Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MindesAcc
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    kokiu budu, idomu?
    Nes bedarbiai tokiu atveju bus linke ieskoti darbo didesneje teritorijoje nes VT nemokamas ir jiem palengvina susisiekimo galimybes. Pasiekti darbo pokalbius kurie gali buti kitam miesto gale nieko nekainuos ir nereikia mastyti kad kelione pirmyn/atgal galimai kainuos 3-4eur su persedimais.

    Komentuoti:


  • Pipe
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Kažin, kaip Piteryje?
    Tragiškai. Nepalyginama su Maskva. Periodiškai kartojasi mirtinos avarijos pagrindinėje šopinginėje gatvėje. Didžiausios investicijos į greitkelius, kurie kartais statomi tiesiai virš gyvenamųjų namų. Nauji baltarusiški autobusai dažnai užsidega. Kažkiek vystomas tramvajus ir metro, bet rytais nusidriekia kilometrinės eilės prie maršrutkių stotelių važiuoti iki metro. Pliusas, kad vakare jaunimas iš pasilinksminimų nevažiuoja automobiliais, nes būna pakelti tiltai. Dviračių takų yra vos keli, o dažniausiai tiesiog žymėtos juostos gatvėje. Daug nuomojamų paspirtukų ir jų greitis kai kuriose vietose apribotas kaip ir pas mus.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Visiškai tinkamas palyginimas. Tokijas tais laikais turėjo ne daugiau "miesto kultūros", nei Vilnius ar Kaunas, minus pupuliacijos dydį, kurios absoliuti dauguma gyveno sunkiai abibūdinamoje urbanizuotoje masėje. Anyway, ne esmė, nes pagrindinis mano pointas yra tas, kad miesto kultūros kaip tokios nei ten, nei daug kur kitur ten nebuvo, nors dabar yra. Vilnius nėra kažkoks baisiai išskirtinis tuo požiūriu.
    Turi, sakykim, labai alternatyvų miesto kultūros suvokimą.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Svarbiausias uždavinys yra mažinti automobilizmą, o ne skatinti ir taip neturinčius automobilių žmones dar dažniau važinėti VT.

    Kad vargingiausi žmonės, pensininkai ar automobilių neturintys žmonės pradės dažniau važinėti VT, jei jis bus visiškai nemokamas, tai faktas. Ką tuo pasieksime?

    Problema su darbo vietų pasiekimu dažniausiai yra regionuose, ir ten esminė problema yra būtent VT nepakankamumas, o ne jo kaina.

    Dar kartą pakartosiu: jeigu pigioje valgykloje gamina prastai, tai net tą valgį padarius nemokamą, klientai iš kavinių ir restoranų tikrai nepereis.

    Ne dažniau, o pradės važinėti. Jei darbo vietą pasiekti VT žmogui sąlyginai brangu, žmogus tokioje vietoje nedirba. Bedarbis valstybei kainuoja daugiau nei jam suteiktas nemokamas VT. Ką pasieksime? Pakelsime ekonomikos lygį, pakelsime juo besinaudojančių žmonių gerbūvį.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą
    • 32% of unemployed citizens started to use public transport;
    • 25% of citizens with income below €300 per month started to use public transport more frequently;
    • 17% retirees use buses and trams more often.
    Free public transport: how does it work? | PaySpace Magazine
    Svarbiausias uždavinys yra mažinti automobilizmą, o ne skatinti ir taip neturinčius automobilių žmones dar dažniau važinėti VT.

    Kad vargingiausi žmonės, pensininkai ar automobilių neturintys žmonės pradės dažniau važinėti VT, jei jis bus visiškai nemokamas, tai faktas. Ką tuo pasieksime?

    Problema su darbo vietų pasiekimu dažniausiai yra regionuose, ir ten esminė problema yra būtent VT nepakankamumas, o ne jo kaina.

    Dar kartą pakartosiu: jeigu pigioje valgykloje gamina prastai, tai net tą valgį padarius nemokamą, klientai iš kavinių ir restoranų tikrai nepereis.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    kokiu budu, idomu?

    Tallinn:
    • 32% of unemployed citizens started to use public transport;
    • 25% of citizens with income below €300 per month started to use public transport more frequently;
    • 17% retirees use buses and trams more often.
    Free public transport: how does it work? | PaySpace Magazine

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Nemokamas VT labai gerai ne vien pensininkams, bet ir bedarbiams, nes padidina galimų darbo vietų skaičių.
    Pensininkams nemokamo kaip tik mažiausiai reiktų duoti (aišku niekam nereikia duoti nemokamo), nes ir taip dauguma be automobilių.
    Skatinti Vt reikia tuos, kurie automobilizuoti.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Nemokamas VT labai gerai ne vien pensininkams, bet ir bedarbiams, nes padidina galimų darbo vietų skaičių.
    kokiu budu, idomu?

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Deja, Lietuvoje politikai dažniausiai kalba apie nemokamą VT, bet niekada nekalba apie VT pagerinimą. Ir pagal tai, kad nemokamo VT korta mosavo Uspaskichas bei koks Jonauskis, panašu, kad siekis yra ne mažinti taršą, gerinti susisiekimą ar darbo vietų pasiekiamumą, mažinti spūstis, o tiesiog duoti dar vieną saldainį pensininkams.
    Nemokamas VT labai gerai ne vien pensininkams, bet ir bedarbiams, nes padidina galimų darbo vietų skaičių.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Matau mėgsti lygint obuolius su apelsinais. Arba žinios netraukia toliau Kinijos ambasados bukletukų.
    Visiškai tinkamas palyginimas. Tokijas tais laikais turėjo ne daugiau "miesto kultūros", nei Vilnius ar Kaunas, minus pupuliacijos dydį, kurios absoliuti dauguma gyveno sunkiai abibūdinamoje urbanizuotoje masėje. Anyway, ne esmė, nes pagrindinis mano pointas yra tas, kad miesto kultūros kaip tokios nei ten, nei daug kur kitur ten nebuvo, nors dabar yra. Vilnius nėra kažkoks baisiai išskirtinis tuo požiūriu.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nu tai ir Vilniuje Peterburgo-Varšuvos geležinkelį ne užvakar pastatė gi (1862, jei ką). So?
    Matau mėgsti lygint obuolius su apelsinais. Arba žinios netraukia toliau Kinijos ambasados bukletukų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Jonai, nu nereikai knietiškos propagandos. Yamanote liniją Tokijuje pastatė 1885. Jei miesto kultūrą imt grynai per techninę pusę.
    Nu tai ir Vilniuje Peterburgo-Varšuvos geležinkelį ne užvakar pastatė gi (1862, jei ką). So?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tokijas ar Seulas irgi labai abejotina, ar turėjo normalią miesto kultūrą iki moderniųjų laikų (t.y. po maždaug 1950s-1960).
    Jonai, nu nereikai knietiškos propagandos. Yamanote liniją Tokijuje pastatė 1885. Jei miesto kultūrą imt grynai per techninę pusę.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Bet ta pati vidurinė klasė gali norėti labai skirtingų dalykų. Mūsų vidurinė klasė, man toks įspūdis, geriausiai jaučiasi apynaujais automobiliais ardama teorinius želdynus ir išvežiodama purvą po visą miestą.
    Čia labai kontraversiškas terminas pastaruoju metu "vidurinė klasė". Sakykime taip, turėjau omenyje ypač Maskvos kontekste, žmones su išsilavinimu, adekvačiai uždirbančius ir mačiusius pasaulio, kurie turi įvairių minčių apie tai, kaip su politiniais procesais Rusijoje.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Tikrai taip, manau, VT klausimai dar neatrasta tema Lietuvos politikams siekiant pasididinti populiarumą. Užtenka tik pažiūrėti koks ažiotažas kilo kai buvo atidarytas Vilnius-Krokuva reisas - tai rodo, kad VT gali būti seksuali tema (žinoma, tik ne progresyviems vilniečiams, bet ir jiems ateis eilė, kai vieną dieną miestas nuo kamščių tiesiog sustos.)
    Deja, Lietuvoje politikai dažniausiai kalba apie nemokamą VT, bet niekada nekalba apie VT pagerinimą. Ir pagal tai, kad nemokamo VT korta mosavo Uspaskichas bei koks Jonauskis, panašu, kad siekis yra ne mažinti taršą, gerinti susisiekimą ar darbo vietų pasiekiamumą, mažinti spūstis, o tiesiog duoti dar vieną saldainį pensininkams.

    Man atrodo, kad beveik nėra politikų, kurie konkrečiai siūlytų gerinti viešąjį transportą.

    Konkrečią viziją siūlė:
    Zuokas ir Kreivys – kandidatai į merus, siūlė tramvajus (neišrinko – pamirškim).

    VT kokybės klausimo iškėlimas:
    Tomas Tomilinas (Vardan Lietuvos) vis iškelia VT nykimo klausimą, pvz. naujausias pasisakymas lapkričio mėnesį apie nykstantį regionų VT.
    Seimo narys Vinkus (LVŽS) buvo viešai rašęs ir kažkur kreipęsis dėl traukinių vėlavimo problemos, nes pats naudojasi traukiniais (beje, jam 80 metų).
    Bet tai tik 2 iš 141 Seimo narių, kur kiti?


    Pasisakymai „tarp kitko“:
    Lupšicas kažką vapėjo apie tramvajus, dabar apie metro (reklamuodamas kandidatę Radvilę, bet ji pati nieko neminėjo).
    Sinica kritikuodamas gatvių siaurinimą, sakė, kad reikia gerinti VT.

    ---
    Už tramvajų Klaipėdoje:
    Saulius Budinas (Liberalų sąjūdis)

    Gal kažką praleidau? Bet man atrodo, kad daugiau nėra pasisakymų apie VT...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Gerai, tai tada kas yra lemiamas veiksnys? Tiesiog politinė lyderystė?
    Gal ne tik tai, bet, imho, tai vienas iš svarbiausių veiksnių. O politinės lyderystės stoka atsiranda iš žmogiškųjų resursų trūkumo (aka kompetentingų ir protingų žmonių trūkumo). O taip yra tikriausiai todėl, kad elementariai elgetiški darbo užmokesčiai beveik visuose valdžios institucijų ir biurokratijos lygiuose. Tai reiškia, kad bent kiek gabesni menedžeriai ir potencialūs biurokratai net nedalyvauja atrankose į tokius darbus, įskaitant rinkimuose renkamas pozicijas.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Gerai, tai tada kas yra lemiamas veiksnys? Tiesiog politinė lyderystė?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Kaip bebūtų, Maskva yra miestas su ilgaamže miestietiška kultūra. Vilniui realiai yra vos 80 metų – visa kita, kas buvo anksčiau, sunaikinta.

    PS.: Nuėmiau „tikras“ nuo miesto, nes suprantu, kad be reikalo triggerins.
    Nesu tikras, ar perku argumentą dėl "išlikusios miesto kultūros". Kur besi akis, yra gerų miesto planavimo ir tvarkymo pavyzdžių tokiose vietose, kur jokios miesto kultūros nė kvapo nebuvo, o jeigu kažkas kažkada or buvo, tai buvo sunaikinta kažkuriuo metu 20 amžiuje. Geri pavyzdžiai dabartiniai Kinijos miestai, kur vykdomos gana geros planavimo praktikos paskutinius ~20 metų su investicijomis į VT or aplinkos priežiūrą. Koks nors Singapūras išvis tebuvo didelis turgus ir lušnynas, iki kol apie 1970 valdžia visko nesutvarkė. Koks nors Tokijas ar Seulas irgi labai abejotina, ar turėjo normalią miesto kultūrą iki moderniųjų laikų (t.y. po maždaug 1950s-1960). Net iš pirmo.žvilgsnio chaotiškas Bangkokas daro kai kuriuos labai neblogus sprendimus paskutiniu metu, ypač dėl transporto. Visais tais atvejais nebuvo jokios Europietiško stiliaus "miesto kultūros", kokia buvo Vienoje, Paryžiuje ar Romoje, bet tai netrukdo dabar daryti tinkamus sprendimus ir turėti žmonėms daugiau mažiau patogius miestus. Tai aiškinimai, kad neva Vilnius neturėjo "miesto kultūros" ir dėl to dabar viskas daroma bligai, man neatrodo pakankamai stiprūs argumentai.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Tiesiog Maskva ir Sankt Peterburgas visoje Rusijoje yra pagrindiniai paramos gavėjai ir resursų iš kitų šalies vietų siurbėjai Todėl Maskvoje ir parkai su įspūdinga infrastruktūra ir žaidimų aikštelėmis, ir viskas gražiai tvarkoma. Iš dalies ir dėl to, kad vietos vidurinė klasė nekeltų per daug bangų dėl politinių priežasčių. To paties urbanistikos dievaičio Jan Gehl, neseniai viešėjusio Vilniuje, biuras buvo nusamdytas sutvarkyti miesto infrastruktūrą, t.y. Varlamavo taip mėgstamus trotuarus ir gazonus.
    Bet ta pati vidurinė klasė gali norėti labai skirtingų dalykų. Mūsų vidurinė klasė, man toks įspūdis, geriausiai jaučiasi apynaujais automobiliais ardama teorinius želdynus ir išvežiodama purvą po visą miestą.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Tiesiog Maskva ir Sankt Peterburgas visoje Rusijoje yra pagrindiniai paramos gavėjai ir resursų iš kitų šalies vietų siurbėjai Todėl Maskvoje ir parkai su įspūdinga infrastruktūra ir žaidimų aikštelėmis, ir viskas gražiai tvarkoma. Iš dalies ir dėl to, kad vietos vidurinė klasė nekeltų per daug bangų dėl politinių priežasčių. To paties urbanistikos dievaičio Jan Gehl, neseniai viešėjusio Vilniuje, biuras buvo nusamdytas sutvarkyti miesto infrastruktūrą, t.y. Varlamavo taip mėgstamus trotuarus ir gazonus.

    Komentuoti:

Working...
X