Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Ofiso planktonas sudaro tikrai nedidelę dalį keleivių. Jei gyvena kažkur netoli darbo, tai taip, gali 2-3 stoteles pavažiuoti VT geru oru...

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    Taip, problema, kad beveik kiekvienas mokyklą baigiantis moksleivis siekia žūtbūt išlaikytinteises ir persėsti į golfuką. O dėl "ofisų planktono" nesutinku. Pats pažįstu Vilniaus "planktoninių", kurie pasimala ir trūluose, ir autobusuose. Ne visi išmoko vairuoti ir prisitaikė.
    Būtent. Prieš pandemiją kasdien važinėdavau 3G, tai tikrai daug ofisinio planktono piko metu važiuoja (kostiumuoti vyrai ir moterys in their 30s). Su studentais gal kiek kitaip, ten automobilio turėjimas labiau prestižo reikalas.

    Nors kokia prasmė ginčytis, manau viskas priklauso nuo situacijos. Vilniuje pvz.: greitųjų autobusų tinklas išvystytas patogiai, piko metu važiuoja kas kelias minutes, didžiojoje dalyje trasos yra A juostos, tai pvz.: iš kokio Perkūnkiemio į Centrą tikrai nuvažiuosi greičiau nei su automobiliu. Bet kituose miestuose, ar tuose Vilniaus mikrorajonuose, kur nėra patogių į centrą vežančių greitųjų autobusų maršrutų, tai logiška kad situacija nėra tapati - tiesiog nėra tų veiksnių, kurie skatina žmones naudotis VT.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Va ir čia būtų gerai apklausa, kiek forumo dalyvių apskirtai turi teises ir vairuoja. Net neabejoju, kad procentai būtų visai kitokie, nei vidurkis realybėje.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Po ilgų svarstymų, aš priėjau išvadą, jog geriausia yra eiti pėsčiomis. Tada tu nesi priklausomas nuo nieko. Juk su tais autobusais gali būti taip - avarija, susidariusi milžiniška spūstis, bet vairuotojas dar gerą pusvalandį nesiteikė išleisti, mat pagal taisykles ne stotelėje negalima atidaryti durų. Kitaip sakant, įlipęs į viešojo transporto priemonę tu nebepriklausai sau. Esi priklausomas nuo kito malonės.
    Dėl automobilio - esu gyvas pavyzdys to, kad manęs tai nedomino. Kaip yra sakiusi vienintelė Lietuvoje traukinio mašinistė moteris "Kam išvis prasidėti su tomis mažomis mašinytėmis?" Mokykloje klasiokams paklausdavus apie teises, aš net su kažkokiu pasididžiavimo jausmu atsakydavau, jog nesiruošiu laikytis.
    Trečia - galite rasti mano įrašus Psichikos sveikatos temoje - kodėl aš asmeniškai nustojau važinėti viešuoju transportu. Žinoma, tokių kaip aš - vienetai...

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Būtent. Ką pažistų iš žmonių su vidutinėmis pajamomis ir up, tai VT faktiškai nevažinėja, išskyrus atvejus kai neturi teisių. Pvz. aš pats asmeniškai su kolegomis paragavęs alaus Kauno senamiestyje, visais atvejais namo važiuoju ... Boltu Kai alaus neragauju - nuosavu automobiliu. Kodėl? Patogu ir dar galiu sau tai leisti.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Jie dauguma, nes Lietuvoje VT besinaudojančių kategorijas išvardijau ir jos tokios yra. Nepamatysi nei valdinino žemo ar vidutinio lygio, nei ofisų planktono. Net ir prie univerkių pažiūrėk, kas dedasi, kiek mašinų, netelpa į aikšteles. Prie barakų tas pats. Ne lygis VT naudotis. Ir ko stebėtis, jei valstybės politika tokia. Be kelių didesnių miestų VT praktiškai nėra, niekas rajonuose juo nesinaudoja, išskyrus kaimiečius, kurie vežami priemiestiniais maršrutais ar mikrobais į mokyklas. O kai tik stuktelna 18, sėda už barankos, jei tik tėvai turi už ką golpuką nupirkti. Kai įstoja į aukštąją ar kolegiją, tokie jau smaukosi su automobiliais. O tie, kurie neturi, tai irgi stengiasi įsigyti. Viskas. Jie jau į VT nepersės nė už ką.
    Taip, problema, kad beveik kiekvienas mokyklą baigiantis moksleivis siekia žūtbūt išlaikytinteises ir persėsti į golfuką. O dėl "ofisų planktono" nesutinku. Pats pažįstu Vilniaus "planktoninių", kurie pasimala ir trūluose, ir autobusuose. Ne visi išmoko vairuoti ir prisitaikė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    Nesutikčiau su šiuo teiginiu. Kiek teko pastebėti, mišrus kontingentas Lietuvos miesto VT priemonėse. Taip pat neteisingai preziumuojama, kad visi suaugę žmonės turi vairuotojo teises. Kai kurie negali vairuoti dėl įvairių priežasčių. Dar kai kuriems tiesiog patogiau vykti VT. Opesnė problema yra atrasti būdą, kaip jaunimą paskatinti persėsti iš golfukų į VT ir pagerinti įvaizdį ateities kartoms.
    Aš nesakau, kad visi. Aš sakau, kad iš išvardintų grupių dauguma. Taip, ir ne visi pensininkai važinėja VT, kiti turi ir automobilius. Studentų gi nemaža dalis irgi VT nesinaudoja, nors studentai sudaro reikšmingą VT keleivių dalį. Tik moksleiviai neturi jokio pasirinkimo ir jie yra VT keleiviai. Tokių, kuriuos vežioja tėvai, nėra daug ir tai, jei veža, tai tik iš rajono į miestą. O mieste ir kitu metu, kai tėvai neveža, jie naudojasi VT.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Netiesa. Spėčiau dauguma VT vartotojų yra moksleiviai, studentai, pensininkai ir kitas socialiai labiau pažeidžiamas kontingentas. Gatvėse - vidurinis sluoksnis. Bent Kaune uždarius visokias mokyklas, nemažai VT priemonių akivaizdžiai vežioja orą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Nesakau, kad tokių nėra, bet nemanau, kad jie dauguma. Tarp mano pažįstamų irgi yra, kuriems VT "bomžai ir smirda", bet jų ne dauguma.
    Jie dauguma, nes Lietuvoje VT besinaudojančių kategorijas išvardijau ir jos tokios yra. Nepamatysi nei valdinino žemo ar vidutinio lygio, nei ofisų planktono. Net ir prie univerkių pažiūrėk, kas dedasi, kiek mašinų, netelpa į aikšteles. Prie barakų tas pats. Ne lygis VT naudotis. Ir ko stebėtis, jei valstybės politika tokia. Be kelių didesnių miestų VT praktiškai nėra, niekas rajonuose juo nesinaudoja, išskyrus kaimiečius, kurie vežami priemiestiniais maršrutais ar mikrobais į mokyklas. O kai tik stuktelna 18, sėda už barankos, jei tik tėvai turi už ką golpuką nupirkti. Kai įstoja į aukštąją ar kolegiją, tokie jau smaukosi su automobiliais. O tie, kurie neturi, tai irgi stengiasi įsigyti. Viskas. Jie jau į VT nepersės nė už ką.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Visiškai kitoks, nei Švedijoje ar V. Europos didmiestyje. Vilniaus kontingentas - studentai, moksleiviai, pensininkai, invalidai ir mažas pajamas gaunantys dirbantieji. V. Europoje prie viso to, kad išvardinta dar visoks ofisų planktonas, valdininkėliai eiliniai ir vidutines pajamas gaunantys dirbantieji, kurie Lietuvoje 99 proc. važinėja su automobiliais.
    Nesutikčiau su šiuo teiginiu. Kiek teko pastebėti, mišrus kontingentas Lietuvos miesto VT priemonėse. Taip pat neteisingai preziumuojama, kad visi suaugę žmonės turi vairuotojo teises. Kai kurie negali vairuoti dėl įvairių priežasčių. Dar kai kuriems tiesiog patogiau vykti VT. Opesnė problema yra atrasti būdą, kaip jaunimą paskatinti persėsti iš golfukų į VT ir pagerinti įvaizdį ateities kartoms.
    Paskutinis taisė Silber418; 2020.12.30, 13:39.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Spėčiau, kad dauguma jūsų gyvena kažkur nepertoliausiai centro

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Ne BS, o taip tikrai yra, ypač tarp gimusių 1990-2005. Manot, šiaip sau tiek BMW atsiranda?
    Irgi niekuo nepatvirtinta informacija.
    Mano vaikai važiuoja dažniausiai VT. O tėvas - kol kas automobiliu
    Draugas, užimantis solidžias pareigas kasdien į darbą nusileidžia į darbą Gedimino pr. nuo namų Šeškinėje, tikrai BMW (jis tikras autofanas), ir tai daro bemaž 25 metus.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Nesakau, kad tokių nėra, bet nemanau, kad jie dauguma. Tarp mano pažįstamų irgi yra, kuriems VT "bomžai ir smirda", bet jų ne dauguma.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    BS. Mano dauguma pažįstamų naudojasi VT.
    Ne BS, o taip tikrai yra, ypač tarp gimusių 1990-2005. Manot, šiaip sau tiek BMW atsiranda?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Aš irgi nežinau, kas per BS.
    Deja, Lietuvoje tokių mažai. Dauguma, net ir gaudama skatikus, vis tiek smaukosi golpukais, o ne važiuoja VT. Nes VT ne lygis. Tačkė - lygis.
    BS. Mano dauguma pažįstamų naudojasi VT.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Visiškai kitoks, nei Švedijoje ar V. Europos didmiestyje. Vilniaus kontingentas - studentai, moksleiviai, pensininkai, invalidai ir mažas pajamas gaunantys dirbantieji. V. Europoje prie viso to, kad išvardinta dar visoks ofisų planktonas, valdininkėliai eiliniai ir vidutines pajamas gaunantys dirbantieji, kurie Lietuvoje 99 proc. važinėja su automobiliais.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Aš žinau, o kai kas tikrai nežino, koks kontingentas naudojasi VT pas mus ir koks Švedijoje.
    Koks kontingentas Švedijoje tikrai nežinau, bet bent jau Vilniuje važiuoju dažnai ir matau pats.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Kas per BS? Aš uždirbu daugiau negu čia skaičiavo Švedijoje, naudojuosi VT.
    Aš irgi nežinau, kas per BS.
    Deja, Lietuvoje tokių mažai. Dauguma, net ir gaudama skatikus, vis tiek smaukosi golpukais, o ne važiuoja VT. Nes VT ne lygis. Tačkė - lygis.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na tikrai pradeda panašėti, kad nesate 10 metų VT važiavęs. Dabar jau ir nežinote kas VT važinėja
    Aš žinau, o kai kas tikrai nežino, koks kontingentas naudojasi VT pas mus ir koks Švedijoje.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Reikia lyginti ne tik vidutinius atlyginimus. Koks kontingentas važinėja VT? Tas, kuris uždirba mažiausiai. Taigi, pagal juos reikia lyginti. Nes tie, kas uždirba daug, tie VT nesinaudoja. Švedijoje kiek kitaip. Bet vis tiek, tie, kas uždirba daug, VT jiems yra pigus.
    Na tikrai pradeda panašėti, kad nesate 10 metų VT važiavęs. Dabar jau ir nežinote kas VT važinėja

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Reikia lyginti ne tik vidutinius atlyginimus. Koks kontingentas važinėja VT? Tas, kuris uždirba mažiausiai. Taigi, pagal juos reikia lyginti. Nes tie, kas uždirba daug, tie VT nesinaudoja. Švedijoje kiek kitaip. Bet vis tiek, tie, kas uždirba daug, VT jiems yra pigus.
    Kas per BS? Aš uždirbu daugiau negu čia skaičiavo Švedijoje, naudojuosi VT.

    Komentuoti:

Working...
X