Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
O nepagalvoji, kad kamščiai kyla nes į tuos rajonus veža naujų rajonų ir priemesčių vaikus.
- 5 patinka
-
Pirma, ten ir taip mažai jaunų šeimų su vaikais. Antra, tuose rajonuose geresnis VT, daugiau mokyklų ir darželių, todėl argumentas, kad tėvai masiškai vežioja iš tų rajonų yra nepagrįstas.Parašė acetonas Rodyti pranešimąSkiriasi gan nemažai. Mažesnėse sovietinių rajonų gatvelėse per mokinių atostogas kamščiai iš vis išnyksta.
Komentuoti:
-
Skiriasi gan nemažai. Mažesnėse sovietinių rajonų gatvelėse per mokinių atostogas kamščiai iš vis išnyksta.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Nesiskiria palyginamai. Nepainiok žiemos atostogų - tai visai kitas dalykas, taip pat ir vasara ne prie ko.
Komentuoti:
-
Eilinį sykį paistot nesąmones. Automobilių skaičius gatvėse moksleivių atostogų ir neatostogų metu palyginamai skiriasi
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Nieko panašaus. Gatvėse kamščiai nepriklauso nuo atostogų mokyklose ir universitetuose. Žiemos atostogos iš viso nesiskaito, nes tarp Kalėdų ir pirmosiomis N. Metų dienomis daug kas nedirba, o daug kas laksto po PC ir kitur. Užtat būtent moksleivių ir studentų tikrai VT sumažėja. Ypač Saulėtekyje akivaizdžiai tai matosi.
Komentuoti:
-
Gal nuo ugdymo įstaigų priklauso. Aš neatostogaudavau nei rudenį (per Vėlines), nei vasarį. Užtat puikiai pamenu, kad tuo metu nebuvo ir nėra jokių kamščių, gatvės laisvut laisvutėlėsParašė Al1 Rodyti pranešimąNe, moksleivių atostogų metu atostogauja ir studentai. Ir Velykų savaitę. Kitu metu būna tie kamščiai. Vasara ne į temą, nes visi atostogauja.
Komentuoti:
-
Ne, moksleivių atostogų metu atostogauja ir studentai. Ir Velykų savaitę. Kitu metu būna tie kamščiai. Vasara ne į temą, nes visi atostogauja.
Komentuoti:
-
Kamščių Vilniuje visiškai nebūna moksleivių atostogų metu - paskutinę rudens savaitę, vasario vidury, Velykų savaitę (nu ir žinoma vasarą). Tai peršasi išvada, kad didžiausi “kamščiuotojai” yra moksleivių tėveliai, važinėjantys per visą miestą į savo vaikų mokyklas/būrelius. Ne ofisų planktonas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai iš kur gi tie kamščiai Vilniuje tokie, jei jau taip daug ofiso planktono ir vidurinės klasės VT naudojasi? O gal čia kokie ubagai su golpukais, už paskutinius perkantys dyzeliuką ar dujas, užkiša miestą?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Vilniuje tikrai pastebima dalis viduriniosios klasės naudojasi VT, nereik čia nesąmonių tauzyt, o ir pats VT tikrai neblogas ir net pastebimai gerėjantis. Kaune tos viduriniosios klasės pastebimai mažiau.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Tikrai nesąmonė dėl 99%. Pvz., žmona dirba senamiestyje, jie turi tik 1 nemokamą stovėjimo vietą, tai net fiziškai negalėtų visi darbuotojai važiuoti su automobiliais, nebent mokėtų kasdien už stovėjimą.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNesudaro, nereikia pasakų sekti. Lietuvoje taip, jei turi automobilį, tai 99 proc. juo ir važinėja, o ne VT. VT tik retkarčiais, kokiame Vilniuje. Kaune ir Klaipėdoje - abejoju. Taksi kviečia. Vilniuje irgi dažniausiai jei negali automobiliu, sugenda ar važiuoja gerti, tai taksi kviečia. Pažiūrėk prie daugiabučių kas darosi. Nemažai šeimų turi po 2 ar net 3 autombilius. Prie geresnių nuosavų namų taip pat ne po vieną stovi.
Mes irgi turim automobilį, bet juo irgi tik į užmiestį ar parduotuves važiuojam. Sakyti, kad visi, kas turi automobilį, juo važiuoja į darbą, yra netiesa. Yra tokių, ir daug, bet ne 99%.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Dėl kitų lietuvos miestų negaliu kalbėti, bet dėl vilniaus jūs tikrai esate neteisus. Ir taip, automobilius turį. Aš irgi turiu automobilį - bet VT važiuoju dažniau nei automobiliu. O parkavimo problemos (ir parkingų nebuvimas) yra atskira problema. Beje mes kalbam apie viduriniąją klasę, ne prabangių vilų turėtojus.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNesudaro, nereikia pasakų sekti. Lietuvoje taip, jei turi automobilį, tai 99 proc. juo ir važinėja, o ne VT. VT tik retkarčiais, kokiame Vilniuje. Kaune ir Klaipėdoje - abejoju. Taksi kviečia. Vilniuje irgi dažniausiai jei negali automobiliu, sugenda ar važiuoja gerti, tai taksi kviečia. Pažiūrėk prie daugiabučių kas darosi. Nemažai šeimų turi po 2 ar net 3 autombilius. Prie geresnių nuosavų namų taip pat ne po vieną stovi.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nesudaro, nereikia pasakų sekti. Lietuvoje taip, jei turi automobilį, tai 99 proc. juo ir važinėja, o ne VT. VT tik retkarčiais, kokiame Vilniuje. Kaune ir Klaipėdoje - abejoju. Taksi kviečia. Vilniuje irgi dažniausiai jei negali automobiliu, sugenda ar važiuoja gerti, tai taksi kviečia. Pažiūrėk prie daugiabučių kas darosi. Nemažai šeimų turi po 2 ar net 3 autombilius. Prie geresnių nuosavų namų taip pat ne po vieną stovi.
Komentuoti:
-
Kažkokia keista dichotomija čia vystote. Jei turi automobilį tai nesunaudoja VT? Nesąmonė. Teises turiu nuo 18, automobilį tiek pat laiko. VT naudojuosi dažnai ir automobilis yra pagrinde užmiesčio kelionėms (karantino metu ir apsipirkimo kelionėms - prikrauni bagažinę ir užtenka pusantros savaitės).
Sudaro. Ypač piko metu kuomet važiuoja į/iš darbo.Parašė Al1 Rodyti pranešimąJie nesudaro keleivių daugumos. Priešingai, nei V. Europos miestuose. Ir net Lenkijoje keleivių kontingentas VT kitoks nei pas mus. Pas mus VT yra ne lygis ir geriau jau su golpuku, nei VT...
Komentuoti:
-
Jie nesudaro keleivių daugumos. Priešingai, nei V. Europos miestuose. Ir net Lenkijoje keleivių kontingentas VT kitoks nei pas mus. Pas mus VT yra ne lygis ir geriau jau su golpuku, nei VT...
Komentuoti:
-
Nežinau, kiek važiuodavau iki karantino, normalūs žmonės būdavo, o ne, kaip jūs sakote, "kontingentas".
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Niekas čia nieko nehiperbolizuoja. Pagal keleivių kontingenta aiškiai matosi, kas sudaro didžiąją dalį keleivių.
Komentuoti:
-
Nereikia hiperbolizuot, kaip jau sakiau, mano dauguma pažįstamų į darbą važiuoja VT. Vienas net specialiai nustojo su automobiliu važinėt ir pakeitė darbą, kai tas netoli Lentvario išsikėlė.Parašė Al1 Rodyti pranešimąOfiso planktonas sudaro tikrai nedidelę dalį keleivių. Jei gyvena kažkur netoli darbo, tai taip, gali 2-3 stoteles pavažiuoti VT geru oru...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Užtat kitas momentas. Jau dabar ES pradėjo verkti, kad pagal apklausas, net ir pasibaigus visiems karantinams ir nugalėjus koroną, žmonės nežada grįžti į VT. Dalis žada keliauti VT mažiau, o apie 15 procentų buvusių VT keleivių iš viso naudotis automobiliais... Tai VT sistemai būtų didelis smūgis. Atsiritimas į 80-uosius... Lietuvoje atsiritimo jokio nebūtų, o dar vienas nuoseklaus VT nykimo etapas.
Komentuoti:
Komentuoti: