Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Lrytas.lt 2024.04.25
    Naujovė – tik trejiems metams: 300 tūkst. eurų kainavęs dviračių takas dabar ardomas
    Vilniaus savivaldybė gali sau leisti prabangą taškytis pinigais. Prieš trejus metus už 300 tūkst. eurų atnaujintas dviračių takas Nemenčinės plente šiuo metu ardomas ir bus tiesiamas kitoje vietoje.

    Dviratininkai, šiomis dienomis keliaujantys šalia Nemenčinės plento, atsimuša į kliūtį. Takas aptvertas tvora, o per mišką vedanti apylanka vietomis prastai pažymėta, todėl ne vienas rinkosi važiavimą judriu keliu.


    Takas, kuris ardomas, buvo atnaujintas 2021-aisiais. Savivaldybė teisinosi, kad senasis buvo tokios prastos būklės, jog laukti nebebuvo galima, be to, vietoj dabartinio tako atsiras dvi eismo juostos. (...)

    Prisiekęs dviratininkas Tautvydas pažymėjo, kad ir senasis takas nebuvo prastos būklės. Pasivažinėjęs iš asfalto drožlių įrengtomis apylankomis jis tikino, kad teks kentėti nepatogumus, nes apylankos labai painios.


    Ties Nemenčinės plento ir Laurų gatvės sankirta jam teko traukti telefoną, nes nebebuvo aišku, kur toliau važiuoti. Mat apylanka Laurų gatve iš viso nebuvo pažymėta, o Nemenčinės plentu kilti į kalną buvo labai pavojinga. Kiek aiškiau kirtus Veržuvos upelio tiltą – ten yra apylankos ženklai ir perėja į kitą kelio pusę, tad eismo pokyčius galima nujausti. „Važiuoti įmanoma, bet jei kam nepatinka tokia kelio danga ar važiuoja su vaikais, kol kas rinkitės kitą kelią pasivažinėjimui“, – patarė Tautvydas. (...)

    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...domas-31387134
    Paskutinis taisė Romas; 2024.04.25, 19:59. Priežastis: [quote] [/quote]

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Dar pakoreguočiau: ties aplinkkeliu nekilčiau šiaurėn, kad vėl stačiai leistis žvyru. Visada tęsiu Erfurto g. iki Lazdynėlių g. sankryžos ir ten "hairpin" posūkį pasidarau į iškart raudoną dvirtakį (pietinėj Oslo g. pusėj). Išvengiant šviesoforo galima gatve pavažiuot po viaduku ties "Depo" arba su šviesoforu ties Gariūnais pervažiuot.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Aš kartais važiuoju ilgesniu keliu, bet jei rampoj link Kauno nėra nepertraukiamo srauto, tų pervažų diskomfortas nėra toks ir didelis. Tunelio apylanka prideda 1,2 km, daugmaž kaip nuo Seimo iki Kudirkos a.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    Tik Kirtimų g. ir A1 mazgą patogiau būtų kirsti tuneliuku po A1.
    Tikrai taip. Pro tą sankryžą "senuoju" taku niekada nevažiuoju ir nerekomenduoju. Pro tuneliuką gausis papildomos kelios minutės, bet bus žymiai ramiau ir saugiau.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Jei norisi važiuoti daugiausia dvirtakiais, toliau nuo eismo, nuo Spaudos rūmų važiuočiau taip: https://brouter.de/brouter-web/#map=...4414,54.644334
    Tik Kirtimų g. ir A1 mazgą patogiau būtų kirsti tuneliuku po A1.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Jei norisi važiuoti daugiausia dvirtakiais, toliau nuo eismo, nuo Spaudos rūmų važiuočiau taip: https://brouter.de/brouter-web/#map=...4414,54.644334

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    John gal turi gpx failą iš vilniaus į lentvarį?
    Ar tai reiškia, jog tie informaciniai kelio ženklai dviratininkams neveikia? Šiaip įdomu.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    John gal turi gpx failą iš vilniaus į lentvarį?
    Žinoma turiu, ir ne vieną. Bet kam tiksliai reiktų?

