Gariūnų/Kirtimų dvirtakis remontuojamas. Pakeitė tas baisiai susigumbavusias vietas tarp turgaus ir A1 viaduko. Žemina bortą ties nusukimu į Pirklių g. Perasfaltavo ir, matomai, pakėlė tas vietas ties Lentvario g. mazgu, kur dvirtakis amžinai buvo prineštas balų purvo. Šiaip dar tarpe tarp degalinės ir Lentvario g. kelete vietų išfrezuota ir asfaltuojama lopais.
Ties FNTT (prie Žirmūnų žiedo) vis dėl to tikrai vietoje beprotiškai plataus šaligatvio turėsime gabaliuką dvirtakio, pilnai sujungiantį visus takus aplink žiedą.
Nieko labai keisto, rašoma - "2026–2027 m. planuojama įrengti 90 naujų dviračių saugyklų tankiai apgyvendintuose Vilniaus mikrorajonuose". Pasiūlykit projektą priemiesčiuose, gal irgi patvirtins.
Nieko labai keisto, rašoma - "2026–2027 m. planuojama įrengti 90 naujų dviračių saugyklų tankiai apgyvendintuose Vilniaus mikrorajonuose". Pasiūlykit projektą priemiesčiuose, gal irgi patvirtins.
Keista, kad nėra pasirinkimų priemiesčiuose. Pagrinde siūloma naudoti kaip alternatyvą laikymui per naktį namuose. Bet ne mažiau prasmės matyčiau kaip savotišką „mink ir važiuok“ ten kur yra nemaži atstumai iki stotelių. Balsių apylinkėse neretai matau stotelėse prirakintus dviračius.
Gegužės mėnesį gyventojai siūlė įvairias vietas naujoms dviračių saugykloms – iki 2027 metų pabaigos sostinėje planuojama įrengti dar 90 naujų saugyklų. Iš gyventojų pasiūlytų 2 871 vietos buvo atrinktos 154. Tam, kad šios saugyklos iš tiesų atsirastų ten, kur jų labiausiai reikia, Vilniaus gyventojai kviečiami aktyviai balsuoti už jau atrinktas vietas.
Atsižvelgiant į šiuos kriterijus, buvo atrinkti tinkamiausi adresai, už kuriuos vilniečiai gali balsuoti elektroniniu būdu iki birželio 29 d. (vidurnakčio). Gyventojams tereikia pasirinkti savo seniūniją, joje atrinktas vietas išreitinguoti (iki penkių) nuo patraukliausios iki mažiausiai patinkančios ir savo sprendimą patvirtinti trumpąją žinute gautu penkių skaitmenų kodu.
Galutinį vietų, kuriose planuojama įrengti naujas dviračių saugyklas, sąrašą planuojama paskelbti liepos 9 dieną. Atvejais, jei siūloma saugyklos įrengimo vieta patektų į teritorijoje esančių inžinerinių tinklų apsaugos zonas arba atsirastų veiksnių, trukdančių įrengimą konkrečioje vietoje, šios vietos gali būti kažkiek pakoreguotos (iki 500 m).
2026–2027 m. planuojama įrengti 90 naujų dviračių saugyklų tankiai apgyvendintuose Vilniaus mikrorajonuose. Šiam projektui preliminariai numatyta 5,2 mln. eurų investicija.
Galima pamatyti jau gyvai Šeimyniškių g. dviračių tako "projektą". Atrodo bus labai neblogai kaip darant iš akies, sujungs esamus takus, kai maniau jog tiesiog nutrūks ties sankryžomis.
Minimalus 2.5 m plotis
Keisis esama susikirtimo vieta su Rinktinės g., galimai takas atsidurs ten, kur dabar perėja pėstiesiems, tad įdomu ar kitoje pusėje atitinkamai koreguos taką, nes reikėtų visai nemažai pastumdyti
Ties žiedu tarp Tuskulėnų ir Šeimyniškių g. pėsčiųjų takas atrodo kelsis gerokai toliau nuo kelio, o esamo šaligatvio vietoje liks tiks dviračių takas
Lieka sužinoti, ar asfaltas bus lygus ir ar įvažiavimas į kiemą Šeimyniškių g. bus pėsčiųjų tako lygyje
Dviračių takas priešais laukimo pavilijoną ir pačią stotelę, įdomu. Manau žmonės dviračių take stovės nes taip patogiau ir arčiau.
Galima pamatyti jau gyvai Šeimyniškių g. dviračių tako "projektą". Atrodo bus labai neblogai kaip darant iš akies, sujungs esamus takus, kai maniau jog tiesiog nutrūks ties sankryžomis.
Minimalus 2.5 m plotis
Keisis esama susikirtimo vieta su Rinktinės g., galimai takas atsidurs ten, kur dabar perėja pėstiesiems, tad įdomu ar kitoje pusėje atitinkamai koreguos taką, nes reikėtų visai nemažai pastumdyti
Ties žiedu tarp Tuskulėnų ir Šeimyniškių g. pėsčiųjų takas atrodo kelsis gerokai toliau nuo kelio, o esamo šaligatvio vietoje liks tiks dviračių takas
Lieka sužinoti, ar asfaltas bus lygus ir ar įvažiavimas į kiemą Šeimyniškių g. bus pėsčiųjų tako lygyje
O kodėl projektuoja dviračių takus abejose gatvės pusėse (Šiaurinė g., Gelvonų g.)? Kodėl jau pastatė abejose (Karaliaučiaus g., Pavilnionių g., Pilaitės pr., Neringos g. (nuo Smalinės g. į šiaurės vakarus))?
Tai dviračių takas ne tik tranzitui naudojamas būtų. Mindaugo g. vietiniam susisiekimui yra svarbi. Prie tos pačios Maximos nuvažiuot iš tos pačios Mindaugo g. Nevažiuosi specialiai ratu per Algirdo g., nėra logikos.
Kodėl? Kokia to logika? Koks to teisinis reglamentavimas?
Ar važiuojantiems dviračiu būtų patogesnė kelionė prie judresnės gatvės nei prie ramesnės? Ar saugiau?
Tai koks skirtumas judri ar ne? Vistiek dviračių takas būtų atskirtas ir tai ne tiesiog dažai be apsaugos.
Nes dviračių takas turėtų būti C kategorijos gatvėje (Mindaugo g.), o ne D kategorijos gatvėje (Algirdo g.)
Kodėl? Kokia to logika? Koks to teisinis reglamentavimas?
Ar važiuojantiems dviračiu būtų patogesnė kelionė prie judresnės gatvės nei prie ramesnės? Ar saugiau?
Kam dubliuoti Algirdo gatvės dviračių taką Mindaugo gatvėje?
Geresnė ir tankesnė infra dviračiams skatina naudotis jais. Jeigu vietoj 3 juostos būtų dviračių takas gatvės pralaidumas tik išaugtų, nes galėtų per valandą naudotis daugiau žmonių.
Žiūrėkit! Man atrodo muziejus nusimato : DDD. Gal laikas atidaryti skyrelį pavadinimu ,,Kraustomės iš proto'' ar kažkaip panašiai?
Foto iš Savanorių, šviežiai po remonto:
Riovonių st. apsauga dar galima pateisinti tuo, kad ten gan staigi trajektorijos kaita su gan dideliu leistinu greičiu todėl čia kaip prevencija nuo keleivių žūties.
Mindaugo g. tuo tarpu tikrai visiškas nesusipratimas. Reikia susimesti ant geltonų dažų ir perdaryti ją teisingai, su dviračių taku ir mažesnio pločio eismo juostomis.
Komentuoti: