Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Kita vertus, reiktų paminėti ir tą, kad Stokholmo viešasis transportas yra stipriai subsidijuojamas savivaldybės.
    Nuo to ir reiktų pradėti, bėgiai, traukiniai ir pan. dalykai kainuoja pan. visame pasaulyje, o Stokholmo miesto biudžetas vienam gyventojui spėju kokius 5-10 kartų didesnis nei Vilniuje. Kažkada buvo FB diskusija apie Vilniaus ir Helsinio palyginimo, tai Poderskis užsiminė, kad nors miestai pan. dydžio, Vilniaus biudžetas 6 kartus mažesnis.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    O koks lyginimo tikslas? Bendrai, Stokholmo gyventojas turi daugiau galimybių vykti viešuoju transporto dėl pasiekiamumo ir transporto priemonių pasirinkimo. Tuo tarpu, Vilniuje galima rinktis tarp autobuso ir troleibuso bei minibusų. Iš esmės, Vilnius gyventojas kažkiek permoka, nes pajamų dalis, skirta transporto mėnesio bilietui panaši.
    Iš esmės, taip. Stokholmas yra geras pavyzdys kokį gerą viešąjį transportą gali turėti miestas (ypač geras priemiestinių traukinių, metro, tramvajų integravimas su daug rajoninių hubų), o kaina irgi nėra siaubingai didelė.

    Kita vertus, reiktų paminėti ir tą, kad Stokholmo viešasis transportas yra stipriai subsidijuojamas savivaldybės.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    O koks lyginimo tikslas? Bendrai, Stokholmo gyventojas turi daugiau galimybių vykti viešuoju transporto dėl pasiekiamumo ir transporto priemonių pasirinkimo. Tuo tarpu, Vilniuje galima rinktis tarp autobuso ir troleibuso bei minibusų. Iš esmės, Vilnius gyventojas kažkiek permoka, nes pajamų dalis, skirta transporto mėnesio bilietui panaši.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Reikia lyginti ne tik vidutinius atlyginimus. Koks kontingentas važinėja VT? Tas, kuris uždirba mažiausiai. Taigi, pagal juos reikia lyginti. Nes tie, kas uždirba daug, tie VT nesinaudoja. Švedijoje kiek kitaip. Bet vis tiek, tie, kas uždirba daug, VT jiems yra pigus.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O pajamų skirtumą palyginus, tai gaunasi, kad Vilniuje VT brangesnis.
    Pasidarė įdomu, pažiūrėkim.

    Pagal statistikos departamentą neto Vilniaus miesto atlyginimas yra 999,3 Eur Šaltinis
    30 dienų bilietas - 29 eurai - 2,9% atlyginimo.
    Švedų svetaines matyt aš perdurnas suprasti, radau tokią statistiką grafos formatu
    Bruto Atlyginimas Stockholme ~ 41500 SEK, atimam mokesčius - lieka 31784 kr = 3155 Eur.

    30 dienų bilietas - 950 SEK (apie 95 EUR) - 3% atlyginimo.

    Panašu, kad VT kaina atsižvelgiant į pajamas yra labai panaši.

    P.S. Bruto atlyginimo lyginti negalime, nes lietuvoje darbdavio mokesčiai perkelti darbuotojui, švedijoje ne, todėl švedijoje prie bruto dar reikėtu juos pridėti. Paskaičiuoti neto naudojau šitą kalkuliatorių.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O pajamų skirtumą palyginus, tai gaunasi, kad Vilniuje VT brangesnis.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Švedija. Antrame pagal dydį Švedijos Geteborgo mieste nuo š.m. gruodžio 13 dienos kursuoja 150 naujų elektrinių autobusų. Gamintojas - lokalus koncernas "Volvo Buses". Kartu su jau eksploatuojamu elektrinių autobusų parku, šio miesto elektrinių autobusų flotilė tapo didžiausia Šiaurės Europos miestų bei viena didžiausių Europoje.



    Išskirtinai elektrinių autobusų linijos Geteborge ir regione (viso 34):

