Parašė Palpatine
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė Julius.ste Rodyti pranešimąŠiek tiek apie naujus traukinius LRT
Šitas sukėlė šypsnį (Lietuvos susisiekimo ministras):
Galėtų tiriamaisiais tikslais bent po kartą kitą per metus nuvažiuoti iki įvairių stočių. O jei dar pasiėmęs dviratį ar vaikišką vežimėlį.
Klausimas tiems, kas labiau žino: kas per naujo traukinio testavimus atliekame? Kodėl jie tike ilgai trunka? Teigia, jog keleiviams paruošti bus tik kitų metų antroje pusėje.
Kiekvienas naujas gaminys testuojamas pagal toje industrijoje priimtus metodus. Pvz pastatui visi reikiami bandymai ir protokolų surinkimas trunka nuo 3 mėn.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiek tiek apie naujus traukinius LRT
Šitas sukėlė šypsnį (Lietuvos susisiekimo ministras):
Tiesa, pats E. Sabutis pripažino, kad traukiniais keliauja itin retai. „Galiu meluoti, bet nemeluosiu. Tikrai retai važinėju traukiniais. Paskutinį kartą kaip keleivis važiavau 2020 metais“, – atskleidė jis.
Klausimas tiems, kas labiau žino: kas per naujo traukinio testavimus atliekame? Kodėl jie tike ilgai trunka? Teigia, jog keleiviams paruošti bus tik kitų metų antroje pusėje.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
LRT straipsnis apie naujus Stadlerius, apart kas jau žinoma, įdomus sakinys:
Anot LTG grupės vadovo E. Lazausko, šiuo metu Lietuva turi 50 keleivinių traukinių, „LTG Link“ per metus perveža apie 5,5 mln. keleivių. Grupės planas iki 2030 m. pastarąjį skaičių kone padvigubinti iki 10 mln. keleivių.
Kaip čia tai žadama pasiekt? Nauji maršrutai, S-Bahn Vilniuje?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąVakar buvo paskelbtos LTG gerosios žinios
Defdi.lt 2025.06.30
Gera žinia keliaujantiems traukiniais: liepos šeštadieniais – didžiulė nuolaida
15 min.lt 2025.06.30
„LTG Link“ mažina kainas šeimoms ir terminuotiems bilietams, keičiasi vienkartinių bilietų kainos
Šiandien antraštėse jau kitokios žinios (nors jau buvo užsiminta vakar, bet neakcentuota antraštėse)
LRT.lt 2025.07.01
Važiuoti traukiniais bus brangiau – nuo rugpjūčio didėja dalies bilietų kainos
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Vakar buvo paskelbtos LTG gerosios žinios
Defdi.lt 2025.06.30
Gera žinia keliaujantiems traukiniais: liepos šeštadieniais – didžiulė nuolaida
Vasaros savaitgaliai – puikus metas trumpoms išvykoms, o keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ kviečia jas planuoti dar palankesnėmis sąlygomis. Liepos mėnesio šeštadieniais – liepos 5, 12, 19 ir 26 dienomis – visiems keleiviams bus taikoma 40 proc. nuolaida vietinių maršrutų vienkartiniams traukinių bilietams, įsigyjamiems skaitmeniniais kanalaisNorint pasinaudoti šia galimybe, tereikia bilietų pirkimo pradžioje įvesti akcijos kodą LIEPA į laukelį „Naudoti akcijos kodą
https://www.delfi.lt/verslas/transpo...aida-120121967
„LTG Link“ mažina kainas šeimoms ir terminuotiems bilietams, keičiasi vienkartinių bilietų kainos
Siekdama paskatinti šeimas keliauti kartu ir padėti dažnai keliaujantiems keleiviams patogiau planuoti kasdienes keliones, „LTG Link“ siūlo patrauklias nuolaidas ir mažina terminuotų bilietų kainas, rašoma „LTG Link“ pranešime žiniasklaidai
https://ltg.lt/naujienos/2025/ltg-li...ilietu-kainos/
https://www.15min.lt/verslas/naujien...us-667-2480076
LRT.lt 2025.07.01
Važiuoti traukiniais bus brangiau – nuo rugpjūčio didėja dalies bilietų kainos
Kaip nurodo „LTG Link“, koreguojamos vienkartinių bilietų kainos. Nuo liepos 2 d. perkant bilietus kelionėms nuo rugpjūčio 1 d., kainos vidutiniškai didėja apie 5 proc. Tai pirmas kainų pokytis nuo 2023 m. birželio 1 d.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...bilietu-kainos
Komentuoti:
-
Parašė Valdemar Rodyti pranešimąMaloniai nustebino link Ignalinos važiuojančiame dyzeliniame traukinyje atsiradę patogumai
Komentuoti:
-
Čia turbūt 318, senosios modernizacijos. Didžioji dauguma atnaujinti būtent apie 2004 metus.
Komentuoti:
-
Latvijoj važinėja tiek originalai, tiek DR1AC - pačių latvių modernizuoti traukiniai, kurie turi perdarytą kabiną, duris, saloną.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O Latvijoje seni drakonai važinėja dar (elektriniai lyg pakeisti, bet dėl dyzelinių nežinau)? Įdomu ar pas juos yra kokia nors modernizacijos patirtis.
Komentuoti:
-
O kaip su pritaikymu neįgaliems? Ten keliskart pratęstas būtinas reikalavimas, kiek randu spaudoj iki 2024 galo jau turėjo būt, gal vėl pratęstas? Bet vargu ar jie liftus įrenginės, nors šiaip galėtų ir klasikiniuose Klaipėdos vagonuose. Darant po vieną vagoną nebūtų kosminės investicijos tokiai įmonei.
Komentuoti:
-
Parašė CloudmakerLT Rodyti pranešimą
Kaip manote, kada paskutinis Rīgas Vagonbūves Rūpnīca traukinys nustos važiavęs Lietuvoje?„Dabar yra tokie planai (dėl sovietinių riedmenų visiško atsisakymo nuo 2026-ųjų – VŽ). Tačiau, svarstome visokias alternatyvas ir skaičiuojame, kiek kainuotų modernizuoti tuos senus traukinius – ar turime pakankamai detalių iš tinkamų šalių, ar galime įrengti atsiperkančią kondicionavimo sistemą ir t. t. Todėl gali būti, kad sprendimai gali kisti, jeigu matysime, kad galime komfortą savo klientams ir senesniuose riedmenyse pasiūlyti už, pvz., pigesnę kainą“, – kalbėjo ji.
Matant, kad pradėjo mini investicijas į geriausios būklės DR1A, panašu, kad pasirinko antrąjį variantą - palikti kelis važiuojančius vienetus ir vežti už 3 klasės kainą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąŠiandien FB reelsai išmetė video su traukinio išvykimu. Atkreipiau dėmesį, kad Visagino stotyje atnaujintas peronas:
Džiugu, nes prieš tai buvęs asfaltuotas peronas atrodė labai prastai. Bet kodėl nesugėbėta tvarkymo metu įrengti 550mm perono?
Komentuoti:
-
Šiandien FB reelsai išmetė video su traukinio išvykimu. Atkreipiau dėmesį, kad Visagino stotyje atnaujintas peronas:
Džiugu, nes prieš tai buvęs asfaltuotas peronas atrodė labai prastai. Bet kodėl nesugėbėta tvarkymo metu įrengti 550mm perono?
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Valdemar Rodyti pranešimąMaloniai nustebino link Ignalinos važiuojančiame dyzeliniame traukinyje atsiradę patogumai
Pamenu analogiškus Klaipėdos maršrutuose ...
Komentuoti:
-
-
Kažkada iki bano gavimo forumietis Aleksio tvirtino, kad pesos su viršridomis. Mano stebėjimai ir šiandienos patirtis rodo, kad ne viskas gerai su riedmenų priežiūra ir greičiausiai ne tik su pesomis.
Šiandien teko važiuoti traukiniu dukart: 630M ir EJ575. Pesoje kaip ir nieko labai pastebimo iš trūkumų, išsskyrus neveikiantį pirmają laiptelį, kuris tiesiog neišlindo. Koks keleivis gali skradžiai žemę prasmegti tarp perono ir traukinio. O EJ575 iš Trakų buvo su neveikiančiu kondicionieriumi, dviejuose vagonuose pradarytos visos orlaidės, kas labai reta pamatyti. O tarp vagonų neveikia durys, tai teko pačiam ranka atsistumti.
iš bendrų pastebėjimų galima išskirti pačių traukinių, ypatingai elektrinių, estetinę blogą būklę: išblukę, ant stogo didžiausi atsilupusių dažų plėmai, taip pat elektrinių traukinių sąstatai labai dažnai važinėja hibridais. T.y. viename sąstate skirtingų traukinių vagonai būna sukabinti, kartais net skirtingo dažymo.
"Moderniausias riedmenų parkas rytų Europoje", vadinasi.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąŠiaip jeigu nepastebėjote dar, tai visas SuMin’o dėmesys dabar eina keliams ir žvyrkeliams, tad apie kažkokią rimtesnę geležinkelių plėtrą teks bent laikinai pamiršti. LTG bandė diplomatiškai išsisukti, bet nelabai sėkmingai.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: