Gyvenamoji zona, o greta jos dviračių ir pėsčiųjų takai. Ir greitis 30. Klounai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Koks čia "genijus" sugalvojo pakabinti du skirtingus greičio ribojimo ženklus ant vieno stulpo???Parašė dondc Rodyti pranešimą
Gyvenamoji zona -> greičio ribojimas iki 20 km/h.
Tačiau kažkodėl kažkur beveik danguje kabo leidimas važiuoti iki 30 km/h....
P.s. Ir pėsčiųjų perėja bei gyvenamoji zona kažkaip nekoreliuoja. Panašu, kad turėjo būti tiesiog 30 km/h teritorija, bet kažkas paskutinę minutę sugalvojo "idea fix", kad reikia čia padaryti gyvenamąją zoną.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Gyvenamosios zonos pradžia, pėsčiųjų perėja ir greičio padidinimas iki 30 km/h, dar tokio neadekvataus kelio ženklų sandėlio nesu matęs
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Savanorių pr. bendras takas. Darbai prasideda netoli Savanorių žiedo.
Link Panerių
Panašu, pagrindiniai darbai baigti iki Naujosios Riovonių g.
Vaizdas tolyn, matyt, darbų tęsimas.
Naujoji Riovonių g. Jau pagal normalų atskirą projektą. Vos persikėlus per sankryžą. Dar bus raudonas sluoksnis.
Vaizdas atgal. Praktiškai į vieną foto telpa visas tako ilgis.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
-
Nuo Akropolio 2. Dvirtakio nėra → prasideda gyvenama zona → prasideda dvirtakis.
Pagal įstatymą negali būti daugiau 3 kelio ženklų ant vienos atramos.
Neatitinka STR, jei viršyja 2 cm. Neabejoju viršyja.
Tai super trumpas takas. Kam jį tiesė? Išvažiavimas į Vinio parką:
Panaikino Vingio parke anksčiau naikintą bendrą dviračių ir pėsčiųjų taką. Iš vienos pusės buvo pastatytas "pėsčiųjų tako" ženklas, nuo tinklinio aikštelių kelis metus buvo likęs senovinis bendro tako ženklas su horizontaliu brūkšniu. Panaikino:
Birutės take matyt vandalai nesankcionuotai nusuko ženklą, ten bendras į kairę link upės po Vingio tiltu. Nesuprantu, stulpo konstrukcija neleidžia ženklui nusmukti žemyn, jei varžtai atsilaisvintų, kodėl pati viršutinė stulpo dalis nėra dantyta su dantytu ženklo tvirtinimu, kad nebūtų galima pasukti, pilnai neatsukus?
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Nereikia nukrypti nuo temos. Tiesiog parkavimo vietos yra švenčiausia kelių infrastruktūra.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąGalima kiek nori tyčiotis iš vairuotojų norinčių "parkoci", bet kol Vilniuje yra Mombasos lygio VT, kitaip nebus. Deja, ir normalios sostinės VT Vilniuje nebus, nes jau pridaryta tiek planavimo klaidų, tiek pridygo individualių ir kitokių namų kvartalų laukuose, šalia žvykėlių, soduose, kad ate miesto VT.
Visada išlįs visokie "kur parkoci, juk vežu savo tetą pas gydytoją" arba "tai kur laikyti mašiną senam žmogui kuris važinėja į sodą" žmonės.
Konkrečiu atveju Žirmūnuose prie buvusios Saulutės erdvė veikia tik automobiliams. Išlipę iš troleibusų pėstieji turi brautis per mašinas norint kur nors nueiti. Yra ta mini aikštelė prie kebabų kioskų kur kartais prekiaujama vaisiais. Tai turėtų būti tos erdvės pagrindinė paskirtis, o ne stovėjimo aikštelė. Nesant vietų palikti mašiną prie pat Batų kalno pastato galima tai padaryti kitoje kelio pusėje ir pereiti gatvę. Deja, psichologija vairuojant (ar ir minant dviratį) veikia taip, kad yra noras privažiuoti kuo arčiau durų.Paskutinis taisė Zefyras; 2025.05.30, 12:12.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Niekas netrukdo padaryt normalų miesto VT miesto teritorijoj. O laukiniai galėtų naudotis normaliu P+R sujungtu su padoriu VT. Kas yra visiškai normali sostinietiška praktika visame pasaulyje.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąGalima kiek nori tyčiotis iš vairuotojų norinčių "parkoci", bet kol Vilniuje yra Mombasos lygio VT, kitaip nebus. Deja, ir normalios sostinės VT Vilniuje nebus, nes jau pridaryta tiek planavimo klaidų, tiek pridygo individualių ir kitokių namų kvartalų laukuose, šalia žvykėlių, soduose, kad ate miesto VT.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Galima kiek nori tyčiotis iš vairuotojų norinčių "parkoci", bet kol Vilniuje yra Mombasos lygio VT, kitaip nebus. Deja, ir normalios sostinės VT Vilniuje nebus, nes jau pridaryta tiek planavimo klaidų, tiek pridygo individualių ir kitokių namų kvartalų laukuose, šalia žvykėlių, soduose, kad ate miesto VT.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Suskaičiuoju kad tuo projektu kuris dabar berods išduotas būtų panaikinta net 40 stovėjimo vietų, kas yra rimtas smūgis žemiau juostos vairuotojams, galima net ašarą išpausti nerandantiems kur parkoci prie privačios klinikos durų. Ar visgi matysim bandymus sukišti šaligatvį ir dviračių taką į tuos 3.5-4 metro kurie yra šiuo metu nepaaukojant parkavimo vietų?Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
tl;dr Valdelis uždraudė naikint parkingą, tai galvojam, ką daryt.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kai paklausi per tvarkau miestą, kodėl nevyko viešinimas ir kur galima rasti TDPParašė gangstarr Rodyti pranešimąKur galima rasti Šeimyniškių g. dviračių tako techninį projektą? Niekur neradau, kad būtų buvęs viešinimas.
Čia nauja praktika slėpti nuo visuomenės?
Laba diena, dėkojame už pranešimą. Informuojame, kad Šeiminyškių g. dviračių ir pėsčiųjų tako projektavimo darbus kuruoja UAB Vilniaus vystymo kompanija. Geros dienos
- 3 patinka
Komentuoti:
-

tl;dr Valdelis uždraudė naikint parkingą, tai galvojam, ką daryt.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/425327Parašė Kaid Rodyti pranešimąŽirmūnų g. nuo Lidl iki Kareivių g.
Atsakymas
Laba diena, dėkojame už Jūsų pranešimą. Informuojame, kad dviračių tako tąsa numatyta įgyvendinti atskiru projektu, kuris šiuo metu yra tikslinamas. Tikimės, kad projektavimo darbai bus baigti dar šiais metais, o fiziniai darbai galėtų prasidėti jau kitąmet. Geros dienos
Atsakingas padalinys
SĮSP Klientų aptarnavimo skyrius
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Tokio projekto nėra. Atkarpa nuo Rinktinės g. iki pat žiedo. Leidimas seniau buvo išduotas kartu su Lietuvos teismų pastatu ~180 metrų atkarpėlei...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Projektas čia:Parašė gangstarr Rodyti pranešimąKur galima rasti dviračių tako techninį projektą? Niekur neradau, kad būtų buvęs viešinimas.
[/B]
https://maps.vilnius.lt/map/teritoriju-planavimas
Komentuoti:
-
Kur galima rasti dviračių tako techninį projektą? Niekur neradau, kad būtų buvęs viešinimas.
Šeimyniškių gatvėje bus tiesiamas dviračių takas ir tvarkomi medžiai
Gegužės 23 dieną Šeimyniškių gatvėje ruošiantis dviračių tako įrengimo darbams miesto želdinius prižiūrinti įmonė „Stebulė“ vykdys medžių šaknų atkasimo darbus su oro kastuvu. Profesionalūs arboristai atliks medžių šaknų genėjimo darbus.
Dviračių takas bus klojamas birželio mėnesį.
https://vilnius.lt/naujienos/seimyni...arkomi-medziai
Komentuoti:
-
Lyg yra planuose sujungti su Bukčių g. Tai realia iš bėdos galima būtų per Šiltnamius išvažiuoti pvz į Laisvės pr ar Tūkstantmečio g.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Super, dziaugiuosi uz Lazdyneliu gyventojus, kad juos ne permete per peti ir visgi po N desimtmeciu padare pesciuju saligatvi link miesto! Dabar imanoma ziema nueiti pesciomis link Lazdynu, fantastika. Anksciau buvo ledo ciuozyklos prie kelio. Taip turejo buti pries 30 metu, bet geriau dabar nei niekada.
Kai kada nors atsiras antras kelias i si rajona, jau galima bus galvoti ir apie NT pirkima ten.. nors, kolkas jokiu planu antram keliui nera.
Komentuoti:
-
Super, dziaugiuosi uz Lazdyneliu gyventojus, kad juos ne permete per peti ir visgi po N desimtmeciu padare pesciuju saligatvi link miesto! Dabar imanoma ziema nueiti pesciomis link Lazdynu, fantastika. Anksciau buvo ledo ciuozyklos prie kelio. Taip turejo buti pries 30 metu, bet geriau dabar nei niekada.Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Kai kada nors atsiras antras kelias i si rajona, jau galima bus galvoti ir apie NT pirkima ten.. nors, kolkas jokiu planu antram keliui nera.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Gal gali ištrinti nuotrauką kol Benkunskas nepamatė šito vairuotojų ginocydo?Parašė Riedis Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Lazdynėlių g. dviračių takas
Žiedas ir siauresnė tako dalis prie maximos
Žiedas su užvažiuojama dalimi iš raudono asfalto?
Perėja ir pervaža, takas išplatėja
Nenuleista pervaža ir šaligatvis su įvažiavimu. Sukelta mašininė dalis.
Kitas žiedas
Magistralė link bokšto
Ties sankryža su Šiltnamių g. takas link lazdynų dvirtakių veda šaligatviu ir gan judriu žieduku.
- 13 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: