Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ifl
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Todėl ir sakau: VT planuotojai turėtų planuoti ir siūlyti, o politinį sprendimą ar apsimoka tegul priima politikai. Dabar gi, kaip pastebėjo VLR, planuotojai dirba ne savo darbą - t. y. ne planuoja ir siūlo tai, ko reikia miestui, o numušinėja visas idėjas, nes neva neapsimoka.
    Jie paskaičiuoja, kad neapsimoka. O statyti neapsimokantį objektą gali ir politikai. Stadionas neapsimoka, bet stato. Metro beveik visur neapsimoka, bet stato. Realybę atspindintis įvertinimas, kad neapsimoka, jums yra numušinėjimas. Privačių namų kvartalai Riešėje ir VT iki miesto centro niekada neapsimokės. Nuo to ir reiktų pradėti.
    Paskutinis taisė ifl; 2024.03.17, 10:25.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Tik biudžeto patys nerengia, tik prabalsuoja sutinka ar nesutinka su siūlomu projektu. Galutinis sprendimas nėra modelio sukūrimui ir įvairių variantų kaštų analizei, jau per vėlu tą daryti.
    Todėl ir sakau: VT planuotojai turėtų planuoti ir siūlyti, o politinį sprendimą ar apsimoka tegul priima politikai. Dabar gi, kaip pastebėjo VLR, planuotojai dirba ne savo darbą - t. y. ne planuoja ir siūlo tai, ko reikia miestui, o numušinėja visas idėjas, nes neva neapsimoka.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Na juk politikai, t. y. savivaldybių tarybos, priima galutinius sprendimus dėl naujų projektų. Jeigu neklystu, per tarybą turi praeiti net tokie maži pokyčiai kaip maršrutų trasų keitimas. Seime juk irgi ne visi ekonomistai, bet už biudžetą balsuoja
    Tik biudžeto patys nerengia, tik prabalsuoja sutinka ar nesutinka su siūlomu projektu. Galutinis sprendimas nėra modelio sukūrimui ir įvairių variantų kaštų analizei, jau per vėlu tą daryti.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Kokį dar supratimą taryba turi apie apsimokumą? Nors vienas ekonomistas inžinierius ten yra?
    Na juk politikai, t. y. savivaldybių tarybos, priima galutinius sprendimus dėl naujų projektų. Jeigu neklystu, per tarybą turi praeiti net tokie maži pokyčiai kaip maršrutų trasų keitimas. Seime juk irgi ne visi ekonomistai, bet už biudžetą balsuoja

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Labai įdomi ir gera pastaba. VT planuotojų darbas yra siūlyti ko reikia patogiam susisiekimui mieste, o miesto tarybos - spręsti, ar apsimoka. Dabar matome, kad vieni neturi valios, o kiti nesupranta. Žinoma, politinė mero ir jo pavaduotojų lyderystė taip pat yra svarbi, bet daugiau iniciatyvos galėtų ateiti ir iš JUDU.
    Kokį dar supratimą taryba turi apie apsimokumą? Nors vienas ekonomistas inžinierius ten yra?

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Vietoje to, kad siūlytų geriausius miestui sprendimus pagal geriausias ES praktikas, jie pasirenka visų mūsų pinigų skaičiavimą ir sakymą, kad niekas neatsipirks (kas nėra jų darbas, savo darbo jie nedaro).
    Labai įdomi ir gera pastaba. VT planuotojų darbas yra siūlyti ko reikia patogiam susisiekimui mieste, o miesto tarybos - spręsti, ar apsimoka. Dabar matome, kad vieni neturi valios, o kiti nesupranta. Žinoma, politinė mero ir jo pavaduotojų lyderystė taip pat yra svarbi, bet daugiau iniciatyvos galėtų ateiti ir iš JUDU.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    Klausantis radijo laiku diskusiju tomis temomis, tai dauguma eiliniu zmoniu yra gana neutralus arba palaikanys metro ypac, bet ir greitaji tramvaju (tik bijo, kad tai nepavirstu eiline pinigu isvagimo akcija, tam reikia keliu sekmingu projektu, kuriuose nebutu isvogiami pinigai, deja su stadionu VMS jau sufeilino). Labiausiai pries yra auksciausias pajamas gaunantys (top 10 percent), nes jiems nelygis butu vaziuoti juo bet kokiu atveju, tad "nemato prasmes" leisti pinigus, be to supranta, kad jiems suprastetu patogumuas vairuoti mercus ir suvus, nes nauja trasporto rusis reikalautu gatves dalies bei didele pinigu dalis butu nukreipiama jo islaikymui, o ne asfalto i privaciu namu kvartalus, kur jie gyvena, tiesimui. Meras daugiausiai atstovauja butent siuos turtingiausius zmones ne tik del ju itakos, bet ir del to, kad jie pagrinde uz ji balsavo (rinkimuose rajonu turtingumas tieisogiai koleriavo su Benkunsko gautu balsu skaiciumi - biedniausiuose vietuose Zuokas laimejo didele persvara, ,,komblokuose' - minimalia persvara, centre ir ,,prestiziniuose rajonuose" - Benkunskas laimejo gana uztikrintai, o visokiuose Kalnenuose ir panasiuose turciu getuose sutriuskino Zuoka i vienus vartus)
    Sakyčiau, kad viena didžiausių problemų (galimai ir pati didžiausia) yra ir vietiniai 'transportininkai' VMS ir visoje Lietuvoje. Transporto organizacijos yra visiškos pralaidumo didintojų irštvos, kurioms VT yra paskutinėje vietoje o supratimas apie tai, kaip jis turi veikti yra nulinis. Tačiau net ir (nominaliai) VT palaikantys žmonės tose organizacijose čia yra kažkokie keistuoliai. Vietoje to, kad siūlytų geriausius miestui sprendimus pagal geriausias ES praktikas, jie pasirenka visų mūsų pinigų skaičiavimą ir sakymą, kad niekas neatsipirks (kas nėra jų darbas, savo darbo jie nedaro). Taip pat jie mėgsta kartoti netiesas apie neva egzistuojantį jų apsileidimą pateisinantį principą, kad pirma reikia surinkti kažkokius jų pačių išgalvotus skaičius autobusais ir tik tada tiesti tramvajaus bėgius, nors bėgiai Europos miestuose yra tiesiami ir į naujus rajonus, kur srautai yra nuliniai. Neretai jie kartoja ir tą sovietinį 'milijono žmonių' reikalavimą. Apskritai, ambicijų tie žmonės neturi nei trupučio, daugiau autobusų jie nežino - tačiau ko galima tikėtis iš miesto, kuris net paprasčiausių A juostų tinklo centre nesugeba pabaigti? Jei Baltijos šalių sostines aplankytų džinas ir vietiniams transportininkams bei transporto entuziastams pasiūlytų išpildyti vieną norą, Ryga ir Talinas turėtų automatinį light metro, Vilnius turėtų autobusus su naujomis padangomis.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    Benkunskas laimejo gana uztikrintai, o visokiuose Kalnenuose ir panasiuose turciu getuose sutriuskino Zuoka i vienus vartus)
    Kalnėnai - turčių geras. Heh, lol.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Taip, bet problema yra ir visuomenės awareness trūkumas. Daug žmonių specifiškai nieko prieš tramvajus lyg ir neturi, bet tieisog nieko apie tai nežino, nes, geriausiu atveju, yra matę Rygoje. Dėl reiktų, kad daugiau žmonių turėtų galimybę pamatyti daugiau, pasinaudoti ir susiformuoti kažkokią nuomonę.
    Galimas dar ir toks variantas, apie tuos nežinančius. Londono centrinėje dalyje irgi niekas tramvajaus nematė. Tas kurį Londone matė, tai čia toks elektrinis traukinys tarp Vilniaus ir Lentvario, kuris ir taip važinėja. O dėl metro, tai čia tokių miestų, kaip Londonas transportas. Vilnius pagal juos lyginant su Londonu kaimas, o kam kaime metro?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

    Reikalas gal tik tame, kad ne vidutinis lietuvis kuria mūsų infrastruktūrą, o profanai, kurie už biudžeto pinigus lanko tikrai ne Rygą ir ne Lenkijos miestus ir mato, koks geras VT gali būti, Tačiau vistiek turim, ką turim. Vilniečiai dar prie Zuoko palaikė metro arba tramvajaus idėjas, tačiau VMS nuo to laiko šiuo klausimu padarė lygiai nieko.
    Taip, bet problema yra ir visuomenės awareness trūkumas. Daug žmonių specifiškai nieko prieš tramvajus lyg ir neturi, bet tieisog nieko apie tai nežino, nes, geriausiu atveju, yra matę Rygoje. Dėl reiktų, kad daugiau žmonių turėtų galimybę pamatyti daugiau, pasinaudoti ir susiformuoti kažkokią nuomonę.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Klausantis radijo laiku diskusiju tomis temomis, tai dauguma eiliniu zmoniu yra gana neutralus arba palaikanys metro ypac, bet ir greitaji tramvaju (tik bijo, kad tai nepavirstu eiline pinigu isvagimo akcija, tam reikia keliu sekmingu projektu, kuriuose nebutu isvogiami pinigai, deja su stadionu VMS jau sufeilino). Labiausiai pries yra auksciausias pajamas gaunantys (top 10 percent), nes jiems nelygis butu vaziuoti juo bet kokiu atveju, tad "nemato prasmes" leisti pinigus, be to supranta, kad jiems suprastetu patogumuas vairuoti mercus ir suvus, nes nauja trasporto rusis reikalautu gatves dalies bei didele pinigu dalis butu nukreipiama jo islaikymui, o ne asfalto i privaciu namu kvartalus, kur jie gyvena, tiesimui. Meras daugiausiai atstovauja butent siuos turtingiausius zmones ne tik del ju itakos, bet ir del to, kad jie pagrinde uz ji balsavo (rinkimuose rajonu turtingumas tieisogiai koleriavo su Benkunsko gautu balsu skaiciumi - biedniausiuose vietuose Zuokas laimejo didele persvara, ,,komblokuose' - minimalia persvara, centre ir ,,prestiziniuose rajonuose" - Benkunskas laimejo gana uztikrintai, o visokiuose Kalnenuose ir panasiuose turciu getuose sutriuskino Zuoka i vienus vartus)

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Greičiau dabaigtų autostradą į Lenkiją ir pastatytų RB, kad vidutinis lietuvis, dažniau apsilankęs Lenkijos miestuose, imtų greičiau suprasti, kas yra normalus tramvajus
    Reikalas gal tik tame, kad ne vidutinis lietuvis kuria mūsų infrastruktūrą, o profanai, kurie už biudžeto pinigus lanko tikrai ne Rygą ir ne Lenkijos miestus ir mato, koks geras VT gali būti, Tačiau vistiek turim, ką turim. Vilniečiai dar prie Zuoko palaikė metro arba tramvajaus idėjas, tačiau VMS nuo to laiko šiuo klausimu padarė lygiai nieko.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Bet kas iš maskolyno yra labai blogai.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Aš tai čia matau problemą ne tame propaguoja/ne propaguoja, o vertybėse, ir svarbiausiai kokybėje. Jeigu rusiškas šlamštas kokybinė siekiamybė, tai čia jau visiškas dugnas.
    O tai tie Trolza troleibusai, pasakykit neišmanančiam, labai jau blogi?

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Tai? VW buvo nacių partijos valdomos organizacijos įsteigtas. Kodėl neuždraudžiam logotipo? Ką bendro turi kažkoks TROLZA su karu? Pasigooglinau, kad nuo 2020 m. įmonė nebedirba. Tai dabar bet koks Rusijoje pagamintas daiktas yra karo simbolis? Ir kuris čia toks daiktų ekspertas, kuris įvardintų kiekvieno internete randamo daikto kilmės šalį?
    Aš tai čia matau problemą ne tame propaguoja/ne propaguoja, o vertybėse, ir svarbiausiai kokybėje. Jeigu rusiškas šlamštas kokybinė siekiamybė, tai čia jau visiškas dugnas.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Tai? VW buvo nacių partijos valdomos organizacijos įsteigtas. Kodėl neuždraudžiam logotipo? Ką bendro turi kažkoks TROLZA su karu? Pasigooglinau, kad nuo 2020 m. įmonė nebedirba. Tai dabar bet koks Rusijoje pagamintas daiktas yra karo simbolis? Ir kuris čia toks daiktų ekspertas, kuris įvardintų kiekvieno internete randamo daikto kilmės šalį?
    Logotipų draudimai čia ne prie ko. Tiesiog jų naudojimas turi atitikti kontekstą, bent jau pageidautina, kad taip būtų.
    Jeigu rašysime kažką apie holokaustą, gal nelabai tiktų įdėti kokio seno VW beetle foto. Lygiai taip pat, jeigu būtų pranešimas apie teigiamus aviacijos saugumo rezultatus, vargu ar protinga būtų pranešimą iliustruoti Boeing 737 max nuotrauka.

    Trolza neaišku ar turi kažką tiesiogiai su karu ir ne karas čia esmė. Bet kai rašai NextGenerationEU ar Naujos kartos Lietuva, tą gali iliustruoti ne RU gaminio nuotrauka, nes nei naujos kartos Lietuva, nei EU, nelabai tapatinasi su Rusija, jos produkcija ar pramonės pasiekimais.
    Šiaip aš ir pats nežinojau kas tas Trolza, bet būtent pamatęs šį SUMIN vaizdelį, nusprendžiau pasigooglint, nes pasirode toks įdomus pavadinimas. Ir pasirodo čia slepiasi įdomybė.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Bet kas gali sužinoti, nes ant priekio puikavosi gamintojo ženklas TROLZA. Pasigooglint bet kam nesunku.
    Tai? VW buvo nacių partijos valdomos organizacijos įsteigtas. Kodėl neuždraudžiam logotipo? Ką bendro turi kažkoks TROLZA su karu? Pasigooglinau, kad nuo 2020 m. įmonė nebedirba. Tai dabar bet koks Rusijoje pagamintas daiktas yra karo simbolis? Ir kuris čia toks daiktų ekspertas, kuris įvardintų kiekvieno internete randamo daikto kilmės šalį?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą
    Koks skirtumas, kieno tas troleibusas/elektrobusas? Tik troleibusų fanai ir žino, kas gamino.
    Bet kas gali sužinoti, nes ant priekio puikavosi gamintojo ženklas TROLZA. Pasigooglint bet kam nesunku.


    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Man įdomu tai, kad stock'uose tikrai daug Maskvos elektrobusų foto (prisegu vieną labiausiai pasitaikančių) ir netyčiom tokią pasigriebti tikimybė nemaža, tačiau ministerijos panaudota foto, kiek pavyko greit pasižiūrėti, buvo rusiškoj wikipedijoje, tad matyt ne iš stock'o.
    Tokia jau būtų buvusi geriau, nes nenusimanačiam neužkliūtų - nėra kaip identifikuoto gamintojo, nesimato jokių gamintojo logo.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Stock'uose tikrai daug Maskvos elektrobusų foto (prisegu vieną labiausiai pasitaikančių) ir netyčiom tokią pasigriebti tikimybė nemaža, tačiau ministerijos panaudota foto, kiek pavyko greit pasižiūrėti, buvo rusiškoj wikipedijoje, tad matyt ne iš stock'o.

    Click image for larger version  Name:	high-voltage-electric-charging-station-for-charging-electric-buses-at-the-final-stop-of-the.jpg?s=1024x1024&w=is&k=20&c=HyvrYP18WJcsRhJRk2xCBouY_CzCfvgccI2NOYP0FTM=.jpg Views:	1 Size:	103,6 kB ID:	2106572
    Paskutinis taisė Nikas; 2024.01.26, 07:39.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Nes rusiškas troleibusas be jokios atributikos ir apie kurį niekas nežino, kad jis rusiškas, yra karo propagandos simbolis?
    Man įdomiau yra kas ministerijos galvose dedasi kad tokiomis nuotraukomis dalinasi. Jie ten matyt rusijos informacinėje erdvėje tebegyvena.

    Komentuoti:

Working...
X