Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Garbanius
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Manau čia tokia mada, net aišku, su poreikiu/paklausa. Kai VT lygis pakils, o žmonės pradės vertinti savo laiką, apnyks šios grupės. Be to, atsiras suvokimas apie draudimą ir atsakomybę. Tas kuris vairuoja, po eismo įvykio, gali tapti atsakingu už tokią žalą savo keleiviams, kad tie 3 eurai išlys per gerklę. Iš kitos pusės - vežamasis irgi nėra dėl nieko tikras. Neturės vairuotojas pajamų ir turto, nelabai ką išieškosi. Lietuvoje dar nemadinga į teismą kreiptis, bet suvakarėsime ir mes.

    Dėl kainos. Didelis klausimas ar kas vežtų nuo Raudondvario pl. iki Naujosios Vilnios už 3 eurus. O jei reikia iki kažkur privažiuoti, ir po to nuo kažkur važiuoti - kyla klausimas ne tik dėl kainos, bet ir dėl greičio.
    Beje, bendramokslių ar bendradarbių pavežėjimo nelaikyčiau "FB grupe".
    Klysti dėl griečio. Su pakeleiviais žymiai greičiau pasieki tikslą. Saugumas taip, bet čia niekas nėra nuo to apsaugotas. Žodžiu labai gera alternatyva dabartiniam VT.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Manau čia tokia mada, net aišku, su poreikiu/paklausa. Kai VT lygis pakils, o žmonės pradės vertinti savo laiką, apnyks šios grupės. Be to, atsiras suvokimas apie draudimą ir atsakomybę. Tas kuris vairuoja, po eismo įvykio, gali tapti atsakingu už tokią žalą savo keleiviams, kad tie 3 eurai išlys per gerklę. Iš kitos pusės - vežamasis irgi nėra dėl nieko tikras. Neturės vairuotojas pajamų ir turto, nelabai ką išieškosi. Lietuvoje dar nemadinga į teismą kreiptis, bet suvakarėsime ir mes.

    Dėl kainos. Didelis klausimas ar kas vežtų nuo Raudondvario pl. iki Naujosios Vilnios už 3 eurus. O jei reikia iki kažkur privažiuoti, ir po to nuo kažkur važiuoti - kyla klausimas ne tik dėl kainos, bet ir dėl greičio.
    Beje, bendramokslių ar bendradarbių pavežėjimo nelaikyčiau "FB grupe".

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Buvau vieną kartą kartą facebook grupėje susiradęs kelionę į Kauną (aišku, kol jaunas, reikia ir tokį keliavimo būdą pamėgint). Patiko, jokių problemų nebuvo iškilę.
    Kadangi esu moksleivis (studentas), patyriau, ką reiškia būti keleivio vietoje pas nepažįstamąjį. Šiaip, jei rimtai, kai turėsiu mašiną, tai tikrai neatsisakysiu pasiūlyti žmonėms facebook grupėje kartu nukeliauti iki reikiamos vietos.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Facebook grupės visa galva lenkia autobusus dviem atžvilgiais: pigiau (Kaunas - Vilnius 3 eurai) bei veža nuo durų iki durų (dažnu atveju). Pastaraisiais mėnesiais yra tekę keliauti ir autobusu ir pasidaryti išvadą, kad galimybė turėti patogią kelionę juo yra 50/50: tai žmonės netelpa, tai per karšta, tai per šalta...

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Na kažkaip tiek aš tiek mano aplinkos žmonės naudojamės FB grupėm, tai net tokiam Kauno-Vilniaus maršrute daug pakeleivių ir visi palankiau keliones vertinam nei VT. Patogiau, greičiau, pigiau.. Manęs pavyzdžiui visai nejaudina, kad visokie apsileidę rajoniniai parkai dėl to gauna mažiau pajamų. Nenori keistis, reiškia turės išnykti.

    Komentuoti:


  • DArnas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Manau, kad pavežėjimų grupės apnyks kai bus kokybiškos paslaugos ir vakarietiška kainodara.
    Jei studentas žino, kad tikrai kitos savaitės penktadienį 1700 važiuos namo, ir pirkdamas iš anksto gautų nuolaidą, o važiuojant būtų wi-fi, veiktų wc, tai didelis klausimas ar pavežėjimų grupė "mes čia dar iš Antakalnio ir Pašilaičių po vieną paimsime" būtų populiari. Bendradarbis nuolat arba pats veždavo, arba važiuodavo. Laikas kamščiuose ir visokie sustojam parūkyti būdavo ilgesni nei l.automobilio (130km/h) laimėjimas prieš ekspresą į Klaipėdą.

    Deja, šiai dienai fiksuotos kainos ir loterija ką parkas atsiųs į reisą. Parkai negerbia keleivių, keleiviai keliauja tik kai nėra kaip kitaip.
    Visiškai sutinku. Pats esu studentas – namai Šiauliuose, mokslai Vilniuje, todėl dažnai važinėju ir žinau tą situaciją. Tik gal kiek subjektyviai pakomentuoti galiu, nes pavežėjimo grupėmis taip nė karto ir nevažiavau, nors daug apie jas prisiklausau. Visų pirma, jų populiarumas labai didelis, bet čia didesnį vaidmenį charakteris vaidina: „elitui“ VT važiuoti ne lygis. Antroje vietoje būtų įprotis, per kurį skleidžiasi ir atsiribojimas nuo naujovių, nesidomėjimas kitais kelionių būdais (dažnai susidaro įspūdis, kad studentas žino tik „tą vakarinį traukinį“, juo važiuoja su visa banda, net nepagalvodamas, kad gal jam pagal paskaitas geriau važiuoti ryte ar šiaip kitu laiku, nes juk „visi juo važiuoja“). Na, ir, aišku, tas patogumas, kad nuo „nuo durų iki durų“. Gal tiems, kas gyvena toli nuo VT trasų tas ir aktualu (vėlgi paskata plėsti VT!!!), ypač mažesniuose miesteliuose, bet tokiuose srautuose kaip Šiauliai-Vilnius patogumo neįžvelgiu. Asmeniškai mane nuo pavežėjimo grupių labiausiai atstumia saugumo faktorius (jei važiuoti su visai nepažįstamais (tik nemaišyti „važiavimo kartu“ ir „pavežėjimo“!)) ir laikas. Visada būtent noriu žinoti, kad išvažiuosiu tą, o ne kitą valandą ar apskritai kitą dieną. Ir išvis, niekam ačiū tada

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Manau ateityje pavežėjimo grupės dar labiau išpopuliarės, man tai atrodo normali evoliucija.
    Manau, kad pavežėjimų grupės apnyks kai bus kokybiškos paslaugos ir vakarietiška kainodara.
    Jei studentas žino, kad tikrai kitos savaitės penktadienį 1700 važiuos namo, ir pirkdamas iš anksto gautų nuolaidą, o važiuojant būtų wi-fi, veiktų wc, tai didelis klausimas ar pavežėjimų grupė "mes čia dar iš Antakalnio ir Pašilaičių po vieną paimsime" būtų populiari. Bendradarbis nuolat arba pats veždavo, arba važiuodavo. Laikas kamščiuose ir visokie sustojam parūkyti būdavo ilgesni nei l.automobilio (130km/h) laimėjimas prieš ekspresą į Klaipėdą.

    Deja, šiai dienai fiksuotos kainos ir loterija ką parkas atsiųs į reisą. Parkai negerbia keleivių, keleiviai keliauja tik kai nėra kaip kitaip.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Nuostolių bendrovė patiria ir iš keleivių vežimo tarptautiniais maršrutais. Visgi, anot p. Skardžiuko, šviesa tunelio gale matyti.

    „Daugybę metų šioje srityje dirbame nuostolingai, šiemet irgi. Tačiau keleivių srautas auga – šiemet jis gerokai didesnis. Tiesa, bilietų kainos mažėjo, dėl to rezultatas kol kas neigiamas“, – skaičiuoja „Kautros“ vadovas.
    Na tarkim Ecolines ir Kautra tikrai pralaimi Lux Expresui. Čia tik mano asmeninė nuomonė. Kautrai reikėtų kelti aptarnavimo kokybę (vairuotojų mandagumą). Gal Lietuvos maršrutams to mandagumo užtenka, bet visgi tarptautiniams maršrutams tie vairuotojai biški iš kaimo.

    Komentuoti:


  • DArnas
    replied
    Busturas tikrai šiek tiek atsigavęs. Užtenka vien į tą pigiųjų Vilniaus reisų idėją atkreipti dėmesį. Berods, tokios iniciatyvos Lietvoje daugiau niekur nėra.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Visa bėda, kad vienintelė "Kautra" stengiasi dar pakovoti dėl keleivių, ko nepasakysi apie visokius Busturus, Šilutės AP. Su privačiu transportu tikrai maloniau važiuot, nei rajoninių parkų kledarais. Manau ateityje pavežėjimo grupės dar labiau išpopuliarės, man tai atrodo normali evoliucija.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Neigiamas kuro kainų kritimo poveikis Kautrai:

    Linas Skardžiukas, keleivių vežimo bendrovės „Kautra“ generalinis direktorius, sako, kad vienareikšmiškai įvertinti pigusių degalų naudą sunku.

    „Sąnaudų turėjome mažiau, bet sumažėjo ir mūsų pajamos – tikrai negalime pasakyti, kad vežėjams atpigę degalai buvo labai reikšmingi“, – sako p. Skardžiukas. 2014 m. „Kautros“ pajamos siekė 18,5 mln. Eur, praėjusių metų finansiniai rezultatai dar skaičiuojami. Vadovas užsimena, kad nors apyvarta augo, tikėtinas mažesnis pelnas nei 2014 m.

    Anot jo, atpigę degalai turėjo atvirkštinį efektą – užuot keliavę autobusais, žmonės rinkosi keliones nuosavais automobiliais, tad „Kautros“ keleivių srautas susitraukė 5–10%.

    Sparčiausiai keliones autobusais į važiavimą nuosavais automobiliais iškeitė tarpmiestinių maršrutų keleiviai. Tokiuose miestuose, kaip Druskininkai, p. Skardžiukas pastebi pasikeitusį poilsiautojų kontingentą. Anot jo, anksčiau į Druskininkų gydyklas panorę Rusijos ir Baltarusijos piliečiai važiuodavo autobusais, šiuos turistus pakeitę lietuviai į Dzūkijos kurortus važiuoja nuosavais automobiliais. Įtakos keleivių srauto mažėjimui turi ir bendrakeleivius į nuosavus automobilius priimti besisiūlantys vairuotojai.

    Pašnekovas pabrėžia, kad pigesni degalai nepadėjo amortizuoti augusių išlaidų kitose srityse. Bendrovė atnaujino autobusus, įdiegė galimybę žiūrėti kino filmus autobusuose, sustiprino tarptautinių vežimų paslaugą „Eurolines“, tobulina bilietų pardavimo sistemas. Visgi „iškrapštyti“ lietuvius iš nuosavų automobilių sunku.

    „Žmonės nusiperka automobilį, keičia padangas, važiuoja į servisą, bet viso šito išlaidomis nevadina, vertina tik degalų kainą. Ir kai ji nedidelė, atrodo, kad ir kelionė nuosavu automobiliu nebrangi, – aiškina p. Skardžiukas ir akcentuoja: – Puikiai žinome, kad ir nenauji automobiliai pernai brango, ir detalės, ir paslaugos. Viską skaičiuojant kelionė tikrai nebus pigesnė.“

    Nuostolių bendrovė patiria ir iš keleivių vežimo tarptautiniais maršrutais. Visgi, anot p. Skardžiuko, šviesa tunelio gale matyti.

    „Daugybę metų šioje srityje dirbame nuostolingai, šiemet irgi. Tačiau keleivių srautas auga – šiemet jis gerokai didesnis. Tiesa, bilietų kainos mažėjo, dėl to rezultatas kol kas neigiamas“, – skaičiuoja „Kautros“ vadovas.
    Verslo žinios

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Beje, norėčiau iškelti į viešumą dar vieną klausimą. Bent jau Vilniuje būna tokių atvejų, kad kontrolierius aiškina keleiviui, kad tas važiuoja be bilieto, o keleivis aiškina, kad šioje TP (arba šiandien, bet kitoje TP) jau tikrino savo bilietą ir e.bilieto sistema rodė, kad bilietas aktyvuotas. Keleivių kontrolė net nenori girdėti tokių argumentų ir reikalauja išlipti. Tačiau kodėl keleivių kontrolė draudžia šiam keleiviui prieiti prie komposterio ir jį paliesti visų akivaizdoje? Juk jeigu keleivis meluoja, visi iškart pamatys. Juk būna ir keleivių kontrolės įrangos gėdimas ar panašiai.
    Jei keleivio kortelėje bus bilietas, komposteris jį atžymės, ir kontrolė teisiškai negalės prie jo prikibti… Bent aš manau kad tai yra tokio kontrolės elgesio priežastis. Be to, ar neišjungiami komposteriai kontrolės metu?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Pasenęs požiūris. Atlikta daug socioliginių tyrimų, įrodančių, kad nehumaniškos, šiurkščios ar neadekvačiai griežtos bausmės ir baudos iššaukia visuomenėje agresiją, nepasitenkinimą, pesimizmą, o juk tai susiję su polinkiu nusikalsti. Štai tau ir uždaras ratas. Tiesiog siūlaigyventi nusikalstamumo ir baudžiamumo vartojimo visuomenėje. Kai Vakarai jau senokai eina humanizmo keliu.
    Na taip. Sustabdom autobusą stotelėje 5-10 min. su visais keleiviais ir bandom begalviui paaiškinti, kad niu niu niu, autobuse reikia važiuoti su bilietėliu.

    O kur nuėjo vakarai tuo perdėto humanizmo keliu, matome. Bet čia jau kita tema.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Su laukiniais reikia elgtis laukinių metodais.
    Pasenęs požiūris. Atlikta daug socioliginių tyrimų, įrodančių, kad nehumaniškos, šiurkščios ar neadekvačiai griežtos bausmės ir baudos iššaukia visuomenėje agresiją, nepasitenkinimą, pesimizmą, o juk tai susiję su polinkiu nusikalsti. Štai tau ir uždaras ratas. Tiesiog siūlaigyventi nusikalstamumo ir baudžiamumo vartojimo visuomenėje. Kai Vakarai jau senokai eina humanizmo keliu.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Nejaugi mes tokie laukiniai?
    Su laukiniais reikia elgtis laukinių metodais.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
    bet gal būtų visai ir gerai kad dėl vieno ar kelių keleivių pradėtų vėluot autobusai po 10-15 minučių manau tada skubantys keleiviai tuos keleivius patys išmestų lauk
    Nejaugi mes tokie laukiniai?

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
    Vakarų praktika šalyje su Rytų kultūra niekaip nepasiteisins. Jau dabar būna atvėjų, kad keleivis net esant keleivių kontrolei transporto priemonėje sėdi, šaukia, bet niekur iš TP neišeina. TP stovi 5-10 minučių. O čia kiek teks laiko vėluoti, kol atvyks saugos tarnyba arba policija? Ir kur garantijos, kad prasižengęs keleivis pamatęs policiją iškart išlips iš TP? Teisingai pasakė Aleksio, 2-3 kartai tokių vėlavimų ir dalis žmonių rinksis automobilius.


    Beje, norėčiau iškelti į viešumą dar vieną klausimą. Bent jau Vilniuje būna tokių atvejų, kad kontrolierius aiškina keleiviui, kad tas važiuoja be bilieto, o keleivis aiškina, kad šioje TP (arba šiandien, bet kitoje TP) jau tikrino savo bilietą ir e.bilieto sistema rodė, kad bilietas aktyvuotas. Keleivių kontrolė net nenori girdėti tokių argumentų ir reikalauja išlipti. Tačiau kodėl keleivių kontrolė draudžia šiam keleiviui prieiti prie komposterio ir jį paliesti visų akivaizdoje? Juk jeigu keleivis meluoja, visi iškart pamatys. Juk būna ir keleivių kontrolės įrangos gėdimas ar panašiai.
    bet gal būtų visai ir gerai kad dėl vieno ar kelių keleivių pradėtų vėluot autobusai po 10-15 minučių manau tada skubantys keleiviai tuos keleivius patys išmestų lauk

    Komentuoti:


  • grustnyj
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    ...Jei keleivis nepasižymi ar įlipa pro ne priekį, pranešama dispečeriui apie vėlavimą, uždaromos durys, užgesinamas variklis, kviečiama ir laukiama saugos tarnyba arba policija. Tai yra Vakarų praktika. O grasinti didžiausia atsakomybe, kai žmogus elementariai gali pamiršti dokumentą ar pan., būtų nehumaniška.
    Vakarų praktika šalyje su Rytų kultūra niekaip nepasiteisins. Jau dabar būna atvėjų, kad keleivis net esant keleivių kontrolei transporto priemonėje sėdi, šaukia, bet niekur iš TP neišeina. TP stovi 5-10 minučių. O čia kiek teks laiko vėluoti, kol atvyks saugos tarnyba arba policija? Ir kur garantijos, kad prasižengęs keleivis pamatęs policiją iškart išlips iš TP? Teisingai pasakė Aleksio, 2-3 kartai tokių vėlavimų ir dalis žmonių rinksis automobilius.


    Beje, norėčiau iškelti į viešumą dar vieną klausimą. Bent jau Vilniuje būna tokių atvejų, kad kontrolierius aiškina keleiviui, kad tas važiuoja be bilieto, o keleivis aiškina, kad šioje TP (arba šiandien, bet kitoje TP) jau tikrino savo bilietą ir e.bilieto sistema rodė, kad bilietas aktyvuotas. Keleivių kontrolė net nenori girdėti tokių argumentų ir reikalauja išlipti. Tačiau kodėl keleivių kontrolė draudžia šiam keleiviui prieiti prie komposterio ir jį paliesti visų akivaizdoje? Juk jeigu keleivis meluoja, visi iškart pamatys. Juk būna ir keleivių kontrolės įrangos gėdimas ar panašiai.

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Ką ir kodėl keistumėte dabartinėse respublikinėse Keleivių ir bagažo vežimo taisyklėse?

    Dabartinės http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai..._l?p_id=396775
    Čia nieko keisti nereikia. Viskas čia gerai, tiesiog per daug prirašyta puslapių, užtektų trijų puslapių viskam surašyti (na gal penkių). O pirmoje eilėje aš vairuotojams išdalinčiau vienkartines pirštines, kad jie galėtų pasirūpinti VT priemonės švara galinėse stotelėje ir atidarinėti rampa su vežimėliais įvažiuoti, nes šiuo metu jų atidaryti negali, nes jiems nieks neduoda jokių pirštinių, o toje vietoje pastoviai yra nešvaru ir daug bakterijų, bacilų, mikrobų veisiasi, todėl be pirštinių ir specialaus instrumento rampos neatidarinėjo, neatidarinėja ir neatidarinės. Kaip tik reikia mažinti vairuotojams duodamų funkcijų kiekį, nes jie už kelias darbų funkcijas gauna atlyginimą tik už vairavimą už bilietų pardavimą priemokos nebeliko beveik. Vairuotojo darbas yra vairuoti. O Bilietų pardavimams grąžinčiau į kiekvieną autobusą konduktorių.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Čia tavo nuomonė, o teisės aktai ir savivaldybių nutarimai priešingi tavo nuomonei. Jau gal laikas suprasti, kad pareigybių, kai atliekamas tik viena funkcija, mažėja? Vairuotojas ir informaciją keleiviui turėtų suteikti, ir bilietus, jei taip miesto savivaldos numatyta, tikrinti, ir transporte švara, tvarka rūpintis. Dabar labai mažai atsakingų ir darbą mylinčių vairuotojų, daugelis materialistai, kurie teikia dirbsiantys geriau už didesnę algą, kuo abejoju, nes charakteris jau toks žmonių. Tikiuosi, kad jaunėjant vairuotojų kartai situacija gerės.
    tikrai ne jaunės vairuotojai o kaip tik senės. Visi naujai ateinantys pagrinde ateina jau turintys 50 ar daugiau metų dirbę "furistais" ar reikalaujantys didesnės ištvermės ar fizinio darbo jau negalintys dirbti, nes jauni randa darbą daug geresnį ir atvira rinka užsienyje kur uždarbis ženkliai padoresnis.
    Paskutinis taisė egiscrypth; 2016.01.14, 11:29.

    Komentuoti:

Working...
X