Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ifl
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Aš manau kad žmonės viešuoju transportu nemaža dalimi nevažinėja dėl užmiestinių kelionių. Nes jei nori nors kažkiek patogiau keliauti po Lietuvą ir artimiausią užmiestį (o lietuviai pagal mobilumą užima vienas iš aukščiausių pozicijų ES), privalai turėti automobilį. Faktiškai be alternatyvų. O tada jau, jei jau taip ar kitaip turi automobilį, keliausi su juo į darbą nes why not, didžiąją dalį jo išlaidų (paskola, techninis aptarnavimas pas autorizuotą dilerį, padangos, draudimas ir KASKO) vistiek esi jau susimokėjęs. Kas tie 15 km į darbą į abi puses (atmetus kitas automobilio išlaidas), tai viso labo kokia 1.8 eur degalams - beveik tiek pat kiek viešuoju transportu, kai komfortas/greitis nepalyginimas. Ir net pabrangęs kuras čia mažai ką pakeis. Čia principe pagal save sprendžiu - pats į darbą važinėju su mašina (žiemą, vasarą, kai geras oras, vis dėl to labiau vaikštau), nes why not, jau ir taip sumoku už mašinos priežiūrą, draudimą ir parkingą, tai ko nesinaudoti.
    O jei kuras taptų 4 - 6 eurai ir atspindėtų realią kuro kainą, vis dar nepagalvotumėte apie ekonomiškesnes alternatyvas?

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Dabartinė klimato kaita yra industrinės revoliucijos pasekmė.
    Taip, industrinė revoliucija sudarė prielaidas CO2 išmetimui atsirasti, tačiau tiek, kiek dabar išmetama CO2 yra besaikio vartojimo (kapitalistinės konsumeristinės visuomenės) padarinys.

    Click image for larger version  Name:	CO2_emissions_vs_concentrations_1751-2019_620.gif Views:	0 Size:	13,3 kB ID:	2097955
    Didžiausią sudedamąją dalį viso transporto sudaro, kaip visiems žinoma, lengvųjų automobilių transportas.

    Click image for larger version  Name:	transport-carbon-dioxide-emissions-breakdown.png Views:	0 Size:	67,1 kB ID:	2097956

    Todėl pereiti prie VT yra būtina ir kuo greičiau.


    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Galima būtų ilgai filosofuoti kas geriau. Bet kokiu atveju, tokio varianto neįvesi be totalitarinio ekofašistinio režimo. Einant per švietimą irgi pirma reikės tokio pačio režimo norint netrukdomai varyt atitinkamą propagandą.
    O jei kažkam susišviestų, jog šiukšlių išvežimo servisas ar centrinė kanalizacija nepernelyg kokybiška (nešt, rūšiuot, dar valyt, vandenį leist), todėl viską verčiu pro balkoną? CO2 beatodairiškas leidimas yra lygiai toks pat barbarizmas, tik mes nepribrendę to suprasti, nes tokio barbarizmo užkardymas mums kelia diskomfortą (mano teisė teršti!!!) ir todėl bus populistų išvadintas fašizmu. Reikia pasidomėti ar istoriškai nebuvo kokių nors riaušių už priverstinę kanalizaciją ir vandentiekio mokestį. Būtų puikus analogas.


    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Nes tamstai buvo siūlyta pirma padaryt kokybišką VT, kuris perspjautų asmeninį transportą patogumu. Bet tas buvo nepakankamai dvasinga ar dar kas ir netiko.


    Tada VT važiuotų tik populiariausiu metu. Visada dalis maršrutų bus nepelningi. Ar geografiškai, ar laike. O pasiliekant tik juos didės poreikis kitokiems mobilumo sprendimams.


    Aš esu už kokybišką VT, nes pats juo naudojuosi. 1G jau dabar ganėtinai gerai tenkina mano poreikius. O į VT persėsti reikia jau dabar, o ne laukti dar 20 metų ir toliau daryti neatitaisomą žalą aplinkiniams ir ateities kartoms. Fašistai verčia važiuoti VT ir nebeįleidžia į miestą mano Humvee, boohoo!

    Jau sakiau, kad nevažiuotų tik populiariausiu metu, nes būtų subsidijuojamas savivaldybių.(t.y. daroma taip, kaip ir dabar). Maršrutams būtų galima padaryti OA su fiksuota keleivio krepšelio kaina, taip numušant keleivio krepšelio kainą savivaldybėms dėl tiekėjų konkurencijos (rinkos liberalizavimas), o ne turėti monopolines neefektyvias įmones nei kainos, nei paslaugų prasme.
    Paskutinis taisė ifl; 2023.12.19, 19:15.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Aš manau kad žmonės viešuoju transportu nemaža dalimi nevažinėja dėl užmiestinių kelionių. Nes jei nori nors kažkiek patogiau keliauti po Lietuvą ir artimiausią užmiestį (o lietuviai pagal mobilumą užima vienas iš aukščiausių pozicijų ES), privalai turėti automobilį. Faktiškai be alternatyvų. O tada jau, jei jau taip ar kitaip turi automobilį, keliausi su juo į darbą nes why not, didžiąją dalį jo išlaidų (paskola, techninis aptarnavimas pas autorizuotą dilerį, padangos, draudimas ir KASKO) vistiek esi jau susimokėjęs. Kas tie 15 km į darbą į abi puses (atmetus kitas automobilio išlaidas), tai viso labo kokia 1.8 eur degalams - beveik tiek pat kiek viešuoju transportu, kai komfortas/greitis nepalyginimas. Ir net pabrangęs kuras čia mažai ką pakeis. Čia principe pagal save sprendžiu - pats į darbą važinėju su mašina (žiemą, vasarą, kai geras oras, vis dėl to labiau vaikštau), nes why not, jau ir taip sumoku už mašinos priežiūrą, draudimą ir parkingą, tai ko nesinaudoti.
    Gyvenant Vilniuje, turbūt tėra 2 vietos, dėl kurių VT kritikuojamas - tai Šnipiškės ir Markučiai. Čia problema ta, kad juos statant nebuvo suprojektuoto kokybiško viešojo transporto, dabar tie rajonai tebesiplečia iki negalėjimo. Bet naujakuriai jau atvyko su mašinomis iš anksčiau, o ne įsigijo jas tada, kai pamatė, kad nėra visaverčių maršrutų. Nesuprantu kur problema. Senos statybos rajonai manau pakankamai gerai pasiekiami, tereikia nebijoti daryti persėdimų - kartais ir susikombinavus su 3-4 persėdimais gausis greičiau, negu 15 minučių laukti tiesioginio maršruto. Gal ne visi žmonės, ypač - atvykėliai iš kaimų, tikrai nežino galimybių, kurias atveria persėdimas. Man nesuprantama, kaip gyvenant vietose, kur maršrutų daug, ersikerta daug linijų (pvz. Spaudos rūmai, Antakalnis, Pašilaičiai) - kaip pro tas vietas kursuojantį VT galite vadinti "tragišku"? Taip, iš visur į visur nenuvyksi, Geležinio Vilko g. maršrutų nebuvimas - problema. Tobulinti yra ką.
    Aš tai automobiliu nesinaudočiau, nes labai bijau AN protokolų. Turbūt retas vairuojantis žmogus gyvenime nėra gavęs nė vieno jų - ar tai už greitį, ar pasistatymą draudžiamoje vietoje. Paskui dar pamirši apdrausti, ieškoti, kas ir kaip pakeis tau padangas. O kur dar techniniai dalykai - visokio tepalo lygio tikrinimas. Gerai, yra autoservisai, bet ten, jei mato, kad nieko nenusimanai apie techniką, tai naudodamiesi tuo, kad neišmanai kas ir kaip, specialiai pripaišys daugiau gedimų, kad numelžti daugiau pinigų.
    Bet kas dar atgraso važioti VT - keleivių kontrolė. Jei su mašina didžiausia tikimybė nusižengti - ANK 416, 417 straipsniai, tai keliaujant VT - kontrolierių "arkliukas" - 446 straipsnis "Važiavimas be bilieto...". T.y. aš, prasitesęs mėnesinį bilietėlį, pirmiausia patikrinu priešais esančią stotelę, ar ten nelaukia kontrolė, tada grįžtu atgal, pasižymiu, ir palaukiu kelias dienas nevažiuodamas, pakol duomenys apie bilieto galiojimą tampa matomi ne tik komposteryje, bet ir JUDU savitarnoje. Nes, girdėjau, jie gali prisiknisti, net jei bilietas pažymėtas per vėlai - nespėjai prasibrauti iki komposterio, ar praėjo mažiau nei 2 minutės iki nuvažiavimo iki stotelės, kur laukia jie. O dar sako, kad į kontrolieres priėmė ukrainiečių, kurios, sako, kažkokios nemandagios. Ir įsivaizduok, kaip tave nusižengimu apkaltinti teisę įgyja asmuo, neturintis lietuviško asmens kodo. Gerai, kad yra kontrolės bilietas, tad ne mažiau svarbu prie savęs turėti banko kortelę ir bent 8 eur likutį. Tiesa, jei tau pasakytų, kad tavo bilietas negalioja, nes neva pažymėjai per vėlai, vis tiek būtų gaila atiduoti tuos 8 eurus tam bilietui. Nes kitaip storas kaip 3 drabužių spinta kontrolierius uždės tau antrankius, nusives į raudonąjį autobusiuką ir paleis jau apsižliumbusį su protokolu rankoje, kuris tavo biografijoje išliks visą gyvenimą.
    Dėl kaimo vietovių, tikrai prastokai, pvz. Širvintų r. yra toks Mančiušėnų kaimas - į jį yra autobusas iš Širvintų 6:00 val. ir iš to kaimo atgal į rajono centrą, tačiau sugrįžti į tą kaimą tą pačią dieną įmanoma tik trečiadienį. Atsakymas iš jų savivaldybės pritrenkė - pasiūlė tenkintis maršrutu iki Gelvonų, nuo kurių dar ~5 km pėsčiomis.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą
    Vakarietiškos masės jau tą padarė ir dabartinė klimato kaita yra tų sprendimų (80'ujų neoliberalizmo) pasekmė.
    Dabartinė klimato kaita yra industrinės revoliucijos pasekmė.

    Parašė ifl Rodyti pranešimą
    "Valgyk šūdą vardan bendro gėrio" yra daug geriau nei "po manęs nors ir tvanas".
    Galima būtų ilgai filosofuoti kas geriau. Bet kokiu atveju, tokio varianto neįvesi be totalitarinio ekofašistinio režimo. Einant per švietimą irgi pirma reikės tokio pačio režimo norint netrukdomai varyt atitinkamą propagandą.

    Parašė ifl Rodyti pranešimą
    Labai įdomu, kodėl toks minties šuolis nuo mano minties apie nemokamą VT, skirtą perkelti kuo daugiau automobilistų, iki pelningo VT. Du skirtingi modeliai. Miestų VT neturėtų orientuotis į pelną, mano nuomone, nes jo tikslas numeris 1 yra ne pelno generavimas, o automobilių transporto mažinimas, kaip taršos šaltinio, atsakingo už 30% visų šiltnamio dujų.
    Nes tamstai buvo siūlyta pirma padaryt kokybišką VT, kuris perspjautų asmeninį transportą patogumu. Bet tas buvo nepakankamai dvasinga ar dar kas ir netiko.

    Parašė ifl Rodyti pranešimą
    Tuo tarpu tarpmiestinis VT (traukiniai), galėtų būti ir pelningas, ir ekonomiškesnis nei automobilis tuo pačiu metu.
    Dalis VT esamomis rinkos sąlygomis jau dabar galėtų būti/yra pelninga. Dalis nepelningumo kyla iš esamų transporto įmonių neefektyvaus valdymo, dar kita dalis iš to, kad maršrutai nebus pelningi apskritai niekada su esamais srautais ir veikia tik kaip public service iš dotacijų.
    Tada VT važiuotų tik populiariausiu metu. Visada dalis maršrutų bus nepelningi. Ar geografiškai, ar laike. O pasiliekant tik juos didės poreikis kitokiems mobilumo sprendimams.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Aš manau kad žmonės viešuoju transportu nemaža dalimi nevažinėja dėl užmiestinių kelionių. Nes jei nori nors kažkiek patogiau keliauti po Lietuvą ir artimiausią užmiestį (o lietuviai pagal mobilumą užima vienas iš aukščiausių pozicijų ES), privalai turėti automobilį. Faktiškai be alternatyvų. O tada jau, jei jau taip ar kitaip turi automobilį, keliausi su juo į darbą nes why not, didžiąją dalį jo išlaidų (paskola, techninis aptarnavimas pas autorizuotą dilerį, padangos, draudimas ir KASKO) vistiek esi jau susimokėjęs. Kas tie 15 km į darbą į abi puses (atmetus kitas automobilio išlaidas), tai viso labo kokia 1.8 eur degalams - beveik tiek pat kiek viešuoju transportu, kai komfortas/greitis nepalyginimas. Ir net pabrangęs kuras čia mažai ką pakeis. Čia principe pagal save sprendžiu - pats į darbą važinėju su mašina (žiemą, vasarą, kai geras oras, vis dėl to labiau vaikštau), nes why not, jau ir taip sumoku už mašinos priežiūrą, draudimą ir parkingą, tai ko nesinaudoti.
    Paskutinis taisė Maalinauskas; 2023.12.19, 17:57.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Vakarietiškos aktyvios individualistinės masės susiras sau sprendimus bei išrinks politikus, kurie netrukdys tiems sprendimams.

    Sprendimas „valgyk šūdą vardan bendro gėrio“ ir yra rusiškas variantas. Nuo senų laikų veikęs tiek jų kaimuose, tiek vėliau kolchozuose. Kartais ten valgantys šūdą nuverčia negerus bojarinus kaip tamsta svajoja. Bet kaip matom iš to nieko nesigauna. Ir ratas sukasi iš naujo.

    Kitas vakarietiškas variantas yra čia ir dabar pasiūlyti kokybiškesnę alternatyvą kuri perspjauna kitus sprendimo variantus. Nes kaip suprantu tamstos idėja yra, kad net nebelikus asmeninio transporto VT būtų „pelningas“, o ne patogus ir nuvežantis visur ir bet kada. T.y. gyvenk šūde vardan bendro gėrio, rink valdžią kuri kažką pakeis, tada toliau gyvenk šūde galvodamas apie bendrą gėrį. Toks dvasingos dūšios gyvenimas
    Vakarietiškos masės jau tą padarė ir dabartinė klimato kaita yra tų sprendimų (80'ujų neoliberalizmo) pasekmė. "Valgyk šūdą vardan bendro gėrio" yra daug geriau nei "po manęs nors ir tvanas".


    Labai įdomu, kodėl toks minties šuolis nuo mano minties apie nemokamą VT, skirtą perkelti kuo daugiau automobilistų, iki pelningo VT. Du skirtingi modeliai. Miestų VT neturėtų orientuotis į pelną, mano nuomone, nes jo tikslas numeris 1 yra ne pelno generavimas, o automobilių transporto mažinimas, kaip taršos šaltinio, atsakingo už 30% visų šiltnamio dujų.

    Tuo tarpu tarpmiestinis VT (traukiniai), galėtų būti ir pelningas, ir ekonomiškesnis nei automobilis tuo pačiu metu.

    Dalis VT esamomis rinkos sąlygomis jau dabar galėtų būti/yra pelninga. Dalis nepelningumo kyla iš esamų transporto įmonių neefektyvaus valdymo, dar kita dalis iš to, kad maršrutai nebus pelningi apskritai niekada su esamais srautais ir veikia tik kaip public service iš dotacijų.
    Paskutinis taisė ifl; 2023.12.19, 17:02.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Mes gyvename demokratijoje, tik masės, jų švietimas ir tiesioginis aktyvus dalyvavimas spaudžiant politikus bei pavyzdžio rodymas gali padėti kažką išspręsti. Nesant aktyvių masių vyrauja politinis feudalizmas aka Rusija.
    Vakarietiškos aktyvios individualistinės masės susiras sau sprendimus bei išrinks politikus, kurie netrukdys tiems sprendimams.

    Sprendimas „valgyk šūdą vardan bendro gėrio“ ir yra rusiškas variantas. Nuo senų laikų veikęs tiek jų kaimuose, tiek vėliau kolchozuose. Kartais ten valgantys šūdą nuverčia negerus bojarinus kaip tamsta svajoja. Bet kaip matom iš to nieko nesigauna. Ir ratas sukasi iš naujo.

    Kitas vakarietiškas variantas yra čia ir dabar pasiūlyti kokybiškesnę alternatyvą kuri perspjauna kitus sprendimo variantus. Nes kaip suprantu tamstos idėja yra, kad net nebelikus asmeninio transporto VT būtų „pelningas“, o ne patogus ir nuvežantis visur ir bet kada. T.y. gyvenk šūde vardan bendro gėrio, rink valdžią kuri kažką pakeis, tada toliau gyvenk šūde galvodamas apie bendrą gėrį. Toks dvasingos dūšios gyvenimas

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Gal ir vaiką leidi iš idėjos į valstybinį darželį, nes supranti, kad visuomenės burbulizacija nėra sveika? Dar galima iš idėjos pastovėt eilėj laukiant gydytojo konsultacijos kokį pusmetį

    Dėkoju už tamstos auką. Bet įtariu, kad su tokiu požiūriu visos šitos problemos ir liks neišspręstos. Kai vietoj produktyvaus problemos sprendimo tiesiog laukiama kol masės privers kažką aukščiau išspręsti bėdas. Biški liūdna kai žmonės vengia savo darbo ir ieško kol aplinkiniai jį padarys.
    Mes gyvename demokratijoje, tik masės, jų švietimas ir tiesioginis aktyvus dalyvavimas spaudžiant politikus bei pavyzdžio rodymas gali padėti kažką išspręsti. Nesant aktyvių masių vyrauja politinis feudalizmas aka Rusija.

    Iš jūsų ir kitų komentarų, no offense, dabar sklinda toks vaikiškas užsispyrimas: kol nebus idealu, tol nevažinėsiu. Idealu yra subjektyvu ir tobula nebus niekad. Kai kur galima savo reikalavimus stipriai apmažinti ir išmokti pasitenkinti esama situacija. Laikui bėgant ir vis daugiau žmonių pradedant naudotis VT, situacija tik gėrės.
    Paskutinis taisė ifl; 2023.12.19, 16:35.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Dalis važinės toliau (nes degalai yra tik dalis automobilio išlaikymo kaštų), kita dalis persės į elektromobilius.
    Jei įpirks Litis irgi ribotas ir jo reikia viskam, ne vien mašinoms: Electric vehicle demand – has the world got enough lithium? | World Economic Forum (weforum.org) Be to, litis irgi nėra holy grail, jo external costs yra labai ir labai didelės: The Paradox of Lithium (columbia.edu) Todėl VT yra vienintelis ilgalaikis sustainable sprendimas miestams.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Naudosis, jei degalai pabrangs 3x - 6x (įskaičiuojant jų external costs): The social cost of carbon dioxide under climate-economy feedbacks and temperature variability - IOPscience
    Dalis važinės toliau (nes degalai yra tik dalis automobilio išlaikymo kaštų), kita dalis persės į elektromobilius.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą
    Važinėju autobusu, nes suprantu external costs.

    O aš nuėjau, nes jei nieks neis, tai ir bus šūdina forever. Lengviausia yra nusikratyti atsakomybės ir tikėtis, kad pabalsuoti pakaks, o kažkas kitas ims ir sutvarkys. Nuo savęs reik pradėti.
    Gal ir vaiką leidi iš idėjos į valstybinį darželį, nes supranti, kad visuomenės burbulizacija nėra sveika? Dar galima iš idėjos pastovėt eilėj laukiant gydytojo konsultacijos kokį pusmetį

    Dėkoju už tamstos auką. Bet įtariu, kad su tokiu požiūriu visos šitos problemos ir liks neišspręstos. Kai vietoj produktyvaus problemos sprendimo tiesiog laukiama kol masės privers kažką aukščiau išspręsti bėdas. Biški liūdna kai žmonės vengia savo darbo ir ieško kol aplinkiniai jį padarys.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Norint taikyti carrot and stick principą, reikia turėti paruoštą morką, o ne tik mojuoti lazda. Kitaip niekas niekur neveikė ir neveiks. Kai VT yra toks šūdinas, koks yra dabar, žmonės juo nesinaudos fair and square.
    Naudosis, jei degalai pabrangs 3x - 6x (įskaičiuojant jų external costs): The social cost of carbon dioxide under climate-economy feedbacks and temperature variability - IOPscience

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Dar yra variantas visus nenorinčius važiuoti šūdinu VT išprievartauti ir nužudyti, arba nužudyti ir po to išprievartauti. Nežinau, kaip ten su žydais darė tavo mylimi Gazos ruožo gyventojai.
    Tą patį, ką daro tavo mylimi žydai su Gazos ruožo gyventojais (ar jau ir su savais dabar).

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tiksliau važiuoju su mašina ir kartais pablevyzgoju forumiuke. Ar man reikia eit su šakėm prie Seimo ir maldaut gero VT? Tuo tarpu sukandus dantis naudojantis šūdinu VT vardan Tėvynės? Balsuojant rinkimuose tai irgi viena iš n+k svarbių problemų. O sprendimas yra čia ir dabar, stovi kieme po langu.

    Tas pats taikytina visoms kitoms panašioms sritims. Pavyzdžiui valstybinė švietimo sistema yra komoje. Bet dėl to nevaizduoju didvyrio, o naudojuos privačiu sektorium. Nors per kitus Seimo rinkimus valstybinės švietimo sistemos gaivinimas man bus vienas iš prioritetų. Bet dėl to nemetu savo darbo ir neeinu dirbt į mokyklą ar ŠMM.
    Važinėju autobusu, nes suprantu external costs.

    O aš nuėjau, nes jei nieks neis, tai ir bus šūdina forever. Lengviausia yra nusikratyti atsakomybės ir tikėtis, kad pabalsuoti pakaks, o kažkas kitas ims ir sutvarkys. Nuo savęs reik pradėti.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tomas kažkiek hiperbolizuoja ir šmaikštauja, bet jis yra spot on dėl šito. VT neturi būti austere ir matomas tik kaip kažkas, ką galima maksimaliai užpildyti, lyg keleiviai būtų kažkokie statiški bejausmiai objektai. Taip yra dabar ir todėl didelė dalis žmonių nenori juo naudotis, nes jis kelia pernelyg daug problemų ir neaiškumų. Dėl to Lietuva yra viena mažiausiai VT naudojančių šalių ES.
    Kai VT yra "pertkelinis" t.y. beveik visada turi šiek tiek perteklinio capacity tiek dažnumo, tiek vietos transporto priemonėse prasme, keleiviai jaučiasi užtikrinčiau ir saugiau psichologiškai, nes neturi stresuiti dėl tokių dalykų kaip susigrūdimas kaip silkės, neužtikrintumas, ar išvis pavyks patekti į VT priemonę ar iš jos išlipti reikiamoje stotelėje ir t.t. Daugelis (įskaitant mane), išvis numoja ranka į tokį VT or ieško alternatyvų. Dauguma atveju alternatyva yra asmeninis automobilis.
    Vilnius net su savo išklerusiais "naujais" autobusais ir perpuvusiais troleibusais galėtų sukurti žymiai geresnį VT, jei elementariai padidintų VT dažnius. Bet kažkodėl nedaro ir to ir toliau teikia žmonių orumą žeminantį apgailėtiną servisą.
    Sutartys su vežėjais jau pasirašytos, tai nieko nebegalima keisti. Beje ir reljefas nelabai tinkamas, kad autobusai kursuotų kas 5 min.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Norint taikyti carrot and stick principą, reikia turėti paruoštą morką, o ne tik mojuoti lazda. Kitaip niekas niekur neveikė ir neveiks. Kai VT yra toks šūdinas, koks yra dabar, žmonės juo nesinaudos fair and square.
    Man rodos prelegantas labiau taiko lazdos ir šūdo kibiro principą. Kai tikimasi, kad visuomenė vienu metu ir valgys iš kibiro, ir pati plaksis ta lazda save.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Idealiai netarnaujantis VT sąmoningoje visuomenėje kurs spaudimą padaryti jį geresnį, o ne sakyti, velniop viską, važiuoju su SUV'u, mano teisė (teršti)! Kažkada buvo teisė šiukšles ir išmatas išpilti po langais, bet išaugom.
    Dar yra variantas visus nenorinčius važiuoti šūdinu VT išprievartauti ir nužudyti, arba nužudyti ir po to išprievartauti. Nežinau, kaip ten su žydais darė tavo mylimi Gazos ruožo gyventojai.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Idealiai netarnaujantis VT sąmoningoje visuomenėje kurs spaudimą padaryti jį geresnį, o ne sakyti, velniop viską, važiuoju su SUV'u, mano teisė (teršti)! Kažkada buvo teisė šiukšles ir išmatas išpilti po langais, bet išaugom.
    Tiksliau važiuoju su mašina ir kartais pablevyzgoju forumiuke. Ar man reikia eit su šakėm prie Seimo ir maldaut gero VT? Tuo tarpu sukandus dantis naudojantis šūdinu VT vardan Tėvynės? Balsuojant rinkimuose tai irgi viena iš n+k svarbių problemų. O sprendimas yra čia ir dabar, stovi kieme po langu.

    Tas pats taikytina visoms kitoms panašioms sritims. Pavyzdžiui valstybinė švietimo sistema yra komoje. Bet dėl to nevaizduoju didvyrio, o naudojuos privačiu sektorium. Nors per kitus Seimo rinkimus valstybinės švietimo sistemos gaivinimas man bus vienas iš prioritetų. Bet dėl to nemetu savo darbo ir neeinu dirbt į mokyklą ar ŠMM.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Idealiai netarnaujantis VT sąmoningoje visuomenėje kurs spaudimą padaryti jį geresnį, o ne sakyti, velniop viską, važiuoju su SUV'u, mano teisė (teršti)! Kažkada buvo teisė šiukšles ir išmatas išpilti po langais, bet išaugom.
    Norint taikyti carrot and stick principą, reikia turėti paruoštą morką, o ne tik mojuoti lazda. Kitaip niekas niekur neveikė ir neveiks. Kai VT yra toks šūdinas, koks yra dabar, žmonės juo nesinaudos fair and square.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Idealiai netarnaujantis VT kurs didelį spaudimą ieškoti alternatyvų. Ir atitinkamus politinius sprendimus, kurie netrukdytų alternatyvoms. Nebent įvest totalitarinį režimą kuriam nesvarbu visokie rinkimai ir panašios populistinės nesąmonės.
    Idealiai netarnaujantis VT sąmoningoje visuomenėje kurs spaudimą padaryti jį geresnį, o ne sakyti, velniop viską, važiuoju su SUV'u, mano teisė (teršti)! Kažkada buvo teisė šiukšles ir išmatas išpilti po langais, bet išaugom.

    Komentuoti:

Working...
X