Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • bato_usai
    replied
    Kai sklaida teturi 179 klausytojus.
    Kokiomis nuostatomis viešojo transporto atžvilgiu vadovaujasi politikos formuotojai? Ar viešasis transportas turi būti pelningas? Ką būtina gerinti viešojo transporto vadyboje, kad keleiviai galėtų keliauti oriai? Laidos svečias – Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos pirmininkas Marius Markevičius. 2025.02.10 15:05

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
    Kaunas jau 170 hibridinių turi
    Gal ir Vilnius sekančiu pirkimu hibridus pirks
    Rengiamas elektrinių ir gal būt vandenilinių autobusų pirkimas Vilniuje.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Tai vat nežinia, ar troleibusai nėra skaitomi kaip elektriniai autobusai
    Troleibusai su baterijomis tai elektrinis autobusas su dinaminiu krovimu.

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Jei elektriniai neperkami, nes per brangu, nesuprantama, kodėl neperkami bent hibridiniai? Patys žinom, kaip tas pats auto kuro suvartoja vos ne dvigubai daugiau mieste paprastas benzas vs hibridas, labai daug CO2 ir eur būtų sutaupoma.
    Kaunas jau 170 hibridinių turi
    Gal ir Vilnius sekančiu pirkimu hibridus pirks

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Hibridų nebedengia ES lėšos, paskutiniam Kauno Man’am pirktais 2020-2021 dar galiojo. Bet ir tai, ten de facto galima sakyt paprastas dyzelis, per metus tie 100vnt, kažkiek ten tonų Co2 sutaupo

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Todėl, kad hibridai yra bene brangiausi.
    Ar tikrai iš esmės tas pats autobusas tik plius su maža baterija labai stipriai brangiau, kad neatpirktų brangaus kuro?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Jei elektriniai neperkami, nes per brangu, nesuprantama, kodėl neperkami bent hibridiniai? Patys žinom, kaip tas pats auto kuro suvartoja vos ne dvigubai daugiau mieste paprastas benzas vs hibridas, labai daug CO2 ir eur būtų sutaupoma.
    Todėl, kad hibridai yra bene brangiausi.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Esame treti ES pagal elektrinius miesto autobusus... nuo galo

    https://www.transportenvironment.org...ission-in-2024
    Jei elektriniai neperkami, nes per brangu, nesuprantama, kodėl neperkami bent hibridiniai? Patys žinom, kaip tas pats auto kuro suvartoja vos ne dvigubai daugiau mieste paprastas benzas vs hibridas, labai daug CO2 ir eur būtų sutaupoma.

    Komentuoti:


  • Malach
    replied
    Nu kaip, reikėtų daugiau konteksto, esam treti nuo galo pagal 2024 metais pirktus autobusus. Tai čia nėra kažkokia autobusų parkų situacija, čia tiesiog pirkimai. Estija atrodo gerai su 9 vieta. Bet pascrollinus tą patį šaltinį matome kitą lentelę, kur yra 2021-2024 pirkimai, ir jau esame geresnėje vietoje, nors vidurkio nesiekiam, o Estai yra treti nuo galo. P. S. nieko prieš Estus neturiu, tiesiog labai gerai parodo koks pokytis paimant bigger picture.
    Click image for larger version

Name:	202501_bus_league_table_2021-24%402x-1.png
Views:	279
Size:	351,8 kB
ID:	2187114

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Tai vat nežinia, ar troleibusai nėra skaitomi kaip elektriniai autobusai

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Teisinga būtų įtraukti ir troleibusus.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Esame treti ES pagal elektrinius miesto autobusus... nuo galo

    https://www.transportenvironment.org...ission-in-2024

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250304_124746_Firefox.jpg
Views:	170
Size:	250,8 kB
ID:	2187091

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Tik nesuprantu kodėl fiksavimas duomenų bazėje turėtų taip ilgai trukti? Žmonės juk dažniausiai turi tapatybės kortelę, kontrolierius įvestų asmens kodą ir viskas. Penkios sekundės ir baigta.
    Žmonės neprivalo su savimi turėti asmens dokumento. Tai vienus fiksuos, kitų ne? Vagystė šiaip yra visai kitokios kategorijos veiksmas, ten ir abejonių, kad „netyčia“, „pamiršo“, etc. dažniausiai nėra.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Panašiai yra. Parduotuvėj vagia iki tam tikros sumos (70 €, 100 € ar pan.), kurios neviršyjus skiriama administracinė bauda. Visgi dabar pradėjo sumuoti sumas, už kurias pavogta ir bando taikyti baudžiamąją atsakomybę, kad pvz. į kalėjimą sodint.
    Bet tapatybė tikriausiai visada fiksuojama, žmogus įtraukiamas į kažkokį sąrašą, o tada jau yra ir galimybė sumuoti ar didinti baudas. Kontrolės bilieto atveju tai iš principo neįmanoma ir pakartotinas asocialus elgesys tęsiasi.

    ​​​

    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą

    Man keista, jei pirmą sykį girdite, kad kontrolės bilietas - tai tiesiog atsiskaitymas kortele, be jokio asmens duomenų tvarkymo. Juk yra ne vienas straipsnis su šį darbą dirbančiais žmonėmis, kur jie aiškiai pasako, kad ir šiame straipsnyje:

    Autobusų kontrolierė: apie keleivius, dievinančius autobusus, bandeles su promilėmis ir populiariausią zuikių pasiteisinimą

    https://www.15min.lt/gyvenimas/nauji...a-1040-2081240

    "yra galimybė be bilieto važiavusiam įsigyti kontrolės bilietą (kainuojantį 8 Eur). Mano vertinimu, skubančiam keleiviui tai patogi naujovė. Įsigijęs jį žmogus nėra fiksuojamas duomenų bazėje kaip pažeidėjas."

    Tokį dalyką vertinu gerai, nes iš didmiesčių jo neįsivedęs lieka tik Kaunas. Juk yra atkarpų, kur atstumas tarp stotelių labai mažas, pvz. Olandų g. Vilniuje, tai įlipęs Filaretų st. ir net jei iškart priglaudi kortelę prie komposterio dar nepradėjus važiuoti, nepraėjus minutei jau privažiavus Polocko stotelę jau laukia kontrolė ir lieka tikimybė, kad jie pasakys, kad per vėlai pažymėtas, nors pažymėjai kaip tik įmanoma greičiau - t.y. vos įlipęs, o ne pirma atsisėdi ir tik tuomet pradedi kišenėje ieškoti kortelės. Kokios 2-3 minutės nuo pažymėjimo yra tos svyruojančios, pakol duomenys apie pažymėjimą nueina į jų tikrinimo įrenginius. Jei šis laikas nepraėjo, reikia nelipti į transportą tokiose "pavojingose" atkarpose.

    Beje, o kaip ten pas jus Alytuje, ar yra kokia nors kontrolė, ar žymėjimo sistema veikia kitaip ir viską sukontroliuoja patys vairuotojai?
    Ačiū už info. Tik nesuprantu kodėl fiksavimas duomenų bazėje turėtų taip ilgai trukti? Žmonės juk dažniausiai turi tapatybės kortelę, kontrolierius įvestų asmens kodą ir viskas. Penkios sekundės ir baigta.

    Alytuje irgi yra keleivių kontrolė, kartą pats buvau tikrinamas. Turi ir pilką automobilį. Nemanau, kad yra daug važiuojančių zuikiu, nes būtų sunku prasmukti pro vairuotoją nenuskenavus kortelės. Va straipsnis.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Jeigu taip yra, tai čia absurdas. Gal parduotuvėse už vagystes irgi reikia vienkartinių „kontrolės čekių“: jeigu apsauginis pagauna, susimoki nedidelę sumą, į jokius sąrašus nepatenki, o visomis kitomis dienomis vok į sveikatą.

    Sakyčiau, už nuolatinius pažeidinėjimus bauda turėtų didėti eksponentiškai.
    Panašiai yra. Parduotuvėj vagia iki tam tikros sumos (70 €, 100 € ar pan.), kurios neviršyjus skiriama administracinė bauda. Visgi dabar pradėjo sumuoti sumas, už kurias pavogta ir bando taikyti baudžiamąją atsakomybę, kad pvz. į kalėjimą sodint.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Jeigu taip yra, tai čia absurdas. Gal parduotuvėse už vagystes irgi reikia vienkartinių „kontrolės čekių“: jeigu apsauginis pagauna, susimoki nedidelę sumą, į jokius sąrašus nepatenki, o visomis kitomis dienomis vok į sveikatą.

    Sakyčiau, už nuolatinius pažeidinėjimus bauda turėtų didėti eksponentiškai.
    Man keista, jei pirmą sykį girdite, kad kontrolės bilietas - tai tiesiog atsiskaitymas kortele, be jokio asmens duomenų tvarkymo. Juk yra ne vienas straipsnis su šį darbą dirbančiais žmonėmis, kur jie aiškiai pasako, kad ir šiame straipsnyje:

    Autobusų kontrolierė: apie keleivius, dievinančius autobusus, bandeles su promilėmis ir populiariausią zuikių pasiteisinimą

    https://www.15min.lt/gyvenimas/nauji...a-1040-2081240

    "yra galimybė be bilieto važiavusiam įsigyti kontrolės bilietą (kainuojantį 8 Eur). Mano vertinimu, skubančiam keleiviui tai patogi naujovė. Įsigijęs jį žmogus nėra fiksuojamas duomenų bazėje kaip pažeidėjas."

    Tokį dalyką vertinu gerai, nes iš didmiesčių jo neįsivedęs lieka tik Kaunas. Juk yra atkarpų, kur atstumas tarp stotelių labai mažas, pvz. Olandų g. Vilniuje, tai įlipęs Filaretų st. ir net jei iškart priglaudi kortelę prie komposterio dar nepradėjus važiuoti, nepraėjus minutei jau privažiavus Polocko stotelę jau laukia kontrolė ir lieka tikimybė, kad jie pasakys, kad per vėlai pažymėtas, nors pažymėjai kaip tik įmanoma greičiau - t.y. vos įlipęs, o ne pirma atsisėdi ir tik tuomet pradedi kišenėje ieškoti kortelės. Kokios 2-3 minutės nuo pažymėjimo yra tos svyruojančios, pakol duomenys apie pažymėjimą nueina į jų tikrinimo įrenginius. Jei šis laikas nepraėjo, reikia nelipti į transportą tokiose "pavojingose" atkarpose.

    Beje, o kaip ten pas jus Alytuje, ar yra kokia nors kontrolė, ar žymėjimo sistema veikia kitaip ir viską sukontroliuoja patys vairuotojai?

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą

    Tai kad įsigyjant kontrolės bilietą nereikia patekti savo asmeninių duomenų, taigi jį įsigyjant ko gero nieks netikrina, kelintą kartą jį perki. Nebent pagal banko kortelės numerį techniškai įmanoma nuskaityti, kad su šia kortele metų bėgyje perki jau 2-ą kartą.
    Jeigu taip yra, tai čia absurdas. Gal parduotuvėse už vagystes irgi reikia vienkartinių „kontrolės čekių“: jeigu apsauginis pagauna, susimoki nedidelę sumą, į jokius sąrašus nepatenki, o visomis kitomis dienomis vok į sveikatą.

    Sakyčiau, už nuolatinius pažeidinėjimus bauda turėtų didėti eksponentiškai.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    O kaip tada dvaliusis 16 kartų per metus pirko kontrolės bilietą? Ar po antro karto vis mokėdavo 16 eurų? Nejaugi keliolika kartų pakliūnant bauda išlieka ta pati?
    Tai kad įsigyjant kontrolės bilietą nereikia patekti savo asmeninių duomenų, taigi jį įsigyjant ko gero nieks netikrina, kelintą kartą jį perki. Nebent pagal banko kortelės numerį techniškai įmanoma nuskaityti, kad su šia kortele metų bėgyje perki jau 2-ą kartą.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    Kontrolės bilietą pagal taisykles galima įsigyti 1 kartą per metus:
    O kaip tada dvaliusis 16 kartų per metus pirko kontrolės bilietą? Ar po antro karto vis mokėdavo 16 eurų? Nejaugi keliolika kartų pakliūnant bauda išlieka ta pati?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    Kontrolės bilietą pagal taisykles galima įsigyti 1 kartą per metus:
    Čia ne apie kontrolės bilietą, o apie administracinį nusižengimą. Tik suma vienoda.

    Komentuoti:

Working...
X