Parašė TIME
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Sakyčiau, kad viena didžiausių problemų (galimai ir pati didžiausia) yra ir vietiniai 'transportininkai' VMS ir visoje Lietuvoje. Transporto organizacijos yra visiškos pralaidumo didintojų irštvos, kurioms VT yra paskutinėje vietoje o supratimas apie tai, kaip jis turi veikti yra nulinis. Tačiau net ir (nominaliai) VT palaikantys žmonės tose organizacijose čia yra kažkokie keistuoliai. Vietoje to, kad siūlytų geriausius miestui sprendimus pagal geriausias ES praktikas, jie pasirenka visų mūsų pinigų skaičiavimą ir sakymą, kad niekas neatsipirks (kas nėra jų darbas, savo darbo jie nedaro). Taip pat jie mėgsta kartoti netiesas apie neva egzistuojantį jų apsileidimą pateisinantį principą, kad pirma reikia surinkti kažkokius jų pačių išgalvotus skaičius autobusais ir tik tada tiesti tramvajaus bėgius, nors bėgiai Europos miestuose yra tiesiami ir į naujus rajonus, kur srautai yra nuliniai. Neretai jie kartoja ir tą sovietinį 'milijono žmonių' reikalavimą. Apskritai, ambicijų tie žmonės neturi nei trupučio, daugiau autobusų jie nežino - tačiau ko galima tikėtis iš miesto, kuris net paprasčiausių A juostų tinklo centre nesugeba pabaigti? Jei Baltijos šalių sostines aplankytų džinas ir vietiniams transportininkams bei transporto entuziastams pasiūlytų išpildyti vieną norą, Ryga ir Talinas turėtų automatinį light metro, Vilnius turėtų autobusus su naujomis padangomis.
- 6 patinka
-
Kalnėnai - turčių geras. Heh, lol.Parašė TIME Rodyti pranešimąBenkunskas laimejo gana uztikrintai, o visokiuose Kalnenuose ir panasiuose turciu getuose sutriuskino Zuoka i vienus vartus)
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Galimas dar ir toks variantas, apie tuos nežinančius. Londono centrinėje dalyje irgi niekas tramvajaus nematė. Tas kurį Londone matė, tai čia toks elektrinis traukinys tarp Vilniaus ir Lentvario, kuris ir taip važinėja. O dėl metro, tai čia tokių miestų, kaip Londonas transportas. Vilnius pagal juos lyginant su Londonu kaimas, o kam kaime metro?Parašė John Rodyti pranešimą
Taip, bet problema yra ir visuomenės awareness trūkumas. Daug žmonių specifiškai nieko prieš tramvajus lyg ir neturi, bet tieisog nieko apie tai nežino, nes, geriausiu atveju, yra matę Rygoje. Dėl reiktų, kad daugiau žmonių turėtų galimybę pamatyti daugiau, pasinaudoti ir susiformuoti kažkokią nuomonę.
Komentuoti:
-
Taip, bet problema yra ir visuomenės awareness trūkumas. Daug žmonių specifiškai nieko prieš tramvajus lyg ir neturi, bet tieisog nieko apie tai nežino, nes, geriausiu atveju, yra matę Rygoje. Dėl reiktų, kad daugiau žmonių turėtų galimybę pamatyti daugiau, pasinaudoti ir susiformuoti kažkokią nuomonę.Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Reikalas gal tik tame, kad ne vidutinis lietuvis kuria mūsų infrastruktūrą, o profanai, kurie už biudžeto pinigus lanko tikrai ne Rygą ir ne Lenkijos miestus ir mato, koks geras VT gali būti, Tačiau vistiek turim, ką turim. Vilniečiai dar prie Zuoko palaikė metro arba tramvajaus idėjas, tačiau VMS nuo to laiko šiuo klausimu padarė lygiai nieko.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Klausantis radijo laiku diskusiju tomis temomis, tai dauguma eiliniu zmoniu yra gana neutralus arba palaikanys metro ypac, bet ir greitaji tramvaju (tik bijo, kad tai nepavirstu eiline pinigu isvagimo akcija, tam reikia keliu sekmingu projektu, kuriuose nebutu isvogiami pinigai, deja su stadionu VMS jau sufeilino). Labiausiai pries yra auksciausias pajamas gaunantys (top 10 percent), nes jiems nelygis butu vaziuoti juo bet kokiu atveju, tad "nemato prasmes" leisti pinigus, be to supranta, kad jiems suprastetu patogumuas vairuoti mercus ir suvus, nes nauja trasporto rusis reikalautu gatves dalies bei didele pinigu dalis butu nukreipiama jo islaikymui, o ne asfalto i privaciu namu kvartalus, kur jie gyvena, tiesimui. Meras daugiausiai atstovauja butent siuos turtingiausius zmones ne tik del ju itakos, bet ir del to, kad jie pagrinde uz ji balsavo (rinkimuose rajonu turtingumas tieisogiai koleriavo su Benkunsko gautu balsu skaiciumi - biedniausiuose vietuose Zuokas laimejo didele persvara, ,,komblokuose' - minimalia persvara, centre ir ,,prestiziniuose rajonuose" - Benkunskas laimejo gana uztikrintai, o visokiuose Kalnenuose ir panasiuose turciu getuose sutriuskino Zuoka i vienus vartus)
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Reikalas gal tik tame, kad ne vidutinis lietuvis kuria mūsų infrastruktūrą, o profanai, kurie už biudžeto pinigus lanko tikrai ne Rygą ir ne Lenkijos miestus ir mato, koks geras VT gali būti, Tačiau vistiek turim, ką turim. Vilniečiai dar prie Zuoko palaikė metro arba tramvajaus idėjas, tačiau VMS nuo to laiko šiuo klausimu padarė lygiai nieko.Parašė John Rodyti pranešimąGreičiau dabaigtų autostradą į Lenkiją ir pastatytų RB, kad vidutinis lietuvis, dažniau apsilankęs Lenkijos miestuose, imtų greičiau suprasti, kas yra normalus tramvajus
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O tai tie Trolza troleibusai, pasakykit neišmanančiam, labai jau blogi?Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Aš tai čia matau problemą ne tame propaguoja/ne propaguoja, o vertybėse, ir svarbiausiai kokybėje. Jeigu rusiškas šlamštas kokybinė siekiamybė, tai čia jau visiškas dugnas.
Komentuoti:
-
Aš tai čia matau problemą ne tame propaguoja/ne propaguoja, o vertybėse, ir svarbiausiai kokybėje. Jeigu rusiškas šlamštas kokybinė siekiamybė, tai čia jau visiškas dugnas.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Tai? VW buvo nacių partijos valdomos organizacijos įsteigtas. Kodėl neuždraudžiam logotipo? Ką bendro turi kažkoks TROLZA su karu? Pasigooglinau, kad nuo 2020 m. įmonė nebedirba. Tai dabar bet koks Rusijoje pagamintas daiktas yra karo simbolis? Ir kuris čia toks daiktų ekspertas, kuris įvardintų kiekvieno internete randamo daikto kilmės šalį?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Logotipų draudimai čia ne prie ko. Tiesiog jų naudojimas turi atitikti kontekstą, bent jau pageidautina, kad taip būtų.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Tai? VW buvo nacių partijos valdomos organizacijos įsteigtas. Kodėl neuždraudžiam logotipo? Ką bendro turi kažkoks TROLZA su karu? Pasigooglinau, kad nuo 2020 m. įmonė nebedirba. Tai dabar bet koks Rusijoje pagamintas daiktas yra karo simbolis? Ir kuris čia toks daiktų ekspertas, kuris įvardintų kiekvieno internete randamo daikto kilmės šalį?
Jeigu rašysime kažką apie holokaustą, gal nelabai tiktų įdėti kokio seno VW beetle foto. Lygiai taip pat, jeigu būtų pranešimas apie teigiamus aviacijos saugumo rezultatus, vargu ar protinga būtų pranešimą iliustruoti Boeing 737 max nuotrauka.
Trolza neaišku ar turi kažką tiesiogiai su karu ir ne karas čia esmė. Bet kai rašai NextGenerationEU ar Naujos kartos Lietuva, tą gali iliustruoti ne RU gaminio nuotrauka, nes nei naujos kartos Lietuva, nei EU, nelabai tapatinasi su Rusija, jos produkcija ar pramonės pasiekimais.
Šiaip aš ir pats nežinojau kas tas Trolza, bet būtent pamatęs šį SUMIN vaizdelį, nusprendžiau pasigooglint, nes pasirode toks įdomus pavadinimas. Ir pasirodo čia slepiasi įdomybė.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Tai? VW buvo nacių partijos valdomos organizacijos įsteigtas. Kodėl neuždraudžiam logotipo? Ką bendro turi kažkoks TROLZA su karu? Pasigooglinau, kad nuo 2020 m. įmonė nebedirba. Tai dabar bet koks Rusijoje pagamintas daiktas yra karo simbolis? Ir kuris čia toks daiktų ekspertas, kuris įvardintų kiekvieno internete randamo daikto kilmės šalį?Parašė sleader Rodyti pranešimąBet kas gali sužinoti, nes ant priekio puikavosi gamintojo ženklas TROLZA. Pasigooglint bet kam nesunku.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Bet kas gali sužinoti, nes ant priekio puikavosi gamintojo ženklas TROLZA. Pasigooglint bet kam nesunku.Parašė ifl Rodyti pranešimąKoks skirtumas, kieno tas troleibusas/elektrobusas? Tik troleibusų fanai ir žino, kas gamino.
Tokia jau būtų buvusi geriau, nes nenusimanačiam neužkliūtų - nėra kaip identifikuoto gamintojo, nesimato jokių gamintojo logo.Parašė Nikas Rodyti pranešimąMan įdomu tai, kad stock'uose tikrai daug Maskvos elektrobusų foto (prisegu vieną labiausiai pasitaikančių) ir netyčiom tokią pasigriebti tikimybė nemaža, tačiau ministerijos panaudota foto, kiek pavyko greit pasižiūrėti, buvo rusiškoj wikipedijoje, tad matyt ne iš stock'o.
Komentuoti:
-
Stock'uose tikrai daug Maskvos elektrobusų foto (prisegu vieną labiausiai pasitaikančių) ir netyčiom tokią pasigriebti tikimybė nemaža, tačiau ministerijos panaudota foto, kiek pavyko greit pasižiūrėti, buvo rusiškoj wikipedijoje, tad matyt ne iš stock'o.
Paskutinis taisė Nikas; 2024.01.26, 08:39.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Man įdomiau yra kas ministerijos galvose dedasi kad tokiomis nuotraukomis dalinasi. Jie ten matyt rusijos informacinėje erdvėje tebegyvena.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Nes rusiškas troleibusas be jokios atributikos ir apie kurį niekas nežino, kad jis rusiškas, yra karo propagandos simbolis?
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Nes rusiškas troleibusas be jokios atributikos ir apie kurį niekas nežino, kad jis rusiškas, yra karo propagandos simbolis?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Esamos geopolitikos kontekste yra labai svarbu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Esamos geopolitikos kontekste yra labai svarbu.Parašė ifl Rodyti pranešimąKoks skirtumas, kieno tas troleibusas/elektrobusas? Tik troleibusų fanai ir žino, kas gamino.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Koks skirtumas, kieno tas troleibusas/elektrobusas? Tik troleibusų fanai ir žino, kas gamino.Parašė Briedis Rodyti pranešimąŠiuo atveju galima sakyti, kad ši rusiško šlamšto iliustracija yra turinio dalis, susisiekimo ministerijos pateikiama kaip gerasis pavyzdys ir siekiamybė su hashtagu #NaujosKartosLietuva.
Papildau. Vistik susisiekimo ministerijos komunikacijos skyrius susizgribo ir šiandien atnaujino pranešimą. Dabar iliustracijai naudojama nufotošopinta kinietiškų elektrobusų nuotrauka
Komentuoti:
-
Šiuo atveju galima sakyti, kad ši rusiško šlamšto iliustracija yra turinio dalis, susisiekimo ministerijos pateikiama kaip gerasis pavyzdys ir siekiamybė su hashtagu #NaujosKartosLietuva.Parašė ifl Rodyti pranešimą99,99% tautos jokio skirtumo, svarbu turinys
Papildau. Vistik susisiekimo ministerijos komunikacijos skyrius susizgribo ir šiandien atnaujino pranešimą. Dabar iliustracijai naudojama nufotošopinta kinietiškų elektrobusų nuotrauka
Paskutinis taisė Briedis; 2024.01.25, 17:40.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
99,99% tautos jokio skirtumo, svarbu turinysParašė Briedis Rodyti pranešimąNežinau, kuriai temai tinka labiau, bet įkeliu prie viešojo transporto.
Susisiekimo ministerija praneša džiugią naujieną dėl skirtų 84 mln. eur elektrinių ir vandenilinių autobusų pirkimui, ir viešojoje komunikacijoje naudoja rusiško troleibuso nuotrauką
Komentuoti:
Komentuoti: