Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Riedis
    replied
    Lazdynėlių g. dviračių takas

    Žiedas ir siauresnė tako dalis prie maximos
    Click image for larger version  Name:	20250525_143655.jpg Views:	0 Size:	1,07 MB ID:	2202219

    Žiedas su užvažiuojama dalimi iš raudono asfalto?
    Click image for larger version  Name:	20250525_143738.jpg Views:	0 Size:	736,4 kB ID:	2202220

    Perėja ir pervaža, takas išplatėja
    Click image for larger version  Name:	20250525_143729.jpg Views:	0 Size:	1,10 MB ID:	2202221

    Nenuleista pervaža ir šaligatvis su įvažiavimu. Sukelta mašininė dalis.
    Click image for larger version  Name:	20250525_143802.jpg Views:	0 Size:	1,55 MB ID:	2202222

    Kitas žiedas

    Click image for larger version  Name:	20250525_143835.jpg Views:	29 Size:	603,6 kB ID:	2202213

    Magistralė link bokšto

    Click image for larger version  Name:	20250525_144013.jpg Views:	29 Size:	1012,0 kB ID:	2202214

    Ties sankryža su Šiltnamių g. takas link lazdynų dvirtakių veda šaligatviu ir gan judriu žieduku.
    Paskutinis taisė Riedis; 2025.05.25, 18:55. Priežastis: Pataisytos foto

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Būtų ženklai bent pačioj Vilniaus g. iš šonų nuo Labdarių g., nes tiesiai pro tą bromą per kiemą galima išvažiuoti skersai Jogailos g. tiesiai į Smetonos g. Ortofoto matosi, kokio dydžio kvartalą galima būtų kirsti skersai. Kito kirtimo ten net nėra. Abeji vartai visą gyvenimą atrakinti.

    Edit: Yra kaip yra, bet čia tada būtų galima užmest papildomą lentelę, kur "dviračiai į šonus (856.?)", tada būtų galima bent tiesiai į tuos kiemus arba namo nuvažiuot legaliai.
    Paskutinis taisė dondc; 2025.05.21, 19:29.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Sunku paaiškinti žmonėms kaip gali būti pėsčiųjų gatvė kur leidžiama įvažiuoti automobiliu, bet ne dviračiu. Dar kur nors pasaulyje egzistuoja tokia?

    Click image for larger version

Name:	dviraciai.jpg
Views:	1001
Size:	327,4 kB
ID:	2201607

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Nekontroliuoja automobilių (kur per kamera labai lengva numerius susekti) tai galvojate kontroliuos dviratininkus?
    Būtent. Lengviausia paimituoti eismo reguliavimą yra uždedant ženklą. Ir kažkas naiviai tikisi kad visi išvežiotojai iš Vilniaus, Pilies ar Savičiaus gatvių gražiai nulips nuo dviračių ir juos stumsis. Šitie žmonės skuba, nors aš pats kasdien važinėju dviračiu, tikrai manau kad yra problema su išvežiotojų kultūra. Kita vertus, tose gatvėse važiuojantiems tranzitu net nėra jokių alternatyvų. Kai pasiūlė vietoje Pilies važiuoti Universiteto ir Švarco, nuskambėjo kaip pasityčiojimas. Visi šitie pamokslavimai "kviečiame laikytis KET" yra tiesiog pasiteisinimas toliau nevystyti infrastruktūros. Juolab kad Vilniaus gatvė spec. planuose netgi numatyta kaip magistralinės dviračių trasos dalis.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
    Dviračių eismą Vilniaus, Pilies ir Savičiaus gatvėse uždraudė, bet važiuojančiųjų ten vis dar nemažai (kai kurie nebijo ir paspausti). Ar nereikėtų griežtesnės kontrolės jei nusprendžiama kur nors uždrausti eismą?
    Nekontroliuoja automobilių (kur per kamera labai lengva numerius susekti) tai galvojate kontroliuos dviratininkus?

    Komentuoti:


  • Vilniaus gyventojas
    replied
    Dviračių eismą Vilniaus, Pilies ir Savičiaus gatvėse uždraudė, bet važiuojančiųjų ten vis dar nemažai (kai kurie nebijo ir paspausti). Ar nereikėtų griežtesnės kontrolės jei nusprendžiama kur nors uždrausti eismą?

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    vakaruvejas kaip kamera pakabinate?

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Ten ne A+, o A juosta, tai draudžiama rinktis. Būtina važiuoti antrąja juosta, kur lengvosios važiuoja, o greitasis autobusas brauktų dešinę alkūnę.



    Tuos takus, su ištisine linija kelio ženkle dar teoriškai būtų galima kvestionuoti, bet Konstitucijos buvo dviračių tako ženklas, kuris leistų važiuoti 50 km/h pro pat pėstyjį einantį šaligatviu nors ir prie pat dviračių tako.

    P. S. Dar Arsenalo g. ir Vrublevskio g. prie išnaikintų prisiminiau.

    EDIT: Gal dar žinot kur uždraudė eismą? Pylimo g. ir Vilniaus g. draudžiamuosius sustatė. Matosi ir pastarąjame video čia talpintame.
    Savičiaus g. uždraudė irgi.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Gali rinktis tarp tako, likusio šaligatvio ir A juostos.
    Ten ne A+, o A juosta, tai draudžiama rinktis. Būtina važiuoti antrąja juosta, kur lengvosios važiuoja, o greitasis autobusas brauktų dešinę alkūnę.

    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Tako statusas nedaug keičia.
    Tuos takus, su ištisine linija kelio ženkle dar teoriškai būtų galima kvestionuoti, bet Konstitucijos buvo dviračių tako ženklas, kuris leistų važiuoti 50 km/h pro pat pėstyjį einantį šaligatviu nors ir prie pat dviračių tako.

    P. S. Dar Arsenalo g. ir Vrublevskio g. prie išnaikintų prisiminiau.

    EDIT: Gal dar žinot kur uždraudė eismą? Pylimo g. ir Vilniaus g. draudžiamuosius sustatė. Matosi ir pastarąjame video čia talpintame.
    Paskutinis taisė dondc; 2025.05.19, 16:41.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    take dviratininkasi turi pirmenybe, nutrintame take pėstysis turi pirmenybę.
    Manau, tas skirtumas labai teorinis. Dvirtakiuose pasitaiko pėsčiųjų, ir į juos daužytis negalima, tako statusas nedaug keičia. Šaligatvių plotis pakankamas su dabartiniais srautais, kad visi komfortiškai išsitektų.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Bet ar tai problema? Jei yra ženklas, dviratininkai privalo važiuoti tuo taku. Jei nėra, jie gali rinktis tarp tako, likusio šaligatvio ir A juostos.
    take dviratininkasi turi pirmenybe, nutrintame take pėstysis turi pirmenybę.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    O sakau, naikina, nes be ženklo ir ženklinimo ta vieta laikoma paprastu pėsčiųjų taku.
    Bet ar tai problema? Jei yra ženklas, dviratininkai privalo važiuoti tuo taku. Jei nėra, jie gali rinktis tarp tako, likusio šaligatvio ir A juostos.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Man tai baisu, kad nutrina ir nepateikia jokios komunikacijos, kokia bus alternatyva. Suprantu, kad galbūt neatitinka šiandienos normatyvų, bet juk kažkada atitiko? VMS juk kiekvienos gatvės, kuri STR neatitinka, neišlupa tai kodėl dviračiu takus naikina? O sakau, naikina, nes be ženklo ir ženklinimo ta vieta laikoma paprastu pėsčiųjų taku.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Tiek Savanorių, tiek Pedagoginio žiedas yra kančia važiuoti dviračiu. Veikiausiai tikrai yra saugiau leistis prie upės ir tada kilti atgal į viršų, nei bandyti pervažiuoti Pedagoginio žiedą. Kita vertus, kasdien pro ten važiuoju, tai vis tenka matyti ar pačiam praleisti bent vieną dviratininką (nors daugiausia tai visokie Bolt/Wolt kurjeriai).

    Tą vietą išspręsti nėra paprasta ir tam reikės, greičiausiai, brangaus sprendimo, kaip vienas ilgas lenktas ar keli dviračių/pėsčiųjų viadukai. Tai dar ilgai nesulauksim.
    Negali komentuoti dėl Savanorių, bet dėl Pedagoginio bent jau aš asmeniškai neturiu nusiskundimų, atskirti įvažiavimai su juostomis padidino saugumą dviračiams. Aišku ten neidealu, prieš kertant važiuojamąją dalį būtina įsitikinti, kad mane kaip dviratininką mato ir praleis, bet su tuo kyla problema kone kiekvienoje pervažoje. Gal tik kiek erzina kad nėra pervažos ties požemine perėja Forumo pusėje, o norint patekti į Linkmenų g. reikia pralaukti tris šviesoforo fazes, nes "pralaidumas".


    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Nėra net ties savivaldybe. 2022 m. street view dar buvo ženklas. 2023 m. ][/URL]

    Ten kur nusukimas link GV prieš pat K29, tai ten irgi išnaikino. Tik pervažos liko kažkodėl.
    Mane erzina, kad nutrina pažymėtus takus kuriais normaliai galima riedėti nežinia dėl ko, dėl to kad danga ne asfaltas?
    Paskutinis taisė Zefyras; 2025.05.19, 14:12.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Nėra net ties savivaldybe. 2022 m. street view dar buvo ženklas. 2023 m. ženklo nėra. Tada laukė, kol nusitrinks kelio ženklinimas, nenusitrynė, tai nutrynė šiemet. Šio mėnesio FB įrašas su daug foto. Prieš pat savivaldybe:
    Click image for larger version  Name:	495193860_4110016582566381_9045812513850751548_n.jpg Views:	0 Size:	312,8 kB ID:	2201252

    Ten kur nusukimas link GV prieš pat K29, tai ten irgi išnaikino. Tik pervažos liko kažkodėl. https://www.facebook.com/groups/viln...664435&__cft__[0]=AZV3YxkwwMx8MCwhvKV7Sq5i0YibYOhUluCFYXtBolgnlA-4nxOsrhV6VMg-q2OVewJ_e7-XPFDvw4mirZRYUj8KI-v51MCetYQLkI17TyDXoPc3ciUkxPIjRSgXDErOl8ahm373Hs0L GY1hCDbZtlSriaFbQbWqhKtpSAgvOla2OA&__tn__=R]-R
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (4).png Views:	0 Size:	144,8 kB ID:	2201253

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Dėl tako Konstitucijos pr., tai jį visai panaikino. Neliko ženklų, nutrintas kelio ženklinimas. Naikintos pervažos, nors kelios galėjo likti dar su šviesoforo mygtukais gatvės viduryje. Iš esmės, dabar proga prašyt atiduot A juostą dviračių takui, 1-ą auto juostą paimt A juostai.
    Keista, nes Konstitusijos pr jis vis dar yra ries savivaldybe, K21, K23 ir toks vaizdas, kad jį nusuko link GVilko, per Linkmenų ir estakados mazgu.
    Dabar nepamenu Lvivo68 projekto, bet berods ten dviračių takas yra.

    Komentuoti:


  • Pipe
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    kas žinot šiais metais panaikintus dvirtakius surašykit.
    K. Ulvydo berods downgrade'ino pėsčiųjų ir dviračių bendrą iki tik pėsčiųjų.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Pagal Dviračių spec. planą iki 2020 m., Darnaus judumo planą nuo 2018–2019 m., vėlesnį BP nuo 2020 m.: eina magistralinis E / E1 kat. takas Narbuto g. → Žvėryne Liepyno g. tęsiasi (kurio dabar nėra, kur siūliau dviračių gatvę VMS'ui) → įsilieja į Saltoniškių g. (yra projektas) → nuveda pro "Green Hall" prie Neries.

    Esama atkarpa nuo Liepyno g., kur dabartinis takas vėl priartėja prie Narbuto g. "Panoramos", ten pagal Dvir. spec. plan. F kat., pagal BP, DJMP tarprajoninė E / E2 kat.

    Click image for larger version

Name:	BP_dviraciai-Zveryne.png
Views:	449
Size:	361,7 kB
ID:	2201194

    Dėl tako Konstitucijos pr., tai jį visai panaikino. Neliko ženklų, nutrintas kelio ženklinimas. Naikintos pervažos, nors kelios galėjo likti dar su šviesoforo mygtukais gatvės viduryje. Iš esmės, dabar proga prašyt atiduot A juostą dviračių takui, 1-ą auto juostą paimt A juostai.

    Klausimas: kas žinot šiais metais panaikintus dvirtakius surašykit. Man žinomi ką tik panaikinti: 1. Konstitucijos pr., 2. Žirmūnų g., 3. M. Valančiaus (keliolika užslėptų ir užsilikusių metrų nuo pirminio naikinimo prieš kelis metus). Spėju žiūrėjo į tą mano proteguojamą žemėlapį forumiuko paraše, tai usual suspects žinomi.



    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

    Dviračių magistralė iš Vakarinės miesto dalies. Ar norite pasakyti, kad iš Pilaitės, Viršuliškių, Karoliniškių, Justiniškių ir t.t. dviratininkai važiuoja palei Nerį? Sakyčiau visa Narbuto g. dviračių tako esmė ir buvo sujungti vakarinę dalį su NMC.
    Kiekvieno už kojų netampiau, bet gan didelė dalis nuo panerio kyla pro Barclays.
    Kitas, ko gero skaudesnis momentas - dvirtakis ties žiedu keičia gatvės puses. Atvažiavus iš vakarinės dalies tenka arba leistis į požemį, arba leistis į panerį.

    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
    Jei jau kalbame apie "kategorišką nuomonę", tai kuo geras Savanorių žiedas pestiesiems? Susmirdę neprižiūrimi tuneliai, nes sveiko proto žmogus savo noru ten nenori būti, tai kaip ten buvo apleista prieš 20 metų, taip ir liko iki dabar. Atstumai pesčiajam yra absurdiškai didieli, patogumo - 0, apie judėjimo negalias turinčius žmones net nekalbu. Jei tokie dalykai dar pateisinami dėl prastos vietos ir menkų srautų, tai čia kalba apie NMC, kur pesčiųjų eismas jau dabar akivaizdžiai auga, o ateityje gerokai didės. LAikyk mane bepročiu, bet jei sekame kokiu pavyzdžiu, tai sakyčiau reikėtų orpentuotis į tokius, kurie būtų patogūs ir malonūs pestiesiems bei dviratininkams.
    Savanorių žiedą atsitiktinis pėstysis gali įveikti. Atstumai yra tokie, kokie suprojektuoti. Dar nemačiau nei vienos fizikos, kuri šią problemą išspręstų. Ir taip, neįgaliam žmogui iš tos vietos išsikabaroti beveik neįmanoma. Iš kitos pusės, ten jam ir nelabai yra ką veikti, o visas VT sustoja ir viršutinėse stotelėse.
    O dėl perėjimų būklės - jūs kažką painiojate.

    Dabar dėl Pedagoginio žiedo: ten irgi nėra kur eiti. Visuose miestuose stambesni transporto mazgai nutraukia pėsčiųjų srautus, nes dingsta trauka. Kad ten turi atsitikti, kad pradėtų žymiau didėti pėsčiųjų srautai?

    Komentuoti:


  • vakaruvejas
    replied

    Komentuoti:

Working...
X