Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kecal
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Čia ironija ar rimtai?
    Stalinas tikrai daug maskviečių sunaikino, bet miestiečių pagrindas liko. Ištisos kartos augo su metro ir tramvajais, kaip savaime suprantamu dalyku. Nuo to ne taip toli ir iki normalių sąlygų autobusams. Čia nei pagyrimas, nei dar kas, tiesiog faktas.

    Ką mes turime Vilniuje? Saujelę žmonių, kurių protėviai nepertraukiamai čia gyveno. Visi kiti, taip pat ir aš, arba atvykę iš kitur, arba atvykusiųjų vaikai. Mero vilniečio kaip nebuvo iki šiol, taip ir neatsiranda. Dar tik mokomės, kaip turi veikti miestas, ir kaip turi atrodyti viešasis transportas. Skausmingai mokomės.

    Ne veltui, beje, ir vaizdo įraše girdimas skundas, kad kituose Rusijos miestuose, regionuose, labai sunkiai viešojo transporto pokyčiai kelią skinasi. Nėra tokios kultūros už Maskvos ribų, matyt. (Kažin, kaip Piteryje?)

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Čia ironija ar rimtai?

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Kas mokat rusų k, galit pasižiūrėti, kaip net laukiniai kaimynai iš rytų sugebėjo padaryti autobusų eismą mieste daug patogesnį pasitelkiant elementarius dalykus: srautų atskyrimas, A juostos kairėje, VT šviesoforai, hub'ai ir pan.:

    https://www.youtube.com/watch?v=m3QoxFVDxAg
    Kaip bebūtų, Maskva yra miestas su ilgaamže miestietiška kultūra. Vilniui realiai yra vos 80 metų – visa kita, kas buvo anksčiau, sunaikinta.

    PS.: Nuėmiau „tikras“ nuo miesto, nes suprantu, kad be reikalo triggerins.
    Paskutinis taisė Kecal; 2023.12.12, 10:16.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Kas mokat rusų k, galit pasižiūrėti, kaip net laukiniai kaimynai iš rytų sugebėjo padaryti autobusų eismą mieste daug patogesnį pasitelkiant elementarius dalykus: srautų atskyrimas, A juostos kairėje, VT šviesoforai, hub'ai ir pan.:

    https://www.youtube.com/watch?v=m3QoxFVDxAg
    Paskutinis taisė Nikas; 2023.12.11, 14:10.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Logiškas sprendimas. Priežastis dėl ko žmonės nesinaudoja VT, tikrai nėra keliasdešimt centų vertės kelionė.
    Būtent. Jeigu valgykloje gamina šūdinai, tai patiekalų padarymas nemokamais nepadės pritraukti klientų iš kavinės ar restorano.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Logiškas sprendimas. Priežastis dėl ko žmonės nesinaudoja VT, tikrai nėra keliasdešimt centų vertės kelionė.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Panašu, kad čia buvo naujos vyriausybės koalicijos programoje įrašyta užbaigti nemokamus bilietus nuo 2024 m.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Estija nutrauks nemokamas keliones autobusais
    Estijos regionų reikalų ministerija trečiadienį pranešė, kad šalyje nutraukiama nemokamų kelionių autobusais programa, nes nebeišgali finansuoti viešojo transporto tinklo plėtros.

    Estija buvo pirmoji Europos valstybė, kuri 2018 metais beveik visoje savo teritorijoje įdiegė nemokamą viešąjį transportą.

    Nuo sausio „mokami bilietai darbingo amžiaus keleiviams bus įvesti apskričių autobusų linijose“, pranešė Regionų reikalų ministerijos atstovė Deisi Helemae-Sarv.

    „Viešajam transportui nuolat trūksta lėšų, o sistemai – pinigų linijų tinklo plėtrai“, – sakė ji agentūrai AFP.

    Vaikai, neįgalieji ir pagyvenę asmenys autobusais ir toliau galės važinėti nemokamai.

    Vienuolika iš 15 apskričių anksčiau siūlė nemokamą regioninį autobusų transportą. Tikslas buvo mažinti kelionių skaičių kaimo vietovėse ir kartu iškastinio kuro suvartojimą.

    Tačiau regionų reikalų ministras Madis Kallasas teigė, kad ši iniciatyva nepasiteisino. „Ji nepaskatino žmonių masiškai persėsti iš automobilių į viešąjį transportą, – sakė jis laikraščiui „Tartu Postimees“. – Dabar turime ieškoti naujų sprendimų“.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė tomczu Rodyti pranešimą
    Lenkijoje veikia kelios parkavimo programėlės. Varšuvoje galima naudoti SkyCash, Flowbird ir moBILET.
    ​​​​​​Kitų dviejų nesu bandęs, bet SkyCash veikia keliasdešimtyje miestų, taip pat joje galima nusipirkti miesto viešojo transporto bilietų bei susimokėti už kelionę traukiniu (visų vežėjų išskyrus RegioJet).
    Ačiū už info. Kažkurią programėlę esu bandęs naudoti prieš važiuodamas, bet ji dirbo tik su lenkišku telefono numeriu.

    Komentuoti:


  • tomczu
    replied
    Lenkijoje veikia kelios parkavimo programėlės. Varšuvoje galima naudoti SkyCash, Flowbird ir moBILET.
    ​​​​​​Kitų dviejų nesu bandęs, bet SkyCash veikia keliasdešimtyje miestų, taip pat joje galima nusipirkti miesto viešojo transporto bilietų bei susimokėti už kelionę traukiniu (visų vežėjų išskyrus RegioJet).
    Paskutinis taisė tomczu; 2023.11.07, 23:27.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Unipark appsas leidžia apmokėti už parkavimą.
    <nereklama> https://unipark.pl/en/ </nereklama>
    Ar tikrai? Deja, jų programėlė šūdų šūdas, man rodo tik parkingą Vilniuje, tai negaliu patikrinti. Vilniuje, beje, iš tiesų atrodo kad galima mokėti už miesto parkingą per Unipark - ačiū, žinosiu.
    Bet dėl Varšuvos - jų puslapyje yra parašyta taip (po vertimo):

    Click image for larger versionName:	Screenshot 2023-11-07 200541.pngViews:	0Size:	147,0 kBID:	2088143

    Ir tada išvardintos konkrečios aikštelės:

    Click image for larger version  Name:	2.png Views:	0 Size:	47,9 kB ID:	2088144

    Niekur neparašyta kad per jų programėlę galima mokėti už parkingą miesto parkinge.
    Paskutinis taisė Maalinauskas; 2023.11.07, 19:12.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Unipark privatininkai. Kalbėjau apie miesto parkingą, čia kita tema.
    Unipark appsas leidžia apmokėti už parkavimą.
    <nereklama> https://unipark.pl/en/ </nereklama>

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Pirmoji metro linija atidaryta 1995, tai labai naturalu, kad tas dizainas iš 90-ųjų
    Natūralu, bet faktas lieka faktu - dizainas šūdas.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Savaitgalį buvau Varšuvoje ir teko ten vėl (po didelės pertraukos) nemažai pasinaudoti viešuoju. Tai tokios pastabos:


    Dabar neigiamos:
    2. Pirmoje metro linijoje per daug primityvus dizainas. Net Prahoje, kur viskas pabrėžtinai konservatyvu, ir tai gražiau. Kažkokie 90-tieji.
    Pirmoji metro linija atidaryta 1995, tai labai naturalu, kad tas dizainas iš 90-ųjų

    Komentuoti:


  • frefromwig
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Na jau nereikia, yra Lydsas JK, yra Vigas Ispanijoje ir vis dar metro nepasistatę Salonikai Graikijoje.
    Vigo metro area tik 481,268 https://en.m.wikipedia.org/wiki/Vigo

    Salonikai pirmąją metro liniją atidarys jau 2024 metais.
    https://www.thenationalherald.com/af...-open-in-2024/

    ​​​​​​Lydsas turi gan smarkiai išplėtotą miesto geležinkelį, atidarinėjamos naujos stotys. https://en.wikipedia.org/wiki/West_Yorkshire_Metro. Galvojama ir apie tramvajų.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė frefromwig Rodyti pranešimą

    Kauno rašo, kad yra 623,262. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Kaunas

    ​​​​​​Tai taip išeina, kad Vilnius ir Kaunas didžiausi Europos miestai be bėginio VT?
    Na jau nereikia, yra Lydsas JK, yra Vigas Ispanijoje ir vis dar metro nepasistatę Salonikai Graikijoje.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Kiek pamenu, Unipark galima pasirinkti Varšuvą. Tik paskui reikia atsirinkti, nes baisėjaus kaip čia, gimtajame mieste, neleidžia sumokėti už stovėjimą.
    Unipark privatininkai. Kalbėjau apie miesto parkingą, čia kita tema.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė frefromwig Rodyti pranešimą

    Kauno rašo, kad yra 623,262. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Kaunas

    ​​​​​​Tai taip išeina, kad Vilnius ir Kaunas didžiausi Europos miestai be bėginio VT?
    Nu taigi nacionalinis sportas visur trimituot besigiriant besant didžiausiu pvz Baltijos šalyse ar tai būtų PC plotas ar koks tiltas ar koks dar suš*ktas velnias. O čia, Jūs tik pagalvokit ne kažkur ten o visos EU mastu didžiausi miestai. Čia jau labai rimta . Nedelsiant reiktų pateikti tokią info delfiams ir filadelfiams
    Paskutinis taisė evvt; 2023.11.06, 19:40.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    1. Vilniuje parkingo apmokėjimas tikrai labiau pažengęs - galima sumokėti ir per parkomatą, ir per mobilų telefoną (iš operatoriaus sąskaitos), ir prikabinus prie programėlės mokėjimo kortelę. Varšuvoje kiek supratau (vėlgi, pataisykite jei klystu, čia kiek išgūglinau), tai tik grynais gatvėje.
    Kiek pamenu, Unipark galima pasirinkti Varšuvą. Tik paskui reikia atsirinkti, nes baisėjaus kaip čia, gimtajame mieste, neleidžia sumokėti už stovėjimą.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė frefromwig Rodyti pranešimą

    Kauno rašo, kad yra 623,262. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Kaunas

    ​​​​​​
    Čia turbūt visos Kauno apskrities + Alytaus gyventojų skaičius. Tai jei tokią imti teritoriją tai joje bėginis transportas yra. Tarp Kauno ir Kaišiadorių pavyzdžiui .

    Komentuoti:

Working...
X