Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    Tai čia mantasm norėjo saugyklų ir suburbijose, tai va ir pastatys

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Per dvejus metus Vilniuje atsiras per 100 saugyklų: vietas išrinko gyventojai
    https://dalyvauk.vilnius.lt/per-dvej...on1yRlNeuS5frg
    Galutinis naujų 116 dviračių saugyklų vietų sąrašas – dviračių saugyklų žemėlapyje. Dviračių saugyklas planuojama įrengti 2026–2027 m.. Šiam projektui preliminariai numatyta 5,2 mln. eurų investicija.
    Helsinkio g. sustabdė dvirtakio įrengimą pagal 3-ią projektą, 4-ame projekte dvirtakį po PP stadijos pakeitė šaligatviu ir nugriovė dvirtakį jau fiziškai pastatytą 1-u ir 2-u projektu. Dabar sumąstė įrengti dviračių saugyklą. Statiniai ten irgi tik 2-jų aukštų, t. y. baisiai aukštai dviratukų tampyt nereikia.
    Paskutinis taisė dondc; 2025.07.17, 16:39.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    O kaip ten 2023-24 laikotarpyje atsirado fakin trinkelinis dvirtakis?
    Trinkelės atrodo be nuožulų, tai toks takas +/- kaip ir OK, ypač kai ne koks centre magistralinis.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Pats projektas kiek senesnis nei statybos. Gal 2019–2020 m. Atrodo buvo siūlymų PP, kad nebūtų trinkelių, bet atsisakė priimt. Darė čia tokį rekreacinį-turistinį variantą, turbūt, kad įdomiau būtų. Vietomis net nėra jokio dvirtakio, pvz. tas žvyrkelis, o projekto gale ten realiai gatvė, tik draudžiamas mašinų eismas (legaliai galima ten gyvenantiems / aptarnaujančiam transportui, nors paralelei piečiau ežerų eina lygiagreti gatvė (turi seno bruko segmentą)).

    Naujausias trinkelinis naujas takas yra Ozo rajone, Ralio g. 2024 m ties perėja dvirtakiai buvo pertraukti šaligatviu: https://www.google.lt/maps/@54.71538...oASAFQAw%3D%3D
    Click image for larger version  Name:	Screenshot.png Views:	0 Size:	1,77 MB ID:	2209983

    Šiemet ten jau sujungta. Nors pats dvirtakis nuo perėjos pietų kryptimi (link Ozo g., kur G autobusai varo) jau panaikintas (bent nuo Ozo g. pusės, nuo čia gal dar yra ženklas (matosi foto nugarinė dalis)). Visgi, oficialiai dvirtakis išliko nuo perėjos šiaurės kryptimi (kuris vėliau vis tiek "panaikintas", bet pagal KET galioja dar ir kitoj gatvėj...)
    Click image for larger version  Name:	23.jpg Views:	0 Size:	1,29 MB ID:	2209984
    Dabar K. Ulvydo g. (kitam rajonėlio gale) matyt šviežiai atstatynės trinkeles vis dar oficialiame dvirtakyje: https://www.google.lt/maps/@54.71881...oASAFQAw%3D%3D
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	0 Size:	1,62 MB ID:	2209986
    Click image for larger version  Name:	30.jpg Views:	0 Size:	1,49 MB ID:	2209985

    Šitam post'e daugiau foto būtent iš šitų takų: https://www.instagram.com/p/DLuy8Gji...FwdzJvcG5udw==
    Toje Ralio g. labai baltos (dulkinos) trinkelės, tai panašu visiškai šviežiai perklojo ne tik ties perėja, bet realiai bent pusės gatvės ilgiu, bent iki "Delfi arenos" galo.
    Paskutinis taisė dondc; 2025.07.14, 15:59.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    O kaip ten 2023-24 laikotarpyje atsirado fakin trinkelinis dvirtakis?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Nuo Kirtimų g. iki restauruoto Trakų Vokės dvaro. Vienas dvirtakio projektas einantis 5-iomis gatvėmis. Iki pilno baigtumo trūksta suolų: https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/433478

    1. Fermentų g.
    Click image for larger version

Name:	9@0.5x.png
Views:	326
Size:	5,96 MB
ID:	2209829
    2. V. A. Graičiūno g.
    Click image for larger version

Name:	5@0.5x.png
Views:	315
Size:	5,69 MB
ID:	2209830
    3.
    Click image for larger version

Name:	6@0.5x.png
Views:	315
Size:	6,00 MB
ID:	2209831
    4.
    Click image for larger version

Name:	8@0.5x.png
Views:	318
Size:	6,24 MB
ID:	2209832
    5.
    Click image for larger version

Name:	9@0.5x.png
Views:	315
Size:	6,03 MB
ID:	2209833
    6.
    Click image for larger version

Name:	10@0.5x.png
Views:	318
Size:	6,01 MB
ID:	2209834
    7. Stasylų g.
    Click image for larger version

Name:	2@0.5x.png
Views:	318
Size:	6,27 MB
ID:	2209835
    8.
    Click image for larger version

Name:	5@0.5x.png
Views:	318
Size:	6,32 MB
ID:	2209836
    9.
    Click image for larger version

Name:	6@0.5x.png
Views:	316
Size:	5,70 MB
ID:	2209837
    10.
    Click image for larger version

Name:	7@0.5x.png
Views:	320
Size:	6,35 MB
ID:	2209838
    11.
    Click image for larger version

Name:	9@0.5x.png
Views:	316
Size:	7,25 MB
ID:	2209839
    12.
    Click image for larger version

Name:	10@0.5x.png
Views:	317
Size:	6,92 MB
ID:	2209840
    13. E. Andrė g.
    Click image for larger version

Name:	2@0.5x.png
Views:	317
Size:	6,49 MB
ID:	2209841
    14.
    Click image for larger version

Name:	5@0.5x.png
Views:	314
Size:	6,28 MB
ID:	2209842
    15.
    Click image for larger version

Name:	8@0.5x.png
Views:	317
Size:	6,68 MB
ID:	2209843
    16. Tiesiai važiuojant bus privažiuotas Trakų Vokės dvaras iš galinės pusės per parką. Pagal projektą čia nereikėjo nusukt Grįžtam atgal.
    Click image for larger version

Name:	9@0.5x.png
Views:	317
Size:	7,34 MB
ID:	2209844
    17. Vinkšnų g.
    Click image for larger version

Name:	1@0.5x.png
Views:	323
Size:	6,98 MB
ID:	2209845
    18.
    Click image for larger version

Name:	2@0.5x.png
Views:	317
Size:	6,83 MB
ID:	2209846
    19.
    Click image for larger version

Name:	3@0.5x.png
Views:	320
Size:	6,33 MB
ID:	2209847
    20. Projekto pabaiga. Vaizdas atgal.
    Click image for larger version

Name:	4@0.5x.png
Views:	318
Size:	6,07 MB
ID:	2209848
    Šaltiniai (ir dar + 30 foto):
    Fermentų g. https://www.instagram.com/p/DLMmPzrM...9qendubWh0ODJw
    V. A. Graičiūno g. https://www.instagram.com/p/DLOhJ1sN...BidXVvaTR4eQ==
    Stasylų g. https://www.instagram.com/p/DLUb2ZWz...J2cGR1cHVucg==
    E. Andrė g. https://www.instagram.com/p/DLWWwKpv...N5bGNtdThrbw==
    Vinkšnų g. https://www.instagram.com/p/DLb1SLIt...M3a3pha3o2NWV2

    Komentuoti:


  • AšNeRobotas
    replied
    Parašė Red Neck Rodyti pranešimą
    Myniau tuo Nemenčinės per karščius. Jokio pavėsio, + 35, saulė kepina. Smagumėlis
    Paprašyk Benkunsko, kad kažką tokio pastatytų.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Smagu matyti kokybišką projektėlį ir 0 komentarų iš forumiečių. Tikrai kažkas gerai padirbėjo.
    Dėl takų prie žiedo:
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Vietos kiek nori, bet kažkodėl atskirt atstumu negali.
    Dėl takų šiaurėje:
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Matosi, kad ten vieta abiem takam, tai labai gali būti, kad jau atskyrimo nebus.

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Realiai nesuprantamas sprendimas perėjoje prie žiedo padaryti dviračių taką kairėje pusėje. Išeina papildomas nereikalingas susikirtimo taškas, nepatogus tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams.
    Ten klaida palikta iš anksčiau, kai dar tiesė dviračių takus aplink žiedą. Būtent šioje vienintelėje vietoje dviračių takas tarp perėjų yra išorinėje žiedo dalyje, o ne vidinėje. Akivaizdu, kad nenorėjo perdaryti to 30 metrų gabaliuko tarp perėjų apkeičiant vietomis takus.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Realiai nesuprantamas sprendimas perėjoje prie žiedo padaryti dviračių taką kairėje pusėje. Išeina papildomas nereikalingas susikirtimo taškas, nepatogus tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Smagu matyti kokybišką projektėlį ir 0 komentarų iš forumiečių. Tikrai kažkas gerai padirbėjo.
    tamstos sarkazmas užmušantis. Užtenka pačiūrėti, kokiais zigzagais vietomis pėstiesiems privalu kirsti dviračių taką. Jie ten kokius grybus rūko?
    Paskutinis taisė Ginthus; 2025.07.10, 18:25.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Smagu matyti kokybišką projektėlį ir 0 komentarų iš forumiečių. Tikrai kažkas gerai padirbėjo.

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Šeimyniškių g. dviračių tako projektiniai sprendiniai.

    Neprisikabina pdf. Pridedu nuotraukas.


    Attached Files
    Paskutinis taisė gangstarr; 2025.07.09, 11:49.

    Komentuoti:


  • Red Neck
    replied
    Myniau tuo Nemenčinės per karščius. Jokio pavėsio, + 35, saulė kepina. Smagumėlis

    Komentuoti:


  • Pipe
    replied
    Pasirodo Linkmenų gatvės dviračių take (prie Nexto statybų) yra uždraustas dviračių eismas. Tikiuosi uždaryta yra tako remontui, o ne iki namo statybų pabaigos.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Nemenčinės pusėje rekreaciškumui daugiau naudos duotų dvirtakio pratęsimas per Nerį iki posūkio į Gėlos ežerą. Tuo pačiu ir susisiekimas pagerėtų, nes Vilniaus gatvė ir senasis tiltas toli gražu ne patys draugiškiausi dviratininkams. Bet čia jau turbūt svajuko dramblionė…

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Dėl to Nemenčinės pl. tik vienas dalykas neramina, kad griovys eina palei pat dviračių taką, t. y. labai tikėtina, kad bus tvoros išilgai. Lyg ir papildomai padaryta kaskada žemiau, tai jei ten įsmeigs tvoras, tai bus gerai. Dar geriau, būtų "šlaitiniai" krūmai.

    Dėl to, kad takas baigiasi ties Nemenčine, nėra jau kažkas labai blogai. Tenykščiams iki Vilniaus pirmyn ir atgal gali visai ne retai tekti važiuoti su reikalais / pramogomis. Metro gi irgi linijas stato ne visas radialines, bet dažniau spindulines.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Šiandien pravažiavau Nemenčinės pl. Pamenu lyg John buvo prifotkinęs raudono asfalto, bet nemačiau nei centimetro. Gal nuėmė dėl broko, nes kažkodėl keliose trumpose atkarpėlėse buvo neasfaltuota. Visgi pietine puse pravažiuoti galima pilnai asfaltu, vos 2 kartus peršokus nuo dvirtakio ant afalto šaligatvio ir vice versa. 2 paskutiniai dvirtakio ruožai asfaltuojami dabar ir liks dar 1 šaligatvio daly. Šiaurinėj plento daly mačiau dar žvyras ties šviesoforu (ten irgi bus takai (gal bendras asfalto), bet ne visu ilgiu). Šiaip įspudis labai monotoniškas ir neįdomus, nes neliko nei medžio tarp tako ir plento. Net Vilniaus r. daly buvo paliktos kelios pušys. Visgi gerai, jog reljefas lygus ir "neįdomus", nes tada jau žaidžia tai, kad tolimam atstumui gerai patogesnis (lygesnis) ir lengvesnis kelias.
    John prifotkinęs raudono asfalto Nemenčinės take? Nelabai galėjo taip būti, nes raudono asfalto ten nebovo paklota nė milimetro, tai turbūt kažką painioji
    Anyway, takas jau išties praktiškai kaip ir baigtas, važiuoti pirmu juodu sluoksniu visai ok, neskaitant visokių akmenukų ir statybinių artefaktų. Poroje vietų (viena jų ties įkalne link Nemenčinės ties Laurų g.) yra apatinio sluoksnio nelygumų, kurie gerai jaučiasi važiuojant dviračiu. Aiškus defektas/nedadarymas, tik klausimas, ar taip pat jausis ir ant viršutinio (raudono?) aksfalto sluoksnio? Jei taip, tai blogai.
    O dėl monotoniškumo ir neįdomumo, nelabai kažko ten ir galima buvo tikėtis, nebent atskirai prakirsti mišką ir pavingiuoti taką? Imho, didesnė problema, kad nuo Nemenčinės kaip ir baigiasi bet kokia dviračiams tinkama saugi infrastruktūra ir tiesiog nebėra ten kur toliau važiuoti. Nebent, iš bėdos pobjauriu 5220 ir po to ramesniu 5206 pro Bezdonis, kur galima prasukti atgal link Vilniaus, bet visvien sugrįžtant į tą patį Nemenčinės pl.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Get real, su dabartine infrastruktūra jei manysi, kad ten dviračių pirmumas ir dažnai ten važinėsi, gali ilgai negyvent.

    Dėl Nemenčinės pl. monotoniškumo, tai nežinau, ar galima tikėtis daug rekreacinio potencialo iš tako prie keturių juostų plento.
    Labai jaučiasi skirtumas „senoje“ dalyje neprivažiavus Kairėnų gatvės ir „naujoje“. Turint noro ir tikslą padaryt malonų maršrutą buvo galima.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Šiaip ten gana platus tarpas paliktas tarp kelio ir dviračių tako. Galima būtų užsodinti.

    Komentuoti:

Working...
X