Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Telšiuose pats AP nedalyvavo konkursuose, nes konkursas "ekonomiškai nenaudingas". Straipsnis apie tai: http://tzinios.lt/telsiu-autobusu-pa...iami-pirkimai/
-
Nesinori šokinėti po atskiras temas. Bet CVPP puslapyje skelbiama informacija apie viešojo transporto paslaugų pirkimą (miesto ir priemiesčio) keliose savivaldybėse.
Telšiai.
Yra skelbimas apie įvykusį konkrusą vežti keleivius 2 maršrutų grupėmis. Kas tai - neaišku. Viena iš jų apima 15 maršrutų, kita - 5.
O dabar - svarbiausia. Laimėtojas - "Ridvija". Tai ką, savivaldybė pjauna savo Telšių AP? Su dujiniais ir hibridiniu autobusais? Sutartis sudaryta 2019 rugsėjį.
Dar viena sutartis maršrutui Telšiai - Tryškiai sudaryta su UAB "Prie kelio" dar 2018 m.
Egzotika. Jonavos savivaldybė skelbia konkursą maršrutui Jonava - Kėdainiai aptarnauti elektrobusu.
Vokų atplėšimas 2019-12-10.
Alytaus rajonas irgi skelbė konkursą net dviems priemiestiniams maršrutams aptarnauti elektrobusais, bet konkursas neįvyko, nes niekas nepateikė pasiūlymų.
Užuot sprendę realias viešojo transporto problemas, savivaldybės užsiima profanacija ir švaisto pinigus "ekologiškam" transportui užmiesčio maršrutuose, kur ekologija prie esamos padėties su viešuoju transportu rajonuose, turi būti paskutinėje vietoje...
Taip pat jau kelintą kartą neįvyksta konkursas Šiaulių miesto maršrutų pirkimui. Savivaldybė akivaizdžiai nori prichvatizuoti "Busturą" arba jį užlenkti. Jei reikėtų įvykdyti tik formalų pirkimą, tai seniai jį buvo galima įvykdyti. O ką reiškia visi šitie neįvykę konkursai?
Komentuoti:
-
Švedijos gamykla "Volvo Buses" gavo kol kas didžiausią šiemet naujausio modelio 7900 Volvo Electric Articulated elektrinių autobusų užsakymą. Viso užsakyti 157 ilgų autobusų vienetai, kurie priklausys viešojo transporto bendrovei "Transdev Sweden" ir bus eksploatuojami tame pačiame Geteborgo mieste, kuriame ir yra gamykla. Viename naujausio modelio autobuse telpa 150 keleivių, o energijos sąnaudos mažesnės 80% negu įprasta.
Plačiau.: Volvo receives Europe’s largest order for electric buses
- 3 patinka
Komentuoti:
-
"The Province", 2019-07-29, Britų Kolumbija, Kanada:
BC Transit planuoja elektrifikuoti visą autobusų parką iki 2040 metų, kurį sudaro virš 1000 transporto priemonių.
Pirmadienį buvo paskelbti programos metmenys [žodžiu, pradinė stadija], kuriais bus siekiama pereiti nuo dyzelinių autobusų prie nulinės [CO2] emisijos transporto priemonių. <...> “Pirkdami autobusą planuojame, kad jis tarnaus iki 13 metų. Per ateinančius 10 metų mums reikės atlikti esmines investicijas, kad pakeistume autobusus bei bendrą jų skaičių papildytume dar 350”.
Įgyvendinant programą bus prisidedama prie Britų Kolumbijos (BC) provincijos tikslo sumažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijas 60 proc. iki 2040 metų. Tai apims perėjimą prie elektrinio transporto, dėl ko keisis tvarkaraščiai priklausomai nuo naudojamos transporto priemonės tipo ir autobusų naudojimo intensyvumo. BC Transit, kuri aptarnauja 88 transporto sistemas virš 130 vietovių, nebepirks įprastų 12 m ilgio dyzelinių autobusų, sako Lamb (ponas Avinas).
Intensyviai naudojami autobusai sudaro didžiąją transporto parko dalį, todėl didžiausią efektą mažindami CO2 emisijas pasieksime keisdami būtent dažnai naudojamus dyzelinius autobusus į elektrinius.
BC Transit planuoja pradėti pirkti elektrinius autobusus 2023 metais. Kad perėjimas būtų sklandus, pirmiausiai dėl mažesnių emisijų bus perkami SGD autobusai. [] Šie autobusai aptarnaus Viktoriją [BC sostinė, apie 85 000 gyv.] ir Fraser Valley, iš kurių 68 autobusai bus skirti intensyviam naudojimui [suprasti, kaip miesto svarbiausiuose maršrutuose], 34 vidutiniam [kaip priemiestiniai ar mažaiu reikšmingi]. Šie autobusai prisidės prie 120 SGD autobusų, jau dabar dirbančių Kamloops, Nanaimo ir Whistler.
2024 metais bus perkami tik elektriniai dviaukščiai autobusai. HandyDart [negalią turinčių keleivių pervežimo operatorius] mažo naudojimo autobusai bus perkami 2025, o 9-10.5 m ilgio elektriniai bus perkami nuo 2028, Lamb sako, kad kol kas per anksti kalbėti, kiek autobusų parko elektrifikavimas kainuos. Jo teigimu, BC Transit šiuo metu dirba su BC Hydro, kad būtų įvertintas būsimas energijos kiekio poreikis ir atitinkamai būtų pagerinti elektros tiekimo infrastruktūra.
-----------
Vankuverio aglomeracijoje VT organizuoja TransLink (ne BC Transit), tai Translink kontroliuojamų įmonių autobusų/troleibusų parką sudaro apie 1600 transporto priemonių, o viešai apie perėjimą prie elektrinių autobusų yra tiek: vykdomas (šiais metais tik prasidėjo, ir tai ne pilnu pajėgumu) bandomasis-pilotinis projektas, kurio metu per 2.5 metų bus elektriniai autobusai naudojami tik 100 (šimtajame) maršrute, kur galiniuose taškuose autobusai bus pakraunami per 4-7 min. Projekto metu bus renkama informacija apie autobusų ir krovimo stočių darbą, aptarnavimą, klientų pasitenkinimą. Tai suteiks svarbios informacijos kuriant mažų emisijų transporto parko strategiją, kuria bus pereinama prie nulinės emisijos transporto priemonių.
Ir čia turtingoji Kanada XXI a., kur transporto bilietai brangūs, o sistema stipriai apkrauta keleiviais
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šitas dar geras, vakar mačiau Klaipėdoje žvyrkeliuose damušta Šilutės AP miesto MAN
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąLG galetu mest analogiska su visokiais Silutes ir Silales AP vazinejanciom griuvenom
- 10 patinka
Komentuoti:
-
LG galetu mest analogiska su visokiais Silutes ir Silales AP vazinejanciom griuvenom
- 9 patinka
Komentuoti:
-
The World's Most Expensive Cities For Public Transport
https://www.forbes.com/sites/niallmc.../#76313cab7216
Brangiausia viešo transporto kaina:
Vidutinė mėnesio bilieto kaina:
Komentuoti:
-
The U.S. Has a Fleet of 300 Electric Buses. China Has 421,000
In China, an electric bus wouldn’t be unusual at all. Out of almost 425,000 e-buses worldwide at the end of last year, some 421,000 were in China. The global e-bus fleet grew about 32% in 2018, according to a BloombergNEF report released Wednesday, with the vast majority hitting the road in China. Europe had only 2,250 electric buses, by BNEF’s count.
https://www.bloomberg.com/news/artic...bfHy9HPWbG1VRc
Komentuoti:
-
Čia toks linksmas atradimas iš interneto platybių:
http://www.digitalmatatus.com/map.html
Nairobio matatu (mūsų mikrūškių atitikmuo) maršrutų žemėlapis. Įdomus tuo, kad maršrutai susiklostė stichiškai (vairuotojai važiuoja taip, kaip nori, t.y. ten kur yra keleivių) - bet visgi galima įžvelgti gan aiškią sistemą. Tiesa, visi maršrutai - iš pakraščių į centrą.
Komentuoti:
-
Viename iš postų, apie miestų keitimąsi ir VT tvarkymą rašiau ( bet dėl kažkokios priežasties jame neliko nuorodos ), kuriame parodyta kaip neypatingai turtingoje Almatoje pertvarkė VT judėjimą, įrengiant savotišką BRT, skyrus iš dviejų juostų viena VT. https://youtu.be/gYg0M_hhi_s?t=325
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pavadinimas privatus - per daug skambus. Tiesiog PPP panaudojo. Realiai tai pinigų plovimas, tas pats kaip Vilniuje su Transreviu. Parazituos viso likusio valdiško VT sąskaita.
Komentuoti:
-
St. Peterburge paleistas privatus tramvajus pagal koncesijos sutarti (veikia iprasti miesto bilietai). Trasa 14km, dabar paleista dalis. Tiesa vietiniai marozai pacia pirma diena ji apsaude is traumatiniu ginklu.
Jau planuoja kita 20km trasa.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kadangi metro skirta tema užrakinta, dalinuosi naujiena čia. Pirmasis naujos kartos (C30, Bombardier) metro traukinukas šiomis dienomis keliauja į Stokholmą.
Västerås miesto stotyje
Šaltinis
Šaltinis
Daugiau nuotraukų: Postvagnen
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Lietuvoje keleiviai dar vežiojami kaip prieš penkiasdešimt metų
https://tv.lrytas.lt/zinios/lietuvos...otyje-5286006/
Komentuoti:
-
Troleibusu per istoriją
Senasis troleibusas trumpam sugrįžta į trasą! Kovo 25 d. „Gatvės gyvos“ kviečia riedėti legendiniu „Škoda 9Tr“ ir susipažinti su Vilniaus transporto, pramonės, architektūros istorija, sužinoti, kuo ypatingi kelionės metu pravažiuojami tiltai, gatvės, gyvenamieji ir pramoniniai kvartalai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Gražiai papezės, projektėlius surašys ES babkėms įsisavinti, jas įsisavins ir liksime ten pat, kur esame. Bo valdžiai nusispjaut, jie su VT nevažinėja ir nevažinės.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: