Parašė eigh
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Paskutinis taisė ifl; 2024.03.17, 10:25.
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Tik biudžeto patys nerengia, tik prabalsuoja sutinka ar nesutinka su siūlomu projektu. Galutinis sprendimas nėra modelio sukūrimui ir įvairių variantų kaštų analizei, jau per vėlu tą daryti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Na juk politikai, t. y. savivaldybių tarybos, priima galutinius sprendimus dėl naujų projektų. Jeigu neklystu, per tarybą turi praeiti net tokie maži pokyčiai kaip maršrutų trasų keitimas. Seime juk irgi ne visi ekonomistai, bet už biudžetą balsuoja
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Kokį dar supratimą taryba turi apie apsimokumą? Nors vienas ekonomistas inžinierius ten yra?
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Labai įdomi ir gera pastaba. VT planuotojų darbas yra siūlyti ko reikia patogiam susisiekimui mieste, o miesto tarybos - spręsti, ar apsimoka. Dabar matome, kad vieni neturi valios, o kiti nesupranta. Žinoma, politinė mero ir jo pavaduotojų lyderystė taip pat yra svarbi, bet daugiau iniciatyvos galėtų ateiti ir iš JUDU.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Vietoje to, kad siūlytų geriausius miestui sprendimus pagal geriausias ES praktikas, jie pasirenka visų mūsų pinigų skaičiavimą ir sakymą, kad niekas neatsipirks (kas nėra jų darbas, savo darbo jie nedaro).
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąKlausantis radijo laiku diskusiju tomis temomis, tai dauguma eiliniu zmoniu yra gana neutralus arba palaikanys metro ypac, bet ir greitaji tramvaju (tik bijo, kad tai nepavirstu eiline pinigu isvagimo akcija, tam reikia keliu sekmingu projektu, kuriuose nebutu isvogiami pinigai, deja su stadionu VMS jau sufeilino). Labiausiai pries yra auksciausias pajamas gaunantys (top 10 percent), nes jiems nelygis butu vaziuoti juo bet kokiu atveju, tad "nemato prasmes" leisti pinigus, be to supranta, kad jiems suprastetu patogumuas vairuoti mercus ir suvus, nes nauja trasporto rusis reikalautu gatves dalies bei didele pinigu dalis butu nukreipiama jo islaikymui, o ne asfalto i privaciu namu kvartalus, kur jie gyvena, tiesimui. Meras daugiausiai atstovauja butent siuos turtingiausius zmones ne tik del ju itakos, bet ir del to, kad jie pagrinde uz ji balsavo (rinkimuose rajonu turtingumas tieisogiai koleriavo su Benkunsko gautu balsu skaiciumi - biedniausiuose vietuose Zuokas laimejo didele persvara, ,,komblokuose' - minimalia persvara, centre ir ,,prestiziniuose rajonuose" - Benkunskas laimejo gana uztikrintai, o visokiuose Kalnenuose ir panasiuose turciu getuose sutriuskino Zuoka i vienus vartus)
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąBenkunskas laimejo gana uztikrintai, o visokiuose Kalnenuose ir panasiuose turciu getuose sutriuskino Zuoka i vienus vartus)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Taip, bet problema yra ir visuomenės awareness trūkumas. Daug žmonių specifiškai nieko prieš tramvajus lyg ir neturi, bet tieisog nieko apie tai nežino, nes, geriausiu atveju, yra matę Rygoje. Dėl reiktų, kad daugiau žmonių turėtų galimybę pamatyti daugiau, pasinaudoti ir susiformuoti kažkokią nuomonę.
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Reikalas gal tik tame, kad ne vidutinis lietuvis kuria mūsų infrastruktūrą, o profanai, kurie už biudžeto pinigus lanko tikrai ne Rygą ir ne Lenkijos miestus ir mato, koks geras VT gali būti, Tačiau vistiek turim, ką turim. Vilniečiai dar prie Zuoko palaikė metro arba tramvajaus idėjas, tačiau VMS nuo to laiko šiuo klausimu padarė lygiai nieko.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Klausantis radijo laiku diskusiju tomis temomis, tai dauguma eiliniu zmoniu yra gana neutralus arba palaikanys metro ypac, bet ir greitaji tramvaju (tik bijo, kad tai nepavirstu eiline pinigu isvagimo akcija, tam reikia keliu sekmingu projektu, kuriuose nebutu isvogiami pinigai, deja su stadionu VMS jau sufeilino). Labiausiai pries yra auksciausias pajamas gaunantys (top 10 percent), nes jiems nelygis butu vaziuoti juo bet kokiu atveju, tad "nemato prasmes" leisti pinigus, be to supranta, kad jiems suprastetu patogumuas vairuoti mercus ir suvus, nes nauja trasporto rusis reikalautu gatves dalies bei didele pinigu dalis butu nukreipiama jo islaikymui, o ne asfalto i privaciu namu kvartalus, kur jie gyvena, tiesimui. Meras daugiausiai atstovauja butent siuos turtingiausius zmones ne tik del ju itakos, bet ir del to, kad jie pagrinde uz ji balsavo (rinkimuose rajonu turtingumas tieisogiai koleriavo su Benkunsko gautu balsu skaiciumi - biedniausiuose vietuose Zuokas laimejo didele persvara, ,,komblokuose' - minimalia persvara, centre ir ,,prestiziniuose rajonuose" - Benkunskas laimejo gana uztikrintai, o visokiuose Kalnenuose ir panasiuose turciu getuose sutriuskino Zuoka i vienus vartus)
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąGreičiau dabaigtų autostradą į Lenkiją ir pastatytų RB, kad vidutinis lietuvis, dažniau apsilankęs Lenkijos miestuose, imtų greičiau suprasti, kas yra normalus tramvajus
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Aš tai čia matau problemą ne tame propaguoja/ne propaguoja, o vertybėse, ir svarbiausiai kokybėje. Jeigu rusiškas šlamštas kokybinė siekiamybė, tai čia jau visiškas dugnas.
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Tai? VW buvo nacių partijos valdomos organizacijos įsteigtas. Kodėl neuždraudžiam logotipo? Ką bendro turi kažkoks TROLZA su karu? Pasigooglinau, kad nuo 2020 m. įmonė nebedirba. Tai dabar bet koks Rusijoje pagamintas daiktas yra karo simbolis? Ir kuris čia toks daiktų ekspertas, kuris įvardintų kiekvieno internete randamo daikto kilmės šalį?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Tai? VW buvo nacių partijos valdomos organizacijos įsteigtas. Kodėl neuždraudžiam logotipo? Ką bendro turi kažkoks TROLZA su karu? Pasigooglinau, kad nuo 2020 m. įmonė nebedirba. Tai dabar bet koks Rusijoje pagamintas daiktas yra karo simbolis? Ir kuris čia toks daiktų ekspertas, kuris įvardintų kiekvieno internete randamo daikto kilmės šalį?
Jeigu rašysime kažką apie holokaustą, gal nelabai tiktų įdėti kokio seno VW beetle foto. Lygiai taip pat, jeigu būtų pranešimas apie teigiamus aviacijos saugumo rezultatus, vargu ar protinga būtų pranešimą iliustruoti Boeing 737 max nuotrauka.
Trolza neaišku ar turi kažką tiesiogiai su karu ir ne karas čia esmė. Bet kai rašai NextGenerationEU ar Naujos kartos Lietuva, tą gali iliustruoti ne RU gaminio nuotrauka, nes nei naujos kartos Lietuva, nei EU, nelabai tapatinasi su Rusija, jos produkcija ar pramonės pasiekimais.
Šiaip aš ir pats nežinojau kas tas Trolza, bet būtent pamatęs šį SUMIN vaizdelį, nusprendžiau pasigooglint, nes pasirode toks įdomus pavadinimas. Ir pasirodo čia slepiasi įdomybė.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąBet kas gali sužinoti, nes ant priekio puikavosi gamintojo ženklas TROLZA. Pasigooglint bet kam nesunku.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąKoks skirtumas, kieno tas troleibusas/elektrobusas? Tik troleibusų fanai ir žino, kas gamino.
Parašė Nikas Rodyti pranešimąMan įdomu tai, kad stock'uose tikrai daug Maskvos elektrobusų foto (prisegu vieną labiausiai pasitaikančių) ir netyčiom tokią pasigriebti tikimybė nemaža, tačiau ministerijos panaudota foto, kiek pavyko greit pasižiūrėti, buvo rusiškoj wikipedijoje, tad matyt ne iš stock'o.
Komentuoti:
-
Stock'uose tikrai daug Maskvos elektrobusų foto (prisegu vieną labiausiai pasitaikančių) ir netyčiom tokią pasigriebti tikimybė nemaža, tačiau ministerijos panaudota foto, kiek pavyko greit pasižiūrėti, buvo rusiškoj wikipedijoje, tad matyt ne iš stock'o.
Paskutinis taisė Nikas; 2024.01.26, 07:39.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Nes rusiškas troleibusas be jokios atributikos ir apie kurį niekas nežino, kad jis rusiškas, yra karo propagandos simbolis?
- 7 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: