Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Savičiaus g. uždraudė irgi.Parašė dondc Rodyti pranešimą
Ten ne A+, o A juosta, tai draudžiama rinktis. Būtina važiuoti antrąja juosta, kur lengvosios važiuoja, o greitasis autobusas brauktų dešinę alkūnę.
Tuos takus, su ištisine linija kelio ženkle dar teoriškai būtų galima kvestionuoti, bet Konstitucijos buvo dviračių tako ženklas, kuris leistų važiuoti 50 km/h pro pat pėstyjį einantį šaligatviu nors ir prie pat dviračių tako.
P. S. Dar Arsenalo g. ir Vrublevskio g. prie išnaikintų prisiminiau.
EDIT: Gal dar žinot kur uždraudė eismą? Pylimo g. ir Vilniaus g. draudžiamuosius sustatė. Matosi ir pastarąjame video čia talpintame.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ten ne A+, o A juosta, tai draudžiama rinktis. Būtina važiuoti antrąja juosta, kur lengvosios važiuoja, o greitasis autobusas brauktų dešinę alkūnę.Parašė alga Rodyti pranešimą
Gali rinktis tarp tako, likusio šaligatvio ir A juostos.
Tuos takus, su ištisine linija kelio ženkle dar teoriškai būtų galima kvestionuoti, bet Konstitucijos buvo dviračių tako ženklas, kuris leistų važiuoti 50 km/h pro pat pėstyjį einantį šaligatviu nors ir prie pat dviračių tako.Parašė alga Rodyti pranešimą
Tako statusas nedaug keičia.
P. S. Dar Arsenalo g. ir Vrublevskio g. prie išnaikintų prisiminiau.
EDIT: Gal dar žinot kur uždraudė eismą? Pylimo g. ir Vilniaus g. draudžiamuosius sustatė. Matosi ir pastarąjame video čia talpintame.Paskutinis taisė dondc; 2025.05.19, 17:41.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Manau, tas skirtumas labai teorinis. Dvirtakiuose pasitaiko pėsčiųjų, ir į juos daužytis negalima, tako statusas nedaug keičia. Šaligatvių plotis pakankamas su dabartiniais srautais, kad visi komfortiškai išsitektų.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
take dviratininkasi turi pirmenybe, nutrintame take pėstysis turi pirmenybę.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
take dviratininkasi turi pirmenybe, nutrintame take pėstysis turi pirmenybę.Parašė alga Rodyti pranešimą
Bet ar tai problema? Jei yra ženklas, dviratininkai privalo važiuoti tuo taku. Jei nėra, jie gali rinktis tarp tako, likusio šaligatvio ir A juostos.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Bet ar tai problema? Jei yra ženklas, dviratininkai privalo važiuoti tuo taku. Jei nėra, jie gali rinktis tarp tako, likusio šaligatvio ir A juostos.Parašė Riedutis Rodyti pranešimąO sakau, naikina, nes be ženklo ir ženklinimo ta vieta laikoma paprastu pėsčiųjų taku.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Man tai baisu, kad nutrina ir nepateikia jokios komunikacijos, kokia bus alternatyva. Suprantu, kad galbūt neatitinka šiandienos normatyvų, bet juk kažkada atitiko? VMS juk kiekvienos gatvės, kuri STR neatitinka, neišlupa tai kodėl dviračiu takus naikina? O sakau, naikina, nes be ženklo ir ženklinimo ta vieta laikoma paprastu pėsčiųjų taku.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Negali komentuoti dėl Savanorių, bet dėl Pedagoginio bent jau aš asmeniškai neturiu nusiskundimų, atskirti įvažiavimai su juostomis padidino saugumą dviračiams. Aišku ten neidealu, prieš kertant važiuojamąją dalį būtina įsitikinti, kad mane kaip dviratininką mato ir praleis, bet su tuo kyla problema kone kiekvienoje pervažoje. Gal tik kiek erzina kad nėra pervažos ties požemine perėja Forumo pusėje, o norint patekti į Linkmenų g. reikia pralaukti tris šviesoforo fazes, nes "pralaidumas".Parašė abruo Rodyti pranešimąTiek Savanorių, tiek Pedagoginio žiedas yra kančia važiuoti dviračiu. Veikiausiai tikrai yra saugiau leistis prie upės ir tada kilti atgal į viršų, nei bandyti pervažiuoti Pedagoginio žiedą. Kita vertus, kasdien pro ten važiuoju, tai vis tenka matyti ar pačiam praleisti bent vieną dviratininką (nors daugiausia tai visokie Bolt/Wolt kurjeriai).
Tą vietą išspręsti nėra paprasta ir tam reikės, greičiausiai, brangaus sprendimo, kaip vienas ilgas lenktas ar keli dviračių/pėsčiųjų viadukai. Tai dar ilgai nesulauksim.
Mane erzina, kad nutrina pažymėtus takus kuriais normaliai galima riedėti nežinia dėl ko, dėl to kad danga ne asfaltas?Parašė dondc Rodyti pranešimąNėra net ties savivaldybe. 2022 m. street view dar buvo ženklas. 2023 m. ][/URL]
Ten kur nusukimas link GV prieš pat K29, tai ten irgi išnaikino. Tik pervažos liko kažkodėl.Paskutinis taisė Zefyras; 2025.05.19, 15:12.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nėra net ties savivaldybe. 2022 m. street view dar buvo ženklas. 2023 m. ženklo nėra. Tada laukė, kol nusitrinks kelio ženklinimas, nenusitrynė, tai nutrynė šiemet. Šio mėnesio FB įrašas su daug foto. Prieš pat savivaldybe:
Ten kur nusukimas link GV prieš pat K29, tai ten irgi išnaikino. Tik pervažos liko kažkodėl. https://www.facebook.com/groups/viln...664435&__cft__[0]=AZV3YxkwwMx8MCwhvKV7Sq5i0YibYOhUluCFYXtBolgnlA-4nxOsrhV6VMg-q2OVewJ_e7-XPFDvw4mirZRYUj8KI-v51MCetYQLkI17TyDXoPc3ciUkxPIjRSgXDErOl8ahm373Hs0L GY1hCDbZtlSriaFbQbWqhKtpSAgvOla2OA&__tn__=R]-R
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Keista, nes Konstitusijos pr jis vis dar yra ries savivaldybe, K21, K23 ir toks vaizdas, kad jį nusuko link GVilko, per Linkmenų ir estakados mazgu.Parašė dondc Rodyti pranešimąDėl tako Konstitucijos pr., tai jį visai panaikino. Neliko ženklų, nutrintas kelio ženklinimas. Naikintos pervažos, nors kelios galėjo likti dar su šviesoforo mygtukais gatvės viduryje. Iš esmės, dabar proga prašyt atiduot A juostą dviračių takui, 1-ą auto juostą paimt A juostai.
Dabar nepamenu Lvivo68 projekto, bet berods ten dviračių takas yra.
Komentuoti:
-
K. Ulvydo berods downgrade'ino pėsčiųjų ir dviračių bendrą iki tik pėsčiųjų.Parašė dondc Rodyti pranešimąkas žinot šiais metais panaikintus dvirtakius surašykit.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pagal Dviračių spec. planą iki 2020 m., Darnaus judumo planą nuo 2018–2019 m., vėlesnį BP nuo 2020 m.: eina magistralinis E / E1 kat. takas Narbuto g. → Žvėryne Liepyno g. tęsiasi (kurio dabar nėra, kur siūliau dviračių gatvę VMS'ui) → įsilieja į Saltoniškių g. (yra projektas) → nuveda pro "Green Hall" prie Neries.
Esama atkarpa nuo Liepyno g., kur dabartinis takas vėl priartėja prie Narbuto g. "Panoramos", ten pagal Dvir. spec. plan. F kat., pagal BP, DJMP tarprajoninė E / E2 kat.
Dėl tako Konstitucijos pr., tai jį visai panaikino. Neliko ženklų, nutrintas kelio ženklinimas. Naikintos pervažos, nors kelios galėjo likti dar su šviesoforo mygtukais gatvės viduryje. Iš esmės, dabar proga prašyt atiduot A juostą dviračių takui, 1-ą auto juostą paimt A juostai.
Klausimas: kas žinot šiais metais panaikintus dvirtakius surašykit. Man žinomi ką tik panaikinti: 1. Konstitucijos pr., 2. Žirmūnų g., 3. M. Valančiaus (keliolika užslėptų ir užsilikusių metrų nuo pirminio naikinimo prieš kelis metus). Spėju žiūrėjo į tą mano proteguojamą žemėlapį forumiuko paraše, tai usual suspects žinomi.
Komentuoti:
-
Kiekvieno už kojų netampiau, bet gan didelė dalis nuo panerio kyla pro Barclays.Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
Dviračių magistralė iš Vakarinės miesto dalies. Ar norite pasakyti, kad iš Pilaitės, Viršuliškių, Karoliniškių, Justiniškių ir t.t. dviratininkai važiuoja palei Nerį? Sakyčiau visa Narbuto g. dviračių tako esmė ir buvo sujungti vakarinę dalį su NMC.
Kitas, ko gero skaudesnis momentas - dvirtakis ties žiedu keičia gatvės puses. Atvažiavus iš vakarinės dalies tenka arba leistis į požemį, arba leistis į panerį.
Savanorių žiedą atsitiktinis pėstysis gali įveikti. Atstumai yra tokie, kokie suprojektuoti. Dar nemačiau nei vienos fizikos, kuri šią problemą išspręstų. Ir taip, neįgaliam žmogui iš tos vietos išsikabaroti beveik neįmanoma. Iš kitos pusės, ten jam ir nelabai yra ką veikti, o visas VT sustoja ir viršutinėse stotelėse.Parašė Skeptikas Rodyti pranešimąJei jau kalbame apie "kategorišką nuomonę", tai kuo geras Savanorių žiedas pestiesiems? Susmirdę neprižiūrimi tuneliai, nes sveiko proto žmogus savo noru ten nenori būti, tai kaip ten buvo apleista prieš 20 metų, taip ir liko iki dabar. Atstumai pesčiajam yra absurdiškai didieli, patogumo - 0, apie judėjimo negalias turinčius žmones net nekalbu. Jei tokie dalykai dar pateisinami dėl prastos vietos ir menkų srautų, tai čia kalba apie NMC, kur pesčiųjų eismas jau dabar akivaizdžiai auga, o ateityje gerokai didės. LAikyk mane bepročiu, bet jei sekame kokiu pavyzdžiu, tai sakyčiau reikėtų orpentuotis į tokius, kurie būtų patogūs ir malonūs pestiesiems bei dviratininkams.
O dėl perėjimų būklės - jūs kažką painiojate.
Dabar dėl Pedagoginio žiedo: ten irgi nėra kur eiti. Visuose miestuose stambesni transporto mazgai nutraukia pėsčiųjų srautus, nes dingsta trauka. Kad ten turi atsitikti, kad pradėtų žymiau didėti pėsčiųjų srautai?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dviračių magistralė iš Vakarinės miesto dalies. Ar norite pasakyti, kad iš Pilaitės, Viršuliškių, Karoliniškių, Justiniškių ir t.t. dviratininkai važiuoja palei Nerį? Sakyčiau visa Narbuto g. dviračių tako esmė ir buvo sujungti vakarinę dalį su NMC.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tikrai per šį žiedą eina pagrindinė dviračių magistralė? Kiek važiavau, visi juda paupiu.
O prieš pareiškiant kategorišką nuomonę, gal pirma reiktų susirasti objektyvių argumentų.
Jei jau kalbame apie "kategorišką nuomonę", tai kuo geras Savanorių žiedas pestiesiems? Susmirdę neprižiūrimi tuneliai, nes sveiko proto žmogus savo noru ten nenori būti, tai kaip ten buvo apleista prieš 20 metų, taip ir liko iki dabar. Atstumai pesčiajam yra absurdiškai didieli, patogumo - 0, apie judėjimo negalias turinčius žmones net nekalbu. Jei tokie dalykai dar pateisinami dėl prastos vietos ir menkų srautų, tai čia kalba apie NMC, kur pesčiųjų eismas jau dabar akivaizdžiai auga, o ateityje gerokai didės. LAikyk mane bepročiu, bet jei sekame kokiu pavyzdžiu, tai sakyčiau reikėtų orpentuotis į tokius, kurie būtų patogūs ir malonūs pestiesiems bei dviratininkams.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tiek Savanorių, tiek Pedagoginio žiedas yra kančia važiuoti dviračiu. Veikiausiai tikrai yra saugiau leistis prie upės ir tada kilti atgal į viršų, nei bandyti pervažiuoti Pedagoginio žiedą. Kita vertus, kasdien pro ten važiuoju, tai vis tenka matyti ar pačiam praleisti bent vieną dviratininką (nors daugiausia tai visokie Bolt/Wolt kurjeriai).
Tą vietą išspręsti nėra paprasta ir tam reikės, greičiausiai, brangaus sprendimo, kaip vienas ilgas lenktas ar keli dviračių/pėsčiųjų viadukai. Tai dar ilgai nesulauksim.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tikrai per šį žiedą eina pagrindinė dviračių magistralė? Kiek važiavau, visi juda paupiu.Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
Savanorių skylė yra puikus pavyzdys kodėl tai bloga idėja, kaip dar galima būtų pagalvoti kaip išsityčioti iš miesto centro, ypač kai per pedagoginio žiedą eina viena pagrindinių dviračių magistralių. Pedagoginio žiedo prieigoms reikia reanimacijos, tai, kad jau Avulis ėjo dėl to į VMS parodo, kad plintusas jau pramuštas.
O prieš pareiškiant kategorišką nuomonę, gal pirma reiktų susirasti objektyvių argumentų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taip ir yra dabar. Visur danga, vienoje vietoje supiltas stipriai iškeltas žvyro keliukas ir daugybe nenužemintų kelių cm aukščio bordiūrų
Komentuoti:
-
Ne mano, kažkas šiaip prisiparkavo. Nors pramoginiais tikslais pats iš tiesų važinėju su graveliumbu.Parašė dondc Rodyti pranešimą2021 liepos mėn.
P. S. Gražus plentinukas, John.
↓
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: