Parašė Vinecko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Ačiū už patikslinimą. Tikrai įdomu, kad laikai nėra paskirstyti vienodais intervalais ir reisų skaičius nėra didesnis. Pritariu Jono idėjai, kad galėtų būtų taktinis tvarkaraštis bent tam tikromis valandomis (traukiniai išvyktų 40 minučių intervalais ar pan.). Puiki ir neišnaudota galimybė Vilniaus priemiesčio linijai! Pradėti galima būtų nuo šio maršruto.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąParašė John Rodyti pranešimą
Kažkokiais random laikais. Nerizikuočiau tiesiog eiti į stotį ir bandyti pagauti traukinį.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
O kokiu dažniu vyksta reisai į Trakus šiomis dienomis?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
O kokiu dažniu vyksta reisai į Trakus šiomis dienomis?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąVilnius-Trakai turėtų būti elementarus priemiestinis maršrutas, kur traukiniai vaikščiotų bent kartą per valandą. Dabartinę situacija net sunku pradėti kaip nors apibūdinti. Praktiškai viskas daroma blogai, ką tik galima daryti, pradedant tvarkaraščiu, baigiant traukinių technine būkle.
Komentuoti:
-
Vilnius-Trakai turėtų būti elementarus priemiestinis maršrutas, kur traukiniai vaikščiotų bent kartą per valandą. Dabartinę situacija net sunku pradėti kaip nors apibūdinti. Praktiškai viskas daroma blogai, ką tik galima daryti, pradedant tvarkaraščiu, baigiant traukinių technine būkle.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
LTG LINK super žmonės. Į Trakus atsiuntė 2 vagonų Škoda. Žmonėms tenka stovėti prie durų, kur tik yra vietos. Ačiū už tai, kad traukinys bent atvažiavo. Trakų miesto maršrutas šiandien man į akis iš vis nepasirodė, nors laukiau jo stotyje bei keliose stotelėse pagal tvarkaraštį +15-20min
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Kokiuose elektrifikuotuose ruožuose įsivaizduojate priemiesčio/miesto susisiekimą?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Radviliškis - Šiauliai laisvai būtų galima, Klaipėdos apylinkėse gal kažkiek (realiai reikėtų iki Šilutės elektrifikacijos kad būtų efektyvu, bet Kretinga - Rimkai su kokia papildoma stotele tarp Klaipėdos ir Rimkų galėtų veikti) ir galima šalia Vilniaus ratus sukioti. Bet visais atvejais reiktų kooperacijos iš miestų/savivaldybių pusės kad įrengti papildomų stotelių ir pan. Realiai nematau kaip puikių šansų.
Komentuoti:
-
Sukūriau žemėlapiuką kaip galėtų suburbijos traukiniai atrodyti Lietuvoje su stotelėmis perspektyviose statybai vietose : https://metrodreamin.com/edit/QVJUYn...hwbGlnQjU0Mnw3
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Kokiuose elektrifikuotuose ruožuose įsivaizduojate priemiesčio/miesto susisiekimą?
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Kokiuose elektrifikuotuose ruožuose įsivaizduojate priemiesčio/miesto susisiekimą?
Šiauliai - Radviliškis ir pan.
Jeigu kažkur neelektrifikuota, tai galima ir elektrifikuoti, nes artimiausiais metais ir tos Škodos be papildomo įdirbio neatsilaisvintų.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąesamas Škodas paleisti priemiesčio/miesto susisiekimui prie didžiųjų miestų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Tai labai daug paaiškina apie mūsų ministrus bendrai. Tas pats su įmonių vadovais, LTG vadovas tais traukiniais nevažinėja, o koks VVT bosas be prezentacijų, nėra lipęs į tuos bomžvežius.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tiesa, pats E. Sabutis pripažino, kad traukiniais keliauja itin retai. „Galiu meluoti, bet nemeluosiu. Tikrai retai važinėju traukiniais. Paskutinį kartą kaip keleivis važiavau 2020 metais“, – atskleidė jis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Traukiniai užsakyti su galimybe sujungti 3 į vieną sąstatą esant poreikiui. Nemanau kad labai dažnai tiek sujunginės, bet vasarą savaitgaliais į Klaipėdą tikriausiai bus.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
LTG Infra skaidrėse apie elektrifikavimą buvo minima, kad Vilnius - Klaipėda “Traukinių skaičius per parą:
32 poros prekinių traukinių ir 10 porų keleivinių traukinių”
Kažkur dar girdėjau apie tai, kad piko metu nori jungti 2 traukinius į vieną (5+5 vagonai)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tiesiog dabar paklausa viršija pasiūlą neretu atveju. Spėju (ir labai viliuosi), kad bus tiesiog didinami dažniai Vilnius-Klaipėda ir gal kituose maršrutuose. Tai ir surinks tuos keleivių skaičius nesunkiai. Na ir patogiais traukiniais bus šiaip daugiau norinčių važiuoti, nes dabar daug ką atbaido senos DRkės ar tampomi vagonai, į kuriuos sunku užlipti nuo žemų peronų. 10 mln. iki 2030 toks gana konservatyvus estimate, nes galėtų būti ir daugiau.
32 poros prekinių traukinių ir 10 porų keleivinių traukinių”
Kažkur dar girdėjau apie tai, kad piko metu nori jungti 2 traukinius į vieną (5+5 vagonai)
Komentuoti:
-
Norint didinti keleivių skaičių, reikia daugiau naujų riedmenų. Dabar užsakyti intercity tipo traukiniai lyg ir skirti Vilnius-Klaipėda. Dar Vilnius-Kaunas reikėtų naujų riedmenų, o esamas Škodas paleisti priemiesčio/miesto susisiekimui prie didžiųjų miestų.
Komentuoti:
Komentuoti: