Mintis gal ir nebloga, tik su schemute tai man atrodo kad nesuprantate Vilniaus topografijos daug pagrindinių magistralinių gatvių veda per natūraliai patogiausias vietas, kuriose įveikiami šlaitai, pvz. Narbuto, Ukmergės, Batoro gatvės, o ypač rytinėje miesto pusėje, kur aukščių skirtumai tokie, kad tinka profesionaliems dviratininkams treniruotis be kita ko gatvės yra ir traukos taškai su prekybos vietomis, būtų labai blogai jei į jas nepavyktų patekti dviračiu. Kita vertus tarpmiestinės trasos tikrai galėtų vesti kokiais nors gretimais takais, jei tai įmanoma. Jei norit pamatyti realų vaizdą kur važinėja dviratininkai (ilgas distancijas), atsidarykite Strava heatmapsus.
Taigi aptarinėjom. Nereikia dvirtakių palei greitkelius. Reikia maršrutų patogiai ir maloniai pasiekt reikalingas vietas.
Iš Laisvės/Ateities/Ukmergės mazgo į Katedrą Brouter navigacija siūlo taip, visai neblogas variantas. Kam važiuoti per tą miesto kloaką su didžiausia oro tarša?
IMHO patogiausias ir maloniausias maršrutas iš Ukmergės g. mazgo iki Katedros yra pro Šeškinės centrą į Saulės alėją (vienas iš retų dviračių takų kvartalo viduje be automobilių), tuomet nuo Šeškinės kalvos nusileisti per Lietaus parką (bendras su pėsčiaisiais takas, bet asfaltas ir miške), kirsti T. Narbuto g. prie bažnyčios ir ramiom Žvėryno gatvėm patekti iki krantinės, iš kur per Žvėryno tiltą Gedimino prospektu iki Katedros. Arba palei krantinę iki Mindaugo tilto, jei daugiau laiko yra.
Tik vat tokių trasų be automobilių taršos iš tiesų yra per mažai.
Liūdnoka, kad dviračių takų tinklas atrodo taip pat kaip pagrindinių magistraninių gatvių žemėlapis. Aišku palei gatves gerai, kad daro dviračių takus, bet gaila, kad neišnaudojamas potencialas daryti ne tik palei gatves, juolab potencialas tam milžiniškas ir šitą miesto iš dalies trūkumą, kad turim labai retą užstatytą ir daug žalių zonų išnaudoti sususiekimui dviračiu. Realiai apart takų palei upę tik vienas dviračių taks nutiestas palei linkmenų ežerus ne pagal gatvę. Manau geras pvz. ir tokių reiktų daugiau. Tokie takai labai padėtų susisiekimui, nes atsirastų ir trumpesni maršrutai lyginant su važiavimu gatvėse ir jais važiuoti kur kas maloniau/sveikiau nei palei kokią Ukmergės g. Danijoje, Olandijoje ir kitų šalių miestuose labai daug tokių jungčių per visokias žalias zonas, vandens telkinius, kur gatvių nėra.
Mintis gal ir nebloga, tik su schemute tai man atrodo kad nesuprantate Vilniaus topografijos daug pagrindinių magistralinių gatvių veda per natūraliai patogiausias vietas, kuriose įveikiami šlaitai, pvz. Narbuto, Ukmergės, Batoro gatvės, o ypač rytinėje miesto pusėje, kur aukščių skirtumai tokie, kad tinka profesionaliems dviratininkams treniruotis be kita ko gatvės yra ir traukos taškai su prekybos vietomis, būtų labai blogai jei į jas nepavyktų patekti dviračiu. Kita vertus tarpmiestinės trasos tikrai galėtų vesti kokiais nors gretimais takais, jei tai įmanoma. Jei norit pamatyti realų vaizdą kur važinėja dviratininkai (ilgas distancijas), atsidarykite Strava heatmapsus.
Liko atkarpa ties Rinktines stotele. Kita dalis kaip ir baigta, tačiau asfaltas atrodo ne raudonas, o tamsiai bordinis (palyginus kaip atrodydavo kiti šviežiai išasfaltuoti takai).
Gamykla nesitikėjo raudono asfalto užsakymo Valdelio eroje ir pamiršo įpilti pigmento tinkamu metu
Liko atkarpa ties Rinktines stotele. Kita dalis kaip ir baigta, tačiau asfaltas atrodo ne raudonas, o tamsiai bordinis (palyginus kaip atrodydavo kiti šviežiai išasfaltuoti takai).
pagla tą planelį iki 2030 metų vis dar nebus galimybės dviračiu nuvažiuoti ukmergės gatve į centrą, nors tai yra tankiausiai apgyvendinta miesto linija?
Taigi aptarinėjom. Nereikia dvirtakių palei greitkelius. Reikia maršrutų patogiai ir maloniai pasiekt reikalingas vietas.
Iš Laisvės/Ateities/Ukmergės mazgo į Katedrą Brouter navigacija siūlo taip, visai neblogas variantas. Kam važiuoti per tą miesto kloaką su didžiausia oro tarša?
Paėmiau 2022 sudarytą DMJP dvirtakiams iki 2024 planą ir nekažką atrodo progresas ir darbų organizavimas, kai kuriuos darbus suplanuotus pabaigti tais pačiais 2022 dabar rodo pabaigti iki 2026. Ir šiaip stebina kiek klaidų yra naujame žemėlapyje.
Liūdnoka, kad dviračių takų tinklas atrodo taip pat kaip pagrindinių magistraninių gatvių žemėlapis. Aišku palei gatves gerai, kad daro dviračių takus, bet gaila, kad neišnaudojamas potencialas daryti ne tik palei gatves, juolab potencialas tam milžiniškas ir šitą miesto iš dalies trūkumą, kad turim labai retą užstatytą ir daug žalių zonų išnaudoti sususiekimui dviračiu. Realiai apart takų palei upę tik vienas dviračių taks nutiestas palei linkmenų ežerus ne pagal gatvę. Manau geras pvz. ir tokių reiktų daugiau. Tokie takai labai padėtų susisiekimui, nes atsirastų ir trumpesni maršrutai lyginant su važiavimu gatvėse ir jais važiuoti kur kas maloniau/sveikiau nei palei kokią Ukmergės g. Danijoje, Olandijoje ir kitų šalių miestuose labai daug tokių jungčių per visokias žalias zonas, vandens telkinius, kur gatvių nėra.
pagla tą planelį iki 2030 metų vis dar nebus galimybės dviračiu nuvažiuoti ukmergės gatve į centrą, nors tai yra tankiausiai apgyvendinta miesto linija?
Tai net jų pačių tekstas su žemėlapiu nesutampa. Panašu, kad toliau ties bendrus pėsčiųjų-dviračių takus periferijoje ir rinks kilometrus. Aišku nieko prieš, pravers labiau nei nieko - bet ir darys turbūt paprastuoju būdu. Panašu, kad teks pagirti tik jei per 2 metus sugebės išjudinti Ozo - Buivydiškių - Rygos - Justiniškių bei Savanorių-Kudirikos (su bendro eismo Jovaro Sierakausko?) magistrales bei Alberto tiltą. Daugiau nelabai matau rimtų projektų, atsižvelgiant, kad dalis pažymėtų dalių bus bendro eismo. Na jeigu vienu ypu sujungs Olandų ir Subačiaus irgi bus sveikintina, bet didesnė tikimybė, kad persidažys į 2030m. po 2m.
Paėmiau 2022 sudarytą DMJP dvirtakiams iki 2024 planą ir nekažką atrodo progresas ir darbų organizavimas, kai kuriuos darbus suplanuotus pabaigti tais pačiais 2022 dabar rodo pabaigti iki 2026. Ir šiaip stebina kiek klaidų yra naujame žemėlapyje.
Šitas žemėlapis gal senesnis koks? Viršilų g. nurodyta iki 2030 nutiest, nors ten jau įrengtas. Paribio g. nurodyta šiemet, nors dar nėra projekto (projektavimas buvo perkamas birželį). Maironio g. irgi nurodyta šiemet, nors aišku, kad darbai prasidės anksčiausiai kitais metais.
Visas žemėlapis kažkokia parodija, pradinuko paspalvotos gatvės. Užtenka pažiūrėti, kad Konstitucijos pr. pažymėtas takas. Valdelis mėgsta rekordinius skaičius
Smagu, kad priskaičiavo šitą dvirtakį, bet ten dar ketvirtį kilometro dviračių takų tinklo galima inventorizuot palei Verkių g. Panašu priskaičiuotas ir šis zuoktakis, bet vėl tik jo dalis. Kilometrų čia galima rinkti ir rinkti.
Lazdynai atrodo absurdiškai, gerai, kad nebus tvarkomas Lazdynų tiltas, tai nelabai ir yra kaip ten nusigauti.
Pagaliau, po dvejų metų naujosios mero kadencijos, matome pirmąją miesto dviračių viziją. Tačiau Vilniaus dviračių tinklo plėtros planas iki 2030 m. yra pernelyg mažai ambicingas ir paremtas netikslia esamos infrastruktūros inventorizacija.
Komentuoti: