Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • acetonas
    replied
    O nepagalvoji, kad kamščiai kyla nes į tuos rajonus veža naujų rajonų ir priemesčių vaikus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Skiriasi gan nemažai. Mažesnėse sovietinių rajonų gatvelėse per mokinių atostogas kamščiai iš vis išnyksta.
    Pirma, ten ir taip mažai jaunų šeimų su vaikais. Antra, tuose rajonuose geresnis VT, daugiau mokyklų ir darželių, todėl argumentas, kad tėvai masiškai vežioja iš tų rajonų yra nepagrįstas.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Skiriasi gan nemažai. Mažesnėse sovietinių rajonų gatvelėse per mokinių atostogas kamščiai iš vis išnyksta.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nesiskiria palyginamai. Nepainiok žiemos atostogų - tai visai kitas dalykas, taip pat ir vasara ne prie ko.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Eilinį sykį paistot nesąmones. Automobilių skaičius gatvėse moksleivių atostogų ir neatostogų metu palyginamai skiriasi

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nieko panašaus. Gatvėse kamščiai nepriklauso nuo atostogų mokyklose ir universitetuose. Žiemos atostogos iš viso nesiskaito, nes tarp Kalėdų ir pirmosiomis N. Metų dienomis daug kas nedirba, o daug kas laksto po PC ir kitur. Užtat būtent moksleivių ir studentų tikrai VT sumažėja. Ypač Saulėtekyje akivaizdžiai tai matosi.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ne, moksleivių atostogų metu atostogauja ir studentai. Ir Velykų savaitę. Kitu metu būna tie kamščiai. Vasara ne į temą, nes visi atostogauja.
    Gal nuo ugdymo įstaigų priklauso. Aš neatostogaudavau nei rudenį (per Vėlines), nei vasarį. Užtat puikiai pamenu, kad tuo metu nebuvo ir nėra jokių kamščių, gatvės laisvut laisvutėlės

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne, moksleivių atostogų metu atostogauja ir studentai. Ir Velykų savaitę. Kitu metu būna tie kamščiai. Vasara ne į temą, nes visi atostogauja.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai iš kur gi tie kamščiai Vilniuje tokie, jei jau taip daug ofiso planktono ir vidurinės klasės VT naudojasi? O gal čia kokie ubagai su golpukais, už paskutinius perkantys dyzeliuką ar dujas, užkiša miestą?
    Kamščių Vilniuje visiškai nebūna moksleivių atostogų metu - paskutinę rudens savaitę, vasario vidury, Velykų savaitę (nu ir žinoma vasarą). Tai peršasi išvada, kad didžiausi “kamščiuotojai” yra moksleivių tėveliai, važinėjantys per visą miestą į savo vaikų mokyklas/būrelius. Ne ofisų planktonas.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Vilniuje tikrai pastebima dalis viduriniosios klasės naudojasi VT, nereik čia nesąmonių tauzyt, o ir pats VT tikrai neblogas ir net pastebimai gerėjantis. Kaune tos viduriniosios klasės pastebimai mažiau.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nesudaro, nereikia pasakų sekti. Lietuvoje taip, jei turi automobilį, tai 99 proc. juo ir važinėja, o ne VT. VT tik retkarčiais, kokiame Vilniuje. Kaune ir Klaipėdoje - abejoju. Taksi kviečia. Vilniuje irgi dažniausiai jei negali automobiliu, sugenda ar važiuoja gerti, tai taksi kviečia. Pažiūrėk prie daugiabučių kas darosi. Nemažai šeimų turi po 2 ar net 3 autombilius. Prie geresnių nuosavų namų taip pat ne po vieną stovi.
    Tikrai nesąmonė dėl 99%. Pvz., žmona dirba senamiestyje, jie turi tik 1 nemokamą stovėjimo vietą, tai net fiziškai negalėtų visi darbuotojai važiuoti su automobiliais, nebent mokėtų kasdien už stovėjimą.
    Mes irgi turim automobilį, bet juo irgi tik į užmiestį ar parduotuves važiuojam. Sakyti, kad visi, kas turi automobilį, juo važiuoja į darbą, yra netiesa. Yra tokių, ir daug, bet ne 99%.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai iš kur gi tie kamščiai Vilniuje tokie, jei jau taip daug ofiso planktono ir vidurinės klasės VT naudojasi? O gal čia kokie ubagai su golpukais, už paskutinius perkantys dyzeliuką ar dujas, užkiša miestą?
    Paskutinis taisė Al1; 2020.12.31, 11:25.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nesudaro, nereikia pasakų sekti. Lietuvoje taip, jei turi automobilį, tai 99 proc. juo ir važinėja, o ne VT. VT tik retkarčiais, kokiame Vilniuje. Kaune ir Klaipėdoje - abejoju. Taksi kviečia. Vilniuje irgi dažniausiai jei negali automobiliu, sugenda ar važiuoja gerti, tai taksi kviečia. Pažiūrėk prie daugiabučių kas darosi. Nemažai šeimų turi po 2 ar net 3 autombilius. Prie geresnių nuosavų namų taip pat ne po vieną stovi.
    Dėl kitų lietuvos miestų negaliu kalbėti, bet dėl vilniaus jūs tikrai esate neteisus. Ir taip, automobilius turį. Aš irgi turiu automobilį - bet VT važiuoju dažniau nei automobiliu. O parkavimo problemos (ir parkingų nebuvimas) yra atskira problema. Beje mes kalbam apie viduriniąją klasę, ne prabangių vilų turėtojus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nesudaro, nereikia pasakų sekti. Lietuvoje taip, jei turi automobilį, tai 99 proc. juo ir važinėja, o ne VT. VT tik retkarčiais, kokiame Vilniuje. Kaune ir Klaipėdoje - abejoju. Taksi kviečia. Vilniuje irgi dažniausiai jei negali automobiliu, sugenda ar važiuoja gerti, tai taksi kviečia. Pažiūrėk prie daugiabučių kas darosi. Nemažai šeimų turi po 2 ar net 3 autombilius. Prie geresnių nuosavų namų taip pat ne po vieną stovi.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Kažkokia keista dichotomija čia vystote. Jei turi automobilį tai nesunaudoja VT? Nesąmonė. Teises turiu nuo 18, automobilį tiek pat laiko. VT naudojuosi dažnai ir automobilis yra pagrinde užmiesčio kelionėms (karantino metu ir apsipirkimo kelionėms - prikrauni bagažinę ir užtenka pusantros savaitės).

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Jie nesudaro keleivių daugumos. Priešingai, nei V. Europos miestuose. Ir net Lenkijoje keleivių kontingentas VT kitoks nei pas mus. Pas mus VT yra ne lygis ir geriau jau su golpuku, nei VT...
    Sudaro. Ypač piko metu kuomet važiuoja į/iš darbo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jie nesudaro keleivių daugumos. Priešingai, nei V. Europos miestuose. Ir net Lenkijoje keleivių kontingentas VT kitoks nei pas mus. Pas mus VT yra ne lygis ir geriau jau su golpuku, nei VT...

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Nežinau, kiek važiuodavau iki karantino, normalūs žmonės būdavo, o ne, kaip jūs sakote, "kontingentas".

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Niekas čia nieko nehiperbolizuoja. Pagal keleivių kontingenta aiškiai matosi, kas sudaro didžiąją dalį keleivių.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ofiso planktonas sudaro tikrai nedidelę dalį keleivių. Jei gyvena kažkur netoli darbo, tai taip, gali 2-3 stoteles pavažiuoti VT geru oru...
    Nereikia hiperbolizuot, kaip jau sakiau, mano dauguma pažįstamų į darbą važiuoja VT. Vienas net specialiai nustojo su automobiliu važinėt ir pakeitė darbą, kai tas netoli Lentvario išsikėlė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Užtat kitas momentas. Jau dabar ES pradėjo verkti, kad pagal apklausas, net ir pasibaigus visiems karantinams ir nugalėjus koroną, žmonės nežada grįžti į VT. Dalis žada keliauti VT mažiau, o apie 15 procentų buvusių VT keleivių iš viso naudotis automobiliais... Tai VT sistemai būtų didelis smūgis. Atsiritimas į 80-uosius... Lietuvoje atsiritimo jokio nebūtų, o dar vienas nuoseklaus VT nykimo etapas.

    Komentuoti:

Working...
X