Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Tarpmiestiniai. Nėra keleivių, todėl tokių tiesių maršrutų ir nei anksčiau buvo, nei bus. Kadangi veikia laisva konkurencija, tai vežėjai veža tik pelningais maršrutais, kurių kasmet vis mažiau ir mažiau... Kas dėl Šilalės per autostradą. Tai vis tiek toks autobusas turės stoti Raseiniuose, Kryžkalnyje, nes jei nuo Kauno tik autostrada, tai kiek ten tų keleivių bus iki Šilalės? Kas kita, kad reisas per Tauragę galėtų būti greitesnis, nes labai jau grafikas ištemptas, kuo pats asmeniškai esu įsitikinęs. Su Skuodu irgi analogiška.Paskutinis taisė Al1; 2021.05.05, 17:37.
-
Tai tie grynai kreivi maršrutai, kaip TOKS Kaunas - Vilnius per Prienus, Trakus ar Vilnius - Marijampolė per Alytų, Kalvariją tai čia ir taip aišku, kad jie skirti keleiviams, važiuojantiems tam tikras mažesnes atkarpas.
Bet aš kalbu apie tokius maršrutus kaip Vilnius - Šilalė, kuomet visi autobusai į minėtą miestą atvažiuoja ne nuo autostrados, bet nuo Tauragės pusės. Taip, iš Vilniaus į Šilalę važiuojančių nėra daug, tačiau jei tokių atsiranda, jiems belieka autobusu kratytis per aplinkui, užuot nusukus nuo autostrados, kur lieka tik 7 kilometrai vietiniu keliu. Arba iš Vilniaus į Skuodą, aš nesakau jog reikia ekspreso vežančio be sustojimų, tačiau būtų gerai bent jau toks maršrutas, kuris važiuoja tiesiausiu keliu, aišku su keletu simbolinių sustojimų didžiausiuose miestuose-persėdimo punktuose pvz. Kaunas, Kryžkalnis, Rietavas, Plungė.
Komentuoti:
-
"Kreivas" maršrutas ne visada yra blogai. Jis neskirtas vežti keleivių nuo galo iki galo, bet veža keleivius kurie važiuoja tam tikrą atkarpą. Bent jau Vilniuje yra gan nemažai alternatyvų, aišku, ne visias atvejai, kaip iš taško A į tašką B nuvažiuoti skirtingais keliais viešuoju transportu. O kas dėl tarpmiestinių maršrutų, tai ten irgi ne viskas taip jau vienareikšmiška. Yra ir gerų pavyzdžių, ir blogų. Tarkim, iš blogų - Marijampolės AP ekspresai Vilnius - Marijampolė, kurie nestoja Prienuose. Tokių bent jau iki koronaviruso buvo visi, išskyrus berods vieną. Kai tuo tarpu tarp gretimų rajonų centrų (Marijampolės ir Prienų) normalaus susikiemo nėra. Miestus jungia tik vienas Marijampolės AP autobuso reisas ir dar berods du ar trys "Kautros" reisai iš/į Vilkaviškį ir Vištytį.
Komentuoti:
-
Kodėl tik iš dalies? Juk čia kaip ir nelygybė tokia gaunasi, jog turėdamas nuosavą auto gali varyti tiesiu keliu, o autobusas vežioja ratais kvadratais per aplinkui. Net ir po 2013 m. reformos atsisakius tokių maršrutų kaip T11, vis dar tebėra tokių, kurie savo trasa rodo, jog nėra patys patogiausi važiuoti pilną trasą nuo pirmo iki paskutinio sustojimo. 49/69, 75, 34, gal net nesenai minėtas 31.Parašė Al1 Rodyti pranešimąGalima sutikti, bet tik iš dalies.
Komentuoti:
-
Susidariau tokį vaizdą, jog dauguma viešojo transporto maršrutų (tiek miesto, tiek tolimojo susisiekimo) sudaryti taip, jog ne kuo trumpesniu keliu nuvežti iš taško A į tašką B, bet taip, jog paimti kuo daugiau keleivių iš tarpinių stotelių, aprėpiant kuo platesnę teritoriją, taip prailginant trukme tiems, kurie vyksta nuo pradžios iki galo.
Iš Vilniaus miesto paimkime kad ir 69 maršrutą - nors abejoju ar yra važiuojančių nuo vieno maršruto galo iki kito, tačiau maršruto išsirangymas tikrai nėra tam pritaikytas. Arba, tarkime, jei gyveni Pašilaičiuose, o dirbi kur nors Aukštuosiuose Paneriuose, didelė tikimybė, jog su savo mašina darban vyktum Vakariniu aplinkkeliu ir toliau Gariūnų - Kirtimų gatvėmis, užuot Laisvės pr. ar dar kaip nors. Taip, suprantu jog aplinkkelis neskirtas VT, jame negali būti stotelių, tačiau būtų puiku, jei rastųsi daugiau tokių maršrutų kaip 24 - pačiu greičiausiu keliu jungiantis Šeškinę su Savanorių pr. gamyklomis. Galėtų paleisti pvz. panašų maršrutą Geležinio Vilko g., atkarpoje tarp Baltupių ir Saltoniškių stotelės.
Su tarpmiestiniu susisiekimu tokių pavyzdžių dar daugiau - Šilalė - miestas nutolęs vos ~7 km nuo automagistralės A1. Ar yra toksai autobusas, kuris važiuotų tiesiai autostrada ir ties Bytlaukio ar Šiauduvos kaimu nusuktų ir atvežtų į šį miestą tiesiausiu keliu? Ne, nepavyks, teks kratytis aplinkui pro Tauragę, o iki Kryžkalnio dar ir važiuojama ne automagistrale, bet senuoju keliu, dar žinomu kaip Žemaičių plentas. Suprantu, tikriausiai iš kokio Vilniaus ar Kauno važiuojančių į Šilalę nėra daug, tad labiau apsimoka leisti autobusus trasa Ariogala - Raseiniai - Kryžkalnis - Tauragė. Su savo mašina važiuodamas juk tikrai nedarytum tokio lanksto ar ne?
Žinoma, neprikursi pilna tokių maršrutų pagal kiekvieno norus, pvz. ekspreso Vilnius - Skuodas, tačiau norint pritraukti daugiau keleivių, reikėtų daugiau autobusų maršrutų, kurių trasos būtų identiškos kaip su nuosavais automobiliais judančių žmonių. Nes dabar labai didelė ta atskirtis, kaip iš taško A į tašką B juda žmonės su nuosavu, ir kaip - su viešuoju transportu. Vieni grietai ir be šviesoforų, o kiti per aplinkui, ir su daug sustojimų. Pvz. koks laiką taupantis normalus žmogus iš savo namų Jeruzalėje į darbą PC "Panorama" vyks Baltupio, Kalvarijų, Žalgirio, Ukmergės, G. Vilko, T. Narbuto gatvėmis. Aišku, sėdai į mašiną, artimiausiame įsukime įsišauni į Geležinio Vilko gatvę ir skrendi tiesiai. O autobusas, lyginant, veš labai aplinkui.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Austrijoje jau nuo š. m. vasaros už 1095 € metams (= 3 € per dieną) bus galima važinėti visos šalies viešuoju transportu. Tai vadinamojo 1-2-3-Klimaticket dalis, galutinai viskas bus įgyvendinta iki 2024 m.Parašė Silber418 Rodyti pranešimąŠvedijos vyriausybė skyrė milijardinį biudžetą valstybės viešojo transporto organizacijoms su tikslu paremti nacionalinio viešojo transporto bilieto kūrimo projektą. Siekiama palengvinti keliones visomis viešojo transporto priemonėmis bei paskatinti daugiau keleivių rinktis viešąjį transportą turint vieną elektroninį bilietą, galiojantį visuose šalies regionuose.
Šaltinis.: https://www.jarnvagsnyheter.se/20210...ollektivtrafik.
Už 1 € per dieną bus galima važinėti kažkurios vienos pasirinktos žemės transportu, 2 € – trijose besiribojančiose žemėse, 3 € – visoje Austrijoje.
Iki šiol važinėtis visos šalies traukiniais 2 klase vieniems metams kainavo 1944 € (5,5 € per dieną). Naujasis 3-Klimaticket bus ne tik 57 % pigesnis, bet ir galios visam viešajam transportui, ne tik traukiniams.
Šaltiniai: https://www.bmk.gv.at/service/presse...ffiticket.html
https://www.youtube.com/watch?v=B_By...C3%96%2CD%2CCHPaskutinis taisė taccido; 2021.04.14, 02:22.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Švedijos vyriausybė skyrė milijardinį biudžetą valstybės viešojo transporto organizacijoms su tikslu paremti nacionalinio viešojo transporto bilieto kūrimo projektą. Siekiama palengvinti keliones visomis viešojo transporto priemonėmis bei paskatinti daugiau keleivių rinktis viešąjį transportą turint vieną elektroninį bilietą, galiojantį visuose šalies regionuose.
Šaltinis.: https://www.jarnvagsnyheter.se/20210...ollektivtrafik.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
VVT vadovai sako, kad šiai dienai transporto apimtys siekia 60% prieškarantininio srauto, per 2020 m. negauta planuotų 14 milijonų eurų pajamų iš bilietų pardavimų.
Taipogi šiai dienai į valstybės paramą gali pretenduoti tik privatūs vežėjai, ministerija žada šią savaitę svarstyti dėl įtraukimo ir savivaldybių valdomų įstaigų.
Paskutinis taisė bato_usai; 2021.03.16, 00:49.
Komentuoti:
-
Bendras numatomas Stokholmo regiono biudžetas infrastruktūros (įskaičiuojamos ir naujų gyvenamųjų vienetų statybos kaštų dalį) projektams 2019 metais buvo 111 mlrd. EUR. (tuometiniu SEK-EUR kursu; skaičiuojamos prognozuojamos išlaidos patvirtintiems projektams). Vien bėginio transporto projektams buvo numatyta daugmaž 10 mlrd. EUR.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Nuo to ir reiktų pradėti, bėgiai, traukiniai ir pan. dalykai kainuoja pan. visame pasaulyje, o Stokholmo miesto biudžetas vienam gyventojui spėju kokius 5-10 kartų didesnis nei Vilniuje. Kažkada buvo FB diskusija apie Vilniaus ir Helsinio palyginimo, tai Poderskis užsiminė, kad nors miestai pan. dydžio, Vilniaus biudžetas 6 kartus mažesnis.
Paskutinis taisė Silber418; 2021.01.05, 05:06.
Komentuoti:
-
O kas sako, kad visas ofiso planktonas su kostiumais vaikšto? Priešingai, dauguma tikrai ne su kostiumais. Kokie tokie, bet kamščiai yra. Ir nereikia negti, kad jų nėra. Va dabar, kai karantinas, tai tikrai nėra, nebent koks remontas ar avarija. Bet tai laikina.
Komentuoti:
-
Čia pas mus įsivaizduojama kad pastovėti 2 šviesoforų ciklus yra kamštis todėl ir yra "kamščiai" vilniuje. O realybėje piko metu 5 valandą iš centro į miesto pakraštį nuvažiuoti užtrunka 30 minučių (palyginimui pvz seattle kur automobilizmas didelis - 2 valandas).Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai iš kur gi tie kamščiai Vilniuje tokie, jei jau taip daug ofiso planktono ir vidurinės klasės VT naudojasi? O gal čia kokie ubagai su golpukais, už paskutinius perkantys dyzeliuką ar dujas, užkiša miestą?
O koks kontingentas automobiliuose galima lengvai stebėti stovint prie to paties šveisaforo, ir tikrai ne kostiumuoti dėdės ten sėdi.
Komentuoti:
-
Bent jau VGTU konsultacijų savaitė nesutampa su mokinių atostogom. Į darželius vasarą savo vaikus veda gerokai mažiau tėvų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąAntakalnyje kamščiai dėl tranzito centro kryptimi ir atgal tiek iš viso Antakalnio, tiek ir Nemenčinės, Pabradės ir t.t., priemiesčių. Be to daug studentų su automobiliais, todėl rudens ir pavasario atostogų metu kamščiai kiek mažesni, kai studentų mažiau važinėja. Be to į vaikų darželius vežantiems iš viso neturi įtakos atostogos - jų darželiuose nėra.
Komentuoti:
-
Antakalnyje kamščiai dėl tranzito centro kryptimi ir atgal tiek iš viso Antakalnio, tiek ir Nemenčinės, Pabradės ir t.t., priemiesčių. Be to daug studentų su automobiliais, todėl rudens ir pavasario atostogų metu kamščiai kiek mažesni, kai studentų mažiau važinėja. Be to į vaikų darželius vežantiems iš viso neturi įtakos atostogos - jų darželiuose nėra.Paskutinis taisė Al1; 2021.01.02, 12:31.
Komentuoti:
-
Na čia visiška netiesa. Siūlau piko metu apsilankyti Antakalnio Šilo - Grybo sankryžoje ar Smėlio gatvėje, ten pastoviai susidaro spūstys, kurios beje atostogų metu magiškai išnyksta. Taip pat VT padeda tik tada kai vaikas pats juo gali naudotis, nedaug esu matęs žmonių kurie VT vežtų savo dvimetį į darželį.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNėra jokių kamščių nei Antakalnyje, nei Žirmūnuose, nei Naujamiestyje, nei Naujininkuose ir t.t., kurie būtų susiję su moksleivių vežiojimu. Ten kamščiai tik dėl tranzitinių srautų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai ne tas pats kas kamščiai. Ir iš viso, vot ono čto, Mychalyč, moksleiviai kalti dėl kamščių Vilniuje. Tai bent atradimas...
Komentuoti:
-
Tikrai yra - Naujanuose prie darželių ir mokyklų apie 8 ir 17 val. nuolat mašinų kolonos su vienu suaugusiu ir 1-2 vaikais. O atostogų metu mašinų iškart sumažėja.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNėra jokių kamščių nei Antakalnyje, nei Žirmūnuose, nei Naujamiestyje, nei Naujininkuose ir t.t., kurie būtų susiję su moksleivių vežiojimu.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nėra jokių kamščių nei Antakalnyje, nei Žirmūnuose, nei Naujamiestyje, nei Naujininkuose ir t.t., kurie būtų susiję su moksleivių vežiojimu. Ten kamščiai tik dėl tranzitinių srautų.
Komentuoti:
Komentuoti: