Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Pinigų švaistymas niekams. Lietuvoje ypač mažuose miestuose iš viso VT nėra jokia alternatyva automobiliui, tai net ir su Euro 0 varikliu autobusas įtakos oro taršai jokios neturėtų, netgi bendra tarša būtų mažesnė, jei tik jie užtikrintų automobilinių kelionių sumažėjima bent ketvirčiu... Verčiau rajoniniams parkams už tuos pinigus užpirktų po 5 naujus miesto-priemiesčio dyzelinius midibusus, tai nauda būtų didesnė...
- 1 patinka
-
Elektriniams autobusams didžiuosiuose miestuose siūloma dar 30 mln. eurų
Svarstoma galimybė didiesiems miestams papildomai skirti 30 mln. eurų Europos Sąjungos (ES) paramos elektriniams autobusams įsigyti. Lėšų gautų Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Panevėžys ir Šiauliai.
„Susisiekimo sektoriaus tikslas – mažinti transporto keliamą triukšmą ir taršą, todėl planuojama, kad papildomas 30 mln. eurų ES finansavimas galėtų būti nukreiptas į elektrinių transporto priemonių įsigijimą“, – BNS nurodė Susisiekimo ministerija.
Anot jos, papildomų lėšų rasta, siūlant perskirstyti Energetikos ministerijai, energijos efektyvumo didinimui skirtą Europos regioninės plėtros fondo paramą, skiriant ją tam pačiam tikslui. Tačiau tokiam Finansų ministerijos siūlomam perskirstymui turėtų pritarti Vyriausybė, teigia Susisiekimo ministerija.
Tuo metu Finansų ministerija siūlymo BNS nekomentavo. Anot jos, kol kas rengiama ataskaita Vyriausybei, todėl „komentuoti dar per anksti.“
Apie ketinimus skirti 30 mln. eurų elektra varomiems autobusams praėjusią savaitę viešėdamas Klaipėdoje pranešė ministras Jaroslavas Narkevičius. Anot jo, ministerija ruošia ekologiško transporto projektą, o Klaipėda galėtų būti tokio transporto vystymo pavyzdžiu...
Komentuoti:
-
Nauji Kauno troleibusai žiemai nepasiruošę? Dėl šerkšno stojo jų eismas, troleibusai vėlavo ir Vilniuje
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...as-221-1276440Vairuotojas paaiškino, kad naujieji troleibusai yra „kompiuterizuoti“, todėl jautresni įtampos svyravimui. Jis pateikė pavyzdį su seniau veikusiu analoginiu televizijos signalu.„Seniau pakakdavo įkišti į televizorių vietoje antenos paprastą laidą ir vis tiek kažką matydavai, dabar, kai signalas skaitmenis, televizorius arba rodo labai gerai, arba nerodo nieko. Panašiai ir su šiais troleibusais“, – sakė vairuotojas.
BNS praneša, kad sostinėje šeštadienio rytą dėl šalčio taip pat buvo sutrikęs troleibusų judėjimas, galimi vėlavimai. „Šį rytą dėl užšalusio kontaktinio tinklo Vilniuje buvo sutrikęs dalies troleibusų judėjimas. Nuo 9 valandos eismas vyksta kaip įprastai, tačiau kai kur vis dar fiksuojami troleibusų vėlavimai“, – BNS sakė „Susisiekimo paslaugų“ atstovė Miglė Bielinytė.
Komentuoti:
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąatvyksta 30:35val. Dar tokio laiko formato nebuvau matęs
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąGal ir nebus naujiena, bet mane vakar labai nustebino šis atradimas:
https://www.stops.lt/kautra/
visi Lietuvos grafikai išskyrus dar nepridėtus traukinius, net ir tarptautiniai reisai. Tiesa, kai kur vietoj 06:00 val. rašo 30:00, bet čia matyt programavimo niuansai jau
Komentuoti:
-
Gal ir nebus naujiena, bet mane vakar labai nustebino šis atradimas:
https://www.stops.lt/kautra/
visi Lietuvos grafikai išskyrus dar nepridėtus traukinius, net ir tarptautiniai reisai. Tiesa, kai kur vietoj 06:00 val. rašo 30:00, bet čia matyt programavimo niuansai jau
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Pietų Švedijos Skonės lėno (šv. Skåne) viešojo transporto bendrovė "Skånetrafiken" praėjusius metus pabaigė rekordiškai maža išmestinių dujų emisija į atmosferą. Bendrovė, kurios viešojo transporto paslaugos apima regioninių traukinių bei autubusų (ateityje ir lengvojo geležinkelio Lundo mieste) paslaugas, teikiamas didžiausiuose regiono urbanistiniuose centruose Trelleborg, Ystad, Helsingborg, Landskrona, Ängelholm, Malmö bei jų apylinkėse, per visus metus buvo atsakinga už 80 000 tonų emisiją. Šiems metams bus siekiama emisiją sumažinti dar labiau iki kol bendrovės teikiamos VT paslaugos regione taps neutralios poveikio aplinkai atžvilgiu.
Šaltinis.: Skånetrafikens kollektivtrafik helt fossilbränslefri
Komentuoti:
-
Geteborge VT sistemai priklausančių keltų linijų tinklas taip pat išvystytas kaip Stokholme. Keltai kursuoja tarp įvairių svarbių traukos objektų miesto centre, esančių skirtingose Jotos upės pusėse. Bent vienas maršrutas išdėstytas zig-zago forma ir sėkmingai perkelia keleivius tarp įvairių rajonų iki pat estuarijos arba vietos, kur vyrauja uosto pramonė ir vedas vandens kelias į vandenyną. Kelionės vyksta greitai (nebent reikia praleisti didelius keltus) ir galioja miesto VT bilietas. Stepiren Resecentrum (netoli Geteborgo operos) yra vienas naujasnių persėdimo punktų tarp tramvajų, autobusų bei keltų transporto.
Gbg_180925-0485.jpg by Per Pixel Petersson, on Flickr
Gbg_180925-0494.jpg by Per Pixel Petersson, on Flickr
Stenpiren terminalas iš kitos perspektyvos..
An Evening in Gothenburg by Fredrik Lindedal, on Flickr
Paskutinis taisė Silber418; 2019.12.17, 19:43.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Vieni naujesnių Stokholmo vandens transporto keltų - pilnai elektriniai keltai, papildantys miesto viešojo transporto priemonių tinklą (bėginis transportas, autobusai, funikulierius). Kaip ir kiti tos pačios koncepcijos keltai, kursuoja pagal grafiką.
The electric commuter boat Sjövägen in Stockholm by Franz Airiman, on Flickr
The electric commuter boat Sjövägen in Stockholm by Franz Airiman, on Flickr
The sailing ship Tre Kronor departing from Stockholm by Franz Airiman, on Flickr
Kitoks VT keltukų modelis
Commuters waiting to embark the commuter boat Gurli in Nybro Bay in Stockholm by Franz Airiman, on Flickr
The commuter boat Gurli at Allmänna Gränd on Djurgården island in Stockholm by Franz Airiman, on Flickr
P.S. Tai ne į šcherų salyną plukdantys keltai. Tam yra skirtas atskirtas parkas ir prieklauka centre.Paskutinis taisė Silber418; 2019.12.16, 18:27.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tokius straipsnius dažniausiai rašo arba pagal užsakymą, arba visokie filadelfijai, nieko neišmanantys ir netgi tikriausiai VT nesinaudojantys.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimą
Straipsnio autoriui važiuoti iš Kauno į Vilnių per Šakius, Vilkaviškį, Marijampolę, Prienus nesiūlau bent žiemos sezone. Tačiau prieš realizuodamas straipsnį galėjo Lietuvos žemėlapyje pažvelgti, kur yra Kaunas, Vilnius ir Kudirkos Naumiestis.
P.S.:
1) gal kas nors tą straipsnį suras, o gal ir pats radęs pateiksiu nuorodą į jį...
2) iš 1988-1989 metų lieka prisiminimai, kaip savaitgaliais atsirasdavo neskubančių keleivių, kurie iš Kauno marių prieplaukos iki Rumšiškių plaukdavo laivu (šie tada į Rumšiškes savaitgaliais plaukiodavo kas valandą ar dar dažniau, buvo galimybė pasirinkti greitą ar lėta laivą), ir ten persėsdavo į autobusą.Paskutinis taisė Vitas; 2019.12.14, 09:20.
Komentuoti:
-
Šiaip įdomu. Interneto platybėse aptikau Olso ir Stokholmo bėginio bei vandens viešojo transporto schemas.:
- 3 patinka
Komentuoti:
-
O Telšiai daug tarpmiestinių? Kiek žinau tai tik Telšiai - Kaunas ir pora į Klaipėdą. Telšių AP dar palyginti nėra vargingi.
Komentuoti:
-
Vargingi ir šitie aišku, bet tai maži parkai su midbusais ir mikrobais pagrinde, turintys mažai reisų ir beveik neturintys tarpmiestinių maršrutų.
Komentuoti:
-
Ką reiškia neskaitant? Vargingiausi yra Širvintų (koncesija), Kupiškio, Ignalinos, Molėtų, Lazdijų (privatizuotas) ir dar eilė kitų.
Komentuoti:
-
O tai kokiu ten marsrutu neliko? Priemestinių? Šiap Telšių AP neskaitant dujinių ir Irisbus, turbūt varganiausias AP Lietuvoje su Biržais ir Rokiškiu
Komentuoti:
-
Savivaldybė pati nežino kas joje ir jos įmonėse vyksta? O gal taip padaryta specialiai ir AP specialiai stekenamas, bus neva tai rinkos priemonėmis atimta dalis maršrutų ir parkui galas.
Komentuoti:
Komentuoti: