Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Bmweda
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Važiuojant dviese Vilnius-Klaipėda antra klase pirmyn atgal gaunasi 96.72€. Su taupesniu automobiliu pirmyn atgal gali pravažiuoti už 50 eur kurui + automobilio eksplotacijos išlaidos. Tačiau automobilio eksplotacijos išlaidos tikrai nesieks 50 eur tokiai kelionei. Be to automobilio vertė krenta net jei juo ir nevažiuojama.
    Taip selektyviaai skaičiuojant visada bus pigiau auto.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Automobilis dėvisi. Visų pirma alyva, filtrai, padangos. Diržai ir kt. Remontuoti reikia dažniau ir t.t. Ir draudimas išlaidų sąraše yra vos keli procentai jei ne mažiau... O kur dar paties automobilio kaina...
    Važiuojant dviese Vilnius-Klaipėda antra klase pirmyn atgal gaunasi 96.72€. Su taupesniu automobiliu pirmyn atgal gali pravažiuoti už 50 eur kurui + automobilio eksplotacijos išlaidos. Tačiau automobilio eksplotacijos išlaidos tikrai nesieks 50 eur tokiai kelionei. Be to automobilio vertė krenta net jei juo ir nevažiuojama.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kokios tos kitos išliados? Kai kurios jų fiksuotos ar tu važiuoji, ar ne (draudimas pvz)
    Automobilis dėvisi. Visų pirma alyva, filtrai, padangos. Diržai ir kt. Remontuoti reikia dažniau ir t.t. Ir draudimas išlaidų sąraše yra vos keli procentai jei ne mažiau... O kur dar paties automobilio kaina...

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Amortizacija ir kitos išlaidos ant 1 km yra 2X-3X didesnės nei kuro išlaidos 1 km.
    Kokios tos kitos išliados? Kai kurios jų fiksuotos ar tu važiuoji, ar ne (draudimas pvz)

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Jei vienam dar gal kažkiek ir pigiau nei vaižiuoti automobilu, tai dviem automobilis bus gerokai pigiau.
    Amortizacija ir kitos išlaidos ant 1 km yra 2X-3X didesnės nei kuro išlaidos 1 km.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Jei pirksi bilietą į Kauną dieną prieš ir traukinys dar tuščias mokėsi pigiau. Jei pirksi bilietą valandai likus iki reiso ir traukinys pilnas mokėsi daugiau. Nematau priežasties kodėl Vilnius-Kaunas negali naudoti tokios strategijos.
    Nes normaliai išvystyto geležinkelio šalyse toks trumpas maršrutas yra priemiestinis. Pasikartosiu dar kartą. O priemiestyje taikoma plokščia laike bilietų kainų pardavimo strategija. Tai, ką stumia LTG iš esmės yra tolimojo susisiekimo kainodara, o pas mus iš tokių maršrutų tėra tik Vilnius - Šiauliai - Klaipėda. Netgi grynai Vilnius - Šiauliai jau ne visai tempia ant tokio maršruto. Na, tegul... Ir viskas. Dar Rygos maršrutui tokia kainodara tiktų. Lenkijos, kaip ir minėjau, nelabai yra kur nuleisti, nes pas lenkus plokščias tarifas.

    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Rašo juodu ant balto savo pranešime Link'ai kad traukiniai kuriuose jau bandė mato +20% daugiau keleivių, bet ne, tikrai niekaip tokios priemonės daugiau keleivių nepritrauks.

    Darant dinaminę kainodarą galima optimizuoti ne vien maksimalioms pajamoms. Kiek teko girdėti, šituo atveju optimizuojama būtent didinti keleivių skaičių, be jokių planų optimizuoti pajamas.
    O tie keleiviai kartais ne iš kitų artimu laiku vykstančių traukinių, kuriems tokia kainodara netaikoma? Taigi, jei sako A, tegul sako ir B.
    Paskutinis taisė Al1; 2024.10.11, 14:01.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Rašo juodu ant balto savo pranešime Link'ai kad traukiniai kuriuose jau bandė mato +20% daugiau keleivių, bet ne, tikrai niekaip tokios priemonės daugiau keleivių nepritrauks.

    Darant dinaminę kainodarą galima optimizuoti ne vien maksimalioms pajamoms. Kiek teko girdėti, šituo atveju optimizuojama būtent didinti keleivių skaičių, be jokių planų optimizuoti pajamas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Al1 yra idealus kandidatas į Nepasitenkimo, anti-inovacijų ir sovietinės nostalgijos ministrus.
    Ne viskas, kas skambiai vadinama inovacija, tokiu dalyku yra. Šlykščiausias dalykas yra veiklos imitacija ir piaras, realiai nieko gero nedarant.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tarp Vilniaus ir Kauno niekas tų kelionių iš anksto neplanuoja. O ir traukinių daug, todėl prisirišti prie konkretaus nėra prasmės. Aplamai pigesnis išankstinis bilietų pardavimas tinka tik tolimojo susisiekimo traukiniams, Lietuvoje yra tik vienas maršrutas - Vilnius - Šiauliai - Klaipėda. Visi kiti traukiniai yra priemiestiniai ar regioniniai, jei imti V. Europos analogiją. Ten iš viso visai kita bilietų pardavimo strategija naudojama. O manageriai iš LTG kažką nužiūrėjo kreivai V. Europoje, ir stumia Lietuvoje...
    Jei pirksi bilietą į Kauną dieną prieš ir traukinys dar tuščias mokėsi pigiau. Jei pirksi bilietą valandai likus iki reiso ir traukinys pilnas mokėsi daugiau. Nematau priežasties kodėl Vilnius-Kaunas negali naudoti tokios strategijos.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Al1 yra idealus kandidatas į Nepasitenkimo, anti-inovacijų ir sovietinės nostalgijos ministrus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tarp Vilniaus ir Kauno niekas tų kelionių iš anksto neplanuoja. O ir traukinių daug, todėl prisirišti prie konkretaus nėra prasmės. Aplamai pigesnis išankstinis bilietų pardavimas tinka tik tolimojo susisiekimo traukiniams, Lietuvoje yra tik vienas maršrutas - Vilnius - Šiauliai - Klaipėda. Visi kiti traukiniai yra priemiestiniai ar regioniniai, jei imti V. Europos analogiją. Ten iš viso visai kita bilietų pardavimo strategija naudojama. O manageriai iš LTG kažką nužiūrėjo kreivai V. Europoje, ir stumia Lietuvoje...

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Visi tai nereiškia, kad ir pas mus taip turi būti. Nes yra daugybė niuansų, kurių nėra kitose šalyse. Lietuvoje VT aplamai nėra kasdienio būtinumo paslauga 95 proc. gvyentojų. Geležinkelis - dar mažesnei daliai. Net ne kasdienio, o aplamai keliavimo būdas, kuriuo dauguma net nesinaudoja niekada gyvenime. Tai į ką orientuojamasi? Į tuos, kurie ir taip važiuoja? Su tokia rinkodara naujų keleivių nepritrauksi. Kitose šalyse kainos yra nesveikos, tai todėl tokia kainodara tinkama. O pas mus kelionės kainos yra proto ribose, daug lengvatų. Kitose šalyse nėra tiek daug lengvatų ar jos gerokai mažesnės, čia kas liečia tuos sluoksnius, kurie turi mažesnes pajamas... O žmonės nevažinėja dažnai ar iš viso nevažiuoja, nes arba jiems nereikia kažkur važiuoti, arba jie negali nuvažiuoti ten, kur jiems reikia, nes tiesiog ten VT nevažiuoja... Ir aplamai, žmonės Lietuvoje yra atpratinti nuo VT ir visas keliavimas >95 proc. atvejų bazuojamas tik ant nuosavo automobilio. Geležinkeliai ar atskiri vežėjai gali ardytis kaip nori, nieko tai iš esmės nepakeis.



    Dėl kelių kartų metuose tokia rinkodara yra nereikalinga. Galima tiesiog padaryti tikslines nuolaidas. Bet kam jas daryti, jei šių švenčių metu ir taip trūksta bilietų? Rinkodaros tikslas juk yra ne sumažinti pajamas, o jas padidinti.
    Šventės tiesiog geriausias pavyzdys, kad kelionės planojamos ir daugiau nei savaitę į priekį. Nėra Lietuvoje pigūs traukinių bilietai Vilnius-Klaipėda antra klase kainuoja 24.8 €. Jei vienam dar gal kažkiek ir pigiau nei vaižiuoti automobilu, tai dviem automobilis bus gerokai pigiau.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Visi tai nereiškia, kad ir pas mus taip turi būti. Nes yra daugybė niuansų, kurių nėra kitose šalyse. Lietuvoje VT aplamai nėra kasdienio būtinumo paslauga 95 proc. gvyentojų. Geležinkelis - dar mažesnei daliai. Net ne kasdienio, o aplamai keliavimo būdas, kuriuo dauguma net nesinaudoja niekada gyvenime. Tai į ką orientuojamasi? Į tuos, kurie ir taip važiuoja? Su tokia rinkodara naujų keleivių nepritrauksi. Kitose šalyse kainos yra nesveikos, tai todėl tokia kainodara tinkama. O pas mus kelionės kainos yra proto ribose, daug lengvatų. Kitose šalyse nėra tiek daug lengvatų ar jos gerokai mažesnės, čia kas liečia tuos sluoksnius, kurie turi mažesnes pajamas... O žmonės nevažinėja dažnai ar iš viso nevažiuoja, nes arba jiems nereikia kažkur važiuoti, arba jie negali nuvažiuoti ten, kur jiems reikia, nes tiesiog ten VT nevažiuoja... Ir aplamai, žmonės Lietuvoje yra atpratinti nuo VT ir visas keliavimas >95 proc. atvejų bazuojamas tik ant nuosavo automobilio. Geležinkeliai ar atskiri vežėjai gali ardytis kaip nori, nieko tai iš esmės nepakeis.

    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Dauguma žino, kad per kalėdas, velykas ir kitas šventes važiuos į gimtuosius miestelius. Todėl, neteisinga sakyti, kad niekas Lietuvoje neplanuoja kelionių toliau nei kokiai savaitei į priekį.
    Dėl kelių kartų metuose tokia rinkodara yra nereikalinga. Galima tiesiog padaryti tikslines nuolaidas. Bet kam jas daryti, jei šių švenčių metu ir taip trūksta bilietų? Rinkodaros tikslas juk yra ne sumažinti pajamas, o jas padidinti.
    Paskutinis taisė Al1; 2024.10.11, 12:13.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Man tai čia panašu į tai, kad mėginam vaizduoti jog kažką darome, bet kadangi patys idėjų neturime, tai kopijuojame.
    Kas čia per stebuklingos idėjos geležinkeliuose turi būti?
    Šiaip bendrai yra geros praktikos kažkokios, kurias visi 'kopijuoja". Pas visus geležinkelius daug tokių pačių dalykų yra, nėra kažkokio išskirtinio.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Pasiūloma keliauti iki 40% pigiau, tačiau vietiniams egzpertams čia jarunda, sąmokslas ir pakazūcha viename.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Iš tiesųvisa tai yra fignia, bezdėjimas į vandenį ir pokazūcha, kad kažkas daroma naudingo. Niekas Lietuvoje neplanuoja kelionių toliau nei kokiai savaitei į priekį. Vienintelis maršrutas, kuriame galėtų būti taikoma tokia kainodara, yra Vilnius - Šiauliai - Klaipėda. Įskaitant tarptautinius, gal Vilnius - Ryga. Dėl maršruto į Lenkiją - nemanau, nes Lenkijos geležinkeliai taiko plokščia kainodarą. Tai nebent 1-2 eurais galėtų būti pigesnė kaina tik Lietuvos ruožo sąskaita...
    Dauguma žino, kad per kalėdas, velykas ir kitas šventes važiuos į gimtuosius miestelius. Todėl, neteisinga sakyti, kad niekas Lietuvoje neplanuoja kelionių toliau nei kokiai savaitei į priekį.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Man tai čia panašu į tai, kad mėginam vaizduoti jog kažką darome, bet kadangi patys idėjų neturime, tai kopijuojame.

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Iš tiesųvisa tai yra fignia, bezdėjimas į vandenį ir pokazūcha, kad kažkas daroma naudingo. Niekas Lietuvoje neplanuoja kelionių toliau nei kokiai savaitei į priekį. Vienintelis maršrutas, kuriame galėtų būti taikoma tokia kainodara, yra Vilnius - Šiauliai - Klaipėda. Įskaitant tarptautinius, gal Vilnius - Ryga. Dėl maršruto į Lenkiją - nemanau, nes Lenkijos geležinkeliai taiko plokščia kainodarą. Tai nebent 1-2 eurais galėtų būti pigesnė kaina tik Lietuvos ruožo sąskaita...
    Tikslas paprastas: vėliau pabrangins tai pačiai dienai perkamus bilietus sakydami, kad kainos nedidėja jei perkate iš anksto. Ir tiek su ta "dinamine kainodara".

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iš tiesųvisa tai yra fignia, bezdėjimas į vandenį ir pokazūcha, kad kažkas daroma naudingo. Niekas Lietuvoje neplanuoja kelionių toliau nei kokiai savaitei į priekį. Vienintelis maršrutas, kuriame galėtų būti taikoma tokia kainodara, yra Vilnius - Šiauliai - Klaipėda. Įskaitant tarptautinius, gal Vilnius - Ryga. Dėl maršruto į Lenkiją - nemanau, nes Lenkijos geležinkeliai taiko plokščia kainodarą. Tai nebent 1-2 eurais galėtų būti pigesnė kaina tik Lietuvos ruožo sąskaita...

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    „LTG Link“ didina reisų skaičių, kur veiks dinaminė kainodara ir iš anksto perkantys bilietus mokės mažiau

    Patiktinęs spalio 13 d. ir lapkričio 11 d, matau 11,10€ ir 9.43€ pirma klase bei 8€ ir 4.80€ antra klase. Nuolaida gana ženkli, jei keleivis žino savo ateities planus. Tiesa, toliausiai į priekį bilietai už mėnesio tik


    O LRT perrašo antraštę taip, jog padaugės reisų Daugės traukinių reisų keliaujant į Kauną ir Vilnių, pirmieji bilietai kainuos pigiau

    Komentuoti:

Working...
X