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    John gal turi gpx failą iš vilniaus į lentvarį?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Jei jau neapsieini be ruskų slovečkų, tai bent nedarkyk: кроха + брать = крохобор. Jei rašai fonetiškai, tai pirmų dviejų skemenų balsiai vienodi, arba abu "a", arba abu "o". Beje, sovietinis mentalitetas nepasižymėjo ypatingu skūpumu, kaip tik viešas gėris buvo žarstomas netaupant.
    Aš rašau taip, nes man taip patinka, o ne todėl, kad tai fonetiškai ar dar kaip nors teisinga.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    krachoborinis sovietikų mentalitetas
    Jei jau neapsieini be ruskų slovečkų, tai bent nedarkyk: кроха + брать = крохобор. Jei rašai fonetiškai, tai pirmų dviejų skemenų balsiai vienodi, arba abu "a", arba abu "o". Beje, sovietinis mentalitetas nepasižymėjo ypatingu skūpumu, kaip tik viešas gėris buvo žarstomas netaupant.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Šiandien 10:

    Click image for larger version Name:	IMG_20240328_185543.jpg Views:	0 Size:	2,81 MB ID:	2120631

    Prie Mados kol kas tik 1 dviratis, bet manau greitai ir čia bus pilnas:

    Click image for larger version Name:	IMG_20240328_190608.jpg Views:	0 Size:	2,91 MB ID:	2120632
    Prie Viršuliškių g. 57 beveik pilna:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20240421_165008.jpg
Views:	410
Size:	2,41 MB
ID:	2125595

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Viskas, ką reikėjo padaryti, tai tiesiog pratęsti dviračių taką greta perėjos į kitą pusę, įrengiant pervažą, maždaug taip:


    Dabar gi visiškai lygioj vietoj programuojama konfliktinė situacija, kai važiuoti dviračiu per perėją kaip ir nelegalu, bet akivaizdu, kad absoliučiai visi dviratininkai ta perėja važiuos.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Prieš ir po: https://www.google.lt/maps/@54.62686...8192?entry=ttu
    Click image for larger version

Name:	Screenshot (18).png
Views:	448
Size:	1,83 MB
ID:	2125543

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Važiuojant iš Kirtimų g. dviračių/pėsčiųjų tako į Fermentų g.
    Click image for larger version

Name:	Screenshot (17).png
Views:	442
Size:	2,44 MB
ID:	2125544

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Nu ir pabaigai, naujas ~1km ilgio pėsčiųjų/dviračių takas Lentvaryje. Klevų al. nuo geležinkelio link dvaro. Takas yra shared ir tikrai nepretenduoja į naujų takų standartus Vilniuje, bet aksfaltas lygus, o pats takas pakankamai platus, kad užtektų vietos tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams. Kas yra važiavęs šita gatve per Lentvarį anksčiau ir dabar, turėtų gerai suprasti ant kiek geriau ir saugiau dabar ten važiuoti dviračiu

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Graičiūno g. takas iš trinkelių. Trinkelės ne tos paprastos, bet lygios, kuriomis važiuoti maloniau. Tik darbų kokybė kelia klausimų. Na kaip ir beveik visur kitur Vilniuje, kažkaip nelygiai suklota viskas atrodo


    Vaizdas atgal link Fermentų g.


    Takas palei Abiejų Tautų Respublikos privažiuojamąją gatvę. Aplinkui tik pievos ir krūmai


    Nu dar tokių vaizdų yra


    Stasylų g. atskiro tako nebėra, bet galima rinktis tarp aksfaltuotos važiuojamosios dalies ir plataus šaligatvio iš tų pagerintų lygių trinkelių


    Ir tada BUM, žvyrkelis. Jep, 2024 Lietuvoje yra statomi ir rekonstruojami fakin žvyrkeliai


    Artėjant prie kabančio Vokės tilto, yra trumpa va tokio tako atkarpa. Atrodo labai gražiai


    Pravažiavus kabantį tiltą, va toks gražus akmens dulkių (?) takas pro dvaro parką. Dviračiu važiuoti ok, vaikščioti turbūt irgi labai gerai. Labai pakeitė aplinkos percepciją iš apleistos ir tik vietinių lankomos dykynės, į kažką, kur norisi būti. Kas kelias minutes pravažiuoja traukiniai


    All in all, važiavimas iš Vilniaus į Lentvarį ženkliai pagerėjo, lyginant su pernai vasara, tai labai rekomenduoju išbandyti, kas dar nebandė


    Paskutinis taisė John; 2024.04.21, 00:41.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kitas to paties maršruto takas, jau matytas alga poste, bet aš visvien pridėsiu savo įspūdžius

    Važiuojant iš Kirtimų g. dviračių/pėsčiųjų tako į Fermentų g. Štai taip atrodo Kirtimų g. ir naujojo Fermentų g. takų sujungimas. Net ir absoliučiai lygioje vietoje sugeba sufakapinti dalykus, kurių, sakytum, iš principo sufakapinti kaip ir nelabai įmanoma. Eilinis pavyzdys, kai visiškai ignoruojamas kontekstas ir viskas, kas yra net vieną metrą "už projekto ribos". Eilinis atvejis, kai krachoborinis sovietikų mentalitetas ima viršų prieš sveiką protą


    Pats takas kaip ir neblogas, nors akivaizdu, kad darbų kokybė nu tokia, kaip čia pasakius, nevisiškai reprezentacinė. Visgi aksfaltas pakankamai lygus, nors ir ne toks lygus kaip kai kuriuose geriau pavykusiuose takuose


    Fermentų g., važiuojant link Graičiūno g.




    Geležinkelio pervaža, kuri kažkodėl apstatyta tvoromis ir padaryta bbž kaip. Kodėl? Bbž




    Kas patiko, tai tokios gembės su dviračių tako ženklais. Man patinka ir norėčiau matyti taip visur. Tiesiog kažkaip labiau atkreipiu dėmesį į ženklą




    Komentuoti:


  • John
    replied
    Paneriškių g. (man irgi šita gatvė girdima pirmą kartą ) t.y. prie Gariūnų turgaus esantis naujas dviračių takas. Tiksliau, trumpa dviračių tako atkarpa.



    Dviračių tako "pradžia", žiūrint iš Rytinio galo


    Takas ties naujuoju žiedu, kurio statybai taip priešinosi gariūnščikai


    Standartai neblogi


    Takas į Vakarų pusę, palei Paneriškių g. paraleliai kairėje esančiam Gariūnų g. takui. Netrukus galėsime grįžti į Gariūnų g. taką ir tęsti kelionę link Vokės dvaro, Lentvario, Trakų ar kur bekeliautų dauguma dviratininkų šiuo taku. Nes yra normalus sujungimas tarp šių, vos keliolikos metrų atstumu vienas nuo kito esančių, takų... ar ne? Ar ne?


    Savaime suprantama, kad jokio sujungimo nėra, nes kas gi galėtų VMS pagalvoti, kad šiame dviračių tako gale kas nors norėtų nusukti į kairėje esantį Gariūnų g. dvriačių taką. Teko važiuoti tiesiog automobilių užvaža, nes ten ir šaligatvio nėra. Puikus pavyzdys, kai kažkas daroma kaip ir visai neblogai, su visai neblogu standartu, bet visiškai ignoruojamas kontekstas ir poreikis kaip nors integruoti ir sujungti dviračių taką su UŽ KELIOLIKOS METRŲ esančiu kitu dviračių taku. Tiesiog apgailėtina.
    Paskutinis taisė John; 2024.04.21, 00:43.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Na paskutinėse 2 ir 3-oje foto vienas lygis neišlaikomas. Ties pervaža traktorius panašu nepravažiuos, tai žiemą bus sniegas.
    Jeigu naudotu tinkamą techniką o ne sivietinius agrikultūrinius traktorius tai tada nuvalytų.

    Komentuoti:


  • sauletasmiestas
    replied
    Parašė Globalus Rodyti pranešimą
    Paribio g.
    Click image for larger version

Name:	P40410-171747.jpg
Views:	1900
Size:	1,65 MB
ID:	2124508
    Niekaip nesuprantu kam šitas dviračių takas reikalingas. Atrodo, kaip perteklinė infrastruktūra. Dažnai ta gatve važinėju, eismo nėra tiek daug, kad reikėtų atskiro tako. Užtektų KET ženklo "Dviračių gatvė". Pėstiesiams nepalikta vietos, lips ant dviračių tako ir bus konfliktai. Gyventojai išėję iš laiptinės turės dairytis į dešinę ar kas neatvažiuoja, plius vaikai, augintiniai.

    Taip pat nėra jokių dviračių stovų nei prie įėjimo, nei prie gatvės.

    Komentuoti:

Working...
X