Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąDėkui už info. Tai jo, skaityk kaip caras pastatė, taip ir naudoja iki šiandien. Su 40km/h vien taktinis tvarkaraštis nepadės
Tuo pačiu radau straipsnį apie liniją Kazlų Rūda - Šeštokai. Kuris dar kartą patvirtina posakį, kad "Niekada nėra laiko padaryti gerai, bet visuomet yra laiko perdaryti":
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąVilnius-Trakai turėtų būti elementarus priemiestinis maršrutas, kur traukiniai vaikščiotų bent kartą per valandą. Dabartinę situacija net sunku pradėti kaip nors apibūdinti. Praktiškai viskas daroma blogai, ką tik galima daryti, pradedant tvarkaraščiu, baigiant traukinių technine būkle.
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąDėkui už info. Tai jo, skaityk kaip caras pastatė, taip ir naudoja iki šiandien. Su 40km/h vien taktinis tvarkaraštis nepadės
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąLTG LINK super žmonės. Į Trakus atsiuntė 2 vagonų Škoda. Žmonėms tenka stovėti prie durų, kur tik yra vietos. Ačiū už tai, kad traukinys bent atvažiavo. Trakų miesto maršrutas šiandien man į akis iš vis nepasirodė, nors laukiau jo stotyje bei keliose stotelėse pagal tvarkaraštį +15-20min
Komentuoti:
-
Dėkui už info. Tai jo, skaityk kaip caras pastatė, taip ir naudoja iki šiandien. Su 40km/h vien taktinis tvarkaraštis nepadės
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Trakai - Senieji Trakai yra kiek žinau kelios problemos. Kelio būklė gan apverktina (bet dar normos ribose), kreivės, pervaža dviejų kreivių galuose. Taip pat Trakai yra aklikelis su mažu rezerviniu atstumu ir pagal atstumą ten turėtų tilpti tik vienas blokruožas.
Ko gero nesu matęs, kad traukinys ten įvažiuotų žaliu aspektu.
Ar LTGI ar TSA gali nustatyti asimetrinį greičio apribojimą vienkeliui - klausimas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Visų pirma Trakai - Senieji Trakai ruožo max greitis labai mažas (iki 40km/h berods), poto dar Vilniaus GS kelynas irgi turi max 40km/h.
Ko gero nesu matęs, kad traukinys ten įvažiuotų žaliu aspektu.
Ar LTGI ar TSA gali nustatyti asimetrinį greičio apribojimą vienkeliui - klausimas.
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Rodos ne garvežius LTG naudoja. Kodėl tiek ilgai? Tokį maršrutą turėtų įveikti grečiau nei automobiliu.30-40 minučių max.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Galėtų būti taip, kad važiuoja su visais sustojimais kas 45 min (reikalingi 2 traukiniai). Arba galima pratęsti idėją ir gauti maršrutą Trakai - Naujoji Vilnia. Į vieną pusę kelionės trūktų apie 52 min (35 min Trakai - Vilnius su visais sustojimais ir 17 min su sustojimais iki N. Vilnios (galima pridėti kažkur sustojimą, kad gauti daugiau keleivių). Per 8 min traukinio mašinistas turi pakeisti kabiną ir važiuoti į kitą pusę. Pradžioje galima būtų naudoti 2 traukinius ir turėti taktą kas valandą. Aišku traukiniai turėtų dirbti nuo pat ryto iki vakaro. Savaitgaliais galima vėlinti darbo laiką, kad būtų galima ilgiau kažkur užsibūti, nes 9(?) vakaro tai juokas priemiestiniam traukiniui.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Tikriausias variantas, kad traukiniai tiesiog dienos metu sukiojasi po maršrutus. Pvz: Vilnius-Trakai -> Vilnius-Kena arba Vilnius-Kaunas -> Vilnius-Trakai
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Ačiū už patikslinimą. Tikrai įdomu, kad laikai nėra paskirstyti vienodais intervalais ir reisų skaičius nėra didesnis. Pritariu Jono idėjai, kad galėtų būtų taktinis tvarkaraštis bent tam tikromis valandomis (traukiniai išvyktų 40 minučių intervalais ar pan.). Puiki ir neišnaudota galimybė Vilniaus priemiesčio linijai! Pradėti galima būtų nuo šio maršruto.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Galėtų būti taip, kad važiuoja su visais sustojimais kas 45 min (reikalingi 2 traukiniai). Arba galima pratęsti idėją ir gauti maršrutą Trakai - Naujoji Vilnia. Į vieną pusę kelionės trūktų apie 52 min (35 min Trakai - Vilnius su visais sustojimais ir 17 min su sustojimais iki N. Vilnios (galima pridėti kažkur sustojimą, kad gauti daugiau keleivių). Per 8 min traukinio mašinistas turi pakeisti kabiną ir važiuoti į kitą pusę. Pradžioje galima būtų naudoti 2 traukinius ir turėti taktą kas valandą. Aišku traukiniai turėtų dirbti nuo pat ryto iki vakaro. Savaitgaliais galima vėlinti darbo laiką, kad būtų galima ilgiau kažkur užsibūti, nes 9(?) vakaro tai juokas priemiestiniam traukiniui.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Ačiū už patikslinimą. Tikrai įdomu, kad laikai nėra paskirstyti vienodais intervalais ir reisų skaičius nėra didesnis. Pritariu Jono idėjai, kad galėtų būtų taktinis tvarkaraštis bent tam tikromis valandomis (traukiniai išvyktų 40 minučių intervalais ar pan.). Puiki ir neišnaudota galimybė Vilniaus priemiesčio linijai! Pradėti galima būtų nuo šio maršruto.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąParašė John Rodyti pranešimą
Kažkokiais random laikais. Nerizikuočiau tiesiog eiti į stotį ir bandyti pagauti traukinį.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
O kokiu dažniu vyksta reisai į Trakus šiomis dienomis?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
O kokiu dažniu vyksta reisai į Trakus šiomis dienomis?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąVilnius-Trakai turėtų būti elementarus priemiestinis maršrutas, kur traukiniai vaikščiotų bent kartą per valandą. Dabartinę situacija net sunku pradėti kaip nors apibūdinti. Praktiškai viskas daroma blogai, ką tik galima daryti, pradedant tvarkaraščiu, baigiant traukinių technine būkle.
Komentuoti:
-
Vilnius-Trakai turėtų būti elementarus priemiestinis maršrutas, kur traukiniai vaikščiotų bent kartą per valandą. Dabartinę situacija net sunku pradėti kaip nors apibūdinti. Praktiškai viskas daroma blogai, ką tik galima daryti, pradedant tvarkaraščiu, baigiant traukinių technine būkle.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
LTG LINK super žmonės. Į Trakus atsiuntė 2 vagonų Škoda. Žmonėms tenka stovėti prie durų, kur tik yra vietos. Ačiū už tai, kad traukinys bent atvažiavo. Trakų miesto maršrutas šiandien man į akis iš vis nepasirodė, nors laukiau jo stotyje bei keliose stotelėse pagal tvarkaraštį +15-20min
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: