Parašė eigh
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Radviliškis - Šiauliai laisvai būtų galima, Klaipėdos apylinkėse gal kažkiek (realiai reikėtų iki Šilutės elektrifikacijos kad būtų efektyvu, bet Kretinga - Rimkai su kokia papildoma stotele tarp Klaipėdos ir Rimkų galėtų veikti) ir galima šalia Vilniaus ratus sukioti. Bet visais atvejais reiktų kooperacijos iš miestų/savivaldybių pusės kad įrengti papildomų stotelių ir pan. Realiai nematau kaip puikių šansų.
Komentuoti:
-
Sukūriau žemėlapiuką kaip galėtų suburbijos traukiniai atrodyti Lietuvoje su stotelėmis perspektyviose statybai vietose : https://metrodreamin.com/edit/QVJUYn...hwbGlnQjU0Mnw3
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Kokiuose elektrifikuotuose ruožuose įsivaizduojate priemiesčio/miesto susisiekimą?
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Kokiuose elektrifikuotuose ruožuose įsivaizduojate priemiesčio/miesto susisiekimą?
Šiauliai - Radviliškis ir pan.
Jeigu kažkur neelektrifikuota, tai galima ir elektrifikuoti, nes artimiausiais metais ir tos Škodos be papildomo įdirbio neatsilaisvintų.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąesamas Škodas paleisti priemiesčio/miesto susisiekimui prie didžiųjų miestų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Tai labai daug paaiškina apie mūsų ministrus bendrai. Tas pats su įmonių vadovais, LTG vadovas tais traukiniais nevažinėja, o koks VVT bosas be prezentacijų, nėra lipęs į tuos bomžvežius.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tiesa, pats E. Sabutis pripažino, kad traukiniais keliauja itin retai. „Galiu meluoti, bet nemeluosiu. Tikrai retai važinėju traukiniais. Paskutinį kartą kaip keleivis važiavau 2020 metais“, – atskleidė jis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Traukiniai užsakyti su galimybe sujungti 3 į vieną sąstatą esant poreikiui. Nemanau kad labai dažnai tiek sujunginės, bet vasarą savaitgaliais į Klaipėdą tikriausiai bus.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
LTG Infra skaidrėse apie elektrifikavimą buvo minima, kad Vilnius - Klaipėda “Traukinių skaičius per parą:
32 poros prekinių traukinių ir 10 porų keleivinių traukinių”
Kažkur dar girdėjau apie tai, kad piko metu nori jungti 2 traukinius į vieną (5+5 vagonai)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tiesiog dabar paklausa viršija pasiūlą neretu atveju. Spėju (ir labai viliuosi), kad bus tiesiog didinami dažniai Vilnius-Klaipėda ir gal kituose maršrutuose. Tai ir surinks tuos keleivių skaičius nesunkiai. Na ir patogiais traukiniais bus šiaip daugiau norinčių važiuoti, nes dabar daug ką atbaido senos DRkės ar tampomi vagonai, į kuriuos sunku užlipti nuo žemų peronų. 10 mln. iki 2030 toks gana konservatyvus estimate, nes galėtų būti ir daugiau.
32 poros prekinių traukinių ir 10 porų keleivinių traukinių”
Kažkur dar girdėjau apie tai, kad piko metu nori jungti 2 traukinius į vieną (5+5 vagonai)
Komentuoti:
-
Norint didinti keleivių skaičių, reikia daugiau naujų riedmenų. Dabar užsakyti intercity tipo traukiniai lyg ir skirti Vilnius-Klaipėda. Dar Vilnius-Kaunas reikėtų naujų riedmenų, o esamas Škodas paleisti priemiesčio/miesto susisiekimui prie didžiųjų miestų.
Komentuoti:
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimąLRT straipsnis apie naujus Stadlerius, apart kas jau žinoma, įdomus sakinys:
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...iams-brangesni
Kaip čia tai žadama pasiekt? Nauji maršrutai, S-Bahn Vilniuje?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Julius.ste Rodyti pranešimąŠiek tiek apie naujus traukinius LRT
Šitas sukėlė šypsnį (Lietuvos susisiekimo ministras):
Galėtų tiriamaisiais tikslais bent po kartą kitą per metus nuvažiuoti iki įvairių stočių. O jei dar pasiėmęs dviratį ar vaikišką vežimėlį.
Klausimas tiems, kas labiau žino: kas per naujo traukinio testavimus atliekame? Kodėl jie tike ilgai trunka? Teigia, jog keleiviams paruošti bus tik kitų metų antroje pusėje.
Kiekvienas naujas gaminys testuojamas pagal toje industrijoje priimtus metodus. Pvz pastatui visi reikiami bandymai ir protokolų surinkimas trunka nuo 3 mėn.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiek tiek apie naujus traukinius LRT
Šitas sukėlė šypsnį (Lietuvos susisiekimo ministras):
Tiesa, pats E. Sabutis pripažino, kad traukiniais keliauja itin retai. „Galiu meluoti, bet nemeluosiu. Tikrai retai važinėju traukiniais. Paskutinį kartą kaip keleivis važiavau 2020 metais“, – atskleidė jis.
Klausimas tiems, kas labiau žino: kas per naujo traukinio testavimus atliekame? Kodėl jie tike ilgai trunka? Teigia, jog keleiviams paruošti bus tik kitų metų antroje pusėje.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
LRT straipsnis apie naujus Stadlerius, apart kas jau žinoma, įdomus sakinys:
Anot LTG grupės vadovo E. Lazausko, šiuo metu Lietuva turi 50 keleivinių traukinių, „LTG Link“ per metus perveža apie 5,5 mln. keleivių. Grupės planas iki 2030 m. pastarąjį skaičių kone padvigubinti iki 10 mln. keleivių.
Kaip čia tai žadama pasiekt? Nauji maršrutai, S-Bahn Vilniuje?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąVakar buvo paskelbtos LTG gerosios žinios
Defdi.lt 2025.06.30
Gera žinia keliaujantiems traukiniais: liepos šeštadieniais – didžiulė nuolaida
15 min.lt 2025.06.30
„LTG Link“ mažina kainas šeimoms ir terminuotiems bilietams, keičiasi vienkartinių bilietų kainos
Šiandien antraštėse jau kitokios žinios (nors jau buvo užsiminta vakar, bet neakcentuota antraštėse)
LRT.lt 2025.07.01
Važiuoti traukiniais bus brangiau – nuo rugpjūčio didėja dalies bilietų kainos
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Vakar buvo paskelbtos LTG gerosios žinios
Defdi.lt 2025.06.30
Gera žinia keliaujantiems traukiniais: liepos šeštadieniais – didžiulė nuolaida
Vasaros savaitgaliai – puikus metas trumpoms išvykoms, o keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ kviečia jas planuoti dar palankesnėmis sąlygomis. Liepos mėnesio šeštadieniais – liepos 5, 12, 19 ir 26 dienomis – visiems keleiviams bus taikoma 40 proc. nuolaida vietinių maršrutų vienkartiniams traukinių bilietams, įsigyjamiems skaitmeniniais kanalaisNorint pasinaudoti šia galimybe, tereikia bilietų pirkimo pradžioje įvesti akcijos kodą LIEPA į laukelį „Naudoti akcijos kodą
https://www.delfi.lt/verslas/transpo...aida-120121967
„LTG Link“ mažina kainas šeimoms ir terminuotiems bilietams, keičiasi vienkartinių bilietų kainos
Siekdama paskatinti šeimas keliauti kartu ir padėti dažnai keliaujantiems keleiviams patogiau planuoti kasdienes keliones, „LTG Link“ siūlo patrauklias nuolaidas ir mažina terminuotų bilietų kainas, rašoma „LTG Link“ pranešime žiniasklaidai
https://ltg.lt/naujienos/2025/ltg-li...ilietu-kainos/
https://www.15min.lt/verslas/naujien...us-667-2480076
LRT.lt 2025.07.01
Važiuoti traukiniais bus brangiau – nuo rugpjūčio didėja dalies bilietų kainos
Kaip nurodo „LTG Link“, koreguojamos vienkartinių bilietų kainos. Nuo liepos 2 d. perkant bilietus kelionėms nuo rugpjūčio 1 d., kainos vidutiniškai didėja apie 5 proc. Tai pirmas kainų pokytis nuo 2023 m. birželio 1 d.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...bilietu-kainos
Komentuoti:
-
Parašė Valdemar Rodyti pranešimąMaloniai nustebino link Ignalinos važiuojančiame dyzeliniame traukinyje atsiradę patogumai
Komentuoti:
-
Čia turbūt 318, senosios modernizacijos. Didžioji dauguma atnaujinti būtent apie 2004 metus.
Komentuoti:
Komentuoti: