Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Ofiso planktonas sudaro tikrai nedidelę dalį keleivių. Jei gyvena kažkur netoli darbo, tai taip, gali 2-3 stoteles pavažiuoti VT geru oru...
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Taip, problema, kad beveik kiekvienas mokyklą baigiantis moksleivis siekia žūtbūt išlaikytinteises ir persėsti į golfuką. O dėl "ofisų planktono" nesutinku. Pats pažįstu Vilniaus "planktoninių", kurie pasimala ir trūluose, ir autobusuose. Ne visi išmoko vairuoti ir prisitaikė.
Nors kokia prasmė ginčytis, manau viskas priklauso nuo situacijos. Vilniuje pvz.: greitųjų autobusų tinklas išvystytas patogiai, piko metu važiuoja kas kelias minutes, didžiojoje dalyje trasos yra A juostos, tai pvz.: iš kokio Perkūnkiemio į Centrą tikrai nuvažiuosi greičiau nei su automobiliu. Bet kituose miestuose, ar tuose Vilniaus mikrorajonuose, kur nėra patogių į centrą vežančių greitųjų autobusų maršrutų, tai logiška kad situacija nėra tapati - tiesiog nėra tų veiksnių, kurie skatina žmones naudotis VT.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Va ir čia būtų gerai apklausa, kiek forumo dalyvių apskirtai turi teises ir vairuoja. Net neabejoju, kad procentai būtų visai kitokie, nei vidurkis realybėje.
Komentuoti:
-
Po ilgų svarstymų, aš priėjau išvadą, jog geriausia yra eiti pėsčiomis. Tada tu nesi priklausomas nuo nieko. Juk su tais autobusais gali būti taip - avarija, susidariusi milžiniška spūstis, bet vairuotojas dar gerą pusvalandį nesiteikė išleisti, mat pagal taisykles ne stotelėje negalima atidaryti durų. Kitaip sakant, įlipęs į viešojo transporto priemonę tu nebepriklausai sau. Esi priklausomas nuo kito malonės.
Dėl automobilio - esu gyvas pavyzdys to, kad manęs tai nedomino. Kaip yra sakiusi vienintelė Lietuvoje traukinio mašinistė moteris "Kam išvis prasidėti su tomis mažomis mašinytėmis?" Mokykloje klasiokams paklausdavus apie teises, aš net su kažkokiu pasididžiavimo jausmu atsakydavau, jog nesiruošiu laikytis.
Trečia - galite rasti mano įrašus Psichikos sveikatos temoje - kodėl aš asmeniškai nustojau važinėti viešuoju transportu. Žinoma, tokių kaip aš - vienetai...
Komentuoti:
-
Būtent. Ką pažistų iš žmonių su vidutinėmis pajamomis ir up, tai VT faktiškai nevažinėja, išskyrus atvejus kai neturi teisių. Pvz. aš pats asmeniškai su kolegomis paragavęs alaus Kauno senamiestyje, visais atvejais namo važiuoju ... BoltuKai alaus neragauju - nuosavu automobiliu. Kodėl? Patogu ir dar galiu sau tai leisti.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Jie dauguma, nes Lietuvoje VT besinaudojančių kategorijas išvardijau ir jos tokios yra. Nepamatysi nei valdinino žemo ar vidutinio lygio, nei ofisų planktono. Net ir prie univerkių pažiūrėk, kas dedasi, kiek mašinų, netelpa į aikšteles. Prie barakų tas pats. Ne lygis VT naudotis. Ir ko stebėtis, jei valstybės politika tokia. Be kelių didesnių miestų VT praktiškai nėra, niekas rajonuose juo nesinaudoja, išskyrus kaimiečius, kurie vežami priemiestiniais maršrutais ar mikrobais į mokyklas. O kai tik stuktelna 18, sėda už barankos, jei tik tėvai turi už ką golpuką nupirkti. Kai įstoja į aukštąją ar kolegiją, tokie jau smaukosi su automobiliais. O tie, kurie neturi, tai irgi stengiasi įsigyti. Viskas. Jie jau į VT nepersės nė už ką.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Nesutikčiau su šiuo teiginiu. Kiek teko pastebėti, mišrus kontingentas Lietuvos miesto VT priemonėse. Taip pat neteisingai preziumuojama, kad visi suaugę žmonės turi vairuotojo teises. Kai kurie negali vairuoti dėl įvairių priežasčių. Dar kai kuriems tiesiog patogiau vykti VT. Opesnė problema yra atrasti būdą, kaip jaunimą paskatinti persėsti iš golfukų į VT ir pagerinti įvaizdį ateities kartoms.
Komentuoti:
-
Netiesa. Spėčiau dauguma VT vartotojų yra moksleiviai, studentai, pensininkai ir kitas socialiai labiau pažeidžiamas kontingentas. Gatvėse - vidurinis sluoksnis. Bent Kaune uždarius visokias mokyklas, nemažai VT priemonių akivaizdžiai vežioja orą.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNesakau, kad tokių nėra, bet nemanau, kad jie dauguma. Tarp mano pažįstamų irgi yra, kuriems VT "bomžai ir smirda", bet jų ne dauguma.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisiškai kitoks, nei Švedijoje ar V. Europos didmiestyje. Vilniaus kontingentas - studentai, moksleiviai, pensininkai, invalidai ir mažas pajamas gaunantys dirbantieji. V. Europoje prie viso to, kad išvardinta dar visoks ofisų planktonas, valdininkėliai eiliniai ir vidutines pajamas gaunantys dirbantieji, kurie Lietuvoje 99 proc. važinėja su automobiliais.Paskutinis taisė Silber418; 2020.12.30, 13:39.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Ne BS, o taip tikrai yra, ypač tarp gimusių 1990-2005. Manot, šiaip sau tiek BMW atsiranda?
Mano vaikai važiuoja dažniausiai VT. O tėvas - kol kas automobiliu
Draugas, užimantis solidžias pareigas kasdien į darbą nusileidžia į darbą Gedimino pr. nuo namų Šeškinėje, tikrai BMW (jis tikras autofanas), ir tai daro bemaž 25 metus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nesakau, kad tokių nėra, bet nemanau, kad jie dauguma. Tarp mano pažįstamų irgi yra, kuriems VT "bomžai ir smirda", bet jų ne dauguma.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąBS. Mano dauguma pažįstamų naudojasi VT.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAš irgi nežinau, kas per BS.
Deja, Lietuvoje tokių mažai. Dauguma, net ir gaudama skatikus, vis tiek smaukosi golpukais, o ne važiuoja VT. Nes VT ne lygis. Tačkė - lygis.
Komentuoti:
-
Visiškai kitoks, nei Švedijoje ar V. Europos didmiestyje. Vilniaus kontingentas - studentai, moksleiviai, pensininkai, invalidai ir mažas pajamas gaunantys dirbantieji. V. Europoje prie viso to, kad išvardinta dar visoks ofisų planktonas, valdininkėliai eiliniai ir vidutines pajamas gaunantys dirbantieji, kurie Lietuvoje 99 proc. važinėja su automobiliais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAš žinau, o kai kas tikrai nežino, koks kontingentas naudojasi VT pas mus ir koks Švedijoje.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKas per BS? Aš uždirbu daugiau negu čia skaičiavo Švedijoje, naudojuosi VT.
Deja, Lietuvoje tokių mažai. Dauguma, net ir gaudama skatikus, vis tiek smaukosi golpukais, o ne važiuoja VT. Nes VT ne lygis. Tačkė - lygis.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na tikrai pradeda panašėti, kad nesate 10 metų VT važiavęs. Dabar jau ir nežinote kas VT važinėja
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąReikia lyginti ne tik vidutinius atlyginimus. Koks kontingentas važinėja VT? Tas, kuris uždirba mažiausiai. Taigi, pagal juos reikia lyginti. Nes tie, kas uždirba daug, tie VT nesinaudoja. Švedijoje kiek kitaip. Bet vis tiek, tie, kas uždirba daug, VT jiems yra pigus.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąReikia lyginti ne tik vidutinius atlyginimus. Koks kontingentas važinėja VT? Tas, kuris uždirba mažiausiai. Taigi, pagal juos reikia lyginti. Nes tie, kas uždirba daug, tie VT nesinaudoja. Švedijoje kiek kitaip. Bet vis tiek, tie, kas uždirba daug, VT jiems yra pigus.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: