Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • SoulMulticast
    replied
    vakaruvejas kaip kamera pakabinate?

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Ten ne A+, o A juosta, tai draudžiama rinktis. Būtina važiuoti antrąja juosta, kur lengvosios važiuoja, o greitasis autobusas brauktų dešinę alkūnę.



    Tuos takus, su ištisine linija kelio ženkle dar teoriškai būtų galima kvestionuoti, bet Konstitucijos buvo dviračių tako ženklas, kuris leistų važiuoti 50 km/h pro pat pėstyjį einantį šaligatviu nors ir prie pat dviračių tako.

    P. S. Dar Arsenalo g. ir Vrublevskio g. prie išnaikintų prisiminiau.

    EDIT: Gal dar žinot kur uždraudė eismą? Pylimo g. ir Vilniaus g. draudžiamuosius sustatė. Matosi ir pastarąjame video čia talpintame.
    Savičiaus g. uždraudė irgi.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Gali rinktis tarp tako, likusio šaligatvio ir A juostos.
    Ten ne A+, o A juosta, tai draudžiama rinktis. Būtina važiuoti antrąja juosta, kur lengvosios važiuoja, o greitasis autobusas brauktų dešinę alkūnę.

    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Tako statusas nedaug keičia.
    Tuos takus, su ištisine linija kelio ženkle dar teoriškai būtų galima kvestionuoti, bet Konstitucijos buvo dviračių tako ženklas, kuris leistų važiuoti 50 km/h pro pat pėstyjį einantį šaligatviu nors ir prie pat dviračių tako.

    P. S. Dar Arsenalo g. ir Vrublevskio g. prie išnaikintų prisiminiau.

    EDIT: Gal dar žinot kur uždraudė eismą? Pylimo g. ir Vilniaus g. draudžiamuosius sustatė. Matosi ir pastarąjame video čia talpintame.
    Paskutinis taisė dondc; 2025.05.19, 17:41.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    take dviratininkasi turi pirmenybe, nutrintame take pėstysis turi pirmenybę.
    Manau, tas skirtumas labai teorinis. Dvirtakiuose pasitaiko pėsčiųjų, ir į juos daužytis negalima, tako statusas nedaug keičia. Šaligatvių plotis pakankamas su dabartiniais srautais, kad visi komfortiškai išsitektų.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Bet ar tai problema? Jei yra ženklas, dviratininkai privalo važiuoti tuo taku. Jei nėra, jie gali rinktis tarp tako, likusio šaligatvio ir A juostos.
    take dviratininkasi turi pirmenybe, nutrintame take pėstysis turi pirmenybę.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    O sakau, naikina, nes be ženklo ir ženklinimo ta vieta laikoma paprastu pėsčiųjų taku.
    Bet ar tai problema? Jei yra ženklas, dviratininkai privalo važiuoti tuo taku. Jei nėra, jie gali rinktis tarp tako, likusio šaligatvio ir A juostos.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Man tai baisu, kad nutrina ir nepateikia jokios komunikacijos, kokia bus alternatyva. Suprantu, kad galbūt neatitinka šiandienos normatyvų, bet juk kažkada atitiko? VMS juk kiekvienos gatvės, kuri STR neatitinka, neišlupa tai kodėl dviračiu takus naikina? O sakau, naikina, nes be ženklo ir ženklinimo ta vieta laikoma paprastu pėsčiųjų taku.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Tiek Savanorių, tiek Pedagoginio žiedas yra kančia važiuoti dviračiu. Veikiausiai tikrai yra saugiau leistis prie upės ir tada kilti atgal į viršų, nei bandyti pervažiuoti Pedagoginio žiedą. Kita vertus, kasdien pro ten važiuoju, tai vis tenka matyti ar pačiam praleisti bent vieną dviratininką (nors daugiausia tai visokie Bolt/Wolt kurjeriai).

    Tą vietą išspręsti nėra paprasta ir tam reikės, greičiausiai, brangaus sprendimo, kaip vienas ilgas lenktas ar keli dviračių/pėsčiųjų viadukai. Tai dar ilgai nesulauksim.
    Negali komentuoti dėl Savanorių, bet dėl Pedagoginio bent jau aš asmeniškai neturiu nusiskundimų, atskirti įvažiavimai su juostomis padidino saugumą dviračiams. Aišku ten neidealu, prieš kertant važiuojamąją dalį būtina įsitikinti, kad mane kaip dviratininką mato ir praleis, bet su tuo kyla problema kone kiekvienoje pervažoje. Gal tik kiek erzina kad nėra pervažos ties požemine perėja Forumo pusėje, o norint patekti į Linkmenų g. reikia pralaukti tris šviesoforo fazes, nes "pralaidumas".


    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Nėra net ties savivaldybe. 2022 m. street view dar buvo ženklas. 2023 m. ][/URL]

    Ten kur nusukimas link GV prieš pat K29, tai ten irgi išnaikino. Tik pervažos liko kažkodėl.
    Mane erzina, kad nutrina pažymėtus takus kuriais normaliai galima riedėti nežinia dėl ko, dėl to kad danga ne asfaltas?
    Paskutinis taisė Zefyras; 2025.05.19, 15:12.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Nėra net ties savivaldybe. 2022 m. street view dar buvo ženklas. 2023 m. ženklo nėra. Tada laukė, kol nusitrinks kelio ženklinimas, nenusitrynė, tai nutrynė šiemet. Šio mėnesio FB įrašas su daug foto. Prieš pat savivaldybe:
    Click image for larger version  Name:	495193860_4110016582566381_9045812513850751548_n.jpg Views:	0 Size:	312,8 kB ID:	2201252

    Ten kur nusukimas link GV prieš pat K29, tai ten irgi išnaikino. Tik pervažos liko kažkodėl. https://www.facebook.com/groups/viln...664435&__cft__[0]=AZV3YxkwwMx8MCwhvKV7Sq5i0YibYOhUluCFYXtBolgnlA-4nxOsrhV6VMg-q2OVewJ_e7-XPFDvw4mirZRYUj8KI-v51MCetYQLkI17TyDXoPc3ciUkxPIjRSgXDErOl8ahm373Hs0L GY1hCDbZtlSriaFbQbWqhKtpSAgvOla2OA&__tn__=R]-R
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (4).png Views:	0 Size:	144,8 kB ID:	2201253

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Dėl tako Konstitucijos pr., tai jį visai panaikino. Neliko ženklų, nutrintas kelio ženklinimas. Naikintos pervažos, nors kelios galėjo likti dar su šviesoforo mygtukais gatvės viduryje. Iš esmės, dabar proga prašyt atiduot A juostą dviračių takui, 1-ą auto juostą paimt A juostai.
    Keista, nes Konstitusijos pr jis vis dar yra ries savivaldybe, K21, K23 ir toks vaizdas, kad jį nusuko link GVilko, per Linkmenų ir estakados mazgu.
    Dabar nepamenu Lvivo68 projekto, bet berods ten dviračių takas yra.

    Komentuoti:


  • Pipe
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    kas žinot šiais metais panaikintus dvirtakius surašykit.
    K. Ulvydo berods downgrade'ino pėsčiųjų ir dviračių bendrą iki tik pėsčiųjų.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Pagal Dviračių spec. planą iki 2020 m., Darnaus judumo planą nuo 2018–2019 m., vėlesnį BP nuo 2020 m.: eina magistralinis E / E1 kat. takas Narbuto g. → Žvėryne Liepyno g. tęsiasi (kurio dabar nėra, kur siūliau dviračių gatvę VMS'ui) → įsilieja į Saltoniškių g. (yra projektas) → nuveda pro "Green Hall" prie Neries.

    Esama atkarpa nuo Liepyno g., kur dabartinis takas vėl priartėja prie Narbuto g. "Panoramos", ten pagal Dvir. spec. plan. F kat., pagal BP, DJMP tarprajoninė E / E2 kat.

    Click image for larger version

Name:	BP_dviraciai-Zveryne.png
Views:	484
Size:	361,7 kB
ID:	2201194

    Dėl tako Konstitucijos pr., tai jį visai panaikino. Neliko ženklų, nutrintas kelio ženklinimas. Naikintos pervažos, nors kelios galėjo likti dar su šviesoforo mygtukais gatvės viduryje. Iš esmės, dabar proga prašyt atiduot A juostą dviračių takui, 1-ą auto juostą paimt A juostai.

    Klausimas: kas žinot šiais metais panaikintus dvirtakius surašykit. Man žinomi ką tik panaikinti: 1. Konstitucijos pr., 2. Žirmūnų g., 3. M. Valančiaus (keliolika užslėptų ir užsilikusių metrų nuo pirminio naikinimo prieš kelis metus). Spėju žiūrėjo į tą mano proteguojamą žemėlapį forumiuko paraše, tai usual suspects žinomi.



    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

    Dviračių magistralė iš Vakarinės miesto dalies. Ar norite pasakyti, kad iš Pilaitės, Viršuliškių, Karoliniškių, Justiniškių ir t.t. dviratininkai važiuoja palei Nerį? Sakyčiau visa Narbuto g. dviračių tako esmė ir buvo sujungti vakarinę dalį su NMC.
    Kiekvieno už kojų netampiau, bet gan didelė dalis nuo panerio kyla pro Barclays.
    Kitas, ko gero skaudesnis momentas - dvirtakis ties žiedu keičia gatvės puses. Atvažiavus iš vakarinės dalies tenka arba leistis į požemį, arba leistis į panerį.

    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
    Jei jau kalbame apie "kategorišką nuomonę", tai kuo geras Savanorių žiedas pestiesiems? Susmirdę neprižiūrimi tuneliai, nes sveiko proto žmogus savo noru ten nenori būti, tai kaip ten buvo apleista prieš 20 metų, taip ir liko iki dabar. Atstumai pesčiajam yra absurdiškai didieli, patogumo - 0, apie judėjimo negalias turinčius žmones net nekalbu. Jei tokie dalykai dar pateisinami dėl prastos vietos ir menkų srautų, tai čia kalba apie NMC, kur pesčiųjų eismas jau dabar akivaizdžiai auga, o ateityje gerokai didės. LAikyk mane bepročiu, bet jei sekame kokiu pavyzdžiu, tai sakyčiau reikėtų orpentuotis į tokius, kurie būtų patogūs ir malonūs pestiesiems bei dviratininkams.
    Savanorių žiedą atsitiktinis pėstysis gali įveikti. Atstumai yra tokie, kokie suprojektuoti. Dar nemačiau nei vienos fizikos, kuri šią problemą išspręstų. Ir taip, neįgaliam žmogui iš tos vietos išsikabaroti beveik neįmanoma. Iš kitos pusės, ten jam ir nelabai yra ką veikti, o visas VT sustoja ir viršutinėse stotelėse.
    O dėl perėjimų būklės - jūs kažką painiojate.

    Dabar dėl Pedagoginio žiedo: ten irgi nėra kur eiti. Visuose miestuose stambesni transporto mazgai nutraukia pėsčiųjų srautus, nes dingsta trauka. Kad ten turi atsitikti, kad pradėtų žymiau didėti pėsčiųjų srautai?

    Komentuoti:


  • vakaruvejas
    replied

    Komentuoti:


  • Skeptikas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Tikrai per šį žiedą eina pagrindinė dviračių magistralė? Kiek važiavau, visi juda paupiu.

    O prieš pareiškiant kategorišką nuomonę, gal pirma reiktų susirasti objektyvių argumentų.
    Dviračių magistralė iš Vakarinės miesto dalies. Ar norite pasakyti, kad iš Pilaitės, Viršuliškių, Karoliniškių, Justiniškių ir t.t. dviratininkai važiuoja palei Nerį? Sakyčiau visa Narbuto g. dviračių tako esmė ir buvo sujungti vakarinę dalį su NMC.

    Jei jau kalbame apie "kategorišką nuomonę", tai kuo geras Savanorių žiedas pestiesiems? Susmirdę neprižiūrimi tuneliai, nes sveiko proto žmogus savo noru ten nenori būti, tai kaip ten buvo apleista prieš 20 metų, taip ir liko iki dabar. Atstumai pesčiajam yra absurdiškai didieli, patogumo - 0, apie judėjimo negalias turinčius žmones net nekalbu. Jei tokie dalykai dar pateisinami dėl prastos vietos ir menkų srautų, tai čia kalba apie NMC, kur pesčiųjų eismas jau dabar akivaizdžiai auga, o ateityje gerokai didės. LAikyk mane bepročiu, bet jei sekame kokiu pavyzdžiu, tai sakyčiau reikėtų orpentuotis į tokius, kurie būtų patogūs ir malonūs pestiesiems bei dviratininkams.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Tiek Savanorių, tiek Pedagoginio žiedas yra kančia važiuoti dviračiu. Veikiausiai tikrai yra saugiau leistis prie upės ir tada kilti atgal į viršų, nei bandyti pervažiuoti Pedagoginio žiedą. Kita vertus, kasdien pro ten važiuoju, tai vis tenka matyti ar pačiam praleisti bent vieną dviratininką (nors daugiausia tai visokie Bolt/Wolt kurjeriai).

    Tą vietą išspręsti nėra paprasta ir tam reikės, greičiausiai, brangaus sprendimo, kaip vienas ilgas lenktas ar keli dviračių/pėsčiųjų viadukai. Tai dar ilgai nesulauksim.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

    Savanorių skylė yra puikus pavyzdys kodėl tai bloga idėja, kaip dar galima būtų pagalvoti kaip išsityčioti iš miesto centro, ypač kai per pedagoginio žiedą eina viena pagrindinių dviračių magistralių. Pedagoginio žiedo prieigoms reikia reanimacijos, tai, kad jau Avulis ėjo dėl to į VMS parodo, kad plintusas jau pramuštas.
    Tikrai per šį žiedą eina pagrindinė dviračių magistralė? Kiek važiavau, visi juda paupiu.

    O prieš pareiškiant kategorišką nuomonę, gal pirma reiktų susirasti objektyvių argumentų.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Taip ir yra dabar. Visur danga, vienoje vietoje supiltas stipriai iškeltas žvyro keliukas ir daugybe nenužemintų kelių cm aukščio bordiūrų

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Ar įmanoma jau minti tarp Eigulių ir Čiurlionio gatvių tarp Revingio ir Akropolio? Žiemą dar buvo užtverta, dabar užmačiau Citify.eu tokią nuotrauką

    Click image for larger version

Name:	citify-statybos-gelezinio-vilko-g-2-gatves-41972.jpg
Views:	639
Size:	1,43 MB
ID:	2200846

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    2021 liepos mėn.




    P. S. Gražus plentinukas, John.
    Ne mano, kažkas šiaip prisiparkavo. Nors pramoginiais tikslais pats iš tiesų važinėju su graveliumbu.

    Komentuoti:

Working...
X