Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MartynasT
    replied
    Tai čia yra visiškai normalu ir ne vodytėlių problema, kad nėra bortų atmušėjų. Gal gali nuotraukos autorius užregistruot tvarkaumiesta šitą dalyką?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Ten didžiausia nesąmonė, kad net ratų atmušėjų nėra (ar nebėra?). Atvažiavus nepažįstant vietos lengva ir netyčia taip priparkuot. Pariedėjai atgal, atsirėmei į bortą, išlipai ir nuėjai. Ypač kai į tokias įstaigas atvažiavus dažnai ne tas galvoj būna.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
    Kas liktų kaltas dviratininkui atsitrenkus į tiesiog pusę dviračio tako okupavusį automobilį?
    Click image for larger version

Name:	20250728_124125.jpg
Views:	139
Size:	2,26 MB
ID:	2212585
    Dviratininkas.
    Kažkaip būtų sunku apkaltinti stacionarų, aiškiai matomą objektą.

    Komentuoti:


  • Valdemar
    replied
    Kas liktų kaltas dviratininkui atsitrenkus į tiesiog pusę dviračio tako okupavusį automobilį?
    Click image for larger version

Name:	20250728_124125.jpg
Views:	139
Size:	2,26 MB
ID:	2212585

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Net nebūtų keista. Kažkokia tendencija neprivesti takų, nors net projektuose numatyta privesti.

    Prie bažnyčios tarp Lukiškių a. ir Baltojo tilto, takai turėjo būti pilnai ratu aplink sankryžą, bet nusikirto ties esamu šaligatviu. Jau nekalbant, kad dar ansktesnis projektas (kur jau gal taip ir buvo suprojektuota, netikrinau) asfalto takas perėjo į trinkeles, kurios vis tiek neprivestos prie esamo asfalto tako. Apibraukiau rožine:
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (3).png Views:	0 Size:	1,31 MB ID:	2212336
    Vaižganto g. projektas:
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (4).png Views:	0 Size:	151,2 kB ID:	2212337

    Viršilų g., PP ir projektu neplanavo privesti prie išvažiavimo, bet visiškai nelogiška, taip nukirsti:
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (2).png Views:	0 Size:	457,5 kB ID:	2212338

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Dviračių entuziastas pasireiškė

    Click image for larger version

Name:	1.png
Views:	330
Size:	251,7 kB
ID:	2212312

    Ar tik neplanuoja nutraukti dvirtakio sankryžos prie Žaliojo tilto prieeigose, kad tik nereikėtų siaurinti eismo juostų ir naikinti poros keistų parkavimo vietų

    Click image for larger version

Name:	2.png
Views:	340
Size:	2,19 MB
ID:	2212313

    Komentuoti:


  • Ima
    replied
    Nėra nuleistu bordiūru, Valio! Bet pamiršo formaliai suteikti pirmumą takui!

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Už fotografuotojo nugaros, atrodo, irgi kadaise žadėjo sujungt taką.

    Viršilų g. yra asfalto. Prašyto taktilinio paviršiaus išdėstymo japonišku būdu (paskutinėj foto) – ne. Išvažiuojančio trūlo maršruto Nr., jei nepasivaideno, buvo "164B". Foto specialiai su matrasu (turiu ir be matraso).
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250725_163607.jpg
Views:	481
Size:	1,87 MB
ID:	2212147
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250725_163734.jpg
Views:	473
Size:	2,02 MB
ID:	2212148
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250725_163758.jpg
Views:	479
Size:	1,90 MB
ID:	2212149
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250725_163835.jpg
Views:	475
Size:	1,57 MB
ID:	2212150
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250725_163925.jpg
Views:	472
Size:	1,34 MB
ID:	2212151
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250725_164044.jpg
Views:	470
Size:	1,77 MB
ID:	2212152
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250725_164203.jpg
Views:	473
Size:	1,69 MB
ID:	2212153

    Komentuoti:


  • Valdemar
    replied
    Dviračių tako karalienė
    Click image for larger version

Name:	20250725_115905.jpg
Views:	216
Size:	2,11 MB
ID:	2212073

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Nuo tavo tos gyvenamos zonos, pažvelgus į žemėlapį, logiška dar būtų padaryti dvirtakį tiesiai į Grigiškes. Juolab VT, tai dar nėra.
    Reljefas. Yra tas kelias grioviu į Grigiškes, bet ten 14% šlaitas. Senam BP buvo suplanuota B kategorijos gatvė iš Fabriko/Galvės sankryžos per Vaidegius, virš geležinkelio, ir į Grigiškes, bet 2021 m. ruožo iki Grigiškių neliko. Spėju, dėl reljefo. Norint pasiekt 4%, tektų daryt ilgą-ilgą griovį, o Grigiškių pusėj pylimą. Prieš kelis metus planuose buvo rekreacinė trasa palei Vokę, kuri leistų pasiekt Grigiškes, bet dabar "Dviračių transporto infrastruktūros plėtra iki 2030 pagal darnaus judumo planą" mape jos nebėra.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Nustebau, kad čia oficialiai Vilnius, bet dar labiau nustebau, jog nedaro to planuoto dvirtakio Lentvario g. Dar keista, kad naujai tiesus šaligatvį prieš "Regitrą" klojo plytelėmis, o ne asfaltu, nors periferijoj mėgsta bendrus asfalto takus daryt.

    Nuo tavo tos gyvenamos zonos, pažvelgus į žemėlapį, logiška dar būtų padaryti dvirtakį tiesiai į Grigiškes. Juolab VT, tai dar nėra.
    Ten su dvirtakiu į Grigiškes truputi, pavadinkim, reljefo problemos Spėju labai analiai matuojantys dvirtakių sukilimą liktų nepatenkinti ir net dviejose vietose

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Pirmiausia turi būti dviračių takai tankiausiai apgyvendintuose rajonuose, o ne greitkelio dykynėse
    Nesipiktinkite, takas ten jau buvo dešimtmečiais, tiesiog atnaujina.

    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2025-07-21 091329.jpg
Views:	666
Size:	148,8 kB
ID:	2211260

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Pirmiausia turi būti dviračių takai tankiausiai apgyvendintuose rajonuose, o ne greitkelio dykynėse
    Ne rajonuose, o tarp rajonų. Dviračių takai skirti kur nors nuvažiuoti o ne aplink namą ratu.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Pavieniai smulkūs pakitimai dvirtakiuose. Vieni senesni, kiti naujesni, bet forume nebuvo. Gal bus įdomu.
    Šiltnamių g. takas nuo 2022 m., bet tik prie parduotuvės:
    Click image for larger version  Name:	IMG_20250623_133237.jpg Views:	0 Size:	2,64 MB ID:	2211155
    Click image for larger version  Name:	IMG_20250623_133353.jpg Views:	0 Size:	2,70 MB ID:	2211156

    L. Asanavičiūtės g. prie troleibusų žiedo, padarė pervažą, kurios nebuvo tiesiant 2018 m. pagal schemą, visgi žadėto tako sujungimo, kur nutrūksta priešais VT žiedą, taip ir nepadarė, nors trinkelių parkingo dangą perrinkinėjo:
    Click image for larger version  Name:	IMG_20250623_135338.jpg Views:	0 Size:	2,01 MB ID:	2211164

    Pilaitės pr. po 7 m. pertraukos, po panaikinto tako, įstatė suolą nuokalnėje ir pačiame take, net ne kišenėje ir uždėjo bendrų takų ženklą. Visgi, iš projektų žemėlapio panašu, kad dabar daromame parke, palei pat šį "atstatytą dvirtakį" bus tiesiamas raudono asfalto išilgai gatvės, be vingiavimų. Ties esamoje žalioje zonoje, t. y. dvirtakis turi gautis toliau nuo gatvės nei šaligatvis:
    Click image for larger version  Name:	IMG_20250623_135938.jpg Views:	0 Size:	2,34 MB ID:	2211157

    Goštauto g. dvirtakį dubliuojanti nauja atšaka. 2023 m.Street View dar nebuvo:
    Click image for larger version  Name:	IMG_20250703_115516.jpg Views:	0 Size:	2,22 MB ID:	2211166
    Click image for larger version  Name:	IMG_20250703_115800.jpg Views:	0 Size:	1,84 MB ID:	2211160

    Nuo T. Narbuto viaduko/Č. Sugiharos g. link Ąžuolyno g., kur buvo garažai. Panaikino gatvę, padarė dviračiams/pėstiesiems taką. Papildomai patvarkė pravažiavimą į rytus, kur eina "turistinis žvyro dvirtakis" – panaikino bortą ties transformatorine, sklandu pravažiuot (nuo foto būtų į dešinę):
    Click image for larger version  Name:	IMG_20250705_101719.jpg Views:	0 Size:	3,67 MB ID:	2211161
    Link Ąžuolyno g.:
    Click image for larger version  Name:	IMG_20250705_101735.jpg Views:	0 Size:	2,75 MB ID:	2211162

    Vingio parkas. Įrengė naujai geriamojo vandens fontaną įvažiuojant nuo M. K. Čiurlionio g. Net Vilniaus vandenų žemėlapyje nepažymėta
    Click image for larger version  Name:	IMG_20250719_150352.jpg Views:	0 Size:	3,29 MB ID:	2211163
    Paskutinis taisė dondc; 2025.07.20, 18:02.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Na ir galų gale prasigrūdus su srautu kažkaip dar pasukti į kairę link gerosios vilties g. Ne piko metu bandžiau - piko metu nenorėčiau.

    Click image for larger version

Name:	4.png
Views:	1720
Size:	1,64 MB
ID:	2210855
    Vairą pasisiaurink. Aš savo originalų 60 cm pločio po 2 cm iš šonų pripjoviau, tai tarp mašinų landžiot normaliai gaunasi. Pralendi tarp stovinčių, užlendi prieš pat pirmą, lauki žalios, ypač, kaip foto, kur papildomas šviesoforas už sankryžos. Pasuki čia be jokių trukdžių, nes visi stovi, o tu pirmas tuščioj sankryžoj. Į dešinę Gerosios Vilties g. sukant net nereikia dairytis.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Bet tie takai turi jungti tankiai apgyvendintas vietoves ar kitus traukos taškus. Šioje vietoje tikrai to nematau kasdienio susisiekimo atsumais. Man atrodo yra per daug susikoncetruojama į lozungus ir mano argumente praleidžiamas esminis momentas kur tas konkretus takas veda. Juo nuvažiuosi tik iki garažų teritorijos, tunelio po geležinkeliu ir Iešmininkų g. Kur toliau važiuoti kasdieniškai nepritaikyta - nėra jokių dviračių takų. Pakalę užmiestininkai mins ir aplinkkeliais ir kuo tik nori, tai šioje diskusijoje nelabai aktualu (atsižvelgiant į prioritetą keisti modalinę kelionių struktūrą). Nors esu už rekreaciją ir užmiestinius takus, bet manau jie turėtų būti antraeiliai iki bus rimtesnis karkasas mieste.

    Kokiam mažam skaičiui žmonių kasdieniam susisiekimui jis aktualus palyginus su esamom galimybėms mieste. Tiems patiems potencialiai galinčiais besinaudoti Kalnėnams (už 4-5km iki aptariamos vietos, (tai jau kažin ar kasdienei kelionei daugeliui) manau naudingiau būtų pvz. jungtis nuo jų rajono (Gurių g.) iki esamo vienintelio prasidedančio dvirtakio Žirnių/Liepkalnio sankryžoje kas buko asfaltavimo būdu kainuotų turbūt tiek pat - dabar ten tik pramintas tešlinas takas.

    O tikrai esant poreikiui, kurio dabar neįžiūriu dėl rajonų tankumo (bet gal klystu ir tarkim su darbo vietomis jo pakanka), sujungus Tyzenhauzų su Kapsų g. būtų daug patrauklesnė ir tikėtinai tiek pat tiesi alternatyva su patogesniu reljefu kasdieniam susiekimui nei jau minėtas Ikea viadukas ir ta dobilinė sankryža greitkelyje.

    Atvažiavus nuo Dariaus ir Girėno g. didesnis lankstas gautųsi važiuoti šia tvarkoma atkarpa, tai visi tie pietiniai rajonai, kuriuose geriau už tas pačias lėšas bukai asfaltuojant atnaujintų pavargusius takus palei pagrindinę gatvę ar jungtis į jų traukos centrus iš vis įrengtų. Arba pagerintų tiesesnę ir malonesnę alternatyvą išaslftuodami ir pritaikydami dviratininkams Burbiškių g. (jei dar pilnai nepadarė) bei patvarkę esamo pėsčiųjų viaduko virš Žirnių g. ir prieigų būklę. (Kas irgi atsiremia į tą pačia Iešmininkų g. problematiką)

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Pirmiausia turi būti dviračių takai tankiausiai apgyvendintuose rajonuose, o ne greitkelio dykynėse
    Priklauso, kokie prioritetai. Reikia paprastai ir to ir to lygiagrečiai. Jeigu dviračių tako, kaip susisiekimo infrastruktūros, paskirtis yra galimybė nuvažiuoti iš A į B, tai ne rajono tankyje esmė. Tarkim, iš Šnipiškių nuvažiuoti į Šeškinę arba iš Žirmūnų į Fabus. Tokioje situacijoje svarbiausias dalykas yra patogios jungtys, kur galima važiuoti didžiąją kelio dalį normaliu dviračių taku, o ne tai, ar pačiuose Žirmūnuose visur yra dviračių takai (jie, tiesą sakant, ten yra beveik visur ). Tokie takai eis pro vietas, kur gyventojų tankis mažas arba išvis nelaba kas gyvena. Panašiai kaip autostrados, kad būtų naudingos, nebūtinai turi eiti pro tankiausiai apgyvendintus ar daugiausiai logistikos įmonių turinčius rajonus. Kartais jos eina tiesiog laukuose ar miškuose. Svarbu, kad jos būtų pakankamai patogiai ir greit pasiekiamos tiems, kas yra jų pagrindiniai naudotojai.

    Žinoma, kita kalba, jei kalbam apie leisure cycling. Kur visokie vaikai važinėjasi apie savo kvartalą. Tokiu atveju irgi reikalinga dviračių infrastruktūra.

    Taigi, priklauso, apie ką čia kalbam - susisiekimą ar vaikų pasivažinėjimus apie kvartalą? Šiaip, būtini yra abu. Nu ir dar visai mažai liečiama tema - ilgų nuotolių/tarpmiestinės laisvalaikio dviračių trasos. Sėkmytės pabandyti susiplanuoti saugų, patogų ir efektyvų maršrutą, pavyzdžiui, iš Vilniaus į Šiaulius arba į Klaipėdą. kažką lyg rašė Via Lietuva, kad iki 3056 metų (ar kažkokios panašios datos) kažkiek tokių takų bandys nutiesti.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Pirmiausia turi būti dviračių takai tankiausiai apgyvendintuose rajonuose, o ne greitkelio dykynėse

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Pirmiausia turi būti dviračių takai pagal pagrindines gatves, o tik tada jau alternatyvos. Tikslas yra nuvažiuoti iki tikslo greičiau o ne pasivažinėti savaitgalį.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Nuo Kirtimų g. iki restauruoto Trakų Vokės dvaro. Vienas dvirtakio projektas einantis 5-iomis gatvėmis. Iki pilno baigtumo trūksta suolų: https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/433478
    Atsakė, kad išmontavo brokuotus suolus. Patikrinau pritraukęs foto vaizdą, nemeluoja – buvo sumontuota.

    ---
    Dėl dvirtakio Tūkstantmečio g., tai ten jis jau yra (bendras), tai gal tik remontas? Buvau siūlęs šiauriau per kalvą dviračių apvažiavimą padaryt (parengiau schemą), kur mašinų nusileidimas ta kilpa nuo Vikingų g. viaduko, tai įrengė "iškilią" pervažą, bet iš esmės pavojaus tai nepanaikino – nematymo zona liko.

    Komentuoti:

Working...
X