Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Panašu, kad tai tiesiog privataus vystytojo įrengta atkarpėlė. Didesnis klausimas yra kodėl toj pačioj gatvėj už 500m esančios kitų privataus vystytojų atkarpėlės tu dviračių takų neturi? Senas projektas (tm)? Ir kaip suprantu toliau net neplanuojama: https://citify.eu/lt/mozuriskiu-g-at...i-helsinkio-g/ Kur tada šitas takas veda ir kam jį daryti išvis reikėjo?
- 3 patinka
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
O jūs niekada netvarkot "šiandien tik vieną kambarį" ? Tai normalu planuoti taip ir daryt atkarpom, kad ir kaip norėtųs centralizuotai viską iškart. Problema galbūt kai po to blogai sujungia arba 10 metų nevysto aplinkinių teritorijų
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Kažkokie neproporcingi palyginimai su RBII. Gal reikia atskirti, kai projektą vysto vienas valdytojas ir jis skaidomas dėl techninių priežasčių. T.y. yra grafikas kitiems darbams, planuojamas tęstinumas. Ir kai statomos tokios atkarpos viduryje laukų, kai tęstinumas ir kitų atkarpų įrengimas visiškai neaiškus, bei priklauso tik nuo sklypų savininkų fantazijos ir norų. Ne taip miesto infrastruktūra turi būti įrengiama. Kažkodėl važiuojamąją dalį įrengia iškart nuo taško A iki taško C, o nepalieka lauko kelio (kelio be dangos per pievą) tarp A ir B, o tarp B ir C - asfalto.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Čia RailBalticII temoje vieną žmogelį išpyzdavojo visas forumas, kad tas siūlė tiesti bėgius nuo Lenkijos sienos nuosekliai - etapą po etapo. Visi tyčiojosi, nes buktai lygiagrečiai vystyti skirtingus ruožus yra tobula vadyba ir pabaigoje visi ruožai susijungia. Nu bet tokie vadybos modeliai ties dvirtakiais jau nebegalioja. Nu nes kaip čia dabar dviratininkai kažko lauks. Reikia dėti patyčas čia ir dabar.
Komentuoti:
-
Nenormalu, nes infrastruktūrą reikia ne tik įrengti, bet ir eksploatuoti, prižiūrėti, valyti ir t.t. Ar čia žiemą irgi atvažiuos (~300m nuo kito artimiausio tako) traktoriukas nuvalyti šio dviračių tako gabalo, kad bent būtų galima apsimesti, jog čia skirta naudojimui ir eksploatavimui? Nes jeigu visos gatvės užstatymas užtruks kokius 15 metų, tai kol bus takas sujungtas, jau ši atkarpa be remonto nebus netgi panaudojama.
Jeigu pagal analogiją su namais, turbūt statydamas namą neįsirengiate prieangio, tada koridoriuje net nedarote juodgrindžių, o paliekate smėlį ir plikas sienas, bei pilnai įsirengiate svetainę. Jeigu kažkas taip darytų, tai atitiktų šį variantą.
O šis šedevras tai netgi pralenkia, kitus tokio lygio perspektyvinius lipdinius, kaip pvz.:
A. P. Kavoliuko g. - Google Maps
2 Sausio 13-osios g. - Google Maps (čia išvis neaišku kas. apsisukimas dviračiams?)
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Čia yra tikrai nuostabi nuotrauka. Turi belekokį meme potencialą.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
- 15 patinka
Komentuoti:
-
Mozūriškių g. Pirmieji kadrai tako pradžioje:
Nuvažiavus iki tako vidurio, pati centrinė perėja su lietaus surinkimo grotelėmis borte prieš ją, tai pravažiavimas visiškai lygus:
Jau pačiam gale. Toliau tik Buivydiškių tvenkiniai.
Panorama nuo aukštumų. Vos pavyko visą didybę užfiksuot. Tolumoj "Vilnius Outlet"
- 19 patinka
Komentuoti:
-
- 17 patinka
Komentuoti:
-
Prie Aksvaldo pasikeitė technologijos ir agsfaltai nebesusiveda be bortų?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Matai, pusės ten keturios. Iš Narbuto gali norėtis važiuot tiek į Laisvės pr. abi puses, tiek toliau į Pilaitės. Jei rampa bus viena abiem kryptim, teks kažkam sukt bereikalingas kilpas.
Ar ne tamsta čia kovojai prieš STR pažeidžiančius gradientus >4%? Bijau, tokiais linksmaisiais kalneliais čia prasisukt nepavyks, tarp nusileidimo ir pakilimo bus šimtas metrų, o ne vienetai.
Nuo tunelio galo iki gatvės ten 35 m. Gatvė dar kiek žemesnė, bet pas mus ir Pilaitės pr. žemėja nuo sankryžos, tai sakykim tas ant to. Dėl visa ko galim apvalint iki 50 m. Atskiro tuneliuko į pietų pusę Laisvės pr. net nereiktų. Išlindimas būtų dar prieš stotelę, beveik kaip dabar, o šviesoforas neužlaikytų niekada. Beje būtų gerai ir esamą pandusą ties Narbuto st. (prie dviračių-pėsčiųjų viaduko) rekonsruot į platesnį ir panaikint vieną apsisukimą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
KEdas taip priešiškai pasisako, dėl begalinio nusivylimo per daug metų ir jis nesitiki, kad net avarines duobes kas nors teiksis laiku užtaisynėti. Tad ką čia apie tokias investicijas... Galima suprast.
Dėl krypties į pietus, į Koralus, tai laisvai galima nupiešti dar vieną tuneliuką esamame piešinuke – prasidėtų po auto estakada ir taip pat įstrižai išlystų į Laisvės pr. pietus. Ten irgi esamas takas eina tiesiai palei gatvę, tai užvažiavimui pajungti ilgis neribotas. Visgi yra esami strautai ir tikrai didesnis srautas nuo Spaudos rūmų ir Pilaitės, nei Koralų. Į Koralų gilumą aš net dabar važiuoju nuo Narbuto stotelės užkylant esamu pandusu ir toliau Šimulionio g. Pvz. taip važiuoju pakilus Narbuto kalnu ir sugalvojus į Koralų Lidl kruasaną paimt.
Dėl gradientų ir "kick'erių", tai pats vėliau supratau, kad per ilgi tie atstumai. Visgi, tai niekuo neblogiau, nes įgavus įprasto greičio plokštuma – nėra bėda įrengti staigesnį užkylimą išlendant iš tuneliuko, nes jau turį įgijęs greičio (paprasto, ne sportinio, ir to pakanka). Net STR leidžia viršyti tuos %, jei užkylimas labai trumpas.
Pro tip: kruasaną įsidėjus į popierinį maišelį, galima uždėjus ant dviračio rankenos apvynioti 2 kartus aplink ją ir taip transportuotis namo!
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąAbiem.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąPasitaisau dėl "žieduko" susikirtime – ten reiktų dviratiniu viaduku sujungti persikertančias dviratininkų trajektorijas, tada nereiks stabdyt ir nebus įmanomos avarijos. Dėl nuolydžių, tai į visas 3 puses
Beje, tokių ilgų gal ir nereiktų, nes Gariūnuose 90° pasisukimai praktiškai numetant greitį iki nulio. NL turi skaičiavimus darant tunelius, kad nusileidimas tave tuo pačiu "kick'ina" į viršų įkalnėn.
Komentuoti:
-
↑ Visi pritariam ir aš. Visgi kažkada ateity, išvysčius takus tikrai būtų realus sprendimas. Tikrai ne kosmosas, kaip tas parkingas po vandeniu...Dar tik patikslinu: pažiūrėjau Narbuto g. tas aukštėjimas link estakados ne ten kur nupiešiau, bet žymiai arčiau Narbuto VT stotelės. Na bet ne esmė... Nuo Pilaitės, tai nuolat kyla reljefas.
