Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Dar aplink Gedimino kalną pernai / šiemet nutrynė, bet šiemet padarys normaliai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Netikslumų pernelyg daug ir pernelyg akivaizdžių, kas reiškia, kad paišęs žmogus turbūt nelabai žino tuos dviračių takus.

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Visas žemėlapis kažkokia parodija, pradinuko paspalvotos gatvės. Užtenka pažiūrėti, kad Konstitucijos pr. pažymėtas takas. Valdelis mėgsta rekordinius skaičius

    Komentuoti:


  • Košutas
    replied
    Smagu, kad priskaičiavo šitą dvirtakį, bet ten dar ketvirtį kilometro dviračių takų tinklo galima inventorizuot palei Verkių g. Panašu priskaičiuotas ir šis zuoktakis, bet vėl tik jo dalis. Kilometrų čia galima rinkti ir rinkti.

    Lazdynai atrodo absurdiškai, gerai, kad nebus tvarkomas Lazdynų tiltas, tai nelabai ir yra kaip ten nusigauti.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Įdomu, kad 150m V. Kudirkos g. atkarpėlę, kuri taps pagrindine Šiaurė-Pietūs arterija, planuoja taip ir palikti nesujungtą iki 2030.

    Komentuoti:


  • Anonimas urbanistas
    replied
    Pagaliau, po dvejų metų naujosios mero kadencijos, matome pirmąją miesto dviračių viziją. Tačiau Vilniaus dviračių tinklo plėtros planas iki 2030 m. yra pernelyg mažai ambicingas ir paremtas netikslia esamos infrastruktūros inventorizacija.

    Apie 170 km dviračių trasų tinklas Vilniuje plečiasi: dviratininkų mieste vis daugiau
    Šaltinis: https://judu.lt/apie-170-km-dviraciu...e-vis-daugiau/

    Click image for larger version

Name:	image-9.png
Views:	542
Size:	565,5 kB
ID:	2219352

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė liudasbar Rodyti pranešimą

    Tikiuos šitą vietą sutvarkys
    Abejoju! Man tai labiau rūpi tie prijungimai galuose. Abu galai baigiasi visiškai niekur, važiuok toliau senu šaligatviu.

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Savanorių prospekto naujo tako hyperlapse'as. Su prieigom: nuo "senojo kelio atkarpos" iki Vingio parko.
    Tikiuos šitą vietą sutvarkys

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-08-21 at 21.47.25.png
Views:	903
Size:	4,00 MB
ID:	2216423

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Savanorių prospekto naujo tako hyperlapse'as. Su prieigom: nuo "senojo kelio atkarpos" iki Vingio parko.

    Komentuoti:


  • Ima
    replied
    Tikiuosi. Nes net Olandai turbūt iki 25 pėsčiųjų per valanda per metrą neįrengtu atskiru šaligatviu. Lietuvoj tam turėtu užtekti vos 5 pesc./h.
    Tarp kitko 3 m pločio takas nera pakankamai dviem poroms važiuoti greta.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Pėsčiųjų dalies poreikis tikrai yra. Kai myniau vakare sutikau nemažai bėgiojančių ar šiaip einančių. Panašu bus apšviesta promenada visiems tų apylinkių sodams.

    Dėl neatskyrimo nuo kelio ir saulės kaitros tai liūdnoka.

    Komentuoti:


  • Ima
    replied
    Nemenčines pl. visos pervazos formaliai be pirmumo, vienintelis duoti kelio ženklas takui buvo uždengtas. keista.

    Visi pėsčiųjų perėjos ženklai patenka i tako apsaugos zonos, darbuotojai įtikina kad daro pagal projektą, nors akivaizdu kad tam yra numatytas papildomas plotas. Vienas stulpas jau partrenktas.

    Pranešiau per tvarkau miestą (laukiu atsakymu i kitu pranešimu nuo 07/07 !).

    Deja, kaip įprasta formaliai tai yra pėsčiųjų ir dviračiu takas. Apskritai abejoju del pėsčiųjų dalies reikalingumo.

    Nebent važiuojate naktį, bendrai sakyčiau kad prasčiau nei kaip buvo: nebėra jokios apsaugos nuo padidėjusių kietųjų daleliu, vėjo, ar triukšmo. Net kur yra triukšmo slopinimo sieneles jos pastatytos uz tako.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Lazdynėlių g.

    Click image for larger version

Name:	20250818_173237.jpg
Views:	1255
Size:	2,57 MB
ID:	2215831

    Click image for larger version

Name:	20250818_173454.jpg
Views:	1256
Size:	2,48 MB
ID:	2215830

    Click image for larger version

Name:	20250818_173715.jpg
Views:	1254
Size:	1,90 MB
ID:	2215829

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Prisiparkavus, bamperis bus sulig bortu, t. y. be apsaugos zonos. Tokioj vietoj gal net nelabai yra vietos atmušėjus įrengti dar toliau, nes gali pritrūkti vietos parkuotis dėl toliau esančios parkingo eilės, todėl reikėjo lygiagrečiai perorientuoti tas kelias parkavimo vietas ir geriausiu atveju įrengti žalios vejos juostą. Privaloma 0,75 m apsaugos zona prie lygiagretaus parkavimo, bet būtų gerai 0,5 m žalios vejos ir dar 0,5 betoninio korio, kad būtų galima iššilaipint mašinistui ant kietos dangos.

    Komentuoti:


  • Valdemar
    replied
    Darbų greitis pagirtinas

    Click image for larger version  Name:	20250815_120421.jpg Views:	0 Size:	2,17 MB ID:	2215445
    Paskutinis taisė Valdemar; 2025.08.15, 11:28.

    Komentuoti:


  • Valdemar
    replied
    Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
    Kas liktų kaltas dviratininkui atsitrenkus į tiesiog pusę dviračio tako okupavusį automobilį?
    Click image for larger version

Name:	20250728_124125.jpg
Views:	2881
Size:	2,26 MB
ID:	2212585
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250813_171209_Firefox.jpg
Views:	1458
Size:	95,7 kB
ID:	2215120

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Anonimas urbanistas Rodyti pranešimą
    JUDU: ar iki 2030 metų tapsime Kopenhaga?
    https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...ime-kopenhaga/







    Planas iki 2030 m. nutiesti tik ~30 km naujų dviračių takų (po 6 km per metus) yra nepakankamas. Miesto plotas – 401 km², tinklas siekia vos 170 km, tad net pasiekus 200 km tankis liktų labai mažas – ~0,5 km/km², kelis kartus mažesnis nei dviračių miestuose. Tokiu tempu nebus įgyvendintas tikslas, kad 90 % gyventojų takas būtų ≤250 m nuo namų, o tinklas išliks fragmentuotas, ypač pakraščiuose. Pokyčiui pasiekti reikia bent 12–20 km per metus, prioritetą teikiant strateginėms jungtims ir barjerų perėjimams.
    Nuo sovietmečio giliai įsišaknyjęs ir niekaip neatsikratomas įprotis piešti nieko bendro su realybe neturinčius penkmečio planus. Ir tai neišeis iš mados, kol bus kvailių, tikinčių tomis pasakomis

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Anonimas urbanistas Rodyti pranešimą
    JUDU: ar iki 2030 metų tapsime Kopenhaga?
    https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...ime-kopenhaga/







    Planas iki 2030 m. nutiesti tik ~30 km naujų dviračių takų (po 6 km per metus) yra nepakankamas. Miesto plotas – 401 km², tinklas siekia vos 170 km, tad net pasiekus 200 km tankis liktų labai mažas – ~0,5 km/km², kelis kartus mažesnis nei dviračių miestuose. Tokiu tempu nebus įgyvendintas tikslas, kad 90 % gyventojų takas būtų ≤250 m nuo namų, o tinklas išliks fragmentuotas, ypač pakraščiuose. Pokyčiui pasiekti reikia bent 12–20 km per metus, prioritetą teikiant strateginėms jungtims ir barjerų perėjimams.
    Reiktų naudoti realų urbanizuotą plotą. O ne su visais Grigiškių, Verkių ir Nemenčinės miškais. Tada ir tankis atrodys gerokai geriau.

    Komentuoti:


  • Anonimas urbanistas
    replied
    JUDU: ar iki 2030 metų tapsime Kopenhaga?
    https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...ime-kopenhaga/

    Lietuvos sostinėje jau įrengta apie 170 km dviračių takų, o Vilniaus savivaldybės planuose numatyta iki 2030 metų tinklą išplėsti iki 200 km. Tai leis dar daugiau vilniečių patogiai ir saugiai rinktis dviratį kasdienėms kelionėms.
    2024 m. tyrimo duomenimis – 4,6 % Vilniaus miesto gyventojų dviratį renkasi kasdienių kelionių atlikimui, tai 3 kartus daugiau lyginant su 2016 m. kada buvo sistemiškai pradėta vystyti dviračių takų tinklo infrastruktūra. Miesto tikslas – užtikrinti, kad dviračių takai būtų ne toliau nei 250 m atstumu nuo 90 proc. vilniečių gyvenamųjų vietų.
    Iki 2027 m. viena iš prioritetinių plėtros krypčių – sujungti esamą dviračių takų tinklą į vientisą, patogų ir saugų maršrutų sistemą, užpildant trūkstamas jungtis. Iki 2030 m. siekiama, kad kelionės dviračiu sudarytų bent 7,5 % visų kelionių mieste
    Planas iki 2030 m. nutiesti tik ~30 km naujų dviračių takų (po 6 km per metus) yra nepakankamas. Miesto plotas – 401 km², tinklas siekia vos 170 km, tad net pasiekus 200 km tankis liktų labai mažas – ~0,5 km/km², kelis kartus mažesnis nei dviračių miestuose. Tokiu tempu nebus įgyvendintas tikslas, kad 90 % gyventojų takas būtų ≤250 m nuo namų, o tinklas išliks fragmentuotas, ypač pakraščiuose. Pokyčiui pasiekti reikia bent 12–20 km per metus, prioritetą teikiant strateginėms jungtims ir barjerų perėjimams.
    Paskutinis taisė Anonimas urbanistas; 2025.08.11, 17:12.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Į šią vietą bent keletą kartų buvo baksnojama. Paskutinį kartą, kai paaiškėjo, kad ją remontuos 2025m. ir pastebėjus, kad per remontus judinami bortai be projektų - teko pasinaudoti šia santvarka. Na ir siekiant išvengt senos infrastruktūros įasfaltavimo ilgam. Tuo pačiu žadėjo ieškoti kaip gerinti patekimą nuo VT stotelių iki Verkių rūmų per verkių g. Žiūrėsim, kas gausis.

    Dėkojame už pateiktus pasiūlymus. Informuojame, kad remonto metu, techninių galimybių ribose, bus sprendžiamos abi jūsų pateiktos situacijos.

    Komentuoti:

Working...
X