Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • KEdas
    replied
    Abiem.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Nesuprantu kokia prasmė raginti užsiimti tokia beprasme veikla.
    Svajonėm ar galvosūkiais?

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Taip, bet abiem atvejais tunelis yra kelis kartus trumpesnis, nei Lasivės prosp. asfalto plotis. Bet nesispjaudant tulžim apie politikų kiaušus, kur reiktų kasti šitą ilgą, platų, tolygų nusileidimą? Dar nesugadinant pėsčiųjų ir dviračių eismo, pvz., iš Narbuto į Laisvės.
    Nesuprantu kokia prasmė raginti užsiimti tokia beprasme veikla.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Būtume Paryžius, tai galėtume tokį šaut:
    oranžinė požeminis tunelis;
    punktyrai – "irgi žemiau jūros lygio", bet viršuj atvira, kad būtų šviesu ir pigiau statyt (nereiktų dirbtinės ventiliacijos ir elektrinio apšvietimo), pėstieji neįkris, nes ten nėra šaligatvių, tai nereiktų atitvarų net.

    Atrodytų absurdas, panašiai ir yra, bet kita vertus, Savanorių pr. žiede ten bent 4 sluoksniai su tais pačiais "tuneliais" pėstiesiems, tik tiek, kad su laiptais...
    Click image for larger version

Name:	1.png
Views:	2250
Size:	882,9 kB
ID:	2162584
    Liuks! Kažką tokio ir turėjau omeny. Ko čia trūksta, tai rampų į tunelį: Jei primesim 3 m gylį ir 4% nuolydį, tai rampos ilgis bus 75 metrai. Jei pažiūrėsim tunelį po A1 prie Gariūnų, nuolydžiai užima apie 110 m ir vienoj ir kitoj pusėj.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Būtume Paryžius, tai galėtume tokį šaut:
    oranžinė požeminis tunelis;
    punktyrai – "irgi žemiau jūros lygio", bet viršuj atvira, kad būtų šviesu ir pigiau statyt (nereiktų dirbtinės ventiliacijos ir elektrinio apšvietimo), pėstieji neįkris, nes ten nėra šaligatvių, tai nereiktų atitvarų net.

    Visur esami takai išliktų, tik pasislinktų nuo nuvažiavimų į tunelius pradžios. Susikirtime po estakada spėju reiktų žieduko saugumui nuo didelio greičio, nes ilgoje atkarpoje jokių pristabdymų nebūtų. Pagrindiniai srautai nuo Pilaitės ir Spaudos rūmų į Narbuto g.

    Atrodytų absurdas, panašiai ir yra, bet kita vertus, Savanorių pr. žiede ten bent 4 sluoksniai su tais pačiais "tuneliais" pėstiesiems, tik tiek, kad su laiptais...
    Click image for larger version

Name:	1.png
Views:	2250
Size:	882,9 kB
ID:	2162584

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Taip, bet abiem atvejais tunelis yra kelis kartus trumpesnis, nei Lasivės prosp. asfalto plotis. Bet nesispjaudant tulžim apie politikų kiaušus, kur reiktų kasti šitą ilgą, platų, tolygų nusileidimą? Dar nesugadinant pėsčiųjų ir dviračių eismo, pvz., iš Narbuto į Laisvės.
    Ir vėl iškelinėt visus tinklus, sumontuot bent puskilometrio griozdišką konstruktyvą... Yra paprastesnis sprendimas. Bet čia tai jau tikrai reiktų kiaušų. Suteikti prioritetą šviesoforais. Crazy, right?

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Ten gal tuo raštu parkingo vietos sužymėtos? Šiaip juokas, bet prie Valdelio niekada nežinosi kam koks skambutis buvo padarytas.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Pala, čia irgi sudėtos šaligatvyje tos "sendintos" trinkelės?
    Panašu, jog tokios pat kaip Subačiaus g.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Pala, čia irgi sudėtos šaligatvyje tos "sendintos" trinkelės?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Man tik labai norėtųsi sužinoti kada mieste baigsis ta kakofonija su šaligatvių dangų raštais, medžiagiškumu. Dabar kiekvienas vystytojas prie savo pastato pasidaro šaligatvį koks jam gražesnis ir patrauklesnis, taip nesukuriant bendro gatvės vaizdo, nes kelių šimtų metrų gatvės atkarpoje būna dangos keičiasi net kelis kartus.
    Tada, kai vėl kažkas priims, vadovausis ir reikalaus naudotis gatvių standartu.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Pagal brėžinius nepanašu, kad kažkas siaurinama. Važiuojamoji dalis skerspjūvyje pažymėta kaip "esama".
    Man tik labai norėtųsi sužinoti kada mieste baigsis ta kakofonija su šaligatvių dangų raštais, medžiagiškumu. Dabar kiekvienas vystytojas prie savo pastato pasidaro šaligatvį koks jam gražesnis ir patrauklesnis, taip nesukuriant bendro gatvės vaizdo, nes kelių šimtų metrų gatvės atkarpoje būna dangos keičiasi net kelis kartus.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Vykdomas J. Tumo-Vaižganto - Goštauto g. projektas, dviračių takas sujungs Lukiškių aikštę su Baltuoju tiltu (https://citify.eu/lt/j-tumo-vaizgant...io-16-osios-g/). Kažkaip nesitikėjau, kad įgyvendins šį projektą, maniau tiesiog perdės plyteles kaip atsitiko prie Flow.

    Nuotraukose matosi gatvės seurinimas. Atsiras daugiau vietos pėstiesiems ir dviratininkams šioje vietoje, dviračių takas tik 2.5 m, bet kaip suprantu daugiau netelpa nekertant medžių. Įdomu, kiek skirsis įgyvendinimas nuo to, kas yra projekte.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-10-30 at 15.46.28.png
Views:	952
Size:	5,09 MB
ID:	2162486 Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-10-30 at 15.46.22.png
Views:	942
Size:	5,42 MB
ID:	2162487

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Taip, bet abiem atvejais tunelis yra kelis kartus trumpesnis, nei Lasivės prosp. asfalto plotis. Bet nesispjaudant tulžim apie politikų kiaušus, kur reiktų kasti šitą ilgą, platų, tolygų nusileidimą? Dar nesugadinant pėsčiųjų ir dviračių eismo, pvz., iš Narbuto į Laisvės.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied


    Viskas įmanoma ir lengvai įgyvendinama, svarbu politikai turėtų kiaušus

    Click image for larger version

Name:	underpass-passage-tunnel-underground-subway-architecture-street-construction-bike.jpg
Views:	295
Size:	96,1 kB
ID:	2162480

    Click image for larger version

Name:	underpass.jpg
Views:	291
Size:	341,6 kB
ID:	2162479

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Ponai sofos urbanistai, man čia stovint po dušu ar panašiai kilo toks klausimas: kaip geriausia būtų leisti dviratininkams kirsti Laisvės prospektą mazge su Narbuto g. ir Pilaitės prospektu, kad nereiktų laukt šviesoforo? Ar tai būtų tunelis po Laisvės prospektu? Gal viadukas virš Laisvės, bet palendantis po automobilių viaduku? Vargu ar tam pakaks aukščio, ir taip girti kranistai kliudė viaduką lyg net porą kartų. Pasvajokim!

    Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2024-10-30 15-08-33.png
Views:	324
Size:	1,09 MB
ID:	2162477

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    „Puikiai“ išlaikytos vertikalios apsaugos zonos.
    Click image for larger version

Name:	2024-10-15_23-03.png
Views:	534
Size:	434,2 kB
ID:	2159511

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Projektas dar Šimašiaus laikų? Nėra bordiūro ties sankryža.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Nu tikrai, kaip šauniai pastebėta!

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Pradedu suprast gudrią VMS strategiją. Pradedi ir palieki pusei metų. Krūvos purvo, išvartyti bordiūrai, visi pakraupę, žiema artėja. Ir staiga, bac ir užbaigi! Palengvėjimas, palyginus kaip buvo tai tiesiog Olandija! Na kas dabar priekaištaus dėl stulpo šaligatvyje ar kokių plytelių nutrupėjusiais kraštais! Džiaugsmas ir progresas!

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Labai gaila, kad nauji raudoni dviraciu takai po keleriu metu tampa pilki nublukusia spalva, lyg jiems butu kokie 20 metu.

    Komentuoti:

Working...
X