Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • abruo
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Čia nesenai savo žemėlapių kolekcijoj radau tokį artefaktą vardu [FONT=Courier New]2006_DVT_tiesiamos_proj_planuoj.jpg:
    Toks neambicingas planas ir vis tiek, 17 metų neužteko viskam įgyvendinti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Nežinau, nesilankau beveik ten.
    Tiesiog įdomu, nes, nors šaligatvis darytas kažkada prieš 2012 (gal net ~2004?), šaligatvis yra absoliučiai nepriekaištingos ir 100% idealios būklės. Tai arba ten traktoriai lengvesni viską valo, arba šaligatvis ne iš vaflių sulipdytas.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kuo valo šaligatvį Arsenalo g. upės pusėje?
    Nežinau, nesilankau beveik ten.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Čia nesenai savo žemėlapių kolekcijoj radau tokį artefaktą vardu 2006_DVT_tiesiamos_proj_planuoj.jpg:
    Click image for larger version

Name:	2006_DVT_tiesiamos_proj_planuoj.jpg
Views:	1444
Size:	2,53 MB
ID:	2095532

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Dar priminčiau Vingio parką – irgi nuo neatmenamų laikų buvo pagrindinėj alėjoj pėsčiųjų takas ir atskirai dviračių. Tik dviračių buvo siauras vingiuotas, kuriuo mėgdavo vaikščiot mamos su vėžimėliais.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Rimtai? Aš tai galvojau labiau apie kokius 2000-2005 ir miesto centrą... Na ta prasme apie "pirmąją europizacijos bangą", Zuoką ir t.t.
    Tikrai rimtai. Dviračių takai sovietmečiu buvo tiesiami. Aišku, sunku suprasti pagal kokią logiką ir standartus, nes kai kur (pvz., jau minėtoje S.Stanevičiaus gatvėje) jie buvo tikrai geri, nors daugumoje miesto vietų niekas net nesapnavo tokio dalyko, kaip dviračių takas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Bandžiau ieškot šioje temoje, bet spėju atsakymo į šį klausimą joje nėra, nes tema sukurta bent keliais metai po, bet klausimas būtų toks - o kur yra the OG pirmasis Vilniaus "oficialus dvirtakis"?

    Biškį patikslinsiu kriterijus: ne nupaišytas ant šaligatvio, o specialiai suprojektuotas atskiras dvirtakis. Ar tai kitos spalvos trinkelių, ar tai asfalto, ar kitokių trinkelių, nesvarbu, bet būtent suprojektuotas kaip dvirtakis. Nesvarbu kad ir vos 100 ar 200 metrų, bet įdomu kur ir kada buvo padarytas pirmasis žingsnis.
    Jei skaitosi priemiesčiai - turbūt dvirtakis šalia Nemenčinės plento bus seniausias.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Pašilaičių žiedinėse gatvėse asfaltuoti takai atsirado apie 1986-1987

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Pastatytas kartu su Fabijoniškėmis kažkada tarp 1988-1990. Tai pradedant nuo šitos datos galim ieškoti, ar buvo kas nors senesnio.
    Rimtai? Aš tai galvojau labiau apie kokius 2000-2005 ir miesto centrą... Na ta prasme apie "pirmąją europizacijos bangą", Zuoką ir t.t.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Bandžiau ieškot šioje temoje, bet spėju atsakymo į šį klausimą joje nėra, nes tema sukurta bent keliais metai po, bet klausimas būtų toks - o kur yra the OG pirmasis Vilniaus "oficialus dvirtakis"?

    Biškį patikslinsiu kriterijus: ne nupaišytas ant šaligatvio, o specialiai suprojektuotas atskiras dvirtakis. Ar tai kitos spalvos trinkelių, ar tai asfalto, ar kitokių trinkelių, nesvarbu, bet būtent suprojektuotas kaip dvirtakis. Nesvarbu kad ir vos 100 ar 200 metrų, bet įdomu kur ir kada buvo padarytas pirmasis žingsnis.
    Manau net nežinant būtų galima susiaurinti iki gana nedidelio skaičiaus kandidatų, o po to jau išsiaiškinti, kuriais metais buvo pastatytas. Man pirmas į galvą ateina S.Stanevičiaus g. dviratkis, nes toje gatvėje kadaise gyvenau. Pastatytas kartu su Fabijoniškėmis kažkada tarp 1988-1990. Tai pradedant nuo šitos datos galim ieškoti, ar buvo kas nors senesnio.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Bandžiau ieškot šioje temoje, bet spėju atsakymo į šį klausimą joje nėra, nes tema sukurta bent keliais metai po, bet klausimas būtų toks - o kur yra the OG pirmasis Vilniaus "oficialus dvirtakis"?

    Biškį patikslinsiu kriterijus: ne nupaišytas ant šaligatvio, o specialiai suprojektuotas atskiras dvirtakis. Ar tai kitos spalvos trinkelių, ar tai asfalto, ar kitokių trinkelių, nesvarbu, bet būtent suprojektuotas kaip dvirtakis. Nesvarbu kad ir vos 100 ar 200 metrų, bet įdomu kur ir kada buvo padarytas pirmasis žingsnis.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Man kilo mintis ar nėra čia labiau rezultatas sniego valymo TIK su traktoriais. Nes aplink šitą vietą ir šaligatvio plytelės iškilnotos, kas beje dabar masiška situacija bent visam centriuke.
    Kuo valo šaligatvį Arsenalo g. upės pusėje?

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Man kilo mintis ar nėra čia labiau rezultatas sniego valymo TIK su traktoriais. Nes aplink šitą vietą ir šaligatvio plytelės iškilnotos, kas beje dabar masiška situacija bent visam centriuke.
    Taip, irgi eidamas nustebau, nes iki visai neseniai nebuvo plytelių išjudinimo. Bet ko norėti, idiotai kitaip nemoka gyventi, tik amžinoje kiaulidėje. Ir šituo nieko nesiskiriame nuo kacapų, viską kas padaroma gerai greitai patys su*isame ir vėl gyvename sau įprastoje būsenoje ir bumbame, kodėl blogai.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    K. Kalinausko g. prie zakso 1,5 metų dviračių takas. Rezultatas to, kad buvo leista važinėti automobiliais ant jo:
    Man kilo mintis ar nėra čia labiau rezultatas sniego valymo TIK su traktoriais. Nes aplink šitą vietą ir šaligatvio plytelės iškilnotos, kas beje dabar masiška situacija bent visam centriuke.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Kodėl viso to ploto priešais zaksą tiesiog neišasfaltavo, tai nesuprantu. Jei jau leidžiam ten važiuoti ir statyti, tai kurių galų kloti plyteles? /s

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    K. Kalinausko g. prie zakso 1,5 metų dviračių takas. Rezultatas to, kad buvo leista važinėti automobiliais ant jo:

    Click image for larger version

Name:	20231208_140925.jpg
Views:	432
Size:	1,98 MB
ID:	2095449

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Atrodo gyvai buvo sakius, kad liepė VMS suprojektuot todėl ir daro čia projekto ribose. Link pačios sankryžos, turbūt, nestumia, nes gal saugiau atitraukti, kad nesimaišytų tie autobusai sukant kitam transportui sankryžoje.

    Įdomu, kad Šiaurinė g. per visą miestą skirstoma į 2 projektus, kai šita Helsinkio suprojektuota 4-iais. Vidury laukų, kur tik laukinis žvyrkėlis buvo. Svarstau ar metro projektuotų kas 200 m atskirais projektais: kas antrame būtų bėgiai, kas antrame ne.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Dėl Helsinkio g. 4-ojo ir paskutiniojo projekto PP:
    Įdomu, o nieko neatsakė, kodėl stotelės įvaža, jei jau būtina ją įrengti, taip keistai atitraukta nuo sankryžos dėl ko padidėja atstumas iki stotelės ir niekam nuo to nėra patogiau?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Dėl Helsinkio g. 4-ojo ir paskutiniojo projekto PP:
    Eiliniai atsirašinėjimai, kad nieko nedaryti. Nes akivaizdu, kad tektų pradėt viską nuo pradžių nuo užduoties formavimo. Nu nėra taip, kad visur atstumas tarp sklypų per mažas. Jis kinta abiejose gatvėse ir tikrai atrastų tinkamą vietą toms įvažoms. Bet klasikinis "už projekto ribų"

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Žodžiu, "eikite jūs n....". Patys pridirbo bendrą taką, tai dabar tai, matot, argumentas toliau daryti blogai.

    Komentuoti:

Working...
X