Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaid
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Pas mus visas Žvėrynas su "zona 40", tarp Narbuto g. ir Liudbarto g. Juk nevadinam viso rajono "teritorijos šalia kelio". Nemaišo tie ženklai, kai nėra dar dubliuojančių saugumo salelėse, o ir esami ne ant atskirų stulpų, kur įmanoma.
    ir?
    Vilniaus pavyzdžiai labai blogi ir nederėtų jais mosikuotis.
    Uždeda zonos ženklus vieno rajono, visose gatvėsė. Kaip gali būti vienodas greitis gatvėse, kur važiuoja VT, ir gatvėse, kur yra individualūs gyvenamieji namai.
    Tas pats Pašilaičiuose, gatvėse greitis suvienodintas, nors funkcijas skirtingas atlieka, tas pats ir Užupyje, visas Užupis gyvenamoji zona, net ir C kat. gatvė (Polocko g.)

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Pas mus visas Žvėrynas su "zona 40", tarp Narbuto g. ir Liudbarto g. Juk nevadinam viso rajono "teritorijos šalia kelio". Nemaišo tie ženklai, kai nėra dar dubliuojančių saugumo salelėse, o ir esami ne ant atskirų stulpų, kur įmanoma.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Kuom čia dėtas KET mokėjimas, jeigu tokioje vietoje, kai nebūtų pažymėta perėja, važiuojant tiesiai tuo šalutiniu keliu pėsčiųjų praleisti nereikia? KET reikalauja važiuojant iš šalutinio kelio praleisti tik transporto priemones judančias pagrindiniu keliu (išskyrus situacijas kai atliekamas posūkis).
    Nyderlanų atveju nėra pirmumo ženklų indikuojančių jog tai sankryža, o vietoje to stovi zona 30 ženklai, kas reikštų ne sankryžos kirtimą tiesiai, o išvažiavimą iš vienos šalia kelio esančios teritorijos ir įvažiavimą į kitą šalia kelio esančią teritoriją

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Problema dar ta, kad Lietuvoje labai prastas vairuotojų ruošimas ir daugelis elementariai nežino KET ir nepažįsta daugumos ženklų, išskyrus kelis dažniausiai pasitaikančius, kaip kad Pėsčiųjų perėja. Nekalbant apie tokias vietas, kur reikia praleisti pėsčiuosius, kai nėra perėjos ženklo ir pirmumą reikia suvokti pagal kontekstą ir fizinius sankryžos atributus. Tai pas mus tiesiog smaigstomi perėjos ženklai, kur reikia ir kur nereikia, nes dauguma vairuotojų kitaip tiesiog daro prielaidą, kad "čia perėjos nėra" ir galima minti gazą neprilėtinant, net jeigu tuo metu ten eina pėstieji.
    Kuom čia dėtas KET mokėjimas, jeigu tokioje vietoje, kai nebūtų pažymėta perėja, važiuojant tiesiai tuo šalutiniu keliu pėsčiųjų praleisti nereikia? KET reikalauja važiuojant iš šalutinio kelio praleisti tik transporto priemones judančias pagrindiniu keliu (išskyrus situacijas kai atliekamas posūkis).

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Nemanau, jog tokia logika buvo vadovautasi, greičiau - "čia reikia perėjos"

    Toks pat pavyzdys iš Nyderlandų: https://maps.app.goo.gl/ZwiWD4CqXgdgFD288, kur daug mažiau vizualinės taršos, bet viskas yra labai aišku
    Problema dar ta, kad Lietuvoje labai prastas vairuotojų ruošimas ir daugelis elementariai nežino KET ir nepažįsta daugumos ženklų, išskyrus kelis dažniausiai pasitaikančius, kaip kad Pėsčiųjų perėja. Nekalbant apie tokias vietas, kur reikia praleisti pėsčiuosius, kai nėra perėjos ženklo ir pirmumą reikia suvokti pagal kontekstą ir fizinius sankryžos atributus. Tai pas mus tiesiog smaigstomi perėjos ženklai, kur reikia ir kur nereikia, nes dauguma vairuotojų kitaip tiesiog daro prielaidą, kad "čia perėjos nėra" ir galima minti gazą neprilėtinant, net jeigu tuo metu ten eina pėstieji.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Tai ne tik vaizdus reikia lyginti, bet ir teisinį reglamentavimą. Nežinau kaip pagal Nyderlandų taisykles ir normatyvus traktuojamos tos šalutinės gatvelės, bet akivaizdu, kad joms atskirai yra aptarta eismo tvarka. Kadangi ten net pirmumo ženklų nėra tokioje sankryžoje. Pas mus, kadangi tai dviejų gatvių sankryžą - norint pirmumo pėstiesiems, turi būti pažymėtos pėsčiųjų perėjos.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Ten kiek suprantu keturšalė sankryža. Jeigu pėstieji pirmenybę prieš atliekančius posūkį ir turi, tai prieš važiuojančius tiesiai, be pažymėtos perėjos, jokio pirmumo neturi. Būtent dėl to perėjos sankryžose ir ženklinamos.
    Nemanau, jog tokia logika buvo vadovautasi, greičiau - "čia reikia perėjos"

    Toks pat pavyzdys iš Nyderlandų: https://maps.app.goo.gl/ZwiWD4CqXgdgFD288, kur daug mažiau vizualinės taršos, bet viskas yra labai aišku

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Taip, perėjos ženklinimas yra perteklinis. Fizinės priemonės puikiai atlieka pirmumo aiškumą, o horizontalus ženklinimas greit nusitrins ir reikalaus pastovios priežiūros.
    Ten kiek suprantu keturšalė sankryža. Jeigu pėstieji pirmenybę prieš atliekančius posūkį ir turi, tai prieš važiuojančius tiesiai, be pažymėtos perėjos, jokio pirmumo neturi. Būtent dėl to perėjos sankryžose ir ženklinamos.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Visgi, kas man patiko šitoje vietoje, tai pats fizinis dviračių tako+šaligatvio ir šalutinės gatvės sankirtos layoutas, kai nežiūrint į jokius ženklus, yra aišku, kuri gatvė yra pagrindinė, ir kas kam turi duoti kelią
    Šis principas Pilaitėje pradėtas taikyti dar sovietmečiu (pvz. Papilėnų g.), tik užmirštas keliems dešimtmečiams. Dar visai nesenai jaunosios kartos projektuotojai, net nebuvo girdėję apie tai ir tokius siūlymus laikė nelogiškais

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Bretkūno g. buvo suprojektuoti dvirtačių takai abipus. Kodėl nepastatė?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Taip, perėjos ženklinimas yra perteklinis. Fizinės priemonės puikiai atlieka pirmumo aiškumą, o horizontalus ženklinimas greit nusitrins ir reikalaus pastovios priežiūros.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Naujas dviračių takas Pilaitėje. Nežinau, kaip šita vieta tiksliai vadinasi, bet, kaip suprantu, tai yra "Karaliaučiaus g. atkarpa, Vištyčio g., J. Bretkūno g. atkarpa" projekto dalis, kuri taip vadinama Citify. Atkreipiau dėmesį į tai, kaip padarytas dviračių tako kirtimas automobiliams, važiuojant iš šalutinės gatvės. Nebėra to, tegul ir nedidelio, dviračių tako pažemėjimo, kuris yra praktiškai visuose kituose takuose ties įvažiavimais/sankryžomis. Kadangi dabar važiavau mašina, o ne dviračiu, tai visai įdomu pamatyti, kaip tai atrodo iš vairuotojo perspektyvos. O atrodo, kad reikia prilėtinti iki visai mažo greičio, nes kitaip tiesiog neišeina įveikinėti tokios aukštai iškilusios sankirtos su šaligatviu ir dviračių taku. Tikrai nėra noro minti gazą. Kitas dalykas, ar tikrai čia reikalingi pėsčiųjų perėjos ženklai ir zebros horizontalus ženklinimas? Aišku, blogiau nuo to gal ir nebus, turint omeny, kad didelė daris vairuotojų genuinely nežino KET ir neturi galvose koncepto, kas ir kada turi pirmenybę.
    Visgi, kas man patiko šitoje vietoje, tai pats fizinis dviračių tako+šaligatvio ir šalutinės gatvės sankirtos layoutas, kai nežiūrint į jokius ženklus, yra aišku, kuri gatvė yra pagrindinė, ir kas kam turi duoti kelią





    Paskutinis taisė John; 2025.01.26, 23:04.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Buvo bendras, bus platus atskiras raudono asfalto.
    Prieš tai buvo tas labai blogas ir duobėtas senas takas, kurį sutvarkė už, berods, 300K Eurų, skirtų per Covidą. Tai pagal tokią tavo siūlomą matematiką reiktų skaičiuoti, kad buvo nutiesta iš viso 8 km tako? Nu nes per Covidą nutiesė 4 km už 300K, po poros metų išardė ir dabar vėl nuties 4 km. Šiaip, tą pačią atkarpą išardžius ir vėlpaklojus 100 kartų, turėtume net 400 km naujų dviračių takų, kas, imho, būtų visai neblogai

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Buvo 4 km tako, jį išardė, stato iš naujo ir skaičiuojam tai kaip 4 km naujo tako?
    Buvo bendras, bus platus atskiras raudono asfalto.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    [LIST=1]
    1. Lazdynėlių g. - apie 1 km
    2. Tarandės g. - apie 2 km
    3. Riovonių g. - apie 200 m dviračių takelio
    4. Nemenčinės pl. - apie 4 km
    Tik Lazdynėlių pasijungia į esamus, kiti prasideda ir baigiasi - niekur ir... 2 km kuriais bus neįmanoma naudotis. Statistka gal graži, bet kokybė toli gražu ne.
    Click image for larger version  Name:	1.JPG Views:	0 Size:	111,6 kB ID:	2178118
    Paskutinis taisė Kaid; 2025.01.21, 13:03.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Dabar daro kelio rekonstrukciją gal ir takus atnaujina?
    Buvo 4 km tako, jį išardė, stato iš naujo ir skaičiuojam tai kaip 4 km naujo tako?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kurioje vietoje Nemenčinės pl. statomas takas? Lyg ir visur jau buvo, bent jau bendras takas.
    Dabar daro kelio rekonstrukciją gal ir takus atnaujina?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    1. Lazdynėlių g. - apie 1 km
    2. Tarandės g. - apie 2 km
    3. Riovonių g. - apie 200 m dviračių takelio
    4. Nemenčinės pl. - apie 4 km
    Tai čia savivaldybės lėšomis. Ir dar yra pavienės atkarpos privačiomis lėšomis finansuojamos.
    Kurioje vietoje Nemenčinės pl. statomas takas? Lyg ir visur jau buvo, bent jau bendras takas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Agas Rodyti pranešimą

    Kurios naujos atkarpos statomos?
    1. Lazdynėlių g. - apie 1 km
    2. Tarandės g. - apie 2 km
    3. Riovonių g. - apie 200 m dviračių takelio
    4. Nemenčinės pl. - apie 4 km
    Tai čia savivaldybės lėšomis. Ir dar yra pavienės atkarpos privačiomis lėšomis finansuojamos.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Man toks įspūdis susidaro, kad su VB atėjimu baigėsi dviračių takų plėra.
    Kita bėda, jog ir to, kas daroma ne pagal senus projektus, o naujai, ženkliai kritusi takų kokybė: bendras asfaltuotas takas nuo Lazdynų tilto iki Litexpo stotelės užskaitomas kaip naujas dviračių takas, Liepkalnio g. dviračių takas preina į bendrą asfaltą su stulpais viduryje, pervažos įrengiamos be jokių posūkių spindulių kur pilna vietos padaryti normaliai (kaip pvz. prie Akropolio viaduko), akstfalduojant gatves faktiškai visur dedami gatvės bortai tako susijungimuose su važiuojamąja dalimi, net kur jų nebuvo.

    Komentuoti:

Working...
X