Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ifl
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Esamos geopolitikos kontekste yra labai svarbu.
    Nes rusiškas troleibusas be jokios atributikos ir apie kurį niekas nežino, kad jis rusiškas, yra karo propagandos simbolis?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą
    Koks skirtumas, kieno tas troleibusas/elektrobusas? Tik troleibusų fanai ir žino, kas gamino.
    Esamos geopolitikos kontekste yra labai svarbu.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Šiuo atveju galima sakyti, kad ši rusiško šlamšto iliustracija yra turinio dalis, susisiekimo ministerijos pateikiama kaip gerasis pavyzdys ir siekiamybė su hashtagu #NaujosKartosLietuva.

    Papildau. Vistik susisiekimo ministerijos komunikacijos skyrius susizgribo ir šiandien atnaujino pranešimą. Dabar iliustracijai naudojama nufotošopinta kinietiškų elektrobusų nuotrauka
    Koks skirtumas, kieno tas troleibusas/elektrobusas? Tik troleibusų fanai ir žino, kas gamino.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą
    99,99% tautos jokio skirtumo, svarbu turinys
    Šiuo atveju galima sakyti, kad ši rusiško šlamšto iliustracija yra turinio dalis, susisiekimo ministerijos pateikiama kaip gerasis pavyzdys ir siekiamybė su hashtagu #NaujosKartosLietuva.

    Papildau. Vistik susisiekimo ministerijos komunikacijos skyrius susizgribo ir šiandien atnaujino pranešimą. Dabar iliustracijai naudojama nufotošopinta kinietiškų elektrobusų nuotrauka

    Paskutinis taisė Briedis; 2024.01.25, 16:40.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    99,99% tautos geriau toks rusiškas troleibusas (autobusas), nei tas senas šlamštas, kuris važinėja Vilniuje ir rajonuose.
    Paskutinis taisė Nikas; 2024.01.25, 15:00.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Nežinau, kuriai temai tinka labiau, bet įkeliu prie viešojo transporto.

    Susisiekimo ministerija praneša džiugią naujieną dėl skirtų 84 mln. eur elektrinių ir vandenilinių autobusų pirkimui, ir viešojoje komunikacijoje naudoja rusiško troleibuso nuotrauką
    99,99% tautos jokio skirtumo, svarbu turinys

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Čia labiau tinka "šiaip liūdna" temai.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Nežinau, kuriai temai tinka labiau, bet įkeliu prie viešojo transporto.

    Susisiekimo ministerija praneša džiugią naujieną dėl skirtų 84 mln. eur elektrinių ir vandenilinių autobusų pirkimui, ir viešojoje komunikacijoje naudoja rusiško troleibuso nuotrauką



    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Gal kas žino ar UAB "Toks" užsiėma ir krovinių pervežimu? Nes per rekvizitai.lt pasižiūrėjus, jų autoparką papildė nemažai Volvo vilkikų. Ir jie toliau pildo transporto parką.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Tai silpnaregių funkcija yra silpnaregiams, o ne neregiams. Yra nemaža dalis legaliai aklų kurie mato, tik labai prastai, todėl jiems padeda tokie dalykai kaip milžiniškas šriftas, geltonu (didelio kontrasto) plytelių juostos ir pan.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Apie aklųjų ir silpnaregių problemas VT - Šiai visuomenės grupei viešasis transportas praktiškai nepritaikytas: dar net neįlipus į autobusą prasideda trikdžiai
    Pašnekovas išskiria tris pagrindines problemas, susijusias su viešojo transporto pritaikymu žmonėms su regos negalia. Pirmoji – neveikianti akliesiems ir silpnaregiams keleiviams skirta mobilioji aplikacija „Transporto balsas“. Ji, pasak A. Ravano, būsimam keleiviui turėtų garsiniu signalu pranešti apie atvykstantį transportą ir įspėti, kada laikas į jį įlipti. Šiuo metu tokia funkcija keliaujantiems Vilniuje neprieinama. Be to, mobilioji aplikacija nėra pritaikyta visų mobiliųjų telefonų operacinėms sistemoms.

    „Didelė problema yra tai, kad šios programėlės nėra iOS įrenginiuose. Aš, pavyzdžiui, savo nuolatiniam naudojimui turiu „iPhone“ telefoną – jiems tos programėlės nėra. Daugiau negu pusė neregių naudoja „iPhone“ telefonus, vadinasi, jie tos programėlės neturi“, – sako jis.

    Antroji problema – nėra garsinių stotelių pranešimų transporto salone arba jie girdimi prastai.

    „Kai buvo paleista nauja Vilniaus viešojo transporto sistema, Lietuvos aklųjų ir silpnaregių sąjunga atlikinėjo eksperimentą, kuris parodė, kad iš dešimties autobusų šešiuose autobusuose stotelės apskritai nebuvo pranešinėjamos, dviejuose autobusuose pranešinėja taip, kad tik esant kažkur šalia garsiakalbio galima išgirsti, ir dviejuose autobusuose pranešinėja gerai.
    Tai realiai, iš viso viešojo transporto, 20-yje proc. jo kalba tvarkingai, kas, tikriausiai, yra labai mažai.

    Ir paskutinė problema – naujieji komposteriai, kurie teoriškai yra pritaikyti regos negalią turintiems asmenims, o praktiškai, galbūt dėl komunikacijos trūkumo ar dėl to, kad nebuvo laiku konsultuotasi, tas pritaikymas padarytas neteisingai. Iš esmės, nėra galimybės valdyti pačio komposterio, kas turėtų būti realizuota taip, kaip, pavyzdžiui, išmaniajame telefone – aš galiu jį valdyti ir girdžiu grįžtamąjį ryšį. Tai komposteryje mes turime tik grįžtamąjį ryšį, bet valdyti komposterio galimybės mes neturime“, – sako jis.

    Kaip aiškina A. Ravanas, komposteris gali garsiai pranešti, ar keleivis pažymėjo kelionės bilietą, suteikti kitą reikiamą informaciją. Atrodytų – puiku, tačiau, kaip teigia jis, neregys neturi galimybės valdyti komposterio, tad ir reikiamų garsinių signalų jis neišgirs, nes norint „prakalbinti“ komposterį, reikia šią funkciją įjungti mygtukų pagalba.

    „Tai įsivaizduokite – iš kur neregiui žinoti, kad liečiamame ekrane yra kažkoks mygtukas, kurį reikia paspausti, paskui dar kartą reikia paspausti, kad šis pradėtų šnekėti. Taip pritaikomumas nevyksta. Turėtų būti galimybė kalbėjimo sintezatorių aktyvuoti kažkokiu gestu, pavyzdžiui, tris kartus bakstelėjus ekraną“, – sako A. Ravanas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Yra viltis, kad kažkada ta linija į Panevėžį vis tiek atsiras. Gal po 100 metų, bet srautą A2 vis tiek reiks eliminuoti. Žinoma, pradžiai reiktų susitvarkyti su A1.
    1520mm vėžė į Panevėžį, nors jau bus Standartinės vėžės RB?

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Nuo kada mes forume diskutuojame tik apie planus, kuriems yra valdžios ar savivaldybės paskaičiavimai? Naudojant tokį principą, Vilniaus VT temose turėtume diskutuoti tik apie tai, kaip surinkti metro linijų lygio keleivių skaičius maršrutuose, kuriuose pravažiuoja du autobusai per valandą. Nėra paskaičiavimų tiems pasiūlymams, nei tikrų, nei savivaldybės ar valstybės darytų. Tačiau man vis tiek įdomu pamatyti daugiau tokių pasiūlymų ir padiskutuoti apie juos, net jei ir kai kurie iš jų yra kiek ambicingi. Mažiausia, ko reikia diskusijose tai toksiško, post-sovietinio, badmečio mentalo, kur bet kokia ambicingesnė idėja yra išjungiama ją sumenkinant, pvz. vadinant ją 'vaikų darželiu'.
    As visiskai sutinku su tavim bet tuo paciu metu mes visi matom kaip beviltiskai elgiasi musu didmiesciu savivaldybes kas liecia VT ir apskritai visa susisiekimo systema kad net gaila skaityti ka zmones raso cia, ir kaip pinigai yra paskirstyti ir kokios vizijos turi musu miestu infrastrukturos "specialistai" - ir zodi specialistai as naudoju LABAI loosely cia. Mes cia visi suprantam koks demesys turi buti skirtas VT infrastrukturai, kad reikia labai rimtai svarstyti tramvajaus/metro idejas, kad reikia plesti aplamai dabartini autobusu tinkla, dazninti tvarkarascius, neskatinti debiliskos suburbization ir tt, bet kaip buvo daromi debiliski sprendimai, ir problemos buvo sluojamos po kilimu, tai ir dabar tas pats daroma. Politikai neturi nei politines valios, nei noro deti pastangas i projektus kurie uzsites pora kadenciju nes tai daug naudos greitai gal ir neatnes - o jiem reikia sau brownie points rinktis greitai ir dabar. Short-sighted sprendimai atrodo patrauklesni negu daryti kazka rimto su didele nauda visiem gyventojam kuri tik pasirodys po 5+ metu.

    Kaip galima kazko rimto tiketis, kaip per pastaruosius pora desimtemeciu, didziausias projektas kas liecia VT ir susisiekima, tai atnaujinti VT kelioniu schema. Ten ta JUDU runkeliu istaiga net kokia savaite PRino apie tai.
    Paskutinis taisė MindesAcc; 2024.01.11, 09:41.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Lodzės stotis neatsirado vien dėl to, kad jos užsinorėjo miestas. Buvo aiškus planas sujungti Varšuvą, Vroclavą ir Poznanę greituoju geležinkeliu per Lodzę, kur tunelis kirstų miesto centrą ir būtų centrinė traukinių stotis. Be kita ko, geležinkelio mazgas Lodzėje sudėtingas, yra kelios stotys.
    Vilniuje tuo tarpu, kaip buvo linija nuo caro laikų, taip ir liko, visiškai prašauta proga prieš statant visus Karoliniškių, Pašilaičių rajonus vietoje Vakarinio aplinkelio pastatyti geležinkelio bėgius ir pratęsti juos Ukmergės ar Panevėžio link. Ką noriu pasakyti, tunelis ir stotis kažkur NMC neturėtų jokios prasmės, jei nebūtų suformuota nauja miestą kertanti linija, visgi ta linija nelabai turi aiškios krypties. Dabar statyti liniją Panevėžio link nebėra prasmės, kai bus statoma Rail Baltica.
    Yra viltis, kad kažkada ta linija į Panevėžį vis tiek atsiras. Gal po 100 metų, bet srautą A2 vis tiek reiks eliminuoti. Žinoma, pradžiai reiktų susitvarkyti su A1.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Lodzės stotis neatsirado vien dėl to, kad jos užsinorėjo miestas. Buvo aiškus planas sujungti Varšuvą, Vroclavą ir Poznanę greituoju geležinkeliu per Lodzę, kur tunelis kirstų miesto centrą ir būtų centrinė traukinių stotis. Be kita ko, geležinkelio mazgas Lodzėje sudėtingas, yra kelios stotys.
    Vilniuje tuo tarpu, kaip buvo linija nuo caro laikų, taip ir liko, visiškai prašauta proga prieš statant visus Karoliniškių, Pašilaičių rajonus vietoje Vakarinio aplinkelio pastatyti geležinkelio bėgius ir pratęsti juos Ukmergės ar Panevėžio link. Ką noriu pasakyti, tunelis ir stotis kažkur NMC neturėtų jokios prasmės, jei nebūtų suformuota nauja miestą kertanti linija, visgi ta linija nelabai turi aiškios krypties. Dabar statyti liniją Panevėžio link nebėra prasmės, kai bus statoma Rail Baltica.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nu tai kaip ir Lodzė. Už ES pinigus (kurių Lietuva dėl nesuvokiamų priežasčių kategoriškai atsisako) pasistatė naują mega-stotį ir pratuneliavo geležinkelius po visu centru ir už jo, kai mes toliau pezame nesąmones apie kažkokius troleibusus, kurie galbūt (nors tikriausiai ne) 2025 pakeis dalį supuvusių, nuo 1990 nekeistų, troleibusų. Apima siaubas ir visiška neviltis, matant, kokia beviltiškai nekompetentinga yra tiek Vilniaus savivalda, tiek nacionalinė valdžia, kai neima faktiškai neribotos ES paramos absurdiškai lengvomis sąlygomis, nes negali vargintis parengti paprasčiausių ES finansavimui reikalingų projektų.
    Taip ir gaunasi kai mieste net ir ‘viešojo transporto entuziastų’ didžiausia svajonė ir ilgalaikė vizija yra laiku keičiamos autobusų padangos (ir pan.).

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą

    Vilniui čia kosmosas, bet Vakarų Europoje tai įgyvendinama. Kažką panašaus daro Göteborgas Švedijoj, kasdamas tunelius aplinkui centrą. Göteborgas yra Vilniaus dydžio, be kita ko
    Nu tai kaip ir Lodzė. Už ES pinigus (kurių Lietuva dėl nesuvokiamų priežasčių kategoriškai atsisako) pasistatė naują mega-stotį ir pratuneliavo geležinkelius po visu centru ir už jo, kai mes toliau pezame nesąmones apie kažkokius troleibusus, kurie galbūt (nors tikriausiai ne) 2025 pakeis dalį supuvusių, nuo 1990 nekeistų, troleibusų. Apima siaubas ir visiška neviltis, matant, kokia beviltiškai nekompetentinga yra tiek Vilniaus savivalda, tiek nacionalinė valdžia, kai neima faktiškai neribotos ES paramos absurdiškai lengvomis sąlygomis, nes negali vargintis parengti paprasčiausių ES finansavimui reikalingų projektų.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą
    Daug rašote be jokių pavyzdžių. Nėra nei miestų, kur VT veiktų visą parą (apart driverless metro megapoliuose), nei tokių kompanijų.
    Šiaip yra daug miestų, kur yra patogus naktinis transportas. Pvz. Miunchene darbo dienų naktimis kas valandą važiuoja 4 tramvajų naktiniai maršrutai ir naktiniai autobusai. Savaitgaliais maršrutai važiuoja kas pusvalandį, kai kurie maršrutai netgi kas 15 min. Centriniame persėdimo taške kas pusvalandį galima persėsti iš bet kurio maršruto į kitą.
    Vienoje situacija tokia, pateikiu mašininį vertimą:
    Dieną
    Požeminiai traukiniai kursuoja kasdien nuo maždaug 5 val. ryto iki maždaug vidurnakčio.
    Tramvajai ir autobusai paprastai baigia važiuoti anksčiau
    Naktimis
    Vienos metro linijos penktadienio ir šeštadienio naktimis bei naktimis prieš valstybines šventes veikia 24 valandas per parą. Traukiniai važiuoja 15 minučių intervalu.
    Naktiniai autobusai važiuoja kasdien maždaug nuo 0.30 iki 5.00 val. 30 minučių intervalu. Naktinių autobusų tvarkaraščius galima rasti Wiener Linien interneto svetainėje.

    wien.info

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    TP rezervą turi užtikrinti vežėjas, kaip kažkurį procentą nu visų tuo metu maršrutuose esančių jo TP.

    Leidus vežti bet kam, kelios minutęs prieš numatytą laiką pravažiuojs dušmanas ir susirenka keleivius. Pagaus -" o aš Petrą pavaduoju, man atrodo, jis sugedo".
    Jūs kokiais laikais gyvenate? XXa. pradžios? Informacinė sistema, kurioje registruojasi vežėjai su savo transporto priemonėmis. Jei vežėjui sugenda transporto priemonė ir neturi kuo pakeisti, tai vežėjas į sistemą patalpina įspėjimą, kad paslaugos suteikti laikinai negali, į jo vietą paimamas kito laisvo vežėjo transportas. Jei tokių variantų neatsiranda, maršrutas išimamas iš tvarkaraščių sistemos. Užmokestį gauna tie vežėjai, kurie atlieka reisus. Joks dušmanas pakeisti negali, nes dušmanas nei yra registruotas sistemoje, nei turi bilietų automatus. Jei dušmanas nori vežti, tai turi turėti tinkamą transporto priemonę, registruotis sistemoje ir po patikros tapti legaliu vežėju.

    Resursų planavimas automatizuotas jau 50+ metų. Neturėtų būti naujiena, nes net sovietų laikais jis buvo vykdomas.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Ką tik minėjote, kad negali pavaduoti, dabar kalbate apie retėjimą. Apsispręskite.
    TP rezervą turi užtikrinti vežėjas, kaip kažkurį procentą nu visų tuo metu maršrutuose esančių jo TP.

    Leidus vežti bet kam, kelios minutęs prieš numatytą laiką pravažiuojs dušmanas ir susirenka keleivius. Pagaus -" o aš Petrą pavaduoju, man atrodo, jis sugedo".

    Komentuoti:

Working...
X