Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Ima Rodyti pranešimą
    Va kaip atrodo nauja, pagrindine, tarprajonine, dviračiu trasa Žvalgu gatvėje. Vietoj >3,3 m pločio atskiro dviračio tako turesim 2,5 m pločio šaligatvi; ir nors trasa tiesi, vistiek sugebėjo neišlaikyti minimalaus kreives spinduli.
    ka jie ten isvis daro? Su tokiu srautu koks vaziuoja ten bei kursuojanciu VT ten reikia normalios 2x2 gatves su normaliais pesciuju takais ir atskirais dviraciu takais. Paliko 1x1 gatvele ir padare bendra pesciuju/dviraciu taka. Tipo sutaupe zemes gabalu sklypams? Tai kas is to kai prie ju negalima bus privaziuoti nestovint kamstyje?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Bendras takas Vileikoje palei S. Batoro gatvę važiuojant nuo Dūmų g. link Vilniaus. Anksčiau ten buvo labai prastos būklės asfaltuotas takas, tai tiems, kas pro ten mėgsta prasiminti, bus šioks toks pagerinimas

    Komentuoti:


  • Ima
    replied
    Va kaip atrodo nauja, pagrindine, tarprajonine, dviračiu trasa Žvalgu gatvėje. Vietoj >3,3 m pločio atskiro dviračio tako turesim 2,5 m pločio šaligatvi; ir nors trasa tiesi, vistiek sugebėjo neišlaikyti minimalaus kreives spinduli.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Taip, bet tiesus kelias nebūtinai bus greičiausias. Pavyzdžiui, nuo Vingio parko į Gedimino prospektą: Mickevičiaus gatve 2 šviesoforai, dvirtakiu aplinkui papildomas kilometras (2-3 minutės).
    šiu atveju trūkstamoje atkarpoje nėa šviesaforų, yra pėsčiųjų perėjos. Bet taip, yra kas geriau važiuos ratu nei lauks prie šviesaforo.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Aptarinėjom, būtent pagal greitkelius ir reikia pirmiausia. tik turint pagrindinių gatvių tinklą galima galvoti apie kitų dvirtakių įrenginėjimą. Svarbiausias aspektas commuteriui visada bus kaip greitai jis gali nuvažiuoti.
    Taip, bet tiesus kelias nebūtinai bus greičiausias. Pavyzdžiui, nuo Vingio parko į Gedimino prospektą: Mickevičiaus gatve 2 šviesoforai, dvirtakiu aplinkui papildomas kilometras (2-3 minutės).

    Komentuoti:


  • karak
    replied
    Šiaip iš tikro visai yra pasirinkimų kaip važiuoti. Prie forum palace nuo upės dvirąčių takas ir tada linkmenų gatve pilnai. Galima pro Swedbank į viršų ir tada kernavės g. dviračių taku.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Galima minti per Šnipiškes Giedraičių ar Širvintų gatvėmis. Probleminės vietos yra kaip nusigauti nuo upės iki Konsititucijos pr. - tiesiog glumina kad nėra jokio normalaus sprendimo, niekaip nesugalvojo išnaudoti Konstitucijos pr. požeminės perėjos ir pritaikyti jos dviračiams, Taip pat Pramogų arenos stotelės pseudo dviračių takas, kuriame nuolat stovi žmonės - nes ten net nėra vietos jiems sutilpti. Palei upę galima minti, bet nemanau kad čia galėtų būti kasdienis maršrutas. Juolab kad bekelės užkilimui Kalvarijose reikalingas geras ne miestinis dviratis.
    Kai dažnai mindavau šitu maršrutu dar nebuvo Giedraičių dvirtakio. Tai tada, su gerokai mažiau dviratininkų gatvėse, po darbo būdavo ganėtinai nemažai besistumiančių dviračius į Kryžių kelio kalniuką. Arba užminančių rimtesnių vadeliotojų. Gal vienas iš dalykų dėl ko pas mus gryni miesto dviračiai ne itin populiarūs, o hibridai-graveliai-mtb plačiai naudojami miesto susisiekimui. Arba pavažiuojančių palei upę toliau link Verkių rūmų ir tada užminančių asfaltuotu keliuku pro buvusius tvenkinius ir institutą. Pamenu senus gerus laikus kai palei upę Verkių gatvėje vasarom būdavo vienkryptis eismas su zuokiniu dvirtakiu kita kryptim

    Žiūrint iš „su kojom“ perspektyvos, net ir dabar palei upę geriau. Net ir piko metu galima ramiai mint 20km/h+ be jokiu stabčiojimų. Tuo tarpu Giedraičių dvirtakyje iš vaizdo būtų nejauku greitai mint dėl tvorų, išvažiavimų iš kiemų ir pan ir t.t. Širvintų gatve po rekonstrukcijos berods net neesu važiavęs tai sunku pasakyt. O Kalvarijų gatvėj, net jei būtų geras dvirtakis visu ilgiu, praloštų upei dėl šviesoforų gausos.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kaip kada. Kartais ratais-kvadratais yra patogiau dėl šviesoforų nebuvimo. Pvz Žalias tiltas - Baltupiai daug geriau ne Kalvarijų gatve, o palei upę. Net ir su bekelės užkilimu per Kryžių taką. Arba taikant į Santariškes su dar didesniu lanku per Verkių rūmus
    Galima minti per Šnipiškes Giedraičių ar Širvintų gatvėmis. Probleminės vietos yra kaip nusigauti nuo upės iki Konsititucijos pr. - tiesiog glumina kad nėra jokio normalaus sprendimo, niekaip nesugalvojo išnaudoti Konstitucijos pr. požeminės perėjos ir pritaikyti jos dviračiams, Taip pat Pramogų arenos stotelės pseudo dviračių takas, kuriame nuolat stovi žmonės - nes ten net nėra vietos jiems sutilpti. Palei upę galima minti, bet nemanau kad čia galėtų būti kasdienis maršrutas. Juolab kad bekelės užkilimui Kalvarijose reikalingas geras ne miestinis dviratis.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Aptarinėjom, būtent pagal greitkelius ir reikia pirmiausia. tik turint pagrindinių gatvių tinklą galima galvoti apie kitų dvirtakių įrenginėjimą. Svarbiausias aspektas commuteriui visada bus kaip greitai jis gali nuvažiuoti. Važiuoti ratais kvadratais per kiemus niekada nebus commuterių pasirinkimas.

    Jūsų pateiktas piešinukas yra visiškai absurdiškas variantas kurio niekas neasirinks važiuoti į darbą.
    Kaip kada. Kartais ratais-kvadratais yra patogiau dėl šviesoforų nebuvimo. Pvz Žalias tiltas - Baltupiai daug geriau ne Kalvarijų gatve, o palei upę. Net ir su bekelės užkilimu per Kryžių taką. Arba taikant į Santariškes su dar didesniu lanku per Verkių rūmus

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Taigi aptarinėjom. Nereikia dvirtakių palei greitkelius. Reikia maršrutų patogiai ir maloniai pasiekt reikalingas vietas.

    Iš Laisvės/Ateities/Ukmergės mazgo į Katedrą Brouter ​​navigacija siūlo taip, visai neblogas variantas. Kam važiuoti per tą miesto kloaką su didžiausia oro tarša?
    Aptarinėjom, būtent pagal greitkelius ir reikia pirmiausia. tik turint pagrindinių gatvių tinklą galima galvoti apie kitų dvirtakių įrenginėjimą. Svarbiausias aspektas commuteriui visada bus kaip greitai jis gali nuvažiuoti. Važiuoti ratais kvadratais per kiemus niekada nebus commuterių pasirinkimas.

    Jūsų pateiktas piešinukas yra visiškai absurdiškas variantas kurio niekas neasirinks važiuoti į darbą.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Aišku ačiū už informaciją, bet aš asmeniškai vis dar traumuotas, kai C kat. Helsinkio g. suplanuoto tako atsisakė (nors rašė dokumente, jog planuojamas intensyvus sunkvežimių eismas), o esamas atkarpas nugriovė, bet dabar planuoja krūva takų D kat. gatvėse pritiest. Aišku, tos D kat. gatvės irgi savotiškos, pvz. Rygos g. su G autobuso maršrutu. Šiaip ar taip, jei norėsit paprikolint, tai galit bandyt užginčyt Olandų g. dvirtakį, nes net neabejoju ten nelegalus nuolydis būtų.

    Saltoniškių g. gi jau buvo projektas. Dabar Valdas bandys kažkaip "be siaurinimo"?

    Šiltnamių g. spėju planuos visu ilgiu iki naujo tako Lazdynėlių g., nes į neteisėto statumo įkelnę jau turėjo būti suprojektuotas rytinėje dalyje.

    Įdomiausia bus Iešmininkų g., kur iš kitos pusės stovi pėsčiųjų eismą draudžiantis ženklas vienoj pusėj, tai realiai turės visą gatvę per vieną juostą perstumt į šlaitą, o jį nukast. Nebent šioje D kat. gatvėj padarys "bendrą taką", kaip mėgsta.

    Dėl Savanorių pr., iš abiejų pusių bus takai, bet kaip įveikti požeminius tunelius žiede neaišku, o po Lazdynų tiltu planuojamas "apvažiavimas" irgi neteisėto statumo, tai sėkmės. Čia kaip "hot-dog'ą" perpjautą valgyt – taip nieks nedaro. Nors panašiau, kad išvis "hot-dog'as" be dešrelės.

    P. S. Yra šviežiai išfotkinti tie šaligatviai su laiptais Savanorių pr. žiede, tame dvirtakių žemėlapyje.

    Komentuoti:


  • Anonimas urbanistas
    replied
    Dviračių takų projektai, kurių projektavimas perduotas SĮ „Susisiekimo paslaugos“ ir Infrastruktūros grupei
    Sub-portfelis: Dviračių takai. Šaltinis – 2025-09-04 PFS4 protokolas (https://open.vilnius.lt/minutes)
    Buivydiškių g. dviračių takas (tarp Ozo g. ir Laisvės pr.) 2025-10-01 2027-12-31
    Justiniškių g. dviračių takas (tarp Rygos ir Gabijos g.) 2025-10-01 2027-12-31
    Olandų g. dviračių takas (nuo Olandų žiedo iki S. Batoro g.) 2025-10-01 2027-12-31
    Pergalės g. dviračių takas (nuo S. Batoro g. iki Džiaugsmo g.) 2025-10-01 2027-12-31
    Rygos g. dviračių takas 2025-10-01 2027-12-31
    Saltoniškių g. dviračių takas (nuo T. Narbuto g. iki jungties į Upės g.) 2025-10-01 2027-12-31
    Savanorių pr. dviračių takas (tarp Žemaitės g. ir Gerosios Vilties g., ir nuo Savanorių pr. 28 iki P. Klimo g.; įskaitant Žemaitės g. atkarpą iki Žemaitės VT stotelės) 2025-10-01 2027-12-31
    Ulonų g. dviračių takas (tarp S. Žukausko ir P. Lukšio g.) 2025-10-01 2027-12-31
    Šiltnamių g. dviračių-pėsčiųjų takas (Vilniaus m.) 2025-10-01 2027-12-31
    Iešmininkų g. dviračių takas (nuo Panerių g. iki Šaltkalvių g.) 2026-10-01 2030-08-01

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Tik kad tose gatvėse nedaug natūralaus. Batoro ir Narbuto tai sovietmečio projektai, kur išbuldozerinti tolygūs gradientai ten, kur nieko nebuvo. Ukmergės g. irgi, atrodo, įgilinta žemiau natūralaus žemės lygio ties Ozo g. tiltu. Istoriniai natūralūs maršrutai kaip tik daug kur liko dviratininkams ir šunų vedžiotojams.

    Labai įdomu palygint CŽV 1972 satelitines nuotraukas ir dabartį: https://maps.vilnius.lt/lt/map/share...c-468d3ce42cea
    Ką norėjau pasakyti kad tie keliai, kad ir išbuldozinti, yra tiesiausi susisiekimo maršrutai, o ta pati Ukmergės įkalnė yra istorinio kelio dalis. Gerai kad galima Ukmergės kalną kompensuoti keliu per Lietaus parką, bet manau tikrai ne visur tai galima padaryti. Apskritai pasižiūrėjus į žemėlapį atrodo, kad ten kur kalnai didžiausi, dviračių takų plėtros nusimato labai mažai. Kaip pvz. nuvažiuoti iš Kalnėnų iki Senamiesčio ir kokį alternatyvų maršrutą pasirinkti, kad nekliudytum eismui?

    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Dėl kalnų dviratininkams treniruotis, tai nejuokinkit. Visoj Lietuvoj tik labai pasistengus galima rasti kelias įkalnes su 100 m aukščio skirtumo (nuo Neries iki Rokantiškių, nuo Užupio iki Liepkalnio). Kur galima pasitreniruoti bent 20 minučių mint į kalną? Mano žiniomis, artimiausia vieta Lenkijos pietuose.
    Tai ir nekalbam apie kalnus, greičiau įkalnes a la belgiškoms klasikoms, kurios pakankamai nemažos, kad atsirastų argumentuojančių, kad Vilniui netinka dviračiai nes pas mus dideli reljefo skirtumai

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė NeViskasTaipPaprasta Rodyti pranešimą

    IMHO patogiausias ir maloniausias maršrutas iš Ukmergės g. mazgo iki Katedros yra pro Šeškinės centrą į Saulės alėją (vienas iš retų dviračių takų kvartalo viduje be automobilių), tuomet nuo Šeškinės kalvos nusileisti per Lietaus parką (bendras su pėsčiaisiais takas, bet asfaltas ir miške), kirsti T. Narbuto g. prie bažnyčios ir ramiom Žvėryno gatvėm patekti iki krantinės, iš kur per Žvėryno tiltą Gedimino prospektu iki Katedros. Arba palei krantinę iki Mindaugo tilto, jei daugiau laiko yra.

    Tik vat tokių trasų be automobilių taršos iš tiesų yra per mažai.
    Tai tokia trasa važiuoti nuo Ukmergės g. visada lyg ir buvo planuota. Nepamenu, kad kažkur būtų buvę planai tiesti takus palei Ukmergės g. Šeškinės kalno nuokalnėje.
    Tam realiai gerai pasitarnautų ir suplanuotas viadukas Žvėryne virš T.Narbuto g., kai būtų galima kirsti gatvę ir tada palei tą pačią Narbuto g. esančiu dvirtakiu judėti link Centro.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Mintis gal ir nebloga, tik su schemute tai man atrodo kad nesuprantate Vilniaus topografijos daug pagrindinių magistralinių gatvių veda per natūraliai patogiausias vietas, kuriose įveikiami šlaitai, pvz. Narbuto, Ukmergės, Batoro gatvės, o ypač rytinėje miesto pusėje, kur aukščių skirtumai tokie, kad tinka profesionaliems dviratininkams treniruotis
    Tik kad tose gatvėse nedaug natūralaus. Batoro ir Narbuto tai sovietmečio projektai, kur išbuldozerinti tolygūs gradientai ten, kur nieko nebuvo. Ukmergės g. irgi, atrodo, įgilinta žemiau natūralaus žemės lygio ties Ozo g. tiltu. Istoriniai natūralūs maršrutai kaip tik daug kur liko dviratininkams ir šunų vedžiotojams.

    Labai įdomu palygint CŽV 1972 satelitines nuotraukas ir dabartį: https://maps.vilnius.lt/lt/map/share...c-468d3ce42cea

    Dėl kalnų dviratininkams treniruotis, tai nejuokinkit. Visoj Lietuvoj tik labai pasistengus galima rasti kelias įkalnes su 100 m aukščio skirtumo (nuo Neries iki Rokantiškių, nuo Užupio iki Liepkalnio). Kur galima pasitreniruoti bent 20 minučių mint į kalną? Mano žiniomis, artimiausia vieta Lenkijos pietuose.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Mintis gal ir nebloga, tik su schemute tai man atrodo kad nesuprantate Vilniaus topografijos daug pagrindinių magistralinių gatvių veda per natūraliai patogiausias vietas, kuriose įveikiami šlaitai, pvz. Narbuto, Ukmergės, Batoro gatvės, o ypač rytinėje miesto pusėje, kur aukščių skirtumai tokie, kad tinka profesionaliems dviratininkams treniruotis be kita ko gatvės yra ir traukos taškai su prekybos vietomis, būtų labai blogai jei į jas nepavyktų patekti dviračiu. Kita vertus tarpmiestinės trasos tikrai galėtų vesti kokiais nors gretimais takais, jei tai įmanoma. Jei norit pamatyti realų vaizdą kur važinėja dviratininkai (ilgas distancijas), atsidarykite Strava heatmapsus.
    Gal strava ir žiūrėjo, tik įsijungęs mtb variantą

    Komentuoti:


  • NeViskasTaipPaprasta
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Taigi aptarinėjom. Nereikia dvirtakių palei greitkelius. Reikia maršrutų patogiai ir maloniai pasiekt reikalingas vietas.

    Iš Laisvės/Ateities/Ukmergės mazgo į Katedrą Brouter ​​navigacija siūlo taip, visai neblogas variantas. Kam važiuoti per tą miesto kloaką su didžiausia oro tarša?
    IMHO patogiausias ir maloniausias maršrutas iš Ukmergės g. mazgo iki Katedros yra pro Šeškinės centrą į Saulės alėją (vienas iš retų dviračių takų kvartalo viduje be automobilių), tuomet nuo Šeškinės kalvos nusileisti per Lietaus parką (bendras su pėsčiaisiais takas, bet asfaltas ir miške), kirsti T. Narbuto g. prie bažnyčios ir ramiom Žvėryno gatvėm patekti iki krantinės, iš kur per Žvėryno tiltą Gedimino prospektu iki Katedros. Arba palei krantinę iki Mindaugo tilto, jei daugiau laiko yra.

    Tik vat tokių trasų be automobilių taršos iš tiesų yra per mažai.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Šeiminyškių g.
    Click image for larger version

Name:	20250911_175034.jpg
Views:	1685
Size:	2,63 MB
ID:	2219810
    Click image for larger version

Name:	20250911_175122.jpg
Views:	1669
Size:	2,22 MB
ID:	2219809
    Infiltruojuosi į post'ą ir perimu jo kontrolę:
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250911_160820.jpg
Views:	852
Size:	2,29 MB
ID:	2219828
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250911_161034.jpg
Views:	844
Size:	1,90 MB
ID:	2219829
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250911_161118.jpg
Views:	844
Size:	2,16 MB
ID:	2219830
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250911_161312.jpg
Views:	841
Size:	2,17 MB
ID:	2219831

    Komentuoti:


  • Red Neck
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Gamykla nesitikėjo raudono asfalto užsakymo Valdelio eroje ir pamiršo įpilti pigmento tinkamu metu
    Gal neatitinka KET, PET, STR ir STT standartų, bet man bordinis gražiau

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Liūdnoka, kad dviračių takų tinklas atrodo taip pat kaip pagrindinių magistraninių gatvių žemėlapis. Aišku palei gatves gerai, kad daro dviračių takus, bet gaila, kad neišnaudojamas potencialas daryti ne tik palei gatves, juolab potencialas tam milžiniškas ir šitą miesto iš dalies trūkumą, kad turim labai retą užstatytą ir daug žalių zonų išnaudoti sususiekimui dviračiu. Realiai apart takų palei upę tik vienas dviračių taks nutiestas palei linkmenų ežerus ne pagal gatvę. Manau geras pvz. ir tokių reiktų daugiau. Tokie takai labai padėtų susisiekimui, nes atsirastų ir trumpesni maršrutai lyginant su važiavimu gatvėse ir jais važiuoti kur kas maloniau/sveikiau nei palei kokią Ukmergės g. Danijoje, Olandijoje ir kitų šalių miestuose labai daug tokių jungčių per visokias žalias zonas, vandens telkinius, kur gatvių nėra.
    Mintis gal ir nebloga, tik su schemute tai man atrodo kad nesuprantate Vilniaus topografijos daug pagrindinių magistralinių gatvių veda per natūraliai patogiausias vietas, kuriose įveikiami šlaitai, pvz. Narbuto, Ukmergės, Batoro gatvės, o ypač rytinėje miesto pusėje, kur aukščių skirtumai tokie, kad tinka profesionaliems dviratininkams treniruotis be kita ko gatvės yra ir traukos taškai su prekybos vietomis, būtų labai blogai jei į jas nepavyktų patekti dviračiu. Kita vertus tarpmiestinės trasos tikrai galėtų vesti kokiais nors gretimais takais, jei tai įmanoma. Jei norit pamatyti realų vaizdą kur važinėja dviratininkai (ilgas distancijas), atsidarykite Strava heatmapsus.
    Paskutinis taisė Zefyras; 2025.09.11, 17:40.

    Komentuoti:

Working...
X