Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Silber418
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Galėtų būti taip, kad važiuoja su visais sustojimais kas 45 min (reikalingi 2 traukiniai). Arba galima pratęsti idėją ir gauti maršrutą Trakai - Naujoji Vilnia. Į vieną pusę kelionės trūktų apie 52 min (35 min Trakai - Vilnius su visais sustojimais ir 17 min su sustojimais iki N. Vilnios (galima pridėti kažkur sustojimą, kad gauti daugiau keleivių). Per 8 min traukinio mašinistas turi pakeisti kabiną ir važiuoti į kitą pusę. Pradžioje galima būtų naudoti 2 traukinius ir turėti taktą kas valandą. Aišku traukiniai turėtų dirbti nuo pat ryto iki vakaro. Savaitgaliais galima vėlinti darbo laiką, kad būtų galima ilgiau kažkur užsibūti, nes 9(?) vakaro tai juokas priemiestiniam traukiniui.
    Sutinku. Darbo dienomis paskutinis reisas 21 valandą būtų ok, o savaitgaliais galėtų kursuoti traukiniai bent iki 23 val. Maršruto idėja Trakai - Naujoji Vilnia skamba puikiai. Bent vienas priemiesčio maršrutas jau yra, tik reikia suderinti grafiką (bent pradžiai).

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą



    Ačiū už patikslinimą. Tikrai įdomu, kad laikai nėra paskirstyti vienodais intervalais ir reisų skaičius nėra didesnis. Pritariu Jono idėjai, kad galėtų būtų taktinis tvarkaraštis bent tam tikromis valandomis (traukiniai išvyktų 40 minučių intervalais ar pan.). Puiki ir neišnaudota galimybė Vilniaus priemiesčio linijai! Pradėti galima būtų nuo šio maršruto.
    Galėtų būti taip, kad važiuoja su visais sustojimais kas 45 min (reikalingi 2 traukiniai). Arba galima pratęsti idėją ir gauti maršrutą Trakai - Naujoji Vilnia. Į vieną pusę kelionės trūktų apie 52 min (35 min Trakai - Vilnius su visais sustojimais ir 17 min su sustojimais iki N. Vilnios (galima pridėti kažkur sustojimą, kad gauti daugiau keleivių). Per 8 min traukinio mašinistas turi pakeisti kabiną ir važiuoti į kitą pusę. Pradžioje galima būtų naudoti 2 traukinius ir turėti taktą kas valandą. Aišku traukiniai turėtų dirbti nuo pat ryto iki vakaro. Savaitgaliais galima vėlinti darbo laiką, kad būtų galima ilgiau kažkur užsibūti, nes 9(?) vakaro tai juokas priemiestiniam traukiniui.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kažkokiais random laikais. Nerizikuočiau tiesiog eiti į stotį ir bandyti pagauti traukinį.
    Ačiū už patikslinimą. Tikrai įdomu, kad laikai nėra paskirstyti vienodais intervalais ir reisų skaičius nėra didesnis. Pritariu Jono idėjai, kad galėtų būtų taktinis tvarkaraštis bent tam tikromis valandomis (traukiniai išvyktų 40 minučių intervalais ar pan.). Puiki ir neišnaudota galimybė Vilniaus priemiesčio linijai! Pradėti galima būtų nuo šio maršruto.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    O kokiu dažniu vyksta reisai į Trakus šiomis dienomis?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    O kokiu dažniu vyksta reisai į Trakus šiomis dienomis?
    Kažkokiais random laikais. Nerizikuočiau tiesiog eiti į stotį ir bandyti pagauti traukinį.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Vilnius-Trakai turėtų būti elementarus priemiestinis maršrutas, kur traukiniai vaikščiotų bent kartą per valandą. Dabartinę situacija net sunku pradėti kaip nors apibūdinti. Praktiškai viskas daroma blogai, ką tik galima daryti, pradedant tvarkaraščiu, baigiant traukinių technine būkle.
    O kokiu dažniu vyksta reisai į Trakus šiomis dienomis?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Vilnius-Trakai turėtų būti elementarus priemiestinis maršrutas, kur traukiniai vaikščiotų bent kartą per valandą. Dabartinę situacija net sunku pradėti kaip nors apibūdinti. Praktiškai viskas daroma blogai, ką tik galima daryti, pradedant tvarkaraščiu, baigiant traukinių technine būkle.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    LTG LINK super žmonės. Į Trakus atsiuntė 2 vagonų Škoda. Žmonėms tenka stovėti prie durų, kur tik yra vietos. Ačiū už tai, kad traukinys bent atvažiavo. Trakų miesto maršrutas šiandien man į akis iš vis nepasirodė, nors laukiau jo stotyje bei keliose stotelėse pagal tvarkaraštį +15-20min

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Kokiuose elektrifikuotuose ruožuose įsivaizduojate priemiesčio/miesto susisiekimą?
    Jau daug kartų apie tai buvo kalbėta. Kena/N. Vilnia - Trakai/Vievis galėtų būti pagrindinis priemiestinis susisiekimo tinklas. Klaipėda - Kretinga/Palanga taipogi turėtų būti, bent jau vasaros sezonu būti vietinių traukinių.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Radviliškis - Šiauliai laisvai būtų galima, Klaipėdos apylinkėse gal kažkiek (realiai reikėtų iki Šilutės elektrifikacijos kad būtų efektyvu, bet Kretinga - Rimkai su kokia papildoma stotele tarp Klaipėdos ir Rimkų galėtų veikti) ir galima šalia Vilniaus ratus sukioti. Bet visais atvejais reiktų kooperacijos iš miestų/savivaldybių pusės kad įrengti papildomų stotelių ir pan. Realiai nematau kaip puikių šansų.
    VMS su LTG gi pradėjo bendradarbiavimą. Manau bus koks Grigiškės/Lentvaris (priklauso nuo finansavimo) - Vilnius - Naujoji Vilnia ir Vilnius - Oro Uostas - Valčiūnai maršrutai. Ruožas iki Valčiūnų elektrifikuojamas todėl galimi variantai.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Sukūriau žemėlapiuką kaip galėtų suburbijos traukiniai atrodyti Lietuvoje su stotelėmis perspektyviose statybai vietose : https://metrodreamin.com/edit/QVJUYn...hwbGlnQjU0Mnw3

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Kokiuose elektrifikuotuose ruožuose įsivaizduojate priemiesčio/miesto susisiekimą?
    Radviliškis - Šiauliai laisvai būtų galima, Klaipėdos apylinkėse gal kažkiek (realiai reikėtų iki Šilutės elektrifikacijos kad būtų efektyvu, bet Kretinga - Rimkai su kokia papildoma stotele tarp Klaipėdos ir Rimkų galėtų veikti) ir galima šalia Vilniaus ratus sukioti. Bet visais atvejais reiktų kooperacijos iš miestų/savivaldybių pusės kad įrengti papildomų stotelių ir pan. Realiai nematau kaip puikių šansų.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Kokiuose elektrifikuotuose ruožuose įsivaizduojate priemiesčio/miesto susisiekimą?
    Vilniuje nuo Lentvario ir Juodšilių. Jau kitoje temoje aptarti galimi maršrutai ir reikalingos stotelės.
    Šiauliai - Radviliškis ir pan.

    Jeigu kažkur neelektrifikuota, tai galima ir elektrifikuoti, nes artimiausiais metais ir tos Škodos be papildomo įdirbio neatsilaisvintų.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    esamas Škodas paleisti priemiesčio/miesto susisiekimui prie didžiųjų miestų.
    Kokiuose elektrifikuotuose ruožuose įsivaizduojate priemiesčio/miesto susisiekimą?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

    Tai labai daug paaiškina apie mūsų ministrus bendrai. Tas pats su įmonių vadovais, LTG vadovas tais traukiniais nevažinėja, o koks VVT bosas be prezentacijų, nėra lipęs į tuos bomžvežius.
    Na apie VVT taip nesakyčiau. Pagal pažįstamo vairuotojo pasakojimą vadovas važinėja jūsų vadinamais “bomžvežiais”. Tas pats ir su Benkunsku, bent kartą per savaitę važinėja VT. Pačiam net teko pamatyti jį 119 autobuse.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Tiesa, pats E. Sabutis pripažino, kad traukiniais keliauja itin retai. „Galiu meluoti, bet nemeluosiu. Tikrai retai važinėju traukiniais. Paskutinį kartą kaip keleivis važiavau 2020 metais“, – atskleidė jis.
    Tai labai daug paaiškina apie mūsų ministrus bendrai. Tas pats su įmonių vadovais, LTG vadovas tais traukiniais nevažinėja, o koks VVT bosas be prezentacijų, nėra lipęs į tuos bomžvežius.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Traukiniai užsakyti su galimybe sujungti 3 į vieną sąstatą esant poreikiui. Nemanau kad labai dažnai tiek sujunginės, bet vasarą savaitgaliais į Klaipėdą tikriausiai bus.
    Vasara tikrai bus bent 2 sujungiami bent kai kuriais reisais. Mokslo metu galbūt piko valandomis bus 2 į vieną jungiami.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    LTG Infra skaidrėse apie elektrifikavimą buvo minima, kad Vilnius - Klaipėda “Traukinių skaičius per parą:
    32 poros prekinių traukinių ir 10 porų keleivinių traukinių”
    Kažkur dar girdėjau apie tai, kad piko metu nori jungti 2 traukinius į vieną (5+5 vagonai)
    Traukiniai užsakyti su galimybe sujungti 3 į vieną sąstatą esant poreikiui. Nemanau kad labai dažnai tiek sujunginės, bet vasarą savaitgaliais į Klaipėdą tikriausiai bus.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tiesiog dabar paklausa viršija pasiūlą neretu atveju. Spėju (ir labai viliuosi), kad bus tiesiog didinami dažniai Vilnius-Klaipėda ir gal kituose maršrutuose. Tai ir surinks tuos keleivių skaičius nesunkiai. Na ir patogiais traukiniais bus šiaip daugiau norinčių važiuoti, nes dabar daug ką atbaido senos DRkės ar tampomi vagonai, į kuriuos sunku užlipti nuo žemų peronų. 10 mln. iki 2030 toks gana konservatyvus estimate, nes galėtų būti ir daugiau.
    LTG Infra skaidrėse apie elektrifikavimą buvo minima, kad Vilnius - Klaipėda “Traukinių skaičius per parą:
    32 poros prekinių traukinių ir 10 porų keleivinių traukinių”
    Kažkur dar girdėjau apie tai, kad piko metu nori jungti 2 traukinius į vieną (5+5 vagonai)

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Norint didinti keleivių skaičių, reikia daugiau naujų riedmenų. Dabar užsakyti intercity tipo traukiniai lyg ir skirti Vilnius-Klaipėda. Dar Vilnius-Kaunas reikėtų naujų riedmenų, o esamas Škodas paleisti priemiesčio/miesto susisiekimui prie didžiųjų miestų.

    Komentuoti:

Working...
X