Dar iš "megaprojektų" reiktų Savanorių pr. žiedo visas tas 5 požemines pėsčiųjų perėjas ir pėsčųjų viadukus jų centre su keliais laiptukais pritaikyt dviračiams be laiptų ir išplatint. Irgi įmanoma ir ne kosmosas. Gaivint gi tą Panerių (Vilkpėdės) rajoną nori, tai va tetul pritaiko gyvenimui... Ruošiasi naują dvirtakį ten tiest nuleidžiant iki upės po auto tiltu ir vėl kelt aukštyn iki Akropolio II. Jau prieš PP aišku, kad ten nelegalus nuolydis. Skatina jie dviratizmą, matai...
EDIT: ai, tai jau suprojektavo pernai taką "Everestą" Eigulių g. Keista, kad šoninei skiriamąjai žaliai juostai skirta 30 cm mažiau nei STR. Kaip taip nutiko?..
Paskutinis taisė dondc; 2024.10.31, 13:10.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąO, tai kiek kainuotų? Su komunikacijų iškėlimu?
Dėl nuolydžių, tai į visas 3 puses palei gatves yra neribotas ilgis nuokalnėms.
Laikausi nuomonės, kad geriau daugiau pačių takų nutiest, tei brangiai spręst vieną taškinę problemą megapeojektu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O, tai kiek kainuotų? Su komunikacijų iškėlimu?
Povandeninis parkingas su bulvaru už 50 mln. € (vien 4 000 vietų dviračių parkingas 25 mln. €) per 8 m. nuo planavimo arba per 2 m. grynų statybų:
Pateikiami skaičiai tikslūs antrame video
Pasitaisau dėl "žieduko" susikirtime – ten reiktų dviratiniu viaduku sujungti persikertančias dviratininkų trajektorijas, tada nereiks stabdyt ir nebus įmanomos avarijos. Dėl nuolydžių, tai į visas 3 puses palei gatves yra neribotas ilgis nuokalnėms. Beje, tokių ilgų gal ir nereiktų, nes Gariūnuose 90° pasisukimai praktiškai numetant greitį iki nulio. NL turi skaičiavimus darant tunelius, kad nusileidimas tave tuo pačiu "kick'ina" į viršų įkalnėn. Nebent dėl šito mūsų mazgo ilgio būtų prarastas "momentas", tai tada reiktų ilgesnių atkarpų nuolydžiams. Beje, labai svarbu ir gerai, kad Narbuto g. ir Pilaitės pr. ties abiejų nupieštų tuneliukų pradžiomis reljefas kyla link sankryžos centro, t. y. pradėjus tunelius – realiai "ne pilną" nuleidimą reiktų daryti. Čia gaunasi iš dalies, kaip Miglos g. dvirtakio situacija, kai darant tunelį per Ozo g. reiktų tiesiog labiau išlaikyti esamą reljefą, nei jį keisti. Tik ties Spaudos rūmų nuovaža – jau pilna plokštuma ten.
Pasiūlymas greičiau žalius šviesoforus įjungt dviratistams nėra realus – ryte trūlai ir taip nelegaliai užkirtinėja stovinčias / sukančias 2 mašinų juostas sankryžoj link centro. Ten dviratis yra svečias, o ne mašinos. Čia, kaip The Katy Freeway pasiūlyt perėją (kad ir reguliuojamą). Visiškai visada ten per raudoną važiuoju. Labiau skubant nuo Spaudos rūmų link centro, reikia nusukti paskutiniam įvažiavime ties Spaudos rūmais į Laisvės pr., lįst tarp stovinčių mašinų, lėtai artėt ir žiūrėt kairėn ir šaut per raudoną, per mašinų kelią. Šitą mazgą gelbėja tik tai, kad per raudoną važiuojant vienu metu reikia dairytis tik į vieną pusę, nesvarbu kuria kryptimi, kad ir kiek daug juostų būtų.
Komentuoti:
Komentuoti: