Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Parašė Globalus Rodyti pranešimą
    Click image for larger version  Name:	P40410-171747.jpg Views:	221 Size:	1,65 MB ID:	2124508
    Šiame apekse reikėjo neįrengti parkingo ir dar po gerus 5 m į abi puses pasodinti kietą gyvatvorę, kad žmogus išėjęs iš pastato dviratininkams "nematomos zonos" neitu stačiai iškart iki savo automobilio. Žr. kur laiptai prie žmogaus ir dar blogesnė vieta už žmogaus, kur stogelis, nes reakcijos laikas dar mažesnis dėl mažesnio atstumo važuojant Šeškinės link.

    Dalis furomiečių sakytų, kad nereikia "lakstyt ir žiūrėt", bet nafik nervuotis kievieną kartą, net važiuojant naktį ir bijot, kad gali susidurt? Yra ir taip kur dėt nervus.

    P. S. El. skydinė ir kai kurie inžineriniai stulpeliai per arti ne pagal STR, nėra dviračių borto. Beje, Helsinkio g. suplanuoto dvirtakio atsisakė, kur fūrų eismą patys skaičiavo (C kat.), bet čia Paribio g. dvirtakio reikia D kat. gatvėj ir tikrai ne tranzitinėje gatvėje.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Dar anksti teisti, nes dar stato kitose atkarpose. Visgi didelis pliusas, kad ten tikras dviračių tako kelio ženklas, t. y. bus galima legaliai nors ir ant 50 km/h pro pėstyjį pravažiuot šalia, bet ta ženklo konstrukcija labai gremėzdika. Tokia stovi Molėtų plente prie naujojo mėlyno pėsčiųjų viaduko prie Raudondvario, tai pora laipsnių palinkęs žemyn ir super netvarkginai dėl to atrodo. Jei kas nors paprikolins ir prisitraukimą sugalvos padaryt? Nulinks, nieks netvarkys, o žioplesnis dviratininkas su galva dar užkabins.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Ties pervaža traktorius panašu nepravažiuos, tai žiemą bus sniegas. Kiek girdėjau ten traukiniai niekada nevažiuoja ir šiaip ten bėgiai sklype baigiasi.
    O ir rodos ir vėl užmiršo, kad skersai kelio statomi užtvarai turi gerai matytis, kad nekeltų pavojaus esant blogam matomumui. Amnezijų miestas kažkoks.

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Paribio g.
    Click image for larger version

Name:	P40410-171725.jpg
Views:	1049
Size:	1,65 MB
ID:	2124505 Click image for larger version

Name:	P40410-171732.jpg
Views:	1043
Size:	1,55 MB
ID:	2124503 Click image for larger version

Name:	P40410-171737.jpg
Views:	1056
Size:	1,44 MB
ID:	2124502 Click image for larger version

Name:	P40410-171742.jpg
Views:	1044
Size:	1,65 MB
ID:	2124504 Click image for larger version

Name:	P40410-171747.jpg
Views:	1900
Size:	1,65 MB
ID:	2124508 Click image for larger version

Name:	P40410-171750.jpg
Views:	1049
Size:	1,74 MB
ID:	2124506 Click image for larger version

Name:	P40410-171805.jpg
Views:	1040
Size:	1,55 MB
ID:	2124507

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Na paskutinėse 2 ir 3-oje foto vienas lygis neišlaikomas. Ties pervaža traktorius panašu nepravažiuos, tai žiemą bus sniegas. Kiek girdėjau ten traukiniai niekada nevažiuoja ir šiaip ten bėgiai sklype baigiasi.

    EDIT: paskutinėj foto šoninė juosta pagal STR turi būti min. 1 m pločio. Tarp gatvės ir dvirtakio 0,605 m (0,15+0,375+0,08), t. y. pagal KET gaunasi, jog praktiškai važiuoji "prieš mašinų eismą" ir pažeidi taisykles, nes nepakankamai atskirta (ne pagal STR).

    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    O yra žinoma, kodėl būtent tie 350 metrų Graičiūno gatvėje padaryti iš trinkelių dangos?
    Man atrodo teisinosi tuo, kad rekreacinis takas. Suprask "įdomiau" ir "ne greičiui (ne plentininkams)" skirta.
    Paskutinis taisė dondc; 2024.04.16, 07:45.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    O yra žinoma, kodėl būtent tie 350 metrų Graičiūno gatvėje padaryti iš trinkelių dangos?
    dazniausiai del komunikaciju

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    O yra žinoma, kodėl būtent tie 350 metrų Graičiūno gatvėje padaryti iš trinkelių dangos?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Vėl prasukau pro Trakų Vokės taką. Fermentų gatvė yra kažkokia Olandija! Nenutrūkstanti tako danga, nuskvembti bortai, su taku sutapdinti įvažiavimai, geležinkelio pervaža su stabdymo tvorelėm, bet pravažiuojama nenulipant!




    Prie tvenkinių pabaigta akmens dulkių danga:






    E. Andre gatvė:


    Prie Stasylų g. aišku, kad bus žvyrkelis. Išlyginta, sutankinta geltono žvyro danga:






    Stasylų g.


    Prie Stasylų g. prasideda raudonas kilimas:






    Už perėjos prasideda trinkelės, bet labai lygios, važiuot malonu:




    Perėjoj rudas asfaltas nenutrūksta!




    Tada šitas grožis eina iki pat žiedo, kur susilieja su Kirtimų g. taku:


    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Ateities g.:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20240411_145430.jpg
Views:	1428
Size:	3,70 MB
ID:	2124004 Click image for larger version

Name:	IMG_20240411_145535.jpg
Views:	1427
Size:	3,35 MB
ID:	2124005 Click image for larger version

Name:	IMG_20240411_145541.jpg
Views:	1429
Size:	3,08 MB
ID:	2124006

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Manau geriausia/akivaizdžiausia vieta perkirsti kelią (palikti pravažiavimą tik dviračiu) tranzito panaikinimui/sumažinimui būtų po Žirmūnų tiltu. Antakalnio pusėje liktų 3 išvažiavimai, pietinėje pusėje 1. Vietiniam eismui turėtų būti beveik taip pat patogu privažiuoti, tuo pačiu išnyktų galimybė tranzitui aplenkti Petro ir Povilo bažnyčios žiedą.

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Danijoj šitie gerai veikia. Nesvarbu ar tu su SUV'u ar su traktorium.

    https://www.reddit.com/r/IdiotsInCar...a_busses_only/

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Na... kaip čia pasakius. Aš Vileišio gatve esu ėjęs, riedėjęs ir dviračiu važiavęs turbūt kelis šimtus kartų. Žinau, kad žmonės ją naudodavo kaip tranzitinę, bet tai nereiškia, kad taip turėtų būti, nes tam ji nėra skirta ar pritaikyta (ir niekad nebuvo).
    Mano lūkestis yra, kad tranzituojančius su laiku atbaidys du dalykai: viena, tai, jog pirmenybė tame kelyje yra dviračiams, ne auto; antra, tai, jog ten kas porą šimtų metrų yra greičio kalneliai.
    Taip pat turiu lūkestį, kad su laiku bus padarytas kažkoks tranzito apribojimas atkarpoje po Žirmūnų tiltu.
    Betono blokas - vienintelis sprendimas. Atbaidymas neveiks.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Matau nebuvot P. Vileišio g.
    Seniau visi ten lėkdavo, kad nestovėt kamštyje Antakalnio g. ir Olandų žiede. Darbų metu buvo nutrauktas tranzitas, nes labai ilgai tvarkė atkarpą ties Vileišio g. 6, tačiau net ir sukabinus dviračių gatvės ženklus ne kartą buvau aplenktas važiuojant dviračiu arba greitis buvo stipriai viršijamas. Deja, dabar pabaigus visas atkarpas, didelė tikimybė, kad tranzitas sugrįs, nes deja, kelio ženklai ar keli iškilieji kalneliai nestabdo SUV'ų
    Na... kaip čia pasakius. Aš Vileišio gatve esu ėjęs, riedėjęs ir dviračiu važiavęs turbūt kelis šimtus kartų. Žinau, kad žmonės ją naudodavo kaip tranzitinę, bet tai nereiškia, kad taip turėtų būti, nes tam ji nėra skirta ar pritaikyta (ir niekad nebuvo).
    Mano lūkestis yra, kad tranzituojančius su laiku atbaidys du dalykai: viena, tai, jog pirmenybė tame kelyje yra dviračiams, ne auto; antra, tai, jog ten kas porą šimtų metrų yra greičio kalneliai.
    Taip pat turiu lūkestį, kad su laiku bus padarytas kažkoks tranzito apribojimas atkarpoje po Žirmūnų tiltu.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Waze jau siūlo važiuoti Vileišio g. kad apšokti kamštį.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Aš gal tik priminsiu čia diskutuojantiems:
    Vileišio ir toliau einanti gatvės jokios ne tranzitinės, o aptarnauja vietinius daugiabučius ir loftus. Jei reikia tranzito, lįskite į Antakalnio g., arba persikelkite per tiltą ir važiuokite Žirmūnų g. Todėl niekas ten kilometrais paskui dviračius nesivilks.
    Dviračių gatvėse eismas prioretizuojamas dviračiams, tokiu būdu sukuriama neigiama paskata ja nesinaudoti automobiliams, iškyrus atvejus kai tikrai reikia. O kai tikrai reikia, tai galima 500m pavažiuoti ir 20 km/h greičiu.
    Paraleliai dalį Vileišio g. eina ištisinė gatvė su parkofke. Jei nepatiinka dviračių gatvė, gali važiuoti su auto per parkofkę.
    Matau nebuvot P. Vileišio g.
    Seniau visi ten lėkdavo, kad nestovėt kamštyje Antakalnio g. ir Olandų žiede. Darbų metu buvo nutrauktas tranzitas, nes labai ilgai tvarkė atkarpą ties Vileišio g. 6, tačiau net ir sukabinus dviračių gatvės ženklus ne kartą buvau aplenktas važiuojant dviračiu arba greitis buvo stipriai viršijamas. Deja, dabar pabaigus visas atkarpas, didelė tikimybė, kad tranzitas sugrįs, nes deja, kelio ženklai ar keli iškilieji kalneliai nestabdo SUV'ų

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Tai aišku reikia logiškai vertinti. Tik analogija tarp 90 ir 10 km/h čia netinka, nes šioje gatvėje kažkas judėdamas 9 kart lėčiau nei leistina, tai jau praktiškai stovėtų. Lėčiau nei 5 km/h (ėjimo greitis) važiuoti dviračiu labai sudėtinga. Aš važiuoju ~17-20 km/h greičiu paprastu tempu, tai čia yra tolygu gyvenamosios zonos greičiui ir jau tokiu atveju gali palaukti. Bet spėkime ar kažkas lauks? Važiavau užpraeitą savaitgalį šia "dviračių gatve", tai visi lenkė važiuodami kaip pro stovintį.
    Pritariu, kad jei važiuojama ~20, lenkiančius reiktų atitinkamai bausti. Bet važiuojančių ėjimo greičiu irgi būna. Tai reikia logiškai vertinti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Aš gal tik priminsiu čia diskutuojantiems:
    Vileišio ir toliau einanti gatvės jokios ne tranzitinės, o aptarnauja vietinius daugiabučius ir loftus. Jei reikia tranzito, lįskite į Antakalnio g., arba persikelkite per tiltą ir važiuokite Žirmūnų g. Todėl niekas ten kilometrais paskui dviračius nesivilks.
    Dviračių gatvėse eismas prioretizuojamas dviračiams, tokiu būdu sukuriama neigiama paskata ja nesinaudoti automobiliams, iškyrus atvejus kai tikrai reikia. O kai tikrai reikia, tai galima 500m pavažiuoti ir 20 km/h greičiu.
    Paraleliai dalį Vileišio g. eina ištisinė gatvė su parkofke. Jei nepatiinka dviračių gatvė, gali važiuoti su auto per parkofkę.
    Teoriškai ne tranzitinė, bet praktiškai visaip gaunasi. Neretai ja yra greičiau pravažiuot nei stovėt kamštyje prie Petro ir Povilo žiedo. Norint padaryt tranzitine, reiktų perkirst ties tuo žiedu.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Tai aišku reikia logiškai vertinti. Tik analogija tarp 90 ir 10 km/h čia netinka, nes šioje gatvėje kažkas judėdamas 9 kart lėčiau nei leistina, tai jau praktiškai stovėtų. Lėčiau nei 5 km/h (ėjimo greitis) važiuoti dviračiu labai sudėtinga. Aš važiuoju ~17-20 km/h greičiu paprastu tempu, tai čia yra tolygu gyvenamosios zonos greičiui ir jau tokiu atveju gali palaukti. Bet spėkime ar kažkas lauks? Važiavau užpraeitą savaitgalį šia "dviračių gatve", tai visi lenkė važiuodami kaip pro stovintį.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Aš gal tik priminsiu čia diskutuojantiems:
    Vileišio ir toliau einanti gatvės jokios ne tranzitinės, o aptarnauja vietinius daugiabučius ir loftus. Jei reikia tranzito, lįskite į Antakalnio g., arba persikelkite per tiltą ir važiuokite Žirmūnų g. Todėl niekas ten kilometrais paskui dviračius nesivilks.
    Dviračių gatvėse eismas prioretizuojamas dviračiams, tokiu būdu sukuriama neigiama paskata ja nesinaudoti automobiliams, iškyrus atvejus kai tikrai reikia. O kai tikrai reikia, tai galima 500m pavažiuoti ir 20 km/h greičiu.
    Paraleliai dalį Vileišio g. eina ištisinė gatvė su parkofke. Jei nepatiinka dviračių gatvė, gali važiuoti su auto per parkofkę.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Šiuo atveju apie kažkokių lėtesnių aplenkimą nėra jokios kalbos. Šių dviračių gatvių esmė ir yra, kad yra visiškai draudžiama lenkti, be jokių išlygų ar "būtų logiška".

    P.s. tas lenkimas važiuojančių lėčiau nei 30 km/h ženklo "lenkti draudžiama" zonose praktiškai irgi sunkiai įgyvendinamas ir 99 proc. gręsia vairuotojo pažymėjimo praradimu.
    Kai taisyklės tampa visiškai nelogiškomis, tada natūraliai prasideda toleruojamas jų pažeidinėjimas. Dviračių gatvės esmė, kad jose dviračiai jaustųsi lygiaverčiais eismo dalyviais ir nesispraustų pakraštėm stumdomi automobilių. Objektyviai lėto eismo dalyvio aplenkimas tam netrukdo. Nei dviračiui aplenkt lėtą automobilį, nei automobiliui aplenkti itin lėtą dviratininką… Nei vienam dviratininkui aplenkt kitą dviratininką. Ar šitas tamstos nuomone irgi negerai, nes nu taisyklės? Priminsiu, kad KET galioja ir dviračiams.

    90km/h kelyje sutiksi 10km/h besivelkantį sugedusį automobilį ir nelenksi? Dažniausiai aplenkti yra saugiau nei nelenkti.
    Paskutinis taisė mantasm; 2024.04.12, 09:13.

    Komentuoti:

Working...
X