Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Get real, su dabartine infrastruktūra jei manysi, kad ten dviračių pirmumas ir dažnai ten važinėsi, gali ilgai negyvent.

    Dėl Nemenčinės pl. monotoniškumo, tai nežinau, ar galima tikėtis daug rekreacinio potencialo iš tako prie keturių juostų plento.
    Labai jaučiasi skirtumas „senoje“ dalyje neprivažiavus Kairėnų gatvės ir „naujoje“. Turint noro ir tikslą padaryt malonų maršrutą buvo galima.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Šiaip ten gana platus tarpas paliktas tarp kelio ir dviračių tako. Galima būtų užsodinti.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Ta Gariūnų bortų vieta teoriškai galėtų būti "iškelta pervaža", kaip prie kokio Ozo PC ar Akropolio, nes vis tiek dviračių pirmumas, bet matosi, nebus.
    Get real, su dabartine infrastruktūra jei manysi, kad ten dviračių pirmumas ir dažnai ten važinėsi, gali ilgai negyvent.

    Dėl Nemenčinės pl. monotoniškumo, tai nežinau, ar galima tikėtis daug rekreacinio potencialo iš tako prie keturių juostų plento.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Ta Gariūnų bortų vieta teoriškai galėtų būti "iškelta pervaža", kaip prie kokio Ozo PC ar Akropolio, nes vis tiek dviračių pirmumas, bet matosi, nebus.

    Šeimyniškių takus atskyrė tik dėl jau augančių medžių, aišku labai geras atskyrimo plotis, ne toks, kaip daug kur daro gal tik 1 m, kur krūmai net netelpa, bet sodina juos vis tiek. Paskutinėj Šeimyniškių foto matosi, kad ten vieta abiem takam, tai labai gali būti, kad jau atskyrimo nebus.

    Šiandien pravažiavau Nemenčinės pl. Pamenu lyg John buvo prifotkinęs raudono asfalto, bet nemačiau nei centimetro. Gal nuėmė dėl broko, nes kažkodėl keliose trumpose atkarpėlėse buvo neasfaltuota. Visgi pietine puse pravažiuoti galima pilnai asfaltu, vos 2 kartus peršokus nuo dvirtakio ant afalto šaligatvio ir vice versa. 2 paskutiniai dvirtakio ruožai asfaltuojami dabar ir liks dar 1 šaligatvio daly. Šiaurinėj plento daly mačiau dar žvyras ties šviesoforu (ten irgi bus takai (gal bendras asfalto), bet ne visu ilgiu). Šiaip įspudis labai monotoniškas ir neįdomus, nes neliko nei medžio tarp tako ir plento. Net Vilniaus r. daly buvo paliktos kelios pušys. Visgi gerai, jog reljefas lygus ir "neįdomus", nes tada jau žaidžia tai, kad tolimam atstumui gerai patogesnis (lygesnis) ir lengvesnis kelias.

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Šeimyniškių g. dviračių takas. Nuo Tuskulėnų g. prie žiedo takai atskirti.






    Prie Šeimyniškių st. pagal kuoliukus dviračių takas bus iš dešinės, bet bus įdomu, ką darys prie įvažiavimo į kiemą kur atliekų konteineriai trukdys.


    Toliau nurenka tik plyteles, matosi būsimo tako plotis pagal aptvertą tvorą.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    O geras, kaip tik tuos gumbus prieš kokį mėnesį raportavęs buvau per Tvarkaumiestą, nes nu labai jau bjaurūs buvo.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Gariūnų/Kirtimų dvirtakis remontuojamas. Pakeitė tas baisiai susigumbavusias vietas tarp turgaus ir A1 viaduko. Žemina bortą ties nusukimu į Pirklių g. Perasfaltavo ir, matomai, pakėlė tas vietas ties Lentvario g. mazgu, kur dvirtakis amžinai buvo prineštas balų purvo. Šiaip dar tarpe tarp degalinės ir Lentvario g. kelete vietų išfrezuota ir asfaltuojama lopais.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Čia keliami nauji takai, jau baigti ir vienoj vietoj: https://www.instagram.com/streetskins_international/

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Vietos kiek nori, bet kažkodėl atskirt atstumu negali.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Ties FNTT (prie Žirmūnų žiedo) vis dėl to tikrai vietoje beprotiškai plataus šaligatvio turėsime gabaliuką dvirtakio, pilnai sujungiantį visus takus aplink žiedą.
    Click image for larger version

Name:	20250622_164155.jpg
Views:	549
Size:	3,13 MB
ID:	2206712

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Nieko labai keisto, rašoma - "2026–2027 m. planuojama įrengti 90 naujų dviračių saugyklų tankiai apgyvendintuose Vilniaus mikrorajonuose". Pasiūlykit projektą priemiesčiuose, gal irgi patvirtins.
    Keista, kad projektą taip siaurai apibrėžė.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Keista, kad nėra pasirinkimų priemiesčiuose.
    Nieko labai keisto, rašoma - "2026–2027 m. planuojama įrengti 90 naujų dviračių saugyklų tankiai apgyvendintuose Vilniaus mikrorajonuose". Pasiūlykit projektą priemiesčiuose, gal irgi patvirtins.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Keista, kad nėra pasirinkimų priemiesčiuose. Pagrinde siūloma naudoti kaip alternatyvą laikymui per naktį namuose. Bet ne mažiau prasmės matyčiau kaip savotišką „mink ir važiuok“ ten kur yra nemaži atstumai iki stotelių. Balsių apylinkėse neretai matau stotelėse prirakintus dviračius.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Vilniuje planuojama įrengti dar 90 dviračių saugyklų: gyventojai kviečiami balsuoti už atrinktas vietas

    Gegužės mėnesį gyventojai siūlė įvairias vietas naujoms dviračių saugykloms – iki 2027 metų pabaigos sostinėje planuojama įrengti dar 90 naujų saugyklų. Iš gyventojų pasiūlytų 2 871 vietos buvo atrinktos 154. Tam, kad šios saugyklos iš tiesų atsirastų ten, kur jų labiausiai reikia, Vilniaus gyventojai kviečiami aktyviai balsuoti už jau atrinktas vietas.

    Atsižvelgiant į šiuos kriterijus, buvo atrinkti tinkamiausi adresai, už kuriuos vilniečiai gali balsuoti elektroniniu būdu iki birželio 29 d. (vidurnakčio). Gyventojams tereikia pasirinkti savo seniūniją, joje atrinktas vietas išreitinguoti (iki penkių) nuo patraukliausios iki mažiausiai patinkančios ir savo sprendimą patvirtinti trumpąją žinute gautu penkių skaitmenų kodu.

    Galutinį vietų, kuriose planuojama įrengti naujas dviračių saugyklas, sąrašą planuojama paskelbti liepos 9 dieną. Atvejais, jei siūloma saugyklos įrengimo vieta patektų į teritorijoje esančių inžinerinių tinklų apsaugos zonas arba atsirastų veiksnių, trukdančių įrengimą konkrečioje vietoje, šios vietos gali būti kažkiek pakoreguotos (iki 500 m).

    2026–2027 m. planuojama įrengti 90 naujų dviračių saugyklų tankiai apgyvendintuose Vilniaus mikrorajonuose. Šiam projektui preliminariai numatyta 5,2 mln. eurų investicija.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Galima pamatyti jau gyvai Šeimyniškių g. dviračių tako "projektą". Atrodo bus labai neblogai kaip darant iš akies, sujungs esamus takus, kai maniau jog tiesiog nutrūks ties sankryžomis.
    • Minimalus 2.5 m plotis
    • Keisis esama susikirtimo vieta su Rinktinės g., galimai takas atsidurs ten, kur dabar perėja pėstiesiems, tad įdomu ar kitoje pusėje atitinkamai koreguos taką, nes reikėtų visai nemažai pastumdyti
    • Ties žiedu tarp Tuskulėnų ir Šeimyniškių g. pėsčiųjų takas atrodo kelsis gerokai toliau nuo kelio, o esamo šaligatvio vietoje liks tiks dviračių takas
    • Lieka sužinoti, ar asfaltas bus lygus ir ar įvažiavimas į kiemą Šeimyniškių g. bus pėsčiųjų tako lygyje


    Click image for larger version

Name:	IMG_1403.jpg
Views:	945
Size:	2,01 MB
ID:	2205562
    Dviračių takas priešais laukimo pavilijoną ir pačią stotelę, įdomu. Manau žmonės dviračių take stovės nes taip patogiau ir arčiau.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Galima pamatyti jau gyvai Šeimyniškių g. dviračių tako "projektą". Atrodo bus labai neblogai kaip darant iš akies, sujungs esamus takus, kai maniau jog tiesiog nutrūks ties sankryžomis.
    • Minimalus 2.5 m plotis
    • Keisis esama susikirtimo vieta su Rinktinės g., galimai takas atsidurs ten, kur dabar perėja pėstiesiems, tad įdomu ar kitoje pusėje atitinkamai koreguos taką, nes reikėtų visai nemažai pastumdyti
    • Ties žiedu tarp Tuskulėnų ir Šeimyniškių g. pėsčiųjų takas atrodo kelsis gerokai toliau nuo kelio, o esamo šaligatvio vietoje liks tiks dviračių takas
    • Lieka sužinoti, ar asfaltas bus lygus ir ar įvažiavimas į kiemą Šeimyniškių g. bus pėsčiųjų tako lygyje
    Click image for larger version

Name:	IMG_1401.jpg
Views:	944
Size:	2,04 MB
ID:	2205558

    Click image for larger version

Name:	IMG_1404.jpg
Views:	949
Size:	2,08 MB
ID:	2205559

    Click image for larger version

Name:	IMG_1405.jpg
Views:	943
Size:	2,55 MB
ID:	2205560

    Click image for larger version

Name:	IMG_1399.jpg
Views:	939
Size:	1,93 MB
ID:	2205561

    Click image for larger version

Name:	IMG_1403.jpg
Views:	945
Size:	2,01 MB
ID:	2205562

    Click image for larger version

Name:	IMG_1402.jpg
Views:	946
Size:	2,54 MB
ID:	2205563

    Click image for larger version

Name:	IMG_1406.jpg
Views:	941
Size:	2,66 MB
ID:	2205564

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    O kodėl projektuoja dviračių takus abejose gatvės pusėse (Šiaurinė g., Gelvonų g.)? Kodėl jau pastatė abejose (Karaliaučiaus g., Pavilnionių g., Pilaitės pr., Neringos g. (nuo Smalinės g. į šiaurės vakarus))?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tai dviračių takas ne tik tranzitui naudojamas būtų. Mindaugo g. vietiniam susisiekimui yra svarbi. Prie tos pačios Maximos nuvažiuot iš tos pačios Mindaugo g. Nevažiuosi specialiai ratu per Algirdo g., nėra logikos.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Kodėl? Kokia to logika? Koks to teisinis reglamentavimas?
    Ar važiuojantiems dviračiu būtų patogesnė kelionė prie judresnės gatvės nei prie ramesnės? Ar saugiau?
    Tai koks skirtumas judri ar ne? Vistiek dviračių takas būtų atskirtas ir tai ne tiesiog dažai be apsaugos.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Nes dviračių takas turėtų būti C kategorijos gatvėje (Mindaugo g.), o ne D kategorijos gatvėje (Algirdo g.)
    Kodėl? Kokia to logika? Koks to teisinis reglamentavimas?
    Ar važiuojantiems dviračiu būtų patogesnė kelionė prie judresnės gatvės nei prie ramesnės? Ar saugiau?

    Komentuoti:

Working...
X