Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Kai sklaida teturi 179 klausytojus.Kokiomis nuostatomis viešojo transporto atžvilgiu vadovaujasi politikos formuotojai? Ar viešasis transportas turi būti pelningas? Ką būtina gerinti viešojo transporto vadyboje, kad keleiviai galėtų keliauti oriai? Laidos svečias – Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos pirmininkas Marius Markevičius. 2025.02.10 15:05
-
Parašė Wintautas Rodyti pranešimąKaunas jau 170 hibridinių turi
Gal ir Vilnius sekančiu pirkimu hibridus pirks
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimąTai vat nežinia, ar troleibusai nėra skaitomi kaip elektriniai autobusai
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jei elektriniai neperkami, nes per brangu, nesuprantama, kodėl neperkami bent hibridiniai? Patys žinom, kaip tas pats auto kuro suvartoja vos ne dvigubai daugiau mieste paprastas benzas vs hibridas, labai daug CO2 ir eur būtų sutaupoma.
Gal ir Vilnius sekančiu pirkimu hibridus pirks
Komentuoti:
-
Hibridų nebedengia ES lėšos, paskutiniam Kauno Man’am pirktais 2020-2021 dar galiojo. Bet ir tai, ten de facto galima sakyt paprastas dyzelis, per metus tie 100vnt, kažkiek ten tonų Co2 sutaupo
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Todėl, kad hibridai yra bene brangiausi.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jei elektriniai neperkami, nes per brangu, nesuprantama, kodėl neperkami bent hibridiniai? Patys žinom, kaip tas pats auto kuro suvartoja vos ne dvigubai daugiau mieste paprastas benzas vs hibridas, labai daug CO2 ir eur būtų sutaupoma.
Komentuoti:
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimąEsame treti ES pagal elektrinius miesto autobusus... nuo galo
https://www.transportenvironment.org...ission-in-2024
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nu kaip, reikėtų daugiau konteksto, esam treti nuo galo pagal 2024 metais pirktus autobusus. Tai čia nėra kažkokia autobusų parkų situacija, čia tiesiog pirkimai. Estija atrodo gerai su 9 vieta. Bet pascrollinus tą patį šaltinį matome kitą lentelę, kur yra 2021-2024 pirkimai, ir jau esame geresnėje vietoje, nors vidurkio nesiekiam, o Estai yra treti nuo galo. P. S. nieko prieš Estus neturiu, tiesiog labai gerai parodo koks pokytis paimant bigger picture.
Komentuoti:
-
Tai vat nežinia, ar troleibusai nėra skaitomi kaip elektriniai autobusai
Komentuoti:
-
Esame treti ES pagal elektrinius miesto autobusus... nuo galo
https://www.transportenvironment.org...ission-in-2024
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąTik nesuprantu kodėl fiksavimas duomenų bazėje turėtų taip ilgai trukti? Žmonės juk dažniausiai turi tapatybės kortelę, kontrolierius įvestų asmens kodą ir viskas. Penkios sekundės ir baigta.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Panašiai yra. Parduotuvėj vagia iki tam tikros sumos (70 €, 100 € ar pan.), kurios neviršyjus skiriama administracinė bauda. Visgi dabar pradėjo sumuoti sumas, už kurias pavogta ir bando taikyti baudžiamąją atsakomybę, kad pvz. į kalėjimą sodint.
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
Man keista, jei pirmą sykį girdite, kad kontrolės bilietas - tai tiesiog atsiskaitymas kortele, be jokio asmens duomenų tvarkymo. Juk yra ne vienas straipsnis su šį darbą dirbančiais žmonėmis, kur jie aiškiai pasako, kad ir šiame straipsnyje:
Autobusų kontrolierė: apie keleivius, dievinančius autobusus, bandeles su promilėmis ir populiariausią zuikių pasiteisinimą
https://www.15min.lt/gyvenimas/nauji...a-1040-2081240
"yra galimybė be bilieto važiavusiam įsigyti kontrolės bilietą (kainuojantį 8 Eur). Mano vertinimu, skubančiam keleiviui tai patogi naujovė. Įsigijęs jį žmogus nėra fiksuojamas duomenų bazėje kaip pažeidėjas."
Tokį dalyką vertinu gerai, nes iš didmiesčių jo neįsivedęs lieka tik Kaunas. Juk yra atkarpų, kur atstumas tarp stotelių labai mažas, pvz. Olandų g. Vilniuje, tai įlipęs Filaretų st. ir net jei iškart priglaudi kortelę prie komposterio dar nepradėjus važiuoti, nepraėjus minutei jau privažiavus Polocko stotelę jau laukia kontrolė ir lieka tikimybė, kad jie pasakys, kad per vėlai pažymėtas, nors pažymėjai kaip tik įmanoma greičiau - t.y. vos įlipęs, o ne pirma atsisėdi ir tik tuomet pradedi kišenėje ieškoti kortelės. Kokios 2-3 minutės nuo pažymėjimo yra tos svyruojančios, pakol duomenys apie pažymėjimą nueina į jų tikrinimo įrenginius. Jei šis laikas nepraėjo, reikia nelipti į transportą tokiose "pavojingose" atkarpose.
Beje, o kaip ten pas jus Alytuje, ar yra kokia nors kontrolė, ar žymėjimo sistema veikia kitaip ir viską sukontroliuoja patys vairuotojai?
Alytuje irgi yra keleivių kontrolė, kartą pats buvau tikrinamas. Turi ir pilką automobilį. Nemanau, kad yra daug važiuojančių zuikiu, nes būtų sunku prasmukti pro vairuotoją nenuskenavus kortelės. Va straipsnis.
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Jeigu taip yra, tai čia absurdas. Gal parduotuvėse už vagystes irgi reikia vienkartinių „kontrolės čekių“: jeigu apsauginis pagauna, susimoki nedidelę sumą, į jokius sąrašus nepatenki, o visomis kitomis dienomis vok į sveikatą.
Sakyčiau, už nuolatinius pažeidinėjimus bauda turėtų didėti eksponentiškai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Jeigu taip yra, tai čia absurdas. Gal parduotuvėse už vagystes irgi reikia vienkartinių „kontrolės čekių“: jeigu apsauginis pagauna, susimoki nedidelę sumą, į jokius sąrašus nepatenki, o visomis kitomis dienomis vok į sveikatą.
Sakyčiau, už nuolatinius pažeidinėjimus bauda turėtų didėti eksponentiškai.
Autobusų kontrolierė: apie keleivius, dievinančius autobusus, bandeles su promilėmis ir populiariausią zuikių pasiteisinimą
https://www.15min.lt/gyvenimas/nauji...a-1040-2081240
"yra galimybė be bilieto važiavusiam įsigyti kontrolės bilietą (kainuojantį 8 Eur). Mano vertinimu, skubančiam keleiviui tai patogi naujovė. Įsigijęs jį žmogus nėra fiksuojamas duomenų bazėje kaip pažeidėjas."
Tokį dalyką vertinu gerai, nes iš didmiesčių jo neįsivedęs lieka tik Kaunas. Juk yra atkarpų, kur atstumas tarp stotelių labai mažas, pvz. Olandų g. Vilniuje, tai įlipęs Filaretų st. ir net jei iškart priglaudi kortelę prie komposterio dar nepradėjus važiuoti, nepraėjus minutei jau privažiavus Polocko stotelę jau laukia kontrolė ir lieka tikimybė, kad jie pasakys, kad per vėlai pažymėtas, nors pažymėjai kaip tik įmanoma greičiau - t.y. vos įlipęs, o ne pirma atsisėdi ir tik tuomet pradedi kišenėje ieškoti kortelės. Kokios 2-3 minutės nuo pažymėjimo yra tos svyruojančios, pakol duomenys apie pažymėjimą nueina į jų tikrinimo įrenginius. Jei šis laikas nepraėjo, reikia nelipti į transportą tokiose "pavojingose" atkarpose.
Beje, o kaip ten pas jus Alytuje, ar yra kokia nors kontrolė, ar žymėjimo sistema veikia kitaip ir viską sukontroliuoja patys vairuotojai?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
Tai kad įsigyjant kontrolės bilietą nereikia patekti savo asmeninių duomenų, taigi jį įsigyjant ko gero nieks netikrina, kelintą kartą jį perki. Nebent pagal banko kortelės numerį techniškai įmanoma nuskaityti, kad su šia kortele metų bėgyje perki jau 2-ą kartą.
Sakyčiau, už nuolatinius pažeidinėjimus bauda turėtų didėti eksponentiškai.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
O kaip tada dvaliusis 16 kartų per metus pirko kontrolės bilietą? Ar po antro karto vis mokėdavo 16 eurų? Nejaugi keliolika kartų pakliūnant bauda išlieka ta pati?
Komentuoti:
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąKontrolės bilietą pagal taisykles galima įsigyti 1 kartą per metus:
Komentuoti:
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąKontrolės bilietą pagal taisykles galima įsigyti 1 kartą per metus:
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: