Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Koks skirtumas? Civilizuotoje kultūroje gavai paslaugą susimokėjai. T. y. gavai pavežimo paslaugą ir susimoki ar paprastu ar kontrolės bilietu jokio skirtumo.
    Prie ko čia tas idealus pasaulis kur visi susimoka?
    Kalbama apie realų pasaulį, kur net esant baudomis yra daug zuikių.
    O įvedus juokingos 8 EUR kainos legalų kontrolės bilietą, tų zuikių padaugės dar labiau ir taip kris VT pajamos.

    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    . Tik ar tikrai už kiekvieną važiavimą pirkti legalų kontrolės bilietą apsimoka?
    Kokį kiekvieną? Pirkti reikės tik tada kai įlipa kontrolė.
    Pvz jei dabar isleidi 30 eurų už 30 kelionių (nežinau kainos Klaipėdoje), Tia ne pirkdamas bilieto išleisi 8 EUR jei kontrolė įlips kartą arba 16 EUR jei du kartus.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Nepainiok kur yra bauda už važiavimą be bilieto, kur yra legalus kontrolės bilietas.
    Koks skirtumas? Civilizuotoje kultūroje gavai paslaugą susimokėjai. T. y. gavai pavežimo paslaugą ir susimoki ar paprastu ar kontrolės bilietu jokio skirtumo. Tik ar tikrai už kiekvieną važiavimą pirkti legalų kontrolės bilietą apsimoka?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Kažkoks ruskij mir mąstymas ir kultūra. Jeigu nėra kontrolės tai "aš nedurnas" tegul man paslaugas teikia dykai. Pas jus darbovietėje darbo inspekcija turbūt irgi retai lankosi, bet atlyginimai išmokami?
    Nepainiok kur yra bauda už važiavimą be bilieto, kur yra legalus kontrolės bilietas.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

    Taip, apsimoka, mano pažystami Vilniuje važinėja zuikiu nes pagauna kokį kartą į metus. 2 max.

    O kaip yra Kaune?
    Nėra tokios nesąmonės, kuri tiesioginė prasme mažina VT pajamas.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Per radiją girdėjau, kad Klaipėdje bus galima važiuoti zuikiu, užteks pagautas už 8 EUR nusipirkti kontrolės bilietą.

    Sakė remiasi bei Vilniaus ir Šiaulių pavyzdžiu.

    Kas čia per idiotizmas?
    Kadangi kontrolė pasitaiko daug rečiau nei kartą per 8 važiavimus, tai visiem zuikiu apsimoka važinėti?
    Kažkoks ruskij mir mąstymas ir kultūra. Jeigu nėra kontrolės tai "aš nedurnas" tegul man paslaugas teikia dykai. Pas jus darbovietėje darbo inspekcija turbūt irgi retai lankosi, bet atlyginimai išmokami?

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Per radiją girdėjau, kad Klaipėdje bus galima važiuoti zuikiu, užteks pagautas už 8 EUR nusipirkti kontrolės bilietą.

    Sakė remiasi bei Vilniaus ir Šiaulių pavyzdžiu.

    Kas čia per idiotizmas?
    Kadangi kontrolė pasitaiko daug rečiau nei kartą per 8 važiavimus, tai visiem zuikiu apsimoka važinėti?
    Taip, apsimoka, mano pažystami Vilniuje važinėja zuikiu nes pagauna kokį kartą į metus. 2 max.

    O kaip yra Kaune?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Per radiją girdėjau, kad Klaipėdje bus galima važiuoti zuikiu, užteks pagautas už 8 EUR nusipirkti kontrolės bilietą.

    Sakė remiasi bei Vilniaus ir Šiaulių pavyzdžiu.

    Kas čia per idiotizmas?
    Kadangi kontrolė pasitaiko daug rečiau nei kartą per 8 važiavimus, tai visiem zuikiu apsimoka važinėti?

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Apie "Candela" keltą Stokholme publikuotas straipsnis ir lietuvių spaudoje.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...idantis-keltas

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Candela Stokholmo vandenyse

    Candela by Stefan Jansson, on Flickr

    100% electric power by Stefan Jansson, on Flickr

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Candela debiutavo Stokholmo viešojo transporto sistemos vandens transporto priemonių sektoriuje.

    Paskutinis taisė Silber418; 2024.11.11, 04:41.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

    Visiškas nesupratimas, kas yra viešoji paslauga ir kodėl turi būti užtikrintas viešasis interesas (ne Riešėje, bet Vilniuje apskritai). Kitaip niekas neapsimoka, nei policija, nei miesto parkas, nei gatvių tiesimas.
    Policija apsimoka, nes surenka baudas, be to jei jos nebūtų, šitos ar bet kokios valdžios irgi nebūtų... O be viso kito galima ir apsieiti, kaip mano dauguma politikanų. Kam tas miesto parkas. Apie jį prisimenama, jei numatoma jo atnaujinimas ir iš to galima "uždirbti" tiek politinių taškų, tiek, kas svarbiau, nubyrės į kišenę... VT irgi lygiai tas pats. Kam ką daryti, jei galima publikai sušerti rutininį parkų atnaujinimą kaip VT plėtrą ir kokybės gerinimą daugiau praktiškai nieko nedarant... Irgi ne be otkato...

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

    Visiškas nesupratimas, kas yra viešoji paslauga ir kodėl turi būti užtikrintas viešasis interesas (ne Riešėje, bet Vilniuje apskritai). Kitaip niekas neapsimoka, nei policija, nei miesto parkas, nei gatvių tiesimas.
    Seną postą jūs čia prikėlėt, bet mano mintis buvo tokia: planuotojai politikams turi siūlyti tai, ko reikia miestui, nesvarbu kiek tai kainuos

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Todėl ir sakau: VT planuotojai turėtų planuoti ir siūlyti, o politinį sprendimą ar apsimoka tegul priima politikai. Dabar gi, kaip pastebėjo VLR, planuotojai dirba ne savo darbą - t. y. ne planuoja ir siūlo tai, ko reikia miestui, o numušinėja visas idėjas, nes neva neapsimoka.
    Visiškas nesupratimas, kas yra viešoji paslauga ir kodėl turi būti užtikrintas viešasis interesas (ne Riešėje, bet Vilniuje apskritai). Kitaip niekas neapsimoka, nei policija, nei miesto parkas, nei gatvių tiesimas.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmo VT infografikas, kuriame skaičiuojamos laiko sąnaudos kelionei įvairiomis transporto priemonėmis tarp Centralen / T-centralen ir atskirų stotelių visame Stokholmo lėne (metro area). Toks fun dalykėlis.

    2-Centralen: time to Stockholm city center by public transport

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Todėl ir sakau: VT planuotojai turėtų planuoti ir siūlyti, o politinį sprendimą ar apsimoka tegul priima politikai. Dabar gi, kaip pastebėjo VLR, planuotojai dirba ne savo darbą - t. y. ne planuoja ir siūlo tai, ko reikia miestui, o numušinėja visas idėjas, nes neva neapsimoka.
    Jie paskaičiuoja, kad neapsimoka. O statyti neapsimokantį objektą gali ir politikai. Stadionas neapsimoka, bet stato. Metro beveik visur neapsimoka, bet stato. Realybę atspindintis įvertinimas, kad neapsimoka, jums yra numušinėjimas. Privačių namų kvartalai Riešėje ir VT iki miesto centro niekada neapsimokės. Nuo to ir reiktų pradėti.
    Paskutinis taisė ifl; 2024.03.17, 10:25.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Tik biudžeto patys nerengia, tik prabalsuoja sutinka ar nesutinka su siūlomu projektu. Galutinis sprendimas nėra modelio sukūrimui ir įvairių variantų kaštų analizei, jau per vėlu tą daryti.
    Todėl ir sakau: VT planuotojai turėtų planuoti ir siūlyti, o politinį sprendimą ar apsimoka tegul priima politikai. Dabar gi, kaip pastebėjo VLR, planuotojai dirba ne savo darbą - t. y. ne planuoja ir siūlo tai, ko reikia miestui, o numušinėja visas idėjas, nes neva neapsimoka.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Na juk politikai, t. y. savivaldybių tarybos, priima galutinius sprendimus dėl naujų projektų. Jeigu neklystu, per tarybą turi praeiti net tokie maži pokyčiai kaip maršrutų trasų keitimas. Seime juk irgi ne visi ekonomistai, bet už biudžetą balsuoja
    Tik biudžeto patys nerengia, tik prabalsuoja sutinka ar nesutinka su siūlomu projektu. Galutinis sprendimas nėra modelio sukūrimui ir įvairių variantų kaštų analizei, jau per vėlu tą daryti.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Kokį dar supratimą taryba turi apie apsimokumą? Nors vienas ekonomistas inžinierius ten yra?
    Na juk politikai, t. y. savivaldybių tarybos, priima galutinius sprendimus dėl naujų projektų. Jeigu neklystu, per tarybą turi praeiti net tokie maži pokyčiai kaip maršrutų trasų keitimas. Seime juk irgi ne visi ekonomistai, bet už biudžetą balsuoja

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Labai įdomi ir gera pastaba. VT planuotojų darbas yra siūlyti ko reikia patogiam susisiekimui mieste, o miesto tarybos - spręsti, ar apsimoka. Dabar matome, kad vieni neturi valios, o kiti nesupranta. Žinoma, politinė mero ir jo pavaduotojų lyderystė taip pat yra svarbi, bet daugiau iniciatyvos galėtų ateiti ir iš JUDU.
    Kokį dar supratimą taryba turi apie apsimokumą? Nors vienas ekonomistas inžinierius ten yra?

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Vietoje to, kad siūlytų geriausius miestui sprendimus pagal geriausias ES praktikas, jie pasirenka visų mūsų pinigų skaičiavimą ir sakymą, kad niekas neatsipirks (kas nėra jų darbas, savo darbo jie nedaro).
    Labai įdomi ir gera pastaba. VT planuotojų darbas yra siūlyti ko reikia patogiam susisiekimui mieste, o miesto tarybos - spręsti, ar apsimoka. Dabar matome, kad vieni neturi valios, o kiti nesupranta. Žinoma, politinė mero ir jo pavaduotojų lyderystė taip pat yra svarbi, bet daugiau iniciatyvos galėtų ateiti ir iš JUDU.

    Komentuoti:

Working...
X