Kažkada iki bano gavimo forumietis Aleksio tvirtino, kad pesos su viršridomis. Mano stebėjimai ir šiandienos patirtis rodo, kad ne viskas gerai su riedmenų priežiūra ir greičiausiai ne tik su pesomis.
Šiandien teko važiuoti traukiniu dukart: 630M ir EJ575. Pesoje kaip ir nieko labai pastebimo iš trūkumų, išsskyrus neveikiantį pirmają laiptelį, kuris tiesiog neišlindo. Koks keleivis gali skradžiai žemę prasmegti tarp perono ir traukinio. O EJ575 iš Trakų buvo su neveikiančiu kondicionieriumi, dviejuose vagonuose pradarytos visos orlaidės, kas labai reta pamatyti. O tarp vagonų neveikia durys, tai teko pačiam ranka atsistumti.
iš bendrų pastebėjimų galima išskirti pačių traukinių, ypatingai elektrinių, estetinę blogą būklę: išblukę, ant stogo didžiausi atsilupusių dažų plėmai, taip pat elektrinių traukinių sąstatai labai dažnai važinėja hibridais. T.y. viename sąstate skirtingų traukinių vagonai būna sukabinti, kartais net skirtingo dažymo.
"Moderniausias riedmenų parkas rytų Europoje", vadinasi.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Deja, tiesos yra. Chroniškas under-investmentas į praktiškai visą transporto infrastruktūrą nuo automobilių kelių iki dviračių takų su geležinkeliais inbetween. Ir ta skylė vis didėja ir didėja, ir šiuo metu, iš akies sakyčiau, kokie 10 mlrd. Eur ir toliau sparčiai didėja. Bėda ta, kad vos tik pasigirdus kalboms apie bet kokio mokesčio didinimą (kas yra absoliučiai neišvengiama ir būtina), pasipila visokių verslo konfederacijų ir bankų "ekonomistų" klykimas, kaip paklėlus mokesčius bent 0.1% iškart ateis pasaulio pabaiga ir visi pabėgs kitur (spiler alert, nepabėgs). O ta skylė ir toliau didėja, keliai toliau blogėja, geležinkeliai toliau negauna investicijų, dviračiu kur nors nuvažiuoti toliau už miesto neįmanoma ir t.t. Liūdnokos perspektyvos, jeigu taip ir toliau.Parašė dtb Rodyti pranešimąŠiaip jeigu nepastebėjote dar, tai visas SuMin’o dėmesys dabar eina keliams ir žvyrkeliams, tad apie kažkokią rimtesnę geležinkelių plėtrą teks bent laikinai pamiršti. LTG bandė diplomatiškai išsisukti, bet nelabai sėkmingai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Bet ne tik milijonuose gyventojų esmė. Jeigu tarkime Vilnius būtų milijoninis miestas, su tokiu geležinkelio tinklu ir pasiekiamumu kaip yra dabar, tai iš tų papildomų gyventojų neatsirastų gausybės keleivių, nes turime tik vieną stotį ir ji yra viename miesto pakraštyje. Ir ne tik Vilniuje ta problema, kad miestai yra išsiplėtę tolyn nuo geležinkelio, o geležinkelis pro tas naujas teritorijas nėra nutiestas.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąDėl milijoninių miestų Lenkijoje, tai galima pritempti, Katovicų algomeracija virš 3 mil. Trimiestis (Gdanskas, Gdynia ir Sopotas plius priemiesčiai) apie milijoną gyventojų, Krokuva su priemiesčiai irgi netoli milijono. Dar aišku Lodzė kažkada turėjo virš 900 tks tai su priemiesčiais irgi netoli milijono buvo.
Kad ir kaip faina būtų važiuoti traukiniu, bet net paėmus tokią kelionę kaip Vilnius - Kaunas, tai ji patraukti tik neturint galimybės važiuoti automobiliu, ar tik išskirtinai pramoginiais tikslais. Nes iš daugelio miesto vietų, vien iki stoties nusigauti reikia bent 40-50 minučių. T.y. prieš lipant į traukinį, turi namus palikti kažkur prieš 1 valandą. Tada dar pridėjus kelionės trukmę, kuri minimum yra 1:15 val., bei nusigavimą nuo stoties iki galutinio taško, kas sudarys dar 20-30 min (pėsčiomis iki centro ar VT kur kitur), tai iš viso kelionė sudarys bent 2:40 val. Kas kelionei į miestą esantį už 100 km yra kosmiškai daug. Kai automobiliu tokią kelionę atliksi minimum 2x greičiau.
Lygiai tiek pat laiko užtruktų pvz. Lenkijoje nuvažiuoti nuo Balstogės pakraštyje esančio gyv. rajono, iki Varšuvos senamiesčio. Kas atstumo prasme yra 2x ilgesnė kelionė.
P.S. kas įdomiausia, tai pvz. iš Pašilaičių Vilniuje bandant susiplanuoti kelionę į Kauno senamiestį, kelionės traukiniu nėra tarp jokio siūlomo pasirinkimo Google mapsuose (jeigu nepasirenki, kad būtent traukinius rodytų).
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip jeigu nepastebėjote dar, tai visas SuMin’o dėmesys dabar eina keliams ir žvyrkeliams, tad apie kažkokią rimtesnę geležinkelių plėtrą teks bent laikinai pamiršti. LTG bandė diplomatiškai išsisukti, bet nelabai sėkmingai.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Really? Maglevas? Leo Express? Brightline? Jeigu jau reikia ieškoti tokių ekstremaliai egzosiškų pavyzdžių, kad pagrįsti "finansinio pagrindimo" poreikį infrastruktūros priežiūrai ir modernizavimui, tai ką aš žinau. Ir kokią gi geležinkelių infrastruktūrą stato ar modernizuoja Leo Express Lenkijoje?Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Vyksta projektai ir pagal finansinį pagrindą, ir dar visai rimtai, e.g. Japonijoj visas Maglev'o projektas yra grynai finansiniu pagrindu vykdomas, su 0 finansinės pagalbos iš vyriausybės, Amerikoje Brightline dirba grynai finansiniu pagrindu, šiaip grynai visa USA geležinkelių pradinė plėtra visa buvo finansiniu pagrindu. Tam sąlygos tikrai gali susidaryti ir susidaro. O jei kalbėti apie pačią Rail Baltica, tai visgi yra darytos analizės - koks atsipirkimas finansiniu ir ne finansiniu pagrindu, ir finansiniu pagrindu tai yra gyli, 21.5 milijardo duobė. Vien tik visuomeniniu pagrindu šis projektas apsimoka. Patiems LTG jų maršrutų finansinis pagrindas yra tame kad SuMin'as jiems už juos moka - o jau būtent SuMin'as žiūri į visuomeninį pagrindą skirdamas finansavimą (nors nežinau ar jie turį kažkokią rimtesnę analizę pasidarę dėl to - jei būtų, gal daugiau finansuotų). Čia aišku galima kaltis be galo kaip kas, bet jei tau atrodo kad geriausias būdas LTG kalbėti su žurnalistais yra arba sakyti kad niekas negerės, arba sakyti kad čia visos problemos dėl SuMin'o neveiklos, tai nemanau kad vertą tėsti.
Na tikrai ne visi. Vis dėl to yra ir privačių operatorių dirbančių Lenkijoje, kaip pvz. Leo Express, kurie (mano supratimu) be valstybės finansavimo vykdo reisus tarp miestų ir šalių, ir jie tai vertina grynai per finansų prizmę. Faktas kad yra ir daug fokuso iš ministerijos, bet sakyti kad finansinio pagrindo visai nėra nemanau kad logiška.
Komentuoti:
-
Dėl milijoninių miestų Lenkijoje, tai galima pritempti, Katovicų algomeracija virš 3 mil. Trimiestis (Gdanskas, Gdynia ir Sopotas plius priemiesčiai) apie milijoną gyventojų, Krokuva su priemiesčiai irgi netoli milijono. Dar aišku Lodzė kažkada turėjo virš 900 tks tai su priemiesčiais irgi netoli milijono buvo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Vyksta projektai ir pagal finansinį pagrindą, ir dar visai rimtai, e.g. Japonijoj visas Maglev'o projektas yra grynai finansiniu pagrindu vykdomas, su 0 finansinės pagalbos iš vyriausybės, Amerikoje Brightline dirba grynai finansiniu pagrindu, šiaip grynai visa USA geležinkelių pradinė plėtra visa buvo finansiniu pagrindu. Tam sąlygos tikrai gali susidaryti ir susidaro. O jei kalbėti apie pačią Rail Baltica, tai visgi yra darytos analizės - koks atsipirkimas finansiniu ir ne finansiniu pagrindu, ir finansiniu pagrindu tai yra gyli, 21.5 milijardo duobė. Vien tik visuomeniniu pagrindu šis projektas apsimoka. Patiems LTG jų maršrutų finansinis pagrindas yra tame kad SuMin'as jiems už juos moka - o jau būtent SuMin'as žiūri į visuomeninį pagrindą skirdamas finansavimą (nors nežinau ar jie turį kažkokią rimtesnę analizę pasidarę dėl to - jei būtų, gal daugiau finansuotų). Čia aišku galima kaltis be galo kaip kas, bet jei tau atrodo kad geriausias būdas LTG kalbėti su žurnalistais yra arba sakyti kad niekas negerės, arba sakyti kad čia visos problemos dėl SuMin'o neveiklos, tai nemanau kad vertą tėsti.Parašė John Rodyti pranešimąKam rūpi "finansinis pagrindas", jei tai yra absoliučiai irrlevant ir joks normalus transporto projektas nėra kuriamas tam, kad atlieptų buhalterinį "finansinį pagrindą"? Koks Rail Balticos finansinis pagrindas? Koks praktiškai visų LTG keleivinių maršrutų finansinis pagrindas? Biškiuką lame užsiiminėti semantinaiis išvedžiojimais ir kabinėtis prie vieno termino, bandant teisinti tiek pačių LTG, tiek SuMin apsileidimą ir melavimą.
Na tikrai ne visi. Vis dėl to yra ir privačių operatorių dirbančių Lenkijoje, kaip pvz. Leo Express, kurie (mano supratimu) be valstybės finansavimo vykdo reisus tarp miestų ir šalių, ir jie tai vertina grynai per finansų prizmę. Faktas kad yra ir daug fokuso iš ministerijos, bet sakyti kad finansinio pagrindo visai nėra nemanau kad logiška.Parašė John Rodyti pranešimąKitas dalykas, kad kur jau kur, bet Lenkijoje tokie projektai irgi įgyvendinami tikrai ne dėl "finansinio pagrindo", o tam, kad užtikrintų keleivių ir prekių judėjimą ir tai vertinama ne per buhalterinę finansų, o bendros naudos
prizmę, taigi LTG ir apie tai meluoja. Šiaip, PKP ir Lenkijos SuMin vietoje turbūt duočiau velnių už tokį Lenkijos minėjimą ir išgalvotų pezalų rašymą viešumoje
Komentuoti:
-
Kam rūpi "finansinis pagrindas", jei tai yra absoliučiai irrlevant ir joks normalus transporto projektas nėra kuriamas tam, kad atlieptų buhalterinį "finansinį pagrindą"? Koks Rail Balticos finansinis pagrindas? Koks praktiškai visų LTG keleivinių maršrutų finansinis pagrindas? Biškiuką lame užsiiminėti semantinaiis išvedžiojimais ir kabinėtis prie vieno termino, bandant teisinti tiek pačių LTG, tiek SuMin apsileidimą ir melavimą.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Pasakyti priežasčių kodėl "neinvestuojama" nėra įmanoma, galima pasakyti tik kodėl vienu ar kitu pagrindu investuoti neapsimoka. Ir LTG kaba grynai apie finansinį pagrindą (padariau taip kad negalėtum dar kartą ignoruoti). Ir kadangi finansinio pagrindo nėra, tai tuo pagrindu ir nėra investuojama. Žinoma, būtų galima kitais pagrindais būtų galima investuoti, bet LTG galioje tėra investicijos finansiniu pagrindu, ir jie apie tai ir tekalba.
O dėl milijoninių miestų tai pražiūrėjau, faktas, ten kiek nusišnekėta.
Kitas dalykas, kad kur jau kur, bet Lenkijoje tokie projektai irgi įgyvendinami tikrai ne dėl "finansinio pagrindo", o tam, kad užtikrintų keleivių ir prekių judėjimą ir tai vertinama ne per buhalterinę finansų, o bendros naudos prizmę, taigi LTG ir apie tai meluoja. Šiaip, PKP ir Lenkijos SuMin vietoje turbūt duočiau velnių už tokį Lenkijos minėjimą ir išgalvotų pezalų rašymą viešumoje
Paskutinis taisė John; 2025.06.08, 16:35.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pasakyti priežasčių kodėl "neinvestuojama" nėra įmanoma, galima pasakyti tik kodėl vienu ar kitu pagrindu investuoti neapsimoka. Ir LTG kaba grynai apie finansinį pagrindą (padariau taip kad negalėtum dar kartą ignoruoti). Ir kadangi finansinio pagrindo nėra, tai tuo pagrindu ir nėra investuojama. Žinoma, būtų galima kitais pagrindais būtų galima investuoti, bet LTG galioje tėra investicijos finansiniu pagrindu, ir jie apie tai ir tekalba.Parašė John Rodyti pranešimąTai nėra tiesa, nes ne todėl Lietuvoje neinvestuojama į infrastruktūrą. Taip pat, Lenkijoje yra tik vienas milijoninis miestas - Varšuva. Kiti miestai ne jokie milijoniniai. Tai LTG meluoja ne tik apie tariamas neinvestavimo priežastis, bet ir apie Lenkijos geografiją
O dėl milijoninių miestų tai pražiūrėjau, faktas, ten kiek nusišnekėta.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Na taip, jeigu "žala" laikoma tik blogas PR LTG esamai vadovybei, tada sutinku. Visgi, mano nuomone, žala yra tolesnis nieko nedarymas ir geležinkelių potencialo neišnaudojimas. LTG koncentruojasi būtent į tai t.y. nieko nedarymo teisinimą ir maskavimą. O meluoti visgi melavo, ir Palpatine savo poste tas konkrečias vietas netgi paryškino, tai keista, kad jų nepamatei. Aš jas dar kartą čia pacituosiu ir dar padidinsiu, jeigu netyčia vėl nepamatytum:Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Ir gauti antraštes "Lietuvos Geležinkeliai - niekas negerės"? Čia sakyčiau pusėtina žalos kontrolės taktika kai - pateikti priežasčių dėl kūrių jie patys iš nulio negali imti ir pagerinti visko, nutylint tai kad jei kažkas labai norėtų, tai pasikeistų. Meluot nemelavo - finansinio pagrindo daug kažką gerinti nėra - jei būtų, tai gal kažkas ir privačiai jau būtų suorganizavęs. Bet visuomeninis pagrindas tikrai yra, bet dėl investicijų šiuo pagrindu atsakinga Susisiekimo Ministerija. LTG bando kaip nors tai pakeisti - visos marketingo kampanijos ir pan. yra visų pirmą skirtos padidinti traukinių transporto dalį, kuriai padidėjus didėtų finansinis pagrindas investuoti daugiau, bet reikalai greitai nejudės be daugiau investicijų visuomeniniu pagrindu. RB gal kažkiek padės, bet nebus panacėja, ir tikrai reikės rimtesnio fokuso iš vyriausybės į geležinkelius.
Pasak bendrovės, kelionių trukmės skirtumai vienodo atstumo atkarpose atsiranda dėl nevienodos infrastruktūros būklės. Lenkijoje esantys milijoniniai miestai generuoja didelius keleivių srautus, todėl yra pagrindas finansuoti geresnių charakteristikų geležinkelio infrastruktūrą, o Lietuvoje to nėra.Tai nėra tiesa, nes ne todėl Lietuvoje neinvestuojama į infrastruktūrą. Taip pat, Lenkijoje yra tik vienas milijoninis miestas - Varšuva. Kiti miestai ne jokie milijoniniai. Tai LTG meluoja ne tik apie tariamas neinvestavimo priežastis, bet ir apie Lenkijos geografijąVisgi, pasak bendrovės, ši situacija gali keistis tik kardinaliai pasikeitus Lietuvos gyventojų įpročiams – jei visuomenė pradės žymiai masiškiau naudotis viešuoju transportu, atsiras finansinis pagrindas organizuoti daugiau traukinių, kurių dalis galėtų būti ekspreso tipo, dalis stotų ir tarpiniuose sustojimuose.
Paskutinis taisė John; 2025.06.08, 14:40.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Ir gauti antraštes "Lietuvos Geležinkeliai - niekas negerės"? Čia sakyčiau pusėtina žalos kontrolės taktika kai - pateikti priežasčių dėl kūrių jie patys iš nulio negali imti ir pagerinti visko, nutylint tai kad jei kažkas labai norėtų, tai pasikeistų. Meluot nemelavo - finansinio pagrindo daug kažką gerinti nėra - jei būtų, tai gal kažkas ir privačiai jau būtų suorganizavęs. Bet visuomeninis pagrindas tikrai yra, bet dėl investicijų šiuo pagrindu atsakinga Susisiekimo Ministerija. LTG bando kaip nors tai pakeisti - visos marketingo kampanijos ir pan. yra visų pirmą skirtos padidinti traukinių transporto dalį, kuriai padidėjus didėtų finansinis pagrindas investuoti daugiau, bet reikalai greitai nejudės be daugiau investicijų visuomeniniu pagrindu. RB gal kažkiek padės, bet nebus panacėja, ir tikrai reikės rimtesnio fokuso iš vyriausybės į geležinkelius.Parašė John Rodyti pranešimąNebūtina taip sakyti. Gali pasakyti lakoniškai - tam nėra numatytas finansavimas ir tokio tikslo nėra Lietuvos geležinkelių transporto strategijoje. Ir tai būtų gryna tiesa. Nebūtų reikėję nei tuščiažodžiavimo, nei melavimo, nei pagrindinio akcininko paminėjimo.
Komentuoti:
-
Nebūtina taip sakyti. Gali pasakyti lakoniškai - tam nėra numatytas finansavimas ir tokio tikslo nėra Lietuvos geležinkelių transporto strategijoje. Ir tai būtų gryna tiesa. Nebūtų reikėję nei tuščiažodžiavimo, nei melavimo, nei pagrindinio akcininko paminėjimo.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
LTG eiti ir sakyti kad "jei Sumin'as norėtų, tai jie galėtų finansuoti ir sutvarkyti" tai šiaip nelabai logiška - apkalbinėti savo akcininką kad problemos dėl jo neveiksnumo nėra puiki strategija norint jo veiklos į teisingą pusę. Čia toks irgi Lietuvos žurnalistų reikalas - jei klausinėsi įmonių kodėl blogai, jos nebūtinai pasakys pilną priežastį kodėl, reikia kažko nepriklausomo irgi paklausti, bet tas net nebandoma. Reikia fokuso ir finansavimo iš valstybės pusės, bet LTG kaip valstybės valdomai įmonei tai tiesiog reikia žaisti tas kortas kurios sukrito, aukštyn šūkauti kad jums reikia fokusuotis į kitus reikalus nei sakėt rinkiminėje kampanijoje yra beviltiškas reikalas.
O dėl žurnalistų, tai jo. Deja, situacija su žurnalistais, net ir pačiais geriausiais (Jakilaitis, Tapinas ir t.t.) yra labai prasta t.y. nulis kvestionavimo ir aiškinimosi, kodėl dalykai toje srityje taip katastrofiškai atsilieka ne tik nuo Lenkijos, bet ir nuo Estijos ar net Latvijos pagal kai kuriuos parametrus. Per rinkimų kampaniją irgi nei kuris nors politikas, nei žurnalistas nesidomėjo, kas vyksta su RB ar geležinkeliais, kurie, šiaip, yra labiausiai imlūs didelėms kapitalo investicijoms. Kažkoks wtf dalykas, kai ~10 mlrd. dydžio projektas, kuris šiuo metu, vaizdžiai tariant, guli griovyje be sąmonės - by far didžiausias bet kokios rūšies projektas Lietuvos istorijoje - yra tiesiog totaliai praignoruojamas. Weird shit.
Beje, prieš porą dienų visiškai randomly išgirdau apžvalgininko R. Vilpišausko kažkokį random komentarą, kad "Transporto jungtys, kaip Rail Baltica, šiuo metu netgi yra svarbesnės [už kai kuriuos energetikos projektus]". Net išsižiojau. Turbūt pirmas apžvalgininkas/žurnalistas Lietuvos žiniasklaidos ir politikos komentavimo istorijoje, kuris pasakė kažką panašaus t.y. kuris apskritai žino, kad egzistuoja toks projektas Rail Baltica, ir kad jis yra realiai svarbus. Tai Vilpišauskas nuo manęs gavo 1000 karmos taškų
- 3 patinka
Komentuoti:
-
LTG eiti ir sakyti kad "jei Sumin'as norėtų, tai jie galėtų finansuoti ir sutvarkyti" tai šiaip nelabai logiška - apkalbinėti savo akcininką kad problemos dėl jo neveiksnumo nėra puiki strategija norint jo veiklos į teisingą pusę. Čia toks irgi Lietuvos žurnalistų reikalas - jei klausinėsi įmonių kodėl blogai, jos nebūtinai pasakys pilną priežastį kodėl, reikia kažko nepriklausomo irgi paklausti, bet tas net nebandoma. Reikia fokuso ir finansavimo iš valstybės pusės, bet LTG kaip valstybės valdomai įmonei tai tiesiog reikia žaisti tas kortas kurios sukrito, aukštyn šūkauti kad jums reikia fokusuotis į kitus reikalus nei sakėt rinkiminėje kampanijoje yra beviltiškas reikalas.Parašė John Rodyti pranešimąKaip visada, primalė kažkokio nekonkretaus š. Estijoje turbūt yra daug "milijoninių" miestų, tokių kaip Tartu ar Narva, kur traukinių greitis ant esamų rusišlškos vėžės geležinkelių bus didinamas iki 160 km/h ir praktiškai visas tinklas elektrifikuotas, su normaliais taktiniais tvarkaraščiais, standartizuota stočių infrastruktūra ir šiaip civilizuotu keliavimo experience. Liūdna, kad LTG išsisukinėja ir teisina savo ir SuMin apsileidimą, ir meluoja apie realias kažko nedarymo priežastis.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tai taip, nuoma iš brolio LTG Cargo, bet smarkiai smukus kroviniams, tie Siemens’ai dalinai patvorius ramstytų..Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Čia dvipusis reikalas - laisvų lokomotyvų šiaip tai nėra, LTG Link lokomotyvų neturi (nebent vienas kitas senas TEP70 užsilikęs) - taip jie gali ir nuomojasi ER20CF iš LTG Cargo, bet jiems iš operacinės pusės būtų daug geriau turėti savus. O ir prikabinamus vagonus kad pritaikyti naujoms EU reguliacijoms, reikia gana stipriai pakeisti jų dizainą - e.g. pritaikymas neįgaliesiems sudėtingas jei grindžių lygis yra geru metru aukštesnis nei platformos. Praktiškai niekas nebegamina "standartinių" keleivinių vagonų - visi keleivinių vagonų pirkimai Europoje yra praktiškai gana specifinio dizaino vagonų kūrie nėra suderinami su kitokiais "atsitiktiniais" vagonais. Tai realiai didelio skirtumo tarp tokių vagonų pirkimo ir EMU/DMU pirkimo kai su vagonais integruotas ir pats lokomotyvas nelabai yra jei kalbame apie trumpesnius traukinius.
Dėl pritaikymo neįgaliems sutinku, bet ir autobusų vežėjai kažkaip tuos 18-19k sukrapšto liftų įrengimui, gal LTG irgi kaip nors..
O šiaip, kilo šita mintis, nes galvojau palėksiu iki Talino, paskirsiu tam prabangiai visa dieną ir ką tu.. Aišku visi bilietai parduoti
)
Komentuoti:
-
Turimi keleiviniai vagonai pas LTG yra tikrų tikriausi rusiški, TransMashHolding gamybos vagonaiParašė Garbanius Rodyti pranešimąForume kartais pasvartoma, bet neatsakoma, kodėl pvz Klaipėdos, gal ir Mockavos ar Valgos maršrutui neperkami prikabinami vagonai, juolab, kad turima daug laisvų lokomotyvų? Kad ir devėti. Nėra pasiūlos? Standartų skirtumas? Bet gamindavo anksčiau lyg Ukrainoj?
Komentuoti:
-
Čia dvipusis reikalas - laisvų lokomotyvų šiaip tai nėra, LTG Link lokomotyvų neturi (nebent vienas kitas senas TEP70 užsilikęs) - taip jie gali ir nuomojasi ER20CF iš LTG Cargo, bet jiems iš operacinės pusės būtų daug geriau turėti savus. O ir prikabinamus vagonus kad pritaikyti naujoms EU reguliacijoms, reikia gana stipriai pakeisti jų dizainą - e.g. pritaikymas neįgaliesiems sudėtingas jei grindžių lygis yra geru metru aukštesnis nei platformos. Praktiškai niekas nebegamina "standartinių" keleivinių vagonų - visi keleivinių vagonų pirkimai Europoje yra praktiškai gana specifinio dizaino vagonų kūrie nėra suderinami su kitokiais "atsitiktiniais" vagonais. Tai realiai didelio skirtumo tarp tokių vagonų pirkimo ir EMU/DMU pirkimo kai su vagonais integruotas ir pats lokomotyvas nelabai yra jei kalbame apie trumpesnius traukinius.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąForume kartais pasvartoma, bet neatsakoma, kodėl pvz Klaipėdos, gal ir Mockavos ar Valgos maršrutui neperkami prikabinami vagonai, juolab, kad turima daug laisvų lokomotyvų? Kad ir devėti. Nėra pasiūlos? Standartų skirtumas? Bet gamindavo anksčiau lyg Ukrainoj?
Komentuoti:
-
Forume kartais pasvartoma, bet neatsakoma, kodėl pvz Klaipėdos, gal ir Mockavos ar Valgos maršrutui neperkami prikabinami vagonai, juolab, kad turima daug laisvų lokomotyvų? Kad ir devėti. Nėra pasiūlos? Standartų skirtumas? Bet gamindavo anksčiau lyg Ukrainoj?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Laisvų riedmenų bus, tačiau jie turbūt bus panaudoti tam, kad išplėsti maršrutų tinklą (na pvz Panevėžys - Klaipėda). Nes kiek mačiau tai LTG į viską atsako “laukite 2026 metų, kai turėsime sąstatų”Parašė vectron Rodyti pranešimąNes paklausa didesnė nei pasiūla. Kaip ir John dažnai kartojamas argumentas "trūksta riedmenų", kuriam tenka pritarti. Net ir įsigijus naujus Stadler traukinius, bendras riedmenų parko dydis nepasikeis arba pasikeis labai nežymiai, nes lygiagrečiai bus baigta DR1A eksploatacija.
Komentuoti:
-
Nes paklausa didesnė nei pasiūla. Kaip ir John dažnai kartojamas argumentas "trūksta riedmenų", kuriam tenka pritarti. Net ir įsigijus naujus Stadler traukinius, bendras riedmenų parko dydis nepasikeis arba pasikeis labai nežymiai, nes lygiagrečiai bus baigta DR1A eksploatacija.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kaip jie siūlo masiškiau naudotis traukiniais jeigu bilietai būna išparduoti savaitę prieš?
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: