Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
+ Ir mažas pajamas gaunantys žmonės Lietuvoje gali turėti ir išlaikyti privatų automobilį ir skųstis, kad su VT jiem nepatogu
- 1 patinka
-
Aš visiškai suprantu tuos, kurių ir namai, ir darbas, ir mokymo įstaigos yra šalia dažnai kursuojančių maršrutų. Tai tokius žmones apklausus, aišku, kad jie pasakys, jog viskas jiems gerai. Bet yra ir tie, kurie mielai naudotųsi VT, bet negali, nes elementariai gerbia save ir savo laiką. Man į/iš darbo automobiliu 15 min, viešuoju - minimum 50 minučių. Kitu maršrutu, kuriuo laikinai važinėju kasdien – į/iš objekto 30 min. automobiliu, viešuoju 1 h 10 min. minimum. Visi objektai nėra kur nors individualių namų kvartaluose, jie gana tankiai gyvenamose/daug įstaigų turinčiose vietose.
Tai visiškai pritariu mantasm – VT pirma turi būti patogus. Jei jis taps nemokamas, aš vis tiek važiuosiu automobiliu, nes man rūpi ne kaina, o laikas.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Labai didelę dalį tų kamštyje stovinčių automobilių sudaro atvykusieji ne iš Vilniaus ir nemažą dalį vykstančių už Vilniaus ribų. O vis intensyvėjanti vilnelizacija tik didins tuos kamščius, nes susisiekimas su užmiesčiu yra per daug nepatogus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kalvarijų gatvė užkišta pagrinde ne kalvarijų gatvės gyventojų.Parašė ifl Rodyti pranešimą
1G važiuoja dažnai ir gerai (centrą pasieki greičiau nei su automobiliu). Vis tiek Kalvarijų gatvėje kamštis. Autobuse beveik visada pilna žmonių. Bet persodinus dar dalį, galėtų važinėti kas 5 min, vietoj dabartinių 8 - 10. Tas pats pasakytina ir apie 2G.
Ne, būtent kurs spaudimą dėti ir važiuoti SUV'u. Apie asmeninę taršą beveik niekas niekada negalvoja. Visada teršia "kiti".Parašė ifl Rodyti pranešimą
Idealiai netarnaujantis VT sąmoningoje visuomenėje kurs spaudimą padaryti jį geresnį, o ne sakyti, velniop viską, važiuoju su SUV'u, mano teisė (teršti)! Kažkada buvo teisė šiukšles ir išmatas išpilti po langais, bet išaugom.
Tai va, kai 2/10 (tas 1 balas tam, kad visgi važiuoja o ne vietoje stovi) VT yra vertinamas 7/10 tai net nesuvokiama problema.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Labai gerai. Aš irgi vertinu panašiai 7 - 8 (aukštesniam balui per mažai dar dedikuotų A juostų, todėl auto užstringa kamsčiuose, kartu su nemokamumu pakeltų iki 9). O čia visi nevažinėjantys skundžiasi, koks jis blogas, ir todėl neįmanoma juo naudotis.
Aš tai matau kad tiek maršrutų kiekis tiek dažnumasp rieš 5 metus buvo didenis, o VT priemonių amžius, ypač troleibūsų toliau sensta.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Arba jie mato viską istoriškai, kokia situacija buvo prieš 10 metų, kai dar nebuvo greitųjų autobusų, arba vėliau, kai dar nebuvo dedikuotų jiems juostų? Per 10 metų įvyko didžiulis pokytis. Jei tuo metu negyvenote Vilniuje, tai ir nesuprasite pokyčio dydžio. Tai, kas man užtrukdavo įveikti 40min, dabar dažnu atveju įveikiu per 15.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Santariškės - Stotis rytinio piko metu. Labai gaila, kad ne visur buvo pasinaudota Kalvarijų gatvės praktika ir kokioje Šeimyniškių gatvėje toliau tenka stovėti bendrame kamštyje.Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Konkretų maršrutą galima? Kur keliavimo laikas būtų sumažėjęs 25 minutėmis.
Komentuoti:
-
Konkretų maršrutą galima? Kur keliavimo laikas būtų sumažėjęs 25 minutėmis.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Arba jie mato viską istoriškai, kokia situacija buvo prieš 10 metų, kai dar nebuvo greitųjų autobusų, arba vėliau, kai dar nebuvo dedikuotų jiems juostų? Per 10 metų įvyko didžiulis pokytis. Jei tuo metu negyvenote Vilniuje, tai ir nesuprasite pokyčio dydžio. Tai, kas man užtrukdavo įveikti 40min, dabar dažnu atveju įveikiu per 15.
Komentuoti:
-
Teisingai, šitą pamiršau, o ir nelabai mano maršrutas. Dar anksčiau nusileisti Ukmergės gatve būdavo greičiau.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Kalvarijų gatvė per kamščius. Autobusas turi savo juostą.
Komentuoti:
-
Arba jie mato viską istoriškai, kokia situacija buvo prieš 10 metų, kai dar nebuvo greitųjų autobusų, arba vėliau, kai dar nebuvo dedikuotų jiems juostų? Per 10 metų įvyko didžiulis pokytis. Jei tuo metu negyvenote Vilniuje, tai ir nesuprasite pokyčio dydžio. Tai, kas man užtrukdavo įveikti 40min, dabar dažnu atveju įveikiu per 15.Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Nepsaisant tokios apklausos netobulumo, šiuo atveju kritika VVT keleiviams, kurie dėl vienokių ar kitokių socialinių aplinkybių neturi suvokimo, koks turėtų būti VT ar koks bent galėtų būti VVT su nedidelėmis bet svarbiomis pertvarkomis.Paskutinis taisė ifl; 2023.12.20, 13:27.
Komentuoti:
-
Kalvarijų gatvė per kamščius. Autobusas turi savo juostą.Parašė Kecal Rodyti pranešimąAš Vilniuje kol kas dar turbūt nematęs, kad VT kur nors galėčiau nuvažiuoti greičiau nei automobiliu. Dažnesnė situacija, kad pėsčiomis nueinu greičiau, nei autobusu nuvažiuočiau.
Komentuoti:
-
Aš Vilniuje kol kas dar turbūt nematęs, kad VT kur nors galėčiau nuvažiuoti greičiau nei automobiliu. Dažnesnė situacija, kad pėsčiomis nueinu greičiau, nei autobusu nuvažiuočiau.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Nepsaisant tokios apklausos netobulumo, šiuo atveju kritika VVT keleiviams, kurie dėl vienokių ar kitokių socialinių aplinkybių neturi suvokimo, koks turėtų būti VT ar koks bent galėtų būti VVT su nedidelėmis bet svarbiomis pertvarkomis.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Čia kam kritika? Miestiečiams, kuriems jau dabar patinka VT? Ar valdžiai, kuri padarė, kad tas VT, kuris yra dabar, pasirodo, būtų patrauklus juo besinaudojantiems?
Man labai džiugu, kad 80% žmonių, besinaudojančiu VT, juo džiaugiasi. Fenomenalus ir mane patį stebinantis rezultatas, sakyčiau.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Puiku, reikia plėsti VT pasiekiamumą ir maršrutus, kad ir jūs galėtumėte patogiai naudotis. Dėl automobilio už Vilniaus ribų sutinku, nes logiška, kad VT negali būti į visas įmanomas puses išsidraikius Vilniui.Parašė Kecal Rodyti pranešimąKą reiškia naudojasi, nesinaudoja? Aš kai galiu, naudojuosi. Bėda, kad dažnai negaliu – nei stotelės priimtinu atstumu, nei maršrutai protingai sudėlioti, nei reisai pakankamai dažni. Kartais dar ir fiziškai netelpu. O automobilio bet kokiu atveju reikia, nes už Vilniaus ribų VT išvis neegzistuoja.
Aš kritikavau žmones, kurie vis tiek nesinaudoja VT, nors esama paslauga yra gera ar net geresnė nei su auto laiko atžvilgiu. Kokia nors Maksva yra idealus tokios mąstysenos pavyzdys. Turi nerealų metro, bet juo dalis žmonių nevažinėja, nes ne lygis. Geriau su auto 3h kamščiuose leist ir kitus nuodyt.Paskutinis taisė ifl; 2023.12.20, 13:20.
Komentuoti:
-
Ką reiškia naudojasi, nesinaudoja? Aš kai galiu, naudojuosi. Bėda, kad dažnai negaliu – nei stotelės priimtinu atstumu, nei maršrutai protingai sudėlioti, nei reisai pakankamai dažni. Kartais dar ir fiziškai netelpu. O automobilio bet kokiu atveju reikia, nes už Vilniaus ribų VT išvis neegzistuoja.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Kas naudojasi - džiaugiasi, kas nesidžiaugia - nesinaudoja...Parašė ifl Rodyti pranešimąČia kam kritika? Miestiečiams, kuriems jau dabar patinka VT? Ar valdžiai, kuri padarė, kad tas VT, kuris yra dabar, pasirodo, būtų patrauklus juo besinaudojantiems?
Man labai džiugu, kad 80% žmonių, besinaudojančiu VT, juo džiaugiasi. Fenomenalus ir mane patį stebinantis rezultatas, sakyčiau.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Čia kam kritika? Miestiečiams, kuriems jau dabar patinka VT? Ar valdžiai, kuri padarė, kad tas VT, kuris yra dabar, pasirodo, būtų patrauklus juo besinaudojantiems?Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Jei netyčia neliktų supuvusių Škodų, tai ir visi 11-12 balų būtų. Laimei, kad miestų plėtra vyksta ne pagal būrų vertinimus. Nelaimei, Vilniaus atveju, idiotų savivaldybėje.
Man labai džiugu, kad 80% žmonių, besinaudojančiu VT, juo džiaugiasi. Fenomenalus ir mane patį stebinantis rezultatas, sakyčiau.
Komentuoti:
-
Jei netyčia neliktų supuvusių Škodų, tai ir visi 11-12 balų būtų. Laimei, kad miestų plėtra vyksta ne pagal būrų vertinimus. Nelaimei, Vilniaus atveju, idiotų savivaldybėje.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Labai gerai. Aš irgi vertinu panašiai 7 - 8 (aukštesniam balui per mažai dar dedikuotų A juostų, todėl auto užstringa kamsčiuose, kartu su nemokamumu pakeltų iki 9). O čia visi nevažinėjantys skundžiasi, koks jis blogas, ir todėl neįmanoma juo naudotis.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Žinoma, galėtų tik kaip Paryžius padaryt daugiau pėsčiųjų gatvių. Automobilių srauto apribojimas senamiestyje buvo geras žingsnis teisinga walkable cities linkme. Pernelyg paprasta dabar pasistatyti automobilį prie pat durų.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tai va, viskas gerai su tuo Vilniaus VT. Nieko nereikia tvarkyti. Naudotojai patenkinti. Teisingai savivaldybė daro. Kam čia leist be reikalo pinigus, jei ir taip viskas gerai.Paskutinis taisė ifl; 2023.12.20, 12:51.
Komentuoti:
-
Tai va, viskas gerai su tuo Vilniaus VT. Nieko nereikia tvarkyti. Naudotojai patenkinti. Teisingai savivaldybė daro. Kam čia leist be reikalo pinigus, jei ir taip viskas gerai.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Labai gerai. Aš irgi vertinu panašiai 7 - 8 (aukštesniam balui per mažai dar dedikuotų A juostų, todėl auto užstringa kamsčiuose, kartu su nemokamumu pakeltų iki 9). O čia visi nevažinėjantys skundžiasi, koks jis blogas, ir todėl neįmanoma juo naudotis.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Labai gerai. Aš irgi vertinu panašiai 7 - 8 (aukštesniam balui per mažai dar dedikuotų A juostų, todėl auto užstringa kamsčiuose, kartu su nemokamumu pakeltų iki 9). O čia visi nevažinėjantys skundžiasi, koks jis blogas, ir todėl neįmanoma juo naudotis.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Dabar naujausių duomenų nerandu, bet vilniečiai 2019 metais viešąjį transportą vertino 8/10
Paskutinis taisė ifl; 2023.12.20, 11:41.
Komentuoti:
-
Dabar naujausių duomenų nerandu, bet vilniečiai 2019 metais viešąjį transportą vertino 8/10Parašė ifl Rodyti pranešimą
Talinas kažkaip išgyvena, o 83% taliniečių yra patenkinti esamo VT kokybe.
Komentuoti:
Komentuoti: