Parašė acetonas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Automobilis dėvisi. Visų pirma alyva, filtrai, padangos. Diržai ir kt. Remontuoti reikia dažniau ir t.t. Ir draudimas išlaidų sąraše yra vos keli procentai jei ne mažiau... O kur dar paties automobilio kaina...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kokios tos kitos išliados? Kai kurios jų fiksuotos ar tu važiuoji, ar ne (draudimas pvz)
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąAmortizacija ir kitos išlaidos ant 1 km yra 2X-3X didesnės nei kuro išlaidos 1 km.
Komentuoti:
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimąJei vienam dar gal kažkiek ir pigiau nei vaižiuoti automobilu, tai dviem automobilis bus gerokai pigiau.
Komentuoti:
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Jei pirksi bilietą į Kauną dieną prieš ir traukinys dar tuščias mokėsi pigiau. Jei pirksi bilietą valandai likus iki reiso ir traukinys pilnas mokėsi daugiau. Nematau priežasties kodėl Vilnius-Kaunas negali naudoti tokios strategijos.
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąRašo juodu ant balto savo pranešime Link'ai kad traukiniai kuriuose jau bandė mato +20% daugiau keleivių, bet ne, tikrai niekaip tokios priemonės daugiau keleivių nepritrauks.
Darant dinaminę kainodarą galima optimizuoti ne vien maksimalioms pajamoms. Kiek teko girdėti, šituo atveju optimizuojama būtent didinti keleivių skaičių, be jokių planų optimizuoti pajamas.Paskutinis taisė Al1; 2024.10.11, 14:01.
Komentuoti:
-
Rašo juodu ant balto savo pranešime Link'ai kad traukiniai kuriuose jau bandė mato +20% daugiau keleivių, bet ne, tikrai niekaip tokios priemonės daugiau keleivių nepritrauks.
Darant dinaminę kainodarą galima optimizuoti ne vien maksimalioms pajamoms. Kiek teko girdėti, šituo atveju optimizuojama būtent didinti keleivių skaičių, be jokių planų optimizuoti pajamas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąAl1 yra idealus kandidatas į Nepasitenkimo, anti-inovacijų ir sovietinės nostalgijos ministrus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTarp Vilniaus ir Kauno niekas tų kelionių iš anksto neplanuoja. O ir traukinių daug, todėl prisirišti prie konkretaus nėra prasmės. Aplamai pigesnis išankstinis bilietų pardavimas tinka tik tolimojo susisiekimo traukiniams, Lietuvoje yra tik vienas maršrutas - Vilnius - Šiauliai - Klaipėda. Visi kiti traukiniai yra priemiestiniai ar regioniniai, jei imti V. Europos analogiją. Ten iš viso visai kita bilietų pardavimo strategija naudojama. O manageriai iš LTG kažką nužiūrėjo kreivai V. Europoje, ir stumia Lietuvoje...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tarp Vilniaus ir Kauno niekas tų kelionių iš anksto neplanuoja. O ir traukinių daug, todėl prisirišti prie konkretaus nėra prasmės. Aplamai pigesnis išankstinis bilietų pardavimas tinka tik tolimojo susisiekimo traukiniams, Lietuvoje yra tik vienas maršrutas - Vilnius - Šiauliai - Klaipėda. Visi kiti traukiniai yra priemiestiniai ar regioniniai, jei imti V. Europos analogiją. Ten iš viso visai kita bilietų pardavimo strategija naudojama. O manageriai iš LTG kažką nužiūrėjo kreivai V. Europoje, ir stumia Lietuvoje...
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisi tai nereiškia, kad ir pas mus taip turi būti. Nes yra daugybė niuansų, kurių nėra kitose šalyse. Lietuvoje VT aplamai nėra kasdienio būtinumo paslauga 95 proc. gvyentojų. Geležinkelis - dar mažesnei daliai. Net ne kasdienio, o aplamai keliavimo būdas, kuriuo dauguma net nesinaudoja niekada gyvenime. Tai į ką orientuojamasi? Į tuos, kurie ir taip važiuoja? Su tokia rinkodara naujų keleivių nepritrauksi. Kitose šalyse kainos yra nesveikos, tai todėl tokia kainodara tinkama. O pas mus kelionės kainos yra proto ribose, daug lengvatų. Kitose šalyse nėra tiek daug lengvatų ar jos gerokai mažesnės, čia kas liečia tuos sluoksnius, kurie turi mažesnes pajamas... O žmonės nevažinėja dažnai ar iš viso nevažiuoja, nes arba jiems nereikia kažkur važiuoti, arba jie negali nuvažiuoti ten, kur jiems reikia, nes tiesiog ten VT nevažiuoja... Ir aplamai, žmonės Lietuvoje yra atpratinti nuo VT ir visas keliavimas >95 proc. atvejų bazuojamas tik ant nuosavo automobilio. Geležinkeliai ar atskiri vežėjai gali ardytis kaip nori, nieko tai iš esmės nepakeis.
Dėl kelių kartų metuose tokia rinkodara yra nereikalinga. Galima tiesiog padaryti tikslines nuolaidas. Bet kam jas daryti, jei šių švenčių metu ir taip trūksta bilietų? Rinkodaros tikslas juk yra ne sumažinti pajamas, o jas padidinti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Visi tai nereiškia, kad ir pas mus taip turi būti. Nes yra daugybė niuansų, kurių nėra kitose šalyse. Lietuvoje VT aplamai nėra kasdienio būtinumo paslauga 95 proc. gvyentojų. Geležinkelis - dar mažesnei daliai. Net ne kasdienio, o aplamai keliavimo būdas, kuriuo dauguma net nesinaudoja niekada gyvenime. Tai į ką orientuojamasi? Į tuos, kurie ir taip važiuoja? Su tokia rinkodara naujų keleivių nepritrauksi. Kitose šalyse kainos yra nesveikos, tai todėl tokia kainodara tinkama. O pas mus kelionės kainos yra proto ribose, daug lengvatų. Kitose šalyse nėra tiek daug lengvatų ar jos gerokai mažesnės, čia kas liečia tuos sluoksnius, kurie turi mažesnes pajamas... O žmonės nevažinėja dažnai ar iš viso nevažiuoja, nes arba jiems nereikia kažkur važiuoti, arba jie negali nuvažiuoti ten, kur jiems reikia, nes tiesiog ten VT nevažiuoja... Ir aplamai, žmonės Lietuvoje yra atpratinti nuo VT ir visas keliavimas >95 proc. atvejų bazuojamas tik ant nuosavo automobilio. Geležinkeliai ar atskiri vežėjai gali ardytis kaip nori, nieko tai iš esmės nepakeis.
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Dauguma žino, kad per kalėdas, velykas ir kitas šventes važiuos į gimtuosius miestelius. Todėl, neteisinga sakyti, kad niekas Lietuvoje neplanuoja kelionių toliau nei kokiai savaitei į priekį.Paskutinis taisė Al1; 2024.10.11, 12:13.
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąMan tai čia panašu į tai, kad mėginam vaizduoti jog kažką darome, bet kadangi patys idėjų neturime, tai kopijuojame.
Šiaip bendrai yra geros praktikos kažkokios, kurias visi 'kopijuoja". Pas visus geležinkelius daug tokių pačių dalykų yra, nėra kažkokio išskirtinio.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Pasiūloma keliauti iki 40% pigiau, tačiau vietiniams egzpertams čia jarunda, sąmokslas ir pakazūcha viename.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIš tiesųvisa tai yra fignia, bezdėjimas į vandenį ir pokazūcha, kad kažkas daroma naudingo. Niekas Lietuvoje neplanuoja kelionių toliau nei kokiai savaitei į priekį. Vienintelis maršrutas, kuriame galėtų būti taikoma tokia kainodara, yra Vilnius - Šiauliai - Klaipėda. Įskaitant tarptautinius, gal Vilnius - Ryga. Dėl maršruto į Lenkiją - nemanau, nes Lenkijos geležinkeliai taiko plokščia kainodarą. Tai nebent 1-2 eurais galėtų būti pigesnė kaina tik Lietuvos ruožo sąskaita...
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Man tai čia panašu į tai, kad mėginam vaizduoti jog kažką darome, bet kadangi patys idėjų neturime, tai kopijuojame.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIš tiesųvisa tai yra fignia, bezdėjimas į vandenį ir pokazūcha, kad kažkas daroma naudingo. Niekas Lietuvoje neplanuoja kelionių toliau nei kokiai savaitei į priekį. Vienintelis maršrutas, kuriame galėtų būti taikoma tokia kainodara, yra Vilnius - Šiauliai - Klaipėda. Įskaitant tarptautinius, gal Vilnius - Ryga. Dėl maršruto į Lenkiją - nemanau, nes Lenkijos geležinkeliai taiko plokščia kainodarą. Tai nebent 1-2 eurais galėtų būti pigesnė kaina tik Lietuvos ruožo sąskaita...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Iš tiesųvisa tai yra fignia, bezdėjimas į vandenį ir pokazūcha, kad kažkas daroma naudingo. Niekas Lietuvoje neplanuoja kelionių toliau nei kokiai savaitei į priekį. Vienintelis maršrutas, kuriame galėtų būti taikoma tokia kainodara, yra Vilnius - Šiauliai - Klaipėda. Įskaitant tarptautinius, gal Vilnius - Ryga. Dėl maršruto į Lenkiją - nemanau, nes Lenkijos geležinkeliai taiko plokščia kainodarą. Tai nebent 1-2 eurais galėtų būti pigesnė kaina tik Lietuvos ruožo sąskaita...
Komentuoti:
-
„LTG Link“ didina reisų skaičių, kur veiks dinaminė kainodara ir iš anksto perkantys bilietus mokės mažiau
Patiktinęs spalio 13 d. ir lapkričio 11 d, matau 11,10€ ir 9.43€ pirma klase bei 8€ ir 4.80€ antra klase. Nuolaida gana ženkli, jei keleivis žino savo ateities planus. Tiesa, toliausiai į priekį bilietai už mėnesio tik
O LRT perrašo antraštę taip, jog padaugės reisų Daugės traukinių reisų keliaujant į Kauną ir Vilnių, pirmieji bilietai kainuos pigiau
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: