstumas truputi per ilgas pirmyn-atgal su vienu įkrovimu paleisti. Nemoku skaičiuot, iki Jašiūnų nereiktų įkrovimo stotelės.
    Paskutinis taisė ignaloidas; 2025.05.10, 11:22.

    Komentuoti:


  • TomasK
    replied
    Labiausiai tikėtina, manau, kad aptarnauti maršrutą Panevėžys–Klaipėda bus paskirti Pesa 630MiL traukiniai, kurie atsilaisvins nuo maršrutų: Kaunas–Šiauliai (atkeliavus bateriniams Štadleriams) bei Vilnius–Šiauliai (kai bus užbaigta ruožo elektrifikacija, tikėtina, aptarnaus Škoda EJ575). Anksčiau LTG Link viešintuose planuose įrengti baterinių traukinių įkrovimo stotelę buvo numatyta ir Panevėžyje, tačiau, remiantis 2024 m. rudenį spaudoje publikuota informacija, įkrovimo stotelę artimiausiu metu numatoma įrengti tik Varėnoje (plačiau – https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...altijos-salyse), tad baterinio Štadlerio paskyrimas maršrutui Panevėžys–Klaipėda bent jau pirminiame baterinių traukinių eksploatacijos etape atkrenta.
    Paskutinis taisė TomasK; 2025.05.10, 11:17.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Kada tie bateriai pradės kursuoti?
    Pirkimas bendras 9 paprasti elektriniai ir 6 bateriniai. Atvažiuos turbūt dar šiais metais, o važiuoti pradės kitais. Jeigu gerai supratau LTG atstovą tai antras 2026 ketvirtis. (Remiuosi į maršrutą Panevėžys - Klaipėda, kur buvo minėtas šitas dalykas)

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Perkama 15 traukinių. Visi drakonai link Marcinkonio atkrenta nes keičiami bateriniais.
    Kada tie bateriai pradės kursuoti?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Ar teko pasižiūrėti kiek pinigų nueina į geležinkelius subsidijomis? Nes nueina, ir gerokai daugiau nei ateina dividendais. Iš 2024 metų veiklos rezultatų:
    Tai yra ne subsidijos, o nulis.Dirbantis geležinkleliuiose turi uždirbti "į rankas" min 1000€.

    Komentuoti:

Working...
X