Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Riedutis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Sezoninis sandėliukas laikyt šaltu metu gal net opesnė problema naudojimui nei saugojimas per naktį.
    Aš gal per mažai empatizuojuos ir iš savo pusės žiūriu, bet naudojantis dviračiu didžiausia problema būna ryte jį traukti iš buto, kuriame ir taip nėra normaliai vietos, o vakare grįžus vėl bandyt kažkur užgrūsti. Dar jeigu grįžti lyjant, ratai šlapi, purvini, tai net nesinori į namus dviračio vesti. Dėl to tokios saugyklos - super.

    Žiemą lengviau, nes gali daugiau laiko praleisti ir bute kur nors patogiau užkišti, kad nesimaišytų. Dar prieš tai gal ir nuplaut, kad purvai nebyrėtų.

    Čia bent anksčiau tikrai taip buvo, kai senesnės statybos bute gyvenau, dabar tiesiog požeminiam garaže prie sienos paremiu ir viskas. Pavogs, tai pavogs.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Vakaruose nebūna aklinų tvorų su belvitiškom nuorodom eiti ilgesnius maršrutus. Vakaruose būna laikini takai, laikini sprendimai, toje pačioje ašyje.
    Dažniausiai taip. Nors visaip pasitaiko. Yra tekę susidurt kai tiesiog uždaryta.

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Vakar prasilėkiau žaliųjų ežerų g., ir žiūr kad išpylė daug smėliuko ant dviračių tako, tai ačiū ačiū savivaldybei. Dar netgi supresuotas. Bet jei gerai suprantu, tai taip smėliukas ir liks palei gatvę, o asfalto ant viršaus nebus?Click image for larger version

Name:	20240326_174856.jpg
Views:	812
Size:	3,30 MB
ID:	2120264
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Dabar čia reikia sugebėti dar surasti problemą lygioje vietoje ir ją "gvildenti".
    Jeigu žmonės vaikšto statybvietėje arba palei tvoras, reiškias problema nesurasta lygioje vietoje.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Vakaruose nebūna aklinų tvorų su belvitiškom nuorodom eiti ilgesnius maršrutus. Vakaruose būna laikini takai, laikini sprendimai, toje pačioje ašyje.
    Nu laba diena. Iš visur galima prisirankioti pilną pvz., kai vienoje gatvės pusėje vykstant darbams, visas pėsčiųjų eismas nukreipiamas į kitą gatvės pusę. Juo labiau remontuojamoje atkarpoje nėra jokių objektų, į kuriuos būtų reikalingas patekimas ir poreikis judėti šia gatvės puse. Jeigu reikėtų išlaikyti praėjimą šioje pusėje (būtų įėjimai į pastatus ar pan.), tai tuomet gal ir būtų galima kalbėti apie kažkokius laikinus praėjimus pvz. uždarant vieną eismo juostą.
    Dabar čia reikia sugebėti dar surasti problemą lygioje vietoje ir ją "gvildenti".

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Vakaruose nebūna aklinų tvorų su belvitiškom nuorodom eiti ilgesnius maršrutus. Vakaruose būna laikini takai, laikini sprendimai, toje pačioje ašyje.
    Exactly that. Ypač, kai šalia yra KETURIOS juostos automobiliams. Tiesiog paprasčiau papeckioti kažkokią idiotišką schemą, kurios NIEKAS neskaito, nekalbant apie laikymąsi, susidėti varneles ir tiek žinių. Tai yra grynai sovietmečio laikų praktika, kai fsio zakonno, o ten visokie žmonės ir jų patogumas yra absoliučiai paskutinėje vietoje.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Gal tiksliau mes įpratę, kad jei yra įspėjimas - velnias žino ar verta daryt lanką, ar šiaip be reikalo pakabinta. Vakaruose patiklesni žmonės - jei jau sako, reiškia teisybė.
    Vakaruose nebūna aklinų tvorų su belvitiškom nuorodom eiti ilgesnius maršrutus. Vakaruose būna laikini takai, laikini sprendimai, toje pačioje ašyje.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Dabar visas statybviečių bėdas man dedikuosi? Tiesiog prisipažinti suklydus onoras neleido? Nu nėra viskas idealu ir tuose užsieniuose - visko prisižiūrėjau. Bet vieną tendenciją vistik įžvelgiu: vakariečiui vietiniui dažniausiai užteks informavimo apie galimą pavojų, tuo tarpu imigrantas iš rytų jį būtinai ignoruos, nes pripratęs mastyti priverstinio draudimo sąvokomis, t.y. jam reikalinga fiziškai neįveikiamas barjeras arba ginkluota apsauga.
    Gal tiksliau mes įpratę, kad jei yra įspėjimas - velnias žino ar verta daryt lanką, ar šiaip be reikalo pakabinta. Vakaruose patiklesni žmonės - jei jau sako, reiškia teisybė.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Na bet turbūt tų saugyklų tikslas nėra būti ilgalaikiu sandėliuku, tai viskas normaliai.
    Jų tikslas yra skatinti dviračių naudojimą, sukuriant galimybes patogiau prie namų juos laikyti trumpą laiką.
    Sezoninis sandėliukas laikyt šaltu metu gal net opesnė problema naudojimui nei saugojimas per naktį.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Žygimantų g. Šitą dedikuoju specialiai Ginthus. Ar ir čia "viskas gerai įrengta"?
    Dabar visas statybviečių bėdas man dedikuosi? Tiesiog prisipažinti suklydus onoras neleido? Nu nėra viskas idealu ir tuose užsieniuose - visko prisižiūrėjau. Bet vieną tendenciją vistik įžvelgiu: vakariečiui vietiniui dažniausiai užteks informavimo apie galimą pavojų, tuo tarpu imigrantas iš rytų jį būtinai ignoruos, nes pripratęs mastyti priverstinio draudimo sąvokomis, t.y. jam reikalinga fiziškai neįveikiamas barjeras arba ginkluota apsauga.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
    Būtų arčiau namų, laikyčiau savo "laukinį" šitoj būdoj, o ne po atviru dangum, kur jis visą žiemą peržiemojo. Bet paskaičiau taisykles, tai negali laikyt ilgiau kaip 30 dienų, po to Judu turi teisę išvežt tavo dviratį iš būdos. Tai visai žiemai palikt kaip ir irgi ne variantas? Ar užtektų duris vieną kart per mėnesį atidaryt ir uždaryt, kad nusinulintų 30 dienų terminas?
    Krč. Geriau jau būtų stogines pastatę virš jau įrengtų laikiklių prie namų, būtų daugiau naudos.
    Na bet turbūt tų saugyklų tikslas nėra būti ilgalaikiu sandėliuku, tai viskas normaliai.
    Jų tikslas yra skatinti dviračių naudojimą, sukuriant galimybes patogiau prie namų juos laikyti trumpą laiką.

    Komentuoti:


  • giuffro
    replied


    Taip pat planuojama pradėti remontą dviračių takų atkarpose, kurių bendras ilgis – 12,5 km.

    Dviračių takų rangos darbai numatomi:
    - Kalvarijų g. (nuo V. Drėmos g. iki Didlaukio g.)
    - Savanorių pr. (nuo Elektrinės g. iki Titnago g.)
    - Liepkalnio g. (nuo Žirnių g. iki Gardino g.)
    - Žirmūnų g. tarp Kareivių g. ir prekybos centro „LIDL“
    - taip pat Žaliųjų ežerų teritorijoje (nuo Balsių iki Vilniaus miesto ribos)
    - Fermentų g., Stasylų g. ir Liepų al.
    - P. Vileišio ir Sluškų g. bei Žygimantų g. kartu su Neries krantinių tvarkymo projektu

    Vilniaus miesto savivaldybė - Vilniuje tęsiami rekordiniai remonto darbai: bus atnaujinti 120 km gatvių (vilnius.lt)

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Žygimantų g. Šitą dedikuoju specialiai Ginthus. Ar ir čia "viskas gerai įrengta"?

    Praėjus pro užtvertą tvorą, "draudžiančia" pėsčiųjų eismą, mus pasitinka... Bolt paspirtukų parkingas


    Tele perspektyva.






    Susiaurėjimas ties Žaliuoju tiltu. Patekimas į šitą statybų zoną nuo upės krantinių teoriškai irgi užtvertas, bet praktikoje žmonės vaikšto krantine, kaip vaikščioję, ir gali laisvai patekti į šitą "atitvertą" statybvietę



    Anyway, nepaisant šūdino darbų vietos atitvėrimo, gerai, kad juda šita dviračių tako atkarpa.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Paskelbtos remontuojamos gatvės 2024 metaisŽemėlapis: https://maps.vilnius.lt/miesto-tvark...7UIfCxY#layers

    Mero pranešimas: https://www.facebook.com/v.benkunska...23558909777427
    Dviračių takų įrengimas žiauriai kukliai atrodo, ypač kai prie tų kuklių 12 km pridėjo Vileišio dviračių gatvę, Ateities g., kur takas yra esamas, o ne naujas įrengiamas, Liepkalnio g., kur takai atkarpomis nutrūksta ir Graičiūno-Trakų Vokės rekreacinį taką.

    Tačiau verta paminėti, kad įtrauktos atkarpos Žirmūnų g. ir Kareivių g.
    Paskutinis taisė digital; 2024.03.28, 00:35. Priežastis: pridėta citata

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
    Būtų arčiau namų, laikyčiau savo "laukinį" šitoj būdoj, o ne po atviru dangum, kur jis visą žiemą peržiemojo. Bet paskaičiau taisykles, tai negali laikyt ilgiau kaip 30 dienų, po to Judu turi teisę išvežt tavo dviratį iš būdos. Tai visai žiemai palikt kaip ir irgi ne variantas? Ar užtektų duris vieną kart per mėnesį atidaryt ir uždaryt, kad nusinulintų 30 dienų terminas?
    Krč. Geriau jau būtų stogines pastatę virš jau įrengtų laikiklių prie namų, būtų daugiau naudos.
    Spėju ant galimai nejudinamų dviračių dėlios žymas ir jei per 30 dienų žymos nenusiimi - išveža.

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Būtų arčiau namų, laikyčiau savo "laukinį" šitoj būdoj, o ne po atviru dangum, kur jis visą žiemą peržiemojo. Bet paskaičiau taisykles, tai negali laikyt ilgiau kaip 30 dienų, po to Judu turi teisę išvežt tavo dviratį iš būdos. Tai visai žiemai palikt kaip ir irgi ne variantas? Ar užtektų duris vieną kart per mėnesį atidaryt ir uždaryt, kad nusinulintų 30 dienų terminas?
    Krč. Geriau jau būtų stogines pastatę virš jau įrengtų laikiklių prie namų, būtų daugiau naudos.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Vilniuje duris atveria daugiafunkcės dviračių saugyklos
    https://judu.lt/vilniuje-duris-atver...ciu-saugyklos/
    Tujų gatvė. Jau yra 2 dviračiai:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20240326_184631.jpg
Views:	824
Size:	3,39 MB
ID:	2120088 Click image for larger version

Name:	IMG_20240326_184756.jpg
Views:	436
Size:	2,69 MB
ID:	2120089 Click image for larger version

Name:	IMG_20240326_184832.jpg
Views:	428
Size:	2,34 MB
ID:	2120091 Click image for larger version

Name:	IMG_20240326_184910.jpg
Views:	431
Size:	2,39 MB
ID:	2120090

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Atsiprašau, tik dabar pamačiau, bet negaliu nepakomentuoti: tai yra vairuotojų ge-no-ci-das! Nėr čia ko miesto centre važinėt su savo dviračiais, vežimėliais ar pėsčiomis. O vakaruose jie ten nesąmonių prisigalvoja, pas mus niekas taip nedaro.
    Juokas juokais, bet taip ir sakytų. Benkunskas staiga pataptų priešu nr.1, gatvių siaurintoju, pralaidumo mažintoju ir t.t. ir niekam net neįdomu būtų, kad Kosciuškos gatvėje realiai ir nėra poreikio 2+2 juostoms. Čia ramiai buvo galima palikti 1+1 pravažiavimui, 1 paskirti laikinam praėjimui, o likusią aklinai užsitverti statybinės technikos pravažiavimui. Bet nu nepopuliaru...

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Atsiprašau, tik dabar pamačiau, bet negaliu nepakomentuoti: tai yra vairuotojų ge-no-ci-das! Nėr čia ko miesto centre važinėt su savo dviračiais, vežimėliais ar pėsčiomis. O vakaruose jie ten nesąmonių prisigalvoja, pas mus niekas taip nedaro.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Well Rodyti pranešimą
    Dviračių takas nuo Kareivių/Žirmūnų g. sankryžos iki Valakampių tilto. Panašu pachaltūrinta su pagrindo paruošimu. Nuotraukoje pati kritiškiausia vieta, bet šiaip bent 30proc viso tako ilgio kraštai daugiau mažiau sutrūkinėję. Važiuot netrukdo, bet takas baigtas berods 2019m, tai kaip po 3m. eksploatavimo manau turėtų atrodyt geriau.
    Mano nuomone čia su paruošimu nelabai yra kur chaltūrint, kai jau projekte prichaltūrinta. 3+3 asfalto 15 skaldos ir 20 smėlio (šalčiui nejautri medžiaga net neprivalo būti smėliu), bei jokio vandens nudrenavimo? Čia žiemą dar sniegą valo traktoriais?

    Komentuoti:

Working...
X