Maršrutas Vilnius - Kena - Vilnius dirbs tik d.d
Norint nupirkti bilietą savaitgaliui rodo, kad artimiausia galima data pirmadienis.
Apie tai praneša ir “Naujoji Vilnia” FB grupė.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
O Vilnius-Mockava velkasi Kazlų Rūdoje...Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Ten iešmas ant iešmo, norint kelti greitį reikėtų visą kelyną pertvarkyti. Panaši (gal net dar prastesnė) situacija ir Jelgavos stotyje, kur velkasi Vilnius-Ryga.
Komentuoti:
-
Ten iešmas ant iešmo, norint kelti greitį reikėtų visą kelyną pertvarkyti. Panaši (gal net dar prastesnė) situacija ir Jelgavos stotyje, kur velkasi Vilnius-Ryga.Parašė John Rodyti pranešimą40 km/h didesnių stočių kelynuose yra įprastas greitis Europoje. Klausimas tik ar Vilniaus stoties ir netoliese esantys kelynai yra tiek pat sudėtingi? Ar negalėtų Vilniuje būti tarkim 50 ar 60 km/h iškart už peronų ribų?
Komentuoti:
-
"Radviliškis-Mažeikiai" ir "Šiauliai-Mažeikiai" atskiromis dalimis nelaikyčiau. "Šiauliai-Mažeikiai" yra sutrumpintas "Radviliškio-Šiaulių" variantas.Parašė TomasK Rodyti pranešimąMaršrutas Panevėžys–Mažeikiai bus atskirtas į tris atskiras kryptis: Šiauliai–Panevėžys, Radviliškis–Mažeikiai ir Šiauliai–Mažeikiai.
Plačiau – https://www.etaplius.lt/aktualu/aktu...eiviams/367466
Komentuoti:
-
Maršrutas Panevėžys–Mažeikiai bus atskirtas į tris atskiras kryptis: Šiauliai–Panevėžys, Radviliškis–Mažeikiai ir Šiauliai–Mažeikiai.
Plačiau – https://www.etaplius.lt/aktualu/aktu...eiviams/367466
- 2 patinka
Komentuoti:
-
40 km/h didesnių stočių kelynuose yra įprastas greitis Europoje. Klausimas tik ar Vilniaus stoties ir netoliese esantys kelynai yra tiek pat sudėtingi? Ar negalėtų Vilniuje būti tarkim 50 ar 60 km/h iškart už peronų ribų?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
2-3 minutės bet kokios kelionės traukiniu iš Vilniaus sudaro važiavimas 40km/h per Vilniaus GS teritoriją.Parašė Palpatine Rodyti pranešimąO Vilniuje ir Kaune toliau kaip sraigės traukiniai šliauš
Komentuoti:
-
Na atnaujinta tai jau gana seniai, bet šiaip iš tiesų keista, nes net ir ortofoto matosi kad iešmai tiesesni yra sudėti.Parašė DKL Rodyti pranešimąhttps://ltginfra.lt/naujienos/2025-1...elioniu-kokybe
Panašu, kad su nauju tvarkaraščiu į Klaipėda keliausim greičiau. Keista tai, kad saraše stočių kur greitis nuo 100 keliamas iki 120 km/h nėra Lieplaukės, nors infrastruktūra joje buvo atnaujinta tiesiant Lieplaukės - Telšių dvikelį.
Komentuoti:
-
https://ltginfra.lt/naujienos/2025-1...elioniu-kokybe
Panašu, kad su nauju tvarkaraščiu į Klaipėda keliausim greičiau. Keista tai, kad saraše stočių kur greitis nuo 100 keliamas iki 120 km/h nėra Lieplaukės, nors infrastruktūra joje buvo atnaujinta tiesiant Lieplaukės - Telšių dvikelį.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Riedmenų JAU yra per mažai, perkama per mažai ir BUS per mažai.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Ką?
Pabandykite gaut bilietų į Klaipėdos traukinį rytojui.
Traukinys per vietas, kur net nėra 5G ryšio, nes nėra gyventojų važiuos baterinis. Labai tvaru.
Bet važiuos retai, todėl visi po 1-2 važiuos dyzeliukais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ką?Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVilties keliauti dažniau neBĖra
Nes... perdaug klientų 
Komentuoti:
-
Viena 280-1, kitos dar nemačiau.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Gal žinote kokie?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Gal žinote kokie?Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Du DR1A šiemet praėjo kapitalinius remontus ir liks po Stadlerių atvykimo. Kažkuriame interviu (jei tiksliai pamenu VŽ) Meidė sakė, kad paliks kelis senus traukinius, tačiau sudarys galimybes jais keliauti pigiau.
Komentuoti:
-
Šitą info teko girdėti. Bet tik 28 stotelių? Kiek jų šiandien yra iš viso, kur stoja traukiniai?
Komentuoti:
-
Visos esamos DR1A su MTU, bet panašu, kad pasiliko geriausios būklės riedmenis ir jiems atliko KR, tuo pačiu sudedant USB krovimo lizdus.
Planų peronų problemai irgi yra.
Parašė LTG InfraTaip pat šiuo metu esame suplanavę panaudoti ES fondų finansavimą Peronų atnaujinimo programai, pagal kurią iki 2029 m. planuojama rekonstruoti peronus 29-iose stotyse maršrutuose Vilnius - Kaunas, Vilnius - Klaipėda ir Vilnius - Turmantas, padidinant jų aukštį nuo 200 mm iki 550 mm. Tuo pačiu AB „LTG Infra“ rengia Stočių ir stotelių Strategiją 2040, kuri apims ženklinimo, paviljonų paslaugų įrenginių įrengimo darbus geležinkelio stotyse ir stotelėse. Šiuo metu vykdome viešųjų pirkimų procedūras projektuotojui parinkti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Jei tie DR1 su MTU varikliais geri ir gali tarnauti, tai juos reiktų palikti. Tik yra kita problema: dėl LTG apsileidimo, iki šiol nesutvarkyti peronų aukščiai, dėl ko reikia laipioti į tokius traukinius kaip alpinistams. Visiškas peilis accesibility, ir ypač dviračio vežimuisi.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Du DR1A šiemet praėjo kapitalinius remontus ir liks po Stadlerių atvykimo. Kažkuriame interviu (jei tiksliai pamenu VŽ) Meidė sakė, kad paliks kelis senus traukinius, tačiau sudarys galimybes jais keliauti pigiau.Parašė John Rodyti pranešimą...ypač turint omeny, kad tikriausiai bus nurašomi/parduodami senstantys ir nelabai komfortiški DR1.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Opcija daugiau nusipirkti yra - man nėra aišku ar skaičiai bendrai ar priedo, bet rašyta kad 13 tarpmiestinių ir 26 regioniniai. Ar pirks mano nuomone priklausys nuo to ar Susisiekimo ministerija duos subsidiją dažnesniems maršrutams ar ne.Parašė John Rodyti pranešimąGal yra kokių žinių apie LTG ir Stadler kontrakto opciją pirkti papildomų traukinių be dabar perkamų 15 Stadlerių? Visiškai akivaizdu, kad toks skaičius yra nepakankamas norint išvengti "trūksta riedmenų" problemos per artimiausius kelis metus, ypač turint omeny, kad tikriausiai bus nurašomi/parduodami senstantys ir nelabai komfortiški DR1. Nauji Stadleriai irgi turbūt turės būti tvarkomi ir prižiūrimi, kas reiškia, kad turbūt niekada visi 15 neišvažiuos į reisus tuo pačiu metu. Pagal bendrą riedmenų skaičių LTG bus vėl ten pat, kur yra dabar, o su tokiu paklausos augimu, koks buvo per paskutinius kelis metus, visiškai aišku, kad šitų 15 traukinių tiesiog neužteks.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: