
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Per dvejus metus Vilniuje atsiras per 100 saugyklų: vietas išrinko gyventojai
https://dalyvauk.vilnius.lt/per-dvej...on1yRlNeuS5frg
Galutinis naujų 116 dviračių saugyklų vietų sąrašas – dviračių saugyklų žemėlapyje. Dviračių saugyklas planuojama įrengti 2026–2027 m.. Šiam projektui preliminariai numatyta 5,2 mln. eurų investicija.
Paskutinis taisė dondc; 2025.07.17, 16:39.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąO kaip ten 2023-24 laikotarpyje atsirado fakin trinkelinis dvirtakis?
Komentuoti:
-
Pats projektas kiek senesnis nei statybos. Gal 2019–2020 m. Atrodo buvo siūlymų PP, kad nebūtų trinkelių, bet atsisakė priimt. Darė čia tokį rekreacinį-turistinį variantą, turbūt, kad įdomiau būtų. Vietomis net nėra jokio dvirtakio, pvz. tas žvyrkelis, o projekto gale ten realiai gatvė, tik draudžiamas mašinų eismas (legaliai galima ten gyvenantiems / aptarnaujančiam transportui, nors paralelei piečiau ežerų eina lygiagreti gatvė (turi seno bruko segmentą)).
Naujausias trinkelinis naujas takas yra Ozo rajone, Ralio g. 2024 m ties perėja dvirtakiai buvo pertraukti šaligatviu: https://www.google.lt/maps/@54.71538...oASAFQAw%3D%3D
Šiemet ten jau sujungta. Nors pats dvirtakis nuo perėjos pietų kryptimi (link Ozo g., kur G autobusai varo) jau panaikintas (bent nuo Ozo g. pusės, nuo čia gal dar yra ženklas (matosi foto nugarinė dalis)). Visgi, oficialiai dvirtakis išliko nuo perėjos šiaurės kryptimi (kuris vėliau vis tiek "panaikintas", bet pagal KET galioja dar ir kitoj gatvėj...)
Dabar K. Ulvydo g. (kitam rajonėlio gale) matyt šviežiai atstatynės trinkeles vis dar oficialiame dvirtakyje: https://www.google.lt/maps/@54.71881...oASAFQAw%3D%3D
Šitam post'e daugiau foto būtent iš šitų takų: https://www.instagram.com/p/DLuy8Gji...FwdzJvcG5udw==
Toje Ralio g. labai baltos (dulkinos) trinkelės, tai panašu visiškai šviežiai perklojo ne tik ties perėja, bet realiai bent pusės gatvės ilgiu, bent iki "Delfi arenos" galo.Paskutinis taisė dondc; 2025.07.14, 15:59.
Komentuoti:
-
O kaip ten 2023-24 laikotarpyje atsirado fakin trinkelinis dvirtakis?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nuo Kirtimų g. iki restauruoto Trakų Vokės dvaro. Vienas dvirtakio projektas einantis 5-iomis gatvėmis. Iki pilno baigtumo trūksta suolų: https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/433478
1. Fermentų g.
2. V. A. Graičiūno g.
3.
4.
5.
6.
7. Stasylų g.
8.
9.
10.
11.
12.
13. E. Andrė g.
14.
15.
16. Tiesiai važiuojant bus privažiuotas Trakų Vokės dvaras iš galinės pusės per parką. Pagal projektą čia nereikėjo nusuktGrįžtam atgal.
17. Vinkšnų g.
18.
19.
20. Projekto pabaiga. Vaizdas atgal.
Šaltiniai (ir dar + 30 foto):
Fermentų g. https://www.instagram.com/p/DLMmPzrM...9qendubWh0ODJw
V. A. Graičiūno g. https://www.instagram.com/p/DLOhJ1sN...BidXVvaTR4eQ==
Stasylų g. https://www.instagram.com/p/DLUb2ZWz...J2cGR1cHVucg==
E. Andrė g. https://www.instagram.com/p/DLWWwKpv...N5bGNtdThrbw==
Vinkšnų g. https://www.instagram.com/p/DLb1SLIt...M3a3pha3o2NWV2
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Red Neck Rodyti pranešimąMyniau tuo Nemenčinės per karščius. Jokio pavėsio, + 35, saulė kepina. Smagumėlis
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąSmagu matyti kokybišką projektėlį ir 0 komentarų iš forumiečių. Tikrai kažkas gerai padirbėjo.Dėl takų prie žiedo:
Parašė dondc Rodyti pranešimąVietos kiek nori, bet kažkodėl atskirt atstumu negali.
Parašė dondc Rodyti pranešimąMatosi, kad ten vieta abiem takam, tai labai gali būti, kad jau atskyrimo nebus.
Komentuoti:
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąRealiai nesuprantamas sprendimas perėjoje prie žiedo padaryti dviračių taką kairėje pusėje. Išeina papildomas nereikalingas susikirtimo taškas, nepatogus tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams.
Komentuoti:
-
Realiai nesuprantamas sprendimas perėjoje prie žiedo padaryti dviračių taką kairėje pusėje. Išeina papildomas nereikalingas susikirtimo taškas, nepatogus tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąSmagu matyti kokybišką projektėlį ir 0 komentarų iš forumiečių. Tikrai kažkas gerai padirbėjo.tamstos sarkazmas užmušantis. Užtenka pačiūrėti, kokiais zigzagais vietomis pėstiesiems privalu kirsti dviračių taką. Jie ten kokius grybus rūko?
Paskutinis taisė Ginthus; 2025.07.10, 18:25.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Smagu matyti kokybišką projektėlį ir 0 komentarų iš forumiečių. Tikrai kažkas gerai padirbėjo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šeimyniškių g. dviračių tako projektiniai sprendiniai.
Neprisikabina pdf. Pridedu nuotraukas.
Attached FilesPaskutinis taisė gangstarr; 2025.07.09, 11:49.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Myniau tuo Nemenčinės per karščius. Jokio pavėsio, + 35, saulė kepina. Smagumėlis
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Pasirodo Linkmenų gatvės dviračių take (prie Nexto statybų) yra uždraustas dviračių eismas. Tikiuosi uždaryta yra tako remontui, o ne iki namo statybų pabaigos.
Komentuoti:
-
Nemenčinės pusėje rekreaciškumui daugiau naudos duotų dvirtakio pratęsimas per Nerį iki posūkio į Gėlos ežerą. Tuo pačiu ir susisiekimas pagerėtų, nes Vilniaus gatvė ir senasis tiltas toli gražu ne patys draugiškiausi dviratininkams. Bet čia jau turbūt svajuko dramblionė…
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dėl to Nemenčinės pl. tik vienas dalykas neramina, kad griovys eina palei pat dviračių taką, t. y. labai tikėtina, kad bus tvoros išilgai. Lyg ir papildomai padaryta kaskada žemiau, tai jei ten įsmeigs tvoras, tai bus gerai. Dar geriau, būtų "šlaitiniai" krūmai.
Dėl to, kad takas baigiasi ties Nemenčine, nėra jau kažkas labai blogai. Tenykščiams iki Vilniaus pirmyn ir atgal gali visai ne retai tekti važiuoti su reikalais / pramogomis. Metro gi irgi linijas stato ne visas radialines, bet dažniau spindulines.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Šiandien pravažiavau Nemenčinės pl. Pamenu lyg John buvo prifotkinęs raudono asfalto, bet nemačiau nei centimetro. Gal nuėmė dėl broko, nes kažkodėl keliose trumpose atkarpėlėse buvo neasfaltuota. Visgi pietine puse pravažiuoti galima pilnai asfaltu, vos 2 kartus peršokus nuo dvirtakio ant afalto šaligatvio ir vice versa. 2 paskutiniai dvirtakio ruožai asfaltuojami dabar ir liks dar 1 šaligatvio daly. Šiaurinėj plento daly mačiau dar žvyras ties šviesoforu (ten irgi bus takai (gal bendras asfalto), bet ne visu ilgiu). Šiaip įspudis labai monotoniškas ir neįdomus, nes neliko nei medžio tarp tako ir plento. Net Vilniaus r. daly buvo paliktos kelios pušys. Visgi gerai, jog reljefas lygus ir "neįdomus", nes tada jau žaidžia tai, kad tolimam atstumui gerai patogesnis (lygesnis) ir lengvesnis kelias.
Anyway, takas jau išties praktiškai kaip ir baigtas, važiuoti pirmu juodu sluoksniu visai ok, neskaitant visokių akmenukų ir statybinių artefaktų. Poroje vietų (viena jų ties įkalne link Nemenčinės ties Laurų g.) yra apatinio sluoksnio nelygumų, kurie gerai jaučiasi važiuojant dviračiu. Aiškus defektas/nedadarymas, tik klausimas, ar taip pat jausis ir ant viršutinio (raudono?) aksfalto sluoksnio? Jei taip, tai blogai.
O dėl monotoniškumo ir neįdomumo, nelabai kažko ten ir galima buvo tikėtis, nebent atskirai prakirsti mišką ir pavingiuoti taką? Imho, didesnė problema, kad nuo Nemenčinės kaip ir baigiasi bet kokia dviračiams tinkama saugi infrastruktūra ir tiesiog nebėra ten kur toliau važiuoti. Nebent, iš bėdos pobjauriu 5220 ir po to ramesniu 5206 pro Bezdonis, kur galima prasukti atgal link Vilniaus, bet visvien sugrįžtant į tą patį Nemenčinės pl.
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Get real, su dabartine infrastruktūra jei manysi, kad ten dviračių pirmumas ir dažnai ten važinėsi, gali ilgai negyvent.
Dėl Nemenčinės pl. monotoniškumo, tai nežinau, ar galima tikėtis daug rekreacinio potencialo iš tako prie keturių juostų plento.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip ten gana platus tarpas paliktas tarp kelio ir dviračių tako. Galima būtų užsodinti.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: