Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • NeViskasTaipPaprasta
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Rangovų broko negalima skųsti?
    Įprastai akivaizdų broką taiso net po paprasto įkėlimo į TvarkauMiestą, ypač jei darbai dar nepriduoti, tai turėtų padėti šiuo atveju. Jei pats pro šalį eisiu, irgi pranešiu.

    Bet, aišku, norėtųsi matyti kitokią darbų kokybę ir jos priežiūrą iš esmės...

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Dviračių takas Žygimantų g. Šūdarankiai kaip praeitoje, taip ir šioje kadencijoje siautėja. Didžiojoje atkarpos dalyje jau paklotas raudono aksfalto sluoksnis, bet jau visas išvažinėtas sunkvežimių ar kitos technikos ir su padangų įspaudais



    Rangovų broko negalima skųsti? Šiaip tokia pati situacija yra raudoname dvirtakyje šalia Šilo tilto, Antakalnio žiedo kryptimi. Ten kur prasideda takas (nuo policijos ir ugniagesių stočių) jau daugelį metų yra sunkvežimių ratų palikti įspaudai.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    O stulpus patraukė? Ar bus neištisinis asfaltas ir su pastoviomis siulėmis?
    Pagal foto tai lyg ir nauji stulpai stovi tarp važiuojamosios dalies ir dviračių tako.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    O stulpus patraukė? Ar bus neištisinis asfaltas ir su pastoviomis siulėmis?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Dviračių takas Žygimantų g. Šūdarankiai kaip praeitoje, taip ir šioje kadencijoje siautėja. Didžiojoje atkarpos dalyje jau paklotas raudono aksfalto sluoksnis, bet jau visas išvažinėtas sunkvežimių ar kitos technikos ir su padangų įspaudais









    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    va todėl: https://www.google.com/maps/@54.7411...oASAFQAw%3D%3D

    Plius takus sukeitė vietom ir atnaujino pėsčiųjų taką, kuris buvo apgailėtinos kokybės ir per siauras.
    Už 270 m vaizdas nepakito. Yra dar antras toks įvažiavimas. Tiesiant / rekonstruojant reiktų daryti nuo sankryžos iki sankryžos pilnai užbaigiant bent pilną tako atkarpą, nes dabar gaunasi, jog visi važiuoja, kaip su Ferrari, o po to persėda į Škodą troleibusą seną.

    Takus sukeitė tik 250 m atkarpoj, o kituose 550 m pertiesė raudonai kur buvo, t. y. suapvalinus – nesukeitė takų vietomis.

    Už tuos pinigus galėjo visus 4 įvažiavimus iškelt automobilistams, nes ten kiemai, ir ties "IKI" palyginti pilką asfaltą pasibangavusį. Gautųsi "atrestauruota Škoda" ir dar liktų pinigų ant Audi Quattro kitai gatvei.
    Paskutinis taisė dondc; 2025.02.15, 14:25.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    va todėl: https://www.google.com/maps/@54.7411...oASAFQAw%3D%3D

    Plius takus sukeitė vietom ir atnaujino pėsčiųjų taką, kuris buvo apgailėtinos kokybės ir per siauras.
    Senas takas nebuvo idealus, bet n kartų naudos būtų buvę iš tako ten kur jo iki šiol nėra.

    Konrečioj vietoj, jei tos trinkelės LABAI trukdė (nors su mtb net nesijausdavo, o ir su plentiniu ne pasaulio pabaiga pervažiuot), galėjo tiesiog jas išlupt ir perasfaltuot lygiai.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    va todėl: https://www.google.com/maps/@54.7411...oASAFQAw%3D%3D

    Plius takus sukeitė vietom ir atnaujino pėsčiųjų taką, kuris buvo apgailėtinos kokybės ir per siauras.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Fantazijos, o kitur - prastas resursų paskirstymas. Pavyzdžiui Jeruzalės g. jau esantį 2000-ųjų dvirtakį pertiesė iš naujo su raudonu asfaltu, nors senasis net nebuvo labai prastos būklės (taip, senas, bet pakankamai gerai išsilaikęs). Tai vietoj to, kad būtų tokį patį atstumą pratęsę senąjį taką nauju taku (žemėlapyje pažymėta Kalvarijų ir Santariškių g.), išeikvojo tūkstančius ant dar ganėtinai ok būklės tako.

    Kodėl??? Man tik toks klausimas...

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Gražu, bet kaip visada šitai VMS nerealu. Daugelis atkarpų jau turėjo būti nutiestos arba baigtos tiesti iki 2030...

    Šiaurinės gatvės takai čia iš vis ne į temą. Juk dviračių taką palei Šiaurinę ties tik tokiu atveju, jei ties pačią gatvę. Be jos, atskirai, dviračių tako ten tikrai nedarys.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Fantazijos ir tiek. Kai kurios trasos gal daugiau nei 20 metų piešiamos.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Netyčia užklydau ant Vilniaus dviračių takų planų žemėlapio. Dalinuosi.
    https://www.arcgis.com/apps/mapviewe...17f6ba06d1fb13

    Dauguma planuojama po 2030 metų, bet yra atkarpos kurias planuojama pradėti tiesti ir 2026. Kas keista šitame žemėlapyje tai, kad base layer'yje jau egzistuoja Šiaurinė gatvė (Vienybės prospektas).

    Šiek tiek pastailinau linijų spalvas pagal planuojamą darbų pradžios datą - kuo šviesesnė spalva tuo vėliau pradžia.

    Click image for larger version

Name:	dviraciu_takai.jpg
Views:	1176
Size:	1,09 MB
ID:	2183219

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Tarsi ištisinės kažką reiškia Vilniuje. Kam daryti bet kaip, jei galima iškart gerai? Atrodo, kad Gedimino pr. pavyzdys turėjo išmokyti, kaip padaryti geriau.
    Niekas taip nepadeda išmokti KET, kaip brangi nuotrauka.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Ištisinę liniją nupieš, kad nebūtų jokio noro lenkti ar apvažiuoti.

    Beje, sustoti ir palaukti ne feng-šui? Analogiškai tramvajaus reglamentavimui.
    Tarsi ištisinės kažką reiškia Vilniuje. Kam daryti bet kaip, jei galima iškart gerai? Atrodo, kad Gedimino pr. pavyzdys turėjo išmokyti, kaip padaryti geriau.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Bet ar ji bus kaip nors atskirta nuo važiuojamosios dalies, ar pakelta per kažkiek? Nes jei kaip Gedimino pr., tai mažai naudos iš tokių juostų. Tas pats kaip jų nebūtų – tiesiog važiavimas su srautu ir tiek. Juolab kad VT stotelėse sustojus transportui jis tokią „juostą“ užblokuos ir reikės jį lenkti su visais automobiliais pro kairę.
    Ištisinę liniją nupieš, kad nebūtų jokio noro lenkti ar apvažiuoti.

    Beje, sustoti ir palaukti ne feng-šui? Analogiškai tramvajaus reglamentavimui.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Jeigu neklystu pagal projektą dviračių juosta bus panaši į šaligatvį. Tikimės bus šlifuotos plytelės, kad važiuoti dviračiu būtų patogu. Kitais atvejais gausis kaip prie rotušės.
    Bet ar ji bus kaip nors atskirta nuo važiuojamosios dalies, ar pakelta per kažkiek? Nes jei kaip Gedimino pr., tai mažai naudos iš tokių juostų. Tas pats kaip jų nebūtų – tiesiog važiavimas su srautu ir tiek. Juolab kad VT stotelėse sustojus transportui jis tokią „juostą“ užblokuos ir reikės jį lenkti su visais automobiliais pro kairę.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Būtent. Dabar iš dviračių juostų nebus jokios naudos, nes patogiau bus važiuoti šaligatviu, ką dauguma ir toliau darys kaip darę.
    Jeigu neklystu pagal projektą dviračių juosta bus panaši į šaligatvį. Tikimės bus šlifuotos plytelės, kad važiuoti dviračiu būtų patogu. Kitais atvejais gausis kaip prie rotušės.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    O dar problema tame, kad tos dviračių juostos nebus niekaip atskirtos apart skirtingų trinkelių. Tai reiškia, kad automobilistai kaip savų mašinų mylėtojai viena dalimi važiuos ant dviračių juostos. Geriausiu atveju būtų atskirti juostą stulpeliais ar kokiomis plonomis aukštomis figūromis atskirti. O stotelėje dviračių juostą pakelti iki šaligatvio lygio. Taip pvz Lvive daro.
    Būtent. Dabar iš dviračių juostų nebus jokios naudos, nes patogiau bus važiuoti šaligatviu, ką dauguma ir toliau darys kaip darę.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Realiai Basanavičiaus g. dviračių juostos jeigu ir bus tai tik dėl to, kad gatvė yra per plati, o siaurinti fiziškai neleidžia paveldas.
    O dar problema tame, kad tos dviračių juostos nebus niekaip atskirtos apart skirtingų trinkelių. Tai reiškia, kad automobilistai kaip savų mašinų mylėtojai viena dalimi važiuos ant dviračių juostos. Geriausiu atveju būtų atskirti juostą stulpeliais ar kokiomis plonomis aukštomis figūromis atskirti. O stotelėje dviračių juostą pakelti iki šaligatvio lygio. Taip pvz Lvive daro.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Realiai Basanavičiaus g. dviračių juostos jeigu ir bus tai tik dėl to, kad gatvė yra per plati, o siaurinti fiziškai neleidžia paveldas.

    Komentuoti:

Working...
X