Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Kokiuose elektrifikuotuose ruožuose įsivaizduojate priemiesčio/miesto susisiekimą?
    Jau daug kartų apie tai buvo kalbėta. Kena/N. Vilnia - Trakai/Vievis galėtų būti pagrindinis priemiestinis susisiekimo tinklas. Klaipėda - Kretinga/Palanga taipogi turėtų būti, bent jau vasaros sezonu būti vietinių traukinių.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Radviliškis - Šiauliai laisvai būtų galima, Klaipėdos apylinkėse gal kažkiek (realiai reikėtų iki Šilutės elektrifikacijos kad būtų efektyvu, bet Kretinga - Rimkai su kokia papildoma stotele tarp Klaipėdos ir Rimkų galėtų veikti) ir galima šalia Vilniaus ratus sukioti. Bet visais atvejais reiktų kooperacijos iš miestų/savivaldybių pusės kad įrengti papildomų stotelių ir pan. Realiai nematau kaip puikių šansų.
    VMS su LTG gi pradėjo bendradarbiavimą. Manau bus koks Grigiškės/Lentvaris (priklauso nuo finansavimo) - Vilnius - Naujoji Vilnia ir Vilnius - Oro Uostas - Valčiūnai maršrutai. Ruožas iki Valčiūnų elektrifikuojamas todėl galimi variantai.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Sukūriau žemėlapiuką kaip galėtų suburbijos traukiniai atrodyti Lietuvoje su stotelėmis perspektyviose statybai vietose : https://metrodreamin.com/edit/QVJUYn...hwbGlnQjU0Mnw3

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Kokiuose elektrifikuotuose ruožuose įsivaizduojate priemiesčio/miesto susisiekimą?
    Radviliškis - Šiauliai laisvai būtų galima, Klaipėdos apylinkėse gal kažkiek (realiai reikėtų iki Šilutės elektrifikacijos kad būtų efektyvu, bet Kretinga - Rimkai su kokia papildoma stotele tarp Klaipėdos ir Rimkų galėtų veikti) ir galima šalia Vilniaus ratus sukioti. Bet visais atvejais reiktų kooperacijos iš miestų/savivaldybių pusės kad įrengti papildomų stotelių ir pan. Realiai nematau kaip puikių šansų.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Kokiuose elektrifikuotuose ruožuose įsivaizduojate priemiesčio/miesto susisiekimą?
    Vilniuje nuo Lentvario ir Juodšilių. Jau kitoje temoje aptarti galimi maršrutai ir reikalingos stotelės.
    Šiauliai - Radviliškis ir pan.

    Jeigu kažkur neelektrifikuota, tai galima ir elektrifikuoti, nes artimiausiais metais ir tos Škodos be papildomo įdirbio neatsilaisvintų.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    esamas Škodas paleisti priemiesčio/miesto susisiekimui prie didžiųjų miestų.
    Kokiuose elektrifikuotuose ruožuose įsivaizduojate priemiesčio/miesto susisiekimą?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

    Tai labai daug paaiškina apie mūsų ministrus bendrai. Tas pats su įmonių vadovais, LTG vadovas tais traukiniais nevažinėja, o koks VVT bosas be prezentacijų, nėra lipęs į tuos bomžvežius.
    Na apie VVT taip nesakyčiau. Pagal pažįstamo vairuotojo pasakojimą vadovas važinėja jūsų vadinamais “bomžvežiais”. Tas pats ir su Benkunsku, bent kartą per savaitę važinėja VT. Pačiam net teko pamatyti jį 119 autobuse.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Tiesa, pats E. Sabutis pripažino, kad traukiniais keliauja itin retai. „Galiu meluoti, bet nemeluosiu. Tikrai retai važinėju traukiniais. Paskutinį kartą kaip keleivis važiavau 2020 metais“, – atskleidė jis.
    Tai labai daug paaiškina apie mūsų ministrus bendrai. Tas pats su įmonių vadovais, LTG vadovas tais traukiniais nevažinėja, o koks VVT bosas be prezentacijų, nėra lipęs į tuos bomžvežius.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Traukiniai užsakyti su galimybe sujungti 3 į vieną sąstatą esant poreikiui. Nemanau kad labai dažnai tiek sujunginės, bet vasarą savaitgaliais į Klaipėdą tikriausiai bus.
    Vasara tikrai bus bent 2 sujungiami bent kai kuriais reisais. Mokslo metu galbūt piko valandomis bus 2 į vieną jungiami.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    LTG Infra skaidrėse apie elektrifikavimą buvo minima, kad Vilnius - Klaipėda “Traukinių skaičius per parą:
    32 poros prekinių traukinių ir 10 porų keleivinių traukinių”
    Kažkur dar girdėjau apie tai, kad piko metu nori jungti 2 traukinius į vieną (5+5 vagonai)
    Traukiniai užsakyti su galimybe sujungti 3 į vieną sąstatą esant poreikiui. Nemanau kad labai dažnai tiek sujunginės, bet vasarą savaitgaliais į Klaipėdą tikriausiai bus.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tiesiog dabar paklausa viršija pasiūlą neretu atveju. Spėju (ir labai viliuosi), kad bus tiesiog didinami dažniai Vilnius-Klaipėda ir gal kituose maršrutuose. Tai ir surinks tuos keleivių skaičius nesunkiai. Na ir patogiais traukiniais bus šiaip daugiau norinčių važiuoti, nes dabar daug ką atbaido senos DRkės ar tampomi vagonai, į kuriuos sunku užlipti nuo žemų peronų. 10 mln. iki 2030 toks gana konservatyvus estimate, nes galėtų būti ir daugiau.
    LTG Infra skaidrėse apie elektrifikavimą buvo minima, kad Vilnius - Klaipėda “Traukinių skaičius per parą:
    32 poros prekinių traukinių ir 10 porų keleivinių traukinių”
    Kažkur dar girdėjau apie tai, kad piko metu nori jungti 2 traukinius į vieną (5+5 vagonai)

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Norint didinti keleivių skaičių, reikia daugiau naujų riedmenų. Dabar užsakyti intercity tipo traukiniai lyg ir skirti Vilnius-Klaipėda. Dar Vilnius-Kaunas reikėtų naujų riedmenų, o esamas Škodas paleisti priemiesčio/miesto susisiekimui prie didžiųjų miestų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    LRT straipsnis apie naujus Stadlerius, apart kas jau žinoma, įdomus sakinys:


    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...iams-brangesni
    Kaip čia tai žadama pasiekt? Nauji maršrutai, S-Bahn Vilniuje?
    Tiesiog dabar paklausa viršija pasiūlą neretu atveju. Spėju (ir labai viliuosi), kad bus tiesiog didinami dažniai Vilnius-Klaipėda ir gal kituose maršrutuose. Tai ir surinks tuos keleivių skaičius nesunkiai. Na ir patogiais traukiniais bus šiaip daugiau norinčių važiuoti, nes dabar daug ką atbaido senos DRkės ar tampomi vagonai, į kuriuos sunku užlipti nuo žemų peronų. 10 mln. iki 2030 toks gana konservatyvus estimate, nes galėtų būti ir daugiau.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
    Šiek tiek apie naujus traukinius LRT

    Šitas sukėlė šypsnį (Lietuvos susisiekimo ministras):


    Galėtų tiriamaisiais tikslais bent po kartą kitą per metus nuvažiuoti iki įvairių stočių. O jei dar pasiėmęs dviratį ar vaikišką vežimėlį.

    Klausimas tiems, kas labiau žino: kas per naujo traukinio testavimus atliekame? Kodėl jie tike ilgai trunka? Teigia, jog keleiviams paruošti bus tik kitų metų antroje pusėje.
    Todėl, kad kiekvienas sąstato tipas yra tam tikra prasme gaminio prototipas. Kaip ir kiekvienas pastatas.

    Kiekvienas naujas gaminys testuojamas pagal toje industrijoje priimtus metodus. Pvz pastatui visi reikiami bandymai ir protokolų surinkimas trunka nuo 3 mėn.

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Šiek tiek apie naujus traukinius LRT

    Šitas sukėlė šypsnį (Lietuvos susisiekimo ministras):
    Tiesa, pats E. Sabutis pripažino, kad traukiniais keliauja itin retai. „Galiu meluoti, bet nemeluosiu. Tikrai retai važinėju traukiniais. Paskutinį kartą kaip keleivis važiavau 2020 metais“, – atskleidė jis.
    Galėtų tiriamaisiais tikslais bent po kartą kitą per metus nuvažiuoti iki įvairių stočių. O jei dar pasiėmęs dviratį ar vaikišką vežimėlį.

    Klausimas tiems, kas labiau žino: kas per naujo traukinio testavimus atliekame? Kodėl jie tike ilgai trunka? Teigia, jog keleiviams paruošti bus tik kitų metų antroje pusėje.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    LRT straipsnis apie naujus Stadlerius, apart kas jau žinoma, įdomus sakinys:

    Anot LTG grupės vadovo E. Lazausko, šiuo metu Lietuva turi 50 keleivinių traukinių, „LTG Link“ per metus perveža apie 5,5 mln. keleivių. Grupės planas iki 2030 m. pastarąjį skaičių kone padvigubinti iki 10 mln. keleivių.
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...iams-brangesni
    Kaip čia tai žadama pasiekt? Nauji maršrutai, S-Bahn Vilniuje?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Vakar buvo paskelbtos LTG gerosios žinios

    Defdi.lt 2025.06.30
    Gera žinia keliaujantiems traukiniais: liepos šeštadieniais – didžiulė nuolaida


    15 min.lt 2025.06.30
    „LTG Link“ mažina kainas šeimoms ir terminuotiems bilietams, keičiasi vienkartinių bilietų kainos


    Šiandien antraštėse jau kitokios žinios (nors jau buvo užsiminta vakar, bet neakcentuota antraštėse)
    LRT.lt 2025.07.01
    Važiuoti traukiniais bus brangiau – nuo rugpjūčio didėja dalies bilietų kainos
    5% su santykinai gera komunikacija yra geriau negu >50% be aiškios komunikacijos ir darant neapgalvotus sprendimus (LTG ir VMS palyginimas)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vakar buvo paskelbtos LTG gerosios žinios

    Defdi.lt 2025.06.30
    Gera žinia keliaujantiems traukiniais: liepos šeštadieniais – didžiulė nuolaida
    Vasaros savaitgaliai – puikus metas trumpoms išvykoms, o keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ kviečia jas planuoti dar palankesnėmis sąlygomis. Liepos mėnesio šeštadieniais – liepos 5, 12, 19 ir 26 dienomis – visiems keleiviams bus taikoma 40 proc. nuolaida vietinių maršrutų vienkartiniams traukinių bilietams, įsigyjamiems skaitmeniniais kanalaisNorint pasinaudoti šia galimybe, tereikia bilietų pirkimo pradžioje įvesti akcijos kodą LIEPA į laukelį „Naudoti akcijos kodą

    https://www.delfi.lt/verslas/transpo...aida-120121967
    15 min.lt 2025.06.30
    „LTG Link“ mažina kainas šeimoms ir terminuotiems bilietams, keičiasi vienkartinių bilietų kainos
    Siekdama paskatinti šeimas keliauti kartu ir padėti dažnai keliaujantiems keleiviams patogiau planuoti kasdienes keliones, „LTG Link“ siūlo patrauklias nuolaidas ir mažina terminuotų bilietų kainas, rašoma „LTG Link“ pranešime žiniasklaidai

    https://ltg.lt/naujienos/2025/ltg-li...ilietu-kainos/
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...us-667-2480076
    Šiandien antraštėse jau kitokios žinios (nors jau buvo užsiminta vakar, bet neakcentuota antraštėse)
    LRT.lt 2025.07.01
    Važiuoti traukiniais bus brangiau – nuo rugpjūčio didėja dalies bilietų kainos
    Kaip nurodo „LTG Link“, koreguojamos vienkartinių bilietų kainos. Nuo liepos 2 d. perkant bilietus kelionėms nuo rugpjūčio 1 d., kainos vidutiniškai didėja apie 5 proc. Tai pirmas kainų pokytis nuo 2023 m. birželio 1 d.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...bilietu-kainos

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
    Maloniai nustebino link Ignalinos važiuojančiame dyzeliniame traukinyje atsiradę patogumai
    Click image for larger version

Name:	20250620_210250.jpg
Views:	1656
Size:	1002,2 kB
ID:	2206570
    Tai kaip suprantu iš keleivio pusės tik tiek padaryta? Ar ten dar sėdynės pakeistos?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Čia turbūt 318, senosios modernizacijos. Didžioji dauguma atnaujinti būtent apie 2004 metus.

    Komentuoti:

Working...
X