    • 58 Eketrägatan - Nordstan - Bergsjön
    • 82 Marklandsgatan - Brottkärr
    • 83 Frölunda - Sisjön
    • 84 Marklandsgatan - Flatås - Sisjön
    • 86 Frölunda - Sisjön - Bifrost - Kallebäck
    • 90 Frölunda - Majorna - Järntorget
    • 91 Frölunda - Påvelund - Järntorget
    • 92 Frölunda Torg - Åkered - Näset
    • 93 Frölunda Torg - Hults by - Näset
    • 94 Frölunda Torg - Önnered - Näset
    • 95 Marklandsgatan - Flatås - Frölunda Torg
    • 97 Frölunda Torg - Påvelund - Fiskebäck
    • 99 Frölunda - Eriksberg - Hjalmar Brantingsplatsen
    • 114 Saltholmen - Brunnsparken
    • 184 Arendal - Kungssten - Marklandsgatan
    • 185 Volvo Torslanda - Marklandsgatan - Frölunda
    • 193 Näset - Hults Bro - Operan
    • 194 Önnered - Operan
    • 196 Åkered - Önnered - Operan
    • 197 Fiskebäck - Påvelund - Operan
    • 501 Stärtered - Svingeln
    • 502 Furulund - Svingeln
    • 510 Partille - Utby - Heden
    • 513 Partille - Sävedalen - Heden
    • 514 Partille C - Vallhamra - Östra Sjukhuset
    • 515 Partille - Östra Sjukhuset - Gamlestaden
    • 517 Furulund - Partille C
    • 518 Jonsered - Stärtered - Partille C
    • 519 Jonsered - Kåhög - Partille C
    • 751 Mölnlycke - Mölndal - Frölunda
    • 753 Heden - Mölndal - Chalmers - Heden
    • 755 Kållered - Rävekärr - Mölndal
    • 757 Linnéplatsen - Mölndal
    • 758 Heden - Mölndal - Marklan dsgatan
    Plačiau.: https://www.vasttrafik.se/om-vasttra...orsta-elflotta.
    Paskutinis taisė Silber418; 2020.12.28, 23:00.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Dar atsimenu kai 25 SEK kainavo.

    Vis dar bus pigesni mokant iš pre-paid kortelės (reskassa)?
    Su reskassa dabar bus 35 SEK ar pan. Šiek tiek pigiau, taip.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Švedija. Šiandien pagrindinė Švedijos sostinės regiono viešojo transporto organizacija "Storstokholms lokatrafik-SL" pristatė svarbias naujienas artėjantiems naujiesiems metams.:

    - Nuo 2021 m. sausio 7 dienos piko metu privolamas apsauginių veido kaukių [šv. munskydd] dėvėjimas visų viešojo transporto priemonių (pmetro, lengvojo geležinkelio sistemų, autobusų, keltų ir priemiesčio traukinių) keleiviams. Kaip ir anksčiau, rekomenduojama nevykti miesto transportu nesant būtinybei. Šalies viešojo transporto bendrovės aktyviai dalyvauja socialinėje kampanijoje ir dėkoja potencieliams keleiviams, nesirenkatiems kelionių viešuoju transportu.



    Plačiau.: https://sl.se/munskydd.

    - Nuo sausio 5 dienos galios nauji transporto paslaugų kainų tarifai Stokholmo regione. Bendrai, kainos didėja 2.2%. Nauji kelionių viešuoju transportu įkainiai, galiosiantys nuo minėtosios datos.:

    Mėnesio bilietas, galiojantis 30 dienų - 950 SEK (apie 95 EUR)
    Mėnesio bilietas su nuolaida pensininkams, studentams ir moksleviams - 640 SEK (apie 64 EUR)
    Vienkartinio bilieto kaina vienoje zonoje - 38 SEK (apie 3.8 EUR).

    Kombinuotų bilietų kainos skiriasi.

    Plačiau.: https://sl.se.
    Dar atsimenu kai 25 SEK kainavo.

    Vis dar bus pigesni mokant iš pre-paid kortelės (reskassa)?

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Oho, dvigubai brangiau nei Vilniuje! :O Nemaniau, kad tokie kainų skirtumai.
    Vilniuje vieno mėnesio bilieto kaina - 29 EUR.
    Skirtumas - trys kartai.
    Paskutinis taisė Silber418; 2020.12.28, 22:32.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Oho, dvigubai brangiau nei Vilniuje! :O Nemaniau, kad tokie kainų skirtumai.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Švedija. Šiandien pagrindinė Švedijos sostinės regiono viešojo transporto organizacija "Storstockholms lokatrafik-SL" pristatė svarbias naujienas artėjantiems naujiesiems metams.:

    - Nuo 2021 m. sausio 7 dienos piko metu privolamas apsauginių veido kaukių [šv. munskydd] dėvėjimas visų viešojo transporto priemonių (metro, lengvojo geležinkelio sistemų, autobusų, keltų ir priemiesčio traukinių) keleiviams. Kaip ir anksčiau, rekomenduojama nevykti miesto transportu nesant būtinybei. Šalies viešojo transporto bendrovės aktyviai dalyvauja socialinėje kampanijoje ir dėkoja potencieliams keleiviams, nesirenkatiems kelionių viešuoju transportu.



    Plačiau.: https://sl.se/munskydd.

    - Nuo sausio 5 dienos galios nauji transporto paslaugų kainų tarifai Stokholmo regione. Bendrai, kainos didėja 2.2%. Nauji kelionių viešuoju transportu įkainiai, galiosiantys nuo minėtosios datos.:

    Mėnesio bilietas, galiojantis 30 dienų - 950 SEK (apie 95 EUR)
    Mėnesio bilietas su nuolaida pensininkams, studentams ir moksleviams - 640 SEK (apie 64 EUR)
    Vienkartinio bilieto kaina vienoje zonoje - 38 SEK (apie 3.8 EUR).

    Kombinuotų bilietų kainos skiriasi.

    Plačiau.: https://sl.se.
    Paskutinis taisė Silber418; 2020.12.28, 21:34.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Spec. ATĮ buvo atskiros įmonės.

    Komentuoti:


  • Autonuoma
    replied
    Bet rajonų ATI kaip suprantu turėjo ne tik autobusus, taksi, krovininius sunkvežimius, bet ir spec.paskirties transporto priemones? Lyg ir Rokiškio ATI turėjo įvairią specialiaja technika. Ar aš klystu?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vandens ar oro tai jau tikrai ne. Spec. paskirties buvo spec. ATĮ - šiukšliavėžės, šūdvežiai ir t.t. Kelių priežiūros - sniego valytuvai, barstytuvai ir t.t. buvo pas kelininkus. ATĮ tik transportas ir keleivių vežimas. Vilniuje buvo dar ATĮ-7, jos likučiai - Transrevis. Tai ji užsiiminėjo visais mikrobais Vilniuje, tarpmiestiniais mikrobais iš Vilniaus, taip pat krovinių pervežimu nedidelėmis transporto priemonėmis (krovininiais mikrobais, berods dar IŽ automobiliais) - pagal sutartis ar pagal užsakymą aptarnavo tik įmones ir įstaigas.

    Komentuoti:


  • Autonuoma
    replied
    Gal žinote tarybinių laikų rajonų ATI kokios transporto priemonės būdavo neskaitant keleiviu vežimo (autobusai, taksi) ir krovinių vežimo? Gal būt būdavo ir kokios specialios paskirties transporto priemonės, o gal būt ne tik sausumos transporto priemonės, o pvz. vandens, oro?

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Tai ten, kur neįmanoma tilpti, pvz. Užventis, aš nesiginčiju. Bet mieste jau yra tvarka visur - niekada nemačiau, kad tarkime Balsiuose (į miesto pusę) autobusai užuot užsukę žiedan, surinktų žmones pakelėje. Kažkur esu matęs keleivių skundą, kad jie Kernavėje taip pražiopsojo autobusą, nes laukė "pagal taisykles" miestelio pakraštyje esančioje stotelėje.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
    Kodėl pvz. Vilniaus mieste nėra tokios betvarkės, kad vairuotojai stotų, o keleiviai lauktų pagal savo susikurtas taisykles?
    Seniau vairuotojai mėgdavo neužsukti į Kelininkų st. žiedą, bet laikui bėgant pradėta stoti. Na ir šiai dienai 57 į Chemijos instituto st. link Bukiškio užsuka "prieš eismą", nes išvažiavimas iš žiedo tiesiog nepritaikytas posūkiui į kairę.

    Visi tokie atvejai dažniausiai kyla ne dėl vairuotojų tingėjimo, o dėl infrastruktūros. Kaip minėjo Raikkonen, arba ten fiziškai netelpama arba stotelių vietos neatitinka realių keleivių poreikių. Priemiestyje daug kur taip yra, kad faktiškai stojama "kur keleiviai laukia".

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Užventyje nebūtina sukiotis, galima apvažiuoti miestelį Šatrijos Raganos - P. Višinskio gatvėmis ir sustoti ant kampo. Bent jau atgal grįžtant į Vilnių kai kurie vairuotojai taip daro. Panašiu principu stotelė apvažiuojama ir tame pačiame maršrute esančiuose Salantuose. O tarkime Sedoje yra labai gerai padaryta - kelio viduryje atsišakoja į kairę nusukanti A juosta su visomis linijomis, rodanti kaip reikia užvažiuoti. Ir ten net didžiausi mėgėjai stoti kitoje kelio pusėje priešais stotelę, yra priversti užvažiuoti į ją. Kodėl pvz. Vilniaus mieste nėra tokios betvarkės, kad vairuotojai stotų, o keleiviai lauktų pagal savo susikurtas taisykles?

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Nemanau, jog kuris vairuotojas nepalauktų einančio keleivio iš "oficialiosios" stotelės iki autobuso. O neužsuka tai dažnai dėl laiko stokos/prastai įrengtų įvažiavimų/užstatymo lengvaisiais automobiliais. Ylakiuose ryte labai panašiu metu atvažiuoja trys autobusai, tai gal ir neblogai, jog žmogus netyčia įlipęs į netinkamą autobusą, po to nepražiopsos tinkamo. Užventyje standartinio dydžio autobusui užsukti į stotelę neįmanoma, Vilkijoje ypač turistiniu sezonu ten statomi lengvieji automobiliai,

    Komentuoti:

Working...
X