Parašė alga
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Labai jaučiasi skirtumas „senoje“ dalyje neprivažiavus Kairėnų gatvės ir „naujoje“. Turint noro ir tikslą padaryt malonų maršrutą buvo galima.
- 1 patinka
-
Šiaip ten gana platus tarpas paliktas tarp kelio ir dviračių tako. Galima būtų užsodinti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Get real, su dabartine infrastruktūra jei manysi, kad ten dviračių pirmumas ir dažnai ten važinėsi, gali ilgai negyvent.Parašė dondc Rodyti pranešimąTa Gariūnų bortų vieta teoriškai galėtų būti "iškelta pervaža", kaip prie kokio Ozo PC ar Akropolio, nes vis tiek dviračių pirmumas, bet matosi, nebus.
Dėl Nemenčinės pl. monotoniškumo, tai nežinau, ar galima tikėtis daug rekreacinio potencialo iš tako prie keturių juostų plento.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ta Gariūnų bortų vieta teoriškai galėtų būti "iškelta pervaža", kaip prie kokio Ozo PC ar Akropolio, nes vis tiek dviračių pirmumas, bet matosi, nebus.
Šeimyniškių takus atskyrė tik dėl jau augančių medžių, aišku labai geras atskyrimo plotis, ne toks, kaip daug kur daro gal tik 1 m, kur krūmai net netelpa, bet sodina juos vis tiek.
Paskutinėj Šeimyniškių foto matosi, kad ten vieta abiem takam, tai labai gali būti, kad jau atskyrimo nebus.
Šiandien pravažiavau Nemenčinės pl. Pamenu lyg John buvo prifotkinęs raudono asfalto, bet nemačiau nei centimetro. Gal nuėmė dėl broko, nes kažkodėl keliose trumpose atkarpėlėse buvo neasfaltuota. Visgi pietine puse pravažiuoti galima pilnai asfaltu, vos 2 kartus peršokus nuo dvirtakio ant afalto šaligatvio ir vice versa. 2 paskutiniai dvirtakio ruožai asfaltuojami dabar ir liks dar 1 šaligatvio daly. Šiaurinėj plento daly mačiau dar žvyras ties šviesoforu (ten irgi bus takai (gal bendras asfalto), bet ne visu ilgiu). Šiaip įspudis labai monotoniškas ir neįdomus, nes neliko nei medžio tarp tako ir plento. Net Vilniaus r. daly buvo paliktos kelios pušys. Visgi gerai, jog reljefas lygus ir "neįdomus", nes tada jau žaidžia tai, kad tolimam atstumui gerai patogesnis (lygesnis) ir lengvesnis kelias.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šeimyniškių g. dviračių takas. Nuo Tuskulėnų g. prie žiedo takai atskirti.



Prie Šeimyniškių st. pagal kuoliukus dviračių takas bus iš dešinės, bet bus įdomu, ką darys prie įvažiavimo į kiemą kur atliekų konteineriai trukdys.

Toliau nurenka tik plyteles, matosi būsimo tako plotis pagal aptvertą tvorą.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
O geras, kaip tik tuos gumbus prieš kokį mėnesį raportavęs buvau per Tvarkaumiestą, nes nu labai jau bjaurūs buvo.
Komentuoti:
-
Gariūnų/Kirtimų dvirtakis remontuojamas. Pakeitė tas baisiai susigumbavusias vietas tarp turgaus ir A1 viaduko. Žemina bortą ties nusukimu į Pirklių g. Perasfaltavo ir, matomai, pakėlė tas vietas ties Lentvario g. mazgu, kur dvirtakis amžinai buvo prineštas balų purvo. Šiaip dar tarpe tarp degalinės ir Lentvario g. kelete vietų išfrezuota ir asfaltuojama lopais.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Čia keliami nauji takai, jau baigti ir vienoj vietoj: https://www.instagram.com/streetskins_international/
Komentuoti:
-
Ties FNTT (prie Žirmūnų žiedo) vis dėl to tikrai vietoje beprotiškai plataus šaligatvio turėsime gabaliuką dvirtakio, pilnai sujungiantį visus takus aplink žiedą.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Keista, kad projektą taip siaurai apibrėžė.Parašė digital Rodyti pranešimąNieko labai keisto, rašoma - "2026–2027 m. planuojama įrengti 90 naujų dviračių saugyklų tankiai apgyvendintuose Vilniaus mikrorajonuose". Pasiūlykit projektą priemiesčiuose, gal irgi patvirtins.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nieko labai keisto, rašoma - "2026–2027 m. planuojama įrengti 90 naujų dviračių saugyklų tankiai apgyvendintuose Vilniaus mikrorajonuose". Pasiūlykit projektą priemiesčiuose, gal irgi patvirtins.Parašė mantasm Rodyti pranešimąKeista, kad nėra pasirinkimų priemiesčiuose.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Keista, kad nėra pasirinkimų priemiesčiuose. Pagrinde siūloma naudoti kaip alternatyvą laikymui per naktį namuose. Bet ne mažiau prasmės matyčiau kaip savotišką „mink ir važiuok“ ten kur yra nemaži atstumai iki stotelių. Balsių apylinkėse neretai matau stotelėse prirakintus dviračius.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Vilniuje planuojama įrengti dar 90 dviračių saugyklų: gyventojai kviečiami balsuoti už atrinktas vietas
Gegužės mėnesį gyventojai siūlė įvairias vietas naujoms dviračių saugykloms – iki 2027 metų pabaigos sostinėje planuojama įrengti dar 90 naujų saugyklų. Iš gyventojų pasiūlytų 2 871 vietos buvo atrinktos 154. Tam, kad šios saugyklos iš tiesų atsirastų ten, kur jų labiausiai reikia, Vilniaus gyventojai kviečiami aktyviai balsuoti už jau atrinktas vietas.
Atsižvelgiant į šiuos kriterijus, buvo atrinkti tinkamiausi adresai, už kuriuos vilniečiai gali balsuoti elektroniniu būdu iki birželio 29 d. (vidurnakčio). Gyventojams tereikia pasirinkti savo seniūniją, joje atrinktas vietas išreitinguoti (iki penkių) nuo patraukliausios iki mažiausiai patinkančios ir savo sprendimą patvirtinti trumpąją žinute gautu penkių skaitmenų kodu.
Galutinį vietų, kuriose planuojama įrengti naujas dviračių saugyklas, sąrašą planuojama paskelbti liepos 9 dieną. Atvejais, jei siūloma saugyklos įrengimo vieta patektų į teritorijoje esančių inžinerinių tinklų apsaugos zonas arba atsirastų veiksnių, trukdančių įrengimą konkrečioje vietoje, šios vietos gali būti kažkiek pakoreguotos (iki 500 m).
2026–2027 m. planuojama įrengti 90 naujų dviračių saugyklų tankiai apgyvendintuose Vilniaus mikrorajonuose. Šiam projektui preliminariai numatyta 5,2 mln. eurų investicija.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Dviračių takas priešais laukimo pavilijoną ir pačią stotelę, įdomu. Manau žmonės dviračių take stovės nes taip patogiau ir arčiau.Parašė Bluefox Rodyti pranešimąGalima pamatyti jau gyvai Šeimyniškių g. dviračių tako "projektą". Atrodo bus labai neblogai kaip darant iš akies, sujungs esamus takus, kai maniau jog tiesiog nutrūks ties sankryžomis.- Minimalus 2.5 m plotis
- Keisis esama susikirtimo vieta su Rinktinės g., galimai takas atsidurs ten, kur dabar perėja pėstiesiems, tad įdomu ar kitoje pusėje atitinkamai koreguos taką, nes reikėtų visai nemažai pastumdyti
- Ties žiedu tarp Tuskulėnų ir Šeimyniškių g. pėsčiųjų takas atrodo kelsis gerokai toliau nuo kelio, o esamo šaligatvio vietoje liks tiks dviračių takas
- Lieka sužinoti, ar asfaltas bus lygus ir ar įvažiavimas į kiemą Šeimyniškių g. bus pėsčiųjų tako lygyje
Komentuoti:
-
Galima pamatyti jau gyvai Šeimyniškių g. dviračių tako "projektą". Atrodo bus labai neblogai kaip darant iš akies, sujungs esamus takus, kai maniau jog tiesiog nutrūks ties sankryžomis.- Minimalus 2.5 m plotis
- Keisis esama susikirtimo vieta su Rinktinės g., galimai takas atsidurs ten, kur dabar perėja pėstiesiems, tad įdomu ar kitoje pusėje atitinkamai koreguos taką, nes reikėtų visai nemažai pastumdyti
- Ties žiedu tarp Tuskulėnų ir Šeimyniškių g. pėsčiųjų takas atrodo kelsis gerokai toliau nuo kelio, o esamo šaligatvio vietoje liks tiks dviračių takas
- Lieka sužinoti, ar asfaltas bus lygus ir ar įvažiavimas į kiemą Šeimyniškių g. bus pėsčiųjų tako lygyje
- 7 patinka
Komentuoti:
-
O kodėl projektuoja dviračių takus abejose gatvės pusėse (Šiaurinė g., Gelvonų g.)? Kodėl jau pastatė abejose (Karaliaučiaus g., Pavilnionių g., Pilaitės pr., Neringos g. (nuo Smalinės g. į šiaurės vakarus))?
Komentuoti:
-
Tai dviračių takas ne tik tranzitui naudojamas būtų. Mindaugo g. vietiniam susisiekimui yra svarbi. Prie tos pačios Maximos nuvažiuot iš tos pačios Mindaugo g. Nevažiuosi specialiai ratu per Algirdo g., nėra logikos.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tai koks skirtumas judri ar ne? Vistiek dviračių takas būtų atskirtas ir tai ne tiesiog dažai be apsaugos.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Kodėl? Kokia to logika? Koks to teisinis reglamentavimas?
Ar važiuojantiems dviračiu būtų patogesnė kelionė prie judresnės gatvės nei prie ramesnės? Ar saugiau?
Komentuoti:
-
Kodėl? Kokia to logika? Koks to teisinis reglamentavimas?Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Nes dviračių takas turėtų būti C kategorijos gatvėje (Mindaugo g.), o ne D kategorijos gatvėje (Algirdo g.)
Ar važiuojantiems dviračiu būtų patogesnė kelionė prie judresnės gatvės nei prie ramesnės? Ar saugiau?
Komentuoti:
Komentuoti: