Parašė ignaloidas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Iš kitos temos
Gal yra kokių žinių apie LTG ir Stadler kontrakto opciją pirkti papildomų traukinių be dabar perkamų 15 Stadlerių? Visiškai akivaizdu, kad toks skaičius yra nepakankamas norint išvengti "trūksta riedmenų" problemos per artimiausius kelis metus, ypač turint omeny, kad tikriausiai bus nurašomi/parduodami senstantys ir nelabai komfortiški DR1. Nauji Stadleriai irgi turbūt turės būti tvarkomi ir prižiūrimi, kas reiškia, kad turbūt niekada visi 15 neišvažiuos į reisus tuo pačiu metu. Pagal bendrą riedmenų skaičių LTG bus vėl ten pat, kur yra dabar, o su tokiu paklausos augimu, koks buvo per paskutinius kelis metus, visiškai aišku, kad šitų 15 traukinių tiesiog neužteks.
- 5 patinka
-
Po ilgesnio laiko teko važiuoti Vilnius - Turmantas traukiniu. Nustebino dviračių laikiklių kiekis ir įvairovė. Dalis pakabinamų laikiklių skirti ir dviračiams plačiomis padangomis. Praėjime papildomai įrengti lietuviški "Parkis" stovai.
Parkis:
Paskutinis taisė Julius.ste; 2025.09.02, 12:42.
- 14 patinka
Komentuoti:
-
4 nuoroda tame pačiame Wiki straipsnyje.Parašė Romas Rodyti pranešimąTrakuose keleivinis eismas atidarytas 1957 m. gegužę.
https://lt.m.wikipedia.org/wiki/Trak...inkelio_stotis
O visas straipsnis parašytas remiantis vieninteliu prarūgusiu šaltiniu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Trakuose keleivinis eismas atidarytas 1957 m. gegužę.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąStoties architektūra sako, kad ji statyta Anoje Lietuvoje. Jei kelią atidarė 1940, ūsuotasis irgi negalėjo prie to prisidėti.
https://lt.m.wikipedia.org/wiki/Trak...inkelio_stotis
Komentuoti:
-
Irgi neParašė Nikas Rodyti pranešimąNa, Trakų kelią pastatė ūsuotas svolačius, reiškias.
Stoties architektūra sako, kad ji statyta Anoje Lietuvoje. Jei kelią atidarė 1940, ūsuotasis irgi negalėjo prie to prisidėti.
Komentuoti:
-
Maršruto ilgis ir laikas yra visai normalūs, o stoties buvimas ne centre išsprendžiamas elementariai leidžiant vietinį VT, priderintą prie traukinio. Tai nėra raketų mokslas.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Priemiestinis maršrutas galėtų būti nebent tada, jei stotis būtų miesto centre, o ne pakrašytyje prie ežero, iki kur šiaip faina pasivaikščioti, bet kasdieniam susisiekimui nelabai padeda, ir nevažinėti ratais kvadratais, nes dabar važiuoja iki Vilniaus panašiai laiko, kaip su automobiliu iki Kauno. Taip, kad ir toliau liks tik pramoginiu maršrutu, panašiai kaip ir visi kiti maršrutai iš Vilniaus (išskyrus aišku Kauno ir Klaipėdos kryptis).
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Didžiausia problema, kad Trakų miesto autobusas beveik pusę savo reisų nepriderintas prie traukinio. O jeigu reisai būtų pastovus su tam tikru taktu ir priderinti prie traukinio - tada tokia problema kaip nutolusi stotis neegzistuotų.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Priemiestinis maršrutas galėtų būti nebent tada, jei stotis būtų miesto centre, o ne pakrašytyje prie ežero, iki kur šiaip faina pasivaikščioti, bet kasdieniam susisiekimui nelabai padeda, ir nevažinėti ratais kvadratais, nes dabar važiuoja iki Vilniaus panašiai laiko, kaip su automobiliu iki Kauno. Taip, kad ir toliau liks tik pramoginiu maršrutu, panašiai kaip ir visi kiti maršrutai iš Vilniaus (išskyrus aišku Kauno ir Klaipėdos kryptis).
Geras pavyzdys. Šeštadienį traukinys Vilnius Trakai atvyksta 10:32 min, spėkite kada atvažiuos autobusas? Ogi 11:40.
Galimas variantas, kad Trakų paslaugos tiesiog bando nesąžiningai konkuruoti (t.y specialiai nederina savo maršruto kursavimą prie traukinio, nes TP turi maršrutą Trakai - Vilnius.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
????Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Priemiestinis maršrutas galėtų būti nebent tada, jei stotis būtų miesto centre, o ne pakrašytyje prie ežero, iki kur šiaip faina pasivaikščioti, bet kasdieniam susisiekimui nelabai padeda, ir nevažinėti ratais kvadratais, nes dabar važiuoja iki Vilniaus panašiai laiko, kaip su automobiliu iki Kauno. Taip, kad ir toliau liks tik pramoginiu maršrutu, panašiai kaip ir visi kiti maršrutai iš Vilniaus (išskyrus aišku Kauno ir Klaipėdos kryptis).
Nežinau, kur matot ratus kvadratus, bet Vilnius - Trakai trunka 32-34 min traukiniu, panašiai kaip automobiliu. Ir maršrutas naudojamas tikrai ne tik pramogai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Turėjau omenyje Vilniaus stoties kelyną ir greičius jame. Na, Trakų kelią pastatė ūsuotas svolačius, reiškias.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
"Caras pastatė" gal kiek perdėta. Linija pastatyta 1940 metais.
Tuo pačiu radau straipsnį apie liniją Kazlų Rūda - Šeštokai. Kuris dar kartą patvirtina posakį, kad "Niekada nėra laiko padaryti gerai, bet visuomet yra laiko perdaryti":
Komentuoti:
-
"Caras pastatė" gal kiek perdėta. Linija pastatyta 1940 metais.Parašė Nikas Rodyti pranešimąDėkui už info. Tai jo, skaityk kaip caras pastatė, taip ir naudoja iki šiandien. Su 40km/h vien taktinis tvarkaraštis nepadės
Tuo pačiu radau straipsnį apie liniją Kazlų Rūda - Šeštokai. Kuris dar kartą patvirtina posakį, kad "Niekada nėra laiko padaryti gerai, bet visuomet yra laiko perdaryti":
Komentuoti:
-
Priemiestinis maršrutas galėtų būti nebent tada, jei stotis būtų miesto centre, o ne pakrašytyje prie ežero, iki kur šiaip faina pasivaikščioti, bet kasdieniam susisiekimui nelabai padeda, ir nevažinėti ratais kvadratais, nes dabar važiuoja iki Vilniaus panašiai laiko, kaip su automobiliu iki Kauno. Taip, kad ir toliau liks tik pramoginiu maršrutu, panašiai kaip ir visi kiti maršrutai iš Vilniaus (išskyrus aišku Kauno ir Klaipėdos kryptis).Parašė John Rodyti pranešimąVilnius-Trakai turėtų būti elementarus priemiestinis maršrutas, kur traukiniai vaikščiotų bent kartą per valandą. Dabartinę situacija net sunku pradėti kaip nors apibūdinti. Praktiškai viskas daroma blogai, ką tik galima daryti, pradedant tvarkaraščiu, baigiant traukinių technine būkle.
Komentuoti:
-
Išvis susidaro įspūdis, kad su bėgiais situacija primena tą, kuri per paskutinius ~20 metų nutiko su automobilių keliais t.y. lėta, bet nuosekli, degradacija ir būklės blogėjimas dėl priežiūros trūkumo. Krūva vietų, kur bėgių būklė apgailėtina ir jie dėl nesuvokiamų priežasčių nėra tvarkomi. Net pagrindiniuose ruožuose (Vilnius-Kaunas, Kaišiadorys-Klaipėda) yra ne vienas ruožas, kur pastebimai jaučiasi, kad traukinys linguoja ir mėtosi į šonus net nepasiekęs ten leistino greičio, kas reiškia, kad tik laiko klausimas, kol greitis ten turės būti sumažintas, jei nebus imamasi remonto. Įdomu, kame problema? Kai estai didžiojoje dalyje savo geležinkelių už ES pinigus darosi 160km/h, LTG šneka aptakiomis frazėmis ir vengia bet kokių kalbų apie traukinių greičius ir infrastruktūros būklę. O tipiškas atsakymas, kad "viską išspręs" Rail Baltica, kur greitis neva bus didesnis. Labai niūri situacija, kai geležinkelių būklei blogėjant, panašu, net neturima planų ją kaip nors gerinti. Kaip Caras pastatė, taip ir naudojam. Kai visiškai sugrius, nu tada nebenaudosim, ir gal paleisim autobusus or smth. Kažkoks toks vibe nuo LTG paskutiniu metuParašė Nikas Rodyti pranešimąDėkui už info. Tai jo, skaityk kaip caras pastatė, taip ir naudoja iki šiandien. Su 40km/h vien taktinis tvarkaraštis nepadės
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Užtat į Keną sekmadieni važiavo trivagonėParašė Vinecko Rodyti pranešimąLTG LINK super žmonės. Į Trakus atsiuntė 2 vagonų Škoda. Žmonėms tenka stovėti prie durų, kur tik yra vietos. Ačiū už tai, kad traukinys bent atvažiavo. Trakų miesto maršrutas šiandien man į akis iš vis nepasirodė, nors laukiau jo stotyje bei keliose stotelėse pagal tvarkaraštį +15-20min
Komentuoti:
-
Dėkui už info. Tai jo, skaityk kaip caras pastatė, taip ir naudoja iki šiandien. Su 40km/h vien taktinis tvarkaraštis nepadės
Komentuoti:
-
Teoriškai problemų turėti skirtingus greičio apribojimus skirtingoms kryptims nėra, klausimas kiek iš to išloši, nes vis tiek traukinys nespės normaliai įsibėgėt iki Senųjų Trakų. Dabartiniai limitai tokie:Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Trakai - Senieji Trakai yra kiek žinau kelios problemos. Kelio būklė gan apverktina (bet dar normos ribose), kreivės, pervaža dviejų kreivių galuose. Taip pat Trakai yra aklikelis su mažu rezerviniu atstumu ir pagal atstumą ten turėtų tilpti tik vienas blokruožas.
Ko gero nesu matęs, kad traukinys ten įvažiuotų žaliu aspektu.
Ar LTGI ar TSA gali nustatyti asimetrinį greičio apribojimą vienkeliui - klausimas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Trakai - Senieji Trakai yra kiek žinau kelios problemos. Kelio būklė gan apverktina (bet dar normos ribose), kreivės, pervaža dviejų kreivių galuose. Taip pat Trakai yra aklikelis su mažu rezerviniu atstumu ir pagal atstumą ten turėtų tilpti tik vienas blokruožas.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Visų pirma Trakai - Senieji Trakai ruožo max greitis labai mažas (iki 40km/h berods), poto dar Vilniaus GS kelynas irgi turi max 40km/h.
Ko gero nesu matęs, kad traukinys ten įvažiuotų žaliu aspektu.
Ar LTGI ar TSA gali nustatyti asimetrinį greičio apribojimą vienkeliui - klausimas.
Komentuoti:
-
Visų pirma Trakai - Senieji Trakai ruožo max greitis labai mažas (iki 40km/h berods), poto dar Vilniaus GS kelynas irgi turi max 40km/h. Kitas reikalas, kad pridėti visi įmanomi sustojimai.Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Rodos ne garvežius LTG naudoja. Kodėl tiek ilgai? Tokį maršrutą turėtų įveikti grečiau nei automobiliu.30-40 minučių max.
Komentuoti:
-
Rodos ne garvežius LTG naudoja. Kodėl tiek ilgai? Tokį maršrutą turėtų įveikti grečiau nei automobiliu.30-40 minučių max.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Galėtų būti taip, kad važiuoja su visais sustojimais kas 45 min (reikalingi 2 traukiniai). Arba galima pratęsti idėją ir gauti maršrutą Trakai - Naujoji Vilnia. Į vieną pusę kelionės trūktų apie 52 min (35 min Trakai - Vilnius su visais sustojimais ir 17 min su sustojimais iki N. Vilnios (galima pridėti kažkur sustojimą, kad gauti daugiau keleivių). Per 8 min traukinio mašinistas turi pakeisti kabiną ir važiuoti į kitą pusę. Pradžioje galima būtų naudoti 2 traukinius ir turėti taktą kas valandą. Aišku traukiniai turėtų dirbti nuo pat ryto iki vakaro. Savaitgaliais galima vėlinti darbo laiką, kad būtų galima ilgiau kažkur užsibūti, nes 9(?) vakaro tai juokas priemiestiniam traukiniui.
Komentuoti:
Komentuoti: